Iets met vacuüm door het dekseltje iig wat doorflubberen tegenhoudtquote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje voor mensen die meer kunnen dan ik
Mijn doucheputje deed het jaren gewoon prima. Zoals elk normaal doucheputje, water er op, water weg. Toen ineens niet meer. Pijp getjotterveerd, wel wat smurrieslierten, maar niet heel veel. Nog steeds liep het water niet weg. MAAR! Als ik het doucheputdekseltje er af haal, loopt alles gewoon wegDoucheputdekseltje helemaal schoon, geen gekke dingen, alles als normaal, alleen...

Ja nou ik vind het dus wel aangenaam.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Het schijnt wel zo nu en dan een fantastisch gevoel te geven, zo'n piemel, dus dat wil ik wel ervaren. Maar met zo'n fluffy hoes wordt dat volgens mij sowieso niets.
@:Lonaa zo'n zware deken lijkt me kut (nu we het toch over primaire geslachtskenmerken hebben).

Alle tijd om een dekentje te frobelenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aan de andere kant is ze binnenkort wel baanloos geloof ik

Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets met vacuüm door het dekseltje iig wat doorflubberen tegenhoudt

Ieder z'n dingquote:

Handenhartjequote:Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef Lonaa het volgende:
DP is soms wel echt mijn spirit animal.

Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Adrem ben jij toch.
Is het om beter te slapen? Sch.zus is compleet fan nu van aardingslaken en hoofdkussen.
Eindelijk eindelijk eindelijk slaapt zijhttps://aarding.org/nl-nl/products/sheet-single

Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet doorquote:

Lekker iets met balletjes om over je te liggenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel.

Kijk, jij snapt het.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lekker iets met balletjes om over je te liggen

Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon modelquote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dekseltje erop duwt wordt er blijkbaar een vacuüm gecreëerd, en omdat er geen water kan door stromen door een vacuüm heen, stroomt je slurriesmurriewater niet door
Zoiets

Ik dacht ook dat het niks kon zjin hoor, eerst. Maar het geeft wel een soort...rustig gevoel ofzo. Niet beklemmend.quote:

Deksel schoongemaakt?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model

Ik heb wel het idee dat het mijn laatste restje vruchtbaarheid wegbraadtquote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Deksel schoongemaakt?
Ik ben hier veel te gaar voor, ik ga zo heerlijk mijn nest in. Op mijn elektrische deken liggen wegfermenteren

Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hm, maar dit was dus nooit. Er is opt zicht niks veranderd... deksel is zo'n eeeh, platte champignon model

Ja, dat is inderdaad lekker. Daarvoor heb ik nog een giga sprei, die dan dubbelgevouwen extra gewicht knuffelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja nee ik wil geen debiel ding met zilvergaren. Ik wil een deken met balletjes dat over me heen ligt als een warme stevige knuffel.

Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodigquote:Op donderdag 2 november 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij is eruit geweest toch? Misschien heb je je platte champignon net ff iets anders teruggedrukt.

Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je drukt hem niet, je plaatst hem tussen/over de ring-in-ring. Geen kracht of iets voor nodig

Je kan ook van een koude kermis thuis komen.quote:

!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!quote:

Leg hem naast je kapotte toetsenbord.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!IK TOCH OOK NIET!!!!!!!!!!!!!

En ploppen en pluggen en chemische fabrieken er doorheen gooien helpt telkens maar tijdelijk.
 En ploppen en pluggen en chemische fabrieken er doorheen gooien helpt telkens maar tijdelijk.  Efficiënt vergaderen
 Efficiënt vergaderen   

Dit helemaal. Echt veruit de beste beslissing. Helaas, dat wel.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje ik heb echt een enorme bewondering voor jou en je werk wat zoveel van je vraagt, mentaal en fysiek, met zo weinig waardering. Maar weet je, soms houdt het gewoon op. Soms gaat het niet meer. En ik had dat punt al maanden geleden bereikt en jij gaat maar door. Ik begrijp heel goed dat je uitkijkt naar iets anders, want dit is echt slopend. En als je er nou nog rijk van zou worden zodat je je eigen dierenopvang thuis kon beginnen, maar nee. En ja, je werk zelf is natuurlijk super leuk en interessant en waardevol. Dus ik snap dat je er nog steeds werkt. Maar ren voor je ook een burn out krijgt, is niet grappig

Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lig sinds kort onder een verwarmingsdeken en had verwacht het eigenlijk niks te vinden, maar ik vin helemaal knus. Wel over mn gewone dekbed heen zodat het me niet raakt, wantfleece

Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Fleece is toch wel lekker als je helemaal naakt bent. Wat doe je lastig?

https://www.windfinder.com/ vind ik ook heel chill, vooral omdat ze bewegende beelden hebben en best veel instellingen en vooruitkijkenquote:Op donderdag 2 november 2023 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kan ik het verloop van die storm eigenlijk vinden? Ik moet nog even weg maar twijfel om over een uur te gaan of eind van de middag.

Niet oneensquote:Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer dingen veel lekkerder als je helemaal naakt bent.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |