Hoop dat ie wakker blijftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit White House (live bij Steve op de stream).
Je hebt het gewoon fout. Geef een keer toe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag wonen waar je wil wat mij betreft hoor, vliegtickets Istanboel of Damascus zijn niet zo duur.
Vliegtuig vertraagd?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit White House (live bij Steve op de stream).
-oh nu temporary delayed-
Nee, is Pentagon briefing.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
-oh nu temporary delayed-
Waarom zou je je moeten verdiepen in een als religie vermomde politieke beweging?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat kan hij eraan doen dat jij onwetend bent?
quote:
Gok verwijzing naar Joden als ongelovigen dus die moeten dood? Wat nog onjuist is ook. Joden en Christenen worden niet kafir gezien.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks!
@:Jippie we hebben nog een aanwijzing. Ben zelf ook benieuwd waarom het woord gebruikt werd.
Ik herken me er totaal niet in, ik ben een nobele en hoofse ridder wat vrouwen betreft en ik zet ze van nature op een voetstuk, voer haar chocolaatjes met verse aardbeien en masseer haar voeten urenlang dus ik moet je helaas teleurstellen hierin.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon fout. Geef een keer toe.
Zodat je niet dom overkomt zoals nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten verdiepen in een als religie vermomde politieke beweging?
Biden komt nog, die spreekt het volk als het goed is om 8.00 PM local time toe. Mogelijk is daar die vertraging voor?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja je hebt gelijk Pentagon briefing
Dat is mijn punt precies. Thanks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken me er totaal niet in, ik ben een nobele en hoofse ridder wat vrouwen betreft en ik zet ze van nature op een voetstuk, voer haar chocolaatjes met verse aardbeien en masseer haar voeten urenlang dus ik moet je helaas teleurstellen hierin.
Steve zat net te springen in zijn stoel omdat hij dacht dat WOIII uitgebroken was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Misschien hier iets mee te maken?
Steve zit de hele tijd te wachten tot hij zijn zalm in de airyfyer kan doen tijdens de speech.
Wat was die andere intel twitter ook alweer?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Misschien hier iets mee te maken?
Steve zit de hele tijd te wachten tot hij zijn zalm in de airyfyer kan doen tijdens de speech.
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:08 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zodat je niet dom overkomt zoals nu.
IntelDoge en IntelCrab zijn de goede Intel accounts op twitter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat was die andere intel twitter ook alweer?
Thanks @Momoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
[..]
IntelDoge en IntelCrab zijn de goede Intel accounts op twitter.
Voor die groep gaat het ook helemaal niet om Palestina.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.
Mens, ik heb hoofdpijn jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet ik nou voor de derde keer in een uur zeggen dat dat verhaal uit de New York Post kwam die bronnen zouden hebben bij IDF.![]()
Hier hebben we dat soort vrijheden nog ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.
Aantal mensen die roeptoeteren zijn niet de academische wereld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
De staat van de Nederlandse academische wereld.
[ twitter ]
[ twitter ]
Heb de oude jij ook gemist de laatste tijdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mens, ik heb hoofdpijn ja![]()
Daarnaast de nodige slaaptekort opgebouwd de laatste week
Waardoor mijn hersenen niet meer functioneren zoals het hoort
Jezus, na die LHBT gekut nu weer deze meuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hef die tenten gewoon op. Zijn geen universiteiten meer, zijn woke gifbelten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Zolang ze maar van de Brabantse vlag afblijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier hebben we dat soort vrijheden nog ja.
Ik las 'anaalstraat'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:24 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Laat me raden, Kanaalstraat?
Ben het niet altijd met je eens, maar nu.....quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hef die tenten gewoon op. Zijn geen universiteiten meer, zijn woke gifbelten.
Gelukkig zijn overheden in andere Europese landen wel slim genoeg om dit soort jihadistische betogingen te verbieden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.
Wees blij dat ze zo dom zijn dat ze niet weten dat het niet fijn vertoeven is, als homo, in het Midden-Oosten. Dan zou er al heel wat minder volk ook vandaag weer in Nederlandse steden staan te 'demonstreren'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jezus, na die LHBT gekut nu weer deze meuk.
Dit staat in mijn ogen gelijk aan het openlijk demonstreren pro IS.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bedankt, wokies.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
Een hele zorgwekkende ontwikkeling.
[ twitter ]
Godverdomme dit maakt me wel droevig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Nee noh dit is gewoon een groepje binnen de UVA die dit doet, ik weet niet waarom mensen in dit topic doen alsof hele universiteiten en grote groepen studenten hier aan mee doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:17 schreef Knollenman het volgende:
Ik geloof niet dat dit waar is dat het echt vanuit de UVA komt, misschien eoa nitwit die wat flyers heeft neergelegd?
Dit kan toch niet !?
Niet elke man is als Tom Egbers hequote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerlijk, heb met mannen gewerkt. Nederlandse mannen. Was hel. Opmerkingen over dat een vrouw niet in een plek vol mannen hoort te werken tot aan seksuele opmerkingen tot aan ongewenste apps van getrouwde collega. Heb er een ptss aan overgehouden (no joke).
Dus hou dit soort opmerkingen waarin je doet alsof het voor de vrouw hier per definitie beter is maar voor je. Het is incorrect. Ook ongelovige Nederlandse mannen kunnen zwijnen zijn. Echt, hou op
Tis ook een keer goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Amerikaanse basis in Irak aangevallen.
Antischeepsrakketen afgevuurd op de USS Carney.
Derde Amerikaanse vliegdekschip naar de knoflookregio.
Ken jij de medewerkers/studenten aan de uva niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:17 schreef Knollenman het volgende:
Ik geloof niet dat dit waar is dat het echt vanuit de UVA komt, misschien eoa nitwit die wat flyers heeft neergelegd?
Dit kan toch niet !?
500-800 man las ik op twitter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee noh dit is gewoon een groepje binnen de UVA die dit doet, ik weet niet waarom mensen in dit topic doen alsof hele universiteiten en grote groepen studenten hier aan mee doen.
Heb ik in dat andere topic al gedaan.quote:
Even voor de duidelijkheid. Mensen in deze situatie zijn Nederlander. Ze krijgen het nederlanderschap niet. Ze 'verklaren' Nederlander te zijn tussen hun 18e en 31e verjaardag. De staat registreert alleen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit blijft een bizar verhaal. Waarom wordt dit niet gedaan voor andere ontvoerden of in levensnood verkerende mensen die ook in aanmerking zouden kunnen komen voor het Nederlanderschap? Dan is het weer regels zijn regels.
Niks ten nadele van die familie, laat staan die jongen, maar dit riekt naar klassenjusititie.
Lol. Wat is dit voor onzin dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
De universiteiten faciliteren het niet alleen, die hele sfeer daar is vergeven van hip 'progressief' gekloot. Vandaar dat ze nu weer met Palestina in de weer zijn, en, zonder enige gene, een labiel figuur als Laurens Buijs op straat flikkeren omdat hij niet gendersensitief was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee noh dit is gewoon een groepje binnen de UVA die dit doet, ik weet niet waarom mensen in dit topic doen alsof hele universiteiten en grote groepen studenten hier aan mee doen.
Daarnaast is het een erg racistische ideologie die iedereen op basis van huidskleur indeelt en verdacht of slachtoffer maakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik in dat andere topic al gedaan.
Woke, met al diens verheven idealen over gelijkheid en vrijheid en mogen zijn wie je bent, negeert al jaren stelselmatig waar de daadwerkelijke, en grootste, intolerantie jegens, en gevaar voor, homo's en vrouwen zit: de radicale islam.
En, zou je mij eens kunnen vertellen, waarom er in een Nederlandse stad over een conflict in het Midden-Oosten mensen staan te vlaggen met de Taliban-vlag, de Turkse vlag, de Marokkaanse vlag?
Hoe zou dat komen, denk je?
Ja. Vraag het Iran, Irak , Afghanistan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:18 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Tis ook een keer goed.
Een enorm bloedbad kan ook die hele teringbende die het M-O nu is eens opruimen.
Bij Fortuin en Van Gogh waren het tenminste doorpakkers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom dat iemand Tim Hofman dood wilde schieten want hij was woke
Is niet officieel nee. Deze lui voeren bij letterlijk alle maatschappelijke kwesties een links georinteerd protest uit: https://www.instagram.com/uvarebellion/quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:17 schreef Knollenman het volgende:
Dit kan toch niet !?
Dat is het ook. Je moet zulke studenten per direct van de universiteit uitschrijven en docenten ontslaan. Voornamelijk die laatste groep zou echt beter moeten weten, maar te veel van zulke "wetenschappers" zijn gevallen voor allerlei ideologische propaganda, waardoor er inmiddels schrikbarende en ziekelijke haat jegens Isral is ontstaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:15 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Dit staat in mijn ogen gelijk aan het openlijk demonstreren pro IS.
Onbegrijpelijk
Dit is onjuist. Er zijn enkele wijken waar dit voor problemen kan zorgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je veiliger met een hoofdoekje op straat kunt lopen in Nederland dan met een keppeltje.
Daar speelde etsje meer, maar ik begrijp dat je dat achterwege laat. Ik heb het zelfs in de vorige post uitgelegd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Isral gaat er helaas wel achter komen dat je Hamas niet kan vernietigen, net zo min de Amerikanen in staat waren om de Taliban te vernietigen.quote:'Regering Isral geeft leger groen licht om Gaza binnen te vallen'
De Isralische regering van nationale eenheid heeft groen licht gegeven voor een inval van de Gazastrook, zegt minister van Economie Nir Barkat in gesprek met ABC News.
Volgens hem heeft het vernietigen van Hamas de hoogste prioriteit "zelfs als dat een jaar duurt". Hij zegt dat "alles zal worden geprobeerd" om gegijzelden te bevrijden en om burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat "de eerste en laatste prioriteit" het vernietigen van Hamas is. "De regering heeft een besluit genomen: vernietig ze. En nu is het aan het leger."
Na minister van Defensie Gallant is hij de tweede minister die vandaag hint op een ophanden zijnde grondoorlog. Isral heeft ruim 300.000 reservisten gemobiliseerd die voor een groot deel aan de grens met de Gazastrook gestationeerd zijn. Hoeveel strijders Hamas heeft is onbekend. In 2007 zei de organisatie dat ze 50.000 gewapende strijders en honderden zelfmoordterroristen gereed had staan als Isral ooit zou besluiten de Gazastrook binnen te vallen.
Dat is al zorgwekkend genoeg vind je niet, andersom is dit echt geen probleem.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit is onjuist. Er zijn enkele wijken waar dit voor problemen kan zorgen.
Schitterend toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is niet officieel nee. Deze lui voeren bij letterlijk alle maatschappelijke kwesties een links georinteerd protest uit: https://www.instagram.com/uvarebellion/
Lekker boeiend
Wederom uit naam van een intolerante religie...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is niet bekend of docenten te maken hebben met deze pro terrorisme flyers h?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het ook. Je moet zulke studenten per direct van de universiteit uitschrijven en docenten ontslaan. Voornamelijk die laatste groep zou echt beter moeten weten, maar te veel van zulke "wetenschappers" zijn gevallen voor allerlei ideologische propaganda, waardoor er inmiddels schrikbarende en ziekelijke haat jegens Isral is ontstaan.
Veel mokro's onder postbezorgers..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Normaalgesproken ga ik tussen 11 en 12 naar bed. Maar met deze recente ontwikkelingen is het een paar uur opgeschoven zeg maar. En als je dan nog eens vroeg op moet, dan hakt het er wel in na verloop van tijdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb de oude jij ook gemist de laatste tijd![]()
Zonder gekheid, sterkte ouwe en get some sleep
Dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is al zorgwekkend genoeg vind je niet, andersom is dit echt geen probleem.
Een genocide waarbij het "uitgegroeide" volk jaarlijks met 3,4 procent groeit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is wel tolerantie tegen intolerantie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie.
Je laatste zin klopt niet. Ook dames met hoofddoek ervaren problemen. Ook Mohammed die hier niets mee te maken heeft. Dit is geen wij zij probleem, hoor? Troep vind je overal.
Uh, heb je wel goed geluisterd naar Tim?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wederom uit naam van een intolerante religie...
Klopt, maar dat vind je overal in elk volk of groep.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel tolerantie tegen intolerantie.
De genocide op islamitische homoseksuelen in die regionen... zouden ze daar ooit iets over durven zeggen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een genocide waarbij het "uitgegroeide" volk jaarlijks met 3,4 procent groeit.
Tijdelijk wel, maar de gespaarde jongens worden over een paar jaarnatuurlijk gevaarlijke mannen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Isral gaat er helaas wel achter komen dat je Hamas niet kan vernietigen, net zo min de Amerikanen in staat waren om de Taliban te vernietigen.
Met een inval wordt elk Hamas-lid dat gedood wordt vervangen door twee nieuwe rekruten.
Jij hebt blijkbaar het nieuwsbericht niet gelezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Uh, heb je wel goed geluisterd naar Tim?
Dus je stopt hele groep mensen in een box die idealen hebben op gebied van gelijkheid en vrijheid ? Die al die mensen moeten conservatieve moslims gekkies gaan aanspreken? Makkelijk hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik in dat andere topic al gedaan.
Woke, met al diens verheven idealen over gelijkheid en vrijheid en mogen zijn wie je bent, negeert al jaren stelselmatig waar de daadwerkelijke, en grootste, intolerantie jegens, en gevaar voor, homo's en vrouwen zit: de radicale islam.
En, zou je mij eens kunnen vertellen, waarom er in een Nederlandse stad over een conflict in het Midden-Oosten mensen staan te vlaggen met de Taliban-vlag, de Turkse vlag, de Marokkaanse vlag?
Hoe zou dat komen, denk je?
Misschien moet je zelf eens nadenken waar je haat vandaan komt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De universiteiten faciliteren het niet alleen, die hele sfeer daar is vergeven van hip 'progressief' gekloot. Vandaar dat ze nu weer met Palestina in de weer zijn, en, zonder enige gene, een labiel figuur als Laurens Buijs op straat flikkeren omdat hij niet gendersensitief was.
Echt. Denk na.
Klopt, dat zit in de mens helaas maar de massale protesten tegen roodharigen, mensen met een grote neus en brildragenden mis ik toch wel een beetje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vind je overal in elk volk of groep.
Ik heb naar zijn video gekeken, jij niet dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar het nieuwsbericht niet gelezen.
Murrica bad!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja. Vraag het Iran, Irak , Afghanistan.
En als dat niet helpt, Vietnam, Laos, Latijns Amerika.
De VS kwam, zag en overwon enorm en alle problemen waren weg.
Protesteren zit niet in de Nederlanders.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, dat zit in de mens helaas maar de massale protesten tegen roodharigen, mensen met een grote neus en brildragenden mis ik toch wel een beetje.
Ik zie nochtans af en toe wat labiele blonde vrouwen meelopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Protesteren zit niet in de Nederlanders.
Aanspreken? Die aksievoerders DOEN niet anders... wanneer het Jan Blanke Boerenlul betreft. Die moet op cursus, die moet op diversiteitstraining, die moet aanhoren dat hij onderdeel is van het 'Systeem', het witte patriarchaat vol racisme en homo-haat. Die spreken ze wel aan, ja... en hoe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus je stopt hele groep mensen in een box die idealen hebben op gebied van gelijkheid en vrijheid ? Die al die mensen moeten conservatieve moslims gekkies gaan aanspreken? Makkelijk hoor.
[..]
Misschien moet je zelf eens nadenken waar je haat vandaan komt.
Hele tijd dat gejank hoe progressief universiteiten zijn. Ook constant in allerlei topics constant afgeven daarop.
Studenten zijn altijd wel relatief links en progressief geweest, hoort ook gewoon bij die fase in je leven. Als je ouder bent verlang je naar vroeger en stem je gemiddeld conservatiever en meer rechts omdat je zelf geld hebt.
Kom je zelf regelmatig op universiteiten en academische instituten?
Zal verder niet uit het betaalde stuk quoten, maar dat dit wel een heel vreemd precedent schept is wel duidelijkquote:Verbazing bij topdiplomaat: door Hamas ontvoerde Ofir (18) weet niet dat hij Nederlander is geworden
versnelde naturalisatieHij heeft het in zijn loopbaan niet eerder gezien en vraagt zich zelfs af of het verstandig is. Voormalig topdiplomaat Ed Kronenburg reageert verbaasd op de plotselinge toekenning van de Nederlandse nationaliteit aan een 18-jarige Isralische jongen die door Hamas is gegijzeld. Ofir Engel, ergens vastgehouden in Gaza, weet zelf hoogstwaarschijnlijk niet eens dat hij nu een Nederlander is.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb naar zijn video gekeken, jij niet dus.
Maar het is vast een SGP'er.quote:De gewapende man die vorige maand het BNNVARA-gebouw is binnengelopen om Tim Hofman te doden, vindt de presentator "extreemlinks en te woke". Om die reden heeft hij hem iets willen aandoen, meldt Hofmans programma BOOS na onderzoek. De programmamaker heeft aangifte gedaan.
"De man heeft gezegd dat het echt om mij ging", zegt Hofman in de aflevering van BOOS die donderdagmiddag is verschenen. De presentator vertelt dat zijn bedreiger een 41-jarige witte man uit Breda is. De man zou moslim zijn.
Hofman is volgens de man extreemlinks. Ook zou de presentator een profeet hebben beledigd. Wanneer Hofman dat volgens hem gedaan zou hebben, is nog niet gebleken.
Doodsbang voor een Isralische aanslag natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef Momo het volgende:
MTV EMA Awards gecanceld wegens oorlog Isral-Hamas
De 2023 MTV EMA Awards gaan niet door vanwege de oorlog tussen Isral en Hamas. Dat meldt een woordvoerder van Paramount Global in een verklaring die door verschillende Amerikaanse media wordt gedeeld. Het evenement, dat eigenlijk op 5 november zou plaatsvinden in Parijs, wordt in november 2024 gehouden.
Showredactie 19-10-23, 20:40
De keuze is gemaakt uit ,,voorzichtigheid voor de duizenden werknemers, crewleden, artiesten, fans en partners die vanuit alle hoeken van de wereld afreizen om de show tot leven te brengen”, is in de verklaring te lezen. ,,De MTV EMA’s zijn een jaarlijkse viering van wereldwijde muziek. Nu we zien hoe de verwoestende gebeurtenissen in Isral en Gaza zich blijven ontvouwen, voelt dit niet als een moment voor een wereldwijde viering.”
Dit is, met het oog op ‘al duizenden levens die verloren zijn gegaan’, ‘een moment van rouw’. ,,We kijken ernaar uit om in november 2024 opnieuw de MTV EMA’s te hosten.”
Onder anderen Rene Rapp, Sabrina Carpenter en Jung Kook van K-popband BTS zouden dit jaar optreden tijdens de uitreiking van de muziekprijzen. De MTV EMA Awards worden sinds 1994 jaarlijks uitgereikt.
Haha, wat dat account ook volgt, onder meer:quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is niet officieel nee. Deze lui voeren bij letterlijk alle maatschappelijke kwesties een links georinteerd protest uit: https://www.instagram.com/uvarebellion/
Lekker boeiend
WW3 here we comequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Amerikaanse basis in Irak aangevallen.
Antischeepsrakketen afgevuurd op de USS Carney.
Derde Amerikaanse vliegdekschip naar de knoflookregio.
BDS?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, wat dat account ook volgt, onder meer:
Extinction Rebellion, BIJ1, Mapuche Indigenous, Internationale Socialisten, BDS en Samidoun.
_!
Die laatste groep stond vlak na de gruwelijke slachtpartijen in Zuid-Isral, in Berlijn op straat gebak uit de delen op dit terrorisme te vieren.
Je bent zo dom. Echt. Ughhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Maar het is vast een SGP'er.
Extinction Rebellion, de club die opriep om naar de A12 te komen toen er in Rotterdam 3 mensen waren doodgeschoten....quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Lekker boeiend
Nu Uh!!! Jij ging filosoferen over gewenst en ging ons met rust latenquote:
Nederlanders zijn gelukkig slimmer en kiezen over het algemeen voor "burgerlijke ongehoorzaamheid" ipv luidruchtig te protesteren en te rellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Protesteren zit niet in de Nederlanders.
Mannen hoeven niet kuis te zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
We zien wel welke kant het op gaat hier in Europa. De zgn vrijheid (van meningsuiting) en democratie, totdat je je religie serieus wilt nemen. In Frankrijk mag je geen hoofddoek op school en in openbare functies en op school tegenwoordig zelfs niet de abaya. Al Ghazi ontslagen bij zijn club omdat hij achter de Palestijnen staat en Mazraoui zit bij Bayern ook op de schopstoel voor hetzelfde "vergrijp". Gaat nergens over.
Als een drachtige girl van 17 kuis wil zijn geldt die democratie niet. Maar als je naar diezelfde klas zou gaan in een doorschijnende badpak: zingen die zure Franse baguettehoofden met gesmolten kruidenboter in de ruwe oneffen mondhoekjes"Be my guest!".
Hoeveel jaar zijn we nou daadwerkelijk verwijderd van de titel ongewenste inwoner? Ik schat een jaar of 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |