Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Adrem ben jij toch.![]()
Is het om beter te slapen? Sch.zus is compleet fan nu van aardingslaken en hoofdkussen.
Eindelijk eindelijk eindelijk slaapt zijhttps://aarding.org/nl-nl/products/sheet-single
Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet doorquote:
Lekker iets met balletjes om over je te liggenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel.
Kijk, jij snapt het.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lekker iets met balletjes om over je te liggen
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon modelquote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet door
Zoiets
Ik dacht ook dat het niks kon zjin hoor, eerst. Maar het geeft wel een soort...rustig gevoel ofzo. Niet beklemmend.quote:
Deksel schoongemaakt?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model
Ik heb wel het idee dat het mijn laatste restje vruchtbaarheid wegbraadtquote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Deksel schoongemaakt?
Ik ben hier veel te gaar voor, ik ga zo heerlijk mijn nest in. Op mijn elektrische deken liggen wegfermenteren
Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model
Ja, dat is inderdaad lekker. Daarvoor heb ik nog een giga sprei, die dan dubbelgevouwen extra gewicht knuffelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel.
Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodigquote:Op donderdag 2 november 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.
Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodig
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.quote:
!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!quote:
Leg hem naast je kapotte toetsenbord.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!
Dit helemaal. Echt veruit de beste beslissing. Helaas, dat wel.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig
Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lig sinds kort onder een verwarmingsdeken en had verwacht het eigenlijk niks te vinden, maar ik vin helemaal knus. Wel over mn gewone dekbed heen zodat het me niet raakt, wantfleece
Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?
https://www.windfinder.com/ vind ik ook heel chill, vooral omdat ze bewegende beelden hebben en best veel instellingen en vooruitkijkenquote:Op donderdag 2 november 2023 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kan ik het verloop van die storm eigenlijk vinden? Ik moet nog even weg maar twijfel om over een uur te gaan of eind van de middag.
Niet oneensquote:Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.
Ik zei ook 'lijkt me kut' omdat ik het nog nooit heb geprobeerd. Maar ik hou niet zo van heel zware dekens, dan krijg ik het gewoon benauwdquote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht ook dat het niks kon zjin hoor, eerst. Maar het geeft wel een soort...rustig gevoel ofzo. Niet beklemmend.
Tijd voor een strapless strap on, om het enigszins te benaderen?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Het schijnt wel zo nu en dan een fantastisch gevoel te geven, zo'n piemel, dus dat wil ik wel ervaren. Maar met zo'n fluffy hoes wordt dat volgens mij sowieso niets.
@:Lonaa zo'n zware deken lijkt me kut (nu we het toch over primaire geslachtskenmerken hebben).
Ik heb er zelf eentje gemaakt. 6kg dus ca 10% van m'n lichaamsgewicht. 1m60 bij 70 cm geloof ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Wie van jullie had er nou een verzwaringsdeken? En welke dan? En ben je tevreden?
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :pquote:Op donderdag 2 november 2023 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat ook heel fijn is in bed is een mega kersenpittenkussen dat je in de magnetron kan duwen.
Verzwaringsdeken mag en past helaas niet in de magnetron. Zou hemels zijn als die warm èn zwaar zou zijn.
* Tele6 spot een gat in de markt
Het idee van zo'n verzwaringsdeken is dat de pitten/balletjes in compartimenten zitten zodat ze niet naar één kant zakken als de deken op je ligt. Anders had je een lege hoes op je, en een berg pitten naast je.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De pitten los magnetronnen en zelf in een dekbedhoes doen :p
Kerstpakkettenspulquote:Op donderdag 2 november 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Ik heb ook een of ander pitten- of graanding ergens. Een soort sjaal voor in magnetron. Ik zal er eens naar zoeken, die gaat wel weer van pas komen deze winter.
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kerstpakkettenspul
Ik heb er twee. Nooit gebruikt. Inmiddels wel erg blij met mijn Stoov warmtedeken. Die op de bureaustoel en op thuiswerkdagen hoeft de verwarming nog niet aan
Iew.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
Er zit een vel op m'n warme sojachocomel. GADVER
Nee, dit is andersom in het arbeidsrechtquote:Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Je kan ook van een koude kermis thuis komen.
Is er opdracht gegeven om de laptop mee te nemen? Zijn er regels opgesteld voor het buiten het gebouw nemen van de laptop? Zo ja, heb je daar aan voldaan?
Met andere woorden mocht je de laptop wel mee nemen naar een iets anders dan jou woning?
Mocht de laptop onbeheerd in de auto blijven liggen?
En moest de laptop compleet uit staan bij het verlaten van het pand? Slaapstand is niet uit.
Bij uit-uit zal een laptop geen signaal meer uitzenden. Een stuk hardware van de fruitleverancier is hier een uitzondering op. Die krengen staan al tijd aan, tenzij diep in de instellingen lopen graven.
Beter je verlies van een ruitje nemen. Aangifte doen en deze bij de werkgever afgeven.
Indien volledig encrypted op de correcte manier is het slechts verlies van een stukje hardware. Zeker als deze uit stond.
Geloof je het zelf?quote:
Dat eerste. Stekker in het stopcontact, accu in de deken, jij een warm lijfquote:Op donderdag 2 november 2023 22:26 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n Stoov deken ook wel wat voor mijn thuiswerkplek. Kun je die in het stopcontact laten zitten tijdens gebruik of moet je de accu los opladen?
Zijn jullie al in jullie casaatje? November was het toch? De hele maandquote:Op donderdag 2 november 2023 23:41 schreef sigme het volgende:
Nee, dit is andersom in het arbeidsrecht
In principe is die hele zwik voor de werkgever tenzij die zéér overtuigend kan aantonen dat die er alles aan gedaan heeft om dit (whatever dat was) te voorkomen.
Jaaaaquote:Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, het was chipotle en stemgember toch dat zo lekker is op een boterham pindakaas?
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:25 schreef Tuindier het volgende:
Vroeg aan het werk op mijn vrije dag om nog dingen voor volgende week af te maken. Stom. Na volgende week haal ik de druk er af.
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker stom. Kan je het de rest van vandaag en het weekend wel goed loslaten?
Ik ben ook te vroeg wakker, ik had nog 45 minuten mogen slapen. Flauw is dat.
Werkelijk niets loopt deze week hoe ik het voor ogen had. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We gaan met mijn schoonmoeder naar Beeld en Geluid.
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
Verstandig plan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb een lunchafspraak gemaakt, dus dan moet ik in ieder geval stoppen. Morgen misschien toch ook nog wat doen, maar dan laat ik het zondag los, anders begin ik maandag alweer vermoeid aan de week.
Ja, onder andere personeel te weinig.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Moet je dit doen? Klinkt als niet heel goed... personeel te Weinig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hello Barbie, let's go party OEWOOOEWOO.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
Hello Barbie, let's go party HAHAHAHEEEE
quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorgloeien... wat in de 1982..?
Ik heb bladblazersquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, als er niet gesloopt zou kunnen worden onder mn raam terwijl ik probeer in de tijd van mn baas een dutje te pakken, zou dat fantastisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier heel veel herrie en het is muziek in mijn oren, word er helemaal vrolijk van![]()
Ah, dat ik een week geleden, wat een pokkeherrie is dat, erger dan opbouwen.. de komende week gaan ze het dakterras leeghalen met een hoogwerker, hopelijk is dat minder herrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nou, ze staan tot nu toe niet elke paar minuten op diverse plekken tegelijk in het beton te boren (in totaal zo'n 50x).quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, dat ik een week geleden, wat een pokkeherrie is dat, erger dan opbouwen.. de komende week gaan ze het dakterras leeghalen met een hoogwerker, hopelijk is dat minder herrie
quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier heel veel herrie en het is muziek in mijn oren, word er helemaal vrolijk van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Oh ja dat was ik even vergeten (ben toen uit huis gevlucht)quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze staan tot nu toe niet elke paar minuten op diverse plekken tegelijk in het beton te boren (in totaal zo'n 50x).
Dat deden ze bij het opbouwen.
Maar er is nu nog steeds veel herrie hoorquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja dat was ik even vergeten (ben toen uit huis gevlucht)
Hier is nu weer het volgende hoofdstuk herrie aangebroken. Kan nu alleen niet zien waar het vandaan komt. Met een beetje geluk (niet al te slecht weer) is het eind november klaar met de noodreparatie en dan in februari de definitieve reparatie. De aannemer die deze wijk gebouwd heeft was geen beste.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er is nu nog steeds veel herrie hoorAlleen dat is mooie herrie
Of de opdrachtgever stelde een prijsplafond vast en zei " Je doet het daar maar mee", en daarop is het product afgestemd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De aannemer die deze wijk gebouwd heeft was geen beste.
Dat was een wbv. Groot deel is nog steeds sociale huur. Bouwer was 2 jaar na oplevering faillietquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of de opdrachtgever stelde een prijsplafond vast en zei " Je doet het daar maar mee", en daarop is het product afgestemd.
Da's dus precies de aanpak van Wbv'squote:Op vrijdag 3 november 2023 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat was een wbv. Groot deel is nog steeds sociale huur. Bouwer was 2 jaar na oplevering failliet
In de andere plaats was het geen wvb en zijn dezelfde “fouten” gevonden. En de betreffende wbv heeft ook dezelfde problemen met de huurwoningen. Weet even niet meer hoe het heet, maar ijzers voor kozijnen gebruikt in de muren, isolatiemateriaal van mindere kwaliteit dan voorgeschreven (en wat in de papieren staat).quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's dus precies de aanpak van Wbv's
Aannemers die zich niet aan het bestek houden, dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de andere plaats was het geen wvb en zijn dezelfde “fouten” gevonden. En de betreffende wbv heeft ook dezelfde problemen met de huurwoningen. Weet even niet meer hoe het heet, maar ijzers voor kozijnen gebruikt in de muren, isolatiemateriaal van mindere kwaliteit dan voorgeschreven (en wat in de papieren staat).
Mijn zonnescherm van 5 meter (kwamen we na een paar jaar achter) zat maar met 1 bout vast. Heel veel lekkages doordat goedkopere materialen zijn gebruikt.
Omdat er veel marge op zit, meer bestellen dus.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zijn werkbroeken zo teringduur en is mijn maat zo ingewikkeld
Action, nog goeienkopert, zag ik toevallig toen daar ik een thermische printer zocht en niet vondquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:lonaa, verzwaarde deken in de aanbieding bij de HEMA, geen idee wat die dingen normaal kosten, maar deze is 52 euro
Ik vind dit een grote tegenvaller. Dat horen ze toch standaard te biedenquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
toen daar ik een thermische printer zocht en niet vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |