abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211184775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Poh. 14x is wel veel
Daarom.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211185256
Wat is Beeld en Geluid een gaaf museum _O_ We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Er is zo veel te doen daar, we zijn inclusief lunch bijna 5 uur binnen geweest. Ze hebben uitstekend eten daar ook.

Het gekke is alleen dat we dus bijna niets geleerd hebben. Zo goed als het hele museum bestond uit interactieve spellen. Heel leuk allemaal maar ik verwacht een intellectuele stimulering als ik naar een museum ga.

Het enige dat ik heb geleerd is de voornaam van Meneer de Uil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoonma hield het goed vol maar trok het niet om nog uit eten te gaan, we hebben patat gehaald.
Spoilers!
pi_211185417
Wow wat lang!
Die interactieve spellen ook wel voor volwassenen dus?

Leuk zo samen met schmoe O+
pi_211185502
Klinkt wel heel leuk, @Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!

Speaking of niks leren.. ik heb een student.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 03-11-2023 22:26:44 ]
pi_211185576
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt wel heel leuk, @:Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!

SPOILER
Meid, je wordt getest. Dat heb je toch wel door?
pi_211185607
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt wel heel leuk, @:Lucky_Strike, ondanks bijna niks geleerd!

SPOILER
Zucht moment :')
pi_211185608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:27 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Meid, je wordt getest. Dat heb je toch wel door?
Jochie, waarom nou weer zo'n reactie?
1. Je kent deze student niet
2. Je weet niet eens hoe ik gereageerd heb
3. Waarom zo neerbuigend?
pi_211185623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oeh! Oeh! Ik weet het antwoord op vraag 3! *O*

Omdat @Jeroboam nog steeds niet de instructies voor deze SC normaal gedrag heeft gelezen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211185626
quote:

[..]
Ik weet echt wel dat er veel studenten zijn die vragen naar de bekende weg maar dat doen ze toch minder vaak bij docenten die serieus genomen worden. Wel goed dat je nog reageert. ^O^
pi_211185629
quote:

[..]
_O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_211185633
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh! Oeh! Ik weet het antwoord op vraag 3! *O*

Omdat @:jeroboam nog steeds niet de instructies voor deze SC normaal gedrag heeft gelezen :+
*dingdingding* Gefeliciteerd! U gaat door voor de wasmachine! *O*
pi_211185637
Morgen covid vacc en uit eten *O*
Hier boven in de duinen bij het nieuwste restaurant van Rons gastrobar: bij de C. (v/h de Uitkijk)
Geen menukaart o|O
Beetje raar wel..weet je dus geen prijs, wel 25% korting. Maar waarvan?
pi_211185652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
*dingdingding* Gefeliciteerd! U gaat door voor de wasmachine! *O*
*O* *O* *O* Stukken betere beloning dan studiepunten *O* *O* *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211185664
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:10 schreef Blues het volgende:
Wow wat lang!
Die interactieve spellen ook wel voor volwassenen dus?

Leuk zo samen met schmoe O+
Ja hoor, zeker ook voor volwassenen :Y
Spoilers!
pi_211185668
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O* *O* *O* Stukken betere beloning dan studiepunten *O* *O* *O*
Maar die ECTS-en brengen je wel verder.
pi_211185673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:34 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik weet echt wel dat er veel studenten zijn die vragen naar de bekende weg maar dat doen ze toch minder vaak bij docenten die serieus genomen worden. Wel goed dat je nog reageert. ^O^
Dit is anders de enige student van de 32 die dezelfde opdracht maken en waar ik de werkgroep van heb begeleid, die dit doet. Dus mogelijk ligt het toch aan de student.. en niet aan hoe serieus ze mij als docent nemen :{w

Ik heb overigens niet gereageerd op dit bericht en ga dat ook niet doen. Het is niet de eerste opdracht en bij de eerdere opdrachten heb ik deze student met zijn vragen ook al naar de andere docent doorverwezen, en dit keer ook, dus de student mag mooi eigen verantwoordelijkheid nemen en zelf bedenken dat deze extra vraag dus ook naar de andere docent moet. Nog even los van dat ik deze mail vanavond om 20.30 kreeg en zondagnacht de inleverdeadline is.
pi_211185692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dit is anders de enige student van de 32 die dezelfde opdracht maken en waar ik de werkgroep van heb begeleid, die dit doet. Dus mogelijk ligt het toch aan de student.. en niet aan hoe serieus ze mij als docent nemen :{w

Ik heb overigens niet gereageerd op dit bericht en ga dat ook niet doen. Het is niet de eerste opdracht en bij de eerdere opdrachten heb ik hem met zijn vragen ook al naar de andere docent doorverwezen, en dit keer ook, dus hij mag mooi zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en zelf bedenken dat deze extra vraag dus ook naar de andere docent moet. Nog even los van dat ik de vraag vanavond om 20.30 kreeg en zondagnacht de inleverdeadline is.
Dan is hij mooi ruim op tijd begonnen en niet zondagochtend met een kater |:)

Overigens zou ik met al je stress niet op vrijdagavond je werkmail gaan lezen. Neem lekker een ontspanmomentje, die werkdruk bij jullie is niet normaal.
pi_211185732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Maar die ECTS-en brengen je wel verder.
Mwah, ik heb nu twee wasmachines. Naast mijn masters. Ik klaag niet.
pi_211185743
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwah, ik heb nu twee wasmachines. Naast mijn masters. Ik klaag niet.
Welke masters heb je gedaan?
pi_211185756
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:41 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dan is hij mooi ruim op tijd begonnen en niet zondagochtend met een kater |:)

Overigens zou ik met al je stress niet op vrijdagavond je werkmail gaan lezen. Neem lekker een ontspanmomentje, die werkdruk bij jullie is niet normaal.
Bedankt voor het advies.
Ik heb sinds woensdag bij elkaar ongeveer 4 uur gewerkt, en heb er toevallig voor gekozen om een half uurtje daarvan vanavond te doen omdat ik weet dat er wat last minute vragen over de opdracht gaan komen en ik studenten met normale vragen graag nog even op weg help voor het weekend.
Echt veel werkstress of werkdruk ervaar ik dus op dit moment niet :+ .
Een ontspanmomentje zal ik overwegen, na drie dagen 90% van de tijd op de bank of in bed liggen met een beginnende nierbekkenontsteking ben ik daar inderdaad wel even aan toe. :')
pi_211185782
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:50 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Bedankt voor het advies.
Ik heb sinds woensdag bij elkaar ongeveer 4 uur gewerkt, en heb er toevallig voor gekozen om een half uurtje daarvan vanavond te doen omdat ik weet dat er wat last minute vragen over de opdracht gaan komen en ik studenten met normale vragen graag nog even op weg help voor het weekend.
Echt veel werkstress of werkdruk ervaar ik dus op dit moment niet :+ .
Een ontspanmomentje zal ik overwegen, na drie dagen 90% van de tijd op de bank of in bed liggen met een beginnende nierbekkenontsteking ben ik daar inderdaad wel even aan toe. :')
Ik denk ook wel dat je een goede docent bent met een hart voor je studenten, dat heb je hier al eerder wel laten zien. Zo lang dat maar nooit ten kost van jezelf gaat. Dat snappen studenten vaak toch (nog) niet zo goed en dat kun je zo ook niet enorm kwalijk nemen. Voor hun zijn andere dingen ook enorm belangrijk. :+ Hopelijk zet je ontsteking niet al te erg door!
pi_211185798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:48 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Welke masters heb je gedaan?
Wasmachines winnen :Y
pi_211185812
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:54 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik denk ook wel dat je een goede docent bent met een hart voor je studenten, dat heb je hier al eerder wel laten zien. Zo lang dat maar nooit ten kost van jezelf gaat. Dat snappen studenten vaak toch (nog) niet zo goed en dat kun je zo ook niet enorm kwalijk nemen. Voor hun zijn andere dingen ook enorm belangrijk. :+ Hopelijk zet je ontsteking niet al te erg door!
Dankjewel. Zit sinds woensdagavond aan antibiotica en dat slaat gelukkig wel aan. Zit nog wel aan 3x per dag 2 paracetamol en 200mg ibuprofen, maar daarmee is het nu wel behoorlijk goed te doen ipv daarmee nog steeds erg veel pijn. Nog even rustig aan doen, heb voor maandag en dinsdag ook al wat dingen uit de agenda geveegd zodat ik nog niet naar de uni hoef en alleen echt heel belangrijke afspraak online nog staat (en oogarts controle in de middag, maar daar wil ik wel echt heen en stopt gelukkig een bus hier dichtbij en naast het ziekenhuis dus is ook niet heel intensief).
pi_211185840
Maar wat vinden jullie van het geen menu op je site zetten🤔
pi_211185864
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Maar wat vinden jullie van het geen menu op je site zetten🤔
Als je het menu niet wilt vastpinnen, zet dan een menu van twee maanden terug als voorbeeld er op, zodat mensen grofweg een idee hebben.
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')