abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:55:12 #201
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211073670
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet je Klodder. Ik kan me gewoon vinden in de klassieke waarden en het traditionele rollenpatroon. Ik vind dat we met veel zaken zijn doorgeschoten. Mag best een onsje minder allemaal. Ik kijk écht met weemoed terug naar de vorige eeuw.

:{²
Ja, lekker de vrouw achter je aan laten lopen op straat. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 10:58:40 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211073699
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
Don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience.

Ergo: verlaag je niet tot hun niveau.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:59:02 #203
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211073703
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Er is niets in die andere wereld wat hier een positieve bijdrage zou betekenen aan onze vrije open samenleving.
Diversiteit is verdeeldheid, binnen laten van achterlijke culturen leidt niet tot een multiculturele samenleving waarbij die geïmporteerde culturen opgetrokken worden, het is de oorspronkelijke cultuur en samenleving die naar beneden getrokken wordt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:06:58 #204
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211073783
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:59 schreef nixxx het volgende:

[..]
Diversiteit is verdeeldheid, binnen laten van achterlijke culturen leidt niet tot een multiculturele samenleving waarbij die geïmporteerde culturen opgetrokken worden, het is de oorspronkelijke cultuur en samenleving die naar beneden getrokken wordt.
Moslims zijn onverdraagzaam tegen alles wat nietmoslim is. Persoonlijk zal het aan mijn reet roesten wat iemand wil geloven maar je past je wel aan buiten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_211073811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
Aan welke partijen denk je?
pi_211073842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het gros van de mannen kunnen dit niet eens meer ook al zouden ze het willen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:14:02 #207
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211073849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:13 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Het gros van de mannen kunnen dit niet eens meer ook al zouden ze het willen.
Het is hier eerder andersom. _O-
pi_211073890
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het is oorlog en in iedere oorlog vallen burgerslachtoffers.. Dat is helaas ook nu het geval. Maar ja, het is Israel dus dan is het altijd lekker om te zeiken he.
Hamas heeft het gewoon slim gespeeld, omdat ze wisten wat het gevolg was. En dat daardoor talloze mensen konden gaan schermen met terreur = terreur.

Daarvoor moet je natuurlijk wel je vijand kennen, want zou nogal teleurstellend zijn wanneer je iemand slaat en die blijft liggen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:18:54 #209
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211073893
Tegen gewapende Israëliers zijn die Hamas-lui toch wat minder kansrijk dan tegen argeloze gezinnetjes.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211073899
twitter

En dan binnen no-time met naam en toenaam op de nooit vergetende internets staan, en als je dan in de toekomst geen baan kan krijgen, is het natuurlijk "razzizme", ipv van dat je gewoon een smerige terroristen verheerlijker bent.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Forum Admin woensdag 25 oktober 2023 @ 11:20:51 #211
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211073915
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:19 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]

En dan binnen no-time met naam en toenaam op de nooit vergetende internets staan, en als je dan in de toekomst geen baan kan krijgen, is het natuurlijk "razzizme", ipv van dat je gewoon een smerige terroristen verheerlijker bent.
Dit zijn simpelweg jodenhaters die een vehikel hebben gevonden om dat te uiten.

Dit soort wezens hebben niets te zoeken in het westen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211073920
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Hamas heeft het gewoon slim gespeeld, omdat ze wisten wat het gevolg was. En dat daardoor talloze mensen konden gaan schermen met terreur = terreur.

Daarvoor moet je natuurlijk wel je vijand kennen, want zou nogal teleurstellend zijn wanneer je iemand slaat en die blijft liggen.
Dat klopt. Hamas heeft met die aanslag precies gekregen wat zij willen. Toen ome Bin op 9-11 de aanslagen pleegde in New York heeft Amerika daarna als een dolle huisgehouden in het Midden-Oosten, maar de 'War on Terror' was al verloren voor zij eraan begonnen.
pi_211073928
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 23:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
You okay?

Wat doet Israël verkeerd.
Wait???

Heb jij de afgelopen tijd geen nieuws gevolgd?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:22:19 #214
38496 Perrin
pi_211073944
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit zijn simpelweg jodenhaters die een vehikel hebben gevonden om dat te uiten.

Dit soort wezens hebben niets te zoeken in het westen.
Net als die lui in dat filmpje uit Rotterdam gister. Jodenhaat is daar met de paplepel ingegoten. Eindelijk een excuus om die haat openlijk te uiten, ze worden nog aangemoedigd ook.
pi_211073948
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:19 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]

Maar het is ook zo provocerend, die posters. :'(
pi_211073974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:22 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Maar het is ook zo provocerend, die posters. :'(
Ja, hoe durven ze, foto's van babies enzo, de skoften!
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:24:56 #217
38496 Perrin
pi_211073977
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, hoe durven ze, foto's van babies enzo, de skoften!
Beetje de goede naam van Hamas bezoedelen :(
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:25:13 #218
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211073981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wait???

Heb jij de afgelopen tijd geen nieuws gevolgd?
Wat moet Israël dan doen? De andere wang toekeren? Hamas wil oorlog, nou, die krijgen ze, met alle verschrikkingen die daar bij horen voor burgers, maar er is maar 1 schuldige en dat is Hamas,
pi_211074009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:25 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wat moet Israël dan doen? De andere wang toekeren? Hamas wil oorlog, nou, die krijgen ze, met alle verschrikkingen die daar bij horen voor burgers, maar er is maar 1 schuldige en dat is Hamas,
Ik heb ook geen idee eigenlijk. MBT recent, that is.

Het is wel een leuke pipedream, dat israel 1000en van haar soldaten gaat opofferen door echt van deur tot deur te gaan, om de "onschuldige terroristen enablers" te sparen, maar ze zijn natuurlijk niet gek.

Dus collateral damage incoming, en niet zo'n beetje ook.

Maar dat is louter de FO, die na de FA komt.
pi_211074029
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:43 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.
pi_211074079
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:

[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.
Hamas be like:

woensdag 25 oktober 2023 @ 11:38:07 #222
38496 Perrin
pi_211074092
quote:

[..]
Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren.
En hoe stel je voor dat Israël dan wel reageert?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:38:44 #223
38496 Perrin
pi_211074098
Waarom brandstof essentieel is voor Hamas:
twitter
pi_211074175
quote:
3s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
En ik denk ook dat die foto/tweet van de IDF over die brandstof voorraden wel klopt. Alleen hamas interesseert ziekenhuizen 0. Als ze maar brandstof hebben voor hun eigen gerotzooi.
pi_211074250
quote:

[..]
Waarom lees ik toch steeds over een hypermodern leger? Dat is onzin taal, want Hamas wordt gesteund door die radicale ideologie, door Mohammed en Allah, dus die zijn vele malen superieur in de hoofdjes van alle moslims ter wereld, anders geloven ze immers niet in hun eigen god. Oftewel dit is de wil van hun god, de wil van Mohammed. Dus onzin over een "superieur" leger, of gaan moslims nu ontkennen dat elke dode Palestijn de wil van hun god was?

Maar om even fatsoenlijk te reageren, nee er is geen genocide, ik zou de betekenis van genocide even opzoeken, dan zul je lezen dat bij genocide de bevolkingsaantallen afnemen en niet vervijfvoudigen. Dus stel dat er straks op straat een 15 jarige op je af komt lopen die wil je neersteken, haalt een paar keer uit, wat doe jij dan? Jij bent groter, sterker en ouder, dus superieur, dus moet je het maar laten overkomen? Als ik een leeuwenkooi binnenstap en een leeuw op de neus ga tikken zijn alle gevolgen voor mij.

Daarbij de beelden, al decennia lang krijgen we een constante stroom van propaganda uit islamitische hoek, wie zegt dat dat kindje niet is omgekomen door een islamitische aanslag elders in de wereld? Wie zegt dat dit kindje niet is omgekomen door een Hamas raket? Jij weet niets, jij ziet niets, jij ziet alleen de propaganda, het onzin verhaaltje wat Mohammed A. t/m Mohammed Z. erbij verzinnen op twitter en daarop heb jij je menig gebaseerd, niet snappende dat je al decennia propaganda wordt gevoerd door Hamas, niet snappende dat Hamas enige bestaansrecht is de gezamenlijke Jodenhaat in stand gehouden door decennia lange propaganda.

Laten we het anders eens echt even simpel houden, we hebben de Israëliërs, die beschuldig worden van het doden van onschuldige burgers en kinderen, terwijl ze vele malen menselijker te keer gaan dan in dit geval Hamas. En dan hebben we Hamas, die ook onschuldige kinderen en burgers vermoord, maar ook verkracht, martelt, slacht voor de ogen van hun familie, hun lichamen rondrijdt als trofeeën terwijl hun aanhang in Europa denkt "laten we eens onschuldige Europeanen en Joden in Europa belagen en vermoorden". Dan is voor mij de keuze heel snel gemaakt, van Joden in Europa heb ik als Europeaan niets te vrezen, van de nieuwe nazi's die door de straten marcheren wel. Ik walg eigenlijk van mensen die zich zo druk maken om die Palestijnen naar geen woord zeggen over de onschuldige burgers en kinderen die met een factortje 1000 meer worden afgeslacht in islamitische landen, en dat elke dag. Dus die verborgen Jodenhaat achter wat krokodillentranen zal mij een worst wezen, die hele ideologie van de grootste schreeuwers is gebouwd op landjepik, haat voor niet-moslims, en genocide, en dan wilt dat volk nu een vinger wijzen naar anderen? Alsof Adolf Hitler hemzelf na 7 oktober zou roepen dat de aanval op de Joden buiten alle proporties waren. Er is geen moslim ter wereld die ik serieus neem op dit onderwerp als als ze niet eerst hun eigen radicale ideologie afvallen, en dat doen moslims nooit. Ja oud moslims, de echte ervaringsdeskundigen die ook massaal waarschuwen voor dat radicale volk.

Daarnaast hoeft voor mij ook geen voorwaarde te worden gesteld aan Israël, islamitische terroristen die in staat zijn tot zulke gruwelijke aanslagen zijn geen mensen in mijn ogen en verdienen daarom de hel die op ze neer gaat komen. Onschuldige burgers jammer, maar ja dat geeft Hamas geen recht om zo tekeer te gaan jegens onschuldige Israëlische burgers, en let op met wat je wenst want in Europa zijn het nog altijd de Europeanen die massaal het slachtoffer zijn van het radicale, criminele en extremistische gedrag van moslims en we weten beiden dat acties hier in Europe als "wraak " voor decennia lang radicaal gedrag vanuit de moslimgemeenschap nooit zal worden goedgepraat, of gaan we bij een aanslag op een moskee ook opeens 'ja maar' roepen en context erbij slepen?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:52:23 #226
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074254
quote:

[..]
:')

Voor de burgerbevolking is het treurig ja, al kozen ze zelf voor terreur. Israël kan moeilijk anders, die slaan niet mooi maar wel hard.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:56:34 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074307
twitter

twitter

Erdolf is weer lekker bezig.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:56:45 #228
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211074311
https://www.middleeasteye(...)r-gaza-invasion-live
Less than four percent of water in Gaza is drinkable, fears of dying from dehydration

Palestinians in Gaza are facing a severe water crisis since Israel cut off all water to the besieged enclave on 9 October.

This decision has exacerbated the crisis in an already water-stressed area.

Less than four percent of freshwater is now drinkable and the surrounding sea is polluted by sewage, according to Oxfam.

The closure of Gaza’s only functioning power plant has compounded the problem, with the water utility warning that it does not have the fuel to run water and sanitation facilities when the power is off.

This means people in Gaza have been forced to drink dirty, salty water, sparking concerns of a health crisis and fears that people could start dying from dehydration.

Natasha Hall, a senior fellow with the Middle East Program at the Center for Strategic and International Studies, told CNN: “The only water people have is essentially non-potable seawater mixed with sewage.”

Other accounts report that Palestinians are being forced to drink unclean water intended for farming or use old, dirty wells.

Human Rights Watch has called Israel's blocking off the water supply in Gaza a form of punishment.
pi_211074321
quote:

[..]
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle huilebalken kunnen een klacht indienen bij Hamas via www.hamas.nl/klacht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 11:58:17 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211074333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Weer een apogalist die de geschiedenis van Gaza niet kent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211074361
quote:

[..]
Israel moet de iron dome uitschakelen, dun vallen er wat meer Israelische slachtoffers en dan het wat meer proportioneel.
pi_211074395
quote:
'Israël gaat VN-functionarissen visa weigeren na speech Guterres'

Israël gaat VN-functionarissen visa weigeren vanwege uitspraken van VN-topman Antonio Guterres, meldt de krant The Times of Israël. "Het is tijd om ze een lesje te leren", zegt de Israëlische VN-ambassadeur Gilad Erdan.

"Vanwege zijn uitspraken gaan we weigeren om visa te verstrekken aan vertegenwoordigers van de VN", zei Erdan volgens de nieuwssite op de radio. Martin Griffiths, de VN-chef voor noodhulp, zou al een visum zijn geweigerd.

Israël reageerde eerder al woedend op de speech van Guterres. Die zei gisteren dat de bloedige aanval van Hamas op Israël "niet in een vacuüm" was gebeurd en dat hij zich ernstig zorgen maakt over de "duidelijke schendingen van het internationale humanitaire recht dat we zien in Gaza". Ook zei hij dat Palestijnen lijden onder "onder 56 jaar van verstikkende bezetting".

De Israëlische autoriteiten verwijten de VN-chef terrorisme goed te praten. De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Eli Cohen wil hem niet meer ontmoeten en de Israëlische VN-ambassadeur riep hem op om op te stappen. Volgens Gilad Erdan is Guterres "niet geschikt om de VN te leiden". - NOS
pi_211074405
quote:
3s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Toch ook wel knap hoor 70m diep, 2x2m gangen, 500km lang. Dat is bijna net zo veel m3 als de Gotthard-tunnel :o

Moet toch opvallen als er ineens miljoenen kuub grond gedumpt worden :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:04:59 #234
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074431
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Ach ja, Erdolf, net als zijn onderdanen totaal niet serieus te nemen.
pi_211074451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het zal appeleren aan een smaldeel van z'n electoraat, maar ondertussen had zelf SA gezegd dat dit de normalisering van verhoudingen niet in de weg zal gaan zitten. Dus idd niet al te serieus nemen. No one cares.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:06:52 #236
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211074453
https://www.aljazeera.com(...)s-speech-on-gaza-war
Israel to refuse visas to UN officials after Guterres speech on Gaza war
Protesting the UN chief’s indirect criticism of Israel, Israel’s UN envoy says ‘the time has come to teach them a lesson’.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:08:07 #237
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074467
Kijk en huiver.

https://archive.ph/OFUF6
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 12:08:50 #238
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211074475
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Drxx het volgende:

[..]

Kwalijke zaak. Beter waren ze met de VN-chef in gesprek gegaan. Van de andere kant, Israël veegt toch al per definitie haar reet af met alles wat uit de VN komt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:09:41 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Is wel een belangrijk nato lid en ik schat ze qua leger hoger in dan Putlers troep. Al is het geroeptoeter, het blijft gevaarlijk.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:11:05 #240
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074509
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is wel een belangrijk nato lid en ik schat ze qua leger hoger in dan Putlers troep. Al is het geroeptoeter, het blijft gevaarlijk.
Het is nodig voor zijn populariteit, meer niet. Biden zal ook wel even bellen vandag,
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:13:31 #241
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211074547
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Drxx het volgende:

[..]

Israël moet ze een lesje leren?
Israël mag het lekker zelf uitzoeken dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:13:37 #242
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211074550
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee, ik heb het over het klassieke degelijke traditionele rollenpatroon, waarbij de ruwe vent zorgt voor centen en mals vlees op de plank en moeder de vrouw haar steentje bijdraagt door de kinderen op te voeden en te zorgen voor kruidig proviand op tafel. Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.

Prima.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:14:29 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is nodig voor zijn populariteit, meer niet. Biden zal ook wel even bellen vandag,
Ja het leidt allemaal af van alle andere problemen thuis dat begrijp ik wel maar dan nog.
pi_211074580
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.
En moet je nagaan dat je nog een gematigde moslim bent ook _O-
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:17:38 #245
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211074605
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je hebt last van een tumor en cremeert het hele lichaam. Terreur.

Ik zou zeggen dat de Gazastrook niet echt een nuttige functie heeft ofzo, ik zou het meer vergelijken met het verwijderen van een appendix.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:17:49 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074608
quote:

[..]
Nee, ik heb het over het klassieke degelijke traditionele rollenpatroon, waarbij de ruwe vent zorgt voor centen en mals vlees op de plank en moeder de vrouw haar steentje bijdraagt door de kinderen op te voeden en te zorgen voor kruidig proviand op tafel. Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.

Prima.

Wat jij thuis doet moet jij weten en als je vrouw zo dom is om zich te laten onderdrukken is het nog tot daar aan toe maar val ons er verder niet mee lastig door die levenstijl bij iedereen op te willen leggen.
pi_211074610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja het leidt allemaal af van alle andere problemen thuis dat begrijp ik wel maar dan nog.
Erdo is niet levensmoe hé. Dat turkije zich hier mee gaat bemoeien is de natte droom van stumpers zoals die werkperd, meer niet.

Meer dan af en toe wat gebulder uit dat paleis zit er echt niet in.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 12:18:37 #248
8781 crew  Frutsel
pi_211074618
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Tsja en dan? Wat is de betekenis? Is het een eigen land of is het al het grondgebied wat nu door Israël beheerd wordt dat over moet naar de Palestijn? Het is een leus die door verschillende organisaties gebruikt wordt die niet het gedachtengoed van Hamas delen. Hamas heeft trouwens "Palestine from the river to the sea"
Een Israelische leus : "From Suez to Homs, from Tel Aviv to Amman" is beter ?
pi_211074644
Die reacties op CestMocro.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:22:07 #250
13462 BansheeBoy
pi_211074660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')

Ja, met je denkbeelden hoor je hier domweg niet thuis. :W
En toch gaat het aardig moet ik zeggen. Ik ben een graag geziene gast. Zelfs hier.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:23:40 #251
38496 Perrin
pi_211074680
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Erdo is niet levensmoe hé. Dat turkije zich hier mee gaat bemoeien is de natte droom van stumpers zoals die werkperd, meer niet.

Meer dan af en toe wat gebulder uit dat paleis zit er echt niet in.
Via de Erdomedia het extreemrechtse deel van de Turken vertellen wat ze willen horen, dat snapt die Erdogan uitstekend allemaal.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:24:51 #252
13462 BansheeBoy
pi_211074693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat jij thuis doet moet jij weten en als je vrouw zo dom is om zich te laten onderdrukken is het nog tot daar aan toe maar val ons er verder niet mee lastig door die levenstijl bij iedereen op te willen leggen.
Ik begrijp je heel goed. Alleen zien jullie niet dat andersom hetzelfde gebeurd. Alleen wordt er ons wijsgemaakt dat dat niet vanuit een ideologie is. Maar atheïsme is zeer zeker een ideologie. Een hele extreme zelfs.

pi_211074720
quote:

[..]

Prima.

Dat kunnen de meeste huidige mannen niet joh.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:27:46 #254
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211074723
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik begrijp je heel goed. Alleen zien jullie niet dat andersom hetzelfde gebeurd. Alleen wordt er ons wijsgemaakt dat dat niet vanuit een ideologie is. Maar atheïsme is zeer zeker een ideologie. Een hele extreme zelfs.[/b]

Een van de minst tolerante van alle ideologieën dat ben ik met je eens.
  Forum Admin woensdag 25 oktober 2023 @ 12:28:37 #255
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211074737
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik moest hier wel om lachen, want het klopt wel _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211074750
quote:

[..]
Welke tolerantie?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 12:29:56 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211074759
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs hier
Mijn koffie ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211074769
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En toch gaat het aardig moet ik zeggen. Ik ben een graag geziene gast. Zelfs hier.

Zeker, ik geniet van je posts!
pi_211074770
quote:

[..]
Ik weet het niet, ik neem die mensen nooit waar. Kan best zijn dat jij in een bepaalde arena met ze te maken had, en ze recalcitrant overkwamen. Maar in het wild zie je die mensen nooit.

Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.
pi_211074786
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik weet het niet, ik neem die mensen nooit waar. Kan best zijn dat jij in een bepaalde arena met ze te maken had, en ze recalcitrant overkwamen. Maar in het wild zie je die mensen nooit.

Gebrek aan religie is geen religie. Religie is geen "natural state". Dat praten je ouders je aan, het bestaat niet in de natuur.
Religie is een ideologie en geen religie hebben is ook een ideologie
pi_211074796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Religie is een ideologie en geen religie hebben is ook een ideologie
Net zoals niet postzegels sparen ook een hobby is?

Nogmaals lezen:

quote:
pi_211074807
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Net zoals niet postzegels sparen ook een hobby is?

Nogmaals lezen:
[..]

In het algemeen hebben mensen altijd een hobby inderdaad.

Mooie bevestiging van mijn post van je
pi_211074811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
En hoe stel je voor dat Israël dan wel reageert?
Door bij zichzelf te rade gaan...hoe kon het gebeuren...dan kom je vanzelf bij de kern...de onderdrukking van de Palestijnen en het kolonialisme wat Israël tegen ze pleegt.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:34:16 #264
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211074815
quote:

[..]

Een atheïst ontkent het bestaan van een god. Wat behoorlijk arrogant is en niet per definitie waar.

Persoonlijk weet ik het niet en zie mezelf meer agnostisch. Er is vast meer (denk dan aan andere dimensies)

Of er een god is. Geen idee maar ik ontken het niet.

Wel ben ik antithetisch in de zin dat ik niet denk dat je met boekjes en regeltjes (doctrine en dogma) moet spelen.

Zo zie je maar dat ook atheïsme een ideologie is.
pi_211074818
quote:

[..]

Ik kom ze overal tegen.
pi_211074827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:34 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Een atheïst ontkent het bestaan van een god. Wat behoorlijk arrogant is en niet per definitie waar.

Persoonlijk weet ik het niet en zie mezelf meer agnostisch. Er is vast meer (denk dan aan andere dimensies)

Wel ben ik antithetisch in de zin dat ik niet denk dat je met boekjes en regeltjes (doctrine en dogma) moet spelen.

En omdat velen dit ook nog ontkennen is er nagenoeg tot geen tolerantie bij hun.
pi_211074833
quote:
Het is niet voor niets het werkwoord: geloven. Je gelooft er in, of niet.
pi_211074834
quote:

[..]

In de menselijke natuur niet?
Jazeker wel, 'magisch' denken zit wel degelijk in onze natuur, vrijwel elk kind denkt 'magisch'.
Niet voor niets is geloof en religie zo verweven in ons bestaan.
pi_211074836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik kom ze overal tegen.
Sucks to be you, dan.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:36:51 #270
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211074841
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is niet voor niets het werkwoord: geloven. Je gelooft er in, of niet.
Of je trekt het in twijfel.
pi_211074845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Jazeker wel, 'magisch' denken zit wel degelijk in onze natuur, vrijwel elk kind denkt 'magisch'.
Kinderen worden volwassen. En er is een reden dat we neerkijken op volwasenen die in sprookjs geloven.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:37:34 #272
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074851
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja, het is eng.

De Turkse luchtmacht is er klaar voor.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100075015_aa44a5b3
pi_211074855
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:36 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Of je trekt het in twijfel.
Het is zuiver binair: dat opperwezen bestaat, of hij bestaat niet.

En als je twijfelt, bestaat die niet, anders geloofde je wel.
pi_211074856
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Sucks to be you, dan.
Of net zoals je denkt dat jij geen ideologie hebt, denk je ook dat je ze niet tegenkomt.
pi_211074865
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:33 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Door bij zichzelf te rade gaan...hoe kon het gebeuren...dan kom je vanzelf bij de kern...de onderdrukking van de Palestijnen en het kolonialisme wat Israël tegen ze pleegt.
Dat is dan nogal vreemd, want deze woede, terreur, agressie en oorlogsvoering is er al sinds de oprichting van de staat van Israël. En van kolonialisme en onderdrukking is helemaal geen sprake. Kortom, dit is niet een overtuigend argument. Het lijkt voornamelijk op het goed willen praten van terreur op basis van leugens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211074869
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Of net zoals je denkt dat jij geen ideologie hebt, denk je ook dat je ze niet tegenkomt.
Ik kan niet in hoofden kijken van mensen die me passeren op straat, nee.

Maar hier betogen dat je zoveel last hebt van atheisten is bespottelijk.
pi_211074871
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Heb je een bron waarom er maar 2 keuzes zijn?

Bush was ook zo binair na 11 september: of je bent met mij of tegen mij
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:39:49 #278
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211074873
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je gelooft dat er geen god is. Dat is toch ook geloven (omdat je het niet zeker kunt weten) ?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:40:02 #279
13462 BansheeBoy
pi_211074877
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat de Gazastrook niet echt een nuttige functie heeft ofzo, ik zou het meer vergelijken met het verwijderen van een appendix.
Dappere post. Alleen je dapperheid zet wel een heel volk weg als nutteloos. Kijk in de spiegel en zegt het eens hardop. Wellicht sta je er dan bij stil dat dit echt niet kan.

woensdag 25 oktober 2023 @ 12:40:09 #280
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211074880
quote:

[..]

Het enige wat atheïsme behelst is het niet geloven in een god. Het is geen ideologie. Je kunt ook heel goed niet handballen, geen spruitjes eten en letterlijk de hele dag geen fan zijn van Beyonce.
pi_211074885
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Heb je een bron waarom er maar 2 keuzes zijn?
Heb jij anders een bron voor me dat dat opperwezen bestaat? Die ook nog vaag de gangbare tests die we bv in de wetenschap gebruiken kan doorstaan?

Nee?

Dat dacht ik al.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:41:51 #282
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211074892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het enige wat atheïsme behelst is het niet geloven in een god. Het is geen ideologie. Je kunt ook heel goed niet handballen, geen spruitjes eten en letterlijk de hele dag geen fan zijn van Beyonce.
Ook voor jou geldt dat je gelooft dat er geen god is en het niet zeker weet. Wat je per definitie een gelovige maakt.

Behalve dat een atheïst dus zo ontzettend zeker weet dat er geen god is dat het de minst tolerante ideologie maakt.
pi_211074895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:39 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Je gelooft dat er geen god is. Dat is toch ook geloven (omdat je het niet zeker kunt weten) ?
Als ik stel dat er geen slagroom taart in een baan om mars draait, is dat dan ook iets wat ik "geloof"?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:42:30 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074897
quote:
Liever arrogant dan dom sprookjes volgen.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:43:09 #285
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211074900
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:42 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als ik stel dat er geen slagroom taart in een baan om mars draait, is dat dan ook iets wat ik "geloof"?
In principe wel.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:43:45 #286
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211074903
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Liever arrogant dan dom sprookjes volgen.
Er is ook nog wat anders dan dom sprookjes volgen.

Daar doelde ik op met doctrine en dogma. Je kunt ook in god geloven zonder de handleiding.
pi_211074908
quote:

[..]

Hoezo is het niet geloven in een stokoude almachtige kerel op een wolkje arrogant?
pi_211074917
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')