abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211013224
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Omdat de Amerikanen en de Israëliërs tot op het bot gaan om hun onderdanen te bevrijden terwijl het in Nederland niet eens veilig is om een Joodse vlag op te hangen.
Dat is niet het antwoord op mijn vraag. Lees mijn post eens even goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 20-10-2023 01:29:59 ]
pi_211013227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Omdat de Amerikanen en de Israëliërs tot op het bot gaan om hun onderdanen te bevrijden terwijl het in Nederland niet eens veilig is om een Joodse vlag op te hangen.
nederland is bang!!
pi_211013229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Dat doet niets af aan mijn antwoord, hij had beter zijn Israëlisch paspoort kunnen houden dus.
pi_211013230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:29 schreef Thorelf het volgende:

[..]
nederland is bang!!
Voel het niet. Er is wel ani joods tuig..
pi_211013237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat doet niets af aan mijn antwoord, hij had beter zijn Israëlisch paspoort kunnen houden dus.
Dan vraag je je toch af waarom dit in een paar uur geregeld werd als het je toch niets oplevert.
pi_211013240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Voel het niet. Er is wel ani joods tuig..
voel het wel! de anti israel aanhangers zijn veel agressiever en minder empathisch
pi_211013244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dan vraag je je toch af waarom dit in een paar uur geregeld werd als het je toch niets oplevert.
Vond het al opvallend dat er in allerijl twee dagen geleden 200 Nederlandse soldaten naar Cyprus werden gevlogen.
pi_211013245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:19 schreef Thorelf het volgende:

[..]
zou mooi zijn,maar israel en europa zijn niet arabisch......
Maar wel deels islamitisch.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211013250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:

[..]
te triest...die vlag zou door heel nederland moeten hangen!!
Toen Oekraïne werd aangevallen stikte het van Oekraïnse kleuren op Facebook. Nu met Israël durft men solidariteit met dat land veel minder te tonen daar er bij de tegenpartij teveel agressieve en soms gewelddadige heethoofden zijn. Want wie wil er nou een baksteen door de ruit of erger?

De solidariteit van vooral moslims met de Palestijnen is deels of misschien zelfs grotendeels alleen maar omdat de tegenpartij Israël is. Over het derderangsburgerschap van vrouwen in Afghanistan en de behandeling van de Oeigoeren in China hoor je ze zo goed als niet.
pi_211013251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Maar wel deels islamitisch.
helaas teveel...en dat is wat mij heel erg benauwd
pi_211013253
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:35 schreef Thorelf het volgende:

[..]
voel het wel! de anti israel aanhangers zijn veel agressiever en minder empathisch
Dat is tijdelijk hoop ik.
pi_211013256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:37 schreef Komondeja het volgende:

[..]
Toen Oekraïne werd aangevallen stikte het van Oekraïnse kleuren op Facebook. Nu met Israël durft men solidariteit met dat land veel minder te tonen daar er bij de tegenpartij teveel agressieve en soms gewelddadige heethoofden zijn. Want wie wil er nou een baksteen door de ruit of erger?

De solidariteit van vooral moslims met de Palestijnen is deels of misschien zelfs grotendeels alleen maar omdat de tegenpartij Israël is. Over het derderangsburgerschap van vrouwen in Afghanistan en de behandeling van de Oeigoeren in China hoor je ze zo goed als niet.
sooo true het barst hier in nederland van de hoofddoeken ,maar als je een kepeltje draagt... nou berg je maar! en nee ik ben niet joods!
pi_211013320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Waarom? Had hij dat niet al door in Israël geboren en getogen te zijn? Was zijn Israëlische paspoort ook niet de reden waarom hij snel een Nederlands paspoort kreeg? Apart.
Als kind van een Nederlands staatsburger ben je automatisch Nederlander. Wanneer je in het buitenland geboren bent en de nationaliteit van dat land hebt kun je als je 18 bent kiezen gebruik te maken van de Nederlandse nationaliteit, zoals een paspoort aanvragen, daar heb je 13 jaar de tijd voor. Als je niks doet verlies je na die 13 jaar je Nederlandse nationaliteit. Met een Nederlandse grootvader is de kans groot op een ouder die ook Nederlands was en dus ook dat deze jongen gewoon Nederlands was volgens de wet. De staat heeft hem dus niks toegekend, dat volgt uit de wet. Ze hebben vervolgens kennelijk een noodpaspoort afgegeven. Dat is niks bijzonders, dat gebeurt op Schiphol elke dag voor mensen die plotseling een nieuw paspoort nodig hebben.

Er is niks 'apart' aan de situatie; een Nederlander heeft gewoon snel een paspoort gekregen. Hopelijk helpt het hem dit te overleven.
pi_211013334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 01:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is tijdelijk hoop ik.
zou mooi zijn,maar ik werk op schiphol en 80 procent van de secrurity is moslim...je moest eens weten hoe hun gedrag is....heb niet veel hoop ;(
pi_211013337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 02:13 schreef HiZ het volgende:
Hopelijk helpt het hem dit te overleven.
Dat hoop ik ook ^O^
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 02:38:12 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211013373
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 00:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Nou vertel, wat zegt dat? En hoezo praat je met een PI een verkapte genocide goed? Dat moet het verstandigste crewlid van '22 toch wel haarfijn kunnen uitleggen lijkt me.
Geldt dat ook voor kinderen op Urk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 04:20:54 #217
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013456
Blijkbaar was 7 okt de start van een grotere Iran MiddenOosten Campaign, Israel (en de VS) beseft dit ook, vandaar ook de uitspraak van de defense minister dat dit geen korte oorlog gaat worden, het is juist net begonnen.

https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-769306
Iran has encouraged its terrorist proxy forces in Iraq, Yemen and Syria to begin a drone war against US forces and Israel. On Thursday drones and rockets targeted Ain al-Asad base in Iraq. This is at least the third attack on the bast this week. Iran operationalized the drones and rocket forces among its proxies this week and used false Hamas accusations that Israel struck a hospital as a catalyst to begin this planned campaign.

Iran has done this before. Pro-Iranian militias in Iraq began targeting US forces in 2019. They first used 107mm rockets that were likely of Iranian origin. They targeted numerous bases, eventually resulting in injuries and deaths. The US then struck Qasem Soleimani and Abu Mahdi al-Muhandis with a missile fired from a drone in January 2020 in response to all the attacks. Iran also carried out a drone and missile attack on Abqaiq in Saudi Arabia and used drones to target ships in the Gulf of Oman over the last two years. Iran also encouraged proxies in Syria to use rockets and drones to attack US forces near the Euphrates.

Lees verder: https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-769306
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 05:03:13 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 05:06:05 #219
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013520
65 gewonden...

Waarom heeft de politie die lui niet massaal met rubber bullets uitgeschakeld? Je gaat toch niet je manschappen daar als schietschijf laten dienen en bestookt worden met stenen en vuurwerk?

https://www.timesofisrael(...)-to-burn-everything/
65 Berlin police injured as pro-Palestinian protesters call to ‘burn everything’
Demonstrators pelt officers with stones, flammable liquids, set up barricades to resist dispersal; 174 arrested; organizers reportedly urged turning Neukoelln district into ‘Gaza’
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:06:06 #220
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013566
quote:
De pro-hamas politici vallen idd vrij vlot door de mand.

Opgeruimd staat netjes, hamas supporters horen sowieso niet in het bestuur van wat dan ook maar in een gesloten inrichting.

Ah is zie dat de IS vlaggen ook al wapperen in Utrecht, de pro hamas gekkies zijn zelfs niet meer verlegen, dit gaat de goede kant op jongens!

Inclusief weer heur

[ Bericht 6% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 20-10-2023 06:11:25 ]
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211013579
NOS Liveblog:https://nos.nl/collectie/(...)door-israelisch-vuur

[/quote]
05:30
CNN: grens met Egypte niet vandaag al open

De grens tussen Egypte en de Gazastrook gaat vandaag waarschijnlijk toch nog niet open voor humanitaire noodhulp. Dat zeggen diverse bronnen tegen CNN. "Ik zou er mijn geld niet op durven zetten dat de vrachtwagens erdoor mogen", zegt een bron.

Het vermoedelijke uitstel zou te maken hebben met het feit dat er reparatiewerkzaamheden bezig zijn aan de wegen rond de grensovergang bij Rafah. Die hebben veel schade opgelopen door bombardementen. Al dagen staan er vrachtwagens met hulpgoederen klaar aan de Egyptische kant van de grens. De overgang is dicht vanwege de oorlog.

De Amerikaanse president Biden zei woensdag dat er een akkoord is bereikt met de Egyptische president Sisi om maximaal twintig vrachtwagens met hulpgoederen door te laten. Hij verwachtte dat dat vandaag al zou kunnen, maar volgens CNN komt dat dus te vroeg. Wel verwachten Amerikaanse overheidsfunctionarissen dat de eerste trucks mogelijk morgen kunnen vertrekken richting de Gazastrook, zeggen ze tegen CNN.
[quote]
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:20:57 #222
22565 asco
Los in deze tent
pi_211013581
twitter

Dat antwoord vat het wel samen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:32:12 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211013593
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
stel dat hamas morgen stopt te bestaan
wat lost dat op denk je?
Misschien komt er dan een partij aan de macht die het humanitaire lijden van de palestijnen op de (politieke) agenda zet voordat ze terroristische aanslagen plegen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:38:07 #224
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013604
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:20 schreef asco het volgende:
[ twitter ]

Ja ik denk dat ieder weldenkend mens deze week tot zijn afgrijzen heeft ontdekt dat we zitten met mensen die kennelijk heel legitiem vinden om een genocidale antisemitische terreurgroep te steunen.

Bizar hoe snel de maskers af zijn gegaan. Wat dat betreft pakken ze dat uitschot in Frankrijk en Duitsland wel beter aan dan hier.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:54:31 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013622
Goed artikel

https://www.nu.nl/midden-(...)g-niet-begonnen.html
Waarom is de Israëlische invasie van de Gazastrook nog niet begonnen?

quote:
De naar schatting dertigduizend strijders waarover Hamas beschikt hebben zich - letterlijk - goed ingegraven. Onder de Gazastrook ligt een netwerk van tunnels en bunkers. Volgens Israëlische inlichtingendiensten is dat netwerk uitgerust met generatoren, commandocentra en voorraadmagazijnen.
Jup, Hamas zit met tienduizenden manschappen te wachten en kunnen dat nog maanden volhouden, ze hebben deze oorlog jaren voorbereid. Die bombardementen doen daar niets tegen en ze wachten nu totdat de Israelische soldaten in Gaza zijn om dan via het tunnelnetwerk ze in hinderlagen uit te schakelen. Gaza heeft honderd duizenden gebouwen waar mogelijk een tunnel uitgang in zit. Die kan je niet allemaal met bombardementen uitschakelen. En zelfs als je dat doet, het puin is wellicht in een paar dagen verwijderd zodat de tunnel weer bruikbaar is

[ Bericht 28% gewijzigd door slashdotter3 op 20-10-2023 07:16:51 ]
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:04:50 #226
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed artikel

[..]
Jup, Hamas zit met tienduizenden manschappen te wachten en kunnen dat nog maanden volhouden, ze hebben deze oorlog jaren voorbereid. Die bombardementen doen daar niets tegen en ze wachten nu totdat de Israelische soldaten in Gaza zijn om dan via het tunnelnetwerk ze in hinderlagen uit te schakelen. Gaza heeft tienduizenden gebouwen waar mogelijk een tunnel uitgang in zit. Die kan je niet allemaal met bombardementen uitschakelen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:14:29 #227
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013644
quote:
Dit filmpje van een voormalig Amerikaanse soldaat die uitlegt waarom tunnels onoverwinnelijk zijn. Op elke actie van de aanvaller is er wel een antwoord. 500km tunnel waarvan sommigen 50~100m diep en met meerdere uitgangen, bunkerbusters werken niet.

Gifgas, daar heb je luchtafvoer voor. Onder water zetten daar heb je waterpompen en afsluitbare deuren voor en tevens is Gaza 50m boven zeeniveau dus heb je trage pompen nodig. Net zo snel als het erin wordt gepompt door de aanvaller wordt het door de verdediger er weer uit gepompt.

Tunnels zijn zo nauw dat je geen schilden ofzo kan gebruiken. De verdediger hoeft niet eens te mikken. Die kan gewoon blind van achter een hoek wat sproeien en afketsende kogels raken uiteindelijk wel de aanvaller via de muur, vloer of plafond.
pi_211013645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 05:06 schreef slashdotter3 het volgende:
65 gewonden...

Waarom heeft de politie die lui niet massaal met rubber bullets uitgeschakeld? Je gaat toch niet je manschappen daar als schietschijf laten dienen en bestookt worden met stenen en vuurwerk?

https://www.timesofisrael(...)-to-burn-everything/
65 Berlin police injured as pro-Palestinian protesters call to ‘burn everything’
Demonstrators pelt officers with stones, flammable liquids, set up barricades to resist dispersal; 174 arrested; organizers reportedly urged turning Neukoelln district into ‘Gaza’
Barbaars. Dat is het woord wat in je opkomt als je pro-Palestijnse demonstraties ziet. Barbaarse mensen met barbaarse acties die barbaarse leuzen scanderen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:22:24 #229
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_211013658
Denk zomaar dat ze vandaag de Gazastrook gaan binnenvallen, de geldkraan van Amerika staat open dus kan prima nu.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_211013713
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed artikel

[..]
Jup, Hamas zit met tienduizenden manschappen te wachten en kunnen dat nog maanden volhouden, ze hebben deze oorlog jaren voorbereid. Die bombardementen doen daar niets tegen en ze wachten nu totdat de Israelische soldaten in Gaza zijn om dan via het tunnelnetwerk ze in hinderlagen uit te schakelen. Gaza heeft honderd duizenden gebouwen waar mogelijk een tunnel uitgang in zit. Die kan je niet allemaal met bombardementen uitschakelen. En zelfs als je dat doet, het puin is wellicht in een paar dagen verwijderd zodat de tunnel weer bruikbaar is
Gaza is niet zo heel groot...

Het zou me niet verbazen als het IDF niet alleen met tanks en troepen, maar ook met graafmachines met betonscharen en met een heleboel betonwagens komt aanzetten. Alles afbreken en overal waar een gat in de grond wordt aangetroffen, beton erin.

Dat kan jaren duren, ja... maar dan duurt het maar jaren.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:45:41 #231
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013742
Ik als driezitsbank strateeg zeg ik partijtje van deze dingen erin https://nl.wikipedia.org/wiki/Thermobarisch_wapen
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:56:56 #232
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211013780
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ik als driezitsbank strateeg zeg ik partijtje van deze dingen erin https://nl.wikipedia.org/wiki/Thermobarisch_wapen
Zou best kunnen werken maar denk dat de tunnels 99,9% van de tijd leeg zijn. Hamas rent weg om een rechtstreekse confrontatie te vermijden en komt terug om je in de rug aan te vallen en dan snel weer een tunnel in verdwijnen. Tegen de tijd dat jij bij de tunnel bent en een TB bommetje erin gooit zijn ze allang weg. Hamas gaat een cat and mouse spelletje proberen te spelen en IDF langzaam leeg te bloeden, elke dag weer een paar dode IDF soldaten en dat maandenlang.

Ben benieuwd hoe IDF dat gaat oplossen. Cement en puin in en bovenop elk gevonden tunnelingang dumpen is wel een idee
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:01:34 #233
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zou best kunnen werken maar denk dat de tunnels 99,9% van de tijd leeg zijn. Hamas rent weg om een rechtstreekse confrontatie te vermijden en komt terug om je in de rug aan te vallen en dan snel weer een tunnel in verdwijnen. Tegen de tijd dat jij bij de tunnel bent en een TB bommetje erin gooit zijn ze allang weg. Hamas gaat een cat and mouse spelletje proberen te spelen en IDF langzaam leeg te bloeden, elke dag weer een paar dode IDF soldaten en dat maandenlang.

Ben benieuwd hoe IDF dat gaat oplossen.
Ja ik verwacht ook wel dat dit een gebed zonder eind gaat worden en dat we nog niet het begin hebben gezien van de verschrikkingen die die mensen elkaar daar aandoen in naam van waanbeelden.
pi_211013818
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja ik denk dat ieder weldenkend mens deze week tot zijn afgrijzen heeft ontdekt dat we zitten met mensen die kennelijk heel legitiem vinden om een genocidale antisemitische terreurgroep te steunen.

Bizar hoe snel de maskers af zijn gegaan. Wat dat betreft pakken ze dat uitschot in Frankrijk en Duitsland wel beter aan dan hier.
Ik vermoed dat een deel van die mensen kijken naar de gebeurtenissen in dat gebied de laatste 20 jaar. Wst er al die tijd gebeurt in Gaza en de West Bank. Er was voor 7 okt 2023 ook al het een ander gebeurd
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:09:24 #235
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013835
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vermoed dat die mensen kijken naar de gebeurtenissen in dat gebied de laatste 20 jaar. Wst er al die tijd gebeurt in Gaza en de West Bank. Er was voor 7 okt 2023 ook al het een ander gebeurd
Dat hoef je mij niet uit te leggen, ik ben ook vooral anti Hamas, en niet zozeer voor de ene dan wel de andere partij, ze maken er immers beide al generaties lang een pestbende van.

Het gaat me om demonstraties hier die kennelijk terreur toejuichen en met IS vlaggen staan te zwaaien.

Hossend gebak uitdelen na een walgelijk sadistische terreuraanslag

dat soort deviante griezels moeten gewoon één voor één juridisch aangepakt worden, na eerst te zijn afgedroogd door de ME bij voorkeur
pi_211013847
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe IDF dat gaat oplossen. Cement en puin in en bovenop elk gevonden tunnelingang dumpen is wel een idee
Als die tunnels allemaal aan elkaar verbonden zijn snap ik niet waarom ze niet gewoon een paar flinke pompen pakken en die vol laten lopen, laat dat maar eens wat weken lopen, komen die Hamas drollen vanzelf wel bovendrijven.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211013852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als die tunnels allemaal aan elkaar verbonden zijn snap ik niet waarom ze niet gewoon een paar flinke pompen pakken en die vol laten lopen, laat dat maar eens wat weken lopen, komen die Hamas drollen vanzelf wel bovendrijven.
Je zit vlakbij zee toch? Pomp er maar zout water in dan.
pi_211013858
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je zit vlakbij zee toch? Pomp er maar zout water in dan.
Zout water vernield die complete grond daar, ik weet niet hoe het daar zit met land- of tuinbouw, maar er moet wel iets overblijven natuurlijk van dat gebied.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:15:13 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211013859
quote:

[..]
Damn, dat ze daar nog niet aan hebben gedacht :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211013870
quote:

[..]
Plus gijzelaars.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:18:18 #241
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Damn, dat ze daar nog niet aan hebben gedacht :o
Ik neem toch wel aan dat het IDF notities maakt?
pi_211013886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Plus gijzelaars.
Ik ben bang dat we die gijzelaars nooit meer levend terug zullen zien, wat voor een tactiek ze ook gaan hanteren. En gezien we geen zielige propaganda beelden krijgen van Israëlische gijzelaars die met een geweer tegen het hoofd oproepen dat Israël moet stoppen en een schurkenstaat is ga ik er vanuit dat ze niet meer leven. Een terroristische beweging wat in staat is zulke gruweldaden te plegen zie ik nu niet de kalmte en emotie bewaken tijdens die bombardementen en hun jarenlange opgebouwde haat om die gijzelaars goed te behandelen.
pi_211013893
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik neem toch wel aan dat het IDF notities maakt?
Ja, ze zouden gek zijn als ze hier niet mee zouden lezen.
pi_211013894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:20 schreef asco het volgende:
[ twitter ]

Duitsers en jodenhaat, het blijft diep zitten.
pi_211013906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Duitsers en jodenhaat, het blijft diep zitten.
Toon in die media is ook helemaal aan het omslaan, ze hebben die islamitische mensen jarenlang omarmt, jarenlang gefaciliteerd en beschermd en nu zijn zij het die marcheren door de straten oproepen tot het slachten van Joden terwijl ze Joden en Synagoges aanvallen, nee Duitsland lijkt er klaar mee. En het autochtoon volk wat meeloopt met die radicalen is gewoon helemaal de weg kwijt, bruinlinks ga ik ze vanaf nu noemen.
pi_211013912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Toon in die media is ook helemaal aan het omslaan, ze hebben die islamitische mensen jarenlang omarmt, jarenlang gefaciliteerd en beschermd en nu zijn zij het die marcheren door de straten oproepen tot het slachten van Joden terwijl ze Joden en Synagoges aanvallen, nee Duitsland lijkt er klaar mee.
Took them long enough :')
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:24:15 #247
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211013913
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:22 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Toon in die media is ook helemaal aan het omslaan, ze hebben die islamitische mensen jarenlang omarmt, jarenlang gefaciliteerd en beschermd en nu zijn zij het die marcheren door de straten oproepen tot het slachten van Joden terwijl ze Joden en Synagoges aanvallen, nee Duitsland lijkt er klaar mee.
Ja de roze bril is wel af daar :D
pi_211013919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:22 schreef hollandia02 het volgende:
Denk zomaar dat ze vandaag de Gazastrook gaan binnenvallen, de geldkraan van Amerika staat open dus kan prima nu.
Eind van de middag/ begin avond begint de sabbat, lijkt me een bijzondere timing maar goed.. het zou kunnen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:29:48 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211013936
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 06:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Hier heeft GL juist spijt van hun steun aan de motie die opriep Israël te steunen ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:30:28 #250
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211013942
Misschien gebeurd er al het een en ander waar we geen weet van hebben.
Gaza is voor de buitenwereld afgesloten hè.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')