abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211172942
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Adrem ben jij toch. _O-

Is het om beter te slapen? Sch.zus is compleet fan nu van aardingslaken en hoofdkussen.
Eindelijk eindelijk eindelijk slaapt zij 8)7 https://aarding.org/nl-nl/products/sheet-single
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:37:12 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211172946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik snap dit niet.
Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet door

Zoiets oO<
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211172961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Handenhartje
pi_211172962
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel. :+
Lekker iets met balletjes om over je te liggen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211172980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lekker iets met balletjes om over je te liggen O+
Kijk, jij snapt het. :7
pi_211172988
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]
Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet door

Zoiets oO<
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211172998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ieder z'n ding :Y
Ik dacht ook dat het niks kon zjin hoor, eerst. Maar het geeft wel een soort...rustig gevoel ofzo. Niet beklemmend.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:40:18 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211173007
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model
Deksel schoongemaakt?

Ik ben hier veel te gaar voor, ik ga zo heerlijk mijn nest in. Op mijn elektrische deken liggen wegfermenteren O+
pi_211173021
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Deksel schoongemaakt?

Ik ben hier veel te gaar voor, ik ga zo heerlijk mijn nest in. Op mijn elektrische deken liggen wegfermenteren O+
Ik heb wel het idee dat het mijn laatste restje vruchtbaarheid wegbraadt O+
pi_211173024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.
pi_211173031
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dat is inderdaad lekker. Daarvoor heb ik nog een giga sprei, die dan dubbelgevouwen extra gewicht knuffelt.
pi_211173049
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.
Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodig
pi_211173159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodig
Ik snap dit niet.
  donderdag 2 november 2023 @ 20:48:50 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_211173167
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Nauwelijks.
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.
Is er opdracht gegeven om de laptop mee te nemen? Zijn er regels opgesteld voor het buiten het gebouw nemen van de laptop? Zo ja, heb je daar aan voldaan?

Met andere woorden mocht je de laptop wel mee nemen naar een iets anders dan jou woning?
Mocht de laptop onbeheerd in de auto blijven liggen?
En moest de laptop compleet uit staan bij het verlaten van het pand? Slaapstand is niet uit.
Bij uit-uit zal een laptop geen signaal meer uitzenden. Een stuk hardware van de fruitleverancier is hier een uitzondering op. Die krengen staan al tijd aan, tenzij diep in de instellingen lopen graven.

Beter je verlies van een ruitje nemen. Aangifte doen en deze bij de werkgever afgeven.
Indien volledig encrypted op de correcte manier is het slechts verlies van een stukje hardware. Zeker als deze uit stond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211173168
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik snap dit niet.
!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 2 november 2023 @ 20:58:24 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_211173320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!
Leg hem naast je kapotte toetsenbord.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211173359
@Yinny … telkens weer een stukje meer afscheid nemen ;(
@Candaasje lastige keuze tussen verstand en hart… zo klinkt het voor mij. Veel wijsheid op beide fronten gewenst.

Ik heb geen verstand van verzwaringsdekens. En niet van putjes… ik denk zelfs dat ik maar eens een loodgieter moet laten langskomen want boven lopen douche, wasbak én toilet steeds slechter door ;( En ploppen en pluggen en chemische fabrieken er doorheen gooien helpt telkens maar tijdelijk.

Ontdekking van de avond: gratis Teams is maximaal een uur *O* Efficiënt vergaderen _O_
Ik ga mijn betaalde teams niet aanbieden >:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211173551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:

@:Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig :X
Dit helemaal. Echt veruit de beste beslissing. Helaas, dat wel.

Maar er is maar 1 @Candaasje en er zijn (helaas) heel veel dieren in nood. En die ene Candaas moet wel heel blijven die dieren te kunnen helpen.

@Yinny, ik vind het zo rot voor jullie allemaal. Dit is echt zo oneerlijk. En dan ook al die onbeantwoorde vragen er nog eens bij ;(
Spoilers!
pi_211173692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lig sinds kort onder een verwarmingsdeken en had verwacht het eigenlijk niks te vinden, maar ik vin helemaal knus. Wel over mn gewone dekbed heen zodat het me niet raakt, want :r fleece :r
Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?
pi_211173701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:22 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?
Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.
pi_211173708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kan ik het verloop van die storm eigenlijk vinden? Ik moet nog even weg maar twijfel om over een uur te gaan of eind van de middag.
https://www.windfinder.com/ vind ik ook heel chill, vooral omdat ze bewegende beelden hebben en best veel instellingen en vooruitkijken
pi_211173709
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.
Niet oneens
pi_211173730
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef Lonaa het volgende:

Ik dacht ook dat het niks kon zjin hoor, eerst. Maar het geeft wel een soort...rustig gevoel ofzo. Niet beklemmend.
Ik zei ook 'lijkt me kut' omdat ik het nog nooit heb geprobeerd. Maar ik hou niet zo van heel zware dekens, dan krijg ik het gewoon benauwd :{ Maar misschien is het toch anders als het allemaal kleine balletjes zijn of zo :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211173869
@Lonaa ik had deze toen ik het ging proberen. Ik vond het zelf niet fijn, maar met het ding zelf was niks mis, en bol dus 30 dagen gratis retourneren.

Action heeft ze soms ook, kost stuk minder, maar geen eigen ervaring mee.
pi_211173881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Het schijnt wel zo nu en dan een fantastisch gevoel te geven, zo'n piemel, dus dat wil ik wel ervaren. Maar met zo'n fluffy hoes wordt dat volgens mij sowieso niets.

@:Lonaa zo'n zware deken lijkt me kut (nu we het toch over primaire geslachtskenmerken hebben).
Tijd voor een strapless strap on, om het enigszins te benaderen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211173922
Verder @Candaasje alles wat @Isabeau al zei. Wel benieuwd: is er meer in de buurt dus niet een ZH dat je dezelfde soort inhoudelijke uitdaging kan bieden maar mogelijk minder 'kost'? Niet een dierenartspraktijk die zelf spoedoperaties doet (030dierenartsen zag ik laatst op insta voorbij komen, zag er wel mooi uit) of bv bij uu spoedkliniek? Ik zou het je zo gunnen dat je wél het werk kunt blijven doen waar je passie ligt, maar je óók niet helemaal kapot gaat aan idiote roosters en urenlange reistijden en achterlijk hoge werkdruk..
pi_211173934
En tot slot nog @Yinny :* goed dat je met arbo dat gesprek aangaat. En wat een onwerkelijke situatie ook allemaal, hopelijk levert de afspraak op het bureau iets meer informatie op..
pi_211174175
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
Ik heb er zelf eentje gemaakt. 6kg dus ca 10% van m'n lichaamsgewicht. 1m60 bij 70 cm geloof ik.
Ik gebruik 'm in de zomer niet maar inmiddels slaap ik er weer elke nacht onder.
Vroeger lag ik graag onder dikke, strak ingestopte wollen dekens, maar ik ben nu allergisch voor die dekens :')
Als ik het nog een keer zou doen, zou ik een grotere maken, want ik heb nu een tweepersoonsbed en soms rol ik onder de deken uit en ben ik 'm midden in de nacht kwijt.
Langer is niet nodig want je steekt je hoofd er toch niet onder en je voeten hoeven er ook niet per se onder. Maar breed is dus wel fijn.
Zwaarder dan dit hoeft voor mij niet, maar er zijn geloof ik wel mensen die liever zwaarder hebben. Ik hoef niet helemaal geplet te worden onder zo'n deken, heb graag iets wat vergelijkbaar is met die wollen dekens van vroeger.
pi_211174255
Ik zie nu dat jullie al 2 pagina's op me aan het wachten waren. Pech want ik was trainen 8-)
pi_211174292
Ik vond zelf eentje naaien eigenlijk helemaal niet zo'n kutklus idd. Ik heb niet de balletjes afgewogen voor elk compartimentje, maar een maatschep gepakt die de juiste hoeveelheid balletjes kon hebben.

Wellicht is uit dekbedovertrek ook wel stommer. Ik had een soort van bijna canvas-achtig materiaal. Heel goedkoop heel stevig katoen. Blijft goed in vorm dus heel makkelijk om rechte randen te strijken en rechte naden te maken en zo.
pi_211174305
Stoffen condoom lijkt me dan wel echt vreselijk eigenlijk. Ik kan mummieslaapzakken al niet handelen, ik wurg mezelf in die dingen :')
pi_211174324
@z80 goeie info over fruitleverancier en zendinstellingen. Ik denk dan nu dat het daaraan gelegen heeft.

Helaas voelt het toch niet zo goed om dan op Steve Jobs te gaan mopperen. Heb vandaag wel al drie keer Bill Gates de schuld gegeven van al m'n struggles op werk. :P
pi_211174352
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.

Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn. _O-

* Tele6 spot een gat in de markt
pi_211174380
We zijn ondanks storm gewoon gaan trainen. Hebben boomontwijkende bootcamp gedaan ipv bomen klimmen. Ik ben erg blij met de trainer die dat bedacht want ik stond op het punt om te zeggen dat de training vanavond niet door kon gaan. _O_
pi_211174383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.

Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn. _O-

* Tele6 spot een gat in de markt
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211174388
Geen speld tussen te krijgen 8-)
pi_211174397
Ha, LHO toch dan.
pi_211174411
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
Het idee van zo'n verzwaringsdeken is dat de pitten/balletjes in compartimenten zitten zodat ze niet naar één kant zakken als de deken op je ligt. Anders had je een lege hoes op je, en een berg pitten naast je.
Ik zat eerder te denken aan een verzwaringsdeken geïntegreerd met een elektrische deken :P
pi_211174445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:06 schreef Tele6 het volgende:
Geen speld tussen te krijgen 8-)
Ja had ik je 10x multi-bonus onderbroken.
pi_211174549
Ik kan dus niet naaien.
pi_211174559
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Spoilers!
pi_211174632
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Kerstpakkettenspul :Y
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 november 2023 @ 22:26:06 #141
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211174652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kerstpakkettenspul :Y
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan ^O^
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
pi_211174996
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER :r
pi_211175007
Het rijmt wel dat vel op je sjocomel *O*
pi_211175025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER :r
Iew.
Spoilers!
pi_211175145
@Vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
Spoilers!
pi_211175255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.
Is er opdracht gegeven om de laptop mee te nemen? Zijn er regels opgesteld voor het buiten het gebouw nemen van de laptop? Zo ja, heb je daar aan voldaan?

Met andere woorden mocht je de laptop wel mee nemen naar een iets anders dan jou woning?
Mocht de laptop onbeheerd in de auto blijven liggen?
En moest de laptop compleet uit staan bij het verlaten van het pand? Slaapstand is niet uit.
Bij uit-uit zal een laptop geen signaal meer uitzenden. Een stuk hardware van de fruitleverancier is hier een uitzondering op. Die krengen staan al tijd aan, tenzij diep in de instellingen lopen graven.

Beter je verlies van een ruitje nemen. Aangifte doen en deze bij de werkgever afgeven.
Indien volledig encrypted op de correcte manier is het slechts verlies van een stukje hardware. Zeker als deze uit stond.
Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht :)

In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211175270
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan dus niet naaien.
Geloof je het zelf?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211175287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:26 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
Dat eerste. Stekker in het stopcontact, accu in de deken, jij een warm lijf O+
Al kun je met een losse accu ook wel 2-4 uur doen.
pi_211175385
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:41 schreef sigme het volgende:

Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht :)

In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
Zijn jullie al in jullie casaatje? November was het toch? De hele maand O+
pi_211176030
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
Jaaaa O+

Maar gewone chiliflakes werken ook hoor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211176062
Vroeg. Voor geen reden. Stom.
pi_211176067
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
pi_211176077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:25 schreef Tuindier het volgende:
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?

Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.

Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Spoilers!
pi_211176082
Ik was ook veel te vroeg wakker, en dan steeds op die wekker kijken o|O
Moet ik echt eens afleren, die gaat heus wel :r :+

Zo door regen lopen naar trein, lopen is toch lekkerderder dan fietsen in dit weer.

Fijne dag bij B&G Lucky!
pi_211176094
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?

Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.

Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
pi_211176191
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
pi_211176197
WTF trein. Stopt bij station, deuren blijven dicht, gaat ie weer rijden :( Ah gelukkig stuk verder alsnog gestopt en kunen we naar binnen.
Dank stagiare :B
pi_211176208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Verstandig plan.
Spoilers!
pi_211176228
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
Ja, onder andere personeel te weinig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211176240
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
pi_211176258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
Hello Barbie, let's go party OEWOOOEWOO.
pi_211176306
Ok meer koffie. En even de was aanzetten.
pi_211176375
Mogge. Herfst.

Kardinaalsmuts en hortensia.

Morgen gaan we op pad!
pi_211176435
Gewekt door de kat die de ontbijt dienst te laat vond. Ik kruip nog even terug.
Straks maar eens in de tuin aan de slag, 2948583 bladeren opvegen en de hedera snoeien. Blurgh.

Aftellen @sigme *O*
pi_211176552
Je zal vandaag vrij zijn O+

Zo maar eens het bad volgooien voor de Mrs. Komt die ook lekker thuis van kind wegbrengen.
pi_211176600
Je zal vandaag geen werk hebben O+
pi_211176608
Je lief zal maar wel werk hebben en het bad niet voor je op kunnen bouwen en volgooien :(

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 03-11-2023 09:13:16 ]
pi_211176658
Oh ik heb wel werk vandaag. Beter start de bedrijfsauto zo want die heb ik mee naar huis en het wordt steeds kritischer *O*
pi_211176662
10x voorgloeien = starten. *O*
pi_211176748
Voorgloeien... wat in de 1982..?
pi_211176858
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
pi_211176860
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorgloeien... wat in de 1982..?
:7
pi_211176956
De was hangt.
pi_211176983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
Ik heb bladblazers ;(
pi_211177167
Er is hier heel veel herrie en het is muziek in mijn oren, word er helemaal vrolijk van O+ *O* O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211177245
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier heel veel herrie en het is muziek in mijn oren, word er helemaal vrolijk van O+ *O* O+

SPOILER
Ah, dat ik een week geleden, wat een pokkeherrie is dat, erger dan opbouwen.. de komende week gaan ze het dakterras leeghalen met een hoogwerker, hopelijk is dat minder herrie
We have far more in common than that which devides us..
pi_211177260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:09 schreef Kaatje1 het volgende:

Ah, dat ik een week geleden, wat een pokkeherrie is dat, erger dan opbouwen.. de komende week gaan ze het dakterras leeghalen met een hoogwerker, hopelijk is dat minder herrie
Nou, ze staan tot nu toe niet elke paar minuten op diverse plekken tegelijk in het beton te boren (in totaal zo'n 50x).
Dat deden ze bij het opbouwen.
pi_211177265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER
*O*
pi_211177326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, ze staan tot nu toe niet elke paar minuten op diverse plekken tegelijk in het beton te boren (in totaal zo'n 50x).
Dat deden ze bij het opbouwen.
Oh ja dat was ik even vergeten (ben toen uit huis gevlucht)
pi_211177341
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:

Oh ja dat was ik even vergeten (ben toen uit huis gevlucht)
Maar er is nu nog steeds veel herrie hoor :Y Alleen dat is mooie herrie O+
  vrijdag 3 november 2023 @ 10:30:24 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211177427
Zo. Eega heeft d'r tweede motorrijles overleefd en besloten door te gaan. Eens kijken hoe dit gaat lopen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211177464
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar er is nu nog steeds veel herrie hoor :Y Alleen dat is mooie herrie O+
Hier is nu weer het volgende hoofdstuk herrie aangebroken. Kan nu alleen niet zien waar het vandaan komt. Met een beetje geluk (niet al te slecht weer) is het eind november klaar met de noodreparatie en dan in februari de definitieve reparatie. De aannemer die deze wijk gebouwd heeft was geen beste.
  vrijdag 3 november 2023 @ 10:41:53 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211177532
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De aannemer die deze wijk gebouwd heeft was geen beste.
Of de opdrachtgever stelde een prijsplafond vast en zei " Je doet het daar maar mee", en daarop is het product afgestemd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211177632
Waarom zijn werkbroeken zo teringduur en is mijn maat zo ingewikkeld ;(
pi_211177638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Of de opdrachtgever stelde een prijsplafond vast en zei " Je doet het daar maar mee", en daarop is het product afgestemd.
Dat was een wbv. Groot deel is nog steeds sociale huur. Bouwer was 2 jaar na oplevering failliet
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:00:08 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211177762
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat was een wbv. Groot deel is nog steeds sociale huur. Bouwer was 2 jaar na oplevering failliet
Da's dus precies de aanpak van Wbv's
pi_211177971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Da's dus precies de aanpak van Wbv's
In de andere plaats was het geen wvb en zijn dezelfde “fouten” gevonden. En de betreffende wbv heeft ook dezelfde problemen met de huurwoningen. Weet even niet meer hoe het heet, maar ijzers voor kozijnen gebruikt in de muren, isolatiemateriaal van mindere kwaliteit dan voorgeschreven (en wat in de papieren staat).
Mijn zonnescherm van 5 meter (kwamen we na een paar jaar achter) zat maar met 1 bout vast. Heel veel lekkages doordat goedkopere materialen zijn gebruikt.
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:34:23 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211178230
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:03 schreef Lonaa het volgende:
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:35:44 #189
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211178238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In de andere plaats was het geen wvb en zijn dezelfde “fouten” gevonden. En de betreffende wbv heeft ook dezelfde problemen met de huurwoningen. Weet even niet meer hoe het heet, maar ijzers voor kozijnen gebruikt in de muren, isolatiemateriaal van mindere kwaliteit dan voorgeschreven (en wat in de papieren staat).
Mijn zonnescherm van 5 meter (kwamen we na een paar jaar achter) zat maar met 1 bout vast. Heel veel lekkages doordat goedkopere materialen zijn gebruikt.
Aannemers die zich niet aan het bestek houden, dat klinkt bekend.
pi_211179182

Normaal is Spock te snel voor foto's met de camera en zit echt nooit stil, maar door het warmtedekentje issie uitgeschakeld :D
pi_211179661
Kater op zijn stoov, ik op mijn stoov en poes op mij (stoof) O+
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 14:42:31 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211179992
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zijn werkbroeken zo teringduur en is mijn maat zo ingewikkeld ;(
Omdat er veel marge op zit, meer bestellen dus.

Kramp 4Way Stretch Technical :) Zijn ¤40 goedkoper dan vergelijkbare van Snickers.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 14:45:25 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211180022
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Heb je al startkabels? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211181032
@Lonaa, verzwaarde deken in de aanbieding bij de HEMA, geen idee wat die dingen normaal kosten, maar deze is 52 euro
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:29:27 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211181146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:lonaa, verzwaarde deken in de aanbieding bij de HEMA, geen idee wat die dingen normaal kosten, maar deze is 52 euro
Action, nog goeienkopert, zag ik toevallig toen daar ik een thermische printer zocht en niet vond
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:32:22 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211181180
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:29 schreef Molo het volgende:

[..]
toen daar ik een thermische printer zocht en niet vond
Ik vind dit een grote tegenvaller. Dat horen ze toch standaard te bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')