ik ken hem verder niet joh dat kun je beter in de chat vragen op youtubequote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar Steve is wie? Een influencer uit de polder?
Niet de bedoeling. Ging er ook vanuit dat je man was trouwens. Geef mij aub niet aan bij beheer als stalker!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je me probeert te versieren de hele tijd
https://israelpalestine.liveuamap.com/quote:
ben ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet de bedoeling. Ging er ook vanuit dat je man was trouwens. Geef mij aub niet aan bij beheer als stalker!
Ja dit was wel een vreemde avond zo.quote:
Zie je wel. Doe ik het WEER fout. Ja. ik sta open voor iedereen.......maar ik ben blank en hetero.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ik ook
geen idee waarom je denkt dat mannen geen mannen willen versieren, het is 2023 verdomme, bijna 2024!
niet als je voor iedereen open staat vriendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zie je wel. Doe ik het WEER fout. Ja. ik sta open voor iedereen.......maar ik ben blank en hetero.
In vriendschap. Niet direct sex.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als je voor iedereen open staat vriend
Ik ook nooit op de eerste date hoor.quote:
Gelukkig. En we hebben het nog niet eens over een eerste date gehad.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook nooit op de eerste date hoor.
bij mij hangt het van de date afquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook nooit op de eerste date hoor.
Het dag zeggen.....en ze weet waar je woont.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij mij hangt het van de date af
soms heb je geen zin om te wachten
Steve Lookner (ook wel liefkozend aardappelhoofd genoemd) heeft Agenda Free tv en we keken altijd naar hem aan het begin van de coronacrisis.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar Steve is wie? Een influencer uit de polder?
als ze niet nog een keer wil komt ze toch niet langsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het dag zeggen.....en ze weet waar je woont.
Maar niet over de Pastina crisis nu?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:40 schreef Coeus het volgende:
[..]
Steve Lookner (ook wel liefkozend aardappelhoofd genoemd) heeft Agenda Free tv en we keken altijd naar hem aan het begin van de coronacrisis.
Hij had als eerste de cijfers, meestal rond 01.00 's nachts. Hij reageert altijd nogal enthousiast bij slecht nieuws, ik kijk graag naar hem.
Oh ik dacht dat hij schreef voor oa Seinfeld. Maar speelde hij ook?! Dat moet ik zien!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op naar de batpotatohead mobile dan maar
Edit: kom er nu pas achter dat ie ook in Seinfield speelde
Zeker wel, check zijn livestream maarquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar niet over de Pastina crisis nu?
1 heeft mij vanaf mijn 10de aangezeten. Niet eens sex gehad. Zo sterk was mijn aantrekkingskracht....;)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze niet nog een keer wil komt ze toch niet langs
nicequote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
1 heeft mij vanaf mijn 10de aangezeten. Niet eens sex gehad. Zo sterk was mijn aantrekkingskracht....;)
Benieuwd wanneer de Palestijnse Autoriteit dat statement naar buiten brengt en gaat assisteren de terroristen op te (laten) pakken.quote:bron: nos 24okt23
Hij heeft gisteren in zijn gesprek met de Israëlische premier Netanyahu gepleit voor humanitaire pauzes. En ook met de Palestijnse president Abbas sprak hij over de terreurdaden van Hamas, zei Rutte. "Abbas veroordeelt Hamas ook, want de Palestijnse bevolking heeft daar niets aan."
Wat de man op een afgeslagen padje, daar niets antisemitisch aan vindt, blijft mij verbazen.quote:Volgens de Kamerleden is Denk aan het polariseren. Van Baarle ontkent dat en zegt dat hij opkomt voor de gelijke rechten van de Palestijnen. Die zijn naar zijn mening pas gewaarborgd als het huidige Israëlische grondgebied een nieuwe staat wordt onder Palestijnse vlag. Daar is een meerderheid in de Kamer het niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |