Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:25 schreef Tuindier het volgende:
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?
Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.
Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
Verstandig plan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
Ja, onder andere personeel te weinig.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hello Barbie, let's go party OEWOOOEWOO.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorgloeien... wat in de 1982..?
Ik heb bladblazersquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |