Hoop dat ie wakker blijftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit White House (live bij Steve op de stream).
Je hebt het gewoon fout. Geef een keer toe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag wonen waar je wil wat mij betreft hoor, vliegtickets Istanboel of Damascus zijn niet zo duur.
Vliegtuig vertraagd?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
Zo gaat Biden een speech geven aan Amerikanen vanuit White House (live bij Steve op de stream).
-oh nu temporary delayed-
Nee, is Pentagon briefing.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
-oh nu temporary delayed-
Waarom zou je je moeten verdiepen in een als religie vermomde politieke beweging?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat kan hij eraan doen dat jij onwetend bent?
quote:
Gok verwijzing naar Joden als ongelovigen dus die moeten dood? Wat nog onjuist is ook. Joden en Christenen worden niet kafir gezien.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks!
@:Jippie we hebben nog een aanwijzing. Ben zelf ook benieuwd waarom het woord gebruikt werd.
Ik herken me er totaal niet in, ik ben een nobele en hoofse ridder wat vrouwen betreft en ik zet ze van nature op een voetstuk, voer haar chocolaatjes met verse aardbeien en masseer haar voeten urenlang dus ik moet je helaas teleurstellen hierin.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon fout. Geef een keer toe.
Zodat je niet dom overkomt zoals nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten verdiepen in een als religie vermomde politieke beweging?
Biden komt nog, die spreekt het volk als het goed is om 8.00 PM local time toe. Mogelijk is daar die vertraging voor?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja je hebt gelijk Pentagon briefing
Dat is mijn punt precies. Thanks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken me er totaal niet in, ik ben een nobele en hoofse ridder wat vrouwen betreft en ik zet ze van nature op een voetstuk, voer haar chocolaatjes met verse aardbeien en masseer haar voeten urenlang dus ik moet je helaas teleurstellen hierin.
Steve zat net te springen in zijn stoel omdat hij dacht dat WOIII uitgebroken was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Misschien hier iets mee te maken?
Steve zit de hele tijd te wachten tot hij zijn zalm in de airyfyer kan doen tijdens de speech.
Wat was die andere intel twitter ook alweer?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Misschien hier iets mee te maken?
Steve zit de hele tijd te wachten tot hij zijn zalm in de airyfyer kan doen tijdens de speech.
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:08 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zodat je niet dom overkomt zoals nu.
IntelDoge en IntelCrab zijn de goede Intel accounts op twitter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat was die andere intel twitter ook alweer?
Thanks @Momoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
[..]
IntelDoge en IntelCrab zijn de goede Intel accounts op twitter.
Voor die groep gaat het ook helemaal niet om Palestina.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dom is het om in een westers land als ware je een jihadist met een islamitische vlag rond lopen te paraderen, vertrek dan gewoon naar een islamitisch land.
Mens, ik heb hoofdpijn jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet ik nou voor de derde keer in een uur zeggen dat dat verhaal uit de New York Post kwam die bronnen zouden hebben bij IDF.![]()
Hier hebben we dat soort vrijheden nog ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man. De wet laat het toe en hij maakt daar gebruik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |