abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211166974
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211166996
quote:
Dank je _O_

Ik ga dus eind van de middag weg. Die flexibiliteit heb ik gelukkig.
Spoilers!
pi_211167014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh, leuk! Op de draaischijf? Viel het mee of tegen?
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.
  donderdag 2 november 2023 @ 13:18:20 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211167038
Goedemorgen! c_/

Goede TT:
Gisteravond in het pikkedonker (straatverlichting is hier op Curaçao minimaal) met een slakkengangetje vrijwel continue door 20 diep cm water gereden, na opnieuw een gigantische wolkbreuk. De ruitenwissers konden het op de hoogste stand nauwelijks aan.
Aangezien het asfalt van de wegen ook niet zo goed tegen de soms extreme weersomstandigheden kan, was het een zeer bumpy ride door kuilen in de weg en modderstromen.
Maar we hebben het overleefd, succes in NL met Ciarán…
pi_211167076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:15 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.

Heb je de Great Pottery Throwdown al gekeken?
pi_211167094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:22 schreef yinu het volgende:

[..]
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.

Heb je de Great Pottery Throwdown al gekeken?
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?

Nee! Dat ken ik helemaal niet. Ik ga eens zoeken!
pi_211167583
@MadMaster dat is niét wat de weersverwachting is bij het boeken van een Caribbean trip.

In het Voorjaar zijn de bomen voor de deur getrimd en toch (flinke) takken van de bomen - die nog heel wat blad hebben - liggen in het gras. Waai waai. De auto’s staan op de parkeerplaats een eindje verderop. Met minder en lage bomen.

Vandaag was ik zelf(s) rijden naar een afspraak in het volgende dorp. De meneer, waarmee ik de afspraak had, was er niet. Het was speciaal afgesproken, daarom ging ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211167585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:23 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?

Nee! Dat ken ik helemaal niet. Ik ga eens zoeken!
Ik zal eens wat fotootjes uploaden!
pi_211167609
Wat een leuke hobby is het om potjes te draaien.
Zojuist was ik bij een buurvrouw, die haar huis vol heeft staan met prachtig Mobach aardewerk. Niet zelf gedraaid natuurlijk. Eén grote expositie in haar huis van kleuren, glazuur en vormen.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:09:55 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_211167710
Vanochtend de arboarts gesproken. Was een fijn gesprek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#yinny heel veel sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211167754
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:09 schreef Troel het volgende:
Vanochtend de arboarts gesproken. Was een fijn gesprek.
SPOILER
#yinny heel veel sterkte!
Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts. :*
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
pi_211167762
Afgelast hoorde ik. 😂

twitter
  donderdag 2 november 2023 @ 14:14:59 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_211167786
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts. :*
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
Ja, ben daar ook wel heel blij mee. Mijn vorige ervaringen met arboartsen waren vooral naar. Dit was een verademing!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211168022
Fijn dat het een goed gesprek wast Troel :)

En wat stom van jouw praktijk Annex .

Ik heb zojuist een heel saaie nascholing gevolgd (was niet verplicht, via het lab kon je een webinar van een uurtje volgen. Weinig nieuws geleerd helaas) en nu moet ik me eens naar de douche slepen. Daarna weer verder met een brief.

SPOILER
pi_211168032
/liefdagboek :')
  donderdag 2 november 2023 @ 14:40:50 #16
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211168045
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef Candaasje het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van het hele verhaal: Wegwezen :Y Succes!
  donderdag 2 november 2023 @ 14:42:17 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_211168060
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef Candaasje het volgende:
Soms lucht een liefdagboek op ;) En wat Morgane zegt ;)

Hier hebben we dan wel geen code rood of oranje of geel ofzo, maar heb toch al behoorlijk wat takken op de weg zien liggen en als ik de bomen zie staan valt het me mee dat ze niet als luciferhoutjes afbreken. Wat zijn bomen eigenlijk sterke dingen O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 november 2023 @ 14:45:29 #18
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211168091
Ik werd net zo de stoep op geblazen met de fiets :X Ik was blij dat m'n zoontje nog niet achterop zat.
pi_211168114
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Achterlaten op werk geen optie?

Ik denk dat ik best op mijn donder zou krijgen als mijn werklaptop 's avonds (zeker als ik niet ergens was voor werk) uit mijn auto werd gejat.
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.

Heb nog niet gehoord dat hij op z'n donder heeft gehad, alleen dat hij door alle bureaucratie van aangifte, verzekering, enz enz heen aan het ploeteren was.

T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan. :{
  donderdag 2 november 2023 @ 14:49:55 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211168129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.

Heb nog niet gehoord dat hij op z'n donder heeft gehad, alleen dat hij door alle bureaucratie van aangifte, verzekering, enz enz heen aan het ploeteren was.

T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan. :{
Nu, niks. Alleen leren voor de volgende keer *O*

Ik mik m weleens in een stationskluis als ik niet mee kan/wil nemen trouwens. Die zijn betrouwbaar

Tevens liggen inmiddels de eerste dakpannen eraf hier bij de buren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211168130
Ik vind dat niet hoor. Iedereen handelt ter goeder trouw en iedereen heeft een priveleven. Dan moeten ze de tijd die je nodig hebt om thuis te komen om je laptop daar af te geven ook als werktijd zien en dus uitbetalen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211168160
Ik zag bij Allianz dat een uit de auto gestolen laptop onder bepaalde voorwaarden (auto op slot) wel gewoon onder de inboedelverzekering valt.

Als inbrekers echt willen, komen ze overal natuurlijk wel binnen. Dan zou je altijd aansprakelijk gesteld kunnen worden.
pi_211168205
Oh, Simon sprong de achterdeur net open. Nu ligt de helft van de tuin in de keuken.

Bedoelen ze dit nu met 'buiten naar binnen halen' ?
pi_211168211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:08:26 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_211168328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:56 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.
De gelegenheid maakt de dief is anders al wel een heel oud spreekwoord.
De bordjes 'op slot, buit eruit' ook. Het probleem zit hem met name in het feit dat je denkt dat het veilig in je auto kunt blijven. Uiteraard is het uiteindelijk de dief die het doet, maar als je hem de gelegenheid niet geeft, is er geen dief.

maarja, hier kun je heel lang over filosoferen en noem maar op, maar dat lost niets op. Jezelf iets kwalijk nemen lost overigens ook niets op @Tele6 dus dat moet je ook gewoon niet doen.

Edit: natuurlijk moet je met je poten van andermans spullen af blijven. Maar dat neemt niet weg dat je zelf natuurlijk wel een deel in de hand hebt. Kut is het wel, zeker als er geen andere mogelijkheid is om de spullen veilig weg te bergen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211168343
Lekkor victim blamen O+
  donderdag 2 november 2023 @ 15:13:21 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211168392
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik zag bij Allianz dat een uit de auto gestolen laptop onder bepaalde voorwaarden (auto op slot) wel gewoon onder de inboedelverzekering valt.

Als inbrekers echt willen, komen ze overal natuurlijk wel binnen. Dan zou je altijd aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Als je geen gekke hele onverantwoorde dingen mee hebt gedaan kan je werkgever je niks 'maken' op dit vlak. Het scheelt je alleen gewoon een hoop hassle en stukje reputatie ook, ook afhankelijk van functie en dingen die op werklaptop staan wellicht
pi_211168435
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Nu, niks. Alleen leren voor de volgende keer *O*

Ik mik m weleens in een stationskluis als ik niet mee kan/wil nemen trouwens. Die zijn betrouwbaar

Tevens liggen inmiddels de eerste dakpannen eraf hier bij de buren
Kluisjes zijn fijne dingen. In de tijd dat we geen dagje weg konden zonder dat die laptop mee moest, waren we altijd erg blij als we een kluisje vonden in een museum, Efteling, etc.

En niet jullie schuld hoor @Tele6 :N

Bij ons is de autoradio eens uit de auto gejat. Ik zei 1000 keer dat hij het frontje er af moest halen maar hij deed het niet. En na die diefstal niet eens aangifte gedaan ook natuurlijk want dat heeft toch geen zin. Op een dag las ik in de krant dat de dief met alle 24 gedupeerden van zijn diefstalrondje op die dag een betalingsafspraak had gemaakt in opdracht van de rechtbank.

Fijn van dat gesprek @Troel O+
Spoilers!
  donderdag 2 november 2023 @ 15:23:02 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211168503
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekkor victim blamen O+
Mooie aanleiding vooral voor werkgever om beleid op te stellen en door te voeren hoe om te gaan met hybride werken en wisseling van werkplek

Kluisje nemen kunnen declareren, tijd om thuis te brengen als werktijd zien, risico ok vinden als ie uit je auto wordt geklauwd.
Kan allemaal
pi_211168523
Hoihoi,

Net een telefonisch sollicitatiegesprek gehad. Lijkt me best aardige functie. Afwachten voor een evt. volgende uitnodiging.
De boot lag vanochtend wel stil, geen primatour nodig gehad. Qua drukte viel het mee. Een jonge knul die echt (nu figuurlijk gelukkig) overal tussen wal en schip valt, was wel zo'n plaatje. Mijn collega en ik vonden dat hij zo de catwalk op kon :D
Op de terugweg zag ik een vrachtwagen moeilijk doen, achteruit rijden waar het eigenlijk niet kon. Het bleek dat een boom over de weg lag en de vrachtwagen kon niet draaien.
Een meneer met een gekleurd hesje aan probeerde het verkeer dat rechtdoor wilde een andere weg te laten nemen maar in 2 minuten tijd reden er 7 op de linkerbaan (dus spookrijdend) rechtdoor om na 100 meter erachter te komen dat er een boom over de weg lag _O- Die meneer in het hesje staat niet voor niets te wijzen naar een zijstraat. Het was trouwens niet fijn fietsen, en dan waait het hier vast niet zo hard als in het westen.

Wat fijn van zo'n fijne arboarts @Troel Best wel waardevol zo'n fijne. Heb wel gehoord van hele vervelende arboartsen.

Lijkt me best een verstandig besluit @Candaasje Dat werk pleegt roofbouw op je. Hoe fijn het werk ook is

Wat balen van de laptop @Tele6 Vooral ook al dat geregel daar om heen.

Sterkte vandaag @Yinny Da's echt iets om erg tegenop te zien.

Weersomstandigheden die je aan je lijf merkt zijn herkenbaar @yinu Ooit over een onderzoek gelezen dat het niet aangetoond kan worden. Maar hoor er heel veel van. Hier gaat het ook niet lekker nu.

Ramen moeten hier ook dringend gedaan worden. Maar de buitenkant is zo smerig dat je er toch niets van ziet. Eigenlijk zouden de ramen buiten komende week gedaan worden (er zit allemaal viezigheid op van de herstelwerkzaamheden aan de buitenmuur) maar vanaf volgende week gaat het dak eraf en komt er een tijdelijk dak. Dus nog meer zooi en nog matter glas aan de buitenkant. Dan ga ik geen moeite doen aan de binnenkant.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211168582
Go Candaasje you go girl.

Je hebt al zó veel ingeleverd ( en geleerd ok.) in Be. en nu weer!
Nu ga je kiezen voor jezelf, je vriend, je huis en je eigen dieren. En je portemonnee.
Het is verdorie geen liefdadigheidswerk.
En vrije tijd om leuke dingen te doen. Al is het ramen zemen. Glapje.
pi_211168645
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:08 schreef Troel het volgende:
De gelegenheid maakt de dief is anders al wel een heel oud spreekwoord.
Nou, ik loop niet toevallig met een scanner in de hand door een parkeergarage. Jij wel? Deze dief is er dus al gewoon. Prima om adviezen voor een volgende keer te geven, maar het is nogal shitty om een slachtoffer iets te gaan verwijten.
pi_211168746
De man is dus afgelopen jaar deels in de prak gereden en die voelt ook dat natte waterige weer aan zn schade :Y

Exschoonvader voelde aan zn brandwondlitteken dat het ging sneeuwen :?
pi_211168800
Er rijdt hier net een auto met caravan door de straat. Dat valt voor mij wel in de categorie 'je vraagt er om'.
pi_211168979
Wat voor functie Kaatje?
pi_211169045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat voor functie Kaatje?
Administratief/secretarieel. Heel veel agenda gepuzzel, heerlijk werk vind ik dat
pi_211169079
Bij ons waren er laatst meerdere motoren en brommers gejat, onder andere onze garage-buren hun motor was uit de garage gejat (en er waren er ook twee gedumpt, waarschijnlijk elders gejat en hier achtergelaten om op te halen?).

Die van ons stond er nog; met twee zware kettingen, een remschijfslot, en op het stuurslot met het contactslot dicht. Zou niet nodig moeten zijn, het ligt aan de dief, maar we hebben 'm nog wel.

(toen ik daags erna bij de motorzaak stond, was daar een rijschoolhouder 15 nieuwe helmen aan het kopen omdat zijn hele zaak - motoren, kleding, helmen, communicatiesystemen- was leeggetrokken :{ )
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211169083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Administratief/secretarieel. Heel veel agenda gepuzzel, heerlijk werk vind ik dat
Oeh ja! Love me een lekker deel :r complex agendabeheer :r

Wat nooit heel complex is als iedereen gewoon even 10 minuten zn bek houdt en me even laat :D
pi_211169085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik vind het altijd zo knap wanneer mensen dat kunnen. Ik schiet altijd in de stress/twijfelmodus :D

Ik ga voor je duimen!
pi_211169128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oeh ja! Love me een lekker deel :r complex agendabeheer :r

Wat nooit heel complex is als iedereen gewoon even 10 minuten zn bek houdt en me even laat :D
Dat dus. En hier gaat het alleen maar over Nederland. Dus geen gedoe met tijdzones
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 16:33:25 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211169214
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij ons waren er laatst meerdere motoren en brommers gejat, onder andere onze garage-buren hun motor was uit de garage gejat (en er waren er ook twee gedumpt, waarschijnlijk elders gejat en hier achtergelaten om op te halen?).

Die van ons stond er nog; met twee zware kettingen, een remschijfslot, en op het stuurslot met het contactslot dicht. Zou niet nodig moeten zijn, het ligt aan de dief, maar we hebben 'm nog wel.

(toen ik daags erna bij de motorzaak stond, was daar een rijschoolhouder 15 nieuwe helmen aan het kopen omdat zijn hele zaak - motoren, kleding, helmen, communicatiesystemen- was leeggetrokken :{ )
GPS systemen van landbouwmachines worden ook regelmatig gejat. Heb je ook zo 30.000 schade.

Gereedschapszaak die veel Stihl verkoopt is ook vaak de sjaak. Paar kettingzagen en wat bosmaaiers en binnen 5 minuten vertrek je met een paar duizend.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211169368
Die harde woei is toch wel voorbij vanavond / vannacht?
Anders blijf ik gewoon beneden zitten griezelen.

“Makkers, staakt uw wild geraas!”
pi_211169663
Zo, de nieuwe extra vriezer is ook binnen. Nu kan ik alles weer het juiste plekje geven. Beide vriezers zijn veel zuiniger, maar hebben ook een stukje minder inhoud.
pi_211169871
Onze ReuzeKegelboom in de tuin staat weer vervaarlijk heen en weer te zwiepen :X
pi_211170113
Ja, dat was een beste dag.
Veel op de weg gezeten en inderdaad beste woei. Nu krentenbollen naar binnen drukken en even douchen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211170167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij ons is de autoradio eens uit de auto gejat. Ik zei 1000 keer dat hij het frontje er af moest halen maar hij deed het niet. En na die diefstal niet eens aangifte gedaan ook natuurlijk want dat heeft toch geen zin. Op een dag las ik in de krant dat de dief met alle 24 gedupeerden van zijn diefstalrondje op die dag een betalingsafspraak had gemaakt in opdracht van de rechtbank.

Een van de favorietjes van mijn jongste.
Ik gniffel nog steeds als ik de zin over de vlek in de kleren hoor. Dat ie dat nog niet snapt O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 november 2023 @ 18:17:25 #47
63722 z80
I fink you freaky
pi_211170274
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Er rijdt hier net een auto met caravan door de straat. Dat valt voor mij wel in de categorie 'je vraagt er om'.
Ik kwam, buiten de zeer langzaam rijdende mensen, ook een kamper tegen. Model zuchtje wint is wiebelen.
Ik hoop dat de verzekering alle kosten op die bestuurder verhaalt bij een ongeval of omvallen. Dit is bewust het verkeer in gevaar brengen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211170708
Dank jullie allemaal voor jullie steun...

Het was vreemd om in een leeg huis de laatste meterstanden over te nemen en voor het laatst af te sluiten. Nu ook alle afrekeningen regelen.

SPOILER
@Candaasje Succes!

@Tele6 Balen van zo'n vervelende einde van een geweldige avond...

Ik hoop dat iedereen veilig thuis is gekomen vandaag! Hier flinke wind en regen, maar viel op zich nog wel mee...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2023 @ 18:50:58 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211170725
Om 16u naar huis gegaan. Snelweg was behoorlijk leeg. Men had goed geluisterd. :+
Flink briesje om in IJmuidense termen te blijven.

Yinny :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211170751
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
pi_211170768
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...
pi_211170786
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...
Ja, maar ik wil geen stoffen condoom. Ook geen latex, trouwens.
pi_211170807
Ik kan me voorstellen dat het allemaal nu nog steeds heel onwerkelijkl aanvoelt, Yinny :{ Enorme knuffel :*
Hier viel het weer ook wel mee. Regen, wind, blaadjes, zwiepende bomen, takken op de weg, maar niets extreems. Herfst in Drenthe.

@Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211170811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

.....een slaapzak?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211170916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
.....een slaapzak?
Nee het is echt een soort stoffen condoom.
pi_211170947
Oh, ik lees de spoiler van @Candaasje nu pas. :*
pi_211171149
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef Lonaa het volgende:

Nee het is echt een soort stoffen condoom.
Die je als man dus om je piemol kan doen??
pi_211171162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die je als man dus om je piemol kan doen??
Nee jij bent de piemel dan.
pi_211171227
Och @Yinny :*
pi_211171253
Ik moest hier heel lang voor googlen, vreemd genoeg.

https://ozysleep.com/
pi_211171323
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest hier heel lang voor googlen, vreemd genoeg.

https://ozysleep.com/
Eh...zo wil ik geen piemel zijn. Wat een stom ding eigenlijk.
pi_211171453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit is precies waarom ik het niet wil.
pi_211171647
Soort bodybag maar dan comfortabeler.
pi_211171776
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Soort bodybag maar dan comfortabeler.
Ja, wel zacht.
pi_211171939
Lijkt me een verschrikkelijk ding. Maar ik krijg het al spaans benauwd van een slaapzak
pi_211172064
Ik slaap nu ruim een week onder mijn slaapzak. Heb alleen het uiteinde dicht dus het is een soort trappelzakje. :+
pi_211172113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me een verschrikkelijk ding. Maar ik krijg het al spaans benauwd van een slaapzak
Ja, dat dus.

Ik vind bodybag een mooiere bijnaam dan condoom *O*
pi_211172546
Ik lig sinds kort onder een verwarmingsdeken en had verwacht het eigenlijk niks te vinden, maar ik vin helemaal knus. Wel over mn gewone dekbed heen zodat het me niet raakt, want :r fleece :r
pi_211172573
O dat ding uit dit topic dus :') *O*
pi_211172617
Betaalt de baas z’n werknemer ook als waardetransportbedrijf voor het beveiligd vervoeren van een laptop? Nee zeker. Awel, daarmee vervalt er ongeveer alles aan grond voor moppers door werkgever.

En dus en in het algemeen: de werkgever is verantwoordelijk voor werkspul, dus ook voor die laptop.

Ik vermoed dat als je het hard speelt, je een goede zaak hebt de schade aan de auto te verhalen op de werkgever.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 november 2023 @ 20:21:19 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211172620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lig sinds kort onder een verwarmingsdeken en had verwacht het eigenlijk niks te vinden, maar ik vin helemaal knus. Wel over mn gewone dekbed heen zodat het me niet raakt, want :r fleece :r
Een echte El Hema? O+
pi_211172628
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Een echte El Hema? O+
Neeeheee, die waren er dus helemaal niet. Ondanks de leugens! Van de AH! Meerdeken voor zelfdegeld O+
  donderdag 2 november 2023 @ 20:22:36 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211172644
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef sigme het volgende:
Betaalt de baas z’n werknemer ook als waardetransportbedrijf voor het beveiligd vervoeren van een laptop? Nee zeker. Awel, daarmee vervalt er ongeveer alles aan grond voor moppers door werkgever.

En dus en in het algemeen: de werkgever is verantwoordelijk voor werkspul, dus ook voor die laptop.

Ik vermoed dat als je het hard speelt, je een goede zaak hebt de schade aan de auto te verhalen op de werkgever.
Ligt eraan of de werkgever vraagt aan de werknemer om de laptop te vervoeren buiten gebied van de werktoko

En zulks :P
pi_211172667
Dus een pagina lang wel eikelen over de bodybag maar niemand die z'n verzwaringsdekenverhalen met me wilt delen ;(
pi_211172684
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het allemaal nu nog steeds heel onwerkelijkl aanvoelt, Yinny :{ Enorme knuffel :*

@:Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig :X
@Yinny idd :* :* ;( wat vreselijk toch

En dit dus @Candaasje :)

Dank isa dat je de juiste woorden vind.
Elke keer maar weer :*

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 02-11-2023 21:49:43 ]
  donderdag 2 november 2023 @ 20:24:27 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211172686
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Lonaa het volgende:
Dus een pagina lang wel eikelen over de bodybag maar niemand die z'n verzwaringsdekenverhalen met me wilt delen ;(
Dat of bodycondoom heb en wil ik niet :T
pi_211172717
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben nu erg benieuwd hoe je wel een piemel wil zijn?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211172727
quote:
@Tele6 komt vast nog wel vanavond langs.
Spoiler: volgens mij is zij er happy mee.

Sch.zus dus absoluut niet. Blijkbaar moest zij ook rekening houden met haar ondergewicht. De originele deken was té zwaar.
Na week enthousiast, een week twijfel en teruggestuurd.
* slaapt niet.
pi_211172731
Vraagje voor mensen die meer kunnen dan ik :')

Mijn doucheputje deed het jaren gewoon prima. Zoals elk normaal doucheputje, water er op, water weg. Toen ineens niet meer. Pijp getjotterveerd, wel wat smurrieslierten, maar niet heel veel. Nog steeds liep het water niet weg. MAAR! Als ik het doucheputdekseltje er af haal, loopt alles gewoon weg :? Doucheputdekseltje helemaal schoon, geen gekke dingen, alles als normaal, alleen...
  donderdag 2 november 2023 @ 20:26:35 #80
63722 z80
I fink you freaky
pi_211172734
quote:
Tele6 is nog niet langs geweest. Die heeft er eentje in gebruik.
pi_211172739
quote:
We wachten op Tele die komt vertellen dat ze em zelf heeft gemaakt en fan is en dat het helemaal niet veel werk was :Y
pi_211172775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
We wachten op Tele die komt vertellen dat ze em zelf heeft gemaakt en fan is en dat het helemaal niet veel werk was :Y
Oh. Zou ze er dan ook 1 voor mij kunnen maken?
pi_211172785
quote:
Ik heb er ooit een laten naaien uit een dekbedovertrek van de Hema met vullingballetjes. 5 kilo. Voor kind.

Zij die hem voor me maakte vond het kutwerk en zou het nooit meer doen. Waren allemaal kleine vakjes voor goed verdeeld gewicht O+

Kind sliep er niet beter of slechter van en ik kreeg er claustrofobie van, wat op zich bijzonder is agz ik daar heen last van heb in kasten of andere kleine ruimtes.
pi_211172787
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Ligt eraan of de werkgever vraagt aan de werknemer om de laptop te vervoeren buiten gebied van de werktoko

En zulks :P
Nauwelijks.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211172862
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb er ooit een laten naaien uit een dekbedovertrek van de Hema met vullingballetjes. 5 kilo. Voor kind.

Zij die hem voor me maakte vond het kutwerk en zou het nooit meer doen. Waren allemaal kleine vakjes voor goed verdeeld gewicht O+

Kind sliep er niet beter of slechter van en ik kreeg er claustrofobie van, wat op zich bijzonder is agz ik daar heen last van heb in kasten of andere kleine ruimtes.
Nou, ik weet dus sinds een tijdje dat ik het best een aangenaam gevoel vindt, onder zo'n deken slapen, ik heb er alleen zelf geen en ik wil er wel 1 en ik ben volgende week jarig en mijn moeder begon te hengelen naar verlanglijstjes dus uh, zodoende. :+
  donderdag 2 november 2023 @ 20:33:03 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211172864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Neeeheee, die waren er dus helemaal niet. Ondanks de leugens! Van de AH! Meerdeken voor zelfdegeld O+
Verdommeeeeee

En fijn opgelost wel _O_
pi_211172867
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Adrem ben jij toch. _O-

Is het om beter te slapen? Sch.zus is compleet fan nu van aardingslaken en hoofdkussen.
Eindelijk eindelijk eindelijk slaapt zij 8)7 https://aarding.org/nl-nl/products/sheet-single
pi_211172883
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Als ik zo, van de zijlijn, haar plannings eens bekijk... gok ik van niet...

Maar we wachten op Tele *O*
pi_211172884
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef Vanyel het volgende:

Ik ben nu erg benieuwd hoe je wel een piemel wil zijn?
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Het schijnt wel zo nu en dan een fantastisch gevoel te geven, zo'n piemel, dus dat wil ik wel ervaren. Maar met zo'n fluffy hoes wordt dat volgens mij sowieso niets.

@Lonaa zo'n zware deken lijkt me kut (nu we het toch over primaire geslachtskenmerken hebben).
pi_211172889
Aan de andere kant is ze binnenkort wel baanloos geloof ik :(
  donderdag 2 november 2023 @ 20:34:57 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211172895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje voor mensen die meer kunnen dan ik :')

Mijn doucheputje deed het jaren gewoon prima. Zoals elk normaal doucheputje, water er op, water weg. Toen ineens niet meer. Pijp getjotterveerd, wel wat smurrieslierten, maar niet heel veel. Nog steeds liep het water niet weg. MAAR! Als ik het doucheputdekseltje er af haal, loopt alles gewoon weg :? Doucheputdekseltje helemaal schoon, geen gekke dingen, alles als normaal, alleen...
Iets met vacuüm door het dekseltje iig wat doorflubberen tegenhoudt *O*
pi_211172903
Ik vind een piemel wel af en toe een fantastisch gevoel geven ja :Y

Al mag ik de huidige geen piemel noemen :(
pi_211172904
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Het schijnt wel zo nu en dan een fantastisch gevoel te geven, zo'n piemel, dus dat wil ik wel ervaren. Maar met zo'n fluffy hoes wordt dat volgens mij sowieso niets.

@:Lonaa zo'n zware deken lijkt me kut (nu we het toch over primaire geslachtskenmerken hebben).
Ja nou ik vind het dus wel aangenaam. :+
pi_211172906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aan de andere kant is ze binnenkort wel baanloos geloof ik :(
Alle tijd om een dekentje te frobelen *)
pi_211172910
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Iets met vacuüm door het dekseltje iig wat doorflubberen tegenhoudt *O*
Ik snap dit niet.
pi_211172918
DP is soms wel echt mijn spirit animal.
pi_211172920
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:35 schreef Lonaa het volgende:

Ja nou ik vind het dus wel aangenaam. :+
Ieder z'n ding :Y
pi_211172934
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef Lonaa het volgende:
DP is soms wel echt mijn spirit animal.
Handenhartje
pi_211172942
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Adrem ben jij toch. _O-

Is het om beter te slapen? Sch.zus is compleet fan nu van aardingslaken en hoofdkussen.
Eindelijk eindelijk eindelijk slaapt zij 8)7 https://aarding.org/nl-nl/products/sheet-single
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel. :+
  donderdag 2 november 2023 @ 20:37:12 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211172946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik snap dit niet.
Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet door

Zoiets oO<
pi_211172961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Handenhartje
pi_211172962
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel. :+
Lekker iets met balletjes om over je te liggen O+
pi_211172980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lekker iets met balletjes om over je te liggen O+
Kijk, jij snapt het. :7
pi_211172988
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]
Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet door

Zoiets oO<
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model
pi_211172998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ieder z'n ding :Y
Ik dacht ook dat het niks kon zjin hoor, eerst. Maar het geeft wel een soort...rustig gevoel ofzo. Niet beklemmend.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:40:18 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211173007
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model
Deksel schoongemaakt?

Ik ben hier veel te gaar voor, ik ga zo heerlijk mijn nest in. Op mijn elektrische deken liggen wegfermenteren O+
pi_211173021
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Deksel schoongemaakt?

Ik ben hier veel te gaar voor, ik ga zo heerlijk mijn nest in. Op mijn elektrische deken liggen wegfermenteren O+
Ik heb wel het idee dat het mijn laatste restje vruchtbaarheid wegbraadt O+
pi_211173024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.
pi_211173031
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dat is inderdaad lekker. Daarvoor heb ik nog een giga sprei, die dan dubbelgevouwen extra gewicht knuffelt.
pi_211173049
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.
Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodig
pi_211173159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodig
Ik snap dit niet.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:48:50 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_211173167
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Nauwelijks.
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.
Is er opdracht gegeven om de laptop mee te nemen? Zijn er regels opgesteld voor het buiten het gebouw nemen van de laptop? Zo ja, heb je daar aan voldaan?

Met andere woorden mocht je de laptop wel mee nemen naar een iets anders dan jou woning?
Mocht de laptop onbeheerd in de auto blijven liggen?
En moest de laptop compleet uit staan bij het verlaten van het pand? Slaapstand is niet uit.
Bij uit-uit zal een laptop geen signaal meer uitzenden. Een stuk hardware van de fruitleverancier is hier een uitzondering op. Die krengen staan al tijd aan, tenzij diep in de instellingen lopen graven.

Beter je verlies van een ruitje nemen. Aangifte doen en deze bij de werkgever afgeven.
Indien volledig encrypted op de correcte manier is het slechts verlies van een stukje hardware. Zeker als deze uit stond.
pi_211173168
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik snap dit niet.
!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 2 november 2023 @ 20:58:24 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_211173320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!
Leg hem naast je kapotte toetsenbord.
pi_211173359
@Yinny … telkens weer een stukje meer afscheid nemen ;(
@Candaasje lastige keuze tussen verstand en hart… zo klinkt het voor mij. Veel wijsheid op beide fronten gewenst.

Ik heb geen verstand van verzwaringsdekens. En niet van putjes… ik denk zelfs dat ik maar eens een loodgieter moet laten langskomen want boven lopen douche, wasbak én toilet steeds slechter door ;( En ploppen en pluggen en chemische fabrieken er doorheen gooien helpt telkens maar tijdelijk.

Ontdekking van de avond: gratis Teams is maximaal een uur *O* Efficiënt vergaderen _O_
Ik ga mijn betaalde teams niet aanbieden >:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211173551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:

@:Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig :X
Dit helemaal. Echt veruit de beste beslissing. Helaas, dat wel.

Maar er is maar 1 @Candaasje en er zijn (helaas) heel veel dieren in nood. En die ene Candaas moet wel heel blijven die dieren te kunnen helpen.

@Yinny, ik vind het zo rot voor jullie allemaal. Dit is echt zo oneerlijk. En dan ook al die onbeantwoorde vragen er nog eens bij ;(
Spoilers!
pi_211173692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?
pi_211173701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:22 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?
Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.
pi_211173708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kan ik het verloop van die storm eigenlijk vinden? Ik moet nog even weg maar twijfel om over een uur te gaan of eind van de middag.
https://www.windfinder.com/ vind ik ook heel chill, vooral omdat ze bewegende beelden hebben en best veel instellingen en vooruitkijken
pi_211173709
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.
Niet oneens
pi_211173730
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef Lonaa het volgende:

Ik dacht ook dat het niks kon zjin hoor, eerst. Maar het geeft wel een soort...rustig gevoel ofzo. Niet beklemmend.
Ik zei ook 'lijkt me kut' omdat ik het nog nooit heb geprobeerd. Maar ik hou niet zo van heel zware dekens, dan krijg ik het gewoon benauwd :{ Maar misschien is het toch anders als het allemaal kleine balletjes zijn of zo :?
pi_211173869
@Lonaa ik had deze toen ik het ging proberen. Ik vond het zelf niet fijn, maar met het ding zelf was niks mis, en bol dus 30 dagen gratis retourneren.

Action heeft ze soms ook, kost stuk minder, maar geen eigen ervaring mee.
pi_211173881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@:Lonaa zo'n zware deken lijkt me kut (nu we het toch over primaire geslachtskenmerken hebben).
Tijd voor een strapless strap on, om het enigszins te benaderen?
pi_211173922
Verder @Candaasje alles wat @Isabeau al zei. Wel benieuwd: is er meer in de buurt dus niet een ZH dat je dezelfde soort inhoudelijke uitdaging kan bieden maar mogelijk minder 'kost'? Niet een dierenartspraktijk die zelf spoedoperaties doet (030dierenartsen zag ik laatst op insta voorbij komen, zag er wel mooi uit) of bv bij uu spoedkliniek? Ik zou het je zo gunnen dat je wél het werk kunt blijven doen waar je passie ligt, maar je óók niet helemaal kapot gaat aan idiote roosters en urenlange reistijden en achterlijk hoge werkdruk..
pi_211173934
En tot slot nog @Yinny :* goed dat je met arbo dat gesprek aangaat. En wat een onwerkelijke situatie ook allemaal, hopelijk levert de afspraak op het bureau iets meer informatie op..
pi_211174175
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb er zelf eentje gemaakt. 6kg dus ca 10% van m'n lichaamsgewicht. 1m60 bij 70 cm geloof ik.
Ik gebruik 'm in de zomer niet maar inmiddels slaap ik er weer elke nacht onder.
Vroeger lag ik graag onder dikke, strak ingestopte wollen dekens, maar ik ben nu allergisch voor die dekens :')
Als ik het nog een keer zou doen, zou ik een grotere maken, want ik heb nu een tweepersoonsbed en soms rol ik onder de deken uit en ben ik 'm midden in de nacht kwijt.
Langer is niet nodig want je steekt je hoofd er toch niet onder en je voeten hoeven er ook niet per se onder. Maar breed is dus wel fijn.
Zwaarder dan dit hoeft voor mij niet, maar er zijn geloof ik wel mensen die liever zwaarder hebben. Ik hoef niet helemaal geplet te worden onder zo'n deken, heb graag iets wat vergelijkbaar is met die wollen dekens van vroeger.
pi_211174255
Ik zie nu dat jullie al 2 pagina's op me aan het wachten waren. Pech want ik was trainen 8-)
pi_211174292
Ik vond zelf eentje naaien eigenlijk helemaal niet zo'n kutklus idd. Ik heb niet de balletjes afgewogen voor elk compartimentje, maar een maatschep gepakt die de juiste hoeveelheid balletjes kon hebben.

Wellicht is uit dekbedovertrek ook wel stommer. Ik had een soort van bijna canvas-achtig materiaal. Heel goedkoop heel stevig katoen. Blijft goed in vorm dus heel makkelijk om rechte randen te strijken en rechte naden te maken en zo.
pi_211174305
Stoffen condoom lijkt me dan wel echt vreselijk eigenlijk. Ik kan mummieslaapzakken al niet handelen, ik wurg mezelf in die dingen :')
pi_211174324
@z80 goeie info over fruitleverancier en zendinstellingen. Ik denk dan nu dat het daaraan gelegen heeft.

Helaas voelt het toch niet zo goed om dan op Steve Jobs te gaan mopperen. Heb vandaag wel al drie keer Bill Gates de schuld gegeven van al m'n struggles op werk. :P
pi_211174352
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.

Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn. _O-

* Tele6 spot een gat in de markt
pi_211174380
We zijn ondanks storm gewoon gaan trainen. Hebben boomontwijkende bootcamp gedaan ipv bomen klimmen. Ik ben erg blij met de trainer die dat bedacht want ik stond op het punt om te zeggen dat de training vanavond niet door kon gaan. _O_
pi_211174383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.

Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn. _O-

* Tele6 spot een gat in de markt
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
pi_211174388
Geen speld tussen te krijgen 8-)
pi_211174397
Ha, LHO toch dan.
pi_211174411
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
Het idee van zo'n verzwaringsdeken is dat de pitten/balletjes in compartimenten zitten zodat ze niet naar één kant zakken als de deken op je ligt. Anders had je een lege hoes op je, en een berg pitten naast je.
Ik zat eerder te denken aan een verzwaringsdeken geïntegreerd met een elektrische deken :P
pi_211174445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:06 schreef Tele6 het volgende:
Geen speld tussen te krijgen 8-)
Ja had ik je 10x multi-bonus onderbroken.
pi_211174549
Ik kan dus niet naaien.
pi_211174559
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Spoilers!
pi_211174632
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Kerstpakkettenspul :Y
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 november 2023 @ 22:26:06 #141
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211174652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kerstpakkettenspul :Y
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan ^O^
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
pi_211174996
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER :r
pi_211175007
Het rijmt wel dat vel op je sjocomel *O*
pi_211175025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER :r
Iew.
Spoilers!
pi_211175145
@Vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
Spoilers!
pi_211175255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.
Is er opdracht gegeven om de laptop mee te nemen? Zijn er regels opgesteld voor het buiten het gebouw nemen van de laptop? Zo ja, heb je daar aan voldaan?

Met andere woorden mocht je de laptop wel mee nemen naar een iets anders dan jou woning?
Mocht de laptop onbeheerd in de auto blijven liggen?
En moest de laptop compleet uit staan bij het verlaten van het pand? Slaapstand is niet uit.
Bij uit-uit zal een laptop geen signaal meer uitzenden. Een stuk hardware van de fruitleverancier is hier een uitzondering op. Die krengen staan al tijd aan, tenzij diep in de instellingen lopen graven.

Beter je verlies van een ruitje nemen. Aangifte doen en deze bij de werkgever afgeven.
Indien volledig encrypted op de correcte manier is het slechts verlies van een stukje hardware. Zeker als deze uit stond.
Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht :)

In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
pi_211175270
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan dus niet naaien.
Geloof je het zelf?
pi_211175287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:26 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
Dat eerste. Stekker in het stopcontact, accu in de deken, jij een warm lijf O+
Al kun je met een losse accu ook wel 2-4 uur doen.
pi_211175385
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:41 schreef sigme het volgende:

Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht :)

In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
Zijn jullie al in jullie casaatje? November was het toch? De hele maand O+
pi_211176030
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
Jaaaa O+

Maar gewone chiliflakes werken ook hoor.
pi_211176062
Vroeg. Voor geen reden. Stom.
pi_211176067
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
pi_211176077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:25 schreef Tuindier het volgende:
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?

Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.

Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Spoilers!
pi_211176082
Ik was ook veel te vroeg wakker, en dan steeds op die wekker kijken o|O
Moet ik echt eens afleren, die gaat heus wel :r :+

Zo door regen lopen naar trein, lopen is toch lekkerderder dan fietsen in dit weer.

Fijne dag bij B&G Lucky!
pi_211176094
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?

Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.

Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
pi_211176191
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
pi_211176197
WTF trein. Stopt bij station, deuren blijven dicht, gaat ie weer rijden :( Ah gelukkig stuk verder alsnog gestopt en kunen we naar binnen.
Dank stagiare :B
pi_211176208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Verstandig plan.
Spoilers!
pi_211176228
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
Ja, onder andere personeel te weinig.
SPOILER
pi_211176240
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
pi_211176258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
Hello Barbie, let's go party OEWOOOEWOO.
pi_211176306
Ok meer koffie. En even de was aanzetten.
pi_211176375
Mogge. Herfst.

Kardinaalsmuts en hortensia.

Morgen gaan we op pad!
pi_211176435
Gewekt door de kat die de ontbijt dienst te laat vond. Ik kruip nog even terug.
Straks maar eens in de tuin aan de slag, 2948583 bladeren opvegen en de hedera snoeien. Blurgh.

Aftellen @sigme *O*
pi_211176552
Je zal vandaag vrij zijn O+

Zo maar eens het bad volgooien voor de Mrs. Komt die ook lekker thuis van kind wegbrengen.
pi_211176600
Je zal vandaag geen werk hebben O+
pi_211176608
Je lief zal maar wel werk hebben en het bad niet voor je op kunnen bouwen en volgooien :(

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 03-11-2023 09:13:16 ]
pi_211176658
Oh ik heb wel werk vandaag. Beter start de bedrijfsauto zo want die heb ik mee naar huis en het wordt steeds kritischer *O*
pi_211176662
10x voorgloeien = starten. *O*
pi_211176748
Voorgloeien... wat in de 1982..?
pi_211176858
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
pi_211176860
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorgloeien... wat in de 1982..?
:7
pi_211176956
De was hangt.
pi_211176983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
Ik heb bladblazers ;(
pi_211177167
Er is hier heel veel herrie en het is muziek in mijn oren, word er helemaal vrolijk van O+ *O* O+

SPOILER
pi_211177245
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier heel veel herrie en het is muziek in mijn oren, word er helemaal vrolijk van O+ *O* O+

SPOILER
Ah, dat ik een week geleden, wat een pokkeherrie is dat, erger dan opbouwen.. de komende week gaan ze het dakterras leeghalen met een hoogwerker, hopelijk is dat minder herrie
pi_211177260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:09 schreef Kaatje1 het volgende:

Ah, dat ik een week geleden, wat een pokkeherrie is dat, erger dan opbouwen.. de komende week gaan ze het dakterras leeghalen met een hoogwerker, hopelijk is dat minder herrie
Nou, ze staan tot nu toe niet elke paar minuten op diverse plekken tegelijk in het beton te boren (in totaal zo'n 50x).
Dat deden ze bij het opbouwen.
pi_211177265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER
*O*
pi_211177326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ze staan tot nu toe niet elke paar minuten op diverse plekken tegelijk in het beton te boren (in totaal zo'n 50x).
Dat deden ze bij het opbouwen.
Oh ja dat was ik even vergeten (ben toen uit huis gevlucht)
pi_211177341
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:

Oh ja dat was ik even vergeten (ben toen uit huis gevlucht)
Maar er is nu nog steeds veel herrie hoor :Y Alleen dat is mooie herrie O+
  vrijdag 3 november 2023 @ 10:30:24 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211177427
Zo. Eega heeft d'r tweede motorrijles overleefd en besloten door te gaan. Eens kijken hoe dit gaat lopen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211177464
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar er is nu nog steeds veel herrie hoor :Y Alleen dat is mooie herrie O+
Hier is nu weer het volgende hoofdstuk herrie aangebroken. Kan nu alleen niet zien waar het vandaan komt. Met een beetje geluk (niet al te slecht weer) is het eind november klaar met de noodreparatie en dan in februari de definitieve reparatie. De aannemer die deze wijk gebouwd heeft was geen beste.
  vrijdag 3 november 2023 @ 10:41:53 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211177532
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De aannemer die deze wijk gebouwd heeft was geen beste.
Of de opdrachtgever stelde een prijsplafond vast en zei " Je doet het daar maar mee", en daarop is het product afgestemd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211177632
Waarom zijn werkbroeken zo teringduur en is mijn maat zo ingewikkeld ;(
pi_211177638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Of de opdrachtgever stelde een prijsplafond vast en zei " Je doet het daar maar mee", en daarop is het product afgestemd.
Dat was een wbv. Groot deel is nog steeds sociale huur. Bouwer was 2 jaar na oplevering failliet
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:00:08 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211177762
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat was een wbv. Groot deel is nog steeds sociale huur. Bouwer was 2 jaar na oplevering failliet
Da's dus precies de aanpak van Wbv's
pi_211177971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Da's dus precies de aanpak van Wbv's
In de andere plaats was het geen wvb en zijn dezelfde “fouten” gevonden. En de betreffende wbv heeft ook dezelfde problemen met de huurwoningen. Weet even niet meer hoe het heet, maar ijzers voor kozijnen gebruikt in de muren, isolatiemateriaal van mindere kwaliteit dan voorgeschreven (en wat in de papieren staat).
Mijn zonnescherm van 5 meter (kwamen we na een paar jaar achter) zat maar met 1 bout vast. Heel veel lekkages doordat goedkopere materialen zijn gebruikt.
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:34:23 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211178230
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:03 schreef Lonaa het volgende:
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:35:44 #189
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211178238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In de andere plaats was het geen wvb en zijn dezelfde “fouten” gevonden. En de betreffende wbv heeft ook dezelfde problemen met de huurwoningen. Weet even niet meer hoe het heet, maar ijzers voor kozijnen gebruikt in de muren, isolatiemateriaal van mindere kwaliteit dan voorgeschreven (en wat in de papieren staat).
Mijn zonnescherm van 5 meter (kwamen we na een paar jaar achter) zat maar met 1 bout vast. Heel veel lekkages doordat goedkopere materialen zijn gebruikt.
Aannemers die zich niet aan het bestek houden, dat klinkt bekend.
pi_211179182

Normaal is Spock te snel voor foto's met de camera en zit echt nooit stil, maar door het warmtedekentje issie uitgeschakeld :D
pi_211179661
Kater op zijn stoov, ik op mijn stoov en poes op mij (stoof) O+
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 14:42:31 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211179992
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zijn werkbroeken zo teringduur en is mijn maat zo ingewikkeld ;(
Omdat er veel marge op zit, meer bestellen dus.

Kramp 4Way Stretch Technical :) Zijn ¤40 goedkoper dan vergelijkbare van Snickers.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 14:45:25 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211180022
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Heb je al startkabels? :+
pi_211181032
@Lonaa, verzwaarde deken in de aanbieding bij de HEMA, geen idee wat die dingen normaal kosten, maar deze is 52 euro
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:29:27 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211181146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:lonaa, verzwaarde deken in de aanbieding bij de HEMA, geen idee wat die dingen normaal kosten, maar deze is 52 euro
Action, nog goeienkopert, zag ik toevallig toen daar ik een thermische printer zocht en niet vond
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:32:22 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211181180
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:29 schreef Molo het volgende:

[..]
toen daar ik een thermische printer zocht en niet vond
Ik vind dit een grote tegenvaller. Dat horen ze toch standaard te bieden
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:50:26 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211181343
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Action, nog goeienkopert, zag ik toevallig toen daar ik een thermische printer zocht en niet vond
Deze? Alleen online te koop.
The love you take is equal to the love you make.
pi_211181972
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 14:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Heb je al startkabels? :+
Die liggen op de zaak. Maar zijn tering goedkope van de action en uit ervaring weten we dat je daar geen diesel mee kunt starten. :+
pi_211181977
Ik moest overigens 14x vanochtend.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 17:56:12 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211182013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Die liggen op de zaak. Maar zijn tering goedkope van de action en uit ervaring weten we dat je daar geen diesel mee kunt starten. :+
Ligt er aan. Redelijk nieuwe zal prima gaan.
pi_211182016
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ligt er aan. Redelijk nieuwe zal prima gaan.
Je kunt er niet een doblo mee starten terwijl het andere eind op een Megane zit. Trust me.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:01:28 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211182052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Je kunt er niet een doblo mee starten terwijl het andere eind op een Megane zit. Trust me.
Ik geloof je :+

Met een VW Touareg kun je - indien je voldoende gas geeft - wel een Steyr CVT170 starten. Of was het een Valtra T190. In elk geval iets meer >6,6L cilinder inhoud
pi_211182090
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik geloof je :+

Met een VW Touareg kun je - indien je voldoende gas geeft - wel een Steyr CVT170 starten. Of was het een Valtra T190. In elk geval iets meer >6,6L cilinder inhoud
Met fatsoenlijke startkabels ging het wel in 1x trouwens. :')
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:54:05 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211182631
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Deze? Alleen online te koop.
Ja zo eentje heb ik, is ideaal maar wil een A4 formaat voor goedkopie
pi_211182660
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Hebben ze A4 formaat kassarollen dan?
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:56:18 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211182670
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Hebben ze A4 formaat kassarollen dan?
Ik ben geen winkel
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:00:13 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211182722
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat wil je ermee doen?
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:03:41 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211182786
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat wil je ermee doen?
Voornamelijk kleurplaten printen en verzendlabels (al kan dat ook met die kleine vooral wel)
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:09:29 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211182862
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Voornamelijk kleurplaten printen en verzendlabels (al kan dat ook met die kleine vooral wel)
Is de kwaliteit van het papier dan goed genoeg voor potloden/viltstiften? Ik associeer het toch vooral met kassabonnenpapier.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:10:59 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211182884
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Is de kwaliteit van het papier dan goed genoeg voor potloden/viltstiften? Ik associeer het toch vooral met kassabonnenpapier.
Viltstiften wel iig :Y

En je waar hoor, het was wel een redelijk impulsief idee eigenlijk :')
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:24:24 #211
63722 z80
I fink you freaky
pi_211183096
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hangt van het papier af. De Dymo labels zijn goed te beschrijven. Wel duur.
Hoe de action labels zijn weet ik niet.
En thermisch papier is "betaalbaar" niet in A4 te verkrijgen. De markt is te klein en het papier verkleurt te snel.
pi_211183224
Trust Zet :B

Helaasch…nog maar 2 pasteis de nata in de vriezer. -O-
Hoe zijn die van andere supers? Zijn die er? Weet iemand dat?
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:36:05 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211183306
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:24 schreef z80 het volgende:

[..]
Hangt van het papier af. De Dymo labels zijn goed te beschrijven. Wel duur.
Hoe de action labels zijn weet ik niet.
En thermisch papier is "betaalbaar" niet in A4 te verkrijgen. De markt is te klein en het papier verkleurt te snel.
Dan laat ik het idee maar varen
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:36:23 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211183314
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:31 schreef AnneX het volgende:

De Makro en Hanos hebben ze, in andere supermarkten dan de Lidl nog nooit gezien
pi_211183721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest overigens 14x vanochtend.
Las overgeven. Voelde trots.
pi_211183797
Bij het leeghalen van de oude vriezer gisteren zag ik tot mijn verbazing nog 2 stukken appelkruimelvlaai van de bbq meet :9~
Zo lekker bij een kop thee
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:12:09 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211184145
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:31 schreef AnneX het volgende:

Hier lagen ze nog gewoon bij de lidl. *O*
pi_211184173
Goedenavond, hier na kwalificatie F1 zo nog naar Friesland rijden, toch lekkerder om daar op zaterdagochtend al te zijn ipv dan nog te moeten rijden.

Zondag op de terugweg een bezoek aan het woudagemaal dat onder stoom gezet wordt. Nog nooit geweest. Stond wel op de lijst als die 'n keer onder stoom zou staan en zo vaak is dat niet en is onderweg naar het zuiden.

Verder een serieuze partij voor de koop van het huis, fingers crossed dat dat iets wordt.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:17:15 #219
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211184272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, hier na kwalificatie F1 zo nog naar Friesland rijden, toch lekkerder om daar op zaterdagochtend al te zijn ipv dan nog te moeten rijden.

Zondag op de terugweg een bezoek aan het woudagemaal dat onder stoom gezet wordt. Nog nooit geweest. Stond wel op de lijst als die 'n keer onder stoom zou staan en zo vaak is dat niet en is onderweg naar het zuiden.

Verder een serieuze partij voor de koop van het huis, fingers crossed dat dat iets wordt.
Spannend, zou lekker zijn als je dat ook rond hebt
pi_211184414
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij het leeghalen van de oude vriezer gisteren zag ik tot mijn verbazing nog 2 stukken appelkruimelvlaai van de bbq meet :9~
Zo lekker bij een kop thee
Net op tijd op voor de december meet? :+
pi_211184458
Gut, weken geleden had ik ets besteld bij bol Kreeg totaal iets anders dus dat meteen teruggestuurd. Kreeg een verzendbevestiging én een bevestiging dat het retour ontvangen was. Zou binnen 14 dagen geld terugkrijgen. Na ruim 4 weken nog niet. Mails gestuurd en geen reactie. Gisteren gekeken op mijn account “u kunt het niet meer terugsturen de retour termijn is vervallen” :o Gebeld, dame gaf eerst de leverancier gelijk, keek toen beter en zag dat ik gelijk had. Ze zou erin duiken. Geld heb ik nog niet maar sinds vanmiddag al 3 mailtjes dat het retour is ontvangen en dat ik m’n geld terugkrijg. Misschien ook wel 3 keer :P
pi_211184469
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Net op tijd op voor de december meet? :+
Zeker kan die weer gevuld worden. Ook heb ik minder vriesruimte, daarvoor heb is altijd ruimte
pi_211184534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hier lagen ze nog gewoon bij de lidl. *O*
Hé, dat is lekker. Even vragen of mnX langsfietst. Hij is toch in het volgende dorp.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:

Woudagemaal onder stoom hebben we niet meegemaakt. Wèl een geweldige excursie en uitleg van één van de vrijwilligers. De technische mannen hingen aan zijn lippen. Veel plezier.
Hopelijk loopt de verkoop…
pi_211184555
Over de hema:

g kocht online een Tshirt bij de Hema :+
1+1 gratis.
Hij kocht er 1 in de veronderstelling dat hij er dan 2 kreeg.
Fout :D Hema klantenservice zei dat dit heeeel vaak voorkwam. Ze kwam hem tegemoet, nu heeft ie 3 tshirts voor de prijs van 2 en de verzendkosten hoeft ie niet te betalen. Toch netjes :)
pi_211184742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Las overgeven. Voelde trots.
Poh. 14x is wel veel
pi_211184775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Poh. 14x is wel veel
Daarom.
pi_211185256
Wat is Beeld en Geluid een gaaf museum _O_ We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Er is zo veel te doen daar, we zijn inclusief lunch bijna 5 uur binnen geweest. Ze hebben uitstekend eten daar ook.

Het gekke is alleen dat we dus bijna niets geleerd hebben. Zo goed als het hele museum bestond uit interactieve spellen. Heel leuk allemaal maar ik verwacht een intellectuele stimulering als ik naar een museum ga.

Het enige dat ik heb geleerd is de voornaam van Meneer de Uil.

SPOILER
Schoonma hield het goed vol maar trok het niet om nog uit eten te gaan, we hebben patat gehaald.
Spoilers!
pi_211185417
Wow wat lang!
Die interactieve spellen ook wel voor volwassenen dus?

Leuk zo samen met schmoe O+
pi_211185502
Klinkt wel heel leuk, @Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!

Speaking of niks leren.. ik heb een student.
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 03-11-2023 22:26:44 ]
pi_211185576
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt wel heel leuk, @:Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!

SPOILER
Meid, je wordt getest. Dat heb je toch wel door?
pi_211185607
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt wel heel leuk, @:Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!

SPOILER
Zucht moment :')
pi_211185608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:27 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Meid, je wordt getest. Dat heb je toch wel door?
Jochie, waarom nou weer zo'n reactie?
1. Je kent deze student niet
2. Je weet niet eens hoe ik gereageerd heb
3. Waarom zo neerbuigend?
pi_211185623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oeh! Oeh! Ik weet het antwoord op vraag 3! *O*

Omdat @Jeroboam nog steeds niet de instructies voor deze SC normaal gedrag heeft gelezen :+
pi_211185626
quote:

[..]
Ik weet echt wel dat er veel studenten zijn die vragen naar de bekende weg maar dat doen ze toch minder vaak bij docenten die serieus genomen worden. Wel goed dat je nog reageert. ^O^
pi_211185629
quote:

[..]
_O_
pi_211185633
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh! Oeh! Ik weet het antwoord op vraag 3! *O*

Omdat @:jeroboam nog steeds niet de instructies voor deze SC normaal gedrag heeft gelezen :+
*dingdingding* Gefeliciteerd! U gaat door voor de wasmachine! *O*
pi_211185637
Morgen covid vacc en uit eten *O*
Hier boven in de duinen bij het nieuwste restaurant van Rons gastrobar: bij de C. (v/h de Uitkijk)
Geen menukaart o|O
Beetje raar wel..weet je dus geen prijs, wel 25% korting. Maar waarvan?
pi_211185652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
*dingdingding* Gefeliciteerd! U gaat door voor de wasmachine! *O*
*O* *O* *O* Stukken betere beloning dan studiepunten *O* *O* *O*
pi_211185664
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:10 schreef Blues het volgende:
Wow wat lang!
Die interactieve spellen ook wel voor volwassenen dus?

Leuk zo samen met schmoe O+
Ja hoor, zeker ook voor volwassenen :Y
Spoilers!
pi_211185668
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O* *O* *O* Stukken betere beloning dan studiepunten *O* *O* *O*
Maar die ECTS-en brengen je wel verder.
pi_211185673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:34 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik weet echt wel dat er veel studenten zijn die vragen naar de bekende weg maar dat doen ze toch minder vaak bij docenten die serieus genomen worden. Wel goed dat je nog reageert. ^O^
Dit is anders de enige student van de 32 die dezelfde opdracht maken en waar ik de werkgroep van heb begeleid, die dit doet. Dus mogelijk ligt het toch aan de student.. en niet aan hoe serieus ze mij als docent nemen :{w

Ik heb overigens niet gereageerd op dit bericht en ga dat ook niet doen. Het is niet de eerste opdracht en bij de eerdere opdrachten heb ik deze student met zijn vragen ook al naar de andere docent doorverwezen, en dit keer ook, dus de student mag mooi eigen verantwoordelijkheid nemen en zelf bedenken dat deze extra vraag dus ook naar de andere docent moet. Nog even los van dat ik deze mail vanavond om 20.30 kreeg en zondagnacht de inleverdeadline is.
pi_211185692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dit is anders de enige student van de 32 die dezelfde opdracht maken en waar ik de werkgroep van heb begeleid, die dit doet. Dus mogelijk ligt het toch aan de student.. en niet aan hoe serieus ze mij als docent nemen :{w

Ik heb overigens niet gereageerd op dit bericht en ga dat ook niet doen. Het is niet de eerste opdracht en bij de eerdere opdrachten heb ik hem met zijn vragen ook al naar de andere docent doorverwezen, en dit keer ook, dus hij mag mooi zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en zelf bedenken dat deze extra vraag dus ook naar de andere docent moet. Nog even los van dat ik de vraag vanavond om 20.30 kreeg en zondagnacht de inleverdeadline is.
Dan is hij mooi ruim op tijd begonnen en niet zondagochtend met een kater |:)

Overigens zou ik met al je stress niet op vrijdagavond je werkmail gaan lezen. Neem lekker een ontspanmomentje, die werkdruk bij jullie is niet normaal.
pi_211185732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Maar die ECTS-en brengen je wel verder.
Mwah, ik heb nu twee wasmachines. Naast mijn masters. Ik klaag niet.
pi_211185743
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwah, ik heb nu twee wasmachines. Naast mijn masters. Ik klaag niet.
Welke masters heb je gedaan?
pi_211185756
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:41 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dan is hij mooi ruim op tijd begonnen en niet zondagochtend met een kater |:)

Overigens zou ik met al je stress niet op vrijdagavond je werkmail gaan lezen. Neem lekker een ontspanmomentje, die werkdruk bij jullie is niet normaal.
Bedankt voor het advies.
Ik heb sinds woensdag bij elkaar ongeveer 4 uur gewerkt, en heb er toevallig voor gekozen om een half uurtje daarvan vanavond te doen omdat ik weet dat er wat last minute vragen over de opdracht gaan komen en ik studenten met normale vragen graag nog even op weg help voor het weekend.
Echt veel werkstress of werkdruk ervaar ik dus op dit moment niet :+ .
Een ontspanmomentje zal ik overwegen, na drie dagen 90% van de tijd op de bank of in bed liggen met een beginnende nierbekkenontsteking ben ik daar inderdaad wel even aan toe. :')
pi_211185782
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:50 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Bedankt voor het advies.
Ik heb sinds woensdag bij elkaar ongeveer 4 uur gewerkt, en heb er toevallig voor gekozen om een half uurtje daarvan vanavond te doen omdat ik weet dat er wat last minute vragen over de opdracht gaan komen en ik studenten met normale vragen graag nog even op weg help voor het weekend.
Echt veel werkstress of werkdruk ervaar ik dus op dit moment niet :+ .
Een ontspanmomentje zal ik overwegen, na drie dagen 90% van de tijd op de bank of in bed liggen met een beginnende nierbekkenontsteking ben ik daar inderdaad wel even aan toe. :')
Ik denk ook wel dat je een goede docent bent met een hart voor je studenten, dat heb je hier al eerder wel laten zien. Zo lang dat maar nooit ten kost van jezelf gaat. Dat snappen studenten vaak toch (nog) niet zo goed en dat kun je zo ook niet enorm kwalijk nemen. Voor hun zijn andere dingen ook enorm belangrijk. :+ Hopelijk zet je ontsteking niet al te erg door!
pi_211185798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:48 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Welke masters heb je gedaan?
Wasmachines winnen :Y
pi_211185812
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:54 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik denk ook wel dat je een goede docent bent met een hart voor je studenten, dat heb je hier al eerder wel laten zien. Zo lang dat maar nooit ten kost van jezelf gaat. Dat snappen studenten vaak toch (nog) niet zo goed en dat kun je zo ook niet enorm kwalijk nemen. Voor hun zijn andere dingen ook enorm belangrijk. :+ Hopelijk zet je ontsteking niet al te erg door!
Dankjewel. Zit sinds woensdagavond aan antibiotica en dat slaat gelukkig wel aan. Zit nog wel aan 3x per dag 2 paracetamol en 200mg ibuprofen, maar daarmee is het nu wel behoorlijk goed te doen ipv daarmee nog steeds erg veel pijn. Nog even rustig aan doen, heb voor maandag en dinsdag ook al wat dingen uit de agenda geveegd zodat ik nog niet naar de uni hoef en alleen echt heel belangrijke afspraak online nog staat (en oogarts controle in de middag, maar daar wil ik wel echt heen en stopt gelukkig een bus hier dichtbij en naast het ziekenhuis dus is ook niet heel intensief).
pi_211185840
Maar wat vinden jullie van het geen menu op je site zetten🤔
pi_211185864
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Als je het menu niet wilt vastpinnen, zet dan een menu van twee maanden terug als voorbeeld er op, zodat mensen grofweg een idee hebben.
pi_211185869
Dat ben ik ook wel eens tegen gekomen, maar ik weet niet meer waar
pi_211185872
quote:
Het is ook leuk toch als het leven soms onvoorspelbaar is. Bij Ron Blauw heb je wel ongeveer een idee wat je gaat krijgen. Laat het los en geniet. :')
pi_211185875
quote:
Zijn er op internet ook nog geen recensies te lezen?
pi_211185876
quote:
Idioot.

Ik heb vandaag in de auto een uur gezocht naar een restaurant dat bij schoonmoeders smaak paste en kwam daarbij ook een aantal restaurants tegen zonder menu of met niet werkenden menupagina 8)7
Spoilers!
pi_211185877
quote:
Ik ga niet als ik geen menu kan zien. Of ik moet van andere mensen details gehoord hebben.
pi_211185895
Ja, eens met @Myraela
En als je dan de gerechten zelf er niet op zet, zet dan in elk geval iets van prijzen (¤xx voor een zoveel gangen menu ofzo) erop. Dat je enigszins een idee hebt daarvan.
pi_211185905
quote:
Vind ik raar. Je wil als chef toch al vooraf etaleren waar je goed in bent? En het publiek helpen bedenken of dat hun smaak is?
Voelt als ultra hipster met een vleug snobisme.
pi_211185951
En dan vermoed ik zo maar, dat @golfer daar wel eens een opmerking / vraag over gaat stellen.

OK. zin loopt niet. Ben moe.
Vanmiddag voortvarend met de hulp de kledingkasten leeg getrokken, kleding met gaten weggegooid.
#beestjes
Alles gaat in de wasmachine, is deels al geweest. |:)
pi_211185978
Hij zit er net met zijn restaurant lezen we. Dus echt net.
Maar ja, hij denkt mss die decadente Bloemendalers hebben geld zat :7

https://rongastrobar.nl/restaurants/ron-gastrobar-bij-de-c

We gaan er zeker naar vragen idd why tell us why...
pi_211185997
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vind ik raar. Je wil als chef toch al vooraf etaleren waar je goed in bent? En het publiek helpen bedenken of dat hun smaak is?
Voelt als ultra hipster met een vleug snobisme.
Snobisme kwam ook in mij op :P
pi_211186001
PoshRonnie })

https://rongastrobar.nl/g(...)or-het-eerst-aan-zee
Dit gevonden.

[ Bericht 70% gewijzigd door Blues op 03-11-2023 23:40:26 ]
pi_211186056
Nou ja we gaan t meemaken!

Ander nieuws: g kan al woensdag voor de ct scan in t avl om de markers te plaatsen.
Heeft ie eindelijk ook tattoos >:) ;)
pi_211186119
Goeie reis morgen @sigme!!
pi_211186146
quote:
Vind ik normaalgesproken een reden om niet te gaan. Maar Ron heeft zo te zien van al zijn andere restaurants wel netjes een menu op z'n site dus ik vermoed dat hij eerst zijn openingsavond met genodigden (vrijdagavond) afwacht om het menu er op te zetten?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211186184
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Als je het menu niet wilt vastpinnen, zet dan een menu van twee maanden terug als voorbeeld er op, zodat mensen grofweg een idee hebben.
Dat is er dus niet, @Blues gaat letterlijk op de allereerste avond dat ze geopend zijn :D
pi_211186207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:02 schreef Clubsoda het volgende:

Dat is er dus niet, @:Blues gaat letterlijk op de allereerste avond dat ze geopend zijn :D
Dat vermoeden heb ik dus ook _O-
Welkomstmenu met 25% korting.
Spannend!

We zijn al wel een aantal keren bij een paar van zijn andere restaurants geweest, dus het eten zit echt wel goed :)
pi_211186209
Nou kijk, hij serveert in ieder geval de taco ayam (snack), die kost bij Ron's gastrobar 9 euro, de krokante ui (ook een snack voor 9 euro) en de steak tartaar (29/39 euro). Ik denk dus zomaar dat het menu van Ron's Gastrobar een goede indicatie geeft.
pi_211186213
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik dus ook _O-
Welkomstmenu met 25% korting.
Spannend!

We zijn al wel een aantal keren bij een paar van zijn andere restaurants geweest, dus het eten zit echt wel goed :)
Het staat zo op instgram, geopend vanaf zaterdag :Y jullie hebben een primeur dus!
pi_211186232
Ah Insta ff checken ^O^
pi_211186269
De insta plaatjes zien er lekker uit :9~ krijg er bijna trek van!
pi_211186297
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:32 schreef vlindertje89 het volgende:
De insta plaatjes zien er lekker uit :9~ krijg er bijna trek van!
We gaan een mooi fotoverslag maken ^O^
pi_211187016
Oh wow, ik lanceerde een volle cup door de badkamer en toen kreeg ik een lading zure melk in mijn hals geblerkt :') hoe is jullie ochtend? :+
pi_211187026
Goedemorgen!
Nog even met de poezen op stoel & schoot.

We willen om 9u op pad.
pi_211187147
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 06:11 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wow, ik lanceerde een volle cup door de badkamer en toen kreeg ik een lading zure melk in mijn hals geblerkt :') hoe is jullie ochtend? :+
Oef niet fijn.

Hier beter, lig nog lekker in bed met kat tegen me aan.

Goede reis @sigme
pi_211187236
Goedemorgen. Vandaag beginnen we met de grote klus voor de winter: het opruimen van de schuur en stal. Dat is iets waar we al enkele winters mee bezig zijn maar dit jaar gebeurt het echt heus.

Deel 1 van het plan is zorgen dat de tuinmeubels naar binnen kunnen en dat het klusbedrijf een lekkage kan inspecteren.
Spoilers!
pi_211187403
Goedemorgen
Vandaag staan we op een bierfestival in Helmond. Ik ben benieuwd of het druk wordt want het weer is niet geweldig.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2023 @ 08:58:31 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211187425
Ik had alsnog de wandelschoenen uit het rek kunnen halen.
Het wordt een museum bezoeken. Eens naar Amsterdam Museum nu ze bij de Hermitage zitten en wellicht het museum dat vroeger bekend stond als de Hermitage maar ik nu de naam van kwijt ben :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211187463
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 08:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Vandaag beginnen we met de grote klus voor de winter: het opruimen van de schuur en stal. Dat is iets waar we al enkele winters mee bezig zijn maar dit jaar gebeurt het echt heus.

Deel 1 van het plan is zorgen dat de tuinmeubels naar binnen kunnen en dat het klusbedrijf een lekkage kan inspecteren.
Wij hebben ook al jaren de garage opruimen als winterklus op de planning. Dit jaar gaan we het echt doen, hoop ik.
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 09:09:01 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211187487
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 08:58 schreef borisz het volgende:
Ik had alsnog de wandelschoenen uit het rek kunnen halen.
Het wordt een museum bezoeken. Eens naar Amsterdam Museum nu ze bij de Hermitage zitten en wellicht het museum dat vroeger bekend stond als de Hermitage maar ik nu de naam van kwijt ben :+.
Als je een het gewoon Hermitage blijft noemen zal de rest hier ook weten waar je bent geweest :+
pi_211187490
Weekend. O+
pi_211187495
En gelukkig heb ik er maar jaren over getwijfeld, maar eindelijk eens veel te dure muesli besteld. Ik ben gewoon elke keer in de winter benieuwd naar de kerstsmaken van mymuesli. :’)
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 09:12:03 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211187497
Ik zag dat de Sligro hertenstoofvlees in de aanbieding had.
Dit lijkt me wel lekker.
https://www.kuukskes.nl/hertenstoofvlees-speciaalbier-abrikozen/
pi_211187568
Ik zag dat gisteren ook toen ik bij de Sligro was

Goeiemorgen. Koffie.
pi_211187570
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:05 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wij hebben ook al jaren de garage opruimen als winterklus op de planning. Dit jaar gaan we het echt doen, hoop ik.
Yes we can!

Ik schat dat we er hier zo'n 8 weekenden mee bezig gaan zijn. Het is echt ontzettend veel werk. Maar het moet echt, anders kan de schuur nooit afgebroken worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 04-11-2023 10:15:15 ]
Spoilers!
pi_211188050
Nou, na bloed en kots kwamen er geen geen andere vreugdevolle onhandigheid bij dus ik ben maar gaan sporten. Nu mag ik verder luieren. Er wordt vanavond pizza besteld geloof ik.
pi_211188080
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 06:11 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn onderrug verrekt van de week, krom gelopen dus nu ook pijn bovenin.
Met 3 hittepitten en een emmer pijnstillers op de bank }:|
pi_211188092
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bah :*
pi_211188093
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Yes we can!

Ik schat dat we er hier zo'n 8 weekenden mee bezig gaan zijn. Het is echt ontzettend veel werk. Maar het moet echt, anders kan de schuur nooit afgebroken worden.
Ah, ik dacht al, je zei dat die weg ging waarom dan opruimen. Maar eerst leeg en dan weg, is wel logisch natuurlijk
pi_211188122
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 07:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oef niet fijn.

Hier beter, lig nog lekker in bed met kat tegen me aan.

Goede reis @:sigme
@sigme zij weten het! dat jullie een maandje weg zijn.
Goeie reis!

Gut een schuur! Oh ja, dat project loopt hier ook nog steeds… 8)7
Succes LuckyJ.

Is de Hermitage van naam veranderd? Oh. Heeft het met de oorlog te maken?

Vanavond officieel afscheid van de buurvrouw, die gaat verhuizen.
Kadootje is geregeld en het vindt plaats in de opgeruimde schuur van buren.
Daar is plaats voor zeker twintig man.
“Hier zet men koffie en over”

Vandaag hoera: over de helft met 15/30 Joekels van ab pillen. *O*
Nog steeds weeïge onderbuik en vaker plasjes. In het dossier las ik “geen uwi”.
(=urineweginfectie) . Das dan weer meegenomen.
Doordrinken dan maar.
Ga jij al beter @vlindertje89 ?
pi_211188218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, ik dacht al, je zei dat die weg ging waarom dan opruimen. Maar eerst leeg en dan weg, is wel logisch natuurlijk
Dat hele verhaal over de schuur is een vicieuze cirkel waar we nog niet uit komen. Maar we weten een aantal dingen:
- we willen graag onze spullen kunnen vinden
- we willen niet weer de tuinmeubels buiten laten staan in de winter maar ze in de schuur opbergen
- ooit wordt de schuur afgebroken
- als de schuur instort, willen we dat er zo min mogelijk onder het puin ligt.

Dus veel weg doen, opruimen, op Marktplaats zetten en volgend jaar 2 schuurtjes in de tuin bouwen is wat nu het plan is.
Spoilers!
pi_211188249
He snotver. Mijn plannen gaan niet door :(
pi_211188255
* DancingPhoebe wentelt zich als een tevreden biggetje in de verwarmingsdeken
pi_211188257
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Stom }:|
Spoilers!
pi_211188272
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat hele verhaal over de schuur is een vicieuze cirkel waar we nog niet uit komen. Maar we weten een aantal dingen:
- we willen graag onze spullen kunnen vinden
- we willen niet weer de tuinmeubels buiten laten staan in de winter maar ze in de schuur opbergen
- ooit wordt de schuur afgebroken
- als de schuur instort, willen we dat er zo min mogelijk onder het puin ligt.

Dus veel weg doen, opruimen, op Marktplaats zetten en volgend jaar 2 schuurtjes in de tuin bouwen is wat nu het plan is.
Het klinkt zo fijn, dat je over “wij willen” spreekt.
MnX weet vrijwel blindelings spullen te vinden in de schuur.
Voor mij is het alleen de fiets. Oh ja, de tuinstoelen moeten na jaren uit de achterbak van mijn auto ook de schuur in.
pi_211188301
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Stom }:|
Ja ik ben er nogal ontstemd over }:|
pi_211188304
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ja ik ben er nogal ontstemd over }:|
Hoeveel pijnstillers precies?
pi_211188308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hoeveel pijnstillers precies?
Gewoon 3 jong.
2x500 paracetamol en 1x400 ibu
pi_211188312
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gewoon 3 jong.
2x500 paracetamol en 1x400 ibu
Akkoord. Akkoord. Akkoord.
pi_211188373
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vandaag hoera: over de helft met 15/30 Joekels van ab pillen. *O*
Nog steeds weeïge onderbuik en vaker plasjes. In het dossier las ik “geen uwi”.
(=urineweginfectie) . Das dan weer meegenomen.
Doordrinken dan maar.
Ga jij al beter @:vlindertje89 ?
Fijn al op de helft! Als het geen uwi is, weten ze dan ook wat het wel is? Of hopen ze dat wat het ook is, de kuur het gaat oplossen? Hopelijk verminderen je symptomen ook snel!

Ja, gaat al wel wat beter. Wel nog 3x per dag 2pcm en 200mg ibu, maar daarmee is het goed uit te houden nu, terwijl ik me daar woensdag en donderdag nog best heel beroerd mee voelde. Nog steeds wel wat pijn in rug en buik, maar te doen. Ik ben bijna op de helft van de kuur nu, 6 gehad nog 8 te gaan.
pi_211188456
We spekken hier met z’n allen enorm de farmaceutische industrie :o

Ik dacht zo even een stuk te gaan fietsen maar volgens buienradar zou dat een regenachtige actie worden.
pi_211188494
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het klinkt zo fijn, dat je over “wij willen” spreekt.
MnX weet vrijwel blindelings spullen te vinden in de schuur.
Voor mij is het alleen de fiets. Oh ja, de tuinstoelen moeten na jaren uit de achterbak van mijn auto ook de schuur in.
Hier is alles gewoon permanent kwijt. Vaak begin ik niet eens met zoeken, is meestal toch nutteloos :D

Ik heb sinds een aantal jaar een fiets. Nauwelijks gebruikt want hij staat meestal ingebouwd tussen alle troep :D
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')