Ja maar waarom raad je dat die mensen ook aan dan?quote:
Wel voor progressief NL, niet voor 'progressief' NL.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geen probleem in progressief NL
Ja net als we met andere Neo Nazi's doen, kapot meppen tot ze niet meer kunnen lopen wat mij betreftquote:
Dank je!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims. In een meer bredere betekenis betekent
Als scheldwoord neem ik aan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je!
Was benieuwd waarom dat woord gepost werd.
of kaffer in het Mokumsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims.
Welnee die is bezig met het gevaar van extreem rechtsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het gore lef om in dit land met een Taliban-vlag te zwaaien.
Hoop dat de AIVD meekijkt.
Begreep dat het waterleidingbedrijf er iets mee te maken had?quote:
Dit, en ook geen gewenst woord.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is het Afrikaanse woord voor neger.
Die met die 800 of die met die 30 doden?quote:
Als filosoof vind ik dit mooi... of nou ja.. ik ga hier een tijdje over na zitten denken, hebben jullie rustquote:
Die artsen van die persconferentie tussen de lijken, zouden ze die bedreigd hebben of was dat hun eigen waanzinnige idee denk je?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Die met die 800 of die met die 30 doden?
Skerp welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als filosoof vind ik dit mooi... of nou ja.. ik ga hier een tijdje over na zitten denken, hebben jullie rust
gewenste woorden....
mooi man
Waren dat wel artsen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die artsen van die persconferentie tussen de lijken, zouden ze die bedreigd hebben of was dat hun eigen waanzinnige idee denk je?
Tja, het is lastig overleggen met mensen die niks (willen) overleggen en alleen maar zaken opleggen door anderen af te leggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Palestina bestond niet, er is niets afgepakt. De westbank hoorde bij Jordanië en Gaza bij Egypte.
Dat doet John Williams toch goed, dacht dat ie alleen kon klussen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |