Toch lijkt het wel of er een rare beweging in zit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iemand is Amerika aan het testen. Ik denk dat het met een I begint en eindigt op ran. De vraag is wat bereiken ze ermee.
Geen idee, maar het is een gevaarlijk spelletje. Niet in de laatste plaats voor Iran zelf.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iemand is Amerika aan het testen. Ik denk dat het met een I begint en eindigt op ran. De vraag is wat bereiken ze ermee.
Tijd om achteruit te leunen en een pak popcorn erbij te pakken. Niet omdat het genieten is, maar omdat je toch niets anders kan doen.quote:
Israel moet dit zelf doen vooral.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:38 schreef byah het volgende:
Hoop dat Amerika keihard ingrijpt. Dat zal ze leren
Als Johan Derksen het zegt dan moet het wel zo zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:36 schreef Ronzz het volgende:
Ik hoor bij VI dat het startschot is genomen voor de inval. Kan er nog weinig over lezen verder. Al meer info?
Johan Derksen en Rob de Wijk, twee duidende handen op één buik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Johan Derksen het zegt dan moet het wel zo zijn.
Dan zit je zeker nu goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Tekaschi het volgende:
Had ik maar aandelen gekocht van wapenleveranciers, die winnen hierbij. De oorlogsmachine draait weer op volle toeren, man wat een kut periode.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Tekaschi het volgende:
Had ik maar aandelen gekocht van wapenleveranciers, die winnen hierbij. De oorlogsmachine draait weer op volle toeren, man wat een kut periode.
Het begint erop te lijken dat de Amerikanen 'getest' worden in de regio, als dit bericht waar is. Dan zou de scope van het gaande conflict in het Midden-Oosten weleens verrassend groot kunnen worden.quote:
Die Syriers willen graag nog verder de tyfus in worden geschoten?quote:
Wat bedoel je met rare beweging?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Toch lijkt het wel of er een rare beweging in zit.
Ik ben benieuwd wat Biden zo gaat zeggen...
Oons Johan niet, Wilfred via zijn contacten of redactie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Johan Derksen het zegt dan moet het wel zo zijn.
Nog een beetje vroeg, een dik jaar voor de verkiezingen. Zo na de kerst zal het wel losgaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:41 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat de Amerikanen 'getest' worden in de regio, als dit bericht waar is. Dan zou de scope van het gaande conflict in het Midden-Oosten weleens verrassend groot kunnen worden.
Dori Doreauquote:
Terechte vraag, ik heb het gewoon heel raar geformuleerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat bedoel je met rare beweging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |