En ook daar moet de bevoking dankbaar voor zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:54 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_minister_says_gaza/
Israel war: Israeli foreign minister says Gaza territory will shrink after war
Bij terreur verering en antisemitisme heb je eigenlijk geen andere optie toch? Of, nuanceer dat eens eventjes voor mij, dan zet ik even een lekker bakje koffie en dan zal ik een poging doen om mijn beperkte en vertroebelde blik te laten verlichten door jouw heldere kijk op de zaken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Anti-Israel is gewoon klinkklare onzin.
Waarom hebben mensen die vrijheid zo hoog hebben zitten toch de nare neiging om alles wat ze niet zint de mond te snoeren
Nee idd, dat zei ik gisteren ook al. Rusland en China gaan geen echte oorlog riskeren om Iran, Iran zal terug in haar hok worden gezet als ze echt gaan doorzetten. Dit was meer een sneer naar Werkperd over maatschappelijke onrustquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:54 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Het leidt sowieso niet tot WO3. Niet zolang Iran geen nucleaire wapens heeft. En China en Rusland kan het aan hun reet roesten, behalve Rusland dan natuurlijk om Amerika en het Westen terug te pakken voor Oekraine en een hak te zetten qua moties in de VN etc etc. Maar dat is heel wat anders dan een WO3.
Dat is ook nooit weg geweest sinds 9/11, vervelende bijkomstigheid maar dat zal voorlopig ook wel zo blijven, is het niet Israel dan vinden ze wel weer wat anders om terreur goed te praten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Geen derde wereldoorlog, nee verwacht ik ook niet, maar weer een decennium aan krankzinnig terreur zit er natuurlijk wel dik in met onze vrolijke vrienden.
Omdat als je de steun op de motie intrekt die ging over het veroordelen van de terreur van Hamas en het recht op zelfverdediging van Israël, je gewoon anti-Israël bent. Het was geen pro-Israël motie want dan had GL/PvdA gelijk gehadquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen die vrijheid zo hoog hebben zitten toch de nare neiging om alles wat ze niet zint de mond te snoeren
Waarom heb jij de neiging om te ontkennen dat het antisemitisme welig tiert? Ik heb daar bronnen voor aangeleverd in eerdere topics. In de praktijk kunnen we ook zien dat "steun voor Palestina" (waar ik niet op tegen ben) voor een deel van de groep overloopt in rellen, schoppen tegen het Westen en Joden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
He wij hebben hier ook een Thierry met gelijkaardig gedachtengoed. Het komt wel heel dicht bij nu.quote:
The Angry little Zionist war pigs klinkt wel als een obscuur punk bandje eigenlijkquote:
En daarna heeft hij nog eens sorry gezegd + z'n account opgehevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik op zich ook wel een beetje een risico..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 02:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou mooi zijn,maar ik werk op schiphol en 80 procent van de secrurity is moslim...je moest eens weten hoe hun gedrag is....heb niet veel hoop
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En daarna heeft hij nog eens sorry gezegd + z'n account opgeheven
'Zionists are genicidal, demonic, greedy, pedophilic retards' Gevolgd door 'I apologize if anyone interpreted my words the wrong way'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En daarna heeft hij nog eens sorry gezegd + z'n account opgeheven
Niet zo handig, hij heeft nu tijd zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Het ging over GroenLinks clownquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Bij terreur verering en antisemitisme heb je eigenlijk geen andere optie toch? Of, nuanceer dat eens eventjes voor mij, dan zet ik even een lekker bakje koffie en dan zal ik een poging doen om mijn beperkte en vertroebelde blik te laten verlichten door jouw heldere kijk op de zaken.
succes!
Nja maar het gaat wel in golven heb ik het idee, maar goed, ja terroristen vinden kennelijk altijd wel een aanleiding.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook nooit weg geweest sinds 9/11, vervelende bijkomstigheid maar dat zal voorlopig ook wel zo blijven, is het niet Israel dan vinden ze wel weer wat anders om terreur goed te praten.
Toch wel aardig dat ze hun ware aard laten zien aan dat naïeve GL volk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Toch wel vreemd hoe nutteloos het leger of politie is tegen vijanden binnen eigen land die geen wapens gebruiken maar wel op een andere manier laten zien dat ze vijandig zijn.
[ twitter ]
Ik had me even voorgenomen om je een bevooroordeelde kwal te noemen met écht alleen maar denkbeelden en opmerkingen in het voordeel van Isroël. Maar dat laat ik maar achterwege. Dat is m.i. toch niet bevorderlijk voor een inhoudelijk debat. Ik ga graag het gesprek met je aan Andalou_Hondquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nja maar het gaat wel in golven heb ik het idee, maar goed, ja terroristen vinden kennelijk altijd wel een aanleiding.
Ja de oorlogsindustrie draait op volle toeren, goed voor de economie zal ik maar zeggenquote:
Geldprinter doet brrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Blijf me verbazen waar ze al die miljarden vandaan toveren.
'From the river to the sea' is oproepen tot geweld (genocide eigenlijk) en is strafbaar volgens artikel 137D van het wetboek voor strafrecht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik vraag mij zelf meer af waarom de mensen die jarenlang onder elke steen een nazi zagen, die voor homorechten, vrouwenrechten, rechten voor minderheden zijn nu zo'n oogkleppen op en lopen ze mee te marcheren met het volk wat aantoont vele malen radicaler en extremistischer te zijn dan de "vijand" die ze al decennia lang via de media en hun politieke partijtjes voorgeschoteld krijgen. Rare wereld als je die mensen opeens "from the river to the sea" hoort scanderen.
En ja we hebben vrijheid hoog zitten hier in Europa, maar dat betekend niet dat extremisten maar gebruik kunnen blijven maken van onze vrijheden, onze rechten en onze softe aanpak om hun radicale agenda door te drukken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had me even voorgenomen om je een bevooroordeelde kwal te noemen met écht alleen maar denkbeelden en opmerkingen in het voordeel van Isroël. Maar dat laat ik maar achterwege. Dat is m.i. toch niet bevorderlijk voor een inhoudelijk debat. Ik ga graag het gesprek met je aan Andalou_Hond²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |