Je kunt er niet een doblo mee starten terwijl het andere eind op een Megane zit. Trust me.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er aan. Redelijk nieuwe zal prima gaan.
Ik geloof jequote:Op vrijdag 3 november 2023 17:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt er niet een doblo mee starten terwijl het andere eind op een Megane zit. Trust me.
Met fatsoenlijke startkabels ging het wel in 1x trouwens.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Met een VW Touareg kun je - indien je voldoende gas geeft - wel een Steyr CVT170 starten. Of was het een Valtra T190. In elk geval iets meer >6,6L cilinder inhoud
Ja zo eentje heb ik, is ideaal maar wil een A4 formaat voor goedkopiequote:
Hebben ze A4 formaat kassarollen dan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo eentje heb ik, is ideaal maar wil een A4 formaat voor goedkopie
Ik ben geen winkelquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hebben ze A4 formaat kassarollen dan?
Wat wil je ermee doen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo eentje heb ik, is ideaal maar wil een A4 formaat voor goedkopie
Voornamelijk kleurplaten printen en verzendlabels (al kan dat ook met die kleine vooral wel)quote:
Is de kwaliteit van het papier dan goed genoeg voor potloden/viltstiften? Ik associeer het toch vooral met kassabonnenpapier.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Voornamelijk kleurplaten printen en verzendlabels (al kan dat ook met die kleine vooral wel)
Viltstiften wel iigquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van het papier dan goed genoeg voor potloden/viltstiften? Ik associeer het toch vooral met kassabonnenpapier.
Hangt van het papier af. De Dymo labels zijn goed te beschrijven. Wel duur.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van het papier dan goed genoeg voor potloden/viltstiften? Ik associeer het toch vooral met kassabonnenpapier.
Dan laat ik het idee maar varenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Hangt van het papier af. De Dymo labels zijn goed te beschrijven. Wel duur.
Hoe de action labels zijn weet ik niet.
En thermisch papier is "betaalbaar" niet in A4 te verkrijgen. De markt is te klein en het papier verkleurt te snel.
De Makro en Hanos hebben ze, in andere supermarkten dan de Lidl nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:31 schreef AnneX het volgende:
Trust Zet![]()
Helaasch…nog maar 2 pasteis de nata in de vriezer.![]()
Hoe zijn die van andere supers? Zijn die er? Weet iemand dat?
Las overgeven. Voelde trots.quote:
Hier lagen ze nog gewoon bij de lidl.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:31 schreef AnneX het volgende:
Trust Zet![]()
Helaasch…nog maar 2 pasteis de nata in de vriezer.![]()
Hoe zijn die van andere supers? Zijn die er? Weet iemand dat?
Spannend, zou lekker zijn als je dat ook rond hebtquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, hier na kwalificatie F1 zo nog naar Friesland rijden, toch lekkerder om daar op zaterdagochtend al te zijn ipv dan nog te moeten rijden.
Zondag op de terugweg een bezoek aan het woudagemaal dat onder stoom gezet wordt. Nog nooit geweest. Stond wel op de lijst als die 'n keer onder stoom zou staan en zo vaak is dat niet en is onderweg naar het zuiden.
Verder een serieuze partij voor de koop van het huis, fingers crossed dat dat iets wordt.
Net op tijd op voor de december meet?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij het leeghalen van de oude vriezer gisteren zag ik tot mijn verbazing nog 2 stukken appelkruimelvlaai van de bbq meet![]()
Zo lekker bij een kop thee
Zeker kan die weer gevuld worden. Ook heb ik minder vriesruimte, daarvoor heb is altijd ruimtequote:Op vrijdag 3 november 2023 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net op tijd op voor de december meet?
Hé, dat is lekker. Even vragen of mnX langsfietst. Hij is toch in het volgende dorp.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier lagen ze nog gewoon bij de lidl.
Woudagemaal onder stoom hebben we niet meegemaakt. Wèl een geweldige excursie en uitleg van één van de vrijwilligers. De technische mannen hingen aan zijn lippen. Veel plezier.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, hier na kwalificatie F1 zo nog naar Friesland rijden, toch lekkerder om daar op zaterdagochtend al te zijn ipv dan nog te moeten rijden.
Zondag op de terugweg een bezoek aan het woudagemaal dat onder stoom gezet wordt. Nog nooit geweest. Stond wel op de lijst als die 'n keer onder stoom zou staan en zo vaak is dat niet en is onderweg naar het zuiden.
Verder een serieuze partij voor de koop van het huis, fingers crossed dat dat iets wordt.
Poh. 14x is wel veelquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Las overgeven. Voelde trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |