jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah de concerned citizen kaart gaan we nu spelen.
Betekend uiteraard nog steeds niet dat het gaat beginnen. Is meer een formaliteit. Het leger zal zelf bepalen wanneer natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
'Regering Isral geeft leger groen licht om Gaza binnen te vallen'
De Isralische regering van nationale eenheid heeft groen licht gegeven voor een inval van de Gazastrook, zegt minister van Economie Nir Barkat in gesprek met ABC News.
Volgens hem heeft het vernietigen van Hamas de hoogste prioriteit "zelfs als dat een jaar duurt". Hij zegt dat "alles zal worden geprobeerd" om gegijzelden te bevrijden en om burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat "de eerste en laatste prioriteit" het vernietigen van Hamas is. "De regering heeft een besluit genomen: vernietig ze. En nu is het aan het leger."
Na minister van Defensie Gallant is hij de tweede minister die vandaag hint op een ophanden zijnde grondoorlog. Isral heeft ruim 300.000 reservisten gemobiliseerd die voor een groot deel aan de grens met de Gazastrook gestationeerd zijn. Hoeveel strijders Hamas heeft is onbekend. In 2007 zei de organisatie dat ze 50.000 gewapende strijders en honderden zelfmoordterroristen gereed had staan als Isral ooit zou besluiten de Gazastrook binnen te vallen.
NOS liveblog
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland (of overheerser, zo u wilt)quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er was ook veel te kiezen. Het gaat deels over hun land. De afspraak was ook anders. Jouw vader komt uit Drenthe? Ineens al zijn weiden kwijt. Ik ga dan ook boos woorden.
Nee. Daar moete we van af. Lijkt mij al een start. Jonge mensen helpen die Palestijn zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland
lijkt mij duidelijk
wtf, ben jij voor terroristen ofzo??quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Daar moete we van af. Lijkt mij al een start. Jonge mensen helpen die Palestijn zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wtf, ben jij voor terroristen ofzo??
Nee. Denk je dat veel Palestijnen terrorist zijn? Ik niet namelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wtf, ben jij voor terroristen ofzo??
nee maar ze kunnen hamas toch gewoon zelf even uitzetten?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Denk je dat veel Palestijnen terrorist zijn? Ik niet namelijk.
Duidelijk niet. Hamas misbruikt eigen bevolking.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee maar ze kunnen hamas toch gewoon zelf even uitzetten?
Knap. Gaza in bezet nemen is vrij onmogelijk. Dat zijn stedelijke gevechten met mensen die weten waar ze precies zijn. Las gisteren een uitleg. Elke straat door. Vaak te klein voor een groter dan een vuurwapen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The head of the Israel Defense Forces (IDF) southern command said Israeli forces are finalising their preparations ahead of a ground invasion of Gaza.
Maj Gen Yaron Finkelman, speaking to troops near the Gaza border, said the expected ground offensive in the Gaza Strip will be “long and intense”, the Times of Israel reported.
“We are going to beat them in their territory,” he said.
The Guardian
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Knap. Gaza in bezet nemen is vrij onmogelijk. Dat zijn stedelijke gevechten met mensen die weten waar ze precies zijn. Las gisteren een uitleg. Elke straat door. Vaak te klein voor een groter dan een vuurwapen.
het doel heiligt de middelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.
Men doet het nog niet. Grondgevechten worden idioot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.
Nepjoodquote:
Is hij hier nu nepjotisme aan het bedrijven?quote:
Voor je weer gaat copy/pasten, er staat nog een reactie op je te wachten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien dat de leugen waarheid wordt als je het maar blijft herhalen zeker
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:07 schreef Richestorags het volgende:
Hey @:Slayage ik ben benieuwd naar je mening hierover
[ twitter ]
quote:
Men koos voor debiele agressieve aanpak. Dan weet je wat je krijgt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo? ze hebben tog op hamas gestemd??
collectief straffen is in dit topic een erg populaire optie
Yep, dit is een openingskaart die Isral alleen maar kan en vooral gaat dwarszitten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Echt het aller domste wat je kan doen. Dan ga je op SS niveau. Want je weet dat je het keihard moet gaan spelen. Het gaat niemand echt helpen. Hoe ga je je het gevecht aan in de Gaza strook? Dan schiet je en bij toeval schiet je een vrouw en kind dood onschuldig. De rest van je leven kun je daar over na gaan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |