abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:03:41 #1
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_211011835
Samenvatting 7 oktober tot 19 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza.

Recente frontpage berichten 19 oktober
Biden: 'Egypte gaat vrijdag grensovergang Gaza openen voor humanitaire hulp'
Piers Morgan interviewt Bassem Youssef over Isral en Gaza

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_211011838
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende: [..] Filmpje laadt niet, maar ik vermoed dat hoofddoekje weigert Hamas af te keuren en die ouwe met whataboutismes bekogelt.
TLDR: Hij vraagt op de vrouw af: Hezbolla leider heeft gezegd dat Joden beter allemaal naar Isral kunnen want dan kunnen we ze op een plek allemaal afmaken. “Ben je daar voor of tegen” Zij zegt volmondig: “ik ben voor”
pi_211011843
Gelukkig kunnen de meeste islamitische vrouwen beter koken dan discussiren, die maken van een hoopje zand, wat kamelenhaar en een stukje woestijncactus nog wat lekkers :Y)
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:07:16 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211011859
Hey @Slayage ik ben benieuwd naar je mening hierover

twitter
pi_211011878
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:03 schreef Rodgrod het volgende:
Samenvatting 7 oktober tot 19 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza.

Recente frontpage berichten 19 oktober
Biden: 'Egypte gaat vrijdag grensovergang Gaza openen voor humanitaire hulp'
Piers Morgan interviewt Bassem Youssef over Isral en Gaza

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

Ja. Nadenken over mensen die niet schuldig zijn is zeer nodig. Dat bedoel je vast en zeker ook zo. Beide kanten. Zo werkt dat voor normalere mensen. Gen geweld. Kijk nu naar de oproep van Isralische soldaten. Als er echt een grondaanval komt. .....Veel doden en veel trachisch zijn en denken. Een inval is zelfmoord.
pi_211011889
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig kunnen de meeste islamitische vrouwen beter koken dan discussiren, die maken van een hoopje zand, wat kamelenhaar en een stukje woestijncactus nog wat lekkers :Y)
?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:12:32 #7
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211011906
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Nou, dan ben jij nog nooit in een discussie terechtgekomen met bijvoorbeeld een Turkse. :D
Die veranderen je reet in ig kfte. Spreekwoordelijk dan.
pi_211011912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:07 schreef Richestorags het volgende:
Hey @:Slayage ik ben benieuwd naar je mening hierover

[ twitter ]
Iets met is anders
pi_211011914
Jemen is nu ook al betrokken? :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211011918
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou, dan ben jij nog nooit in een discussie terechtgekomen met bijvoorbeeld een Turkse. :D
Mijn eerste dinnetje was olijfkleurig.
pi_211011920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zin in cig kfte man. Damn
pi_211011926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Jemen heeft zijn eigen shit.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:15:23 #13
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211011938
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Als ik het goed begrijp een klein beetje. Er zijn raketten vanuit Jemen onderschept die naar Isral vlogen, maar over grondgebied van Saoedi-Arabi en dat land is sowieso het doelwit van Jemen (Houthi rebellen) dus wellicht was Isral niet het beoogd doelwit.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:16:10 #14
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211011941
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:13 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Zin in cig kfte man. Damn
Ja ik nu ook ;(
Maar dan zou ik dit kwaliteitstopic en het waardevolle nieuws erin mislopen.
twitter

Ondertussen worden Amerikaanse bases her en daar aangevallen.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:16:20 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211011946
We kunnen er lang omheen draaien en proberen de legendness uit de weg te gaan, maar ALLES wijst op WW3.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211011955
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mijn eerste dinnetje was olijfkleurig.
Groen? :?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211011959
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
We kunnen er lang omheen draaien en proberen de legendness uit de weg te gaan, maar ALLES wijst op WW3.

Mwah, daarvoor zou China eerst Taiwan moeten binnenvallen.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:17:32 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211011961
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp een klein beetje. Er zijn raketten vanuit Jemen onderschept die naar Isral vlogen, maar over grondgebied van Saoedi-Arabi en dat land is sowieso het doelwit van Jemen (Houthi rebellen) dus wellicht was Isral niet het beoogd doelwit.
Weet je zeker over Saoedi-Arabi?

Ik las ook berichten dat ze via de Rode Zee naar het noorden vlogen:

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211011967
Geen goed nieuws..
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:18:22 #20
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211011970
quote:

Nou dat lijkt me wel een beetje stug hoor. VS gaat zich gewoon verdedigen, er zijn nog geen echte landen betrokken bij dit conflict behalve wellicht via proxy.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:18:56 #21
38496 Perrin
pi_211011974
quote:

Mwah, de kans is er natuurlijk wel maar het is zeker geen uitgemaakte zaak.
pi_211011982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja ik nu ook ;(
Maar dan zou ik dit kwaliteitstopic en het waardevolle nieuws erin mislopen.
[ twitter ]

Ondertussen worden Amerikaanse bases her en daar aangevallen.
Cigkoftem levert hier niet meer. Sad life.
pi_211011985
quote:

Joh stel je aan.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:19:50 #24
396550 Richestorags
pi_211011991
quote:

Nou niet alles hoor. Dan zouden #ikvertrek en #ditwashetnieuws niet #1 en 2 trending topics op TwitterX zijn.

:{2
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:19:56 #25
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211011994
Veel brommertjens en lokale jeugd rennend op de been hier in Utrecht. Pietsie onrustig.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:20:24 #26
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211012001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Weet je zeker over Saoedi-Arabi?

Ik las ook berichten dat ze via de Rode Zee naar het noorden vlogen:

[ twitter ]
Ah, had de geografie van de regio niet helemaal helder in gedachten. Dit is inderdaad wel een 'verdachte' route.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:20:26 #27
38496 Perrin
pi_211012002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Perox het volgende:
Veel brommertjens en lokale jeugd rennend op de been hier in Utrecht. Pietsie onrustig.
Herfstvakantie zeker?
pi_211012003
quote:

Nee joh. Die kregen we toch ook niet na 9-11?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:20:49 #29
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211012012
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Herfstvakantie zeker?
Dat ook natuurlijk :D
pi_211012019
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Herfstvakantie zeker?
Die gaan volgende week ook niet naar school
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211012032
twitter

Mooi dat over Hamas maar wat zegt hij over Netanyahu??
Is dat dit?
https://m.jpost.com/arab-(...)nians-divided-583082

@Qarrad jij weet vast meer. Hoe zit dit?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:22:53 #32
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211012045
twitter

Beelden uit Nour As-Shams op de Westoever. Drone schakelt een team terroristen uit (staat in de beschrijving). Daar gaat het dus ook echt hard.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:23:08 #33
13462 BansheeBoy
pi_211012049
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nou niet alles hoor. Dan zouden #ikvertrek en #ditwashetnieuws niet #1 en 2 trending topics op TwitterX zijn.

:{2
Als verfijnde romanticus en toetsenbordavonturier ben ik een groot fan van het programma Ik Vertrek. Met hun gekke Bed and Breakfasts en Chambres d’Htes. :')

Maar alle gekheid op een stokje. Deze oorlog loopt over van proxy's en NAT gateway's. Daarom zeg ik WW3.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211012053
quote:

Egypte werkt mee.Hulp. Ieder die iets weet over dit alles echt kapot maken is een werkelijke grondoorlog.. Als Israel werkelijk l tegen Palestijnen gaat vechten.......Dan weet je dat je onschuldigen pakt. Vecht niet. Weiger dat.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:24:35 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211012066
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

Is dat dit?

@:Qarrad jij weet vast meer. Hoe zit dit?
Nee, sorry niet echt. Maar interessant filmpje, bedankt!
pi_211012071
De Amerikanen worden nu wel veelvuldig aangevallen / betrokken bij diverse drone- en raketaanvallen. Dat is toch wel opmerkelijk te noemen..
pi_211012086
twitter

twitter
pi_211012092
Klinkt gek, maar oorlogsdreiging en onrust is wel eens goed voor NL en de EU.
Die zaten in een steeds vreemdere koers, gevoedt door ongebreidelde welvaart. Ik bedoel de groene koers, de regeltjes, de klimaatambities, de woke, het wijzende vingertje naar alle andere landen.
Het softe, het te linkse, het pacifisme. Het 100 rijden op snelwegen. Arrogant en op geen enkele manier gehinderd. Werken werd voor iedereen overleven in een papieren activisme wereld van regeltjes.
Een oorlog werpt je terug naar de werkelijkheid, en schept echte mannen en vrouwen.
Tevens is 8 miljard mensen vrij aan de hoge kant
pi_211012120
quote:
Niets geleerd van het ziekenhuis blijkbaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211012133
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:26 schreef Knollenman het volgende:
Die zaten in een steeds vreemdere koers, gevoedt door ongebreidelde welvaart. Ik bedoel de groene koers, de regeltjes, de klimaatambities, de woke, het wijzende vingertje naar alle andere landen.
Het softe, het te linkse, het pacifisme. Het 100 rijden op snelwegen. Arrogant en op geen enkele manier gehinderd. Werken werd voor iedereen overleven in een papieren activisme wereld van regeltjes.
Een oorlog werpt je terug naar de werkelijkheid, en schept echte mannen en vrouwen.
Maar je ziet het wel als natuurlijk en normaal dit?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:28:32 #41
396550 Richestorags
pi_211012139
quote:
[ twitter ]

Is dat dit?

Wow. Indrukwekkende speech.
pi_211012148
quote:
Als het oorlog is in Limburg, zijn we er met 130 rijden een kwartier eerder vanuit de Randstad.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:29:36 #43
38496 Perrin
pi_211012150
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
De Amerikanen worden nu wel veelvuldig aangevallen / betrokken bij diverse drone- en raketaanvallen. Dat is toch wel opmerkelijk te noemen..
Ja en je weet dat ze terugmeppen.
pi_211012155
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Niets geleerd van het ziekenhuis blijkbaar.
Welke van de gebombardeerden ziekenhuizen
pi_211012178
quote:
Klinkt gek
Klopt.
pi_211012189
quote:
Dan moet er echt nog heel wat gebeuren hoor. Snap de gedachte wel overigens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:32:50 #47
396550 Richestorags
pi_211012191
quote:
18s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja en je weet dat ze terugmeppen.
Iemand is Amerika aan het testen. Ik denk dat het met een I begint en eindigt op ran. De vraag is wat bereiken ze ermee.
pi_211012202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef moby_jones het volgende:
[ ]
[ twitter ]
Is dat dezelfde kerk die 8 dagen geleden ook zogenaamd verwoest zou zijn bij een bombardement?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:33:26 #49
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211012203
quote:
[ twitter ]

Is dat dit?

Ik krijg hier jeuk van aan mijn alu-hoedje! >:O
Vooral wanneer hij zegt: "I condemn Hamas for providing this abhorrent Israli governent with the excuse to ethnically cleanse Gaza" :X
pi_211012216
quote:
Dat is ook abnormaal. Men kan geen kant op. En hulp? Werkelijk? Met alle liefde in de wereld. Een stedelijk gevecht is verloren. Voor beide kanten. Onmogelijk.
pi_211012221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Iemand is Amerika aan het testen. Ik denk dat het met een I begint en eindigt op ran. De vraag is wat bereiken ze ermee.
Toch lijkt het wel of er een rare beweging in zit.

Ik ben benieuwd wat Biden zo gaat zeggen...
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:36:18 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211012231
twitter
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:36:35 #53
38496 Perrin
pi_211012234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Geen idee, maar het is een gevaarlijk spelletje. Niet in de laatste plaats voor Iran zelf.
pi_211012235
Ik hoor bij VI dat het startschot is genomen voor de inval. Kan er nog weinig over lezen verder. Al meer info?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:36:51 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211012237
twitter
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 oktober 2023 @ 22:37:13 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211012240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tijd om achteruit te leunen en een pak popcorn erbij te pakken. Niet omdat het genieten is, maar omdat je toch niets anders kan doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211012257
Hoop dat Amerika keihard ingrijpt. Dat zal ze leren
  Vis een optie? donderdag 19 oktober 2023 @ 22:38:52 #58
70532 loveli
N
pi_211012267
quote:
[ twitter ]
Hoe dan?!
crap in = crap out
pi_211012268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef byah het volgende:
Hoop dat Amerika keihard ingrijpt. Dat zal ze leren
Israel moet dit zelf doen vooral.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:39:12 #60
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211012273
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:36 schreef Ronzz het volgende:
Ik hoor bij VI dat het startschot is genomen voor de inval. Kan er nog weinig over lezen verder. Al meer info?
Als Johan Derksen het zegt dan moet het wel zo zijn.
pi_211012275
Had ik maar aandelen gekocht van wapenleveranciers, die winnen hierbij. De oorlogsmachine draait weer op volle toeren, man wat een kut periode.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211012285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Johan Derksen en Rob de Wijk, twee duidende handen op n buik.
pi_211012290
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Tekaschi het volgende:
Had ik maar aandelen gekocht van wapenleveranciers, die winnen hierbij. De oorlogsmachine draait weer op volle toeren, man wat een kut periode.
Dan zit je zeker nu goed.
pi_211012292
quote:
:)

welke landen hebben hier het meeste baat bij?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 22:41:22 ]
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:41:02 #65
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211012293
quote:
[ twitter ]
Het begint erop te lijken dat de Amerikanen 'getest' worden in de regio, als dit bericht waar is. Dan zou de scope van het gaande conflict in het Midden-Oosten weleens verrassend groot kunnen worden.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:41:26 #66
13462 BansheeBoy
pi_211012300
Iran is gek hoor. Zou me niets verbazen. Maar als die zich direct gaat mengen krijg je He-Man, Skeletor en (wijlen) Screech in een snelkookpan. :N

donderdag 19 oktober 2023 @ 22:41:37 #67
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211012305
twitter
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:42:01 #68
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211012309
quote:
[ twitter ]
Die Syriers willen graag nog verder de tyfus in worden geschoten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:42:40 #69
396550 Richestorags
pi_211012316
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Toch lijkt het wel of er een rare beweging in zit.

Ik ben benieuwd wat Biden zo gaat zeggen...
Wat bedoel je met rare beweging?
pi_211012323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Oons Johan niet, Wilfred via zijn contacten of redactie.

Maar lijkt nog niet zo te zijn dus. Gelukkig.
pi_211012326
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Het begint erop te lijken dat de Amerikanen 'getest' worden in de regio, als dit bericht waar is. Dan zou de scope van het gaande conflict in het Midden-Oosten weleens verrassend groot kunnen worden.
Nog een beetje vroeg, een dik jaar voor de verkiezingen. Zo na de kerst zal het wel losgaan.
zie email 27 oktober
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:44:12 #72
396550 Richestorags
pi_211012328
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Tsja, dat Hamas de grootste vijand is van de Palestijnen zou niemand moeten verbazen.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:44:27 #73
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211012335
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 20:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Sledgehammer
Dori Doreau O+

Maar goed, weer terug naar de oorlog. Aan de ene kant snap ik dat al die optochten in NL steden goed is om je gezicht op tv te krijgen, maar ik zou het nooit doen met het risico dat een werkgever het ziet (uiteraard hebben deze mensen een hele andere insteek daarin, lol).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211012341
quote:
[ twitter ]
Hopelijk heerst deze mening onder meer Palestijnen.
pi_211012348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat bedoel je met rare beweging?
Terechte vraag, ik heb het gewoon heel raar geformuleerd.

Ik bedoelde eigenlijk iets van 'er is inderdaad iets gaande, ik ben benieuwd wat Biden zo gaat zeggen in persconferentie'
pi_211012350
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Rob de wijk. Wat vindt die kwezel er eigenlijk van?
zie email 27 oktober
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:45:50 #77
396550 Richestorags
pi_211012355
quote:
5s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Amerika is een tegenstander die je beter niet kunt testen als je wil dat er iets van stabiliteit in je land overblijft. Ze winnen het misschien niet van je maar ze laten je land wel helemaal gesloopt en verkracht achter :{
pi_211012356
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Totaal niet. De 1 heeft werkelijk kennis en de ander niet. Derksen is slim. Die ziekt het uit.
pi_211012366
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iran is gek hoor. Zou me niets verbazen. Maar als die zich direct gaat mengen krijg je He-Man, Skeletor en (wijlen) Screech in een snelkookpan. :N

Ben je Iranees met rare spelen in je hoofd?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:48:14 #80
38496 Perrin
pi_211012383
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Amerika is een tegenstander die je beter niet kunt testen als je wil dat er iets van stabiliteit in je land overblijft. Ze winnen het misschien niet van je maar ze laten je land wel helemaal gesloopt en verkracht achter :{
Ja lijkt me sterk dat ze in Iran om zich heen kijken naar Syri, Irak en Afghanistan en denken 'doe mij dat ook maar'.
pi_211012392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Patstelling
pi_211012395
quote:
Weet je zeker dat die tweede bericht klopt?

We hadden eerder een soortgelijke melding namelijk en dat bleek achteraf vals te zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211012398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat is de kwezel?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:49:56 #84
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211012400
Ik denk dat het tijd is om wat democratie naar bepaalde landen te brengen daar in de zandbak.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:50:28 #85
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211012407
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:49 schreef damsco het volgende:
Ik denk dat het tijd is om wat democratie naar bepaalde landen te brengen daar in de zandbak.
iran kan wel wat gebruiken, dacht ik.
&lt;signature here&gt;.
pi_211012418
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die Syriers willen graag nog verder de tyfus in worden geschoten?
Die hebben niet meer veel te zeggen, zal wel een Iman Hoessein jank militie geweest zijn
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:51:33 #87
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211012420
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Perzi bevrijden
pi_211012421
Laten we eerlijk zijn. Moslims verliezen altijd. Rare dingen doen tegen burgers verbaasd mensen.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:51:47 #89
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211012423
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weet je zeker dat die tweede bericht klopt?

We hadden eerder een soortgelijke melding namelijk en dat bleek achteraf vals te zijn
Zijn wel meldingen van nu (geen idee of er dan echt beschadigingen zijn aan dat gebouw), maar vorige keer was het inderdaad nepnieuws.
twitter
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:52:53 #90
38496 Perrin
pi_211012432
quote:

[..]
Nouja ze vragen er wel luidkeels om.
pi_211012445
quote:

[..]
Hopelijk geven enkele gerichte aanvallen op militaire doelen in Iran de bevolking een eerlijke "fighting chance" tegen het ayatollah regime.
pi_211012454
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kom op, man.
pi_211012463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dori Doreau O+

[ afbeelding ]

Maar goed, weer terug naar de oorlog. Aan de ene kant snap ik dat al die optochten in NL steden goed is om je gezicht op tv te krijgen, maar ik zou het nooit doen met het risico dat een werkgever het ziet (uiteraard hebben deze mensen een hele andere insteek daarin, lol).
Jij schaamt je er voor. Deze mensen staan er anders in.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:57:42 #94
38496 Perrin
pi_211012467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:55 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Kom op, man.
Al die plaagstootjes de laatste dagen via hun proxies naar het leger van de VS is vragen om een reactie..Dat zijn gevaarlijke spelletjes.
pi_211012488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Al die plaagstootjes de laatste dagen via hun proxies naar het leger van de VS is vragen om een reactie..Dat zijn gevaarlijke spelletjes.
Ik denk van niet. Dat zieken helpt niet. En men (zoals Iran) gaan niet echt reageren.
pi_211012493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zoek het bij die proxies dan.

Ik ga eens vroeg slapen. Als WW3 komt kan ik beter uitgerust zijn dacht ik zo.
pi_211012500
Als je analyse van het conflict voornamelijk bestaat uit "Palestijnen zijn gewoon te dom om te poepen om te beseffen dat gewapend verzet niet werkt" zelfs nadat steden in de hele wereld rondlopen met steun betuigingen na de grootste Palestijnse aanval in 30+ jaar maar nagenoeg niet toen 200+ ongewapende Palestijnen werden doodgeschoten door snipers in 2019 dan weet ik het ook niet meer
pi_211012501
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
In 1906 en 1953, maar dat vonden de Britten, Russen en later de Amerikanen niet zo leuk.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:05:36 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211012515
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:02 schreef Doler12 het volgende:

[..]
In 1906 en 1953, maar dat vonden de Britten, Russen en later de Amerikanen niet zo leuk.
Rijp voor het plukken. Het volk staat niet achter de mullahs. Legers stellen niet veel voor.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:06:35 #100
396550 Richestorags
pi_211012523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:02 schreef moby_jones het volgende:
Als je analyse van het conflict voornamelijk bestaat uit "Palestijnen zijn gewoon te dom om te poepen om te beseffen dat gewapend verzet niet werkt" zelfs nadat steden in de hele wereld rondlopen met steun betuigingen na de grootste Palestijnse aanval in 30+ jaar maar nagenoeg niet toen 200+ ongewapende Palestijnen werden doodgeschoten door snipers in 2019 dan weet ik het ook niet meer
Euh ok.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:07:27 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_211012531
Wat deden die theedoeken nou weer op Schiphol ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_211012533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef Momo het volgende:

[..]
Zijn wel meldingen van nu (geen idee of er dan echt beschadigingen zijn aan dat gebouw), maar vorige keer was het inderdaad nepnieuws.
[ twitter ]
Ik ga zelf even kijken op x
De vorige keer was ik echt woedend en toen bleek het idd fake news te zijn
Weiger voor de tweede keer boos te worden om iets
Brb
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211012544
quote:
200 + dood. Wanneer? Palestina mensen hebben te maken met een overmacht. Men volgt zelfs VN directies niet. Want je ben Joods. Zelfs met een echt naar verdeden. Nee. Je kan je zelf niet verontschuldigen.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:10:00 #104
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_211012558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik ga zelf even kijken op x
De vorige keer was ik echt woedend en toen bleek het idd fake news te zijn
Weiger voor de tweede keer boos te worden om iets
Brb
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:11:58 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211012584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja lijkt me sterk dat ze in Iran om zich heen kijken naar Syri, Irak en Afghanistan en denken 'doe mij dat ook maar'.
I'll have what Saddam was having please. O+
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:12:36 #106
38496 Perrin
pi_211012591
Ondertussen wordt het aan de grens met Libanon ook steeds intenser.
twitter
pi_211012611
quote:
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad goed met de Palestijnen in Gaza na de aanval idd.
pi_211012640
quote:
Zeker een kutperiode. Maar voor mij staat vast dat Hamas kapot moet.
pi_211012644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit dus. Bezetten zijn niet sterk in. Maar je leger, overheidsapparaat en infrastructuur naar het stenen tijdperk brengen kunnen ze als de besten. En 98 procent via de lucht dus je kunt er weinig tegen doen. Die maken niet de fouten die de Russen maken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211012650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:16 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Hoe werkelijk?
pi_211012661
quote:
[ twitter ]
Ze beginnen door te krijgen dat Hamas op weg naar de uitgang is. Toch lef om het nu al te zeggen.
pi_211012666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hoe werkelijk?
Het liefst door de kopstukken eerst uit te schakelen.
pi_211012672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:19 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ze beginnen door te krijgen dat Hamas op weg naar de uitgang is. Toch lef om het nu al te zeggen.
Video uit 2019 of nog eerder
pi_211012684
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dat is vrij moeilijk. Dit soort mensen wisselen steeds van locatie.
pi_211012689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:14 schreef Alov het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad goed met de Palestijnen in Gaza na de aanval idd.
Ach ze hebben dan geen huizen, water en eten meer maar gelukkig wordt hun vlag illegaal geprojecteerd op de kerktoren van Delfzijl.

Dat schept toch voldoening.

Dat schept
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:21:54 #116
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211012691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Er verschijnen telkens nieuwe koppen, net Hydra
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211012701
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vooral omdat dan heel per ongeluk je hele mooie nucleaire programma naar de gallemiezen kan worden gebombardeerd.
pi_211012705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ach ze hebben dan geen huizen, water en eten meer maar gelukkig wordt hun vlag illegaal geprojecteerd op de kerktoren van Delfzijl.

Dat schept toch voldoening.

Dat schept
Het helpt mensen in werkelijke nood.
pi_211012720
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is vrij moeilijk. Dit soort mensen wisselen steeds van locatie.
Klopt maar ik hoop dat het lukt om die als eerste uit te schakelen. Geen andere optie. Daarna zou je idealiter een VN vredesmacht daar neer willen zetten maar de VN is veel betekenis kwijtgeraakt.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:24:20 #120
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211012721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het helpt mensen in werkelijke nood.
Helemaal gelijk hoor, ik zou daar ook heel blij mee zijn als de bommen opmijn huis vielen, toch die ondersteuning, dat je weet dat iemand die vlag opvreet, dat is gewoon fijn
pi_211012749
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:24 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Klopt maar ik hoop dat het lukt om die als eerste uit te schakelen. Geen andere optie. Daarna zou je idealiter een VN vredesmacht daar neer willen zetten maar de VN is veel betekenis kwijtgeraakt.
Dat gaat moeilijk lukken. Heb jij ooit echt gevochten? Gewoon simpel dat je iemand wil terughalen uit een gebouw.. Dat is nog niet zo simpel. Dat moet je daar 10.000 keer kan doen met steeds het gevoel dat je echt onschuldigen niet kan en mag raken. Dat gebeurt wel. Niemand blij.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:27:47 #122
38496 Perrin
pi_211012753
quote:
[ twitter ]
Kijk, deze mevrouw die snapt het.
pi_211012766
voor de mensen die denken dat israel geen onschuldige burgers aanvalt

Tweede Intifada (2000-2005): Volgens B'Tselem, een Isralische mensenrechtenorganisatie, kwamen er tijdens de Tweede Intifada ongeveer 3.300 Palestijnen om het leven door Isralische veiligheidstroepen. Niet iedereen die stierf was echter een burger; sommigen waren gewapende strijders.

Operatie Gegoten Lood (2008-2009): Ongeveer 1.400 Palestijnen kwamen om, waarvan de meerderheid volgens verschillende bronnen burgers waren.

Operatie Beschermrand (2014): Ongeveer 2.100 Palestijnen stierven tijdens deze conflictperiode. Volgens de VN waren ongeveer 1.460 van hen burgers.

momenteel: afsluiten van energie, water, voedsel naar gaza :) zitten maar 1+ miljoen kinders

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 23:30:08 ]
pi_211012768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:14 schreef Alov het volgende:

[..]
De normalisatie van Israel met de regio werkte alleen zolang Israel het conflict met de Palestijnen kon afdoen als nagenoeg bevroren en een interne aangelegenheid waarin geen verandering meer in zat. Die status quo die er sinds ~2005 bestond is in een klap ongedaan gemaakt en dat is iets wat velen zagen als iets wat eigenlijk nooit meer zou gebeuren. Het conflict is weer een internationaal strijdtoneel en dat zullen Israelische burgers Bibi nooit vergeven. Het aanzien van Hamas ten opzichte van Fateh in de Westerlijke Jordaanoever is op dit moment groter dan ooit en mensen durven er met Hamasvlaggen op straat te verschijnen. Zolang Hamas niet letterlijk uitgeroeid raakt in de komende maanden (?) hebben ze in feite al gewonnen
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:31:51 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211012790
quote:

[..]
Dit dus, en daar concessies aan doen maakt het alleen maar moeilijker.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211012797
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:29 schreef moby_jones het volgende:

[..]
De normalisatie van Israel met de regio werkte alleen zolang Israel het conflict met de Palestijnen kon afdoen als nagenoeg bevroren en een interne aangelegenheid waarin geen verandering meer in zat. Die status quo die er sinds ~2005 bestond is in een klap ongedaan gemaakt en dat is iets wat velen zagen als iets wat eigenlijk nooit meer zou gebeuren. Het conflict is weer een internationaal strijdtoneel en dat zullen Israelische burgers Bibi nooit vergeven. Het aanzien van Hamas ten opzichte van Fateh in de Westerlijke Jordaanoever is op dit moment groter dan ooit en mensen durven er met Hamasvlaggen op straat te verschijnen. Zolang Hamas niet letterlijk uitgeroeid raakt in de komende maanden (?) hebben ze in feite al gewonnen
Hamas gewonnen? Over de rug van Palestijnen dan. Dan heeft men wat? Veel doden.......
pi_211012799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:29 schreef moby_jones het volgende:

[..]
het conflict wordt extra erg omdat er hele groepen (geleid door politici :)) dezelfde argumentatie als types als bin laden gebruiken

'ja ze hebben daar verkiezingen, dus zijn ze schuldig'
er zitten er daarvan best wat in dit topic :)
pi_211012811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dit dus, en daar concessies aan doen maakt het alleen maar moeilijker.
welke andere inlichtingendienst of militaire macht hebben de palestijnen om zichzelf te verdedigen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 oktober 2023 @ 23:35:17 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211012822
quote:

[..]
Ik denk (hoop) dat zelfs de meest doorgewinterde Palestijnenknuffelaar/Isralhater het daar wel mee eens is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:35:45 #130
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211012824
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]
welke andere inlichtingendienst of militaire macht hebben de palestijnen om zichzelf te verdedigen?
Verdedigen tegen die geweldadige feestgangers.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:36:16 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211012829
twitter
pi_211012830
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Is het een macht die werkelijk rekening houdt met jou als Palestijnse burgers? Duidelijk niet. De burger is 2e.
pi_211012836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hamas gewonnen? Over de rug van Palestijnen dan. Dan heeft men wat? Veel doden.......
Zolang er Amerikaanse schepen voor de kust moeten gaan staan omdat het conflict zoveel groter is geworden bestaat er leverage voor onderhandelingen in de toekomst hoe cru het ook mag klinken
pi_211012839
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Verdedigen tegen die geweldadige feestgangers.
:?
pi_211012844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:37 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Zolang er Amerikaanse schepen voor de kust moeten gaan staan omdat het conflict zoveel groter is geworden bestaat er leverage voor onderhandelingen in de toekomst hoe cru het ook mag klinken
Denk ik ook. Naast de opening met Egypte
pi_211012849
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk (hoop) dat zelfs de meest doorgewinterde Palestijnenknuffelaar/Isralhater het daar wel mee eens is.
stel dat hamas morgen stopt te bestaan
wat lost dat op denk je?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:40:44 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211012856

'Regering Isral geeft leger groen licht om Gaza binnen te vallen'

De Isralische regering van nationale eenheid heeft groen licht gegeven voor een inval van de Gazastrook, zegt minister van Economie Nir Barkat in gesprek met ABC News.

Volgens hem heeft het vernietigen van Hamas de hoogste prioriteit "zelfs als dat een jaar duurt". Hij zegt dat "alles zal worden geprobeerd" om gegijzelden te bevrijden en om burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat "de eerste en laatste prioriteit" het vernietigen van Hamas is. "De regering heeft een besluit genomen: vernietig ze. En nu is het aan het leger."

Na minister van Defensie Gallant is hij de tweede minister die vandaag hint op een ophanden zijnde grondoorlog. Isral heeft ruim 300.000 reservisten gemobiliseerd die voor een groot deel aan de grens met de Gazastrook gestationeerd zijn. Hoeveel strijders Hamas heeft is onbekend. In 2007 zei de organisatie dat ze 50.000 gewapende strijders en honderden zelfmoordterroristen gereed had staan als Isral ooit zou besluiten de Gazastrook binnen te vallen.

NOS liveblog
pi_211012862
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:

De Isralische regering van nationale eenheid heeft groen licht gegeven voor een inval van de Gazastrook, zegt minister van Economie Nir Barkat in gesprek met ABC News.

Volgens hem heeft het vernietigen van Hamas de hoogste prioriteit "zelfs als dat een jaar duurt". Hij zegt dat "alles zal worden geprobeerd" om gegijzelden te bevrijden en om burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat "de eerste en laatste prioriteit" het vernietigen van Hamas is. "De regering heeft een besluit genomen: vernietig ze. En nu is het aan het leger."

Na minister van Defensie Gallant is hij de tweede minister die vandaag hint op een ophanden zijnde grondoorlog. Isral heeft ruim 300.000 reservisten gemobiliseerd die voor een groot deel aan de grens met de Gazastrook gestationeerd zijn. Hoeveel strijders Hamas heeft is onbekend. In 2007 zei de organisatie dat ze 50.000 gewapende strijders en honderden zelfmoordterroristen gereed had staan als Isral ooit zou besluiten de Gazastrook binnen te vallen.

NOS liveblog
gefeliciteerd @Red_85
pi_211012863
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat lost dat op denk je?
Hangt af van met wie je dan deals gaat maken.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:41:31 #140
38496 Perrin
pi_211012864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopen dat dat nog een beetje vreedzaam kan daar, zonder geweld van derden.
pi_211012866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hangt af van met wie je dan deals gaat maken.
wie moet die deals maken met wie?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:42:53 #142
38496 Perrin
pi_211012873
quote:

[..]
wat lost dat op denk je?
Iig de huidige campagne van de Israli's.

Hopelijk daarna een zinnige partij aan de macht om te onderhandelen over een vreedzamere oplossing dan elkaar afslachten.
pi_211012879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
Iig de huidige campagne van de Israli's.

haha ja hoor

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:42 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hopelijk daarna een zinnige partij aan de macht om te onderhandelen over een vreedzamere oplossing dan elkaar afslachten.
is dat in he huidge scenario voor of na dat ze 2+ miljoen mensen in hun openluchtgevangenis binnenvallen?

of waar haal je vandaan dat het dan tot een vreedzame oplossing zou kunnen komen?

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 23:44:27 ]
pi_211012883
Provocerende taal van Amerika die niet meehelpt aan een de-escalatie en het blijven gooien van olie op het vuur zal uiteindelijk naar een derde wereld oorlog leiden. Ongelofelijk dat een demente persoon van 80+ jaar de toekomst van al onze kinderen, ongeacht nationaliteit, in het vuur gooit.

Vele hier maken grapjes en beseffen niet hoe dit verder kan uitpakken. Men denkt volgens mij dat een derde wereld oorlog slechts zal afspelen op een plekje dat paar duizend km verderop ligt en dat wij hier in klein Nederlandje wel veilig zijn. Geloof mij, wij gaan het even hard voelen en eronder lijden.

Ik hoop niet dat er een derde wereld oorlog ontstaat maar we ik vrees het ergste. Voor ons allen.
pi_211012892
quote:

NOS liveblog
Echt het aller domste wat je kan doen. Dan ga je op SS niveau. Want je weet dat je het keihard moet gaan spelen. Het gaat niemand echt helpen. Hoe ga je je het gevecht aan in de Gaza strook? Dan schiet je en bij toeval schiet je een vrouw en kind dood onschuldig. De rest van je leven kun je daar over na gaan denken.
pi_211012906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Echt het aller domste wat je kan doen. Dan ga je op SS niveau. Want je weet dat je het keihard moet gaan spelen. Het gaat niemand echt helpen. Hoe ga je je het gevecht aan in de Gaza strook? Dan schiet je en bij toeval schiet je een vrouw en kind dood onschuldig. De rest van je leven kun je daar over na gaan denken.
hoezo? ze hebben tog op hamas gestemd??

collectief straffen is in dit topic een erg populaire optie

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 23:48:00 ]
pi_211012910
In Jip en Janneke taal, Israel en Hamas hebben een gekke symbiotische relatie.

twitter

Now we are getting to the heart of this conflict. Hamas doesn’t want peace but cannot win the war so will keep Gaza in a constant state of war. Isreal wants to destabilise all Palestinians so is happy to empower Hamas just enough to derail any lasting peace but thought they could keep them caged up in Gaza. Both sides are reaping the whirlwind
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211012919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:44 schreef Werkperd het volgende:
Provocerende taal van Amerika die niet meehelpt aan een de-escalatie en het blijven gooien van olie op het vuur zal uiteindelijk naar een derde wereld oorlog leiden. Ongelofelijk dat een demente persoon van 80+ jaar de toekomst van al onze kinderen, ongeacht nationaliteit, in het vuur gooit.

Vele hier maken grapjes en beseffen niet hoe dit verder kan uitpakken. Men denkt volgens mij dat een derde wereld oorlog slechts zal afspelen op een plekje dat paar duizend km verderop ligt en dat wij hier in klein Nederlandje wel veilig zijn. Geloof mij, wij gaan het even hard voelen en eronder lijden.

Ik hoop niet dat er een derde wereld oorlog ontstaat maar we ik vrees het ergste. Voor ons allen.
Ah de concerned citizen kaart gaan we nu spelen.
pi_211012922
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien dat de leugen waarheid wordt als je het maar blijft herhalen zeker
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211012926
quote:

[..]
Er was ook veel te kiezen. Het gaat deels over hun land. De afspraak was ook anders. Jouw vader komt uit Drenthe? Ineens al zijn weiden kwijt. Ik ga dan ook boos woorden.
pi_211012931
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ah de concerned citizen kaart gaan we nu spelen.
jij ook gefeliciteerd
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:50:10 #152
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211012933
quote:

NOS liveblog
Betekend uiteraard nog steeds niet dat het gaat beginnen. Is meer een formaliteit. Het leger zal zelf bepalen wanneer natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211012936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Er was ook veel te kiezen. Het gaat deels over hun land. De afspraak was ook anders. Jouw vader komt uit Drenthe? Ineens al zijn weiden kwijt. Ik ga dan ook boos woorden.
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland (of overheerser, zo u wilt)

lijkt mij duidelijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 23:51:28 ]
pi_211012941
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland

lijkt mij duidelijk
Nee. Daar moete we van af. Lijkt mij al een start. Jonge mensen helpen die Palestijn zijn.
pi_211012946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Nee. Daar moete we van af. Lijkt mij al een start. Jonge mensen helpen die Palestijn zijn.
wtf, ben jij voor terroristen ofzo??
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:53:35 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211012949
quote:
99s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211012955
quote:

[..]
Nee. Denk je dat veel Palestijnen terrorist zijn? Ik niet namelijk.
pi_211012963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Nee. Denk je dat veel Palestijnen terrorist zijn? Ik niet namelijk.
nee maar ze kunnen hamas toch gewoon zelf even uitzetten?
pi_211012965
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:Z
wat vind u hiervan etto?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:57:50 #160
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211012966
The head of the Israel Defense Forces (IDF) southern command said Israeli forces are finalising their preparations ahead of a ground invasion of Gaza.

Maj Gen Yaron Finkelman, speaking to troops near the Gaza border, said the expected ground offensive in the Gaza Strip will be “long and intense”, the Times of Israel reported.

“We are going to beat them in their territory,” he said.

The Guardian
pi_211012969
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]
nee maar ze kunnen hamas toch gewoon zelf even uitzetten?
Duidelijk niet. Hamas misbruikt eigen bevolking.
pi_211012983
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The head of the Israel Defense Forces (IDF) southern command said Israeli forces are finalising their preparations ahead of a ground invasion of Gaza.

Maj Gen Yaron Finkelman, speaking to troops near the Gaza border, said the expected ground offensive in the Gaza Strip will be “long and intense”, the Times of Israel reported.

“We are going to beat them in their territory,” he said.

The Guardian
Knap. Gaza in bezet nemen is vrij onmogelijk. Dat zijn stedelijke gevechten met mensen die weten waar ze precies zijn. Las gisteren een uitleg. Elke straat door. Vaak te klein voor een groter dan een vuurwapen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:02:05 #163
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211012985
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Knap. Gaza in bezet nemen is vrij onmogelijk. Dat zijn stedelijke gevechten met mensen die weten waar ze precies zijn. Las gisteren een uitleg. Elke straat door. Vaak te klein voor een groter dan een vuurwapen.
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.
pi_211012989
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211012995
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.
het doel heiligt de middelen

aldus de consensus in dit topic :)
pi_211013000
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Men doet het nog niet. Grondgevechten worden idioot.
pi_211013042
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:15:57 #168
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211013045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:15 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Nepjood
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211013069
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nepjood
Is hij hier nu nepjotisme aan het bedrijven?

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:29:37 #170
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211013080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Slayage het volgende:

[..]
Misschien dat de leugen waarheid wordt als je het maar blijft herhalen zeker
Voor je weer gaat copy/pasten, er staat nog een reactie op je te wachten.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:07 schreef Richestorags het volgende:
Hey @:Slayage ik ben benieuwd naar je mening hierover

[ twitter ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:30:02 #171
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211013084
quote:
6s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:

[..]
gefeliciteerd @:red_85
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211013097
Het IDF is grotendeels op verlof deze nacht voordat het offensief begint, dat gaat veel Levs, Eframs en Yentls opleveren over 9 maanden.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:38:12 #173
8781 crew  Frutsel
pi_211013112
quote:

[..]

collectief straffen is in dit topic een erg populaire optie

Men koos voor debiele agressieve aanpak. Dan weet je wat je krijgt.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:41:37 #175
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211013114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Yep, dit is een openingskaart die Isral alleen maar kan en vooral gaat dwarszitten.
Het zou imo heel erg dom zijn om in een vijandig gezind gebied, een huis aan huis opruiming te doen.

Nuttiger en flink zinniger is een cordon sanitair waarbij je als leger elke raket trackt om aantoonbaar te beantwoorden en verder uitsluitend basale medische zaken, water en brood (door)stuurt. Met dit laatste - zo leer ik ook - begaat Isral dan ook geen "oorlogsmisdrijf".
Volgens internationaal recht is het een "bevolking" opzettelijk onthouden van water en voedsel met als doel het te treffen, een misdrijf.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211013116
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland (of overheerser, zo u wilt)

lijkt mij duidelijk
Wat een bizarre opmerking. Een kind zonder stemrecht 'verdient' iets. Maar natuurlijk.

Want dan had dat kutkind maar niet in Gaza geboren moeten worden, of hoe ziet jouw zieke hoofd dit :?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211013117
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lijkt mij duidelijk
Nee. Je gaat er o.a. ervan uit dat hamas die mensen beschermt.
pi_211013119
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:41 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep, dit is een openingskaart die Isral alleen maar kan en vooral gaat dwarszitten.
Het zou imo heel erg dom zijn om in een vijandig gezind gebied, een huis aan huis opruiming te doen.

Nuttiger en flink zinniger is een cordon sanitair waarbij je als leger elke raket trackt om aantoonbaar te beantwoorden en verder uitsluitend basale medische zaken, water en brood (door)stuurt. Met dit laatste - zo leer ik ook - begaat Isral dan ook geen "oorlogsmisdrijf".
Volgens internationaal recht is het een "bevolking" opzettelijk onthouden van water en voedsel met als doel het te treffen, een misdrijf.
Valse hoop, die gaan er vol in.
pi_211013122
quote:

[..]
Nee. Ik ben vooral tegen zinloos geweld.
pi_211013125
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Wat een bizarre opmerking. Een kind zonder stemrecht 'verdient' iets. Maar natuurlijk.

Want dan had dat kutkind maar niet in Gaza geboren moeten worden, of hoe ziet jouw zieke hoofd dit :?
Lees zijn PI.
pi_211013133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:44 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Lees zijn PI.
Nou vertel, wat zegt dat? En hoezo praat je met een PI een verkapte genocide goed? Dat moet het verstandigste crewlid van '22 toch wel haarfijn kunnen uitleggen lijkt me.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211013140
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Nou vertel, wat zegt dat? En hoezo praat je met een PI een verkapte genocide goed? Dat moet het verstandigste crewlid van '22 toch wel haarfijn kunnen uitleggen lijkt me.
Serieus?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:50:45 #183
330914 Sherlock_Holmes
pi_211013144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Jij schaamt je er voor. Deze mensen staan er anders in.
Tuurlijk, elk mens is anders.

En ik denk ook dat mijn persoonlijkheid in de meeste gevallen niet zou passen, maar in dit geval is het wel HEEL handig om erbij te hebben.

Helpt natuurlijk ook niet dat ze hiermee elk cliche weer naar boven halen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:54:51 #184
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211013154
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Valse hoop, die gaan er vol in.
Tja en dan heeft Isral de dingen volledig aan zichzelf te wijten. Ik vermoed dat bij de eerste vermeende slachtoffer, zij dan de rest van de veldslag(en) al heeft verloren. Dit zijn van die momenten dat acties slim(mer) opgespeeld kunnen gaan worden.
Ik zou met geen Isralische voet aan de grond of piloot in de lucht, dat lokale mijnenveld als terrein betreden. Dat voorkomt ook dat op die wijze (ook eigen) slachtoffers vallen. Zelfs kleine kinderen zul je daar als soldaat moeten zien als potentile wapendragers.

"Gewoon" hek er om heen, voorts gecontroleerd goederen doorlaten, inbakeren en tot inzicht laten komen.
Maar goed, we gaan het wel; zien waar het allemaal op uitdraait.
Nieuwsoutlets kunnen met een inval, alvast aan de gang met een framework voor moord, doodslag, spijtoptant en martelaarsverhalen waarbij alleen nog maar een naam en foto hoeft te worden ingekleurd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211013160
Foei toch meneertje, zomaar de verkeerde vlag ophangen.

https://www.ed.nl/binnenl(...)-grijpt-in~a5ce2f3d/
pi_211013165
quote:

[..]
:')
pi_211013171
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:57 schreef UitStraling het volgende:
Foei toch meneertje, zomaar de verkeerde vlag ophangen.

https://www.ed.nl/binnenl(...)-grijpt-in~a5ce2f3d/
te triest...die vlag zou door heel nederland moeten hangen!!
pi_211013174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:54 schreef Vallon het volgende:

[..]
Tja en dan heeft Isral de dingen volledig aan zichzelf te wijten. Ik vermoed dat bij de eerste vermeende slachtoffer, zij dan de rest van de veldslag(en) al heeft verloren. Dit zijn van die momenten dat acties slim(mer) opgespeeld kunnen gaan worden.

Dit scenario kan je verwachten ja. Bij urban warfare blijft er van een stad doorgaans weinig over. Maar Isral kan het zich niet veroorloven om een stad in puin te schieten, hoeveel Hamas-poppetjes er ook in verstopt zitten.
Dus tsja, hoe pak je dat aan.
Of Isral heeft maling aan de jankende anti-joodse horden en gaat er gewoon hard in.
pi_211013176
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:41 schreef Vallon het volgende:

[..]

We zijn eerlijkheid kwijt. Het is onmenselijk nu. Leren van wat? 2e wereld oorlog.? Iets geleerd als Joden?
pi_211013180
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Ik denk zo dat die jongen die vandaag een Nederlands paspoort heeft gekregen beter af was geweest met een Amerikaans, Brits of Isralisch exemplaar.
pi_211013186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik denk zo dat die jongen die vandaag een Nederlands paspoort heeft gekregen beter af was geweest met een Amerikaans, Brits of Isralisch exemplaar.
Want? als je Gaza vast zit maakt afkomst niet uit.
pi_211013190
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het is hier geen gezond klimaat voor een Jood om fijn te leven, nooit geweest eigenlijk ook niet maar nu wat extra duidelijk door laaggeschoolde nieuwe Nederlanders.
pi_211013193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]
westers waarschijnlijk niet
pi_211013199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:11 schreef Thorelf het volgende:

[..]
westers waarschijnlijk niet
Het is een probleem binnen Arabische landen.
pi_211013201
quote:

[..]
_O- _O- _O-

Ga lekker wat anders doen als je het niet snapt ipv dit zwakzinnige gelul.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 20-10-2023 01:18:48 ]
pi_211013204
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het is een probleem binnen Arabische landen.
zou mooi zijn,maar israel en europa zijn niet arabisch......
pi_211013209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Waarom? Had hij dat niet al door in Isral geboren en getogen te zijn? Was zijn Isralische paspoort ook niet de reden waarom hij snel een Nederlands paspoort kreeg? Apart.
pi_211013210
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:19 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Daarom geeft ik aan dat Arabische landen er uit moeten komen.
pi_211013217
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Waarom? Had hij dat niet al door in Isral geboren en getogen te zijn? Was zijn Isralische paspoort ook niet de reden waarom hij snel een Nederlands paspoort kreeg? Apart.
Omdat de Amerikanen en de Isralirs tot op het bot gaan om hun onderdanen te bevrijden terwijl het in Nederland niet eens veilig is om een Joodse vlag op te hangen.
pi_211013222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Daarom geeft ik aan dat Arabische landen er uit moeten komen.
absoluut en de arabieren die oa in europa wonen terug gaan om daar hun agressie daar kwijt te kunnen!
pi_211013224
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Omdat de Amerikanen en de Isralirs tot op het bot gaan om hun onderdanen te bevrijden terwijl het in Nederland niet eens veilig is om een Joodse vlag op te hangen.
Dat is niet het antwoord op mijn vraag. Lees mijn post eens even goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 20-10-2023 01:29:59 ]
pi_211013227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
nederland is bang!!
pi_211013229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Dat doet niets af aan mijn antwoord, hij had beter zijn Isralisch paspoort kunnen houden dus.
pi_211013230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:29 schreef Thorelf het volgende:

[..]
nederland is bang!!
Voel het niet. Er is wel ani joods tuig..
pi_211013237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat doet niets af aan mijn antwoord, hij had beter zijn Isralisch paspoort kunnen houden dus.
Dan vraag je je toch af waarom dit in een paar uur geregeld werd als het je toch niets oplevert.
pi_211013240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Voel het niet. Er is wel ani joods tuig..
voel het wel! de anti israel aanhangers zijn veel agressiever en minder empathisch
pi_211013244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dan vraag je je toch af waarom dit in een paar uur geregeld werd als het je toch niets oplevert.
Vond het al opvallend dat er in allerijl twee dagen geleden 200 Nederlandse soldaten naar Cyprus werden gevlogen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 01:36:18 #208
330914 Sherlock_Holmes
pi_211013245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:19 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Maar wel deels islamitisch.
pi_211013250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Toen Oekrane werd aangevallen stikte het van Oekranse kleuren op Facebook. Nu met Isral durft men solidariteit met dat land veel minder te tonen daar er bij de tegenpartij teveel agressieve en soms gewelddadige heethoofden zijn. Want wie wil er nou een baksteen door de ruit of erger?

De solidariteit van vooral moslims met de Palestijnen is deels of misschien zelfs grotendeels alleen maar omdat de tegenpartij Isral is. Over het derderangsburgerschap van vrouwen in Afghanistan en de behandeling van de Oeigoeren in China hoor je ze zo goed als niet.
pi_211013251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Maar wel deels islamitisch.
helaas teveel...en dat is wat mij heel erg benauwd
pi_211013253
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:35 schreef Thorelf het volgende:

[..]
voel het wel! de anti israel aanhangers zijn veel agressiever en minder empathisch
Dat is tijdelijk hoop ik.
pi_211013256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:37 schreef Komondeja het volgende:

[..]
Toen Oekrane werd aangevallen stikte het van Oekranse kleuren op Facebook. Nu met Isral durft men solidariteit met dat land veel minder te tonen daar er bij de tegenpartij teveel agressieve en soms gewelddadige heethoofden zijn. Want wie wil er nou een baksteen door de ruit of erger?

De solidariteit van vooral moslims met de Palestijnen is deels of misschien zelfs grotendeels alleen maar omdat de tegenpartij Isral is. Over het derderangsburgerschap van vrouwen in Afghanistan en de behandeling van de Oeigoeren in China hoor je ze zo goed als niet.
sooo true het barst hier in nederland van de hoofddoeken ,maar als je een kepeltje draagt... nou berg je maar! en nee ik ben niet joods!
pi_211013320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Als kind van een Nederlands staatsburger ben je automatisch Nederlander. Wanneer je in het buitenland geboren bent en de nationaliteit van dat land hebt kun je als je 18 bent kiezen gebruik te maken van de Nederlandse nationaliteit, zoals een paspoort aanvragen, daar heb je 13 jaar de tijd voor. Als je niks doet verlies je na die 13 jaar je Nederlandse nationaliteit. Met een Nederlandse grootvader is de kans groot op een ouder die ook Nederlands was en dus ook dat deze jongen gewoon Nederlands was volgens de wet. De staat heeft hem dus niks toegekend, dat volgt uit de wet. Ze hebben vervolgens kennelijk een noodpaspoort afgegeven. Dat is niks bijzonders, dat gebeurt op Schiphol elke dag voor mensen die plotseling een nieuw paspoort nodig hebben.

Er is niks 'apart' aan de situatie; een Nederlander heeft gewoon snel een paspoort gekregen. Hopelijk helpt het hem dit te overleven.
pi_211013334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is tijdelijk hoop ik.
zou mooi zijn,maar ik werk op schiphol en 80 procent van de secrurity is moslim...je moest eens weten hoe hun gedrag is....heb niet veel hoop ;(
pi_211013337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 02:13 schreef HiZ het volgende:
Hopelijk helpt het hem dit te overleven.
Dat hoop ik ook ^O^
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 02:38:12 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211013373
quote:

[..]
Geldt dat ook voor kinderen op Urk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 04:20:54 #217
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013456
Blijkbaar was 7 okt de start van een grotere Iran MiddenOosten Campaign, Israel (en de VS) beseft dit ook, vandaar ook de uitspraak van de defense minister dat dit geen korte oorlog gaat worden, het is juist net begonnen.

https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-769306
Iran has encouraged its terrorist proxy forces in Iraq, Yemen and Syria to begin a drone war against US forces and Israel. On Thursday drones and rockets targeted Ain al-Asad base in Iraq. This is at least the third attack on the bast this week. Iran operationalized the drones and rocket forces among its proxies this week and used false Hamas accusations that Israel struck a hospital as a catalyst to begin this planned campaign.

Iran has done this before. Pro-Iranian militias in Iraq began targeting US forces in 2019. They first used 107mm rockets that were likely of Iranian origin. They targeted numerous bases, eventually resulting in injuries and deaths. The US then struck Qasem Soleimani and Abu Mahdi al-Muhandis with a missile fired from a drone in January 2020 in response to all the attacks. Iran also carried out a drone and missile attack on Abqaiq in Saudi Arabia and used drones to target ships in the Gulf of Oman over the last two years. Iran also encouraged proxies in Syria to use rockets and drones to attack US forces near the Euphrates.

Lees verder: https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-769306
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 05:03:13 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 05:06:05 #219
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013520
65 gewonden...

Waarom heeft de politie die lui niet massaal met rubber bullets uitgeschakeld? Je gaat toch niet je manschappen daar als schietschijf laten dienen en bestookt worden met stenen en vuurwerk?

https://www.timesofisrael(...)-to-burn-everything/
65 Berlin police injured as pro-Palestinian protesters call to ‘burn everything’
Demonstrators pelt officers with stones, flammable liquids, set up barricades to resist dispersal; 174 arrested; organizers reportedly urged turning Neukoelln district into ‘Gaza’
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:06:06 #220
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013566
quote:
De pro-hamas politici vallen idd vrij vlot door de mand.

Opgeruimd staat netjes, hamas supporters horen sowieso niet in het bestuur van wat dan ook maar in een gesloten inrichting.

Ah is zie dat de IS vlaggen ook al wapperen in Utrecht, de pro hamas gekkies zijn zelfs niet meer verlegen, dit gaat de goede kant op jongens!

Inclusief weer heur

[ Bericht 6% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 20-10-2023 06:11:25 ]
pi_211013579
NOS Liveblog:https://nos.nl/collectie/(...)door-israelisch-vuur

[/quote]
05:30
CNN: grens met Egypte niet vandaag al open

De grens tussen Egypte en de Gazastrook gaat vandaag waarschijnlijk toch nog niet open voor humanitaire noodhulp. Dat zeggen diverse bronnen tegen CNN. "Ik zou er mijn geld niet op durven zetten dat de vrachtwagens erdoor mogen", zegt een bron.

Het vermoedelijke uitstel zou te maken hebben met het feit dat er reparatiewerkzaamheden bezig zijn aan de wegen rond de grensovergang bij Rafah. Die hebben veel schade opgelopen door bombardementen. Al dagen staan er vrachtwagens met hulpgoederen klaar aan de Egyptische kant van de grens. De overgang is dicht vanwege de oorlog.

De Amerikaanse president Biden zei woensdag dat er een akkoord is bereikt met de Egyptische president Sisi om maximaal twintig vrachtwagens met hulpgoederen door te laten. Hij verwachtte dat dat vandaag al zou kunnen, maar volgens CNN komt dat dus te vroeg. Wel verwachten Amerikaanse overheidsfunctionarissen dat de eerste trucks mogelijk morgen kunnen vertrekken richting de Gazastrook, zeggen ze tegen CNN.
[quote]
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:20:57 #222
22565 asco
Los in deze tent
pi_211013581
twitter

Dat antwoord vat het wel samen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:32:12 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211013593
quote:

[..]
wat lost dat op denk je?
Misschien komt er dan een partij aan de macht die het humanitaire lijden van de palestijnen op de (politieke) agenda zet voordat ze terroristische aanslagen plegen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:38:07 #224
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013604
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:20 schreef asco het volgende:
[ twitter ]

Ja ik denk dat ieder weldenkend mens deze week tot zijn afgrijzen heeft ontdekt dat we zitten met mensen die kennelijk heel legitiem vinden om een genocidale antisemitische terreurgroep te steunen.

Bizar hoe snel de maskers af zijn gegaan. Wat dat betreft pakken ze dat uitschot in Frankrijk en Duitsland wel beter aan dan hier.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:54:31 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013622
Goed artikel

https://www.nu.nl/midden-(...)g-niet-begonnen.html
Waarom is de Isralische invasie van de Gazastrook nog niet begonnen?

quote:
De naar schatting dertigduizend strijders waarover Hamas beschikt hebben zich - letterlijk - goed ingegraven. Onder de Gazastrook ligt een netwerk van tunnels en bunkers. Volgens Isralische inlichtingendiensten is dat netwerk uitgerust met generatoren, commandocentra en voorraadmagazijnen.
Jup, Hamas zit met tienduizenden manschappen te wachten en kunnen dat nog maanden volhouden, ze hebben deze oorlog jaren voorbereid. Die bombardementen doen daar niets tegen en ze wachten nu totdat de Israelische soldaten in Gaza zijn om dan via het tunnelnetwerk ze in hinderlagen uit te schakelen. Gaza heeft honderd duizenden gebouwen waar mogelijk een tunnel uitgang in zit. Die kan je niet allemaal met bombardementen uitschakelen. En zelfs als je dat doet, het puin is wellicht in een paar dagen verwijderd zodat de tunnel weer bruikbaar is

[ Bericht 28% gewijzigd door slashdotter3 op 20-10-2023 07:16:51 ]
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:04:50 #226
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed artikel

[..]
Jup, Hamas zit met tienduizenden manschappen te wachten en kunnen dat nog maanden volhouden, ze hebben deze oorlog jaren voorbereid. Die bombardementen doen daar niets tegen en ze wachten nu totdat de Israelische soldaten in Gaza zijn om dan via het tunnelnetwerk ze in hinderlagen uit te schakelen. Gaza heeft tienduizenden gebouwen waar mogelijk een tunnel uitgang in zit. Die kan je niet allemaal met bombardementen uitschakelen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:14:29 #227
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013644
quote:
Dit filmpje van een voormalig Amerikaanse soldaat die uitlegt waarom tunnels onoverwinnelijk zijn. Op elke actie van de aanvaller is er wel een antwoord. 500km tunnel waarvan sommigen 50~100m diep en met meerdere uitgangen, bunkerbusters werken niet.

Gifgas, daar heb je luchtafvoer voor. Onder water zetten daar heb je waterpompen en afsluitbare deuren voor en tevens is Gaza 50m boven zeeniveau dus heb je trage pompen nodig. Net zo snel als het erin wordt gepompt door de aanvaller wordt het door de verdediger er weer uit gepompt.

Tunnels zijn zo nauw dat je geen schilden ofzo kan gebruiken. De verdediger hoeft niet eens te mikken. Die kan gewoon blind van achter een hoek wat sproeien en afketsende kogels raken uiteindelijk wel de aanvaller via de muur, vloer of plafond.
pi_211013645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 05:06 schreef slashdotter3 het volgende:
65 gewonden...

Waarom heeft de politie die lui niet massaal met rubber bullets uitgeschakeld? Je gaat toch niet je manschappen daar als schietschijf laten dienen en bestookt worden met stenen en vuurwerk?

https://www.timesofisrael(...)-to-burn-everything/
65 Berlin police injured as pro-Palestinian protesters call to ‘burn everything’
Demonstrators pelt officers with stones, flammable liquids, set up barricades to resist dispersal; 174 arrested; organizers reportedly urged turning Neukoelln district into ‘Gaza’
Barbaars. Dat is het woord wat in je opkomt als je pro-Palestijnse demonstraties ziet. Barbaarse mensen met barbaarse acties die barbaarse leuzen scanderen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:22:24 #229
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_211013658
Denk zomaar dat ze vandaag de Gazastrook gaan binnenvallen, de geldkraan van Amerika staat open dus kan prima nu.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_211013713
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed artikel

[..]
Jup, Hamas zit met tienduizenden manschappen te wachten en kunnen dat nog maanden volhouden, ze hebben deze oorlog jaren voorbereid. Die bombardementen doen daar niets tegen en ze wachten nu totdat de Israelische soldaten in Gaza zijn om dan via het tunnelnetwerk ze in hinderlagen uit te schakelen. Gaza heeft honderd duizenden gebouwen waar mogelijk een tunnel uitgang in zit. Die kan je niet allemaal met bombardementen uitschakelen. En zelfs als je dat doet, het puin is wellicht in een paar dagen verwijderd zodat de tunnel weer bruikbaar is
Gaza is niet zo heel groot...

Het zou me niet verbazen als het IDF niet alleen met tanks en troepen, maar ook met graafmachines met betonscharen en met een heleboel betonwagens komt aanzetten. Alles afbreken en overal waar een gat in de grond wordt aangetroffen, beton erin.

Dat kan jaren duren, ja... maar dan duurt het maar jaren.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:45:41 #231
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013742
Ik als driezitsbank strateeg zeg ik partijtje van deze dingen erin https://nl.wikipedia.org/wiki/Thermobarisch_wapen
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:56:56 #232
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013780
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ik als driezitsbank strateeg zeg ik partijtje van deze dingen erin https://nl.wikipedia.org/wiki/Thermobarisch_wapen
Zou best kunnen werken maar denk dat de tunnels 99,9% van de tijd leeg zijn. Hamas rent weg om een rechtstreekse confrontatie te vermijden en komt terug om je in de rug aan te vallen en dan snel weer een tunnel in verdwijnen. Tegen de tijd dat jij bij de tunnel bent en een TB bommetje erin gooit zijn ze allang weg. Hamas gaat een cat and mouse spelletje proberen te spelen en IDF langzaam leeg te bloeden, elke dag weer een paar dode IDF soldaten en dat maandenlang.

Ben benieuwd hoe IDF dat gaat oplossen. Cement en puin in en bovenop elk gevonden tunnelingang dumpen is wel een idee
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:01:34 #233
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zou best kunnen werken maar denk dat de tunnels 99,9% van de tijd leeg zijn. Hamas rent weg om een rechtstreekse confrontatie te vermijden en komt terug om je in de rug aan te vallen en dan snel weer een tunnel in verdwijnen. Tegen de tijd dat jij bij de tunnel bent en een TB bommetje erin gooit zijn ze allang weg. Hamas gaat een cat and mouse spelletje proberen te spelen en IDF langzaam leeg te bloeden, elke dag weer een paar dode IDF soldaten en dat maandenlang.

Ben benieuwd hoe IDF dat gaat oplossen.
Ja ik verwacht ook wel dat dit een gebed zonder eind gaat worden en dat we nog niet het begin hebben gezien van de verschrikkingen die die mensen elkaar daar aandoen in naam van waanbeelden.
pi_211013818
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja ik denk dat ieder weldenkend mens deze week tot zijn afgrijzen heeft ontdekt dat we zitten met mensen die kennelijk heel legitiem vinden om een genocidale antisemitische terreurgroep te steunen.

Bizar hoe snel de maskers af zijn gegaan. Wat dat betreft pakken ze dat uitschot in Frankrijk en Duitsland wel beter aan dan hier.
Ik vermoed dat een deel van die mensen kijken naar de gebeurtenissen in dat gebied de laatste 20 jaar. Wst er al die tijd gebeurt in Gaza en de West Bank. Er was voor 7 okt 2023 ook al het een ander gebeurd
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:09:24 #235
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013835
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vermoed dat die mensen kijken naar de gebeurtenissen in dat gebied de laatste 20 jaar. Wst er al die tijd gebeurt in Gaza en de West Bank. Er was voor 7 okt 2023 ook al het een ander gebeurd
Dat hoef je mij niet uit te leggen, ik ben ook vooral anti Hamas, en niet zozeer voor de ene dan wel de andere partij, ze maken er immers beide al generaties lang een pestbende van.

Het gaat me om demonstraties hier die kennelijk terreur toejuichen en met IS vlaggen staan te zwaaien.

Hossend gebak uitdelen na een walgelijk sadistische terreuraanslag

dat soort deviante griezels moeten gewoon n voor n juridisch aangepakt worden, na eerst te zijn afgedroogd door de ME bij voorkeur
pi_211013847
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe IDF dat gaat oplossen. Cement en puin in en bovenop elk gevonden tunnelingang dumpen is wel een idee
Als die tunnels allemaal aan elkaar verbonden zijn snap ik niet waarom ze niet gewoon een paar flinke pompen pakken en die vol laten lopen, laat dat maar eens wat weken lopen, komen die Hamas drollen vanzelf wel bovendrijven.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211013852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als die tunnels allemaal aan elkaar verbonden zijn snap ik niet waarom ze niet gewoon een paar flinke pompen pakken en die vol laten lopen, laat dat maar eens wat weken lopen, komen die Hamas drollen vanzelf wel bovendrijven.
Je zit vlakbij zee toch? Pomp er maar zout water in dan.
pi_211013858
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je zit vlakbij zee toch? Pomp er maar zout water in dan.
Zout water vernield die complete grond daar, ik weet niet hoe het daar zit met land- of tuinbouw, maar er moet wel iets overblijven natuurlijk van dat gebied.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:15:13 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_211013859
quote:

[..]
Damn, dat ze daar nog niet aan hebben gedacht :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211013870
quote:

[..]
Plus gijzelaars.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:18:18 #241
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Damn, dat ze daar nog niet aan hebben gedacht :o
Ik neem toch wel aan dat het IDF notities maakt?
pi_211013886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Plus gijzelaars.
Ik ben bang dat we die gijzelaars nooit meer levend terug zullen zien, wat voor een tactiek ze ook gaan hanteren. En gezien we geen zielige propaganda beelden krijgen van Isralische gijzelaars die met een geweer tegen het hoofd oproepen dat Isral moet stoppen en een schurkenstaat is ga ik er vanuit dat ze niet meer leven. Een terroristische beweging wat in staat is zulke gruweldaden te plegen zie ik nu niet de kalmte en emotie bewaken tijdens die bombardementen en hun jarenlange opgebouwde haat om die gijzelaars goed te behandelen.
pi_211013893
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik neem toch wel aan dat het IDF notities maakt?
Ja, ze zouden gek zijn als ze hier niet mee zouden lezen.
pi_211013894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:20 schreef asco het volgende:
[ twitter ]

Duitsers en jodenhaat, het blijft diep zitten.
pi_211013906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Duitsers en jodenhaat, het blijft diep zitten.
Toon in die media is ook helemaal aan het omslaan, ze hebben die islamitische mensen jarenlang omarmt, jarenlang gefaciliteerd en beschermd en nu zijn zij het die marcheren door de straten oproepen tot het slachten van Joden terwijl ze Joden en Synagoges aanvallen, nee Duitsland lijkt er klaar mee. En het autochtoon volk wat meeloopt met die radicalen is gewoon helemaal de weg kwijt, bruinlinks ga ik ze vanaf nu noemen.
pi_211013912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Toon in die media is ook helemaal aan het omslaan, ze hebben die islamitische mensen jarenlang omarmt, jarenlang gefaciliteerd en beschermd en nu zijn zij het die marcheren door de straten oproepen tot het slachten van Joden terwijl ze Joden en Synagoges aanvallen, nee Duitsland lijkt er klaar mee.
Took them long enough :')
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:24:15 #247
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013913
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Toon in die media is ook helemaal aan het omslaan, ze hebben die islamitische mensen jarenlang omarmt, jarenlang gefaciliteerd en beschermd en nu zijn zij het die marcheren door de straten oproepen tot het slachten van Joden terwijl ze Joden en Synagoges aanvallen, nee Duitsland lijkt er klaar mee.
Ja de roze bril is wel af daar :D
pi_211013919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:22 schreef hollandia02 het volgende:
Denk zomaar dat ze vandaag de Gazastrook gaan binnenvallen, de geldkraan van Amerika staat open dus kan prima nu.
Eind van de middag/ begin avond begint de sabbat, lijkt me een bijzondere timing maar goed.. het zou kunnen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:29:48 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211013936
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Hier heeft GL juist spijt van hun steun aan de motie die opriep Isral te steunen ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:30:28 #250
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211013942
Misschien gebeurd er al het een en ander waar we geen weet van hebben.
Gaza is voor de buitenwereld afgesloten h.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211013958
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier heeft GL juist spijt van hun steun aan de motie die opriep Isral te steunen ;(
Hier komen verkiezingen aan, en dat volk wat nu hun haat ventileert over Isral en de Joden zijn heel wat zetels voor zulke partijen. Ik moet nog maar eens zien of dadelijk bij verkiezingen in Duitsland en Frankrijk de toon zo hard blijft of dat ze dan weer matigen.
pi_211013959
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien gebeurd er al het een en ander waar we geen weet van hebben.
Gaza is voor de buitenwereld afgesloten h.
Staan nogal wat live-camera's gericht op Gaza. Als het daar los gaat dan zien we het hier wel
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:34:14 #253
396550 Richestorags
pi_211013962
quote:

Als jij en je vriendjes je rustig houden gaat het helemaal niet leiden tot WO3.
pi_211013966
quote:

[..]
Stemmers verliezen, enige wat telt.
Geert doet het andersom on dwazen te lokken.
pi_211013968
quote:

[..]
Misschien denken ze daar meer stemmen mee te winnen;
- Afschaffing koningshuis
- Klimaat
- Anti-Isral

Hopelijk wordt de partij gedecimeerd
pi_211013971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:14 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit filmpje van een voormalig Amerikaanse soldaat die uitlegt waarom tunnels onoverwinnelijk zijn. Op elke actie van de aanvaller is er wel een antwoord. 500km tunnel waarvan sommigen 50~100m diep en met meerdere uitgangen, bunkerbusters werken niet.

Gifgas, daar heb je luchtafvoer voor. Onder water zetten daar heb je waterpompen en afsluitbare deuren voor en tevens is Gaza 50m boven zeeniveau dus heb je trage pompen nodig. Net zo snel als het erin wordt gepompt door de aanvaller wordt het door de verdediger er weer uit gepompt.

Tunnels zijn zo nauw dat je geen schilden ofzo kan gebruiken. De verdediger hoeft niet eens te mikken. Die kan gewoon blind van achter een hoek wat sproeien en afketsende kogels raken uiteindelijk wel de aanvaller via de muur, vloer of plafond.
Resteert een volledige omsingeling en afsluiting van voedsel en water, zolang als het moet duren (zoals dat in het verleden vaker gebeurd is om een vesting in te nemen). Maar daar tref je ook de burger mee, dus zolang dat humanitaire probleem niet opgelost is is dat ook geen optie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:36:34 #257
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_211013974
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:35 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
- Klimaat
- Anti-Isral

Vooral linkse mensen happen daar op, het brede midden wat minder.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_211014002
quote:

Niemand van de gewone burgers zal winnen Werkperd, alleen het rijk elitair volk wat altijd verdiend aan een oorlog. Ik snap de irritatie jegens Isral, ik begrijp en voel het leed van de Palestijnen, maar wat nu in Europa gebeurd is niet de manier om dit aan te pakken. Demonstreren is jullie recht, en dat er andere acties moeten komen helemaal mee eens, maar het geweld, het belagen van Joden hier in Europa moet gewoon stoppen. Als dat stopt beste Werkperd dan zal je opvallen dat veel mensen die nu kritisch zijn op wat gebeurd in Europa de focus zullen verleggen op het conflict in Isral en Palestina, en het lijkt mij dat mensen zoals jou dat toch graag willen. Je krijgt niet alle Europeanen aan je kant als er aanslagen gepleegd worden en Joden belaagd, ook wij Europeanen hebben een geschiedenis die andere culturen misschien niet begrijpen en het is n van onze meest zwarte bladzijden in onze Europese geschiedenis.
pi_211014023
quote:

[..]
- Klimaat
- Anti-Isral

Als ik voor mezelf spreek dan spelen Isral en het al dan niet afschaffen van het Koningshuis geen enkele rol bij het bepalen van mijn stem.

Hooguit als een partij echt de extremen opzoekt, zoals Denk en BIJ1.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_211014027
quote:

[..]
Ongelofelijk, terwijl die motie ging over het veroordelen van steunbetuigingen aan Hamas na- en het recht op zelfverdediging van israel tegen- de terroristische slachtpartij van Hamas.

Ik vond de 'voor' stem van GL al apart, maar dat zal mogelijk onder invloed van de samenwerking met de PvdA gebeurd zijn.

Het huidige standpunt van GL komt meer overeen met de extremistische aard van deze partij, onderwijl de PvdA meesleurend hierin.

Denk niet dat het alsnog tot een scheuring in de samenwerking komt, maar ik vermoed dat de partijtoppen alle zeilen moeten bijzetten.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:44:47 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211014030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:32 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hier komen verkiezingen aan, en dat volk wat nu hun haat ventileert over Isral en de Joden zijn heel wat zetels voor zulke partijen.
Welk volk is dat?
Huilen dan.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:45:37 #262
396550 Richestorags
pi_211014038
quote:

[..]

Explosieven aanbrengen. Ingang dichtgieten met beton. Brand stichten. Er vallen echt wel wat dingen te bedenken die een tunnel niet zo leuk maken. Daarnaast: water afsluitbare deuren? Ik geloof niet dat het zo geavanceerd is.
pi_211014047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als ik voor mezelf spreek dan spelen Isral en het al dan niet afschaffen van het Koningshuis geen enkele rol bij het bepalen van mijn stem.

Hooguit als een partij echt de extremen opzoekt, zoals Denk en BIJ1.
Voor jou wellicht niet, maar veel partijen proberen zieltjes te winnen met populistisch gebrabbel. Bovenstaande 3 punten zijn momenteel 'hot topic' en veel mensen tuinen daar gewoon in. We zien het wel na de verkiezingen. Ik vrees echter dat NL net zo'n verdeelde politiek krijgt als de VS
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:49:03 #264
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014058
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welk volk is dat?
Mensen die gaan hossen en gebak uitdelen na afschuwelijk sadistische terreur, de pro hamas demonstranten, inclusief die idioot met de IS vlag natuurlijk.

Dat volk denk ik, wat dacht jij dan?
pi_211014088
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:34 schreef Richestorags het volgende:
Als jij en je vriendjes je rustig houden gaat het helemaal niet leiden tot WO3.
Het leidt sowieso niet tot WO3. Niet zolang Iran geen nucleaire wapens heeft. En China en Rusland kan het aan hun reet roesten, behalve Rusland dan natuurlijk om Amerika en het Westen terug te pakken voor Oekraine en een hak te zetten qua moties in de VN etc etc. Maar dat is heel wat anders dan een WO3.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:54:48 #266
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211014115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:54 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Het leidt sowieso niet tot WO3. Niet zolang Iran geen nucleaire wapens heeft. En China en Rusland kan het aan hun reet roesten, behalve Rusland dan natuurlijk om Amerika en het Westen terug te pakken voor Oekraine en een hak te zetten qua moties in de VN etc etc. Maar dat is heel wat anders dan een WO3.
Rusland zal alleen maar provoceren, die hebben de middelen en de mankracht niet om zich bezig te houden met een 3e wereldoorlog, Europa is er ook nog, Amerika heeft nog heel wat middelen, Australi er is nog. Nee die Russen houden zich wel rustig buiten wat olie op het vuur gooien. WW3 zie ik ook niet snel gebeuren, wel dat de pleuris gaat uitbreken in Europa/Amerika door het volk wat niet zal kunnen verkroppen dat Isral daar de komende tijd los zal gaan. China heeft het westen nodig voor hun economie, en die Arabische landen zijn al helemaal afhankelijk van het westen, die zullen wel wat dreigen of roepen maar zich voor de rest rustig houden omdat ze dan in volledige armoede zullen vallen.
pi_211014128
quote:

[..]
Ze kunnen het er ook sneller inpompen dan dat Hamas het er uit kan pompen. Costa Concordia had ook pompen om het water eruit te pompen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:01:27 #269
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014138
Geen derde wereldoorlog, nee verwacht ik ook niet, maar weer een decennium aan krankzinnig terreur zit er natuurlijk wel dik in met onze vrolijke vrienden.
pi_211014153
quote:

[..]
- Klimaat
- Anti-Isral

Anti-Israel is gewoon klinkklare onzin.

Waarom hebben mensen die vrijheid zo hoog hebben zitten toch de nare neiging om alles wat ze niet zint de mond te snoeren
pi_211014158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:54 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_minister_says_gaza/
Israel war: Israeli foreign minister says Gaza territory will shrink after war
En ook daar moet de bevoking dankbaar voor zijn
pi_211014161
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:05:55 #273
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014164
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom hebben mensen die vrijheid zo hoog hebben zitten toch de nare neiging om alles wat ze niet zint de mond te snoeren
Bij terreur verering en antisemitisme heb je eigenlijk geen andere optie toch? Of, nuanceer dat eens eventjes voor mij, dan zet ik even een lekker bakje koffie en dan zal ik een poging doen om mijn beperkte en vertroebelde blik te laten verlichten door jouw heldere kijk op de zaken.

succes!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:06:24 #274
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:07:20 #275
396550 Richestorags
pi_211014172
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:54 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Nee idd, dat zei ik gisteren ook al. Rusland en China gaan geen echte oorlog riskeren om Iran, Iran zal terug in haar hok worden gezet als ze echt gaan doorzetten. Dit was meer een sneer naar Werkperd over maatschappelijke onrust ;)
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:07:33 #276
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:08:08 #277
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211014178
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Geen derde wereldoorlog, nee verwacht ik ook niet, maar weer een decennium aan krankzinnig terreur zit er natuurlijk wel dik in met onze vrolijke vrienden.
Dat is ook nooit weg geweest sinds 9/11, vervelende bijkomstigheid maar dat zal voorlopig ook wel zo blijven, is het niet Israel dan vinden ze wel weer wat anders om terreur goed te praten.
pi_211014187
quote:

[..]

Omdat als je de steun op de motie intrekt die ging over het veroordelen van de terreur van Hamas en het recht op zelfverdediging van Isral, je gewoon anti-Isral bent. Het was geen pro-Isral motie want dan had GL/PvdA gelijk gehad
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:09:41 #279
396550 Richestorags
pi_211014190
quote:

[..]

Waarom heb jij de neiging om te ontkennen dat het antisemitisme welig tiert? Ik heb daar bronnen voor aangeleverd in eerdere topics. In de praktijk kunnen we ook zien dat "steun voor Palestina" (waar ik niet op tegen ben) voor een deel van de groep overloopt in rellen, schoppen tegen het Westen en Joden.

Nogmaals, het feit dat zo'n mini brandhaard zoveel verontwaardiging oproept en andere conflicten niet is veelzeggend. Ik kwam van de week een Soedanese vriend van mijn Marokkaanse buurman tegen bij de Appie. Hij vertelde mij dat zijn voltallige familie naar Egypte was gevlucht en dat de grens nu dicht is. De beschrijvingen die hij gaf waren niet echt om vrolijk van te worden. Het conflict daar draait o.a. om goud en in de naam daarvan worden nog meer mensen ontheemd dan heel Gaza ooit zal tellen en meer mensen gedood dan heel dit kut conflict. Soedan betekent ook land van goud in hun lokale taal. Kijk een willekeurige video over Zuid-Soedan en je ziet enorme tentenkampen waar de omstandigheden heel kut zijn.

Maar waar zijn de Soedanvlaggen zwaaiers? Nergens te bekennen. Nergens. Idem met Rohingya, Afghanistan en Jemen. Maar kennelijk werkt het feit dat er Joden bij betrokken zijn als een lap op een stier.

[ Bericht 46% gewijzigd door Richestorags op 20-10-2023 09:17:07 ]
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:09:51 #280
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211014191
Toch wel vreemd hoe nutteloos het leger of politie is tegen vijanden binnen eigen land die geen wapens gebruiken maar wel op een andere manier laten zien dat ze vijandig zijn.
twitter
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:11:10 #281
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211014202
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Lol

[ afbeelding ]
He wij hebben hier ook een Thierry met gelijkaardig gedachtengoed. Het komt wel heel dicht bij nu. ;(
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:11:21 #282
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014205
quote:
Lol

[ afbeelding ]
The Angry little Zionist war pigs klinkt wel als een obscuur punk bandje eigenlijk :D
pi_211014210
quote:
Lol

[ afbeelding ]
En daarna heeft hij nog eens sorry gezegd + z'n account opgeheven :9
SPOILER
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:12:20 #284
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:13:38 #285
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211014219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 02:24 schreef Thorelf het volgende:

[..]
zou mooi zijn,maar ik werk op schiphol en 80 procent van de secrurity is moslim...je moest eens weten hoe hun gedrag is....heb niet veel hoop ;(
Dat vind ik op zich ook wel een beetje een risico..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:14:05 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211014224
quote:
Dit soort plaatjes kun je beter posten op de Feesboek van je moeder.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:14:27 #287
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211014227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:12 schreef Anton91 het volgende:

[..]
SPOILER
'Zionists are genicidal, demonic, greedy, pedophilic retards' Gevolgd door 'I apologize if anyone interpreted my words the wrong way' _O- _O- 8)7
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:14:43 #289
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:12 schreef Anton91 het volgende:

[..]
SPOILER
Niet zo handig, hij heeft nu tijd zat
pi_211014236
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Bij terreur verering en antisemitisme heb je eigenlijk geen andere optie toch? Of, nuanceer dat eens eventjes voor mij, dan zet ik even een lekker bakje koffie en dan zal ik een poging doen om mijn beperkte en vertroebelde blik te laten verlichten door jouw heldere kijk op de zaken.

succes!
Het ging over GroenLinks clown :')

En anders stel je al die sturende ridicule vragen aan Tekaschi, die kan goed verwoorden wat ik daar van vindt.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:16:27 #291
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is ook nooit weg geweest sinds 9/11, vervelende bijkomstigheid maar dat zal voorlopig ook wel zo blijven, is het niet Israel dan vinden ze wel weer wat anders om terreur goed te praten.
Nja maar het gaat wel in golven heb ik het idee, maar goed, ja terroristen vinden kennelijk altijd wel een aanleiding.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:17:29 #292
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:18:18 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211014259
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Toch wel vreemd hoe nutteloos het leger of politie is tegen vijanden binnen eigen land die geen wapens gebruiken maar wel op een andere manier laten zien dat ze vijandig zijn.
[ twitter ]
Toch wel aardig dat ze hun ware aard laten zien aan dat naeve GL volk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:20:06 #294
13462 BansheeBoy
pi_211014273
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nja maar het gaat wel in golven heb ik het idee, maar goed, ja terroristen vinden kennelijk altijd wel een aanleiding.
Ik had me even voorgenomen om je een bevooroordeelde kwal te noemen met cht alleen maar denkbeelden en opmerkingen in het voordeel van Isrol. Maar dat laat ik maar achterwege. Dat is m.i. toch niet bevorderlijk voor een inhoudelijk debat. Ik ga graag het gesprek met je aan Andalou_Hond

vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:20:38 #295
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014276
quote:
Ja de oorlogsindustrie draait op volle toeren, goed voor de economie zal ik maar zeggen
pi_211014277
quote:
Blijf me verbazen waar ze al die miljarden vandaan toveren.
pi_211014282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Blijf me verbazen waar ze al die miljarden vandaan toveren.
Geldprinter doet brrrrrrrr

Dat geld halen ze gewoon bij ons vandaan, over een half jaar krabt iedereen zich achter de oren afvragend hoe het kan dat we alweer minder boodschappen krijgen voor hetzelfde geld dan nu.
pi_211014289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik vraag mij zelf meer af waarom de mensen die jarenlang onder elke steen een nazi zagen, die voor homorechten, vrouwenrechten, rechten voor minderheden zijn nu zo'n oogkleppen op en lopen ze mee te marcheren met het volk wat aantoont vele malen radicaler en extremistischer te zijn dan de "vijand" die ze al decennia lang via de media en hun politieke partijtjes voorgeschoteld krijgen. Rare wereld als je die mensen opeens "from the river to the sea" hoort scanderen.

En ja we hebben vrijheid hoog zitten hier in Europa, maar dat betekend niet dat extremisten maar gebruik kunnen blijven maken van onze vrijheden, onze rechten en onze softe aanpak om hun radicale agenda door te drukken.
'From the river to the sea' is oproepen tot geweld (genocide eigenlijk) en is strafbaar volgens artikel 137D van het wetboek voor strafrecht.

Oppakken dus diegenen die dit scanderen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:22:00 #299
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014292
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik had me even voorgenomen om je een bevooroordeelde kwal te noemen met cht alleen maar denkbeelden en opmerkingen in het voordeel van Isrol. Maar dat laat ik maar achterwege. Dat is m.i. toch niet bevorderlijk voor een inhoudelijk debat. Ik ga graag het gesprek met je aan Andalou_Hond

:') jezelf meteen tegenspreken is wel exemplarisch voor je ook he :')

_O-

Zeldzaam achterlijk
pi_211014293
En vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')