abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211176062
Vroeg. Voor geen reden. Stom.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211176067
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
pi_211176077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:25 schreef Tuindier het volgende:
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?

Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.

Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Spoilers!
pi_211176082
Ik was ook veel te vroeg wakker, en dan steeds op die wekker kijken o|O
Moet ik echt eens afleren, die gaat heus wel :r :+

Zo door regen lopen naar trein, lopen is toch lekkerderder dan fietsen in dit weer.

Fijne dag bij B&G Lucky!
pi_211176094
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?

Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.

Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
pi_211176191
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
pi_211176197
WTF trein. Stopt bij station, deuren blijven dicht, gaat ie weer rijden :( Ah gelukkig stuk verder alsnog gestopt en kunen we naar binnen.
Dank stagiare :B
pi_211176208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Verstandig plan.
Spoilers!
pi_211176228
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
Ja, onder andere personeel te weinig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211176240
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
pi_211176258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
Hello Barbie, let's go party OEWOOOEWOO.
pi_211176306
Ok meer koffie. En even de was aanzetten.
pi_211176375
Mogge. Herfst.

Kardinaalsmuts en hortensia.

Morgen gaan we op pad!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211176435
Gewekt door de kat die de ontbijt dienst te laat vond. Ik kruip nog even terug.
Straks maar eens in de tuin aan de slag, 2948583 bladeren opvegen en de hedera snoeien. Blurgh.

Aftellen @sigme *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211176552
Je zal vandaag vrij zijn O+

Zo maar eens het bad volgooien voor de Mrs. Komt die ook lekker thuis van kind wegbrengen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211176600
Je zal vandaag geen werk hebben O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211176608
Je lief zal maar wel werk hebben en het bad niet voor je op kunnen bouwen en volgooien :(

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 03-11-2023 09:13:16 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211176658
Oh ik heb wel werk vandaag. Beter start de bedrijfsauto zo want die heb ik mee naar huis en het wordt steeds kritischer *O*
pi_211176662
10x voorgloeien = starten. *O*
pi_211176748
Voorgloeien... wat in de 1982..?
pi_211176858
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
pi_211176860
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorgloeien... wat in de 1982..?
:7
pi_211176956
De was hangt.
pi_211176983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
Ik heb bladblazers ;(
pi_211177167
Er is hier heel veel herrie en het is muziek in mijn oren, word er helemaal vrolijk van O+ *O* O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')