Rob de wijk. Wat vindt die kwezel er eigenlijk van?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Johan Derksen en Rob de Wijk, twee duidende handen op één buik.
Amerika is een tegenstander die je beter niet kunt testen als je wil dat er iets van stabiliteit in je land overblijft. Ze winnen het misschien niet van je maar ze laten je land wel helemaal gesloopt en verkracht achterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat de Amerikanen 'getest' worden in de regio, als dit bericht waar is. Dan zou de scope van het gaande conflict in het Midden-Oosten weleens verrassend groot kunnen worden.
Totaal niet. De 1 heeft werkelijk kennis en de ander niet. Derksen is slim. Die ziekt het uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Johan Derksen en Rob de Wijk, twee duidende handen op één buik.
Ben je Iranees met rare spelen in je hoofd?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iran is gek hoor. Zou me niets verbazen. Maar als die zich direct gaat mengen krijg je He-Man, Skeletor en (wijlen) Screech in een snelkookpan.²
Ja lijkt me sterk dat ze in Iran om zich heen kijken naar Syrië, Irak en Afghanistan en denken 'doe mij dat ook maar'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Amerika is een tegenstander die je beter niet kunt testen als je wil dat er iets van stabiliteit in je land overblijft. Ze winnen het misschien niet van je maar ze laten je land wel helemaal gesloopt en verkracht achter
Patstellingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rob de wijk. Wat vindt die kwezel er eigenlijk van?
Weet je zeker dat die tweede bericht klopt?quote:
Wat is de kwezel?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rob de wijk. Wat vindt die kwezel er eigenlijk van?
iran kan wel wat gebruiken, dacht ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:49 schreef damsco het volgende:
Ik denk dat het tijd is om wat democratie naar bepaalde landen te brengen daar in de zandbak.
Die hebben niet meer veel te zeggen, zal wel een Iman Hoessein jank militie geweest zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Syriers willen graag nog verder de tyfus in worden geschoten?
Perzië bevrijdenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
iran kan wel wat gebruiken, dacht ik.
Zijn wel meldingen van nu (geen idee of er dan echt beschadigingen zijn aan dat gebouw), maar vorige keer was het inderdaad nepnieuws.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die tweede bericht klopt?
We hadden eerder een soortgelijke melding namelijk en dat bleek achteraf vals te zijn
Nouja ze vragen er wel luidkeels om.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hopelijk geven enkele gerichte aanvallen op militaire doelen in Iran de bevolking een eerlijke "fighting chance" tegen het ayatollah regime.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kom op, man.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja ze vragen er wel luidkeels om.
Jij schaamt je er voor. Deze mensen staan er anders in.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dori Doreau![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, weer terug naar de oorlog. Aan de ene kant snap ik dat al die optochten in NL steden goed is om je gezicht op tv te krijgen, maar ik zou het nooit doen met het risico dat een werkgever het ziet (uiteraard hebben deze mensen een hele andere insteek daarin, lol).
Al die plaagstootjes de laatste dagen via hun proxies naar het leger van de VS is vragen om een reactie..Dat zijn gevaarlijke spelletjes.quote:
Ik denk van niet. Dat zieken helpt niet. En men (zoals Iran) gaan niet echt reageren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die plaagstootjes de laatste dagen via hun proxies naar het leger van de VS is vragen om een reactie..Dat zijn gevaarlijke spelletjes.
Zoek het bij die proxies dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die plaagstootjes de laatste dagen via hun proxies naar het leger van de VS is vragen om een reactie..Dat zijn gevaarlijke spelletjes.
In 1906 en 1953, maar dat vonden de Britten, Russen en later de Amerikanen niet zo leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja ze vragen er wel luidkeels om.
Rijp voor het plukken. Het volk staat niet achter de mullahs. Legers stellen niet veel voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
In 1906 en 1953, maar dat vonden de Britten, Russen en later de Amerikanen niet zo leuk.
Euh ok.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:02 schreef moby_jones het volgende:
Als je analyse van het conflict voornamelijk bestaat uit "Palestijnen zijn gewoon te dom om te poepen om te beseffen dat gewapend verzet niet werkt" zelfs nadat steden in de hele wereld rondlopen met steun betuigingen na de grootste Palestijnse aanval in 30+ jaar maar nagenoeg niet toen 200+ ongewapende Palestijnen werden doodgeschoten door snipers in 2019 dan weet ik het ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |