SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
zeker niet met een vijand die als martelaar beloond wordt met 70 maagdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Een stadsguerilla is een afschuwelijke strijd die moeilijk te winnen is.
Dus ze halen de stad weg, tenminste dat is denk ik het doel, alles wegvagen en daarna Hamas eruitfilteren ofzo, ja ik weet het ook niet, ik ben geen strateeg, maar dat is hoe het er uitziet toch?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ik denk niet dat Hamas zich zomaar laat uitroeien, levend kunnen ze gewoon doorgaan met aanslagen plegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zeker niet met een vijand die als martelaar beloond wordt met 70 maagden![]()
of een enkeltje gazaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Hier moeten gewoon torenhoge boetes op komenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Nee dat is een echte zelfmoordmissie dus in die zin snap ik de strategie wel, maar het wel een hele botte bijl ook...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zeker niet met een vijand die als martelaar beloond wordt met 70 maagden
Ik vraag me af hoe dit allemaal gaat lopen maar dat dit verstrekkende ellende gaat geven, ook in Europa is gewoon te verwachten. Er gaat hoe dan ook zoveel woede vrijkomen als Israel gaat uitvoeren waar ze mee dreigen.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Was dit filmpje al gepost? Vrij goede, beknopte uitleg waar de Palestijnse frustratie vandaan komt:Nee, hoe het eruit ziet is dat Isral de Palestijen als collectief weg wil hebben. Maar ze verkopen het goed onder "Hamas moet uitgegroeid worden". Het slaat alleen nergens op wanneer je weet dat Hamas ook gewoon weg kan gaan met de rest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dus ze halen de stad weg, tenminste dat is denk ik het doel, alles wegvagen en daarna Hamas eruitfilteren ofzo, ja ik weet het ook niet, ik ben geen strateeg, maar dat is hoe het er uitziet toch?Hamas won 17 jaar geleden, de jongste stemgerechtigde is dus nu zo'n 35 jaar oud. De helft van de bevolking van Gaza is echter jonger dan 18. Tel daar de onder de 35-jarigen bij op, en de meerderheid van degenen die nu lijden hebben 0,00 iets te maken gehad met de keuze voor Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe jij al conclusies trekt bij een vraag die ik stel.Overigens steunen de meeste Gazanen Hamas. In de enige vrije verkiezingen in de Gazastrook won Hamas.
![]()
Waarom waarschuwt Israel dan uberhaupt waar ze gaan aanvallen als ze alle Palestijnen weg zouden willen hebben?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:03 schreef Drxx het volgende:
Was dit filmpje al gepost? Vrij goede, beknopte uitleg waar de Palestijnse frustratie vandaan komt:
[..]
Nee, hoe het eruit ziet is dat Isral de Palestijen als collectief weg wil hebben. Maar ze verkopen het goed onder "Hamas moet uitgegroeid worden". Het slaat alleen nergens op wanneer je weet dat Hamas ook gewoon weg kan gaan met de rest.
[..]
Hamas won 17 jaar geleden, de jongste stemgerechtigde is dus nu zo'n 35 jaar oud. De helft van de bevolking van Gaza is echter jonger dan 18. Tel daar de onder de 35-jarigen bij op, en de meerderheid van degenen die nu lijden hebben 0,00 iets te maken gehad met de keuze voor Hamas.![]()
Dat kan ook. Punt is dat niemand het exact weet hier denk ik. De geschiedenis ontvouwt zich voor onze ogen en we doen er niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:03 schreef Drxx het volgende:
Nee, hoe het eruit ziet is dat Isral de Palestijen als collectief weg wil hebben.got me a movie, I want you to know
Ik zei weinig invloed. Niet geen invloed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zegt: ik denk geen invloed op de verkiezingen.
Ik zeg: ik denk het wel.
Dat was het eigenlijk. Kijk maar wat het standpunt van Timmermans en Klaver voor verdeeldheid zorgt in de achterban bij GL/PvdA. Dit gaat weldegelijk een rol spelen. Zeker als het hier nog minder gezellig wordt door felle onrusten/protesten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Zodat ze weggaan?...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Waarom waarschuwt Israel dan uberhaupt waar ze gaan aanvallen als ze alle Palestijnen weg zouden willen hebben?![]()
voor de buhne?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Waarom waarschuwt Israel dan uberhaupt waar ze gaan aanvallen als ze alle Palestijnen weg zouden willen hebben?
weg kunnen ze toch niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja, maar hij beweerde dat het het plan van Israel was om de Palestijnen als collectief te doden.quote:![]()
Het kan het verschil zijn tussen wel en geen bom op je hoofd dus het maakt wel uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor de buhne?
weg kunnen ze toch niet echt![]()
Je hebt het over mij, en dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, maar hij beweerde dat het het plan van Israel was om de Palestijnen als collectief te doden.![]()
ja maar heb je die waarschuwing echt nodig?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan het verschil zijn tussen wel en geen bom op je hoofd dus het maakt wel uit.
als je weg kon was je al weg, dat Israel overal bommen op zou gooien was in het eerste uur na die aanslagen wel duidelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zou wel een optie zijn, ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor de buhne?
weg kunnen ze toch niet echt![]()
Snap je, dus is die waarschuwing leuk voor de buitenwereld maar in de praktijk onzin. Ze kunnen blijkbaar niet weg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar heb je die waarschuwing echt nodig?
als je weg kon was je al weg
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
dat vermoed ik jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je, dus is die waarschuwing leuk voor de buitenwereld maar in de praktijk onzin. Ze kunnen blijkbaar niet weg.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik moet even terug lezen hoe je het precies geformuleerd had dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je hebt het over mij, en dat heb ik helemaal niet gezegd.![]()
Ik moest even teruglezen want ik dacht dat je zei dat ik verwachtte dat er massaal op PVV gestemd zou worden, maar ik had de verkeerde voor me.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zei weinig invloed. Niet geen invloed.
Uiteraard kan het dat er weinig invloed zal zijn. Maar de reacties op het weglopen van GL/PvdA en SP, waar ik op doelde, doen mij anders vermoeden. Het wordt steeds duidelijker dat we ons laten gijzelen door extreem rechtse antisemieten.
We durven ons zelfs al niet meer openlijk uit te spreken tegen antisemitisme, nee in plaats daarvan lopen een aantal politieke partijen dus weg en frustreren de democratie.got me a movie, I want you to know
tja, een terroristen cel (en een van hun weinige militaire krachten) heeft iets doms gedaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je, dus is die waarschuwing leuk voor de buitenwereld maar in de praktijk onzin. Ze kunnen blijkbaar niet weg.
terecht dat ze nu als ratten in de val zitten, die kinderen hadden maar moeten vluchten en niet moeten leven naast terroristen![]()
Dat doen ze wel systematisch, ze gooien niet alles in 1 keer plat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je weg kon was je al weg, dat Israel overal bommen op zou gooien was in het eerste uur na die aanslagen wel duidelijk![]()
ow gelukkig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik moet even terug lezen hoe je het precies geformuleerd had dan.Weg. Niet hier, maar ergens anders.quote:Nee, hoe het eruit ziet is dat Isral de Palestijen als collectief weg wil hebben.![]()
Oh, dat had ik inderdaad anders opgevat. Neem me niet kwalijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:21 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Weg. Niet hier, maar ergens anders.![]()
Dan ageer je tegen de gemeente Bristol en vermoord je niet iedereen die in dezelfde straat woont als je buurman.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat een leuke reactie.
En hoe zou jij reageren als de gemeente Bristol in the UK besluit dat jouw tuin nu van jouw buurman is?“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Holocaust overlevende Hongaarse Canadese jood Gabor mate over het Palestijns Isralische conflict
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Vergeet niet dat het niet alleen de schuld is van Israel dat ze niet weg kunnen. Gaza grenst ook nog aan een ander land. Zou humanitair zijn als ze die grens zouden mogen oversteken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je weg kon was je al weg, dat Israel overal bommen op zou gooien was in het eerste uur na die aanslagen wel duidelijk“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Ik praat het niet goed hoor, ben wel pro Israel in de zin dat er een Israelische staat daar moet blijven maar politiek gezien valt er genoeg op aan te merken en op deze manier Hamas proberen weg te krijgen lijkt me ook weer een kansloze missie.quote:![]()
Al die Isral verdedigers die staats terreur steunen. Hamas is slecht, geen twijfel over mogelijk. Maar de Israische staat is niet veel beter. Men vergeet ook even hoe ze berhaupt tot een staat zijn gevormd. Door bomaanslag in de jaren 20 en 30. Terrorisme. En denk je dat ze toen geen onschuldige slachtoffers maakte? Onschuldige burgers werden ook gewoon opgeblazen. Want ze wilde een eigen staat. De Britten waren het spuugzat.![]()
de schuldvraag heb ik het uberhaupt niet over gehad, dat laat ik aan mensen die er wel verstand van hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het niet alleen de schuld is van Israel dat ze niet weg kunnen. Gaza grenst ook nog aan een ander land. Zou humanitair zijn als ze die grens zouden mogen oversteken.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien hadden de ouders en grootouders van die kinderen zich ook af kunnen vragen of a) het steunen van Hamas wel zo slim is/was en b) of je in de Gazastrook berhaupt wel kinderen op de wereld wil zetten. Gezien het feit dat de bevolking er explosief (no pun intended) groeit vinden ze het blijkbaar wel in orde zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tja, een terroristen cel (en een van hun weinige militaire krachten) heeft iets doms gedaan
terecht dat ze nu als ratten in de val zitten, die kinderen hadden maar moeten vluchten en niet moeten leven naast terroristen![]()
Gelukkig waren de Britten heel erg lief. Toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:26 schreef Gitw het volgende:
Al die Isral verdedigers die staats terreur steunen. Hamas is slecht, geen twijfel over mogelijk. Maar de Israische staat is niet veel beter. Men vergeet ook even hoe ze berhaupt tot een staat zijn gevormd. Door bomaanslag in de jaren 20 en 30. Terrorisme. En denk je dat ze toen geen onschuldige slachtoffers maakte? Onschuldige burgers werden ook gewoon opgeblazen. Want ze wilde een eigen staat. De Britten waren het spuugzat.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee, gelukkig zijn de Isralirs wel lief. Wat wil je daarmee zeggen? Het doel heiligt de middelen? Zoja dan zou je hetzelfde kunnen zeggen voor Hamas en ben je dus ver heen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig waren de Britten heel erg lief. Toch?![]()
Dit geweld gaat nooit stoppen. Over en weer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed hoor, ben wel pro Israel in de zin dat er een Israelische staat daar moet blijven maar politiek gezien valt er genoeg op aan te merken en op deze manier Hamas proberen weg te krijgen lijkt me ook weer een kansloze missie.![]()
Het is wel allemaal erg lang geleden. De Amerikanen hebben wel een hele grote bom gegooid later…quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:29 schreef Gitw het volgende:
[..]
Nee, gelukkig zijn de Isralirs wel lief. Wat wil je daarmee zeggen? Het doel heiligt de middelen? Zoja dan zou je hetzelfde kunnen zeggen voor Hamas en ben je dus ver heen.
De Britten heersden niet bepaald vredelievend daar, net als de Ottomanen. Ging hard tegen hard denk ik.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Als er 1 volk een puinhoop heeft gemaakt van het midden-oosten zijn zij het wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig waren de Britten heel erg lief. Toch?![]()
De NOS meldt dat Palestijnen nog tot 15 uur lokale tijd hebben om vrij te reizen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Los van wat Egypte wel of niet doet om te helpen, en het lijkt voornamelijk op "niet". Van wat ik heb meegekregen is vertrekken naar een ander land geen populair idee onder de Palestijnen, omdat zij daardoor terugkeer naar hun eigen land onmogelijk maken. Ze mogen namelijk niet zomaar terug.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het niet alleen de schuld is van Israel dat ze niet weg kunnen. Gaza grenst ook nog aan een ander land. Zou humanitair zijn als ze die grens zouden mogen oversteken.
En zoals je ook kan zien onder de Isralische bevolking, is dat stukje eigen identiteit ontzettend belangrijk voor die volkeren.
Net als ook de paramedici in Gaza-stad die zeggen dan maar daar te sterven als het zo moet, maar hun land niet te willen verlaten.![]()
Wat ik zo bizar vind is dat men doet alsof dit conflict uit de lucht is gevallen. En totaal voorbij gaat aan zelfs de recente geschiedenis. Alsof het allemaal begonnen is op zaterdag. Onze premier staat zelfs volledig achter de Isralische tegenreactie. Hij loopt nu gewoon oorlogsmisdaden goed te keuren. Walgelijk allemaal. Schaam me kapot. Hou je neutraal als land. Treur om de slachtoffers aan beide kanten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is wel allemaal erg lang geleden. De Amerikanen hebben wel een hele grote bom gegooid later…
De Britten heersden niet bepaald vredelievend daar, net als de Ottomanen. Ging hard tegen hard denk ik.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Nou ja, 'vrij'. Over twee specifieke vluchtwegen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:
De NOS meldt dat Palestijnen nog tot 15 uur lokale tijd hebben om vrij te reizen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ja was vanochtend vroeg lokale tijd gemeld aan de mensen over 2 routes. Zal vanavond het grondoffensief beginnen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:
De NOS meldt dat Palestijnen nog tot 15 uur lokale tijd hebben om vrij te reizen.![]()
Ik schaam niet met je mee, was gewoon een terreuractie van Hamas en dat mag ook best als zodanig benoemd en veroordeeld worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:37 schreef Gitw het volgende:
[..]
Wat ik zo bizar vind is dat men doet alsof dit conflict uit de lucht is gevallen. En totaal voorbij gaat aan zelfs de recente geschiedenis. Alsof het allemaal begonnen is op zaterdag. Onze premier staat zelfs volledig achter de Isralische tegenreactie. Hij loopt nu gewoon oorlogsmisdaden goed te keuren. Walgelijk allemaal. Schaam me kapot. Hou je neutraal als land. Treur om de slachtoffers aan beide kanten.![]()
Wat doet die daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nederland moet wat mij betreft er alles aan doen om deze Nederlandse burgers terug te halen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Normaal gesproken hebben ze er geen problemen mee om die identiteit mee te nemen en ten volste te uiten op andere continenten, ten koste van de identiteit van de landen waar ze komen te wonen. Maar dat is zeker alleen acceptabel als het eigen thuisland blijft bestaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
Los van wat Egypte wel of niet doet om te helpen, en het lijkt voornamelijk op "niet". Van wat ik heb meegekregen is vertrekken naar een ander land geen populair idee onder de Palestijnen, omdat zij daardoor terugkeer naar hun eigen land onmogelijk maken. Ze mogen namelijk niet zomaar terug.
En zoals je ook kan zien onder de Isralische bevolking, is dat stukje eigen identiteit ontzettend belangrijk voor die volkeren.
Net als ook de paramedici in Gaza-stad die zeggen dan maar daar te sterven als het zo moet, maar hun land niet te willen verlaten.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:28 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Misschien hadden de ouders en grootouders van die kinderen zich ook af kunnen vragen of a) het steunen van Hamas wel zo slim is/was en b) of je in de Gazastrook berhaupt wel kinderen op de wereld wil zetten. Gezien het feit dat de bevolking er explosief (no pun intended) groeit vinden ze het blijkbaar wel in orde zo.![]()
![]()
lul niet zo dom manquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:37 schreef Gitw het volgende:
Onze premier staat zelfs volledig achter de Isralische tegenreactie. Hij loopt nu gewoon oorlogsmisdaden goed te keuren.
Bijvoorbeeldgot me a movie, I want you to know
Als songfestival mod ga ik voor dit moment terug naar 2009. Isral koos ervoor om Noa & Mira Awad naar het songfestival te sturen. Een Isralische artiest en een Arabisch Palestijnse artiest die zingen dat er ook een andere manier moet zijn en dat er een dag zal zijn dat alles goed zal zijn...
![]()
Klopt. We staan niet zo achter Isral als bv de VS.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
lul niet zo dom man
[ twitter ]
BijvoorbeeldWie dit leest is een lezer van dit![]()
Het zijn legitieme vragen. Wij durven niet eens een kind te nemen als we er niet zeker van zijn of we 18 jaar later een studie kunnen bekostigen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe krijg je het uit je toetsenbord“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Denk niet dat de aanval van Hamas een terreuractie noemen hier het pijnpunt is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schaam niet met je mee, was gewoon een terreuractie van Hamas en dat mag ook best als zodanig benoemd en veroordeeld worden.
Nadat Isral zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander.![]()
![]()
En dat een premier zijn steun uit na een bloedige terroristische aanslag is denk ik niet echt heel opmerkelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. We staan niet zo achter Isral als bv de VS.
Hamas is een door de EU erkende terroristische organisatie, die terreur pleegt, dus dat Rutte zich daar tegen uitspreekt is gewoon volstrekt legitiem, dus ik snap die hele post niet zogot me a movie, I want you to know
"Het is beledigend." Als het niet zo verdrietig was zou je je klamme achtwerk eraf lachen. Hoor wat ie zegt. "Beledigend..." Zou het zwaartepunt niet bij de onnodige slachtoffers in Gaza moeten zitten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Denk niet dat de aanval van Hamas een terreuractie noemen hier het pijnpunt is.
Nadat Isral zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander.![]()
![]()
Man man man.
[ Bericht 10% gewijzigd door BansheeBoy op 14-10-2023 10:57:16 ]Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Ik heb echt geen flauw idee wat jij probeert te zeggen tegen mij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben ze er geen problemen mee om die identiteit mee te nemen en ten volste te uiten op andere continenten, ten koste van de identiteit van de landen waar ze komen te wonen. Maar dat is zeker alleen acceptabel als het eigen thuisland blijft bestaan?![]()
Toen de tuin werd overgenomen deden ze dat door jou en je hele gezin uit die tuin te verbannen met geweld. Familieleden die hier niet mee akkoord gingen werden vermoord. Daar zijn bewijzen voor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan ageer je tegen de gemeente Bristol en vermoord je niet iedereen die in dezelfde straat woont als je buurman.
Mooi hoe jullie de tijdslijn verkorten naar de afgelopen week alleen. Beetje nuance jongen.![]()
Dat is het ook. Wat Isral doet is dat ook. Daar tussen in zitten mensen zoals jij en ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schaam niet met je mee, was gewoon een terreuractie van Hamas en dat mag ook best als zodanig benoemd en veroordeeld worden.![]()
Wat zou Isral dan moeten doen? Hamas moet vernietigd worden. Ze zijn te ver gegaan. De Palestijnen in Gaza hebben bewezen niet uit te zijn op vooruitgang maar destructie gezien hun massale steun voor Hamas en het feit dat ze Hamas nog steeds tolereren als machthebber. Is er ooit een opstand zoals in Syri uitgebroken? Nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nadat Isral zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander.
Dus rest Isral n ding: het vernietigen van Hamas en weer de Gaza controleren.![]()
Kom nou eens met een bron in plaats met dat geraaskal, je hebt echt geen enkel punt tot je met iets beters komt dan dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nadat Isral zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander.
Hier: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-staat-achter-israel
Dit is van direct na de aanslagen en hij spreekt zich uit tegen Hamas en voor Isral, wat is daar verkeerd aan?got me a movie, I want you to know
Isral heeft excuses aangeboden voor die vier gedode journalisten gisteren bij de Libanese grens.Intolerant voor intolerantie![]()
Isral executeert toch geen mensen zonder aanziens des persoons? Ze geven de mensen de kans om weg te gaan als ze geweld gaan plegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wat Isral doet is dat ook. Daar tussen in zitten mensen zoals jij en ik.
Nou, de acties van de settlers en de steun daarvoor zou je als terreurdaden kunnen classificeren.![]()
Ze mogen die excuses in die matsekoek achterwerken van ze stoppen. Ik kan echt niet meer van ze hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:54 schreef Cuendillar het volgende:
Isral heeft excuses aangeboden voor die vier gedode journalisten gisteren bij de Libanese grens.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Op bezoek bij zieke oma bijvoorbeeld
Sorry, ik vind het vreemd dat de NL overheid nu alles in het werk moet stellen om migranten, die weer naar hun (onveilige) thuisland gaan weer te moeten ophalen.
Voelt heel dubbel."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
heywoodu
![]()
Vier?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:54 schreef Cuendillar het volgende:
Isral heeft excuses aangeboden voor die vier gedode journalisten gisteren bij de Libanese grens.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Praten met lui die je uit willen roeien? Je gewillig laten afslachten? Duizenden raketten onbeantwoord laten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Isral hoeft zelf om te beginnen al die misdaden niet te begaan, elke dag weer al vele jaren lang.
Isral kan diplomatie aangaan.
Isral kan in de verdediging gaan ipv zelf de terrorist uit te gaan hangen.
Niets, maar dan ook niets verplicht Isral om al die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden te begaan.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ze hebben een NLs paspoort.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.
Sorry, ik vind het vreemd dat de NL overheid nu alles in het werk moet stellen om migranten, die weer naar hun (onveilige) thuisland gaan weer te moeten ophalen.
Voelt heel dubbel.![]()
Nouja het zijn er 10 ofzo. Het zijn er geen 2000 ofzo. Kan natuurlijk best dat mensen vlak voor dat Hamas los ging naar oma zijn gegaan die ziek was of gewoon op bezoek bij familie. Geen idee hoe dat zit met schoolplichtig eigenlijk bij deze jongen, hij is 14 jaar ofzo inderdaad. Zal wat zijn als de ouders hem ziek hebben gemeld ofzo lol.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.
Voelt heel dubbel.![]()
Straks zo vanaf schiphol hopla naar de schoolinspectiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja het zijn er 10 ofzo. Het zijn er geen 2000 ofzo. Kan natuurlijk best dat mensen vlak voor dat Hamas los ging naar oma zijn gegaan die ziek was of gewoon op bezoek bij familie. Geen idee hoe dat zit met schoolplichtig eigenlijk bij deze jongen, hij is 14 jaar ofzo inderdaad. Zal wat zijn als de ouders hem ziek hebben gemeld ofzo lol.
got me a movie, I want you to know
Alsof ze dit hadden kunnen voorzien, oma woont daar en had hulp nodigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voelt heel dubbel.![]()
Ik deel je mening niet. Ik vind het compleet begrijpelijk dat wij deze laffe daad vanuit Palestijnse hoek veroordelen. Huidige reactie is ook compleet begrijpelijk waarbij voor Isral de maat vol is en zal afrekenen met Hamas, een legitiem doel wat ik ook steun. Daarnaast heeft de bevolking zelf gekozen voor Hamas, dus ook deze gaat niet geheel vrijuit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:37 schreef Gitw het volgende:
[..]
Wat ik zo bizar vind is dat men doet alsof dit conflict uit de lucht is gevallen. En totaal voorbij gaat aan zelfs de recente geschiedenis. Alsof het allemaal begonnen is op zaterdag. Onze premier staat zelfs volledig achter de Isralische tegenreactie. Hij loopt nu gewoon oorlogsmisdaden goed te keuren. Walgelijk allemaal. Schaam me kapot. Hou je neutraal als land. Treur om de slachtoffers aan beide kanten.
Hamas, met support vanuit de bevolking, heeft een oorlog ontketend en zal daar nu de prijs voor betalen. Burgers zullen zo goed als het kan worden ontzien, maar het is aan Hamas of zij hun bevolking willen opofferen of niet. Isral laat zich niet meer chanteren, de verantwoordelijkheid die Israel heeft is voor haar eigen bevolking.
Al met al is het dus Hamas die de afloop in handen heeft of er een groot aantal burgers aan Palestijnse kant gaan sneuvelen. Een groepering die zij zelf gekozen hebben. Ze hebben zichzelf in deze situatie gebracht.![]()
Kinderen zijn natuurlijk wel ten alle tijden onschuldig, en deze jongen met zijn broertjes doen ook maar wat zijn ouders zeggen. Voor hem en zijn broertjes vind ik het heel erg en hoop dat ze het (allemaal) overleven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voelt heel dubbel.
