Ja maar waarom raad je dat die mensen ook aan dan?quote:
Wel voor progressief NL, niet voor 'progressief' NL.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geen probleem in progressief NL
Ja net als we met andere Neo Nazi's doen, kapot meppen tot ze niet meer kunnen lopen wat mij betreftquote:
Dank je!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims. In een meer bredere betekenis betekent
Als scheldwoord neem ik aan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je!
Was benieuwd waarom dat woord gepost werd.
of kaffer in het Mokumsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kafir of kafier (Arabisch: كافر, meervoud: كفّار kuffār) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims.
Welnee die is bezig met het gevaar van extreem rechtsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het gore lef om in dit land met een Taliban-vlag te zwaaien.
Hoop dat de AIVD meekijkt.
Begreep dat het waterleidingbedrijf er iets mee te maken had?quote:
Dit, en ook geen gewenst woord.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is het Afrikaanse woord voor neger.
Die met die 800 of die met die 30 doden?quote:
Als filosoof vind ik dit mooi... of nou ja.. ik ga hier een tijdje over na zitten denken, hebben jullie rustquote:
Die artsen van die persconferentie tussen de lijken, zouden ze die bedreigd hebben of was dat hun eigen waanzinnige idee denk je?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Die met die 800 of die met die 30 doden?
Skerp welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als filosoof vind ik dit mooi... of nou ja.. ik ga hier een tijdje over na zitten denken, hebben jullie rust
gewenste woorden....
mooi man
Waren dat wel artsen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die artsen van die persconferentie tussen de lijken, zouden ze die bedreigd hebben of was dat hun eigen waanzinnige idee denk je?
Al die info komt bij Hamas vandaan.quote:
Tja, het is lastig overleggen met mensen die niks (willen) overleggen en alleen maar zaken opleggen door anderen af te leggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Palestina bestond niet, er is niets afgepakt. De westbank hoorde bij Jordanië en Gaza bij Egypte.
Dat doet John Williams toch goed, dacht dat ie alleen kon klussen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |