abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:52:23 #226
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:

[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.
:')

Voor de burgerbevolking is het treurig ja, al kozen ze zelf voor terreur. Israël kan moeilijk anders, die slaan niet mooi maar wel hard.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:56:34 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074307
twitter

twitter

Erdolf is weer lekker bezig.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:56:45 #228
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211074311
https://www.middleeasteye(...)r-gaza-invasion-live
Less than four percent of water in Gaza is drinkable, fears of dying from dehydration

Palestinians in Gaza are facing a severe water crisis since Israel cut off all water to the besieged enclave on 9 October.

This decision has exacerbated the crisis in an already water-stressed area.

Less than four percent of freshwater is now drinkable and the surrounding sea is polluted by sewage, according to Oxfam.

The closure of Gaza’s only functioning power plant has compounded the problem, with the water utility warning that it does not have the fuel to run water and sanitation facilities when the power is off.

This means people in Gaza have been forced to drink dirty, salty water, sparking concerns of a health crisis and fears that people could start dying from dehydration.

Natasha Hall, a senior fellow with the Middle East Program at the Center for Strategic and International Studies, told CNN: “The only water people have is essentially non-potable seawater mixed with sewage.”

Other accounts report that Palestinians are being forced to drink unclean water intended for farming or use old, dirty wells.

Human Rights Watch has called Israel's blocking off the water supply in Gaza a form of punishment.
pi_211074321
quote:

[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren. En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger. Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle huilebalken kunnen een klacht indienen bij Hamas via www.hamas.nl/klacht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 11:58:17 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211074333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Weer een apogalist die de geschiedenis van Gaza niet kent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211074361
quote:

[..]
Israel moet de iron dome uitschakelen, dun vallen er wat meer Israelische slachtoffers en dan het wat meer proportioneel.
pi_211074395
quote:
'Israël gaat VN-functionarissen visa weigeren na speech Guterres'

Israël gaat VN-functionarissen visa weigeren vanwege uitspraken van VN-topman Antonio Guterres, meldt de krant The Times of Israël. "Het is tijd om ze een lesje te leren", zegt de Israëlische VN-ambassadeur Gilad Erdan.

"Vanwege zijn uitspraken gaan we weigeren om visa te verstrekken aan vertegenwoordigers van de VN", zei Erdan volgens de nieuwssite op de radio. Martin Griffiths, de VN-chef voor noodhulp, zou al een visum zijn geweigerd.

Israël reageerde eerder al woedend op de speech van Guterres. Die zei gisteren dat de bloedige aanval van Hamas op Israël "niet in een vacuüm" was gebeurd en dat hij zich ernstig zorgen maakt over de "duidelijke schendingen van het internationale humanitaire recht dat we zien in Gaza". Ook zei hij dat Palestijnen lijden onder "onder 56 jaar van verstikkende bezetting".

De Israëlische autoriteiten verwijten de VN-chef terrorisme goed te praten. De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Eli Cohen wil hem niet meer ontmoeten en de Israëlische VN-ambassadeur riep hem op om op te stappen. Volgens Gilad Erdan is Guterres "niet geschikt om de VN te leiden". - NOS
pi_211074405
quote:
3s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:
Waarom brandstof essentieel is voor Hamas:
[ twitter ]
Toch ook wel knap hoor 70m diep, 2x2m gangen, 500km lang. Dat is bijna net zo veel m3 als de Gotthard-tunnel :o

Moet toch opvallen als er ineens miljoenen kuub grond gedumpt worden :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:04:59 #234
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074431
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Ach ja, Erdolf, net als zijn onderdanen totaal niet serieus te nemen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_211074451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het zal appeleren aan een smaldeel van z'n electoraat, maar ondertussen had zelf SA gezegd dat dit de normalisering van verhoudingen niet in de weg zal gaan zitten. Dus idd niet al te serieus nemen. No one cares.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:06:52 #236
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211074453
https://www.aljazeera.com(...)s-speech-on-gaza-war
Israel to refuse visas to UN officials after Guterres speech on Gaza war
Protesting the UN chief’s indirect criticism of Israel, Israel’s UN envoy says ‘the time has come to teach them a lesson’.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:08:07 #237
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074467
Kijk en huiver.

https://archive.ph/OFUF6
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 12:08:50 #238
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211074475
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Drxx het volgende:

[..]

Kwalijke zaak. Beter waren ze met de VN-chef in gesprek gegaan. Van de andere kant, Israël veegt toch al per definitie haar reet af met alles wat uit de VN komt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:09:41 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Is wel een belangrijk nato lid en ik schat ze qua leger hoger in dan Putlers troep. Al is het geroeptoeter, het blijft gevaarlijk.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:11:05 #240
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211074509
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is wel een belangrijk nato lid en ik schat ze qua leger hoger in dan Putlers troep. Al is het geroeptoeter, het blijft gevaarlijk.
Het is nodig voor zijn populariteit, meer niet. Biden zal ook wel even bellen vandag,
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:13:31 #241
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211074547
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Drxx het volgende:

[..]

Israël moet ze een lesje leren?
Israël mag het lekker zelf uitzoeken dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:13:37 #242
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211074550
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, lekker de vrouw achter je aan laten lopen op straat. :')
Nee, ik heb het over het klassieke degelijke traditionele rollenpatroon, waarbij de ruwe vent zorgt voor centen en mals vlees op de plank en moeder de vrouw haar steentje bijdraagt door de kinderen op te voeden en te zorgen voor kruidig proviand op tafel. Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.

Prima.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:14:29 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is nodig voor zijn populariteit, meer niet. Biden zal ook wel even bellen vandag,
Ja het leidt allemaal af van alle andere problemen thuis dat begrijp ik wel maar dan nog.
pi_211074580
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.
En moet je nagaan dat je nog een gematigde moslim bent ook _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:17:38 #245
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211074605
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je hebt last van een tumor en cremeert het hele lichaam. Terreur.

Ik zou zeggen dat de Gazastrook niet echt een nuttige functie heeft ofzo, ik zou het meer vergelijken met het verwijderen van een appendix.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:17:49 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211074608
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, ik heb het over het klassieke degelijke traditionele rollenpatroon, waarbij de ruwe vent zorgt voor centen en mals vlees op de plank en moeder de vrouw haar steentje bijdraagt door de kinderen op te voeden en te zorgen voor kruidig proviand op tafel. Mannen en vrouwen vind ik niet gelijk, maar gelijkwaardig. De biologie ondersteund me daarin. Prima.

Prima.

Wat jij thuis doet moet jij weten en als je vrouw zo dom is om zich te laten onderdrukken is het nog tot daar aan toe maar val ons er verder niet mee lastig door die levenstijl bij iedereen op te willen leggen.
pi_211074610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja het leidt allemaal af van alle andere problemen thuis dat begrijp ik wel maar dan nog.
Erdo is niet levensmoe hé. Dat turkije zich hier mee gaat bemoeien is de natte droom van stumpers zoals die werkperd, meer niet.

Meer dan af en toe wat gebulder uit dat paleis zit er echt niet in.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 12:18:37 #248
8781 crew  Frutsel
pi_211074618
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Tsja en dan? Wat is de betekenis? Is het een eigen land of is het al het grondgebied wat nu door Israël beheerd wordt dat over moet naar de Palestijn? Het is een leus die door verschillende organisaties gebruikt wordt die niet het gedachtengoed van Hamas delen. Hamas heeft trouwens "Palestine from the river to the sea"
Een Israelische leus : "From Suez to Homs, from Tel Aviv to Amman" is beter ?
pi_211074644
Die reacties op CestMocro.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:22:07 #250
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211074660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')

Ja, met je denkbeelden hoor je hier domweg niet thuis. :W
En toch gaat het aardig moet ik zeggen. Ik ben een graag geziene gast. Zelfs hier.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')