Maar het klopt wel, gisteren ook al een opmerking over gemaakt. Nederlandse kinderen een jaar van school houden en niemand boeit het wat, nu sta ik er niet van te kijken gezien kinderen uit die cultuur standaard 2 weken extra vakantie hadden vroeger of er rekening werd gehouden met de ramadan gezien het "racistische" Nederland ze werkelijk in alles voorziet. Wat ik ook opvallend vind is dat blijkbaar de rugklachten van oma voldoende zijn om met de hele familie daarheen te trekken, kinderen uit school te houden want oma is belangrijker dan een gedegen opleiding voor de jeugd en zodra de pleuris uitbreekt willen ze opgehaald worden en dan vraag ik mij af hoe het dan met oma moet? Die laten ze dan aan haar lot over met die slechte rug en niet kunnen vluchten?
Laten we vooral niet vergeten wie de rapportage heeft gemaakt, de NOS wat teert op zielige verhaaltjes, deze familie krijgt aandacht, de families die in Europa oproepen tot het doden van Joden worden doodgezwegen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Waarom maakt Rutte zich berhaupt druk om het al dan niet zeggen van iets beledigends? Denk je dat de Oost-Europese Pool Ben Nitay beter bekend onder zijn alias Benyamin Netanyahu een fuck geeft of hij iets zegt dat beledigend kan zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Gn Oostenrijkse schilder![]()
heywoodu
![]()
Wat is dit gare gedoe over 'Oost-Europese Pool' wat in ongeveer al je posts terug lijkt te meten komen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:06 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Waarom maakt Rutte zich berhaupt druk om het al dan niet zeggen van iets beledigends? Denk je dat de Oost-Europese Pool Ben Nitay beter bekend onder zijn alias Benyamin Netanyahu een fuck geeft of hij iets zegt dat beledigend kan zijn?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Als mensen hier alle regels (o.a. leerplicht) aan hun laars lappen om te kunnen doen wat ze willen, regelen ze ook zelf maar hoe ze weer terugkomen. Het werkt natuurlijk wel twee kanten op.quote:![]()
Herfstvakantie gaat vandaag pas in ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja het zijn er 10 ofzo. Het zijn er geen 2000 ofzo. Kan natuurlijk best dat mensen vlak voor dat Hamas los ging naar oma zijn gegaan die ziek was of gewoon op bezoek bij familie. Geen idee hoe dat zit met schoolplichtig eigenlijk bij deze jongen, hij is 14 jaar ofzo inderdaad. Zal wat zijn als de ouders hem ziek hebben gemeld ofzo lol.![]()
Ik heb eerder het idee dat ze daar wilden blijven. Ze zijn er al een maand. Met 4 leerplichtige kinderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Op bezoek bij zieke oma bijvoorbeeld
Maar goed, dan breekt de pleuris uit en beroep je je op je Nederlandse nationaliteit.
Op tv wilde men niet ingaan op de reden dat ze daar zijn. Lijkt me dan geen zieke oma, maar iets waarvan men niet weet dat het bekend wordt.![]()
Dit inderdaad. "Het gaat nu weer beter met oma, dus we kunnen terug". Seriously? Oma zit nu middenin een oorlogsgebied.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
Wat ik ook opvallend vind is dat blijkbaar de rugklachten van oma voldoende zijn om met de hele familie daarheen te trekken, kinderen uit school te houden want oma is belangrijker dan een gedegen opleiding voor de jeugd en zodra de pleuris uitbreekt willen ze opgehaald worden en dan vraag ik mij af hoe het dan met oma moet? Die laten ze dan aan haar lot over met die slechte rug en niet kunnen vluchten?![]()
Ik had het over deze uitspraken:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Kom nou eens met een bron in plaats met dat geraaskal, je hebt echt geen enkel punt tot je met iets beters komt dan dit.
Hier: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-staat-achter-israel
Dit is van direct na de aanslagen en hij spreekt zich uit tegen Hamas en voor Isral, wat is daar verkeerd aan?
02:00 tm 02:50
Nogmaals, dit heb ik al in meerdere posts gezegd: Hamas veroordelen is niet het probleem.![]()
Het is de NOS, zo'n reportages altijd met een korreltje zout nemen, die gaan weer vol voor de slachtofferrol tactiek. Als ik het niveau van de Nederlandse activisten zie die zich journalist durven te noemen de laatste week zou het mij nog niet eens verbazen dat hij gewoon ergens in Amsterdam zit, NOS verspreid wel vaker leugens als het hun agenda dient. Blijkbaar ook het enige gezin in Gaza wat geen last heeft van het afsluiten van de stroom.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze daar wilden blijven. Ze zijn er al een maand. Met 4 leerplichtige kinderen.
Maar goed, dan breekt de pleuris uit en beroep je je op je Nederlandse nationaliteit.
Op tv wilde men niet ingaan op de reden dat ze daar zijn. Lijkt me dan geen zieke oma, maar iets waarvan men niet weet dat het bekend wordt.
Edit: lol eens even op de YouTube pagina gekeken, bij alle "positieve" berichten over Gaza en de Palestijnen staan de reactiemogelijkheden ook uit, andere berichten staan ze gewoon aan.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tekaschi op 14-10-2023 11:20:16 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Helemaal mee eens maar Rutte is natuurlijk ook een enorme prutserquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:37 schreef Gitw het volgende:
[..]
Wat ik zo bizar vind is dat men doet alsof dit conflict uit de lucht is gevallen. En totaal voorbij gaat aan zelfs de recente geschiedenis. Alsof het allemaal begonnen is op zaterdag. Onze premier staat zelfs volledig achter de Isralische tegenreactie. Hij loopt nu gewoon oorlogsmisdaden goed te keuren. Walgelijk allemaal. Schaam me kapot. Hou je neutraal als land. Treur om de slachtoffers aan beide kanten.![]()
OOK. Het joch heeft het over een zieke oma met rugklachten die wel een jaar konden duren, dus moesten we terug.quote:
Komt mij niet over als een kort familiebezoekje.![]()
Hoe gaan ze Hamas uitroeien door dagen van tevoren een groot offensief aan te kondigen en iedereen in dat gebied te vertellen weg te gaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat zou Isral dan moeten doen? Hamas moet vernietigd worden. Ze zijn te ver gegaan. De Palestijnen in Gaza hebben bewezen niet uit te zijn op vooruitgang maar destructie gezien hun massale steun voor Hamas en het feit dat ze Hamas nog steeds tolereren als machthebber. Is er ooit een opstand zoals in Syri uitgebroken? Nee.
Dus rest Isral n ding: het vernietigen van Hamas en weer de Gaza controleren.
Hamas kan nu gewoon weg met de rest, maar dan bestaan ze nog gewoon. Alleen ietsjes verderop.
Dus dan krijg je mogelijkerwijs 2 scenario's:
- Noord-Gaza wordt 1 grote bufferzone, waardoor een inval van Hamas moeilijker wordt, aangezien een uitbraak zich dan moet concentreren op een kleinere deel van de grens.
Of
- Zuid-Gaza is next, want tja Hamas is nu daar, dus moet iedereen maar oprotten naar Egypte.![]()
Er is een informatie-oorlog gaande waarin vooral propaganda word verspreid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dit gare gedoe over 'Oost-Europese Pool' wat in ongeveer al je posts terug lijkt te meten komen?
Ik wil mensen informeren met feiten en ze aan het denken zetten.
Ik vraag me af hoeveel voorstanders van deze oorlog er overblijven als ze bepaalde feiten kennen.
Balfour-verklaring die het begin van de staat inluidde die gericht was aan Rothshild, de King David-bombardement door terrorist en latere premier Menachem Begin. Het BESTAAN van de Haganah en andere Joodse terroristische organisaties die later opgingen in de IDF etcetera. Isralische arm in de Nederlandse politiek zoals de veroordeelde Gidi Markuszower die lekte naar de Mossad. PVV met Isralische vlag op de fractiekamer. Geschiedenis n heden van Isral is zo bizar maar mensen staan er niet stil. Wilders heeft wat dat betreft goed afgekeken van Goebbels. Beschuldig de ander van wat je zelf doet.
Je zou maar een Palestijnse Amerikaan zijn en alle propaganda voor je kiezen krijgen waarin alles en iedereen, de baas waar je voor werkt, je collega waar je het zo goed mee kan vinden, de politicus die je steunt met volle overtuiging roept #IStandWithIsrael, Omar Suleiman verwoordt dat gevoel in deze video
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ten eerste gaat niet elke Hamas strijder weg, die vindt zijn weg naar Allah. Ten tweede weet Isral ook wel wie wie is en hebben ze het element tijd met zich mee. Ze kunnen bij een bezetting ook search and destroy naar Hamas doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoe gaan ze Hamas uitroeien door dagen van tevoren een groot offensief aan te kondigen en iedereen in dat gebied te vertellen weg te gaan?
Hamas kan nu gewoon weg met de rest, maar dan bestaan ze nog gewoon. Alleen ietsjes verderop.
- Noord-Gaza wordt 1 grote bufferzone, waardoor een inval van Hamas moeilijker wordt, aangezien een uitbraak zich dan moet concentreren op een kleinere deel van de grens.
Of
- Zuid-Gaza is next, want tja Hamas is nu daar, dus moet iedereen maar oprotten naar Egypte.![]()
Er zijn natuurlijk allerlei Nederlanders die in hun thuisland vertoeven (onder de paraplu van het Nederlandse sociale vangnet) waar we pas van horen als ze gevacueerd moeten worden. In Afghanistan waren dat er duizenden.The End Times are wild![]()
Isral gaat iedere Hamas-strijder identificeren, afmaken, en daarna mag iedereen weer terug naar Gaza? Geloof je dat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ten eerste gaat niet elke Hamas strijder weg, die vindt zijn weg naar Allah. Ten tweede weet Isral ook wel wie wie is en hebben ze het element tijd met zich mee. Ze kunnen bij een bezetting ook search and destroy naar Hamas doen.![]()
Ja hier dacht ik ook al aan. Noord-Gaza zijn dan minder mensen, deel is al gebombardeerd daar. Is relatief makkelijk in te nemen. Hamas zit dan vooral in Zuid-Gaza. Eigenlijk hebben ze dat gebied dan in hand, zullen dat zo maar weer opgeven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoe gaan ze Hamas uitroeien door dagen van tevoren een groot offensief aan te kondigen en iedereen in dat gebied te vertellen weg te gaan?
Of
De oplossing daarvoor is vrij simpel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:25 schreef LXIV het volgende:
Er zijn natuurlijk allerlei Nederlanders die in hun thuisland vertoeven (onder de paraplu van het Nederlandse sociale vangnet) waar we pas van horen als ze gevacueerd moeten worden. In Afghanistan waren dat er duizenden.![]()
Hij kan zich ook uitspreken tegen de terreuraanval van Hamas! Je kunt toch niet verwachten dat iedereen in je kringetje met je mee gaat zitten huilen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Je zou maar een Palestijnse Amerikaan zijn en alle propaganda voor je kiezen krijgen waarin alles en iedereen, de baas waar je voor werkt, je collega waar je het zo goed mee kan vinden, de politicus die je steunt met volle overtuiging roept #IStandWithIsrael, Omar Suleiman verwoordt dat gevoel in deze video![]()
Ik weet niet wat er gaat gebeuren. Niemand niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Isral gaat iedere Hamas-strijder identificeren, afmaken, en daarna mag iedereen weer terug naar Gaza? Geloof je dat?![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De oplossing daarvoor is vrij simpel.The End Times are wild![]()
Ik raad je echt aan om het te kijken. Hij heeft zoveel goede invalshoeken die de doorsnee mensen normaliter niet bereikt. Het zal je kijk verbreden en je mening doen fundering op basis van een bredere informatievoorzeining.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij kan zich ook uitspreken tegen de terreuraanval van Hamas! Je kunt toch niet verwachten dat iedereen in je kringetje met je mee gaat zitten huilen!
Ze pakken gewoon Gaza over en elke overgebleven strijder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Of
- Zuid-Gaza is next, want tja Hamas is nu daar, dus moet iedereen maar oprotten naar Egypte.
Zo moeilijk is het niet.![]()
Bijvoorbeeld uitgaan van de nationaliteit van het land waarin ze op dat moment woonachtig zijn.quote:![]()
Gijzelaars vrij en Hamas de wapens neer, voorgoed.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Jouw en mijn mening doen er niet toe. Het zijn Nederlandse onderdanen volgens de wet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:20 schreef Gia het volgende:
[..]
OOK. Het joch heeft het over een zieke oma met rugklachten die wel een jaar konden duren, dus moesten we terug.
Komt mij niet over als een kort familiebezoekje.![]()
Interessantdoenerij. Hij is gewoon geboren in Isral. Dat zijn vader in Polen is geboren, maar zijn moeder nabij Tel Aviv maakt hem niks uit. Het zegt alleen over hoe hij over Netanyahu denkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dit gare gedoe over 'Oost-Europese Pool' wat in ongeveer al je posts terug lijkt te meten komen?![]()
??? Wat bedoel je? Dat als ik bijvoorbeeld in Ghana ben als daar de oorlog uitbreekt , ik de Ghanese nationaliteit heb volgens de Nederlandse regering en moet blijven zitten???quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld uitgaan van de nationaliteit van het land waarin ze op dat moment woonachtig zijn.The End Times are wild![]()
Alsof je als Ajax supporter in Rotterdam woont en klaagt dat iedereen maar voor Feyenoord is (Sparta is overigens de club van Rotterdam).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Je zou maar een Palestijnse Amerikaan zijn en alle propaganda voor je kiezen krijgen waarin alles en iedereen, de baas waar je voor werkt, je collega waar je het zo goed mee kan vinden, de politicus die je steunt met volle overtuiging roept #IStandWithIsrael, Omar Suleiman verwoordt dat gevoel in deze video
De oplossing: verhuis.![]()
En Nederland bekijkt of ze iets voor ze kunnen doen. Schijnbaar niet. Misschien een les voor andere 'Nederlanders' om niet 'op vakantie' te gaan naar een potentieel kruitvat!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jouw en mijn mening doen er niet toe. Het zijn Nederlandse onderdanen volgens de wet.![]()
Hij had ook naar Pakistan kunnen gaan in plaats van door de Shaytaan geregeerde kapitalistische anti islamitische kruisvaarder- koloniale Verenigde staten van Amerikaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Je zou maar een Palestijnse Amerikaan zijn en alle propaganda voor je kiezen krijgen waarin alles en iedereen, de baas waar je voor werkt, je collega waar je het zo goed mee kan vinden, de politicus die je steunt met volle overtuiging roept #IStandWithIsrael, Omar Suleiman verwoordt dat gevoel in deze video![]()
Kruidvat is natuurlijk wel altijd voordeligquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En Nederland bekijkt of ze iets voor ze kunnen doen. Schijnbaar niet. Misschien een les voor andere 'Nederlanders' om niet 'op vakantie' te gaan naar een potentieel kruitvat!![]()
Joch heeft het over 'terug moeten'. Lijkt me dat ze daar oorspronkelijk vandaan komen. Dat zijn oma daar woont, doet dat ook wel vermoeden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
??? Wat bedoel je? Dat als ik bijvoorbeeld in Ghana ben als daar de oorlog uitbreekt , ik de Ghanese nationaliteit heb volgens de Nederlandse regering en moet blijven zitten???![]()
Sorry maar dit is een niet zo snuggere opmerking, een maand geleden was er deze oorlog er nog niet, dit hadden ze niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En Nederland bekijkt of ze iets voor ze kunnen doen. Schijnbaar niet. Misschien een les voor andere 'Nederlanders' om niet 'op vakantie' te gaan naar een potentieel kruitvat!![]()
Dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet te blijven, niemand zal hem missen als hij weggaat. Verblijven in het Westen is een absolute zegening en tegelijkertijd niet verplicht. Als je daar niet mee om kan gaan door te willen vasthouden aan geloofssystemen die het moeilijker maken om de vruchten te plukken van het verblijf in het Westen, staat het je vrij om weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Waar ze oorspronkelijk vandaan komen is echt irrelevantquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Joch heeft het over 'terug moeten'. Lijkt me dat ze daar oorspronkelijk vandaan komen. Dat zijn oma daar woont, doet dat ook wel vermoeden.The End Times are wild![]()
Dat joch is met familie hier waarschijnlijk als "vluchteling" gekomen. Zodra zij de status binnen hebben, keren zij zo vaak mogelijk terug naar Gaza om hun familie te voorzien van ons betaalde belastinggeld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Joch heeft het over 'terug moeten'. Lijkt me dat ze daar oorspronkelijk vandaan komen. Dat zijn oma daar woont, doet dat ook wel vermoeden.
Blijf lekker daar en stop die toeslagen![]()
Nee, want er zijn niet al jarenlange spanningen daar? Hetzelfde met die Syrische vluchtelingen, die, zodra ze een verblijfsstatus hier hebben, weer op vakantie gaan naar Syrie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dit is een niet zo snuggere opmerking, een maand geleden was er deze oorlog er nog niet, dit hadden ze niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.![]()
Het is een hypocriete haatzaaierquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet te blijven, niemand zal hem missen als hij weggaat. Verblijven in het Westen is een absolute zegening en tegelijkertijd niet verplicht. Als je daar niet mee om kan gaan door te willen vasthouden aan geloofssystemen die het moeilijker maken om de vruchten te plukken van het verblijf in het Westen, staat het je vrij om weg te gaan.![]()
Volgens sommige was deze oorlog al jaren aan de gang en heeft de huidige situatie niks van doen met de aanslag van zaterdag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dit is een niet zo snuggere opmerking, een maand geleden was er deze oorlog er nog niet, dit hadden ze niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.![]()
Gazastrook ziet er al tientallen jaren zo uit, hadden die mensen nog nooit op bezoek mogen gaan bij familie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, want er zijn niet al jarenlange spanningen daar? Hetzelfde met die Syrische vluchtelingen, die, zodra ze een verblijfsstatus hier hebben, weer op vakantie gaan naar Syrie.![]()
Bedoel jij nu Gaza-stad, of Gaza in zijn algemeen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:29 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Ze pakken gewoon Gaza over en elke overgebleven strijder.
Zo moeilijk is het niet.
Isral drijft nu iedereen naar het zuiden, inclusief Hamas. Dan zou het noorden theoretisch makkelijk over te nemen moeten zijn.
Maar het doel is Hamas opdoeken, gaan ze dan nadat ze het noorden hebben overgenomen, het zuiden ook overnemen op dezelfde manier? Wordt nog vrij last dan, want daar zitten ze ng meer op elkaar geplakt dan nu.![]()
Sterker nog, ik raad hem aan te vertrekken. Hij zal gelukkiger zijn is een Islamitisch land waar zijn normen en waarden gedeeld worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet te blijven, niemand zal hem missen als hij weggaat. Verblijven in het Westen is een absolute zegening en tegelijkertijd niet verplicht. Als je daar niet mee om kan gaan door te willen vasthouden aan geloofssystemen die het moeilijker maken om de vruchten te plukken van het verblijf in het Westen, staat het je vrij om weg te gaan.![]()
Dit is heel relevant omdat ik een Europa voor Europeanen wil. Dat is prima te bewerkstelligen maar dan moeten we consistent zijn en dus ook een Azi voor de Aziaten. Die Aziaten gaan geen Polen, Litouwers etcetera accepteren in hun Azi. En volledig terecht. Wij durven wel h. Eerst een Nederlandse Amsterdammer die in Africa besluit dat apartheid wel een goed idee is. Nu een Poolse Jood die zegt dat een genocide de enige oplossing is. En vervolgens wij al die overgebleven woestijnirs hier binnen laten? Donder op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Interessantdoenerij. Hij is gewoon geboren in Isral. Dat zijn vader in Polen is geboren, maar zijn moeder nabij Tel Aviv maakt hem niks uit. Het zegt alleen over hoe hij over Netanyahu denkt.
Europa voor de EuropeanenGn Oostenrijkse schilder![]()
Amerika voor welke Amerikanen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:38 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Dit is heel relevant omdat ik een Europa voor Europeanen wil. Dat is prima te bewerkstelligen maar dan moeten we consistent zijn en dus ook een Azi voor de Aziaten. Die Aziaten gaan geen Polen, Litouwers etcetera accepteren in hun Azi. En volledig terecht. Wij durven wel h. Eerst een Nederlandse Amsterdammer die in Africa besluit dat apartheid wel een goed idee is. Nu een Poolse Jood die zegt dat een genocide de enige oplossing is. En vervolgens wij al die overgebleven woestijnirs hier binnen laten? Donder op.
Europa voor de EuropeanenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Nee. Dan is het daar namelijk niet meer gevaarlijk en ben je dus geen legale vluchteling.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Gazastrook ziet er al tientallen jaren zo uit, hadden die mensen nog nooit op bezoek mogen gaan bij familie?![]()
Als het hem niet bevalt dat heel veel mensen een andere mening hebben in de buurt waarin hij zich bevind, dan verhuis je toch naar een buurt waar heel veel mensen dezelfde mening hebben?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel islamitische propaganda gezien als nu. Stel je bent een moslim, je haat alles wat westers en jood is en dat is met de paplepel ingegoten dus je radicaliseert en wilt een heilige oorlog tussen de moslim en het westen. Dan kun je aanslagen gaan plegen zoals we zien maar wat denk je van die massale propaganda die vele moslims als zoete koek slikken? Gisteren eens op Twitter gekeken, de moslims woonachtig in NL, alles wat anti westers is en anti joods is een feit en iedereen die het ontkent is een moslimhater. Ondertussen zie je de haat jegens het westen groeien, ze jutten elkaar op en blijven alles maar blind geloven wat uit die propaganda kanalen komt. Ik heb deze zooi nog niet eens gezien tijdens Trump wat om de n of andere reden wel benoemd kon worden door de media en politiek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Er is een informatie-oorlog gaande waarin vooral propaganda word verspreid.
Ik vraag me af hoeveel voorstanders van deze oorlog er overblijven als ze bepaalde feiten kennen.
Balfour-verklaring die het begin van de staat inluidde die gericht was aan Rothshild, de King David-bombardement door terrorist en latere premier Menachem Begin. Het BESTAAN van de Haganah en andere Joodse terroristische organisaties die later opgingen in de IDF etcetera. Isralische arm in de Nederlandse politiek zoals de veroordeelde Gidi Markuszower die lekte naar de Mossad. PVV met Isralische vlag op de fractiekamer. Geschiedenis n heden van Isral is zo bizar maar mensen staan er niet stil. Wilders heeft wat dat betreft goed afgekeken van Goebbels. Beschuldig de ander van wat je zelf doet.
[ afbeelding ]
Nee deze propaganda is gevaarlijk voor ons, want dat volk blijft elkaar maar opjutten met leugens en haat en we zien elke dag weer steeds meer gevallen van moslims die zulke haat openbaar beginnen te ventileren. Als mensen niet inzien waar dit naar toe gaat zijn ze of niet te redden of vinden ze het eigenlijk allemaal wel best.
Propaganda is er overal, werkelijk overal, maar het is de constante stroom uit radicale islamitische kringen die het grootste gevaar vormt voor het westen. De media hier kruipt ze in de kont en nog zie je ze overal krijsen dat de media racistisch is en elkaar opjutten dat het Westen moslims haat en onderdrukt en de westerse media liegt, goh kan alleen maar goed aflopen met miljoenen van dat volk in europe met deze gedachtegang.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het hem niet bevalt dat heel veel mensen een andere mening hebben in de buurt waarin hij zich bevind, dan verhuis je toch naar een buurt waar heel veel mensen dezelfde mening hebben?wat is dit voor opmerking elke keer.
![]()
Eentje die hout snijdt natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]wat is dit voor opmerking elke keer.
![]()
Dit. Europa voor Europeanen. Azi voor Aziaten. Africa voor Africanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Hij had ook naar Pakistan kunnen gaan in plaats van door de Shaytaan geregeerde kapitalistische anti islamitische kruisvaarder- koloniale Verenigde staten van Amerika
Moeten dan wel alle ‘humanitaire’ hulp stoppen, en ‘ontwikkelingssamenwerking’ en bemoeienis met interne gelegenheden.Gn Oostenrijkse schilder![]()
2023 roept je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:38 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Dit is heel relevant omdat ik een Europa voor Europeanen wil. Dat is prima te bewerkstelligen maar dan moeten we consistent zijn en dus ook een Azi voor de Aziaten. Die Aziaten gaan geen Polen, Litouwers etcetera accepteren in hun Azi. En volledig terecht. Wij durven wel h. Eerst een Nederlandse Amsterdammer die in Africa besluit dat apartheid wel een goed idee is. Nu een Poolse Jood die zegt dat een genocide de enige oplossing is. En vervolgens wij al die overgebleven woestijnirs hier binnen laten? Donder op.
Europa voor de Europeanen
En hoe ver wil je teruggaan om iemand bv. Europeaan, Amerikaan, Aziaat, Afrikaan te beschouwen?
Want jij stelt dus dat alle Surinamers in Nederland terug moeten naar Suriname? Of wacht toch maar naar de Afrikaanse westkust, want ze horen ook niet op Amerika thuis.![]()
Gezien die ultra ortodoxen die 6 kinderen krijgen gaat dat nog wel groeien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel interessant plaatje van de bevolkingsdichtheidIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als je bewust veel kinderen neemt is dit het resultaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel interessant plaatje van de bevolkingsdichtheid![]()
Ethiopi voor de Ethiopirs, dus iedereen op de wereld. 8 miljard mensen in dat landje.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Tja als je er niet tegen kan dat niet alle mensen jouw politieke overtuiging delen ga je het echt heel zwaar hebben in het westen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Rupibma het volgende:
Plek genoeg in de Negev nog. Maar Gazastrook springt er wel uit ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel interessant plaatje van de bevolkingsdichtheid![]()
Ik zou hem (en jou) ook aanraden om maar alvast te wennen aan dit gevoel, na Hamas en de schaamteloze acties van de Hamas-supporters. Misschien dat hij zich beter daar wat drukker om kan maken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
lolA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Logisch toch? If you cannot take the heat, stay out of the kitchen. Slachtofferrolletjes gaan het moeilijk krijgen in de toekomst.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Rupibma het volgende:
![]()
Amerika voor de Amerikanen. Er bestaat niet zoiets als verschillende Amerikanen. Je hebt Amerikanen en je hebt invallers die zichzelf soms ‘immigrant’ noemen uit met name Europa en tegenwoordig ook andere werelddelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Amerika voor welke Amerikanen?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ik snap dat gaslighting van anderen hierover ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja als je er niet tegen kan dat niet alle mensen jouw politieke overtuiging delen ga je het echt heel zwaar hebben in het westen.![]()
Echt helemaal knetter die lui.quote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dit dus het wordt telkens zo geframed dat wanneer je je uitspreekt tegen Hamas je automatisch en per definitie palestijnen haat en Pro-Isral bent... heel merkwaardig. Hoe kan het dat zo'n ordinaire terreurorganisatie zoveel ondersteuning krijgt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zou hem (en jou) ook aanraden om maar alvast te wennen aan dit gevoel, na Hamas en de schaamteloze acties van de Hamas-supporters. Misschien dat hij zich beter daar wat drukker om kan maken?got me a movie, I want you to know
Een gebed zonder einde. Ze blijven elkaar bestoken. Dit gaat een compleet bloedbad worden.quote:
Hamas had zeker iets van 50k strijders in de Gazastrook, waarvan een paar duizend goed getraind.![]()
Mwah, genoeg mensen die het vrijheidsstrijders noemen en dan lijkt het me geen terreuractie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Denk niet dat de aanval van Hamas een terreuractie noemen hier het pijnpunt is.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
The First Amerindian Natives are postulated to have come from Asia through the Bering land bridge between 30,000–12,000 years before the present (BP).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:45 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Amerika voor de Amerikanen. Er bestaat niet zoiets als verschillende Amerikanen. Je hebt Amerikanen en je hebt invallers die zichzelf soms ‘immigrant’ noemen uit met name Europa en tegenwoordig ook andere werelddelen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het lijkt mij de gehele Gaza strook. Je maakt eerst het noorden plat, daarna dwing je de bevolking weer naar het noorden te gaan, waarna je het zuiden aanpakt. Vermoedelijk zullen er tentenkampen worden neergezet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bedoel jij nu Gaza-stad, of Gaza in zijn algemeen?
Isral drijft nu iedereen naar het zuiden, inclusief Hamas. Dan zou het noorden theoretisch makkelijk over te nemen moeten zijn.
Maar het doel is Hamas opdoeken, gaan ze dan nadat ze het noorden hebben overgenomen, het zuiden ook overnemen op dezelfde manier? Wordt nog vrij last dan, want daar zitten ze ng meer op elkaar geplakt dan nu.
Er zullen dan weinig plekken overblijven om je als vijand in te graven, en zodoende kun je uitgeschakeld worden. Ook schakel je alle tunnels en wapenopslagplaatsen uit door alles plat te bombarderen.
En dan zal er een groot gedeelte zich als burger onder de bevolking gaan mengen. Die zulken vermoedelijk er uitgepikt worden door het Isralische inlichtingenapparaat dan wel erbij worden gesnitched door burgers die niet meer bang zijn zodra Hamas geen wapens meer heeft.
Een grote schoonmaak dus. Daarom zal Isral ook wel beseffen dat dit niet in een paar weken geklaard is.![]()
Suriname is prima in te delen in bevolkingsgroepen. Creolen terug naar Africa. Hindoestanen naar India. Javanen naar Java etcetera.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
2023 roept je.
En hoe ver wil je teruggaan om iemand bv. Europeaan, Amerikaan, Aziaat, Afrikaan te beschouwen?
Want jij stelt dus dat alle Surinamers in Nederland terug moeten naar Suriname? Of wacht toch maar naar de Afrikaanse westkust, want ze horen ook niet op Amerika thuis.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Oke. Ik vul de negeerlijst even aan. Wat een onzin kraam je uit toch.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Suriname is prima in te delen in bevolkingsgroepen. Creolen terug naar Africa. Hindoestanen naar India. Javanen naar Java etcetera.![]()
Ze krijgen vast wel hulp als ze Gaza uitzijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En Nederland bekijkt of ze iets voor ze kunnen doen. Schijnbaar niet. Misschien een les voor andere 'Nederlanders' om niet 'op vakantie' te gaan naar een potentieel kruitvat!Wie dit leest is een lezer van dit![]()
En als je nou zeg maar half javaans en half creool bent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Suriname is prima in te delen in bevolkingsgroepen. Creolen terug naar Africa. Hindoestanen naar India. Javanen naar Java etcetera.got me a movie, I want you to know
En hoe doe je dat met mensen van gemengde afkomst? Moeten zij in verschillende lichaamsdelen terug naar hun 'thuislanden'?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Suriname is prima in te delen in bevolkingsgroepen. Creolen terug naar Africa. Hindoestanen naar India. Javanen naar Java etcetera.![]()
heywoodu
![]()
Maar wat met alle creolen die niet uit Afrika komen? Wat een raar gedoe ditquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Suriname is prima in te delen in bevolkingsgroepen. Creolen terug naar Africa. Hindoestanen naar India. Javanen naar Java etcetera.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
En dan weer aan elkaar naaien, is wat uitzoekwerk, mja, dan hebbie ook wel watquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met mensen van gemengde afkomst? Moeten zij in verschillende lichaamsdelen terug naar hun 'thuislanden'?
? waar keek ik naar?quote:got me a movie, I want you to know
Propaganda van mij? Noem de onfeitelijkheden in mijn post eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel islamitische propaganda gezien als nu. Stel je bent een moslim, je haat alles wat westers en jood is en dat is met de paplepel ingegoten dus je radicaliseert en wilt een heilige oorlog tussen de moslim en het westen. Dan kun je aanslagen gaan plegen zoals we zien maar wat denk je van die massale propaganda die vele moslims als zoete koek slikken? Gisteren eens op Twitter gekeken, de moslims woonachtig in NL, alles wat anti westers is en anti joods is een feit en iedereen die het ontkent is een moslimhater. Ondertussen zie je de haat jegens het westen groeien, ze jutten elkaar op en blijven alles maar blind geloven wat uit die propaganda kanalen komt. Ik heb deze zooi nog niet eens gezien tijdens Trump wat om de n of andere reden wel benoemd kon worden door de media en politiek.
Nee deze propaganda is gevaarlijk voor ons, want dat volk blijft elkaar maar opjutten met leugens en haat en we zien elke dag weer steeds meer gevallen van moslims die zulke haat openbaar beginnen te ventileren. Als mensen niet inzien waar dit naar toe gaat zijn ze of niet te redden of vinden ze het eigenlijk allemaal wel best.
Propaganda is er overal, werkelijk overal, maar het is de constante stroom uit radicale islamitische kringen die het grootste gevaar vormt voor het westen. De media hier kruipt ze in de kont en nog zie je ze overal krijsen dat de media racistisch is en elkaar opjutten dat het Westen moslims haat en onderdrukt en de westerse media liegt, goh kan alleen maar goed aflopen met miljoenen van dat volk in europe met deze gedachtegang.
Verder met je eens. Weg met al die Woestijnirs in Europa. Daarom ben ik ook 100% tegen deze oorlog, zit niet te wachten op nog meer Woestijnirs in Europa.
Europa voor Europeanen.
Enige manier om dat te bewerkstelligen is weg uit andere werelddelen en bemoeienis met hun gelegenheden en dus ook geen humanitaire hulp en ontwikkelingshulp.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo fanatiek wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Echt helemaal knetter die lui.
En uit het niets een vlag begint op te vreten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Die mogen kiezen maar slechts 1 keer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met mensen van gemengde afkomst? Moeten zij in verschillende lichaamsdelen terug naar hun 'thuislanden'?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ze gaan de grensovergang bij Egypte toch even openen? Is wat onduidelijkheid over.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dit heeft toch allemaal helemaal niets meer met de oorlog daar te maken. Ik dacht dat dit topic bedoeld was voor NieuWS daarover en misschien een zijstap naar de situatie en oorsprong, maar dit gaat echt zo ver off topic.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
hehehequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Haha, we hoeven ze Israel niet door de strot te douwen, ze vreten het zelf al op!
gisteren ging het drie uur over vlieland dus we gaan vooruitquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:55 schreef miss_sly het volgende:
Dit heeft toch allemaal helemaal niets meer met de oorlog daar te maken. Ik dacht dat dit topic bedoeld was voor NieuWS daarover en misschien een zijstap naar de situatie en oorsprong, maar dit gaat echt zo ver off topic.got me a movie, I want you to know
Ik zou je afraden om de posts van afgelopen nacht te lezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:55 schreef miss_sly het volgende:
Dit heeft toch allemaal helemaal niets meer met de oorlog daar te maken. Ik dacht dat dit topic bedoeld was voor NieuWS daarover en misschien een zijstap naar de situatie en oorsprong, maar dit gaat echt zo ver off topic.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wat een volksverhuizing
And what rough beast, its hour come round at last,
een nachtmerrie, en je weet dat er straks helemaal niets meer overeind staat, ze gaan vrees ik echt die complete stad wegvagen.quote:got me a movie, I want you to know
Dat zijn het ook niet, het zijn nederlandersquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:39 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Nee. Dan is het daar namelijk niet meer gevaarlijk en ben je dus geen legale vluchteling.The End Times are wild![]()
Typisch Gia. In alle ellende gaat deze vrouw zich weer focussen op een Nederlands joch wat volgens haar geen Nederlander is. Dit gaat weer een hele dag duren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Joch heeft het over 'terug moeten'. Lijkt me dat ze daar oorspronkelijk vandaan komen. Dat zijn oma daar woont, doet dat ook wel vermoeden.
Begin anders nog even over Texel of dat ze prima een voettocht van 30 km kunnen doen, huis en haard achterlatend. Gewoon lekker veilig vanuit je vrijstaande huis met 4 slaapkamers waar je niet uit te rammen bent volgens jezelf. Zelden zo'n hatelijk mens meegemaakt. Harteloos is exact het goede woord voor je.Go hard or go home![]()
Als de IDF op de stoep staan??quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kinderen zijn natuurlijk wel ten alle tijden onschuldig, en deze jongen met zijn broertjes doen ook maar wat zijn ouders zeggen. Voor hem en zijn broertjes vind ik het heel erg en hoop dat ze het (allemaal) overleven.
Maar het klopt wel, gisteren ook al een opmerking over gemaakt. Nederlandse kinderen een jaar van school houden en niemand boeit het wat, nu sta ik er niet van te kijken gezien kinderen uit die cultuur standaard 2 weken extra vakantie hadden vroeger of er rekening werd gehouden met de ramadan gezien het "racistische" Nederland ze werkelijk in alles voorziet. Wat ik ook opvallend vind is dat blijkbaar de rugklachten van oma voldoende zijn om met de hele familie daarheen te trekken, kinderen uit school te houden want oma is belangrijker dan een gedegen opleiding voor de jeugd en zodra de pleuris uitbreekt willen ze opgehaald worden en dan vraag ik mij af hoe het dan met oma moet? Die laten ze dan aan haar lot over met die slechte rug en niet kunnen vluchten?
Laten we vooral niet vergeten wie de rapportage heeft gemaakt, de NOS wat teert op zielige verhaaltjes, deze familie krijgt aandacht, de families die in Europa oproepen tot het doden van Joden worden doodgezwegen.
Fuck oma
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Reisadvies was wel gewoon rood toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dit is een niet zo snuggere opmerking, een maand geleden was er deze oorlog er nog niet, dit hadden ze niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
heywoodu
![]()
Wetende dat je vermoedelijk nooit meer terug komt en je de rest van je leven met z'n allen bovenop elkaar in een tent kan gaan zittenquote:
Dat is uh... Vrij out of the box, I guess?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Het lijkt mij de gehele Gaza strook. Je maakt eerst het noorden plat, daarna dwing je de bevolking weer naar het noorden te gaan, waarna je het zuiden aanpakt. Vermoedelijk zullen er tentenkampen worden neergezet.
Er zullen dan weinig plekken overblijven om je als vijand in te graven, en zodoende kun je uitgeschakeld worden. Ook schakel je alle tunnels en wapenopslagplaatsen uit door alles plat te bombarderen.
En dan zal er een groot gedeelte zich als burger onder de bevolking gaan mengen. Die zulken vermoedelijk er uitgepikt worden door het Isralische inlichtingenapparaat dan wel erbij worden gesnitched door burgers die niet meer bang zijn zodra Hamas geen wapens meer heeft.
Een grote schoonmaak dus. Daarom zal Isral ook wel beseffen dat dit niet in een paar weken geklaard is.![]()
1 miljoen mensen op de vlucht, dat is inderdaad een volksverhuizing. En dan niet weten of en zo ja, wanneer je terug kunt, en wat je daar dan aan zult treffen. Afschuwelijk.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Hopelijk wordt de boel daar herbouwd mede met internationaal (looking at you, Qatar) geld nadat Hamas is vernietigd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wetende dat je vermoedelijk nooit meer terug komt en je de rest van je leven met z'n allen bovenop elkaar in een tent kan gaan zitten
Wel graag met plastic waterleidingen en een tunnel-proof ondergrond.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik heb er geen issue mee. Jullie zijn degene die anderen meteen voor terroristen uitmaken. Aaah, het vrije Westen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja als je er niet tegen kan dat niet alle mensen jouw politieke overtuiging delen ga je het echt heel zwaar hebben in het westen.![]()
Hamas is geen terreur?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:06 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb er geen issue mee. Jullie zijn degene die anderen meteen voor terroristen uitmaken. Aaah, het vrije Westen.
Zaterdag werd niet massaal in europese steden de terroristisch aanslag gevierd?
Kom op, dit kan beter....got me a movie, I want you to know
Google gaslighting even anders, Scorpie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap dat gaslighting van anderen hierover ook niet.![]()
.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:53 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Propaganda van mij? Noem de onfeitelijkheden in mijn post eens.
Verder met je eens. Weg met al die Woestijnirs in Europa. Daarom ben ik ook 100% tegen deze oorlog, zit niet te wachten op nog meer Woestijnirs in Europa.
Europa voor Europeanen.
Enige manier om dat te bewerkstelligen is weg uit andere werelddelen en bemoeienis met hun gelegenheden en dus ook geen humanitaire hulp en ontwikkelingshulp.
Dit ben ik helaas niet met je eens, dat zijn nu die extremen die we moeten vermijden. We moeten het kunnen benoemen, we moeten er kritisch over kunnen zijn en we moeten de verantwoordelijken kunnen confronteren, dat gebeurd helaas te min. Maar daarna moeten we allemaal, inclusief alle moslims er samen iets van gaan maken. Maar ik ben wel van mening dat er iets echt moet veranderen in die groep en dat ze zelf ook maar eens hun best gaan doen want nu zie ik alleen maar haat en geweldverheerlijking uit die groep, of het nu met de aanslag in Isral is, 9/11, of n van die vele aanslagen in Europa, dat moet kappen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Jij woont waar precies?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:06 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb er geen issue mee. Jullie zijn degene die anderen meteen voor terroristen uitmaken. Aaah, het vrije Westen.Go hard or go home![]()
En daar gaat ie weer met zijn aannames. Lastig discussiren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Hamas is geen terreur?
Zaterdag werd niet massaal in europese steden de terroristisch aanslag gevierd?
Kom op, dit kan beter....![]()
Terug ontopic inderdaad:
De 95 feiten van Maarten Alexander
1. Joodse terreurorganisaties zijn opgegaan in de IDF
2. Menachem Begin had leiding over Etzel, joods-extremistische terreurbeweging. Joods al-qaida
3. Menachem Begin voerde een bombardement uit op Kind David-hotel.
4. Menachem Begin stond op internationale terreurlijsten
5. Menachem Begin werd later premier van Isral
6. Menachem Begin richtte een partij op: Likud
7. Partij van Netanyahu? Likud
8. PVV’er Gidi Markuszower was woordvoerder voor Likud.
9. PVV’er Gidi Markuszower werd onderzocht door de AIVD vanwege lekken naar Mossad
10. Minister Hirsch Ballin had Wilders persoonlijk gewaarschuwd voor Gidi. Wilders zette Gidi later toch op de lijst voor de PVV
11. Er hangt een Isralische vlag op de fractiekamer van PVV.
12. Heel veel Isralische politici hebben hun naam verandert.
Vul de rest later aanGn Oostenrijkse schilder![]()
Enorm triest natuurlijk. Maar het is echt in het belang van deze mensen als ze meewerken met Isral en alle Hamas-leden verraden of zelf vermoorden. Des te sneller kunnen ze beginnen met de wederopbouw.quote:
Hamas heeft ze verraden.![]()
Maar het lijkt mij dat Hamas zich moeilijk kan bewapenen als de halve Gaza strook een tijd onder Isralische controle is. Tegelijkertijd kan Hamas dan ook weinig uithalen richting Isral/IDF. Het is maar een klein gebied.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dus ze halen de stad weg, tenminste dat is denk ik het doel, alles wegvagen en daarna Hamas eruitfilteren ofzo, ja ik weet het ook niet, ik ben geen strateeg, maar dat is hoe het er uitziet toch?![]()
Dat is onmogelijk, Israel heeft geen noem eens wat 10 miljoen bommen om elk huis in Gaza kapot te maken. Dus ze moeten selectief zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:47 schreef damsco het volgende:
Ook schakel je alle tunnels en wapenopslagplaatsen uit door alles plat te bombarderen.![]()
Wat heeft de PVV er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:08 schreef Alexandrian het volgende:
Terug ontopic inderdaad:
De 95 feiten van Maarten Alexander
1. Joodse terreurorganisaties zijn opgegaan in de IDF
2. Menachem Begin had leiding over Etzel, joods-extremistische terreurbeweging. Joods al-qaida
3. Menachem Begin voerde een bombardement uit op Kind David-hotel.
4. Menachem Begin stond op internationale terreurlijsten
5. Menachem Begin werd later premier van Isral
6. Menachem Begin richtte een partij op: Likud
7. Partij van Netanyahu? Likud
8. PVV’er Gidi Markuszower was woordvoerder voor Likud.
9. PVV’er Gidi Markuszower werd onderzocht door de AIVD vanwege lekken naar Mossad
10. Minister Hirsch Ballin had Wilders persoonlijk gewaarschuwd voor Gidi. Wilders zette Gidi later toch op de lijst voor de PVV
11. Er hangt een Isralische vlag op de fractiekamer van PVV.
12. Heel veel Isralische politici hebben hun naam verandert.
[ afbeelding ]
Vul de rest later aan![]()
Ondanks dat ik de afschuwelijke aanslag van Hamas afkeur, keur ik ook het gedrag van Isral af. Ik ben zelfs een beetje boos op het westen, deescaleren en onschuldige burgerdoden voorkomen moet prioriteit nummer n zijn, dat Hamas aangepakt en/of uitgeroeid moet worden eens, maar daar moeten niet duizenden onschuldige burgers de dupe van worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
een nachtmerrie, en je weet dat er straks helemaal niets meer overeind staat, ze gaan vrees ik echt die complete stad wegvagen.
Tijd dat anderen de regie overnemen en Isral en de Palestijnen even op de bank zetten om eerst orde te herstellen, de radicale elementen aan te pakken en dan eens samen een permanente oplossing te zoeken. Maar helaas is dit wensdenken ben ik bang.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ze woont nu eenmaal graag daar waar ze de hele tijd over klaagt. Laat haar.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Jordani zegt dat de Palestijnse ontheemding de regio naar de ‘afgrond’ van een breder conflict drijft
We hebben meer Jordaanse opmerkingen over de kwestie van de Palestijnse ontheemding. Minister van Buitenlandse Zaken Ayman Safadi heeft zojuist een verklaring vrijgegeven waarin hij stelt dat elke stap van Isral om de Palestijnen een nieuwe ontheemding op te leggen de regio naar de “afgrond” van een breder conflict zou duwen.
Wij verwerpen de verdrijving van Palestijnen uit hun thuisland en waarschuwen dat de poging van Isral om dit op te leggen de hele regio naar de afgrond zal duwen.”
Het Midden Oosten wil de 2 miljoen vluchtelingen uit de Gaza niet, en Egypte ligt naast Libi, het vertrekland naar Lampadusa.
Grote kans dat wij straks met 2 miljoen Palestijnen in Europa zitten.
Zo rollen de Verenigde Staten en Isral, het probleem afschuiven naar de rest van de wereld. Ze denken niet aan onze belangen..![]()
Goh, waarom zouden ze nou zo'n pleurishekel hebben aan Isral? Ik zou t echt niet weten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
een nachtmerrie, en je weet dat er straks helemaal niets meer overeind staat, ze gaan vrees ik echt die complete stad wegvagen.![]()
De pest is dat het n groot wespennest is en ik begrijp dat er niet een internationale bezettingsmacht heeft ingegrepen, maar het had wel beter geweest denk ik als leekquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:10 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de afschuwelijke aanslag van Hamas afkeur, keur ik ook het gedrag van Isral af. Ik ben zelfs een beetje boos op het westen, deescaleren en onschuldige burgerdoden voorkomen moet prioriteit nummer n zijn, dat Hamas aangepakt en/of uitgeroeid moet worden eens, maar daar moeten niet duizenden onschuldige burgers de dupe van worden.
Tijd dat anderen de regie overnemen en Isral en de Palestijnen even op de bank zetten om eerst orde te herstellen, de radicale elementen aan te pakken en dan eens samen een permanente oplossing te zoeken. Maar helaas is dit wensdenken ben ik bang.got me a movie, I want you to know
Kans is groot, GL, PvdA, D66 etc dienen hun stemvee toch aan te vullen gezien ik verwacht dat de gematigde fatsoenlijke stemmer op die partijen niet meer geassocieerd wil worden met Jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:11 schreef BMW1993 het volgende:
Jordani zegt dat de Palestijnse ontheemding de regio naar de ‘afgrond’ van een breder conflict drijft
We hebben meer Jordaanse opmerkingen over de kwestie van de Palestijnse ontheemding. Minister van Buitenlandse Zaken Ayman Safadi heeft zojuist een verklaring vrijgegeven waarin hij stelt dat elke stap van Isral om de Palestijnen een nieuwe ontheemding op te leggen de regio naar de “afgrond” van een breder conflict zou duwen.
Wij verwerpen de verdrijving van Palestijnen uit hun thuisland en waarschuwen dat de poging van Isral om dit op te leggen de hele regio naar de afgrond zal duwen.”
Het Midden Oosten wil de 2 miljoen vluchtelingen uit de Gaza niet, en Egypte ligt naast Libi, het vertrekland naar Lampadusa.
Grote kans dat wij straks met 2 miljoen Palestijnen in Europa zitten.
Zo rollen de Verenigde Staten en Isral, het probleem afschuiven naar de rest van de wereld. Ze denken niet aan onze belangen..3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
De pest is dat het n groot wespennest is en ik begrijp dat er niet een internationale bezettingsmacht heeft ingegrepen, maar het had wel beter geweest denk ik als leek
Snap de eu ook niet echt, het borrelt nu al in Europa door de emotie, wat als dadelijk beelden binnenkomen af afgeslachte Palestijnse kinderen die er zeer zeker gaan komen, dan houd die demonstraties nog maar eens vreedzaam. Israel steunen ben ik het mee eens, afslachtingen steunen voor welk kamp je ook bent niet, dat moet voorkomen worden.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Reisadvies stond ook al een tijdje op rood voor Gaza strook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jouw en mijn mening doen er niet toe. Het zijn Nederlandse onderdanen volgens de wet.
https://nos.nl/collectie/(...)-weinig-voor-ze-doenquote:Nauwelijks consulaire bijstand
Het reisadvies is al een tijdje rood. "Dat betekent dat we ook vr de huidige crisis alle reizen naar Gaza afraadden", zegt de woordvoerder van het ministerie. "Daarbij hebben we steeds gewaarschuwd dat de Nederlandse overheid niet of nauwelijks consulaire bijstand kan verlenen als je in dat gebied in nood komt."![]()
Maar er valt niks te praten met terroristen die alleen maar geweld accepteren en ze schromen er niet om om onschuldige burgers mee te trekken in hun waanbeelden. Isral wil dit niet, de Palestijnen willen dit niet, de wereld wil dit niet behalve de extreme groepen niks te verliezen hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene![]()
Hamas in Gaza is als IS in Mosul en de Nazi's in Berlijn. Er is geen andere oplossing maar fraai en schoon gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.![]()
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.Dit, dus.![]()
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Isralische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Isralisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Isralir Gidi heeft gelekt naar de Mossad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV er nou weer mee te maken?Gn Oostenrijkse schilder![]()
Eerst moet Hamas weg. Anders kun je de grenzen toch niet openstellen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.![]()
En dat raakt de Palestijnen in Gaza, omdat...?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Isralische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Isralisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Isralir Gidi heeft gelekt naar de Mossad.![]()
Hamas heeft grotere ambities dan enkel de Gazastrook en de Westoever.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.![]()
Moeten hier niet zo naef in zijn. Europese waarden gaan niet samen met die van Woestijnirs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
.
Dit ben ik helaas niet met je eens, dat zijn nu die extremen die we moeten vermijden. We moeten het kunnen benoemen, we moeten er kritisch over kunnen zijn en we moeten de verantwoordelijken kunnen confronteren, dat gebeurd helaas te min. Maar daarna moeten we allemaal, inclusief alle moslims er samen iets van gaan maken. Maar ik ben wel van mening dat er iets echt moet veranderen in die groep en dat ze zelf ook maar eens hun best gaan doen want nu zie ik alleen maar haat en geweldverheerlijking uit die groep, of het nu met de aanslag in Isral is, 9/11, of n van die vele aanslagen in Europa, dat moet kappen.Gn Oostenrijkse schilder![]()
opmerkelijkquote:Franse autoriteiten hebben tien mensen opgepakt in verband met de dodelijke steekpartij op een school in Arras van vrijdag. Dat meldt een politiebron aan het Franse persbureau AFP.
Onder de arrestanten zijn onder anderen familieleden van de vermoedelijke dader. Die zou vrijdag een leraar van de school in de Noord-Franse stad hebben neergestoken. Drie anderen raakten ernstig gewond bij de mesaanval.
Vrijdag werd al bekendgemaakt dat er acht mensen vastzaten, onder wie de vermoedelijke dader. Vrijdagavond zouden nog twee mensen zijn opgepakt. Naast familieleden zouden ook twee Belarussische personen zijn aangehouden.
Dagblad Le Parisien meldt dat de aanvaller een dag voor de steekpartij contact had met het tweetal. Maar er zijn geen aanwijzingen dat zij ook betrokken waren bij de aanval.
https://www.nu.nl/buitenl(...)cident-in-arras.htmlgot me a movie, I want you to know
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Isralische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Isralisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Isralir Gidi heeft gelekt naar de Mossad.
Eens, maar genoeg kinderen, ook al zijn ze gendoctrineerd, die onschuldig zijn. Kinderen zijn altijd onschuldig, geloof, kleur of afkomst totaal niet relevant. Ik zie een domino effect ontstaan en ik hoop nog dat er iets gaat gebeuren de komende dagen waar Isral een andere weg in slaat. Dat we Hamas moeten uitroeien helemaal mee eens, maar dat zou met het westelijke overgewicht en modern leger toch niet zoveel onschuldige levens moeten kosten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamas in Gaza is als IS in Mosul en de Nazi's in Berlijn. Er is geen andere oplossing maar fraai en schoon gaat het niet worden.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
"Verzetsstrijders"
"Hamas wil opkomen voor het Palestijnse volk"
"Probeert te onderhandelen"
"Een resultaat van bezetting en kolonialisme"
"Radicalen aan beide kanten"'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ja beetje luchtig houden met deze zware kost tochquote:. Wel feitelijk enigszins juist. Hij is veroordeeld.
Wie heeft het over grenzen openstellen? Stoppen met die gevangenis en kolonisten is iets anders dan alles per direct opengooien. Gaat nog wel een generatie of 2 overheen voor je een leefbare situatie hebt gecreerd voor beide volkeren, maar dit lijkt me wel stap 1.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Eerst moet Hamas weg. Anders kun je de grenzen toch niet openstellen!Dit, dus.![]()
Dat zeker, maar ik zou morgenochtend toch weer het trapje gebruiken om uit je stapelbed te komen en niet meer head first.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ja beetje luchtig houden met deze zware kost toch. Wel feitelijk enigszins juist. Hij is veroordeeld.
Genocide, juichen! Of zoiets?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Kinderen onder de 8 in gijzeling nemen, herprogrammeren en ter adoptie aanbieden aan westerse ouders wereldwijd.![]()
Dank voor de tip, neem ik in overweging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik zou morgenochtend toch weer het trapje gebruiken om uit je stapelbed te komen en niet meer head first.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ja, natuurlijk, vandaar de smileys.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij bent echt zo simpel dat je dit waarschijnlijk nog meent ook.![]()
![]()
Ze zijn ook dom om dan die kant op te gaan. Maar we kunnen de situatie niet inschatten obv de huidige informatie. Die is karig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Reisadvies stond ook al een tijdje op rood voor Gaza strook.
https://nos.nl/collectie/(...)-weinig-voor-ze-doen
[..]![]()
Och, dat gebeurde ook met de indianen, vroeger.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Russische praktijken. Nee, dank je.![]()
In Isral zijn volgens de laatste cijfers zeker 1300 mensen gedood door de brute aanslagen van Hamas. In de Gazastrook zijn zeker 2215 mensen omgekomen door Isralische luchtaanvallen die in een reactie op de aanslagen volgden, stelt het Palestijnse ministerie van Gezondheid. Onder de doden zouden 724 kinderen zijn. Nog eens 8714 mensen zijn gewond geraakt.
AD live blog![]()
Hoe dan? Hamas verschanst zich willens en wetens tussen de burgerbevolking. De enige oplossing is dat de burgerbevolking dat zat is en Hamas gaat vermoorden of uitleveren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Eens, maar genoeg kinderen, ook al zijn ze gendoctrineerd, die onschuldig zijn. Kinderen zijn altijd onschuldig, geloof, kleur of afkomst totaal niet relevant. Ik zie een domino effect ontstaan en ik hoop nog dat er iets gaat gebeuren de komende dagen waar Isral een andere weg in slaat. Dat we Hamas moeten uitroeien helemaal mee eens, maar dat zou met het westelijke overgewicht en modern leger toch niet zoveel onschuldige levens moeten kosten.![]()
Die van mij lag op de Peel-linie en blies Duitse tanks op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze doen het in ieder geval beter dan jullie voorouders in ww2.
Je mag je voet nu weer in je mond steken.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
![]()
Zal me benieuwen of de wachtrijen hier ook korter zullen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Uiteraard. Africa voor Africanen. Azi voor Aziaten. Americas voor Americanen. Europa voor Europeanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dan alle moslims terug gaan naar de landen waar ze ook de nationaliteit van hebben, ben ik akkoord.
Geen ‘humanitaire’ ‘hulp’. Geen ‘ontwikkelingshulp’. Geen bemoeienis meer met interne gelegenheden, lossen ze maar zelf op.Gn Oostenrijkse schilder![]()
https://edition.cnn.com/m(...)b2dbddbfbd8f8751ce6aquote:CNN authenticates video that show explosions along Gaza evacuation routes
From CNN’s Kareem El Damanhoury, Gianluca Mezzofiore, Paul Murphy
CNN has geolocated and authenticated five videos from the scene of a large explosion along an evacuation route for civilians south of Gaza City.
The videos show many dead bodies amid a scene of extensive destruction. Some of those bodies are on a flat-bed trailer that appears to have been used to carry people away from Gaza City. They include at least several children. There are also a number of badly burned and damaged cars.
It’s unclear what caused the widespread devastation; the explosion occurred on Salah Al-Deen street on Friday afternoon.
CNN has reached out to the Israel Defense Forces (IDF) for comment on any airstrikes in the same location.
The IDF told civilians in and around Gaza City Friday that they must move south to avoid being caught up in Israeli military operations.got me a movie, I want you to know
Jij bent een Belg. Die doen niet mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die van mij lag op de Peel-linie en blies Duitse tanks op.
Je mag je voet nu weer in je mond steken.![]()
Open ff een eigen topic. Laten we het hier bij Isral en Palestina houden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:31 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Uiteraard. Africa voor Africanen. Azi voor Aziaten. Americas voor Americanen. Europa voor Europeanen.
Geen ‘humanitaire’ ‘hulp’. Geen ‘ontwikkelingshulp’. Geen bemoeienis meer met interne gelegenheden, lossen ze maar zelf op.![]()
Je vraagt veel voor een burgerbevolking die huis en haard is verloren en niet eens beschikking heeft over basis behoeftes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe dan? Hamas verschanst zich willens en wetens tussen de burgerbevolking. De enige oplossing is dat de burgerbevolking dat zat is en Hamas gaat vermoorden of uitleveren.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zal me benieuwen of de wachtrijen hier ook korter zullen worden.Wel fijn dat hij zegt "in the Arab and Islamic AND for all free people in the world". Hij geeft dus toe dat buiten de Arabische en Islamitische wereld mensen vrij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen de reptilians ontbreken nog aan je geraaskal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Wie vallen daaronderquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de bevolking zeker, niet met die geitenneukers.![]()
Nee, i.t.t. lieden van het koningshuis heeft mijn voorouder wel voor zijn land gevochten.quote:Omnibus in omnibus.
Het is dan ook een groot probleem. Grote problemen vragen om grote oplossingen. Wat is jouw oplossing?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je vraagt veel voor een burgerbevolking die huis en haard is verloren en niet eens beschikking heeft over basis behoeftes.![]()
Ik heb werkelijk waar 0 oplossingen, ik wil alleen zo min mogelijk onschuldige slachtoffers aan alle kanten. Ik zou het oprecht niet weten buiten dat ik hier wat blaat over het ingrijpen door de eu/us en omringende landen. Het is zo'n ingewikkeld verhaal, er zijn geen winnaars hier. Maar misschien moeten ze Palestina die kans geven, ik lees ook verhalen dat ze onderdrukt worden door Hamas, en natuurlijk zullen er meer dan genoeg zijn die Hamas wel steunen. Wordt er gewoon beetje moedeloos van, gaat Isral de komende dagen los gaan we het hier ook merken, komen er weer tegenreacties en er komt een moment dat de pleuris helemaal uitbreekt, velen van ons voorspellen dit al jaren maar dat wil nog niet zeggen dat we het zomaar willen laten gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe dan? Hamas verschanst zich willens en wetens tussen de burgerbevolking. De enige oplossing is dat de burgerbevolking dat zat is en Hamas gaat vermoorden of uitleveren.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Koekoek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Feitelijk geeft hij toe dat mensen in de Arab and Islamic world niet vrij zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij zegt "in the Arab and Islamic AND for all free people in the world". Hij geeft dus toe dat buiten de Arabische en Islamitische wereld mensen vrij zijn![]()
Noem de onfeitelijkheden eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Alleen de reptilians ontbreken nog aan je geraaskal.Gn Oostenrijkse schilder![]()
Ik weet het ook niet. Het is ook heel complex.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is dan ook een groot probleem. Grote problemen vragen om grote oplossingen. Wat is jouw oplossing?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat is gewoon een feitelijke constateringquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Feitelijk geeft hij toe dat mensen in de Arab and Islamic world niet vrij zijn.Ontkent iemand dat die landen niet vrij zijn?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.
Grens open van 12:00 tot 17:00 lokale tijd, enkel voor Amerikanen inderdaad.![]()
Zie hier het probleem. Dit probleem is nooit schoon getackled. Wat doe je met een kwaadaardig regime dat zich niet overgeeft en deels steun geniet onder de bevolking en zich verschanst tussen de bevolking? Amerika gooide er twee nukes op (Japan) of ze zijn helemaal kapot gebombardeerd met intense urban combat (Duitsland, IS). Een oplossing om dit probleem te omzeilen is er niet geweest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het is ook heel complex.![]()
Was te verwachten, Biden heeft lopen lobbyen, hartverscheurend voor de mensen die daar vastzitten en niet de grens over mogen. Ook teleurstellend dat onze leiders dit niet geregeld krijgen voor Nederlandse gezinnen in die regionen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Nou, als je sommige users hier moet geloven zijn het allemaal lichtbakens van democratie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:36 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feitelijke constateringOntkent iemand dat die landen niet vrij zijn?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Belgica is de oude Latijnse benaming voor de Lage Landen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:32 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jij bent een Belg. Die doen niet mee.
Dat je geen besef hebt van Nederlandse geschiedenis vanwege een inherente desinteresse was al wel duidelijk.Omnibus in omnibus.
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Was te verwachten, Biden heeft lopen lobbyen, hartverscheurend voor de mensen die daar vastzitten en niet de grens over mogen. Ook teleurstellend dan onze leiders dit niet geregeld krijgen voor Nederlandse gezinnen in die regionen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Isral moet meer tijd geven. Een miljoen mensen door een grensovergang in zo’n korte tijd lijkt me erg gevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Was te verwachten, Biden heeft lopen lobbyen, hartverscheurend voor de mensen die daar vastzitten en niet de grens over mogen. Ook teleurstellend dat onze leiders dit niet geregeld krijgen voor Nederlandse gezinnen in die regionen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Viel me ook op ja, maar denk dat ie eerder mensen die niet al jaren zoals de Gazanen leven bedoelt. Het zou nog een translate dingetje kunnen zijn, ken de taal verder niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij zegt "in the Arab and Islamic AND for all free people in the world". Hij geeft dus toe dat buiten de Arabische en Islamitische wereld mensen vrij zijn“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Oh hell no
A Stanford instructor made Jewish students stand in a corner while delivering a rant belittling the genocide of millions of Jews in the Holocaust.
Stanford instructor removed for targeting Jewish students as ‘colonizers’ after Hamas attack on Israel
https://forward.com/news/(...)ts-instructor-hamas/A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Op flightradar zag je eerder ook vliegtuigen voor de kust van de VS en VK rondjes vliegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.![]()
Wat een idiot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
A Stanford instructor made Jewish students stand in a corner while delivering a rant belittling the genocide of millions of Jews in the Holocaust.
[ twitter ]
Stanford instructor removed for targeting Jewish students as ‘colonizers’ after Hamas attack on Israel
https://forward.com/news/(...)ts-instructor-hamas/![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
https://forward.com/news/(...)ts-instructor-hamas/wat een kneus ey
![]()
Vanaf3 uur is de invasie toch?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die miljoen mensen gaan niet door een grensovergang, dat is enkel voor 500 mensen. Maar goed alsnog weinig tijd voor een miljoen mensen om 30 km naar het zuiden te gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Isral moet meer tijd geven. Een miljoen mensen door een grensovergang in zo’n korte tijd lijkt me erg gevaarlijk.![]()
Je hebt nog nooit mensen geinformeerd met feitenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
De PLO scheidden de Joden ook van de andere nationaliteiten in Entebbe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
https://forward.com/news/(...)ts-instructor-hamas/Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Volgens mij krijgt het Egyptische leger ook veel VS steun. Dat zal ook helpen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.![]()
Denk dat dan weer raketaanvallen beginnen, gedurende de nacht en morgenochtend het grondoffensief.quote:![]()
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
![]()
quote:Valt wel mee toch?quote:quote:Greenberg, the Chabad rabbi, said the students he’d spoken to were afraid to speak up in class out of fear that they would be penalized grade-wise. “What are they going to do — get in a fight with their teacher at Stanford?” he asked. But he said all three were traumatized by the experience. The teacher “didn’t say anything that happened to the Israelis,” Greenberg said. “He ignored that. He said, ‘Hamas is a legitimate representation of the Palestinian people. They are not a terrorist group. They are freedom fighters. Their actions are legitimate.’”quote:The rabbi added: “He’s saying Israel is worse than the Nazis and Hamas is innocent. This is what Jewish students face at Stanford and other places. They’re feeling isolated, under attack and threatened.”A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Voor deze denkwijzen lijkt me geen plaats bij Stanford.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
Yep, maar niet getreurd ze hebben hem al ontslagenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het enige goede dat uit dit conflict komt is dat de maskers van heel veel groepen nu af gaan. Problemen die velen al jaren zien komen eindelijk bovendrijven en clubjes als Bij1 kunnen er niet meer omheen kronkelen.
Wel jammer dat Israel dan meteen zo ver gaat, denk dat ze met de morele high ground veel meer hadden kunnen bereiken, maar die hoge gronden brokkelen een beetje af.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zeker, sinds Sadat de Russen zijn land uitflikkerde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt het Egyptische leger ook veel VS steun. Dat zal ook helpen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.Jammer dat de EU niet zoveel invloed heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef capricia het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat de VS veel meer voor haar burgers opkomt dan wij hier in Europa doen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zit op een (ander) forum waar 80% lid is van de alfabet familie (dus zeer links) en daar gaat het alleen over Israel als schurken en de rest als slachtoffer ervan (bij de aanval van vorig weekend kreeg je ook gelijk een geschiedenisles over het gebied en verder niets).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je daar enige bewijzen voor of is dit een narratief wat je graag pusht.
Dus daar is het standpunt wel duidelijk. Al kan ik de ironie ook wel waarderen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dat weet ik niet of ze dat gaan meewegen in een oorlog, sabbat of niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, sabbat nog ff uitzitten. Op z'n vroegst vanavond later of morgen verwacht ik.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat lijkt me logisch, maar no way dat ik in een hoek ging staan omdat zo'n idioot dat vroeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yep, maar niet getreurd ze hebben hem al ontslagen![]()
Tja, de VS is dan ook een supermacht, daar ga je niet mee fokken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef capricia het volgende:
Ik hoop dat iedereen beseft dat er ook Europeanen ontvoerd zijn door Hamas.
Fransen, Italianen, Duitsers, Britten, etc.
Niet alleen vermoord, maar velen nog ergens in Gaza vastgehouden.
Ik krijg een beetje het gevoel dat de VS veel meer voor haar burgers opkomt dan wij hier in Europa doen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Oh, dan moet ik nog snel even de boodschappen halen.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
"Onfeitelijkheden" is niet eens correct Nederlands. Bekom je ook wel eens een pilsbier in een caf?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Noem de onfeitelijkheden eens.![]()
Mwoah duurt nog maar 6.5 uur ofzo. Kunnen ze wel erna doen danquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ze dat gaan meewegen in een oorlog, sabbat of niet.![]()
![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, de VS is dan ook een supermacht, daar ga je niet mee fokken.
Hier wordt gewoon gezegd 'we kunnen niets voor je doen'.
Helaas."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
onvoorstelbaar krankzinnigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
https://forward.com/news/(...)ts-instructor-hamas/got me a movie, I want you to know
Tsja, wat betreft de jongen en zijn familie: het reisadvies was dus al langer rood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt.
Helaas.
Ergens niet slim geweest. Hij kan er ook niks aan doen, maar voor een zieke oma afreizen…Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ze hebben toch tot 16.00uur om te ontruimen?quote:
Edit: Ah, NL-tijd
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
We kunnen ook onze marine sturen maar dat maakt helaas niet zoveel indruk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt.
Helaas.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Daarom ben ik ook voor een EU defensie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We kunnen ook onze marine sturen maar dat maakt helaas niet zoveel indruk."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Pang pang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We kunnen ook onze marine sturen maar dat maakt helaas niet zoveel indruk.![]()
![]()
Beetje dit maar dan met bootjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We kunnen ook onze marine sturen maar dat maakt helaas niet zoveel indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
![]()
Reconstructie van minuut tot minuut van de aanval vorige week. Vooral handig als je na wilt denken over hoe logisch het is "dat al die mensen per ongeluk in kruisvuur terecht kwamen" zoals n van de complottheorietjes is.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje dit maar dan met bootjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MI5 krijgt het druk.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ah opnieuw een hoop "Free free" maar niet voor de gijzelaars.quote:![]()
Ze probeerden te ontsnappen uit de gevangenis genaamd Gaza. Toen kwamen ze toevallig af op de beats van de muziek. En omdat ze lekker beginnen te dansen ging hun geweer af en vloog het alle kanten op. Uit schrik zijn ze toen de dorpen ingevlucht om hulp te zoeken, en zijn ze de deuren langs gegaan om hulp te vragen. Uiteindelijk zijn 150 mensen met ze meegegaan om een verbanddoos te halen maar toen ze terug wilden gaan begon Isral op ze te schieten. En nu worden ze al een week lang onder vuurgenomen. Zoiets heb ik gelezen op feestboek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:58 schreef Qarrad het volgende:
Reconstructie van minuut tot minuut van de aanval vorige week. Vooral handig als je na wilt denken over hoe logisch het is "dat al die mensen per ongeluk in kruisvuur terecht kwamen" zoals n van de complottheorietjes is.![]()
Daar zou ik wel een screenshot van willen zien, dat is gewoon legendarisch geschiftquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Ze probeerden te ontsnappen uit de gevangenis genaamd Gaza. Toen kwamen ze toevallig af op de beats van de muziek. En omdat ze lekker beginnen te dansen ging hun geweer af en vloog het alle kanten op. Uit schrik zijn ze toen de dorpen ingevlucht om hulp te zoeken, en zijn ze de deuren langs gegaan om hulp te vragen. Uiteindelijk zijn 150 mensen met ze meegegaan om een verbanddoos te halen maar toen ze terug wilden gaan begon Isral op ze te schieten. En nu worden ze al een week lang onder vuurgenomen. Zoiets heb ik gelezen op feestboek.got me a movie, I want you to know
De moslims hier geloven dit blind, dat is nog het ergste, vol met Jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een screenshot van willen zien, dat is gewoon legendarisch geschiftVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Wilde ik net zeggen. Hij had van mij de tering kunnen genieten met zijn speech, ik was gewoon het lokaal uitgelopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Op de mobiel plaatjes doen is kunt.quote:A devout Catholic was on a plane to Rome, so that he could visit the Vatican City as in a pilgrimage. Much to his surprise, sitting next to him in first class doing a crossword puzzle was the Pope himself, the Supreme Pontiff, God's Vicar of Christ. Too intimidated to even speak he sat there quaking and sweating with religious fervor.
At one point, the Big Guy turns to him and asks: "What's a four-letter word ending in "unt" that means a woman?"
Utterly panicked, the poor guy wracks his brain and then squeaks out "Aunt!"
The Pope turns back to his puzzle, and a moment later turns back and asks: "Do you happen to have an eraser?"How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: