abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211073479
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Terreur is terreur, al zijn mijn ouders het. Kan de klassieke scholing (Dalton) zijn, maar ik ben gewoon consequent. Gelijke monniken gelijke kappen.
Fuck dat.. Altijd maar dat 'ja maar' argument. In mijn werk heb ik veel met moslims te maken, dat is geen probleem. Het dagelijks leven is vaak anders dan dit soort discussies. Maar door figuren als jij krijg ik een steeds grotere hekel aan de islam en die hele verrotte cultuur.
pi_211073481
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maar ze spreken die taal nu voornamelijk tegen normale Palestijnen. Hoe vind je het als ik jou in je zicht kom slaan als je buurman vreemd gaat? :?

:{²
Joh laat het. Zelf ook de fout gemaakt even in te loggen hier, maar tegen racistische betweters kan je echt lullen tot je een ons weegt. Schiet niet op.
pi_211073485
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Precies. Als we niet zeiken over dat de VS koloniaal bezig is, zeiken we dat ze zich niet genoeg met anderen bemoeien.
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211073488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:23 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Laat ik mijn debiele vraag anders stellen. Vind je dat de dood van dat Hamaslid opweegt tegen alle andere doden?
Aangezien elk uitgeschakeld Hamaslid betekent dat er in potentie tientallen of honderden onschuldige doden (aan beide kanten) zijn voorkomen, ja.
pi_211073508
_O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:37:46 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211073521
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:28 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Goed artikel. Maar dat Israël niet op de hoogte was is onzin. Ten minste Egypte heeft gewaarschuwd voor deze aanval. Dat Israël daar niet op gehandeld heeft is dom.

Het daadwerkelijke plan is 2 dagen voor de aanval aan alle betrokkenen gemeld. Egypte zal wel een spion in Hamas hebben zitten (net als Israël maar dit is een vermoeden van mij).

Israël is dus minimaal 2 dagen voor de aanval gewaarschuwd. Ruim op tijd dus, maar hebben dit niet serieus genomen.
Ja maar (in deze context mag dat :P ) dit is waarschijnlijk op de grote hoop met signalen gegaan en niet op de juiste waarde geschat. Het manco met ijverige inlichtingendiensten is dat ze zoveel informatie boven tafel krijgen, dat het een industrie op zich wordt om die informatie te managen.

De kapers van 9/11 zijn op meerdere punten gespot en doorgegeven aan de inlichtingendiensten van de VS bijvoorbeeld. Zo'n beetje elke aanslag wordt gepleegd door iemand waarvan we achteraf hoorden dat ie bekend was.
pi_211073533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:36 schreef Slayage het volgende:
_O-

[ twitter ]
GAM is verderop.
pi_211073539
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maar ze spreken die taal nu voornamelijk tegen normale Palestijnen. Hoe vind je het als ik jou in je gezichtje kom slaan als je buurman vreemd gaat? :?

Hamas = kanker en kanker krijg je vaak niet weg met alleen aspirines
pi_211073542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:33 schreef Slayage het volgende:

[..]
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.
Veranderd 0,0 aan mijn statement.

Als de VS ze aldaar weer eens scheef aankijkt, gillen als een varken dat ze koloniaal bezig zijn, en nu zeiken omdat ze niks doen.

Can't have it both ways, make up your mind.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:40:22 #185
3542 Gia
User under construction
pi_211073545
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Logisch ook, als je kijkt naar de vijver waaruit ze vissen.
En dan komen ze ook nog hiermee, om campagne te voeren:

Vind dit echt te ver gaan, maar hoop dat het heel veel stemmen weghaalt bij PvdA/GL
pi_211073547
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 06:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Een nieuwe dag. Er zijn zoveel kansen om hier een fijne dag van te maken.
Gezellig hier. Kopje koffie er bij?

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_211073553
twitter

Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211073555
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Totaal oneens, de gebeurtenissen daarvoor zijn exact de reden voor 7 oktober, alleen moet je die gebeurtenissen wel met de juiste bril bekijken en niet met je navel, Gaza is niet meer bezet geweest na 2005, echter wilde Hamas de totale vernietiging van de Joodse staat, vandaar dat steeds hoger wordende zwaarbewaakte hek, vandaar de sancties, vandaar de hulp die Israël toch maar gaf (water, werk, voedsel, elektriciteit) in een poging de normale Palestijnen te helpen.

Het is dan ook totaal belachelijk om het afsluiten van de grenzen voor voedsel, water en elektriciteit af te schuiven en te framen als een oorlogsmisdaad van Israël, Hamas had ook een energiecentrale van een kilometer hoog beslagen met goud en diamanten kunnen bouwen van alle ontwikkelingshulp en noodhulp die ze hebben ontvangen.
Het geeft een beeld. Lees en geniet
https://www.mo.be/artikel(...)nks-risico-op-schade
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:42:41 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211073556
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hamas = kanker en kanker krijg je vaak niet weg met alleen aspirines
Je hebt last van een tumor en cremeert het hele lichaam. Terreur.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:43:09 #190
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211073560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:33 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen stellen dat de VS de 2nd state of Israël is als je ziet hoe ze posities hebben in het dagelijks bestuur en de media.
pi_211073569
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:45:34 #192
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211073590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
Je kan ze op z'n minst beboeten voor 'littering' lijkt me. Wat een troep laat men weer achter.. |:(
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:47:02 #193
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211073603
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat valt vies tegen hoor. En als het al zo is heb je economisch een probleem. Het liefst zou je best of both worlds hebben, dat is eigenlijk wat ik hier nastreef. Want heel veel zaken zijn hier echt wel tiptop op orde.

Er is niets in die andere wereld wat hier een positieve bijdrage zou betekenen aan onze vrije open samenleving.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211073614
Is ‘Palestina’ afgepakt door Israël? Dit zijn de feiten

En de zoveelste islamitische leugen debunked.
pi_211073634
quote:
[ twitter ]

Ik zou de posters gaan bewaken als burger.

Is er dan niemand die dat doet? :{
Intolerant voor intolerantie
pi_211073644
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet je Klodder. Ik kan me gewoon vinden in de klassieke waarden en het traditionele rollenpatroon. Ik vind dat we met veel zaken zijn doorgeschoten. Mag best een onsje minder allemaal. Ik kijk écht met weemoed terug naar de vorige eeuw.

Zoiets als dit zeker (maar dan niet voor de grap) :

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:52:03 #197
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211073646
quote:
[ twitter ]

Zonder waarschuwing een wapenstok in de nek zou ik zeggen.. verblijfsgrond verwijderen en deporteren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 10:53:20 #198
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211073656
quote:
[ twitter ]

U heeft het niet zo op democratie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211073660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Zoiets als dit zeker (maar dan niet voor de grap) :

Het geldt ook andersom
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 10:54:45 #200
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211073667
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:40 schreef Gia het volgende:

[..]
En dan komen ze ook nog hiermee, om campagne te voeren:

[ afbeelding ]

Vind dit echt te ver gaan, maar hoop dat het heel veel stemmen weghaalt bij PvdA/GL
Dat denk ik niet. Ik denk niet dat bij de meer conservatieve moslims veel PvdA/GL-stemmers zitten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')