SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Zijn teksten zijn gewoon minachting voor vrouwen hoor of ze nu westers zijn of niet en dat weet jij zelf ook. De teksten zijn zelfs ranzig. De minachting druipt er vanaf.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:59 schreef sp3c het volgende: [..] hij minacht ze niet, hij denkt dat hij ze moet beschermen ofzo dat hebben meer van die figuren toch leven we in een wereld waarin ook vrouwen aanslagen plegen, bommen gooien, kickbocksen etc. misschien is het geheugen niet kort maar heel selectief
![]()
ah ja, die zitten in Libanon. Maar ik las dat ze hier ook een vinger in de pap hebben. Afijn lees idd dat het vooral andere partijen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jenin is in de westelijke jordaanoeverOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
In het noorden van de Westbank ja? Dat is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja wat ik begrijp zijn die gebieden in feite in handen van Hezbollah.
Dat ligt toch nog best ver van de grens met Libanon. Ruim 60 km wel. Ben je niet in de war met het noorden van Israël/grensgebied met Libanon?
Bedoel je niet Hamas eigenlijk? Palestijns vluchtelingenkamp? Dan is Hezbollah toch niet logisch?
Heb je hier meer info over toevallig?
Lees het graag (morgen; eerst even slapen)."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Nightynight.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:11 schreef Salina het volgende:
[..]
In het noorden van de Westbank ja? Dat is nieuw voor mij.
Dat ligt toch nog best ver van de grens met Libanon. Ruim 60 km wel. Ben je niet in de war met het noorden van Israël/grensgebied met Libanon?
Bedoel je niet Hamas eigenlijk?
Lees het graag (morgen; eerst even slapen).And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Zie reactie boven jequote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:11 schreef Salina het volgende:
[..]
In het noorden van de Westbank ja? Dat is nieuw voor mij.
Bedoel je niet Hamas eigenlijk?
Lees het graag (morgen; eerst even slapen).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
hoe dan ook, nog een X fillempke
Kan t niet goed zien maar lijkt ook een auto op z'n kant te liggen?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
wel ranzigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn gewoon minachting voor vrouwen hoor of ze nu westers zijn of niet en dat weet jij zelf ook. De teksten zijn zelfs ranzig. De minachting druipt er vanaf.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
X Totaal waardeloos dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Kan t niet goed zien maar lijkt ook een auto op z'n kant te liggen?![]()
waar is dit?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Kan t niet goed zien maar lijkt ook een auto op z'n kant te liggen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hearing explosions in Daraa and reports of Israeli bombing targeting sites of Assad and Iranian militiashttps://israelpalestine.l(...)aeli-security-forcesquote:
Je kan boven op de map klikkenOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
steve zijn stream hoor je nu ook sporadisch geweervuur, geen idee waar hij naar zit te kijkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nu heli'sOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op naar de batpotatohead mobile dan maarquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:16 schreef sp3c het volgende:
steve zijn stream hoor je nu ook sporadisch geweervuur, geen idee waar hij naar zit te kijken
Edit: kom er nu pas achter dat ie ook in Seinfield speelde
Naar verluid een actie van een Israelische speciale eenheid in Jenin die in een valstrik liep. En nu rijdt er wat assistentie naar binnen.And what rough beast, its hour come round at last,
gebeurt verder geen reet, hij zegt ook nietsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op naar de batpotatohead mobile dan maar
Edit: kom er nu pas achter dat ie ook in Seinfield speelde
ik ben al bijna klaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dat ga je de komende tijd vaak horen denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:19 schreef Perrin het volgende:
Naar verluid een actie van een Israelische speciale eenheid in Jenin die in een valstrik liep. En nu rijdt er wat assistentie naar binnen.![]()
Klaar met wat? Klinkt een beetje vies zo. Zo aantrekkelijk is zijn hoofd toch niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
gebeurt verder geen reet, hij zegt ook niets
ik ben al bijna klaarOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
klaar met de streamquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klaar met wat? Klinkt een beetje vies zo. Zo aantrekkelijk is zijn hoofd toch niet?
klaar met de stream van steve!!!
potverOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er gebeurt nooit wat bij aardappelhoofdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
gebeurt verder geen reet, hij zegt ook niets
ik ben al bijna klaar![]()
Doen jullie fitness samen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
klaar met de stream
potver![]()
Het blijven voornamelijk clashes. Ik vraag me af wat voor groepen dat nou precies zijn.
Het lijken random groepjes die af en toe een aanval doen uit boosheid, maar wellicht zit er toch meer organisatie achter?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
ik weet niet waarom je me probeert te versieren de hele tijdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vanuit wie naar wie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het blijven voornamelijk clashes. Ik vraag me af wat voor groepen dat nou precies zijn.
Het lijken random groepjes die af en toe een aanval doen uit boosheid, maar wellicht zit er toch meer organisatie achter?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar Steve is wie? Een influencer uit de polder?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
klaar met de stream
potver![]()
ik ken hem verder niet joh dat kun je beter in de chat vragen op youtubequote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar Steve is wie? Een influencer uit de polder?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet de bedoeling. Ging er ook vanuit dat je man was trouwens. Geef mij aub niet aan bij beheer als stalker!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je me probeert te versieren de hele tijd![]()
https://israelpalestine.liveuamap.com/quote:
Klik rechts de laatste berichten aan dan zie je t op de kaart. IDF tegen random...tsja groepen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
ben ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet de bedoeling. Ging er ook vanuit dat je man was trouwens. Geef mij aub niet aan bij beheer als stalker!
geen idee waarom je denkt dat mannen geen mannen willen versieren, het is 2023 verdomme, bijna 2024!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
voel me een beetje vies nu jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dit was wel een vreemde avond zo.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Zie je wel. Doe ik het WEER fout. Ja. ik sta open voor iedereen.......maar ik ben blank en hetero.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ik ook
geen idee waarom je denkt dat mannen geen mannen willen versieren, het is 2023 verdomme, bijna 2024!![]()
niet als je voor iedereen open staat vriendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zie je wel. Doe ik het WEER fout. Ja. ik sta open voor iedereen.......maar ik ben blank en hetero.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In vriendschap. Niet direct sex.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als je voor iedereen open staat vriend![]()
ontopic verdorieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook nooit op de eerste date hoor.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Gelukkig. En we hebben het nog niet eens over een eerste date gehad.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook nooit op de eerste date hoor.![]()
bij mij hangt het van de date afquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook nooit op de eerste date hoor.
soms heb je geen zin om te wachtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
just sayinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het dag zeggen.....en ze weet waar je woont.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij mij hangt het van de date af
soms heb je geen zin om te wachten![]()
Steve Lookner (ook wel liefkozend aardappelhoofd genoemd) heeft Agenda Free tv en we keken altijd naar hem aan het begin van de coronacrisis.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar Steve is wie? Een influencer uit de polder?
Hij had als eerste de cijfers, meestal rond 01.00 's nachts. Hij reageert altijd nogal enthousiast bij slecht nieuws, ik kijk graag naar hem.![]()
als ze niet nog een keer wil komt ze toch niet langsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het dag zeggen.....en ze weet waar je woont.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar niet over de Pastina crisis nu?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:40 schreef Coeus het volgende:
[..]
Steve Lookner (ook wel liefkozend aardappelhoofd genoemd) heeft Agenda Free tv en we keken altijd naar hem aan het begin van de coronacrisis.
Hij had als eerste de cijfers, meestal rond 01.00 's nachts. Hij reageert altijd nogal enthousiast bij slecht nieuws, ik kijk graag naar hem.![]()
Oh ik dacht dat hij schreef voor oa Seinfeld. Maar speelde hij ook?! Dat moet ik zien!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op naar de batpotatohead mobile dan maar
Edit: kom er nu pas achter dat ie ook in Seinfield speelde![]()
Zeker wel, check zijn livestream maarquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar niet over de Pastina crisis nu?![]()
1 heeft mij vanaf mijn 10de aangezeten. Niet eens sex gehad. Zo sterk was mijn aantrekkingskracht....;)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze niet nog een keer wil komt ze toch niet langs![]()
nicequote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
1 heeft mij vanaf mijn 10de aangezeten. Niet eens sex gehad. Zo sterk was mijn aantrekkingskracht....;)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er is weer hoop, Rutte is in het MO geweest.... en denkt niet in zwart wit.Benieuwd wanneer de Palestijnse Autoriteit dat statement naar buiten brengt en gaat assisteren de terroristen op te (laten) pakken.quote:bron: nos 24okt23
Hij heeft gisteren in zijn gesprek met de Israëlische premier Netanyahu gepleit voor humanitaire pauzes. En ook met de Palestijnse president Abbas sprak hij over de terreurdaden van Hamas, zei Rutte. "Abbas veroordeelt Hamas ook, want de Palestijnse bevolking heeft daar niets aan."
Jammer is weer dat Denk achter de kreet "From the River to the Sea" staat dat neerkomt op Israël onder Palestijnse vlag zetten.Wat de man op een afgeslagen padje, daar niets antisemitisch aan vindt, blijft mij verbazen.quote:Volgens de Kamerleden is Denk aan het polariseren. Van Baarle ontkent dat en zegt dat hij opkomt voor de gelijke rechten van de Palestijnen. Die zijn naar zijn mening pas gewaarborgd als het huidige Israëlische grondgebied een nieuwe staat wordt onder Palestijnse vlag. Daar is een meerderheid in de Kamer het niet mee eens.
[ Bericht 29% gewijzigd door Vallon op 25-10-2023 02:23:04 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Probleem met Denk is dat het ramvol zit met debielenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://www.middleeasteye(...)estinian-dies-prison
Israel-Palestine war: Second Palestinian dies in Israeli prison in two days
Israel prison authority says the prisoner had recently been detained in the West Bank
[ Bericht 59% gewijzigd door slashdotter3 op 25-10-2023 04:13:28 ]![]()
https://www.middleeasteye(...)alestinian-prisoners
On Monday, Omar Daraghmeh, a Palestinian who was arrested on 9 October, died in detention under unclear circumstances, raising further tensions in Israeli prisons.
The Prisoners' Club and the Palestinian Detainees and Ex-Detainees Affairs Commission have rejected Israeli claims that he died due to a deterioration in his health.
They said in a joint statement that Daraghmeh had appeared in good health when he attended his court session on the same day he died, according to his lawyer.
Hamas accused Israel of assassinating Daraghmeh, who it said was a senior member of the movement.![]()
Een nieuwe dag. Er zijn zoveel kansen om hier een fijne dag van te maken.
Ik draag mijn steentje ook bij door niet negatief te reageren op wie dan ook de komende 12 uur ❤️![]()
Goh assassinating.. dat zou Hamas nooit doen dus als dit waar is dan is het verschrikkelijk. Zo maar een kopstuk van Hamas vermoord. Hoe durf je!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 04:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Hamas accused Israel of assassinating Daraghmeh, who it said was a senior member of the movement.![]()
De maskers van de grijzen wolven van Denk zijn gisteren definitief afgevallen. Van Appingedam tot Cadzand: voor Denk is geen plaats in Nederland!![]()
Bron?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De maskers van de grijzen wolven van Denk zijn gisteren definitief afgevallen. Van Appingedam tot Cadzand: voor Denk is geen plaats in Nederland!![]()
Even uit de buurt blijven van Palestijnen in Europa totdat ze hem hebben.
Politie zoekt Palestijn die dreigt met aanslag: “Wil sterven als martelaar”3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)bat-dit-is-jodenhaat.![]()
Mossad gelukkig ook niet toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goh assassinating.. dat zou Hamas nooit doen dus als dit waar is dan is het verschrikkelijk. Zo maar een kopstuk van Hamas vermoord. Hoe durf je!
Heel veel sambal![]()
Je gelooft je eigen woorden toch niet mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is je sarcasme-radar kapot?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gelooft je eigen woorden toch niet mag ik hopen?![]()
In deze reeks weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is je sarcasme-radar kapot?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik was juist erg te spreken over hun nieuwe flyer. Ik onderschrijf (bijna) volledig de onderliggende boodschap. Knap in elkaar gezet. Ik ben er erg tevreden over.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De maskers van de grijzen wolven van Denk zijn gisteren definitief afgevallen. Van Appingedam tot Cadzand: voor Denk is geen plaats in Nederland!²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Dieren mag je schoppen, vrouwen bespugen, Joden mag je in de Middellandse Zee duwen, baby's mag je slaan maar van moslims blijf je godverdomme af.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was juist erg te spreken over hun nieuwe flyer. Ik onderschrijf (bijna) volledig de onderliggende boodschap. Knap in elkaar gezet. Ik ben er erg tevreden over.²
![]()
Mooie flyer man. Ik ben ook van de school laten we aub weer normaal gaan doen. Echt netjes.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dieren mag je schoppen, vrouwen bespugen, Joden mag je in de Middellandse Zee duwen, baby's mag je slaan maar van moslims blijf je godverdomme af.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Dat probleem is niet alleen bij denk maar zo wijdverbreid overal dat het eigenlijk geen probleem meer genoemd kan worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 02:33 schreef sp3c het volgende:
Probleem met Denk is dat het ramvol zit met debielenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
De meest lange uren om niet negatief te reageren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dieren mag je schoppen, vrouwen bespugen, Joden mag je in de Middellandse Zee duwen, baby's mag je slaan maar van moslims blijf je godverdomme af.
Er is zoiets als FB ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2023 09:05:09 ]![]()
Je kunt hetquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De meest lange uren om niet te reageren.
Er is zoiets als FB ook.![]()
![]()
Oh maar dit was geen onbezonnen actie, dit was heel doordacht gedaan. Er komen verkiezingen aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 02:33 schreef sp3c het volgende:
Probleem met Denk is dat het ramvol zit met debielen![]()
Ik verslikte me net in mijn thee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar dit was geen onbezonnen actie, dit was heel doordacht gedaan. Er komen verkiezingen aan.![]()
Het enge eraan is dat ze nog best veel stemmen gaan krijgen op dat Palestina sentiment.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar dit was geen onbezonnen actie, dit was heel doordacht gedaan. Er komen verkiezingen aan.![]()
Wat een debielquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)bat-dit-is-jodenhaat.![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enge eraan is dat ze nog best veel stemmen gaan krijgen op dat Palestina sentiment.![]()
Op zekers. Alle moslims gaan op DENK stemmen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enge eraan is dat ze nog best veel stemmen gaan krijgen op dat Palestina sentiment.![]()
Veel is relatief. Ik denk dat een deel van dat electoraat toch al op DENK gaat stemmen ook zonder deze opmerking.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ietwat genuanceerder @Taradoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel is relatief. Ik denk dat een deel van dat electoraat toch al op DENK gaat stemmen ook zonder deze opmerking.![]()
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen Klodder. Ik zie veel conservatisme bij een partij als denk. Dat spreekt me aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ietwat genuanceerder @:Tarado²
Gelukkig leven we niet in America.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2023 09:23:11 ]![]()
Hoogstens dat het wat stemmen wegtrekt bij Timmerfrans of wat mensen die normaal niet naar de stembus waren gegaan nu aanmoedigt om DENK te stemmen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ietwat genuanceerder @:Tarado[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo'n onderzoek daar zegt wellicht ook wat over hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig leven we niet in Amerka.![]()
Ik geloof best dat dat hier ook zo is, zeker met de meer geradicaliseerde jongeren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vrouw en de kat horen op de mat, dat werk hè?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen Klodder. Ik zie veel conservatisme bij een partij als denk. Dat spreekt me aan.²
![]()
Dat is waarom jij een behoorlijke engerd bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen Klodder. Ik zie veel conservatisme bij een partij als denk. Dat spreekt me aan.²
Jup ik ben persoonlijk geworden.
Wel terecht.![]()
Áls ze komen, traditioneel is opkomst best wel een ding. Zeker bij wat oudere immigranten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel is relatief. Ik denk dat een deel van dat electoraat toch al op DENK gaat stemmen ook zonder deze opmerking.
En wat controverse helpt dan wel.zie email 27 oktober![]()
57 procent van de Amerikaanse moslims geeft openlijk toe achter de aanslagen van Hamas te staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dat is een te hoog getal voor werkelijk gevaarlijke geradicaliseerde mensen, daar zit ook gewoon een stukje racistische opvoeding, gebrek aan opleiding, een teveel aan olijfkleurige testosteron en domheid in.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof best dat dat hier ook zo is, zeker met de meer geradicaliseerde jongeren.![]()
Weet je Klodder. Ik kan me gewoon vinden in de klassieke waarden en het traditionele rollenpatroon. Ik vind dat we met veel zaken zijn doorgeschoten. Mag best een onsje minder allemaal. Ik kijk écht met weemoed terug naar de vorige eeuw.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is waarom jij een behoorlijke engerd bent.
Jup ik ben persoonlijk geworden.
Wel terecht.²
U heeft een punt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims geeft openlijk toe achter de aanslagen van Hamas te staan.![]()
Moeilijk te geloven en google helpt me niet. Heb je een bron? gevondenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.
28% of Muslims in America strongly agree that Hamas was justified whle 29% somewhat agree.
[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 25-10-2023 09:29:50 ]![]()
Oude migranten zijn het probleem niet. Dat zijn doorgaans juist de harde werkers die weten hoe goed ze het hebben, want die zijn hier niet opgegroeid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Áls ze komen, traditioneel is opkomst best wel een ding. Zeker bij wat oudere immigranten.
En wat controverse helpt dan wel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als jij echt zo erg klassiek geschoold zou zijn dan had je al die poep van jou hier niet tentoongesteld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je Klodder. Ik kan me gewoon vinden in de klassieke waarden en het traditionele rollenpatroon. Ik vind dat we met veel zaken zijn doorgeschoten. Mag best een onsje minder allemaal. Ik kijk écht met weemoed terug naar de vorige eeuw.²
Hopelijk zorg jij wel voor al jouw tig kinderen die hier hopelijk wel in de samenleving horen.
Jij hoort er duidelijk niet bij.![]()
Waarom ga jij niet permanent wonen in die geliefde banlieues van je? Ik begrijp niet wat iemand als jij te zoeken te heeft in dit land.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was juist erg te spreken over hun nieuwe flyer. Ik onderschrijf (bijna) volledig de onderliggende boodschap. Knap in elkaar gezet. Ik ben er erg tevreden over.²
![]()
Doorgeschoten in wát?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je Klodder. Ik kan me gewoon vinden in de klassieke waarden en het traditionele rollenpatroon. Ik vind dat we met veel zaken zijn doorgeschoten. Mag best een onsje minder allemaal. Ik kijk écht met weemoed terug naar de vorige eeuw.²
Huilen dan.![]()
Speciaal voor jou dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven en google helpt me niet. Heb je een bron?
https://www.cygn.al/wp-co(...)onal-Israel-Deck.pdf![]()
Zonder bronvermelding naar betreffende onderzoek natuurlijk niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.![]()
![]()
63 procent van dit soort statistieken is verzonnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.Huilen dan.![]()
En dit zijn meestal ook de bezoekers van de traditionele moskeeën en niet die nieuwe met golfgeld betaalde waarin elk derde woord "Jood" is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oude migranten zijn het probleem niet. Dat zijn doorgaans juist de harde werkers die weten hoe goed ze het hebben, want die zijn hier niet opgegroeid.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zonder bronvermelding naar betreffende onderzoek natuurlijk niet betrouwbaar.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Ga in Afghanistan wonen ben je meteen terug in de vorig eeuw.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
![]()
![]()
U bent deskundige?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
63 procent van dit soort statistieken is verzonnen.![]()
Er zijn genoeg landen waar de tijd wél stilstaat, dus wat let je om ergens anders van de 'klassieke waarden' (ik heb het vermoeden dat je daar niet de klassieke westerse waarden mee bedoelt) te genieten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
![]()
Ik zag hetquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
https://www.cygn.al/wp-co(...)onal-Israel-Deck.pdf
28% of Muslims in America strongly agree that Hamas was justified while 29% somewhat agree.
Dan klinkt "57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas" wel een stuk lekkerder. Als iemand er achter staat dan is die groep van 29% wel een beetje gek.![]()
Tsja, moreel een lastig dilemma. Moet je die mensen maar voor dood laten terwijl ze daar als ratten in de val zitten, of moet je ze helpen maar accepteren dat hulp misbruikt kan worden?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het geeft vooral weer dat er niet zoiets is als een homogene groep "die moslims".quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is niet handig. Zo komen die moslims een stuk minder onredelijk en gevaarlijk overWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Dat valt vies tegen hoor. En als het al zo is heb je economisch een probleem. Het liefst zou je best of both worlds hebben, dat is eigenlijk wat ik hier nastreef. Want heel veel zaken zijn hier echt wel tiptop op orde.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen waar de tijd wél stilstaat, dus wat let je om ergens anders van de 'klassieke waarden' (ik heb het vermoeden dat je daar niet de klassieke westerse waarden mee bedoelt) te genieten?²
Ik weet dat het anno 2023 niet modieus meer is, maar colllectieve verantwoordelijkheid is heus een ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, moreel een lastig dilemma. Moet je die mensen maar voor dood laten terwijl ze daar als ratten in de val zitten, of moet je ze helpen maar accepteren dat hulp misbruikt kan worden?
Alleen wij wattebolletjes hebben het zo geweldig, dat we denken dat "dat vast niet zo is".
Helaas.![]()
Doe er dan nog maar een eeuw bij.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga in Afghanistan wonen ben je meteen terug in de vorig eeuw.![]()
Wat vind jij van de leus: "From the river to the sea, Palastine will be free"?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen hoor. En als het al zo is heb je economisch een probleem. Het liefst zou je best of both worlds hebben, dat is eigenlijk wat ik hier nastreef. Want heel veel zaken zijn hier echt wel tiptop op orde.²
![]()
Waarom zou je meer om de burgers van een jou vijandige staat geven dan hun politieke leiding zelf? Hun politieke leiding die voor zover we kunnen zien behoorlijk brede steun onder de bevolking heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, moreel een lastig dilemma. Moet je die mensen maar voor dood laten terwijl ze daar als ratten in de val zitten, of moet je ze helpen maar accepteren dat hulp misbruikt kan worden?And what rough beast, its hour come round at last,
Leuk plaatje dus we kunnen al zien dat er meer nuance is dan de zogenaamde filosoof hier ons laat denken met zijn bewering dat 57% het er helemaal mee eens is niet klopt.quote:
Verder zou het mooi zijn als de onderzoeksmethode ook getoond wordt of er daadwerkelijk met een willekeurige groep gewerkt wordt of dat iedere randdebiel kan stemmen en zo de statistiek geheel onzinnig is.![]()
Ik vond het lekker klinken. Maar toen ik de daadwerkelijke betekenis hoorde deinsde ik ietwat terug. Heb de overtuiging én hoop dat dit voor de meesten geldt. Want als je de betekenis echt weet kan en mag je dit niet zeggen. Al ben ik wel van mening dat nu 2 terreurgroepen tegen elkaar strijden. Dat wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat vind jij van de leus: "From the river to the sea, Palastine will be free"?²
Wat is dan volgens jou the best of the other world?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen hoor. En als het al zo is heb je economisch een probleem. Het liefst zou je best of both worlds hebben, dat is eigenlijk wat ik hier nastreef. Want heel veel zaken zijn hier echt wel tiptop op orde.²
![]()
Die kan je hier vinden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:43 schreef Basp1 het volgende:
Verder zou het mooi zijn als de onderzoeksmethode ook getoond wordt of er daadwerkelijk met een willekeurige groep gewerkt wordt of dat iedere randdebiel kan stemmen en zo de statistiek geheel onzinnig is.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond het lekker klinken. Maar toen ik de daadwerkelijke betekenis hoorde deinsde ik ietwat terug. Heb de overtuiging én hoop dat dit voor de meesten geldt. Want als de betekenis echt weet kan en mag je dit niet zeggen. Al ben ik wel van mening dat nu 2 terreurgroepen tegen elkaar strijden. Dat wel.²
![]()
Hilarisch.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Leuk plaatje dus we kunnen al zien dat er meer nuance is dan de zogenaamde filosoof hier ons laat denken met zijn bewering dat 57% het er helemaal mee eens is niet klopt.
Verder zou het mooi zijn als de onderzoeksmethode ook getoond wordt of er daadwerkelijk met een willekeurige groep gewerkt wordt of dat iedere randdebiel kan stemmen en zo de statistiek geheel onzinnig is.
Maar er worden heel vaak polls vanuit allerhande hoeken gepubliceerd.
Maar nu de uitkomst niet bevalt, is het niet genoeg, dan moet tot de laatste komma aan toe er ook maar bij hoe het dan in elkaar steekt.![]()
Dat Hamas en Israel gelijkwaardig zouden zijn in de 'terreur' die zij plegen is een kwaadaardige frame die uiteraard alleen maar kan voortkomen uit de strontkoppen van een bepaald slag mensen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al ben ik wel van mening dat nu 2 terreurgroepen tegen elkaar strijden. Dat wel.²
![]()
Ja, ik vind dit ook een pijnlijk geval van potje gebroken, potje betalen. Hoofddoel lijkt me om het geweld in ieder geval zo snel mogelijk in te perken. (Waar dan wellicht weer extra geweld op de korte termijn voor nodig is)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je meer om de burgers van een jou vijandige staat geven dan hun politieke leiding zelf? Hun politieke leiding die voor zover we kunnen zien behoorlijk brede steun onder de bevolking heeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedoel je in de afgelopen 3 weken, of over tientallen jaren?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Hamas en Israel gelijkwaardig zouden zijn in de 'terreur' die zij plegen is een kwaadaardige frame die uiteraard alleen maar kan voortkomen uit de strontkoppen van een bepaald slag mensen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En hoeveel kinderen heb je al uitgezwaaid?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:42 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
En we zwaaien er nog een uit!![]()
Welk slag mensen? Vind je dat niet generaliserend?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Hamas en Israel gelijkwaardig zouden zijn in de 'terreur' die zij plegen is een kwaadaardige frame die uiteraard alleen maar kan voortkomen uit de strontkoppen van een bepaald slag mensen.![]()
Tsja en dan? Wat is de betekenis? Is het een eigen land of is het al het grondgebied wat nu door Israël beheerd wordt dat over moet naar de Palestijn? Het is een leus die door verschillende organisaties gebruikt wordt die niet het gedachtengoed van Hamas delen. Hamas heeft trouwens "Palestine from the river to the sea"quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mag ik zelf een mening vormen?
Ik kan pas oordelen als ik met eigen ogen heb gezien dat hij antisemtisch is. Vandaar mijn vraag wat hij van de leus: "From the river to the sea, Palastine will be free vind"![]()
Hoe kom je op basis van die reactie tot:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:36 schreef Nattekat het volgende:
BansheeBoy in NWS / Oorlog Israël - Hamas - Palestina #131
Deze post doelde ik op.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Iemand die de holocaust ondergeschikt vindt aan het huidige conflict, want 'lang' geleden, en vindt dat Israël zo'n aanslag maar te slikken heeft omdat arme Palestijnse kinderen, vindt dat deze extreme !@#$ partij een mooi programma heeft.
Ik ben absoluut in shock, dat heb ik echt niet zien aankomen.Huilen dan.![]()
Ik zie het als een antisemitische leus. Je kunt alleen een Palestina tot aan de zee krijgen door Israël te vernietigen. Verwerpelijk dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja en dan? Wat is de betekenis? Is het een eigen land of is het al het grondgebied wat nu door Israël beheerd wordt dat over moet naar de Palestijn? Het is een leus die door verschillende organisaties gebruikt wordt die niet het gedachtengoed van Hamas delen. Hamas heeft trouwens "Palestine from the river to the sea"
In mijn optiek moet er richting een twee staten oplossing worden gewerkt. De leus brengt ons niet verder naar die oplossing.![]()
Logisch ook, als je kijkt naar de vijver waaruit ze vissen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 02:33 schreef sp3c het volgende:
Probleem met Denk is dat het ramvol zit met debielenik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Welk slag mensen? De welbekende types.. zo duidelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welk slag mensen? Vind je dat niet generaliserend?
Generaliserend.. nee vind ik niet.![]()
De welbekende types zijn mij niet bekend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welk slag mensen? De welbekende types.. zo duidelijk.
Generaliserend.. nee vind ik niet.
Kun je iets specifieker worden in je antwoord?![]()
Palestina vrij van de rivier tot aan de zee krijg je wanneer alle burgers gelijk zijn op dat kleine stukje land. De 1 staat oplossing.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zie het als een antisemitische leus. Je kunt alleen een Palestina tot aan de zee krijgen door Israël te vernietigen. Verwerpelijk dus.
In mijn optiek moet er richting een twee staten oplossing worden gewerkt. De leus brengt ons niet verder naar die oplossing.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat is in mijn optiek utopisch denken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Palestina vrij van de rivier tot aan de zee krijg je wanneer alle burgers gelijk zijn op dat kleine stukje land. De 1 staat oplossing.
Dat gaat niet gebeuren.![]()
Gelijkwaardig is het zeker niet. Is het eigenlijk ook nooit. Toch is het terreur tegen terreur. Ik kan het niet anders noemen als er zoveel onschuldige slachtoffers vallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Hamas en Israel gelijkwaardig zouden zijn in de 'terreur' die zij plegen is een kwaadaardige frame die uiteraard alleen maar kan voortkomen uit de strontkoppen van een bepaald slag mensen.²
Begrijp het ook niet. Heb het zelfs nog toegelicht. Maar er wordt iets gelezen wat er niet staat. Zo erg zelfs dat ze hier een holocaust ontkenning in lezen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je op basis van die reactie tot:
[..]²
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En hoeveel kinderen heb je al uitgezwaaid?![]()
![]()
Een 2 staten oplossing waarbij de 2e staat uit 2 stukjes land met een groot stuk Israël er tussenin is natuurlijk ook net zo utopisch.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is in mijn optiek utopisch denken.
Dat gaat niet gebeuren.![]()
![]()
Gen. Eric Smith, 39th commandant of the Marines "For those that are in the area, if that MEU has to go in, if you target them, someone else will raise your children!”
Kunnen ze wel die Amerikanen, van die krachtige oneliners.![]()
Als je tot zo'n oplossing komt schakel je Hamas en alle volgende terreurgroepen niet uit. Er moet gezocht worden naar een oplossing waar beide partijen zich in kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een 2 staten oplossing waarbij de 2e staat uit 2 stukjes land met een groot stuk Israël er tussenin is natuurlijk ook net zo utopisch.
Het zou best kunnen betekenen dat Israël land moet inleveren.
En nee, ik zie dit niet als utopisch denken.![]()
In ieder geval de afgelopen 3 weken, maar los daarvan kan je Hamas niet gelijkstellen aan Israël. Sowieso is deze hele discussie doodvermoeiend. Het zou moeten gaan over de gebeurtenissen na 7 oktober. Dat hele conflict van voor 7 oktober is zo ontzettend uitgekauwd en iedere discussie daarover vind ik zonde van de tijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedoel je in de afgelopen 3 weken, of over tientallen jaren?
Hamas = terroristische organisatie vergelijkbaar met IS
Isreal is een democratische rechtsstaat die niet altijd correct heeft gehandeld![]()
Wel grappig. Net alsof dat herenvolk aldaar ook maar 1 poot uitsteekt als het aankomt op opvoeden van de wormen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Gen. Eric Smith, 39th commandant of the Marines "For those that are in the area, if that MEU has to go in, if you target them, someone else will raise your children!”
Kunnen ze wel die Amerikanen, van die krachtige oneliners.![]()
Je kunt de gebeurtenissen van voor 7 oktober niet vergeten als je tegenstander dat ook niet doet. Zo kom je nooit tot een oplossing.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In ieder geval de afgelopen 3 weken, maar los daarvan kan je Hamas niet gelijkstellen aan Israël. Sowieso is deze hele discussie doodvermoeiend. Het zou moeten gaan over de gebeurtenissen na 7 oktober. Dat hele conflict van voor 7 oktober is zo ontzettend uitgekauwd en iedere discussie daarover vind ik zonde van de tijd.
Isreal is een democratische rechtsstaat die niet altijd correct heeft gehandeld![]()
Het is oorlog en in iedere oorlog vallen burgerslachtoffers.. Dat is helaas ook nu het geval. Maar ja, het is Israel dus dan is het altijd lekker om te zeiken he.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelijkwaardig is het zeker niet. Is het eigenlijk ook nooit. Toch is het terreur tegen terreur. Ik kan het niet anders noemen als er zoveel onschuldige slachtoffers vallen.²
![]()
Geblurd maar toch onprettig filmpje van deze Hersch die ingeladen en ontvoerd wordt met nog een andere zwaargewonde.quote:Footage of American citizen Hersh Goldberg-Polin, who went missing after Hamas attacked the festival in Israel, has surfaced of him alive with his arm blown off
Hersh’s bone was protruding from his body according to the footage.
The incident happened when 11 grenades were thrown into the shelter where Hersh was with his friends.
Hersh’s friend, Aner Shapira, died defending him and 27 others and was able to throw 8 grenades back.
“All the eyewitnesses said there were 11 grenades thrown [into the shelter], and Aner threw out eight,” Hersh’s parents explained.
Shapira reportedly was found dead with a grenade still in his hand.
Hero.
Granaten in een schuilplaats vol burgers gooien
Maar het was puur toeval dat die mensen doel werden van deze actie, hoor! Hamas wilde de burgers alleen in veiligheid brengen van de IDF, toch, @Werkperd?![]()
Hamas = ISIS. Gore misdadigers.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Geblurd maar toch onprettig filmpje van deze Hersch die ingeladen en ontvoerd wordt met nog een andere zwaargewonde.
Granaten in een schuilplaats vol burgers gooien
Maar het was puur toeval dat die mensen doel werden van deze actie, hoor! Hamas wilde de burgers alleen in veiligheid brengen van de IDF, toch, @:werkperd?![]()
Reconstructie van de voorbereidingen op de aanslag:
https://www.ynetnews.com/article/s19c5nlfa
Kernpunt: het gebruik van telefoons en computers is vermeden.![]()
En wat gaat dat kosten? Per uur? Ben daar toch benieuwd naar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
Is het midden-oosten inmiddels al een parkeerplaats? @:caland![]()
Die oplossing gaat er ook nooit komen in de regio zolang religieuze extremisten aan de joodse en moslim kant de macht hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt de gebeurtenissen van voor 7 oktober niet vergeten als je tegenstander dat ook niet doet. Zo kom je nooit tot een oplossing.![]()
Terreur is terreur, al zijn mijn ouders het. Kan de klassieke scholing (Dalton) zijn, maar ik ben gewoon consequent. Gelijke monniken gelijke kappen. Enige wat je van de kolonisator kunt zeggen is dat ze langs sociaal geaccepteerde paden werken. Ze weten natuurlijk ook dat de wereld meekijkt. Maar netto is hun impact veel groter. Nogmaals: terreur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is oorlog en in iedere oorlog vallen burgerslachtoffers.. Dat is helaas ook nu het geval. Maar ja, het is Israel dus dan is het altijd lekker om te zeiken he.²
Geen zorg, in israel, in ieder geval, komt er ook wel eens wat anders aan de macht. Nu de palestijnen nog.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die oplossing gaat er ook nooit komen in de regio zolang religieuze extremisten aan de joodse en moslim kant de macht hebben.![]()
Amerika heeft jaren lang niks gedaan voor een oplossing en nu wanneer Israël bezig is om een genocide uit te voeren, gebruikt blinken smoke and mirrors om de internationale gemeenschap af te leiden met fantasieën over een door Israël evenals Amerika onmogelijk gemaakte twee staat oplossing.
"Empty rhetoric for something no one - not even @SecBlinken - believes is possible.
There’s no two state solution cuz US has blocked any accountability for, and actually paid for, Israeli expansion, land theft, forced displacement, & apartheid, all ensuring there’s no two state solution"Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Totaal oneens, de gebeurtenissen daarvoor zijn exact de reden voor 7 oktober, alleen moet je die gebeurtenissen wel met de juiste bril bekijken en niet met je navel, Gaza is niet meer bezet geweest na 2005, echter wilde Hamas de totale vernietiging van de Joodse staat, vandaar dat steeds hoger wordende zwaarbewaakte hek, vandaar de sancties, vandaar de hulp die Israël toch maar gaf (water, werk, voedsel, elektriciteit) in een poging de normale Palestijnen te helpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In ieder geval de afgelopen 3 weken, maar los daarvan kan je Hamas niet gelijkstellen aan Israël. Sowieso is deze hele discussie doodvermoeiend. Het zou moeten gaan over de gebeurtenissen na 7 oktober. Dat hele conflict van voor 7 oktober is zo ontzettend uitgekauwd en iedere discussie daarover vind ik zonde van de tijd.
Isreal is een democratische rechtsstaat die niet altijd correct heeft gehandeld
Het is dan ook totaal belachelijk om het afsluiten van de grenzen voor voedsel, water en elektriciteit af te schuiven en te framen als een oorlogsmisdaad van Israël, Hamas had ook een energiecentrale van een kilometer hoog beslagen met goud en diamanten kunnen bouwen van alle ontwikkelingshulp en noodhulp die ze hebben ontvangen.![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die oplossing gaat er ook nooit komen in de regio zolang religieuze extremisten aan de joodse en moslim kant de macht hebben.![]()
Precies. Als we niet zeiken over dat de VS koloniaal bezig is, zeiken we dat ze zich niet genoeg met anderen bemoeien.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef Slayage het volgende:
Amerika heeft jaren lang niks gedaan voor een oplossing![]()
Laat ik mijn debiele vraag anders stellen. Vind je dat de dood van dat Hamaslid opweegt tegen alle andere doden?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:11 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dat je vraag te debiel is om er serieus op in te gaan.![]()
Helaas is dat de enige taal die ze verstaan..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelijkwaardig is het zeker niet. Is het eigenlijk ook nooit. Toch is het terreur tegen terreur. Ik kan het niet anders noemen als er zoveel onschuldige slachtoffers vallen.2
🥱3![]()
Goed artikel. Maar dat Israël niet op de hoogte was is onzin. Ten minste Egypte heeft gewaarschuwd voor deze aanval. Dat Israël daar niet op gehandeld heeft is dom.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:19 schreef Qarrad het volgende:
Reconstructie van de voorbereidingen op de aanslag:
https://www.ynetnews.com/article/s19c5nlfa
Kernpunt: het gebruik van telefoons en computers is vermeden.
Het daadwerkelijke plan is 2 dagen voor de aanval aan alle betrokkenen gemeld. Egypte zal wel een spion in Hamas hebben zitten (net als Israël maar dit is een vermoeden van mij).
Israël is dus minimaal 2 dagen voor de aanval gewaarschuwd. Ruim op tijd dus, maar hebben dit niet serieus genomen.![]()
Maar ze spreken die taal nu voornamelijk tegen normale Palestijnen. Hoe vind je het als ik jou in je gezichtje kom slaan als je buurman vreemd gaat?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:27 schreef Maron het volgende:
[..]
Helaas is dat de enige taal die ze verstaan..
🥱3²
Fuck dat.. Altijd maar dat 'ja maar' argument. In mijn werk heb ik veel met moslims te maken, dat is geen probleem. Het dagelijks leven is vaak anders dan dit soort discussies. Maar door figuren als jij krijg ik een steeds grotere hekel aan de islam en die hele verrotte cultuur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Terreur is terreur, al zijn mijn ouders het. Kan de klassieke scholing (Dalton) zijn, maar ik ben gewoon consequent. Gelijke monniken gelijke kappen.![]()
Joh laat het. Zelf ook de fout gemaakt even in te loggen hier, maar tegen racistische betweters kan je echt lullen tot je een ons weegt. Schiet niet op.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ze spreken die taal nu voornamelijk tegen normale Palestijnen. Hoe vind je het als ik jou in je zicht kom slaan als je buurman vreemd gaat?²
![]()
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies. Als we niet zeiken over dat de VS koloniaal bezig is, zeiken we dat ze zich niet genoeg met anderen bemoeien.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Aangezien elk uitgeschakeld Hamaslid betekent dat er in potentie tientallen of honderden onschuldige doden (aan beide kanten) zijn voorkomen, ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Laat ik mijn debiele vraag anders stellen. Vind je dat de dood van dat Hamaslid opweegt tegen alle andere doden?![]()
![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja maar (in deze context mag datquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed artikel. Maar dat Israël niet op de hoogte was is onzin. Ten minste Egypte heeft gewaarschuwd voor deze aanval. Dat Israël daar niet op gehandeld heeft is dom.
Het daadwerkelijke plan is 2 dagen voor de aanval aan alle betrokkenen gemeld. Egypte zal wel een spion in Hamas hebben zitten (net als Israël maar dit is een vermoeden van mij).
Israël is dus minimaal 2 dagen voor de aanval gewaarschuwd. Ruim op tijd dus, maar hebben dit niet serieus genomen.) dit is waarschijnlijk op de grote hoop met signalen gegaan en niet op de juiste waarde geschat. Het manco met ijverige inlichtingendiensten is dat ze zoveel informatie boven tafel krijgen, dat het een industrie op zich wordt om die informatie te managen.
De kapers van 9/11 zijn op meerdere punten gespot en doorgegeven aan de inlichtingendiensten van de VS bijvoorbeeld. Zo'n beetje elke aanslag wordt gepleegd door iemand waarvan we achteraf hoorden dat ie bekend was.![]()
Hamas = kanker en kanker krijg je vaak niet weg met alleen aspirinesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ze spreken die taal nu voornamelijk tegen normale Palestijnen. Hoe vind je het als ik jou in je gezichtje kom slaan als je buurman vreemd gaat?²
![]()
Veranderd 0,0 aan mijn statement.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.
Als de VS ze aldaar weer eens scheef aankijkt, gillen als een varken dat ze koloniaal bezig zijn, en nu zeiken omdat ze niks doen.
Can't have it both ways, make up your mind.![]()
En dan komen ze ook nog hiermee, om campagne te voeren:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Logisch ook, als je kijkt naar de vijver waaruit ze vissen.
Vind dit echt te ver gaan, maar hoop dat het heel veel stemmen weghaalt bij PvdA/GL![]()
Gezellig hier. Kopje koffie er bij?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Een nieuwe dag. Er zijn zoveel kansen om hier een fijne dag van te maken.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
![]()
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Het geeft een beeld. Lees en genietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal oneens, de gebeurtenissen daarvoor zijn exact de reden voor 7 oktober, alleen moet je die gebeurtenissen wel met de juiste bril bekijken en niet met je navel, Gaza is niet meer bezet geweest na 2005, echter wilde Hamas de totale vernietiging van de Joodse staat, vandaar dat steeds hoger wordende zwaarbewaakte hek, vandaar de sancties, vandaar de hulp die Israël toch maar gaf (water, werk, voedsel, elektriciteit) in een poging de normale Palestijnen te helpen.
Het is dan ook totaal belachelijk om het afsluiten van de grenzen voor voedsel, water en elektriciteit af te schuiven en te framen als een oorlogsmisdaad van Israël, Hamas had ook een energiecentrale van een kilometer hoog beslagen met goud en diamanten kunnen bouwen van alle ontwikkelingshulp en noodhulp die ze hebben ontvangen.
https://www.mo.be/artikel(...)nks-risico-op-schade![]()
Je hebt last van een tumor en cremeert het hele lichaam. Terreur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hamas = kanker en kanker krijg je vaak niet weg met alleen aspirines²
Je zou ook kunnen stellen dat de VS de 2nd state of Israël is als je ziet hoe ze posities hebben in het dagelijks bestuur en de media.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Je kan ze op z'n minst beboeten voor 'littering' lijkt me. Wat een troep laat men weer achter..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
Er is niets in die andere wereld wat hier een positieve bijdrage zou betekenen aan onze vrije open samenleving.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Is ‘Palestina’ afgepakt door Israël? Dit zijn de feiten
En de zoveelste islamitische leugen debunked.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik zou de posters gaan bewaken als burger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
Is er dan niemand die dat doet?
Intolerant voor intolerantie![]()
Zoiets als dit zeker (maar dan niet voor de grap) :quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Zonder waarschuwing een wapenstok in de nek zou ik zeggen.. verblijfsgrond verwijderen en deporteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
U heeft het niet zo op democratie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Het geldt ook andersomquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zoiets als dit zeker (maar dan niet voor de grap) :Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dat denk ik niet. Ik denk niet dat bij de meer conservatieve moslims veel PvdA/GL-stemmers zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan komen ze ook nog hiermee, om campagne te voeren:
[ afbeelding ]
Vind dit echt te ver gaan, maar hoop dat het heel veel stemmen weghaalt bij PvdA/GL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, lekker de vrouw achter je aan laten lopen op straat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Ergo: verlaag je niet tot hun niveau.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Diversiteit is verdeeldheid, binnen laten van achterlijke culturen leidt niet tot een multiculturele samenleving waarbij die geïmporteerde culturen opgetrokken worden, het is de oorspronkelijke cultuur en samenleving die naar beneden getrokken wordt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is niets in die andere wereld wat hier een positieve bijdrage zou betekenen aan onze vrije open samenleving.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Moslims zijn onverdraagzaam tegen alles wat nietmoslim is. Persoonlijk zal het aan mijn reet roesten wat iemand wil geloven maar je past je wel aan buiten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Diversiteit is verdeeldheid, binnen laten van achterlijke culturen leidt niet tot een multiculturele samenleving waarbij die geïmporteerde culturen opgetrokken worden, het is de oorspronkelijke cultuur en samenleving die naar beneden getrokken wordt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Aan welke partijen denk je?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.![]()
Het gros van de mannen kunnen dit niet eens meer ook al zouden ze het willen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, lekker de vrouw achter je aan laten lopen op straat.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het is hier eerder andersom.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het gros van de mannen kunnen dit niet eens meer ook al zouden ze het willen.
Hamas heeft het gewoon slim gespeeld, omdat ze wisten wat het gevolg was. En dat daardoor talloze mensen konden gaan schermen met terreur = terreur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is oorlog en in iedere oorlog vallen burgerslachtoffers.. Dat is helaas ook nu het geval. Maar ja, het is Israel dus dan is het altijd lekker om te zeiken he.
Daarvoor moet je natuurlijk wel je vijand kennen, want zou nogal teleurstellend zijn wanneer je iemand slaat en die blijft liggen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Tegen gewapende Israëliers zijn die Hamas-lui toch wat minder kansrijk dan tegen argeloze gezinnetjes.And what rough beast, its hour come round at last,
![]()
En dan binnen no-time met naam en toenaam op de nooit vergetende internets staan, en als je dan in de toekomst geen baan kan krijgen, is het natuurlijk "razzizme", ipv van dat je gewoon een smerige terroristen verheerlijker bent.![]()
Dit zijn simpelweg jodenhaters die een vehikel hebben gevonden om dat te uiten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:19 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
En dan binnen no-time met naam en toenaam op de nooit vergetende internets staan, en als je dan in de toekomst geen baan kan krijgen, is het natuurlijk "razzizme", ipv van dat je gewoon een smerige terroristen verheerlijker bent.
Dit soort wezens hebben niets te zoeken in het westen.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Dat klopt. Hamas heeft met die aanslag precies gekregen wat zij willen. Toen ome Bin op 9-11 de aanslagen pleegde in New York heeft Amerika daarna als een dolle huisgehouden in het Midden-Oosten, maar de 'War on Terror' was al verloren voor zij eraan begonnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hamas heeft het gewoon slim gespeeld, omdat ze wisten wat het gevolg was. En dat daardoor talloze mensen konden gaan schermen met terreur = terreur.
Daarvoor moet je natuurlijk wel je vijand kennen, want zou nogal teleurstellend zijn wanneer je iemand slaat en die blijft liggen.![]()
Wait???quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
You okay?
Wat doet Israël verkeerd.
Heb jij de afgelopen tijd geen nieuws gevolgd?![]()
Net als die lui in dat filmpje uit Rotterdam gister. Jodenhaat is daar met de paplepel ingegoten. Eindelijk een excuus om die haat openlijk te uiten, ze worden nog aangemoedigd ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zijn simpelweg jodenhaters die een vehikel hebben gevonden om dat te uiten.
Dit soort wezens hebben niets te zoeken in het westen.And what rough beast, its hour come round at last,
Maar het is ook zo provocerend, die posters.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:19 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
En dan binnen no-time met naam en toenaam op de nooit vergetende internets staan, en als je dan in de toekomst geen baan kan krijgen, is het natuurlijk "razzizme", ipv van dat je gewoon een smerige terroristen verheerlijker bent.![]()
![]()
Ja, hoe durven ze, foto's van babies enzo, de skoften!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:22 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Maar het is ook zo provocerend, die posters.![]()
Beetje de goede naam van Hamas bezoedelenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, hoe durven ze, foto's van babies enzo, de skoften!
And what rough beast, its hour come round at last,
Wat moet Israël dan doen? De andere wang toekeren? Hamas wil oorlog, nou, die krijgen ze, met alle verschrikkingen die daar bij horen voor burgers, maar er is maar 1 schuldige en dat is Hamas,quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wait???
Heb jij de afgelopen tijd geen nieuws gevolgd?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik heb ook geen idee eigenlijk. MBT recent, that is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat moet Israël dan doen? De andere wang toekeren? Hamas wil oorlog, nou, die krijgen ze, met alle verschrikkingen die daar bij horen voor burgers, maar er is maar 1 schuldige en dat is Hamas,
Het is wel een leuke pipedream, dat israel 1000en van haar soldaten gaat opofferen door echt van deur tot deur te gaan, om de "onschuldige terroristen enablers" te sparen, maar ze zijn natuurlijk niet gek.
Dus collateral damage incoming, en niet zo'n beetje ook.
Maar dat is louter de FO, die na de FA komt.![]()
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.quote:![]()
Hamas be like:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:
[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
En hoe stel je voor dat Israël dan wel reageert?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:
[..]
Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren.And what rough beast, its hour come round at last,
Waarom brandstof essentieel is voor Hamas:And what rough beast, its hour come round at last,
En ik denk ook dat die foto/tweet van de IDF over die brandstof voorraden wel klopt. Alleen hamas interesseert ziekenhuizen 0. Als ze maar brandstof hebben voor hun eigen gerotzooi.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:
Waarom brandstof essentieel is voor Hamas:
[ twitter ]![]()
Waarom lees ik toch steeds over een hypermodern leger? Dat is onzin taal, want Hamas wordt gesteund door die radicale ideologie, door Mohammed en Allah, dus die zijn vele malen superieur in de hoofdjes van alle moslims ter wereld, anders geloven ze immers niet in hun eigen god. Oftewel dit is de wil van hun god, de wil van Mohammed. Dus onzin over een "superieur" leger, of gaan moslims nu ontkennen dat elke dode Palestijn de wil van hun god was?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:
[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.
Maar om even fatsoenlijk te reageren, nee er is geen genocide, ik zou de betekenis van genocide even opzoeken, dan zul je lezen dat bij genocide de bevolkingsaantallen afnemen en niet vervijfvoudigen. Dus stel dat er straks op straat een 15 jarige op je af komt lopen die wil je neersteken, haalt een paar keer uit, wat doe jij dan? Jij bent groter, sterker en ouder, dus superieur, dus moet je het maar laten overkomen? Als ik een leeuwenkooi binnenstap en een leeuw op de neus ga tikken zijn alle gevolgen voor mij.
Daarbij de beelden, al decennia lang krijgen we een constante stroom van propaganda uit islamitische hoek, wie zegt dat dat kindje niet is omgekomen door een islamitische aanslag elders in de wereld? Wie zegt dat dit kindje niet is omgekomen door een Hamas raket? Jij weet niets, jij ziet niets, jij ziet alleen de propaganda, het onzin verhaaltje wat Mohammed A. t/m Mohammed Z. erbij verzinnen op twitter en daarop heb jij je menig gebaseerd, niet snappende dat je al decennia propaganda wordt gevoerd door Hamas, niet snappende dat Hamas enige bestaansrecht is de gezamenlijke Jodenhaat in stand gehouden door decennia lange propaganda.
Laten we het anders eens echt even simpel houden, we hebben de Israëliërs, die beschuldig worden van het doden van onschuldige burgers en kinderen, terwijl ze vele malen menselijker te keer gaan dan in dit geval Hamas. En dan hebben we Hamas, die ook onschuldige kinderen en burgers vermoord, maar ook verkracht, martelt, slacht voor de ogen van hun familie, hun lichamen rondrijdt als trofeeën terwijl hun aanhang in Europa denkt "laten we eens onschuldige Europeanen en Joden in Europa belagen en vermoorden". Dan is voor mij de keuze heel snel gemaakt, van Joden in Europa heb ik als Europeaan niets te vrezen, van de nieuwe nazi's die door de straten marcheren wel. Ik walg eigenlijk van mensen die zich zo druk maken om die Palestijnen naar geen woord zeggen over de onschuldige burgers en kinderen die met een factortje 1000 meer worden afgeslacht in islamitische landen, en dat elke dag. Dus die verborgen Jodenhaat achter wat krokodillentranen zal mij een worst wezen, die hele ideologie van de grootste schreeuwers is gebouwd op landjepik, haat voor niet-moslims, en genocide, en dan wilt dat volk nu een vinger wijzen naar anderen? Alsof Adolf Hitler hemzelf na 7 oktober zou roepen dat de aanval op de Joden buiten alle proporties waren. Er is geen moslim ter wereld die ik serieus neem op dit onderwerp als als ze niet eerst hun eigen radicale ideologie afvallen, en dat doen moslims nooit. Ja oud moslims, de echte ervaringsdeskundigen die ook massaal waarschuwen voor dat radicale volk.
Daarnaast hoeft voor mij ook geen voorwaarde te worden gesteld aan Israël, islamitische terroristen die in staat zijn tot zulke gruwelijke aanslagen zijn geen mensen in mijn ogen en verdienen daarom de hel die op ze neer gaat komen. Onschuldige burgers jammer, maar ja dat geeft Hamas geen recht om zo tekeer te gaan jegens onschuldige Israëlische burgers, en let op met wat je wenst want in Europa zijn het nog altijd de Europeanen die massaal het slachtoffer zijn van het radicale, criminele en extremistische gedrag van moslims en we weten beiden dat acties hier in Europe als "wraak " voor decennia lang radicaal gedrag vanuit de moslimgemeenschap nooit zal worden goedgepraat, of gaan we bij een aanslag op een moskee ook opeens 'ja maar' roepen en context erbij slepen?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:
[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.![]()
Voor de burgerbevolking is het treurig ja, al kozen ze zelf voor terreur. Israël kan moeilijk anders, die slaan niet mooi maar wel hard.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
https://www.middleeasteye(...)r-gaza-invasion-live
Less than four percent of water in Gaza is drinkable, fears of dying from dehydration
Palestinians in Gaza are facing a severe water crisis since Israel cut off all water to the besieged enclave on 9 October.
This decision has exacerbated the crisis in an already water-stressed area.
Less than four percent of freshwater is now drinkable and the surrounding sea is polluted by sewage, according to Oxfam.
The closure of Gaza’s only functioning power plant has compounded the problem, with the water utility warning that it does not have the fuel to run water and sanitation facilities when the power is off.
This means people in Gaza have been forced to drink dirty, salty water, sparking concerns of a health crisis and fears that people could start dying from dehydration.
Natasha Hall, a senior fellow with the Middle East Program at the Center for Strategic and International Studies, told CNN: “The only water people have is essentially non-potable seawater mixed with sewage.”
Other accounts report that Palestinians are being forced to drink unclean water intended for farming or use old, dirty wells.
Human Rights Watch has called Israel's blocking off the water supply in Gaza a form of punishment.![]()
Wie wind zaait zal storm oogstenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:
[..]
Alle huilebalken kunnen een klacht indienen bij Hamas via www.hamas.nl/klacht.![]()
Weer een apogalist die de geschiedenis van Gaza niet kent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Erdolf is weer lekker bezig.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Israel moet de iron dome uitschakelen, dun vallen er wat meer Israelische slachtoffers en dan het wat meer proportioneel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:
[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.![]()
quote:'Israël gaat VN-functionarissen visa weigeren na speech Guterres'
Israël gaat VN-functionarissen visa weigeren vanwege uitspraken van VN-topman Antonio Guterres, meldt de krant The Times of Israël. "Het is tijd om ze een lesje te leren", zegt de Israëlische VN-ambassadeur Gilad Erdan.
"Vanwege zijn uitspraken gaan we weigeren om visa te verstrekken aan vertegenwoordigers van de VN", zei Erdan volgens de nieuwssite op de radio. Martin Griffiths, de VN-chef voor noodhulp, zou al een visum zijn geweigerd.
Israël reageerde eerder al woedend op de speech van Guterres. Die zei gisteren dat de bloedige aanval van Hamas op Israël "niet in een vacuüm" was gebeurd en dat hij zich ernstig zorgen maakt over de "duidelijke schendingen van het internationale humanitaire recht dat we zien in Gaza". Ook zei hij dat Palestijnen lijden onder "onder 56 jaar van verstikkende bezetting".
De Israëlische autoriteiten verwijten de VN-chef terrorisme goed te praten. De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Eli Cohen wil hem niet meer ontmoeten en de Israëlische VN-ambassadeur riep hem op om op te stappen. Volgens Gilad Erdan is Guterres "niet geschikt om de VN te leiden". - NOS![]()
Toch ook wel knap hoor 70m diep, 2x2m gangen, 500km lang. Dat is bijna net zo veel m3 als de Gotthard-tunnelquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:
Waarom brandstof essentieel is voor Hamas:
[ twitter ]
Moet toch opvallen als er ineens miljoenen kuub grond gedumpt worden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ach ja, Erdolf, net als zijn onderdanen totaal niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Erdolf is weer lekker bezig.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Het zal appeleren aan een smaldeel van z'n electoraat, maar ondertussen had zelf SA gezegd dat dit de normalisering van verhoudingen niet in de weg zal gaan zitten. Dus idd niet al te serieus nemen. No one cares.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach ja, Erdolf, net als zijn onderdanen totaal niet serieus te nemen.![]()
https://www.aljazeera.com(...)s-speech-on-gaza-war
Israel to refuse visas to UN officials after Guterres speech on Gaza war
Protesting the UN chief’s indirect criticism of Israel, Israel’s UN envoy says ‘the time has come to teach them a lesson’.![]()
Kwalijke zaak. Beter waren ze met de VN-chef in gesprek gegaan. Van de andere kant, Israël veegt toch al per definitie haar reet af met alles wat uit de VN komt.quote:ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Is wel een belangrijk nato lid en ik schat ze qua leger hoger in dan Putlers troep. Al is het geroeptoeter, het blijft gevaarlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach ja, Erdolf, net als zijn onderdanen totaal niet serieus te nemen.![]()
Het is nodig voor zijn populariteit, meer niet. Biden zal ook wel even bellen vandag,quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel een belangrijk nato lid en ik schat ze qua leger hoger in dan Putlers troep. Al is het geroeptoeter, het blijft gevaarlijk.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Israël moet ze een lesje leren?quote:
Israël mag het lekker zelf uitzoeken dan.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee, ik heb het over het klassieke degelijke traditionele rollenpatroon, waarbij de ruwe vent zorgt voor centen en mals vlees op de plank en moeder de vrouw haar steentje bijdraagt door de kinderen op te voeden en te zorgen voor kruidig proviand op tafel. Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, lekker de vrouw achter je aan laten lopen op straat.
Prima.²
Ja het leidt allemaal af van alle andere problemen thuis dat begrijp ik wel maar dan nog.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is nodig voor zijn populariteit, meer niet. Biden zal ook wel even bellen vandag,![]()
En moet je nagaan dat je nog een gematigde moslim bent ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.
Ik zou zeggen dat de Gazastrook niet echt een nuttige functie heeft ofzo, ik zou het meer vergelijken met het verwijderen van een appendix.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt last van een tumor en cremeert het hele lichaam. Terreur.²
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wat jij thuis doet moet jij weten en als je vrouw zo dom is om zich te laten onderdrukken is het nog tot daar aan toe maar val ons er verder niet mee lastig door die levenstijl bij iedereen op te willen leggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over het klassieke degelijke traditionele rollenpatroon, waarbij de ruwe vent zorgt voor centen en mals vlees op de plank en moeder de vrouw haar steentje bijdraagt door de kinderen op te voeden en te zorgen voor kruidig proviand op tafel. Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.
Prima.²
![]()
Erdo is niet levensmoe hé. Dat turkije zich hier mee gaat bemoeien is de natte droom van stumpers zoals die werkperd, meer niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het leidt allemaal af van alle andere problemen thuis dat begrijp ik wel maar dan nog.
Meer dan af en toe wat gebulder uit dat paleis zit er echt niet in.![]()
Een Israelische leus : "From Suez to Homs, from Tel Aviv to Amman" is beter ?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja en dan? Wat is de betekenis? Is het een eigen land of is het al het grondgebied wat nu door Israël beheerd wordt dat over moet naar de Palestijn? Het is een leus die door verschillende organisaties gebruikt wordt die niet het gedachtengoed van Hamas delen. Hamas heeft trouwens "Palestine from the river to the sea"![]()
En toch gaat het aardig moet ik zeggen. Ik ben een graag geziene gast. Zelfs hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Ja, met je denkbeelden hoor je hier domweg niet thuis.²
Via de Erdomedia het extreemrechtse deel van de Turken vertellen wat ze willen horen, dat snapt die Erdogan uitstekend allemaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Erdo is niet levensmoe hé. Dat turkije zich hier mee gaat bemoeien is de natte droom van stumpers zoals die werkperd, meer niet.
Meer dan af en toe wat gebulder uit dat paleis zit er echt niet in.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik begrijp je heel goed. Alleen zien jullie niet dat andersom hetzelfde gebeurd. Alleen wordt er ons wijsgemaakt dat dat niet vanuit een ideologie is. Maar atheïsme is zeer zeker een ideologie. Een hele extreme zelfs.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat jij thuis doet moet jij weten en als je vrouw zo dom is om zich te laten onderdrukken is het nog tot daar aan toe maar val ons er verder niet mee lastig door die levenstijl bij iedereen op te willen leggen.²
Dat kunnen de meeste huidige mannen niet joh.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over het klassieke degelijke traditionele rollenpatroon, waarbij de ruwe vent zorgt voor centen en mals vlees op de plank en moeder de vrouw haar steentje bijdraagt door de kinderen op te voeden en te zorgen voor kruidig proviand op tafel. Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.
Prima.²
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Een van de minst tolerante van alle ideologieën dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed. Alleen zien jullie niet dat andersom hetzelfde gebeurd. Alleen wordt er ons wijsgemaakt dat dat niet vanuit een ideologie is. Maar atheïsme is zeer zeker een ideologie. Een hele extreme zelfs.[/b]²
![]()
Ik moest hier wel om lachen, want het klopt welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een van de minst tolerante van alle ideologieën dat ben ik met je eens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Welke tolerantie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een van de minst tolerante van alle ideologieën dat ben ik met je eens.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Zeker, ik geniet van je posts!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch gaat het aardig moet ik zeggen. Ik ben een graag geziene gast. Zelfs hier.²
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik weet het niet, ik neem die mensen nooit waar. Kan best zijn dat jij in een bepaalde arena met ze te maken had, en ze recalcitrant overkwamen. Maar in het wild zie je die mensen nooit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een van de minst tolerante van alle ideologieën dat ben ik met je eens.
Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.![]()
Religie is een ideologie en geen religie hebben is ook een ideologiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik neem die mensen nooit waar. Kan best zijn dat jij in een bepaalde arena met ze te maken had, en ze recalcitrant overkwamen. Maar in het wild zie je die mensen nooit.
Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Net zoals niet postzegels sparen ook een hobby is?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Religie is een ideologie en geen religie hebben is ook een ideologie
Nogmaals lezen:quote:Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.![]()
In het algemeen hebben mensen altijd een hobby inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Net zoals niet postzegels sparen ook een hobby is?
Nogmaals lezen:
[..]
Mooie bevestiging van mijn post van jeReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Door bij zichzelf te rade gaan...hoe kon het gebeuren...dan kom je vanzelf bij de kern...de onderdrukking van de Palestijnen en het kolonialisme wat Israël tegen ze pleegt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
En hoe stel je voor dat Israël dan wel reageert?![]()
Een atheïst ontkent het bestaan van een god. Wat behoorlijk arrogant is en niet per definitie waar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik neem die mensen nooit waar. Kan best zijn dat jij in een bepaalde arena met ze te maken had, en ze recalcitrant overkwamen. Maar in het wild zie je die mensen nooit.
Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.
Persoonlijk weet ik het niet en zie mezelf meer agnostisch. Er is vast meer (denk dan aan andere dimensies)
Of er een god is. Geen idee maar ik ontken het niet.
Wel ben ik antithetisch in de zin dat ik niet denk dat je met boekjes en regeltjes (doctrine en dogma) moet spelen.
Zo zie je maar dat ook atheïsme een ideologie is.![]()
Ik kom ze overal tegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
En omdat velen dit ook nog ontkennen is er nagenoeg tot geen tolerantie bij hun.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een atheïst ontkent het bestaan van een god. Wat behoorlijk arrogant is en niet per definitie waar.
Persoonlijk weet ik het niet en zie mezelf meer agnostisch. Er is vast meer (denk dan aan andere dimensies)
Wel ben ik antithetisch in de zin dat ik niet denk dat je met boekjes en regeltjes (doctrine en dogma) moet spelen.
Zo zie je maar dat ook atheïsme een ideologie is.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het is niet voor niets het werkwoord: geloven. Je gelooft er in, of niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
Een atheïst ontkent het bestaan van een god. Wat behoorlijk arrogant is en niet per definitie waar.![]()
In de menselijke natuur niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.
Jazeker wel, 'magisch' denken zit wel degelijk in onze natuur, vrijwel elk kind denkt 'magisch'.
Niet voor niets is geloof en religie zo verweven in ons bestaan.![]()
Of je trekt het in twijfel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is niet voor niets het werkwoord: geloven. Je gelooft er in, of niet.![]()
Kinderen worden volwassen. En er is een reden dat we neerkijken op volwasenen die in sprookjs geloven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Jazeker wel, 'magisch' denken zit wel degelijk in onze natuur, vrijwel elk kind denkt 'magisch'.![]()
Ja, het is eng.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het leidt allemaal af van alle andere problemen thuis dat begrijp ik wel maar dan nog.
De Turkse luchtmacht is er klaar voor.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100075015_aa44a5b3Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Het is zuiver binair: dat opperwezen bestaat, of hij bestaat niet.quote:
En als je twijfelt, bestaat die niet, anders geloofde je wel.![]()
Of net zoals je denkt dat jij geen ideologie hebt, denk je ook dat je ze niet tegenkomt.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat is dan nogal vreemd, want deze woede, terreur, agressie en oorlogsvoering is er al sinds de oprichting van de staat van Israël. En van kolonialisme en onderdrukking is helemaal geen sprake. Kortom, dit is niet een overtuigend argument. Het lijkt voornamelijk op het goed willen praten van terreur op basis van leugens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door bij zichzelf te rade gaan...hoe kon het gebeuren...dan kom je vanzelf bij de kern...de onderdrukking van de Palestijnen en het kolonialisme wat Israël tegen ze pleegt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik kan niet in hoofden kijken van mensen die me passeren op straat, nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Of net zoals je denkt dat jij geen ideologie hebt, denk je ook dat je ze niet tegenkomt.
Maar hier betogen dat je zoveel last hebt van atheisten is bespottelijk.![]()
Heb je een bron waarom er maar 2 keuzes zijn?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is zuiver binair: dat opperwezen bestaat, of hij bestaat niet.
En als je twijfelt, bestaat die niet, anders geloofde je wel.
Bush was ook zo binair na 11 september: of je bent met mij of tegen mijReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Je gelooft dat er geen god is. Dat is toch ook geloven (omdat je het niet zeker kunt weten) ?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is zuiver binair: dat opperwezen bestaat, of hij bestaat niet.
En als je twijfelt, bestaat die niet, anders geloofde je wel.![]()
Dappere post. Alleen je dapperheid zet wel een heel volk weg als nutteloos. Kijk in de spiegel en zegt het eens hardop. Wellicht sta je er dan bij stil dat dit echt niet kan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de Gazastrook niet echt een nuttige functie heeft ofzo, ik zou het meer vergelijken met het verwijderen van een appendix.²
Het enige wat atheïsme behelst is het niet geloven in een god. Het is geen ideologie. Je kunt ook heel goed niet handballen, geen spruitjes eten en letterlijk de hele dag geen fan zijn van Beyonce.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een atheïst ontkent het bestaan van een god. Wat behoorlijk arrogant is en niet per definitie waar.
Heb jij anders een bron voor me dat dat opperwezen bestaat? Die ook nog vaag de gangbare tests die we bv in de wetenschap gebruiken kan doorstaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Heb je een bron waarom er maar 2 keuzes zijn?
Nee?
Dat dacht ik al.![]()
Ook voor jou geldt dat je gelooft dat er geen god is en het niet zeker weet. Wat je per definitie een gelovige maakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het enige wat atheïsme behelst is het niet geloven in een god. Het is geen ideologie. Je kunt ook heel goed niet handballen, geen spruitjes eten en letterlijk de hele dag geen fan zijn van Beyonce.
Behalve dat een atheïst dus zo ontzettend zeker weet dat er geen god is dat het de minst tolerante ideologie maakt.![]()
Als ik stel dat er geen slagroom taart in een baan om mars draait, is dat dan ook iets wat ik "geloof"?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je gelooft dat er geen god is. Dat is toch ook geloven (omdat je het niet zeker kunt weten) ?![]()
Liever arrogant dan dom sprookjes volgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
Een atheïst ontkent het bestaan van een god. Wat behoorlijk arrogant is en niet per definitie waar.![]()
In principe wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als ik stel dat er geen slagroom taart in een baan om mars draait, is dat dan ook iets wat ik "geloof"?![]()
Er is ook nog wat anders dan dom sprookjes volgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liever arrogant dan dom sprookjes volgen.
Daar doelde ik op met doctrine en dogma. Je kunt ook in god geloven zonder de handleiding.![]()
Hoezo is het niet geloven in een stokoude almachtige kerel op een wolkje arrogant?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het enige wat atheïsme behelst is het niet geloven in een god. Het is geen ideologie. Je kunt ook heel goed niet handballen, geen spruitjes eten en letterlijk de hele dag geen fan zijn van Beyonce.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: