Dank jequote:Op donderdag 2 november 2023 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.nauticlink.com/windverwachting/
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, leuk! Op de draaischijf? Viel het mee of tegen?
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:15 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:22 schreef yinu het volgende:
[..]
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.
Heb je de Great Pottery Throwdown al gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens wat fotootjes uploaden!quote:Op donderdag 2 november 2023 13:23 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?
Nee! Dat ken ik helemaal niet. Ik ga eens zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#yinny heel veel sterkte!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:09 schreef Troel het volgende:
Vanochtend de arboarts gesproken. Was een fijn gesprek.Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#yinny heel veel sterkte!![]()
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
Ja, ben daar ook wel heel blij mee. Mijn vorige ervaringen met arboartsen waren vooral naar. Dit was een verademing!quote:Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts.![]()
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms lucht een liefdagboek opquote:
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Achterlaten op werk geen optie?
Ik denk dat ik best op mijn donder zou krijgen als mijn werklaptop 's avonds (zeker als ik niet ergens was voor werk) uit mijn auto werd gejat.
Nu, niks. Alleen leren voor de volgende keerquote:Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.
Heb nog niet gehoord dat hij op z'n donder heeft gehad, alleen dat hij door alle bureaucratie van aangifte, verzekering, enz enz heen aan het ploeteren was.
T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan.
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:
T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan.
De gelegenheid maakt de dief is anders al wel een heel oud spreekwoord.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.
Als je geen gekke hele onverantwoorde dingen mee hebt gedaan kan je werkgever je niks 'maken' op dit vlak. Het scheelt je alleen gewoon een hoop hassle en stukje reputatie ook, ook afhankelijk van functie en dingen die op werklaptop staan wellichtquote:Op donderdag 2 november 2023 14:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik zag bij Allianz dat een uit de auto gestolen laptop onder bepaalde voorwaarden (auto op slot) wel gewoon onder de inboedelverzekering valt.
Als inbrekers echt willen, komen ze overal natuurlijk wel binnen. Dan zou je altijd aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Kluisjes zijn fijne dingen. In de tijd dat we geen dagje weg konden zonder dat die laptop mee moest, waren we altijd erg blij als we een kluisje vonden in een museum, Efteling, etc.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu, niks. Alleen leren voor de volgende keer![]()
Ik mik m weleens in een stationskluis als ik niet mee kan/wil nemen trouwens. Die zijn betrouwbaar
Tevens liggen inmiddels de eerste dakpannen eraf hier bij de buren
Mooie aanleiding vooral voor werkgever om beleid op te stellen en door te voeren hoe om te gaan met hybride werken en wisseling van werkplekquote:
Nou, ik loop niet toevallig met een scanner in de hand door een parkeergarage. Jij wel? Deze dief is er dus al gewoon. Prima om adviezen voor een volgende keer te geven, maar het is nogal shitty om een slachtoffer iets te gaan verwijten.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:08 schreef Troel het volgende:
De gelegenheid maakt de dief is anders al wel een heel oud spreekwoord.
Administratief/secretarieel. Heel veel agenda gepuzzel, heerlijk werk vind ik datquote:
Oeh ja! Love me een lekker deelquote:Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Administratief/secretarieel. Heel veel agenda gepuzzel, heerlijk werk vind ik dat
Ik vind het altijd zo knap wanneer mensen dat kunnen. Ik schiet altijd in de stress/twijfelmodusquote:Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Administratief/secretarieel. Heel veel agenda gepuzzel, heerlijk werk vind ik dat
Dat dus. En hier gaat het alleen maar over Nederland. Dus geen gedoe met tijdzonesquote:Op donderdag 2 november 2023 16:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh ja! Love me een lekker deelcomplex agendabeheer
Wat nooit heel complex is als iedereen gewoon even 10 minuten zn bek houdt en me even laat
GPS systemen van landbouwmachines worden ook regelmatig gejat. Heb je ook zo 30.000 schade.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij ons waren er laatst meerdere motoren en brommers gejat, onder andere onze garage-buren hun motor was uit de garage gejat (en er waren er ook twee gedumpt, waarschijnlijk elders gejat en hier achtergelaten om op te halen?).
Die van ons stond er nog; met twee zware kettingen, een remschijfslot, en op het stuurslot met het contactslot dicht. Zou niet nodig moeten zijn, het ligt aan de dief, maar we hebben 'm nog wel.
(toen ik daags erna bij de motorzaak stond, was daar een rijschoolhouder 15 nieuwe helmen aan het kopen omdat zijn hele zaak - motoren, kleding, helmen, communicatiesystemen- was leeggetrokken)
quote:Op donderdag 2 november 2023 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij ons is de autoradio eens uit de auto gejat. Ik zei 1000 keer dat hij het frontje er af moest halen maar hij deed het niet. En na die diefstal niet eens aangifte gedaan ook natuurlijk want dat heeft toch geen zin. Op een dag las ik in de krant dat de dief met alle 24 gedupeerden van zijn diefstalrondje op die dag een betalingsafspraak had gemaakt in opdracht van de rechtbank.
Ik kwam, buiten de zeer langzaam rijdende mensen, ook een kamper tegen. Model zuchtje wint is wiebelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Er rijdt hier net een auto met caravan door de straat. Dat valt voor mij wel in de categorie 'je vraagt er om'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje Succes!
@Tele6 Balen van zo'n vervelende einde van een geweldige avond...
Ik hoop dat iedereen veilig thuis is gekomen vandaag! Hier flinke wind en regen, maar viel op zich nog wel mee...
Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
Ja, maar ik wil geen stoffen condoom. Ook geen latex, trouwens.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...
.....een slaapzak?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...
Die je als man dus om je piemol kan doen??quote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Nee het is echt een soort stoffen condoom.
Nee jij bent de piemel dan.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die je als man dus om je piemol kan doen??
Eh...zo wil ik geen piemel zijn. Wat een stom ding eigenlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest hier heel lang voor googlen, vreemd genoeg.
https://ozysleep.com/
Dit is precies waarom ik het niet wil.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh...zo wil ik geen piemel zijn. Wat een stom ding eigenlijk.
Ja, wel zacht.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Soort bodybag maar dan comfortabeler.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me een verschrikkelijk ding. Maar ik krijg het al spaans benauwd van een slaapzak
Een echte El Hema?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lig sinds kort onder een verwarmingsdeken en had verwacht het eigenlijk niks te vinden, maar ik vin helemaal knus. Wel over mn gewone dekbed heen zodat het me niet raakt, wantfleece
Neeeheee, die waren er dus helemaal niet. Ondanks de leugens! Van de AH! Meerdeken voor zelfdegeldquote:
Ligt eraan of de werkgever vraagt aan de werknemer om de laptop te vervoeren buiten gebied van de werktokoquote:Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef sigme het volgende:
Betaalt de baas z’n werknemer ook als waardetransportbedrijf voor het beveiligd vervoeren van een laptop? Nee zeker. Awel, daarmee vervalt er ongeveer alles aan grond voor moppers door werkgever.
En dus en in het algemeen: de werkgever is verantwoordelijk voor werkspul, dus ook voor die laptop.
Ik vermoed dat als je het hard speelt, je een goede zaak hebt de schade aan de auto te verhalen op de werkgever.
@Yinny iddquote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het allemaal nu nog steeds heel onwerkelijkl aanvoelt, YinnyEnorme knuffel
@:Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig
Dat of bodycondoom heb en wil ik nietquote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Lonaa het volgende:
Dus een pagina lang wel eikelen over de bodybag maar niemand die z'n verzwaringsdekenverhalen met me wilt delen
Ik ben nu erg benieuwd hoe je wel een piemel wil zijn?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh...zo wil ik geen piemel zijn. Wat een stom ding eigenlijk.
@Tele6 komt vast nog wel vanavond langs.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Lonaa het volgende:
Dus een pagina lang wel eikelen over de bodybag maar niemand die z'n verzwaringsdekenverhalen met me wilt delen
Tele6 is nog niet langs geweest. Die heeft er eentje in gebruik.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Lonaa het volgende:
We wachten op Tele die komt vertellen dat ze em zelf heeft gemaakt en fan is en dat het helemaal niet veel werk wasquote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh. Zou ze er dan ook 1 voor mij kunnen maken?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
We wachten op Tele die komt vertellen dat ze em zelf heeft gemaakt en fan is en dat het helemaal niet veel werk was
Ik heb er ooit een laten naaien uit een dekbedovertrek van de Hema met vullingballetjes. 5 kilo. Voor kind.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Lonaa het volgende:
Nauwelijks.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt eraan of de werkgever vraagt aan de werknemer om de laptop te vervoeren buiten gebied van de werktoko
En zulks
Nou, ik weet dus sinds een tijdje dat ik het best een aangenaam gevoel vindt, onder zo'n deken slapen, ik heb er alleen zelf geen en ik wil er wel 1 en ik ben volgende week jarig en mijn moeder begon te hengelen naar verlanglijstjes dus uh, zodoende.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een laten naaien uit een dekbedovertrek van de Hema met vullingballetjes. 5 kilo. Voor kind.
Zij die hem voor me maakte vond het kutwerk en zou het nooit meer doen. Waren allemaal kleine vakjes voor goed verdeeld gewicht
Kind sliep er niet beter of slechter van en ik kreeg er claustrofobie van, wat op zich bijzonder is agz ik daar heen last van heb in kasten of andere kleine ruimtes.
Verdommeeeeeequote:Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeeheee, die waren er dus helemaal niet. Ondanks de leugens! Van de AH! Meerdeken voor zelfdegeld
Adrem ben jij toch.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh. Zou ze er dan ook 1 voor mij kunnen maken?
Als ik zo, van de zijlijn, haar plannings eens bekijk... gok ik van niet...quote:Op donderdag 2 november 2023 20:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh. Zou ze er dan ook 1 voor mij kunnen maken?
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Het schijnt wel zo nu en dan een fantastisch gevoel te geven, zo'n piemel, dus dat wil ik wel ervaren. Maar met zo'n fluffy hoes wordt dat volgens mij sowieso niets.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben nu erg benieuwd hoe je wel een piemel wil zijn?
Iets met vacuüm door het dekseltje iig wat doorflubberen tegenhoudtquote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje voor mensen die meer kunnen dan ik
Mijn doucheputje deed het jaren gewoon prima. Zoals elk normaal doucheputje, water er op, water weg. Toen ineens niet meer. Pijp getjotterveerd, wel wat smurrieslierten, maar niet heel veel. Nog steeds liep het water niet weg. MAAR! Als ik het doucheputdekseltje er af haal, loopt alles gewoon wegDoucheputdekseltje helemaal schoon, geen gekke dingen, alles als normaal, alleen...
Ja nou ik vind het dus wel aangenaam.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Het schijnt wel zo nu en dan een fantastisch gevoel te geven, zo'n piemel, dus dat wil ik wel ervaren. Maar met zo'n fluffy hoes wordt dat volgens mij sowieso niets.
@:Lonaa zo'n zware deken lijkt me kut (nu we het toch over primaire geslachtskenmerken hebben).
Alle tijd om een dekentje te frobelenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aan de andere kant is ze binnenkort wel baanloos geloof ik
Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets met vacuüm door het dekseltje iig wat doorflubberen tegenhoudt
Ieder z'n dingquote:
Handenhartjequote:Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef Lonaa het volgende:
DP is soms wel echt mijn spirit animal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |