Mijn god kerel, wat heb jij een middeleeuwse denkbeelden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
We zien wel welke kant het op gaat hier in Europa. De zgn vrijheid (van meningsuiting) en democratie, totdat je je religie serieus wilt nemen. In Frankrijk mag je geen hoofddoek op school en in openbare functies en op school tegenwoordig zelfs niet de abaya. Al Ghazi ontslagen bij zijn club omdat hij achter de Palestijnen staat en Mazraoui zit bij Bayern ook op de schopstoel voor hetzelfde "vergrijp". Gaat nergens over.
Als een drachtige girl van 17 kuis wil zijn geldt die democratie niet. Maar als je naar diezelfde klas zou gaan in een doorschijnende badpak: zingen die zure Franse baguettehoofden met gesmolten kruidenboter in de ruwe oneffen mondhoekjes"Be my guest!".
Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.²
Ja zo'n waterijsje is ook wel lekker onder de zon.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brood, kaas en broccoli zijn op maar een daar raketje is altijd wel geld voor te vinden.
Vind het een prachtig volk qua uiterlijk dus hopelijk worden die een keer vrijgelaten op de wereld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel van een militair verzwakt Iraans regime zou zijn dat de Iraanse bevolking eindelijk eens de kans zou krijgen om de ayatollah's uit de weg te ruimen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik laat iets weg? Oh sorry man. Tim was te links én woke
Weet je waar het me aan deed denken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jezus wat een gillende hoofddoek. Leer eens luisteren. Als het voor veiligheid nodig is dat je gaat - ga je.
Ik geloof echt nooit dat SA zichzelf hierbij gaat betrekken. Nooit.quote:
Liever nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Één mazzel nog: Trump is geen president op dit moment.
Stel je voor...
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je waar het me aan deed denken?
Je hebt toch die films gezien dat iemand bezeten is door een demon. Vervolgens komt er een priester langs probeert die demon uit die persoon te krijgen
Naja, dat dus
Ze klinkt ook echt bezeten, een en al wartaal wat er uit haar mond komtquote:
Ken best veel Iraniërs hier in Nederland, TOP volk. Echt serieus en meen ik echt. Die mensen verdienen ook een vrij land. Ik kom dan veel in Azië waar de mensen heel gastvrij zijn, maar de Iraniërs hier in Nederland zijn next level gastvrijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een prachtig volk qua uiterlijk dus hopelijk worden die een keer vrijgelaten op de wereld.
Filmpje laadt niet, maar ik vermoed dat hoofddoekje weigert Hamas af te keuren en die ouwe met whataboutismes bekogelt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Knollenman het volgende:
Ik kon het fragment even niet vinden, maar heb deze nu weer gevonden.
Hier een discussie op een Amerikaanse uni tussen een Joodse spreker en een pro Palestina studente.
Luister heel goed wat hier gebeurt. Dit vat het hele conflict samen.
Ik sta met mijn vadsige body midden in de samenleving man. Je trapt graag tegen mij aan maar je zou willen dat iedereen zo'n modelburger was. Ik ben beleefd, betaal belasting, geen contact met de politie en ben niet vies van heerlijke spijzen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn god kerel, wat heb jij een middeleeuwse denkbeelden.
Vind ik dus ook, zelden zo'n gastvrij en leuk volk meegemaakt, voor zover generaliseren kan en mag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken best veel Iraniërs hier in Nederland, TOP volk. Echt serieus en meen ik echt. Die mensen verdienen ook een vrij land. Ik kom dan veel in Azië waar de mensen heel gastvrij zijn, maar de Iraniërs hier in Nederland zijn next level gastvrij
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Knollenman het volgende:
Hier een discussie op een Amerikaanse uni tussen een Joodse spreker en een pro Palestina studente.
Zij weet wat ze zegt. Hij duidelijk niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef Knollenman het volgende:
Zal niet lang meer durenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Één mazzel nog: Trump is geen president op dit moment.
Stel je voor...
En je bent uitermate beleefd tegen vrouwen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta met mijn vadsige body midden in de samenleving man. Je trapt graag tegen mij aan maar je zou willen dat iedereen zo'n modelburger was. Ik ben beleefd, betaal belasting, geen contact met de politie en ben niet vies van heerlijke spijzen.²
Ja die zijn meestal gevlucht voor dat fijne regime daar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken best veel Iraniërs hier in Nederland, TOP volk. Echt serieus en meen ik echt. Die mensen verdienen ook een vrij land. Ik kom dan veel in Azië waar de mensen heel gastvrij zijn, maar de Iraniërs hier in Nederland zijn next level gastvrij
Mijn zwager komt uit Iran, super chille gast, echtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Terroristen goedpraten ben je sowieso af als mens, daar kan geen religie of levensovertuiging tegenop en dan mag je meteen de prullenbak in.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
[..]
Zij weet wat ze zegt. Hij duidelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |