Ik heb er zelf eentje gemaakt. 6kg dus ca 10% van m'n lichaamsgewicht. 1m60 bij 70 cm geloof ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :pquote:Op donderdag 2 november 2023 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.
Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn.
* Tele6 spot een gat in de markt
Het idee van zo'n verzwaringsdeken is dat de pitten/balletjes in compartimenten zitten zodat ze niet naar één kant zakken als de deken op je ligt. Anders had je een lege hoes op je, en een berg pitten naast je.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
Kerstpakkettenspulquote:Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kerstpakkettenspul
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan
Iew.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER
Nee, dit is andersom in het arbeidsrechtquote:Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.
Is er opdracht gegeven om de laptop mee te nemen? Zijn er regels opgesteld voor het buiten het gebouw nemen van de laptop? Zo ja, heb je daar aan voldaan?
Met andere woorden mocht je de laptop wel mee nemen naar een iets anders dan jou woning?
Mocht de laptop onbeheerd in de auto blijven liggen?
En moest de laptop compleet uit staan bij het verlaten van het pand? Slaapstand is niet uit.
Bij uit-uit zal een laptop geen signaal meer uitzenden. Een stuk hardware van de fruitleverancier is hier een uitzondering op. Die krengen staan al tijd aan, tenzij diep in de instellingen lopen graven.
Beter je verlies van een ruitje nemen. Aangifte doen en deze bij de werkgever afgeven.
Indien volledig encrypted op de correcte manier is het slechts verlies van een stukje hardware. Zeker als deze uit stond.
Geloof je het zelf?quote:
Dat eerste. Stekker in het stopcontact, accu in de deken, jij een warm lijfquote:Op donderdag 2 november 2023 22:26 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
Zijn jullie al in jullie casaatje? November was het toch? De hele maandquote:Op donderdag 2 november 2023 23:41 schreef sigme het volgende:
Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht
In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
Jaaaaquote:Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |