abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:36:07 #201
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211011398
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
totdat je je religie serieus wilt nemen.
ja maar ja

:')________________!

egthor
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211011402
Die heeft vaak de vierdaagse gewonnen zeg :o
Nieuw is niet altijd beter.
pi_211011407
Ik wist niet dat de Nederlandse politie hiertoe in staat was
En zo worden ze 1 voor 1 door ome agent naar huis gestuurd O+

Weg......bang
Doorlopen....bang
Nee doorlopen jij .... bang bang bang _O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:36:42 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211011412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Iran moet echt terug zijn hok in worden geduwd. Bron achter veel ellende in het Midden-Oosten :r
Ah joh, dat zijn Sji'ieten, dus die liggen sowieso eerst in de clinch met de Soennieten. Of andersom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:36:47 #205
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211011415
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die heeft vaak de vierdaagse gewonnen zeg :o
kun je die winnen? :o
pi_211011421
quote:
We zien wel welke kant het op gaat hier in Europa. De zgn vrijheid (van meningsuiting) en democratie, totdat je je religie serieus wilt nemen. In Frankrijk mag je geen hoofddoek op school en in openbare functies en op school tegenwoordig zelfs niet de abaya. Al Ghazi ontslagen bij zijn club omdat hij achter de Palestijnen staat en Mazraoui zit bij Bayern ook op de schopstoel voor hetzelfde "vergrijp". Gaat nergens over.

Als een drachtige girl van 17 kuis wil zijn geldt die democratie niet. Maar als je naar diezelfde klas zou gaan in een doorschijnende badpak: zingen die zure Franse baguettehoofden met gesmolten kruidenboter in de ruwe oneffen mondhoekjes"Be my guest!".

Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.

:{²
Wat?
pi_211011423
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mannen hoeven niet kuis te zijn?

Hilarisch altijd, die focus op vrouwen wanneer het over lichamelijkheid en bescheidenheid gaat
Ja, daar word ik ook misselijk van.

Maar ja, ze moeten de mannen natuurlijk niet op verkeerde gedachten brengen.

Maar goed, het is offtopic.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:37:39 #208
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211011430
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat?
Geen acht op slaan, ze zijn zijn medicatie nog steeds aan het bijstellen geloof ik
pi_211011437
quote:
We zien wel welke kant het op gaat hier in Europa. De zgn vrijheid (van meningsuiting) en democratie, totdat je je religie serieus wilt nemen. In Frankrijk mag je geen hoofddoek op school en in openbare functies en op school tegenwoordig zelfs niet de abaya. Al Ghazi ontslagen bij zijn club omdat hij achter de Palestijnen staat en Mazraoui zit bij Bayern ook op de schopstoel voor hetzelfde "vergrijp". Gaat nergens over.

Als een drachtige girl van 17 kuis wil zijn geldt die democratie niet. Maar als je naar diezelfde klas zou gaan in een doorschijnende badpak: zingen die zure Franse baguettehoofden met gesmolten kruidenboter in de ruwe oneffen mondhoekjes"Be my guest!".

Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.

:{²
Je religie staats haaks op de grondwet malloot.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211011439
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat?
je hebt je gelijke getroffen
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:38:09 #211
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211011440
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Aanspreken? Die aksievoerders DOEN niet anders... wanneer het Jan Blanke Boerenlul betreft. Die moet op cursus, die moet op diversiteitstraining, die moet aanhoren dat hij onderdeel is van het 'Systeem', het witte patriarchaat vol racisme en homo-haat. Die spreken ze wel aan, ja... en hoe.

Verder beantwoord je mijn vragen niet. Waarom die vlaggen, Momo?

Kom ik zelf regelmatig op die plekken?

...

Waarom denk je dat ik die sfeer zou goed ken en verfoei?
Waarom de vlaggen, hoezo moet ik dat beantwoorden waarom radicale moslims met een Taliban vlag staan te wapperen? Waarschijnlijk omdat ze radicale moslims zijn met radicale ideeën.

Voor iemand die zelf regelmatig op die plekken komt ben je wel heel makkelijk om iedereen progressief of iedereen op een universiteit in 1 box te stoppen. Echt niet iedereen is hetzelfde hoor. Niet iedereen heeft iets met pronouns, echt niet iedereen staat achter Palestina of Hamas hoor. Net als de rest van de samenleving staan de meeste mensen er neutraal in. Ja er zijn van die aparte groepjes op universiteiten, maar nu doe je net of de hele universiteit zo is. Er is net zo goed een groep VVD studenten die bekakt praten en dure polo's dragen die weer heel ander politiek beeld hebben.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:38:15 #212
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211011441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ja, daar word ik ook misselijk van.

Maar ja, ze moeten de mannen natuurlijk niet op verkeerde gedachten brengen.

Maar goed, het is offtopic.
maar ik ben gek op verkeerde gedachten ;(

je mag echt niks meer hier he
pi_211011446
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]
je hebt je gelijke getroffen
_O-
pi_211011450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Protesteren zit niet in de Nederlanders.
Vroeger wel meer is mijn indruk. Tegenwoordig zijn de mensen die iets te verliezen hebben er niet zo happig op om met hun kop op social media te verschijnen. Pas als veel mensen financieel het een stuk slechter krijgen, wordt de drang om te protesteren groter. Overigens vind ik het wel wonderlijk dat zoveel medelanders van islamitische huize de neiging hebben om op straat te gaan lopen blèren. Wat boeit hen die Palestijnen en joden nou, zou je denken. Het is nutteloos.
pi_211011456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah joh, dat zijn Sji'ieten, dus die liggen sowieso eerst in de clinch met de Soennieten. Of andersom.
Maar dat weerhoudt hun er niet van overal brandjes op te stoken.
pi_211011462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Extinction Rebellion, de club die opriep om naar de A12 te komen toen er in Rotterdam 3 mensen waren doodgeschoten....
Kwalijk inderdaad.
En de drie weken ervoor riepen ze ook al elke dag mensen op om naar de A12 te komen. Net toen de politie een personeelsdag had, er een tropische dag was met mooi strandweer, een dag met buurtfeest en het was ook pas geasfalteerd dus inderdaad erg kwalijk. Ze wisten gewoon al weken van te voren dat er een dag zou komen dat er drie mensen 25 km verderop neergeschoten zouden worden. Tijdreizigers bestaan niet, dit kan niet. Kamervragen??
pi_211011465
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:

Weg......bang
Doorlopen....bang

[ twitter ]
Jezus wat een gillende hoofddoek. Leer eens luisteren. Als het voor veiligheid nodig is dat je gaat - ga je.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211011471
quote:
12s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
BDS?

:@

wasda?
'Boycott, Divestment, Sanctions'

Een groep anti-Israël activisten, die niets anders doen dan haat spuwen over Israël en Zionisme. Ook worden ze beschuldigd van antisemitisme en hebben meermaals individuen omarmd of een platform gegeven die connecties hadden met terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:40:02 #219
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211011474
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Kwalijk inderdaad.
En de drie weken ervoor riepen ze ook al elke dag mensen op om naar de A12 te komen. Net toen de politie een personeelsdag had, er een tropische dag was met mooi strandweer, een dag met buurtfeest en het was ook pas geasfalteerd dus inderdaad erg kwalijk. Ze wisten gewoon al weken van te voren dat er een dag zou komen dat er drie mensen 25 km verderop neergeschoten zouden worden. Tijdreizigers bestaan niet, dit kan niet. Kamervragen??
Ironie moet je leren, oefenen en cultiveren. Dit is het niet, maar, vooral blijven oefenen
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:40:05 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211011476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom de vlaggen, hoezo moet ik dat beantwoorden waarom radicale moslims met een Taliban vlag staan te wapperen? Waarschijnlijk omdat ze radicale moslims zijn met radicale ideeën.

Voor iemand die zelf regelmatig op die plekken komt ben je wel heel makkelijk om iedereen progressief of iedereen op een universiteit in 1 box te stoppen. Echt niet iedereen is hetzelfde hoor. Niet iedereen heeft iets met pronouns, echt niet iedereen staat achter Palestina of Hamas hoor. Net als de rest van de samenleving staan de meeste mensen er neutraal in. Ja er zijn van die aparte groepjes op universiteiten, maar nu doe je net of de hele universiteit zo is. Er is net zo goed een groep VVD studenten die bekakt praten en dure polo's dragen die weer heel ander politiek beeld hebben.
Best problematisch niet?

Verder heb ik in geuren en kleuren uitgelegd, juist WAT het verschil is tussen daadwerkelijke progressiviteit en die woke rommel die er voor door moet gaan. Dat je jank en blèrt over tolerantie en inclusie maar tegelijkertijd de grootste bron die dat onmogelijk maakt totaal negeert.

Nu ook weer. "Ja, wat radicale moslims met radicale vlaggen en ideeën... dat kan, hoort erbij".

Ondertussen is een Nederlands vlaggetje op je jas al een teken van een GROOT PROBLEEM.

Hi-la-risch
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:40:29 #221
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211011479
quote:
13s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Boycott, Divestment, Sanctions'

Een groep anti-Israël activisten, die niets anders doen dan haat spuwen over Israël en Zionisme. Ook worden ze beschuldigd van antisemitisme en hebben meermaals individuen omarmd of een platform gegeven die connecties hadden met terrorisme.
Oh, niet met zweepjes dus
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:41:10 #222
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211011484
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:

Weg......bang
Doorlopen....bang

[ twitter ]
Dat hysterische wijf :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_211011486
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daar speelde íetsje meer, maar ik begrijp dat je dat achterwege laat. Ik heb het zelfs in de vorige post uitgelegd.

Het is een gegeven, dat wegkijken.
ik laat iets weg? Oh sorry man. Tim was te links én woke
pi_211011496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:

[..]
Jezus wat een gillende hoofddoek. Leer eens luisteren. Als het voor veiligheid nodig is dat je gaat - ga je.
Das het enige dat ze kunnen blijkbaar, hard krijsen.
pi_211011505
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Iran moet echt terug zijn hok in worden geduwd. Bron achter veel ellende in het Midden-Oosten :r
Bijkomend voordeel van een militair verzwakt Iraans regime zou zijn dat de Iraanse bevolking eindelijk eens de kans zou krijgen om de ayatollah's uit de weg te ruimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')