Het is ook leuk toch als het leven soms onvoorspelbaar is. Bij Ron Blauw heb je wel ongeveer een idee wat je gaat krijgen. Laat het los en geniet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Maar wat vinden jullie van het geen menu op je site zetten🤔
Zijn er op internet ook nog geen recensies te lezen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Idioot.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Ik ga niet als ik geen menu kan zien. Of ik moet van andere mensen details gehoord hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Vind ik raar. Je wil als chef toch al vooraf etaleren waar je goed in bent? En het publiek helpen bedenken of dat hun smaak is?quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Snobisme kwam ook in mij opquote:Op vrijdag 3 november 2023 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vind ik raar. Je wil als chef toch al vooraf etaleren waar je goed in bent? En het publiek helpen bedenken of dat hun smaak is?
Voelt als ultra hipster met een vleug snobisme.
Vind ik normaalgesproken een reden om niet te gaan. Maar Ron heeft zo te zien van al zijn andere restaurants wel netjes een menu op z'n site dus ik vermoed dat hij eerst zijn openingsavond met genodigden (vrijdagavond) afwacht om het menu er op te zetten?quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Dat is er dus niet, @Blues gaat letterlijk op de allereerste avond dat ze geopend zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je het menu niet wilt vastpinnen, zet dan een menu van twee maanden terug als voorbeeld er op, zodat mensen grofweg een idee hebben.
Dat vermoeden heb ik dus ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 00:02 schreef Clubsoda het volgende:
Dat is er dus niet, @:Blues gaat letterlijk op de allereerste avond dat ze geopend zijn
Het staat zo op instgram, geopend vanaf zaterdagquote:Op zaterdag 4 november 2023 00:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik dus ook
Welkomstmenu met 25% korting.
Spannend!
We zijn al wel een aantal keren bij een paar van zijn andere restaurants geweest, dus het eten zit echt wel goed
We gaan een mooi fotoverslag makenquote:Op zaterdag 4 november 2023 00:32 schreef vlindertje89 het volgende:
De insta plaatjes zien er lekker uitkrijg er bijna trek van!
Oef niet fijn.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:11 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wow, ik lanceerde een volle cup door de badkamer en toen kreeg ik een lading zure melk in mijn hals geblerkthoe is jullie ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |