Daarom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoonma hield het goed vol maar trok het niet om nog uit eten te gaan, we hebben patat gehaald.Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 03-11-2023 22:26:44 ]
quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt wel heel leuk, @:Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!
Speaking of niks leren.. ik heb een student.Meid, je wordt getest. Dat heb je toch wel door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt wel heel leuk, @:Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!
Speaking of niks leren.. ik heb een student.Zucht momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jochie, waarom nou weer zo'n reactie?quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Meid, je wordt getest. Dat heb je toch wel door?
Oeh! Oeh! Ik weet het antwoord op vraag 3!quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jochie, waarom nou weer zo'n reactie?
1. Je kent deze student niet
2. Je weet niet eens hoe ik gereageerd heb
3. Waarom zo neerbuigend?
Ik weet echt wel dat er veel studenten zijn die vragen naar de bekende weg maar dat doen ze toch minder vaak bij docenten die serieus genomen worden. Wel goed dat je nog reageert.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
*dingdingding* Gefeliciteerd! U gaat door voor de wasmachine!quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Ik weet het antwoord op vraag 3!![]()
Omdat @:jeroboam nog steeds niet de instructies voor deze SC normaal gedrag heeft gelezen
quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
*dingdingding* Gefeliciteerd! U gaat door voor de wasmachine!
Ja hoor, zeker ook voor volwassenenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:10 schreef Blues het volgende:
Wow wat lang!
Die interactieve spellen ook wel voor volwassenen dus?
Leuk zo samen met schmoe![]()
Maar die ECTS-en brengen je wel verder.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Stukken betere beloning dan studiepunten
![]()
![]()
Dit is anders de enige student van de 32 die dezelfde opdracht maken en waar ik de werkgroep van heb begeleid, die dit doet. Dus mogelijk ligt het toch aan de student.. en niet aan hoe serieus ze mij als docent nemenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:34 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik weet echt wel dat er veel studenten zijn die vragen naar de bekende weg maar dat doen ze toch minder vaak bij docenten die serieus genomen worden. Wel goed dat je nog reageert.
Dan is hij mooi ruim op tijd begonnen en niet zondagochtend met een katerquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit is anders de enige student van de 32 die dezelfde opdracht maken en waar ik de werkgroep van heb begeleid, die dit doet. Dus mogelijk ligt het toch aan de student.. en niet aan hoe serieus ze mij als docent nemen![]()
Ik heb overigens niet gereageerd op dit bericht en ga dat ook niet doen. Het is niet de eerste opdracht en bij de eerdere opdrachten heb ik hem met zijn vragen ook al naar de andere docent doorverwezen, en dit keer ook, dus hij mag mooi zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en zelf bedenken dat deze extra vraag dus ook naar de andere docent moet. Nog even los van dat ik de vraag vanavond om 20.30 kreeg en zondagnacht de inleverdeadline is.
Mwah, ik heb nu twee wasmachines. Naast mijn masters. Ik klaag niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar die ECTS-en brengen je wel verder.
Welke masters heb je gedaan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nu twee wasmachines. Naast mijn masters. Ik klaag niet.
Bedankt voor het advies.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan is hij mooi ruim op tijd begonnen en niet zondagochtend met een kater![]()
Overigens zou ik met al je stress niet op vrijdagavond je werkmail gaan lezen. Neem lekker een ontspanmomentje, die werkdruk bij jullie is niet normaal.
Ik denk ook wel dat je een goede docent bent met een hart voor je studenten, dat heb je hier al eerder wel laten zien. Zo lang dat maar nooit ten kost van jezelf gaat. Dat snappen studenten vaak toch (nog) niet zo goed en dat kun je zo ook niet enorm kwalijk nemen. Voor hun zijn andere dingen ook enorm belangrijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies.
Ik heb sinds woensdag bij elkaar ongeveer 4 uur gewerkt, en heb er toevallig voor gekozen om een half uurtje daarvan vanavond te doen omdat ik weet dat er wat last minute vragen over de opdracht gaan komen en ik studenten met normale vragen graag nog even op weg help voor het weekend.
Echt veel werkstress of werkdruk ervaar ik dus op dit moment niet.
Een ontspanmomentje zal ik overwegen, na drie dagen 90% van de tijd op de bank of in bed liggen met een beginnende nierbekkenontsteking ben ik daar inderdaad wel even aan toe.
Wasmachines winnenquote:
Dankjewel. Zit sinds woensdagavond aan antibiotica en dat slaat gelukkig wel aan. Zit nog wel aan 3x per dag 2 paracetamol en 200mg ibuprofen, maar daarmee is het nu wel behoorlijk goed te doen ipv daarmee nog steeds erg veel pijn. Nog even rustig aan doen, heb voor maandag en dinsdag ook al wat dingen uit de agenda geveegd zodat ik nog niet naar de uni hoef en alleen echt heel belangrijke afspraak online nog staat (en oogarts controle in de middag, maar daar wil ik wel echt heen en stopt gelukkig een bus hier dichtbij en naast het ziekenhuis dus is ook niet heel intensief).quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je een goede docent bent met een hart voor je studenten, dat heb je hier al eerder wel laten zien. Zo lang dat maar nooit ten kost van jezelf gaat. Dat snappen studenten vaak toch (nog) niet zo goed en dat kun je zo ook niet enorm kwalijk nemen. Voor hun zijn andere dingen ook enorm belangrijk.Hopelijk zet je ontsteking niet al te erg door!
Als je het menu niet wilt vastpinnen, zet dan een menu van twee maanden terug als voorbeeld er op, zodat mensen grofweg een idee hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Maar wat vinden jullie van het geen menu op je site zetten🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |