Fuck dat.. Altijd maar dat 'ja maar' argument. In mijn werk heb ik veel met moslims te maken, dat is geen probleem. Het dagelijks leven is vaak anders dan dit soort discussies. Maar door figuren als jij krijg ik een steeds grotere hekel aan de islam en die hele verrotte cultuur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Terreur is terreur, al zijn mijn ouders het. Kan de klassieke scholing (Dalton) zijn, maar ik ben gewoon consequent. Gelijke monniken gelijke kappen.
Joh laat het. Zelf ook de fout gemaakt even in te loggen hier, maar tegen racistische betweters kan je echt lullen tot je een ons weegt. Schiet niet op.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ze spreken die taal nu voornamelijk tegen normale Palestijnen. Hoe vind je het als ik jou in je zicht kom slaan als je buurman vreemd gaat?²
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies. Als we niet zeiken over dat de VS koloniaal bezig is, zeiken we dat ze zich niet genoeg met anderen bemoeien.
Aangezien elk uitgeschakeld Hamaslid betekent dat er in potentie tientallen of honderden onschuldige doden (aan beide kanten) zijn voorkomen, ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Laat ik mijn debiele vraag anders stellen. Vind je dat de dood van dat Hamaslid opweegt tegen alle andere doden?
Ja maar (in deze context mag datquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed artikel. Maar dat Israël niet op de hoogte was is onzin. Ten minste Egypte heeft gewaarschuwd voor deze aanval. Dat Israël daar niet op gehandeld heeft is dom.
Het daadwerkelijke plan is 2 dagen voor de aanval aan alle betrokkenen gemeld. Egypte zal wel een spion in Hamas hebben zitten (net als Israël maar dit is een vermoeden van mij).
Israël is dus minimaal 2 dagen voor de aanval gewaarschuwd. Ruim op tijd dus, maar hebben dit niet serieus genomen.
Hamas = kanker en kanker krijg je vaak niet weg met alleen aspirinesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ze spreken die taal nu voornamelijk tegen normale Palestijnen. Hoe vind je het als ik jou in je gezichtje kom slaan als je buurman vreemd gaat?²
Veranderd 0,0 aan mijn statement.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.
En dan komen ze ook nog hiermee, om campagne te voeren:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Logisch ook, als je kijkt naar de vijver waaruit ze vissen.
Gezellig hier. Kopje koffie er bij?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Een nieuwe dag. Er zijn zoveel kansen om hier een fijne dag van te maken.
Het geeft een beeld. Lees en genietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal oneens, de gebeurtenissen daarvoor zijn exact de reden voor 7 oktober, alleen moet je die gebeurtenissen wel met de juiste bril bekijken en niet met je navel, Gaza is niet meer bezet geweest na 2005, echter wilde Hamas de totale vernietiging van de Joodse staat, vandaar dat steeds hoger wordende zwaarbewaakte hek, vandaar de sancties, vandaar de hulp die Israël toch maar gaf (water, werk, voedsel, elektriciteit) in een poging de normale Palestijnen te helpen.
Het is dan ook totaal belachelijk om het afsluiten van de grenzen voor voedsel, water en elektriciteit af te schuiven en te framen als een oorlogsmisdaad van Israël, Hamas had ook een energiecentrale van een kilometer hoog beslagen met goud en diamanten kunnen bouwen van alle ontwikkelingshulp en noodhulp die ze hebben ontvangen.
Je hebt last van een tumor en cremeert het hele lichaam. Terreur.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hamas = kanker en kanker krijg je vaak niet weg met alleen aspirines
Je zou ook kunnen stellen dat de VS de 2nd state of Israël is als je ziet hoe ze posities hebben in het dagelijks bestuur en de media.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel is dan ook de land waar Amerika helemaal niks mee te maken heeft. Israel is militair, economisch, diplomatiek haast de 51st state van Amerika. Er wonen zelfs 600.000 Amerikanen in Israël.
Je kan ze op z'n minst beboeten voor 'littering' lijkt me. Wat een troep laat men weer achter..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
Er is niets in die andere wereld wat hier een positieve bijdrage zou betekenen aan onze vrije open samenleving.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen hoor. En als het al zo is heb je economisch een probleem. Het liefst zou je best of both worlds hebben, dat is eigenlijk wat ik hier nastreef. Want heel veel zaken zijn hier echt wel tiptop op orde.²
Ik zou de posters gaan bewaken als burger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ik de komende weken ook maar eens alle posters van alle politieke partijen die deze nazi's maar blijven steunen ga verwijderen in ons dorp.
Zoiets als dit zeker (maar dan niet voor de grap) :quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je Klodder. Ik kan me gewoon vinden in de klassieke waarden en het traditionele rollenpatroon. Ik vind dat we met veel zaken zijn doorgeschoten. Mag best een onsje minder allemaal. Ik kijk écht met weemoed terug naar de vorige eeuw.²
Zonder waarschuwing een wapenstok in de nek zou ik zeggen.. verblijfsgrond verwijderen en deporteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
U heeft het niet zo op democratie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Het geldt ook andersomquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zoiets als dit zeker (maar dan niet voor de grap) :
Dat denk ik niet. Ik denk niet dat bij de meer conservatieve moslims veel PvdA/GL-stemmers zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan komen ze ook nog hiermee, om campagne te voeren:
[ afbeelding ]
Vind dit echt te ver gaan, maar hoop dat het heel veel stemmen weghaalt bij PvdA/GL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |