Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
Ja, maar ik wil geen stoffen condoom. Ook geen latex, trouwens.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...
.....een slaapzak?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt nu ook een stoffen condoom ofzo, die ineens all the rage is op alles socials...
Die je als man dus om je piemol kan doen??quote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Nee het is echt een soort stoffen condoom.
Nee jij bent de piemel dan.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die je als man dus om je piemol kan doen??
Eh...zo wil ik geen piemel zijn. Wat een stom ding eigenlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest hier heel lang voor googlen, vreemd genoeg.
https://ozysleep.com/
Dit is precies waarom ik het niet wil.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh...zo wil ik geen piemel zijn. Wat een stom ding eigenlijk.
Ja, wel zacht.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Soort bodybag maar dan comfortabeler.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me een verschrikkelijk ding. Maar ik krijg het al spaans benauwd van een slaapzak
Een echte El Hema?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lig sinds kort onder een verwarmingsdeken en had verwacht het eigenlijk niks te vinden, maar ik vin helemaal knus. Wel over mn gewone dekbed heen zodat het me niet raakt, wantfleece
Neeeheee, die waren er dus helemaal niet. Ondanks de leugens! Van de AH! Meerdeken voor zelfdegeldquote:
Ligt eraan of de werkgever vraagt aan de werknemer om de laptop te vervoeren buiten gebied van de werktokoquote:Op donderdag 2 november 2023 20:21 schreef sigme het volgende:
Betaalt de baas z’n werknemer ook als waardetransportbedrijf voor het beveiligd vervoeren van een laptop? Nee zeker. Awel, daarmee vervalt er ongeveer alles aan grond voor moppers door werkgever.
En dus en in het algemeen: de werkgever is verantwoordelijk voor werkspul, dus ook voor die laptop.
Ik vermoed dat als je het hard speelt, je een goede zaak hebt de schade aan de auto te verhalen op de werkgever.
@Yinny iddquote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het allemaal nu nog steeds heel onwerkelijkl aanvoelt, YinnyEnorme knuffel
@:Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |