abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211174175
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
Ik heb er zelf eentje gemaakt. 6kg dus ca 10% van m'n lichaamsgewicht. 1m60 bij 70 cm geloof ik.
Ik gebruik 'm in de zomer niet maar inmiddels slaap ik er weer elke nacht onder.
Vroeger lag ik graag onder dikke, strak ingestopte wollen dekens, maar ik ben nu allergisch voor die dekens :')
Als ik het nog een keer zou doen, zou ik een grotere maken, want ik heb nu een tweepersoonsbed en soms rol ik onder de deken uit en ben ik 'm midden in de nacht kwijt.
Langer is niet nodig want je steekt je hoofd er toch niet onder en je voeten hoeven er ook niet per se onder. Maar breed is dus wel fijn.
Zwaarder dan dit hoeft voor mij niet, maar er zijn geloof ik wel mensen die liever zwaarder hebben. Ik hoef niet helemaal geplet te worden onder zo'n deken, heb graag iets wat vergelijkbaar is met die wollen dekens van vroeger.
pi_211174255
Ik zie nu dat jullie al 2 pagina's op me aan het wachten waren. Pech want ik was trainen 8-)
pi_211174292
Ik vond zelf eentje naaien eigenlijk helemaal niet zo'n kutklus idd. Ik heb niet de balletjes afgewogen voor elk compartimentje, maar een maatschep gepakt die de juiste hoeveelheid balletjes kon hebben.

Wellicht is uit dekbedovertrek ook wel stommer. Ik had een soort van bijna canvas-achtig materiaal. Heel goedkoop heel stevig katoen. Blijft goed in vorm dus heel makkelijk om rechte randen te strijken en rechte naden te maken en zo.
pi_211174305
Stoffen condoom lijkt me dan wel echt vreselijk eigenlijk. Ik kan mummieslaapzakken al niet handelen, ik wurg mezelf in die dingen :')
pi_211174324
@z80 goeie info over fruitleverancier en zendinstellingen. Ik denk dan nu dat het daaraan gelegen heeft.

Helaas voelt het toch niet zo goed om dan op Steve Jobs te gaan mopperen. Heb vandaag wel al drie keer Bill Gates de schuld gegeven van al m'n struggles op werk. :P
pi_211174352
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.

Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn. _O-

* Tele6 spot een gat in de markt
pi_211174380
We zijn ondanks storm gewoon gaan trainen. Hebben boomontwijkende bootcamp gedaan ipv bomen klimmen. Ik ben erg blij met de trainer die dat bedacht want ik stond op het punt om te zeggen dat de training vanavond niet door kon gaan. _O_
pi_211174383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.

Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn. _O-

* Tele6 spot een gat in de markt
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211174388
Geen speld tussen te krijgen 8-)
pi_211174397
Ha, LHO toch dan.
pi_211174411
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
Het idee van zo'n verzwaringsdeken is dat de pitten/balletjes in compartimenten zitten zodat ze niet naar één kant zakken als de deken op je ligt. Anders had je een lege hoes op je, en een berg pitten naast je.
Ik zat eerder te denken aan een verzwaringsdeken geïntegreerd met een elektrische deken :P
pi_211174445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:06 schreef Tele6 het volgende:
Geen speld tussen te krijgen 8-)
Ja had ik je 10x multi-bonus onderbroken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211174549
Ik kan dus niet naaien.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211174559
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Spoilers!
pi_211174632
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Kerstpakkettenspul :Y
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 november 2023 @ 22:26:06 #141
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211174652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kerstpakkettenspul :Y
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan ^O^
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
pi_211174996
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER :r
pi_211175007
Het rijmt wel dat vel op je sjocomel *O*
pi_211175025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER :r
Iew.
Spoilers!
pi_211175145
@Vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
Spoilers!
pi_211175255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.
Is er opdracht gegeven om de laptop mee te nemen? Zijn er regels opgesteld voor het buiten het gebouw nemen van de laptop? Zo ja, heb je daar aan voldaan?

Met andere woorden mocht je de laptop wel mee nemen naar een iets anders dan jou woning?
Mocht de laptop onbeheerd in de auto blijven liggen?
En moest de laptop compleet uit staan bij het verlaten van het pand? Slaapstand is niet uit.
Bij uit-uit zal een laptop geen signaal meer uitzenden. Een stuk hardware van de fruitleverancier is hier een uitzondering op. Die krengen staan al tijd aan, tenzij diep in de instellingen lopen graven.

Beter je verlies van een ruitje nemen. Aangifte doen en deze bij de werkgever afgeven.
Indien volledig encrypted op de correcte manier is het slechts verlies van een stukje hardware. Zeker als deze uit stond.
Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht :)

In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211175270
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan dus niet naaien.
Geloof je het zelf?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211175287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:26 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
Dat eerste. Stekker in het stopcontact, accu in de deken, jij een warm lijf O+
Al kun je met een losse accu ook wel 2-4 uur doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211175385
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:41 schreef sigme het volgende:

Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht :)

In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
Zijn jullie al in jullie casaatje? November was het toch? De hele maand O+
pi_211176030
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
Jaaaa O+

Maar gewone chiliflakes werken ook hoor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')