Of Jood. Of vrouw. Of homo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is het helemaal niet zo prettig en gezellig leven in de Levant als je hoogblond bent.
of mens?quote:
Maar dat zijn de Joden niet. Dat zijn ahl al-kitāb, mensen van het boek. En die hebben volgens de Koran ook recht op beschermingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims.
Thijs Bosma van de Jihadquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:44 schreef damsco het volgende:
[..]
De Thijs Bosma's van de Jihad inderdaad
Thanks!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar dat zijn de Joden niet. Dat zijn ahl al-kitāb, mensen van het boek. En die hebben volgens de Koran ook recht op bescherming
Die zijn ook levensmoequote:
En ook de vlag van de Taliban.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is gewoon de Shahada, is compleet legaal in Nederland. Het is één van de pillaren van Islam, dus deze tekst is voor iedere moslim de normaalste zaak van de wereld. Dat de jihadisten het ook gebruiken, tja.
Kan je ook op je muur kopen als je dat wil:
https://www.bol.com/be/nl(...)w_0_4.9.ProductTitle
Wat kan hij eraan doen dat jij onwetend bent?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook de vlag van de Taliban.
Misschien zijn deze mensen wel niet zo heel slim of willen ze gewoon provoceren? Waarom zou je anders een vlag waar zo makkelijk verwarring over kan ontstaan mee naar een demonstratie over een gevoelig onderwerp in een al even gevoelige periode?
Wel mooi zo vlak voor de verkiezingenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:50 schreef Aether het volgende:
Kamerleden wegen woorden over conflict Hamas-Israël op goudschaaltje
https://nos.nl/l/2494665
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een Libanees ofzo zijn. Ook wij zijn weleens blond.
En dan te bedenken dat de PvdA ooit gewoon nog een sociaaldemocratische arbeiderspartij was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar maar goed dat de maskers van Gl/Pvda een geen partij, afgaan.
Greetje gaat hier garen spinnen. Niet dat ik het eens ben maar wel omdat ik het begrijp.
Chandler ging daar toch ooit heen, prolly miljoenen laten rollen als een baasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Yemen, dat die daar nog geld hebben voor raketten.
Brood, kaas en broccoli zijn op maar een daar raketje is altijd wel geld voor te vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Yemen, dat die daar nog geld hebben voor raketten.
Klop 15 Yemen road in Yemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chandler ging daar toch ooit heen, prolly miljoenen laten rollen als een baas
Eh. Moet ik nu iets zeggen over dat ze een nieuwe functie uitproberen omdat er toch geen water meer is?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Begreep dat het waterleidingbedrijf er iets mee te maken had?
Eerlijk, heb met mannen gewerkt. Nederlandse mannen. Was hel. Opmerkingen over dat een vrouw niet in een plek vol mannen hoort te werken tot aan seksuele opmerkingen tot aan ongewenste apps van getrouwde collega. Heb er een ptss aan overgehouden (no joke).quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is het helemaal niet zo prettig en gezellig leven in de Levant als je hoogblond bent.
Je zou kunnen zeggen dat de waterpijpen een functie elders hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh. Moet ik nu iets zeggen over dat ze een nieuwe functie uitproberen omdat er toch geen water meer is?
Het is alsof je een Hindoe direct uitmaakt voor een nazi omdat hij een vlag met swastika bijdraagt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook de vlag van de Taliban.
Misschien zijn deze mensen wel niet zo heel slim of willen ze gewoon provoceren? Waarom zou je anders een vlag waar zo makkelijk verwarring over kan ontstaan mee naar een demonstratie over een gevoelig onderwerp in een al even gevoelige periode?
Je mag wonen waar je wil wat mij betreft hoor, vliegtickets Istanboel of Damascus zijn niet zo duur.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Eerlijk, heb met mannen gewerkt. Nederlandse mannen. Was hel. Opmerkingen over dat een vrouw niet in een plek vol mannen hoort te werken tot aan seksuele opmerkingen tot aan ongewenste apps van getrouwde collega. Heb er een ptss aan overgehouden (no joke).
Dus hou dit soort opmerkingen waarin je doet alsof het voor de vrouw hier per definitie beter is maar voor je. Het is incorrect. Ook ongelovige Nederlandse mannen kunnen zwijnen zijn. Echt, hou op
Ik vermoed dat we geen antwoord krijgen. Dan maar weer door.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks!
@:Jippie we hebben nog een aanwijzing. Ben zelf ook benieuwd waarom het woord gebruikt werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |