Ik ga zelf even kijken op xquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn wel meldingen van nu (geen idee of er dan echt beschadigingen zijn aan dat gebouw), maar vorige keer was het inderdaad nepnieuws.
[ twitter ]
200 + dood. Wanneer? Palestina mensen hebben te maken met een overmacht. Men volgt zelfs VN directies niet. Want je ben Joods. Zelfs met een echt naar verdeden. Nee. Je kan je zelf niet verontschuldigen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:02 schreef moby_jones het volgende:
Als je analyse van het conflict voornamelijk bestaat uit "Palestijnen zijn gewoon te dom om te poepen om te beseffen dat gewapend verzet niet werkt" zelfs nadat steden in de hele wereld rondlopen met steun betuigingen na de grootste Palestijnse aanval in 30+ jaar maar nagenoeg niet toen 200+ ongewapende Palestijnen werden doodgeschoten door snipers in 2019 dan weet ik het ook niet meer
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ga zelf even kijken op x
De vorige keer was ik echt woedend en toen bleek het idd fake news te zijn
Weiger voor de tweede keer boos te worden om iets
Brb
I'll have what Saddam was having please.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja lijkt me sterk dat ze in Iran om zich heen kijken naar Syri, Irak en Afghanistan en denken 'doe mij dat ook maar'.
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad goed met de Palestijnen in Gaza na de aanval idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:02 schreef moby_jones het volgende:
Als je analyse van het conflict voornamelijk bestaat uit "Palestijnen zijn gewoon te dom om te poepen om te beseffen dat gewapend verzet niet werkt" zelfs nadat steden in de hele wereld rondlopen met steun betuigingen na de grootste Palestijnse aanval in 30+ jaar maar nagenoeg niet toen 200+ ongewapende Palestijnen werden doodgeschoten door snipers in 2019 dan weet ik het ook niet meer
Zeker een kutperiode. Maar voor mij staat vast dat Hamas kapot moet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:39 schreef Tekaschi het volgende:
Had ik maar aandelen gekocht van wapenleveranciers, die winnen hierbij. De oorlogsmachine draait weer op volle toeren, man wat een kut periode.
Dit dus. Bezetten zijn niet sterk in. Maar je leger, overheidsapparaat en infrastructuur naar het stenen tijdperk brengen kunnen ze als de besten. En 98 procent via de lucht dus je kunt er weinig tegen doen. Die maken niet de fouten die de Russen maken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Amerika is een tegenstander die je beter niet kunt testen als je wil dat er iets van stabiliteit in je land overblijft. Ze winnen het misschien niet van je maar ze laten je land wel helemaal gesloopt en verkracht achter
Hoe werkelijk?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zeker een kutperiode. Maar voor mij staat vast dat Hamas kapot moet.
Ze beginnen door te krijgen dat Hamas op weg naar de uitgang is. Toch lef om het nu al te zeggen.quote:
Video uit 2019 of nog eerderquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze beginnen door te krijgen dat Hamas op weg naar de uitgang is. Toch lef om het nu al te zeggen.
Dat is vrij moeilijk. Dit soort mensen wisselen steeds van locatie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het liefst door de kopstukken eerst uit te schakelen.
Ach ze hebben dan geen huizen, water en eten meer maar gelukkig wordt hun vlag illegaal geprojecteerd op de kerktoren van Delfzijl.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:14 schreef Alov het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad goed met de Palestijnen in Gaza na de aanval idd.
Er verschijnen telkens nieuwe koppen, net Hydraquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het liefst door de kopstukken eerst uit te schakelen.
Vooral omdat dan heel per ongeluk je hele mooie nucleaire programma naar de gallemiezen kan worden gebombardeerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja lijkt me sterk dat ze in Iran om zich heen kijken naar Syri, Irak en Afghanistan en denken 'doe mij dat ook maar'.
Het helpt mensen in werkelijke nood.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ach ze hebben dan geen huizen, water en eten meer maar gelukkig wordt hun vlag illegaal geprojecteerd op de kerktoren van Delfzijl.
Dat schept toch voldoening.
Dat schept
Klopt maar ik hoop dat het lukt om die als eerste uit te schakelen. Geen andere optie. Daarna zou je idealiter een VN vredesmacht daar neer willen zetten maar de VN is veel betekenis kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is vrij moeilijk. Dit soort mensen wisselen steeds van locatie.
Helemaal gelijk hoor, ik zou daar ook heel blij mee zijn als de bommen opmijn huis vielen, toch die ondersteuning, dat je weet dat iemand die vlag opvreet, dat is gewoon fijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het helpt mensen in werkelijke nood.
Dat gaat moeilijk lukken. Heb jij ooit echt gevochten? Gewoon simpel dat je iemand wil terughalen uit een gebouw.. Dat is nog niet zo simpel. Dat moet je daar 10.000 keer kan doen met steeds het gevoel dat je echt onschuldigen niet kan en mag raken. Dat gebeurt wel. Niemand blij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoop dat het lukt om die als eerste uit te schakelen. Geen andere optie. Daarna zou je idealiter een VN vredesmacht daar neer willen zetten maar de VN is veel betekenis kwijtgeraakt.
Kijk, deze mevrouw die snapt het.quote:
De normalisatie van Israel met de regio werkte alleen zolang Israel het conflict met de Palestijnen kon afdoen als nagenoeg bevroren en een interne aangelegenheid waarin geen verandering meer in zat. Die status quo die er sinds ~2005 bestond is in een klap ongedaan gemaakt en dat is iets wat velen zagen als iets wat eigenlijk nooit meer zou gebeuren. Het conflict is weer een internationaal strijdtoneel en dat zullen Israelische burgers Bibi nooit vergeven. Het aanzien van Hamas ten opzichte van Fateh in de Westerlijke Jordaanoever is op dit moment groter dan ooit en mensen durven er met Hamasvlaggen op straat te verschijnen. Zolang Hamas niet letterlijk uitgeroeid raakt in de komende maanden (?) hebben ze in feite al gewonnenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:14 schreef Alov het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het gaat inderdaad goed met de Palestijnen in Gaza na de aanval idd.
Dit dus, en daar concessies aan doen maakt het alleen maar moeilijker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hamas gewonnen? Over de rug van Palestijnen dan. Dan heeft men wat? Veel doden.......quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:29 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De normalisatie van Israel met de regio werkte alleen zolang Israel het conflict met de Palestijnen kon afdoen als nagenoeg bevroren en een interne aangelegenheid waarin geen verandering meer in zat. Die status quo die er sinds ~2005 bestond is in een klap ongedaan gemaakt en dat is iets wat velen zagen als iets wat eigenlijk nooit meer zou gebeuren. Het conflict is weer een internationaal strijdtoneel en dat zullen Israelische burgers Bibi nooit vergeven. Het aanzien van Hamas ten opzichte van Fateh in de Westerlijke Jordaanoever is op dit moment groter dan ooit en mensen durven er met Hamasvlaggen op straat te verschijnen. Zolang Hamas niet letterlijk uitgeroeid raakt in de komende maanden (?) hebben ze in feite al gewonnen
het conflict wordt extra erg omdat er hele groepen (geleid door politiciquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:29 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De normalisatie van Israel met de regio werkte alleen zolang Israel het conflict met de Palestijnen kon afdoen als nagenoeg bevroren en een interne aangelegenheid waarin geen verandering meer in zat. Die status quo die er sinds ~2005 bestond is in een klap ongedaan gemaakt en dat is iets wat velen zagen als iets wat eigenlijk nooit meer zou gebeuren. Het conflict is weer een internationaal strijdtoneel en dat zullen Israelische burgers Bibi nooit vergeven. Het aanzien van Hamas ten opzichte van Fateh in de Westerlijke Jordaanoever is op dit moment groter dan ooit en mensen durven er met Hamasvlaggen op straat te verschijnen. Zolang Hamas niet letterlijk uitgeroeid raakt in de komende maanden (?) hebben ze in feite al gewonnen
welke andere inlichtingendienst of militaire macht hebben de palestijnen om zichzelf te verdedigen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus, en daar concessies aan doen maakt het alleen maar moeilijker.
Ik denk (hoop) dat zelfs de meest doorgewinterde Palestijnenknuffelaar/Isralhater het daar wel mee eens is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Verdedigen tegen die geweldadige feestgangers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke andere inlichtingendienst of militaire macht hebben de palestijnen om zichzelf te verdedigen?
Is het een macht die werkelijk rekening houdt met jou als Palestijnse burgers? Duidelijk niet. De burger is 2e.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke andere inlichtingendienst of militaire macht hebben de palestijnen om zichzelf te verdedigen?
Zolang er Amerikaanse schepen voor de kust moeten gaan staan omdat het conflict zoveel groter is geworden bestaat er leverage voor onderhandelingen in de toekomst hoe cru het ook mag klinkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hamas gewonnen? Over de rug van Palestijnen dan. Dan heeft men wat? Veel doden.......
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Verdedigen tegen die geweldadige feestgangers.
Denk ik ook. Naast de opening met Egyptequote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:37 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Zolang er Amerikaanse schepen voor de kust moeten gaan staan omdat het conflict zoveel groter is geworden bestaat er leverage voor onderhandelingen in de toekomst hoe cru het ook mag klinken
stel dat hamas morgen stopt te bestaanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat zelfs de meest doorgewinterde Palestijnenknuffelaar/Isralhater het daar wel mee eens is.
gefeliciteerd @Red_85quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
'Regering Isral geeft leger groen licht om Gaza binnen te vallen'
De Isralische regering van nationale eenheid heeft groen licht gegeven voor een inval van de Gazastrook, zegt minister van Economie Nir Barkat in gesprek met ABC News.
Volgens hem heeft het vernietigen van Hamas de hoogste prioriteit "zelfs als dat een jaar duurt". Hij zegt dat "alles zal worden geprobeerd" om gegijzelden te bevrijden en om burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat "de eerste en laatste prioriteit" het vernietigen van Hamas is. "De regering heeft een besluit genomen: vernietig ze. En nu is het aan het leger."
Na minister van Defensie Gallant is hij de tweede minister die vandaag hint op een ophanden zijnde grondoorlog. Isral heeft ruim 300.000 reservisten gemobiliseerd die voor een groot deel aan de grens met de Gazastrook gestationeerd zijn. Hoeveel strijders Hamas heeft is onbekend. In 2007 zei de organisatie dat ze 50.000 gewapende strijders en honderden zelfmoordterroristen gereed had staan als Isral ooit zou besluiten de Gazastrook binnen te vallen.
NOS liveblog
Hangt af van met wie je dan deals gaat maken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stel dat hamas morgen stopt te bestaan
wat lost dat op denk je?
Hopen dat dat nog een beetje vreedzaam kan daar, zonder geweld van derden.quote:
wie moet die deals maken met wie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hangt af van met wie je dan deals gaat maken.
Iig de huidige campagne van de Israli's.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stel dat hamas morgen stopt te bestaan
wat lost dat op denk je?
haha ja hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig de huidige campagne van de Israli's.
is dat in he huidge scenario voor of na dat ze 2+ miljoen mensen in hun openluchtgevangenis binnenvallen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk daarna een zinnige partij aan de macht om te onderhandelen over een vreedzamere oplossing dan elkaar afslachten.
Echt het aller domste wat je kan doen. Dan ga je op SS niveau. Want je weet dat je het keihard moet gaan spelen. Het gaat niemand echt helpen. Hoe ga je je het gevecht aan in de Gaza strook? Dan schiet je en bij toeval schiet je een vrouw en kind dood onschuldig. De rest van je leven kun je daar over na gaan denken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
De Isralische regering van nationale eenheid heeft groen licht gegeven voor een inval van de Gazastrook, zegt minister van Economie Nir Barkat in gesprek met ABC News.
Volgens hem heeft het vernietigen van Hamas de hoogste prioriteit "zelfs als dat een jaar duurt". Hij zegt dat "alles zal worden geprobeerd" om gegijzelden te bevrijden en om burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat "de eerste en laatste prioriteit" het vernietigen van Hamas is. "De regering heeft een besluit genomen: vernietig ze. En nu is het aan het leger."
Na minister van Defensie Gallant is hij de tweede minister die vandaag hint op een ophanden zijnde grondoorlog. Isral heeft ruim 300.000 reservisten gemobiliseerd die voor een groot deel aan de grens met de Gazastrook gestationeerd zijn. Hoeveel strijders Hamas heeft is onbekend. In 2007 zei de organisatie dat ze 50.000 gewapende strijders en honderden zelfmoordterroristen gereed had staan als Isral ooit zou besluiten de Gazastrook binnen te vallen.
NOS liveblog
hoezo? ze hebben tog op hamas gestemd??quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Echt het aller domste wat je kan doen. Dan ga je op SS niveau. Want je weet dat je het keihard moet gaan spelen. Het gaat niemand echt helpen. Hoe ga je je het gevecht aan in de Gaza strook? Dan schiet je en bij toeval schiet je een vrouw en kind dood onschuldig. De rest van je leven kun je daar over na gaan denken.
Ah de concerned citizen kaart gaan we nu spelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:44 schreef Werkperd het volgende:
Provocerende taal van Amerika die niet meehelpt aan een de-escalatie en het blijven gooien van olie op het vuur zal uiteindelijk naar een derde wereld oorlog leiden. Ongelofelijk dat een demente persoon van 80+ jaar de toekomst van al onze kinderen, ongeacht nationaliteit, in het vuur gooit.
Vele hier maken grapjes en beseffen niet hoe dit verder kan uitpakken. Men denkt volgens mij dat een derde wereld oorlog slechts zal afspelen op een plekje dat paar duizend km verderop ligt en dat wij hier in klein Nederlandje wel veilig zijn. Geloof mij, wij gaan het even hard voelen en eronder lijden.
Ik hoop niet dat er een derde wereld oorlog ontstaat maar we ik vrees het ergste. Voor ons allen.
Misschien dat de leugen waarheid wordt als je het maar blijft herhalen zekerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo? ze hebben tog op hamas gestemd??
Er was ook veel te kiezen. Het gaat deels over hun land. De afspraak was ook anders. Jouw vader komt uit Drenthe? Ineens al zijn weiden kwijt. Ik ga dan ook boos woorden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah de concerned citizen kaart gaan we nu spelen.
Betekend uiteraard nog steeds niet dat het gaat beginnen. Is meer een formaliteit. Het leger zal zelf bepalen wanneer natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
NOS liveblog
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland (of overheerser, zo u wilt)quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er was ook veel te kiezen. Het gaat deels over hun land. De afspraak was ook anders. Jouw vader komt uit Drenthe? Ineens al zijn weiden kwijt. Ik ga dan ook boos woorden.
Nee. Daar moete we van af. Lijkt mij al een start. Jonge mensen helpen die Palestijn zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland
lijkt mij duidelijk
wtf, ben jij voor terroristen ofzo??quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Daar moete we van af. Lijkt mij al een start. Jonge mensen helpen die Palestijn zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wtf, ben jij voor terroristen ofzo??
Nee. Denk je dat veel Palestijnen terrorist zijn? Ik niet namelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee maar ze kunnen hamas toch gewoon zelf even uitzetten?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Denk je dat veel Palestijnen terrorist zijn? Ik niet namelijk.
Duidelijk niet. Hamas misbruikt eigen bevolking.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee maar ze kunnen hamas toch gewoon zelf even uitzetten?
Knap. Gaza in bezet nemen is vrij onmogelijk. Dat zijn stedelijke gevechten met mensen die weten waar ze precies zijn. Las gisteren een uitleg. Elke straat door. Vaak te klein voor een groter dan een vuurwapen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The head of the Israel Defense Forces (IDF) southern command said Israeli forces are finalising their preparations ahead of a ground invasion of Gaza.
Maj Gen Yaron Finkelman, speaking to troops near the Gaza border, said the expected ground offensive in the Gaza Strip will be “long and intense”, the Times of Israel reported.
“We are going to beat them in their territory,” he said.
The Guardian
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Knap. Gaza in bezet nemen is vrij onmogelijk. Dat zijn stedelijke gevechten met mensen die weten waar ze precies zijn. Las gisteren een uitleg. Elke straat door. Vaak te klein voor een groter dan een vuurwapen.
het doel heiligt de middelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.
Men doet het nog niet. Grondgevechten worden idioot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan het gevoel ook niet ontrekken dat ze zichzelf in een best wel lastige positie hebben gezet waarin terugkrabbelen politiek gezien niet meer mogelijk is.
Nepjoodquote:
Is hij hier nu nepjotisme aan het bedrijven?quote:
Voor je weer gaat copy/pasten, er staat nog een reactie op je te wachten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien dat de leugen waarheid wordt als je het maar blijft herhalen zeker
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:07 schreef Richestorags het volgende:
Hey @:Slayage ik ben benieuwd naar je mening hierover
[ twitter ]
quote:
Men koos voor debiele agressieve aanpak. Dan weet je wat je krijgt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
collectief straffen is in dit topic een erg populaire optie
Yep, dit is een openingskaart die Isral alleen maar kan en vooral gaat dwarszitten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Echt het aller domste wat je kan doen. Dan ga je op SS niveau. Want je weet dat je het keihard moet gaan spelen. Het gaat niemand echt helpen. Hoe ga je je het gevecht aan in de Gaza strook? Dan schiet je en bij toeval schiet je een vrouw en kind dood onschuldig. De rest van je leven kun je daar over na gaan denken.
Wat een bizarre opmerking. Een kind zonder stemrecht 'verdient' iets. Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland (of overheerser, zo u wilt)
lijkt mij duidelijk
Nee. Je gaat er o.a. ervan uit dat hamas die mensen beschermt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naja als je als kind in een regio woont waar hamas aan de macht is, dan verdien je gewoon de inval van een buurland (of overheerser, zo u wilt)
lijkt mij duidelijk
Valse hoop, die gaan er vol in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep, dit is een openingskaart die Isral alleen maar kan en vooral gaat dwarszitten.
Het zou imo heel erg dom zijn om in een vijandig gezind gebied, een huis aan huis opruiming te doen.
Nuttiger en flink zinniger is een cordon sanitair waarbij je als leger elke raket trackt om aantoonbaar te beantwoorden en verder uitsluitend basale medische zaken, water en brood (door)stuurt. Met dit laatste - zo leer ik ook - begaat Isral dan ook geen "oorlogsmisdrijf".
Volgens internationaal recht is het een "bevolking" opzettelijk onthouden van water en voedsel met als doel het te treffen, een misdrijf.
Nee. Ik ben vooral tegen zinloos geweld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lees zijn PI.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat een bizarre opmerking. Een kind zonder stemrecht 'verdient' iets. Maar natuurlijk.
Want dan had dat kutkind maar niet in Gaza geboren moeten worden, of hoe ziet jouw zieke hoofd dit
Nou vertel, wat zegt dat? En hoezo praat je met een PI een verkapte genocide goed? Dat moet het verstandigste crewlid van '22 toch wel haarfijn kunnen uitleggen lijkt me.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou vertel, wat zegt dat? En hoezo praat je met een PI een verkapte genocide goed? Dat moet het verstandigste crewlid van '22 toch wel haarfijn kunnen uitleggen lijkt me.
Tuurlijk, elk mens is anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jij schaamt je er voor. Deze mensen staan er anders in.
Tja en dan heeft Isral de dingen volledig aan zichzelf te wijten. Ik vermoed dat bij de eerste vermeende slachtoffer, zij dan de rest van de veldslag(en) al heeft verloren. Dit zijn van die momenten dat acties slim(mer) opgespeeld kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valse hoop, die gaan er vol in.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou vertel, wat zegt dat? En hoezo praat je met een PI een verkapte genocide goed? Dat moet het verstandigste crewlid van '22 toch wel haarfijn kunnen uitleggen lijkt me.
te triest...die vlag zou door heel nederland moeten hangen!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:57 schreef UitStraling het volgende:
Foei toch meneertje, zomaar de verkeerde vlag ophangen.
https://www.ed.nl/binnenl(...)-grijpt-in~a5ce2f3d/
Dit scenario kan je verwachten ja. Bij urban warfare blijft er van een stad doorgaans weinig over. Maar Isral kan het zich niet veroorloven om een stad in puin te schieten, hoeveel Hamas-poppetjes er ook in verstopt zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja en dan heeft Isral de dingen volledig aan zichzelf te wijten. Ik vermoed dat bij de eerste vermeende slachtoffer, zij dan de rest van de veldslag(en) al heeft verloren. Dit zijn van die momenten dat acties slim(mer) opgespeeld kunnen gaan worden.
We zijn eerlijkheid kwijt. Het is onmenselijk nu. Leren van wat? 2e wereld oorlog.? Iets geleerd als Joden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep, dit is een openingskaart die Isral alleen maar kan en vooral gaat dwarszitten.
Het zou imo heel erg dom zijn om in een vijandig gezind gebied, een huis aan huis opruiming te doen.
Nuttiger en flink zinniger is een cordon sanitair waarbij je als leger elke raket trackt om aantoonbaar te beantwoorden en verder uitsluitend basale medische zaken, water en brood (door)stuurt. Met dit laatste - zo leer ik ook - begaat Isral dan ook geen "oorlogsmisdrijf".
Volgens internationaal recht is het een "bevolking" opzettelijk onthouden van water en voedsel met als doel het te treffen, een misdrijf.
Ik denk zo dat die jongen die vandaag een Nederlands paspoort heeft gekregen beter af was geweest met een Amerikaans, Brits of Isralisch exemplaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
te triest...die vlag zou door heel nederland moeten hangen!!
Want? als je Gaza vast zit maakt afkomst niet uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk zo dat die jongen die vandaag een Nederlands paspoort heeft gekregen beter af was geweest met een Amerikaans, Brits of Isralisch exemplaar.
Het is hier geen gezond klimaat voor een Jood om fijn te leven, nooit geweest eigenlijk ook niet maar nu wat extra duidelijk door laaggeschoolde nieuwe Nederlanders.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Want? als je Gaza vast zit maakt afkomst niet uit.
westers waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Want? als je Gaza vast zit maakt afkomst niet uit.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
zou mooi zijn,maar israel en europa zijn niet arabisch......quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een probleem binnen Arabische landen.
Waarom? Had hij dat niet al door in Isral geboren en getogen te zijn? Was zijn Isralische paspoort ook niet de reden waarom hij snel een Nederlands paspoort kreeg? Apart.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk zo dat die jongen die vandaag een Nederlands paspoort heeft gekregen beter af was geweest met een Amerikaans, Brits of Isralisch exemplaar.
Daarom geeft ik aan dat Arabische landen er uit moeten komen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou mooi zijn,maar israel en europa zijn niet arabisch......
Omdat de Amerikanen en de Isralirs tot op het bot gaan om hun onderdanen te bevrijden terwijl het in Nederland niet eens veilig is om een Joodse vlag op te hangen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom? Had hij dat niet al door in Isral geboren en getogen te zijn? Was zijn Isralische paspoort ook niet de reden waarom hij snel een Nederlands paspoort kreeg? Apart.
absoluut en de arabieren die oa in europa wonen terug gaan om daar hun agressie daar kwijt te kunnen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daarom geeft ik aan dat Arabische landen er uit moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |