De meest lange uren om niet negatief te reageren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dieren mag je schoppen, vrouwen bespugen, Joden mag je in de Middellandse Zee duwen, baby's mag je slaan maar van moslims blijf je godverdomme af.
Je kunt hetquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De meest lange uren om niet te reageren.
Er is zoiets als FB ook.
Oh maar dit was geen onbezonnen actie, dit was heel doordacht gedaan. Er komen verkiezingen aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 02:33 schreef sp3c het volgende:
Probleem met Denk is dat het ramvol zit met debielen
Ik verslikte me net in mijn thee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar dit was geen onbezonnen actie, dit was heel doordacht gedaan. Er komen verkiezingen aan.
Het enge eraan is dat ze nog best veel stemmen gaan krijgen op dat Palestina sentiment.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar dit was geen onbezonnen actie, dit was heel doordacht gedaan. Er komen verkiezingen aan.
Wat een debielquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)bat-dit-is-jodenhaat.
Neequote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enge eraan is dat ze nog best veel stemmen gaan krijgen op dat Palestina sentiment.
Op zekers. Alle moslims gaan op DENK stemmen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enge eraan is dat ze nog best veel stemmen gaan krijgen op dat Palestina sentiment.
Veel is relatief. Ik denk dat een deel van dat electoraat toch al op DENK gaat stemmen ook zonder deze opmerking.quote:
Ietwat genuanceerder @Taradoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel is relatief. Ik denk dat een deel van dat electoraat toch al op DENK gaat stemmen ook zonder deze opmerking.
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen Klodder. Ik zie veel conservatisme bij een partij als denk. Dat spreekt me aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ietwat genuanceerder @:Tarado
Gelukkig leven we niet in America.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
57 procent van de Amerikaanse moslims staat achter de de aanslagen van Hamas.
Hoogstens dat het wat stemmen wegtrekt bij Timmerfrans of wat mensen die normaal niet naar de stembus waren gegaan nu aanmoedigt om DENK te stemmen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ietwat genuanceerder @:Tarado
Zo'n onderzoek daar zegt wellicht ook wat over hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig leven we niet in Amerka.
Ik geloof best dat dat hier ook zo is, zeker met de meer geradicaliseerde jongeren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouw en de kat horen op de mat, dat werk hè?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen Klodder. Ik zie veel conservatisme bij een partij als denk. Dat spreekt me aan.²
Dat is waarom jij een behoorlijke engerd bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen Klodder. Ik zie veel conservatisme bij een partij als denk. Dat spreekt me aan.²
Áls ze komen, traditioneel is opkomst best wel een ding. Zeker bij wat oudere immigranten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel is relatief. Ik denk dat een deel van dat electoraat toch al op DENK gaat stemmen ook zonder deze opmerking.
57 procent van de Amerikaanse moslims geeft openlijk toe achter de aanslagen van Hamas te staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een te hoog getal voor werkelijk gevaarlijke geradicaliseerde mensen, daar zit ook gewoon een stukje racistische opvoeding, gebrek aan opleiding, een teveel aan olijfkleurige testosteron en domheid in.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof best dat dat hier ook zo is, zeker met de meer geradicaliseerde jongeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |