Maar er valt niks te praten met terroristen die alleen maar geweld accepteren en ze schromen er niet om om onschuldige burgers mee te trekken in hun waanbeelden. Israël wil dit niet, de Palestijnen willen dit niet, de wereld wil dit niet behalve de extreme groepen niks te verliezen hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.
Hamas in Gaza is als IS in Mosul en de Nazi's in Berlijn. Er is geen andere oplossing maar fraai en schoon gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Israëlische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Israëlisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Israëliër Gidi heeft gelekt naar de Mossad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV er nou weer mee te maken?
Eerst moet Hamas weg. Anders kun je de grenzen toch niet openstellen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.
En dat raakt de Palestijnen in Gaza, omdat...?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Israëlische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Israëlisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Israëliër Gidi heeft gelekt naar de Mossad.
Hamas heeft grotere ambities dan enkel de Gazastrook en de Westoever.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.
Moeten hier niet zo naïef in zijn. Europese waarden gaan niet samen met die van Woestijniërs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
.
Dit ben ik helaas niet met je eens, dat zijn nu die extremen die we moeten vermijden. We moeten het kunnen benoemen, we moeten er kritisch over kunnen zijn en we moeten de verantwoordelijken kunnen confronteren, dat gebeurd helaas te min. Maar daarna moeten we allemaal, inclusief alle moslims er samen iets van gaan maken. Maar ik ben wel van mening dat er iets echt moet veranderen in die groep en dat ze zelf ook maar eens hun best gaan doen want nu zie ik alleen maar haat en geweldverheerlijking uit die groep, of het nu met de aanslag in Israël is, 9/11, of één van die vele aanslagen in Europa, dat moet kappen.
opmerkelijkquote:Franse autoriteiten hebben tien mensen opgepakt in verband met de dodelijke steekpartij op een school in Arras van vrijdag. Dat meldt een politiebron aan het Franse persbureau AFP.
Onder de arrestanten zijn onder anderen familieleden van de vermoedelijke dader. Die zou vrijdag een leraar van de school in de Noord-Franse stad hebben neergestoken. Drie anderen raakten ernstig gewond bij de mesaanval.
Vrijdag werd al bekendgemaakt dat er acht mensen vastzaten, onder wie de vermoedelijke dader. Vrijdagavond zouden nog twee mensen zijn opgepakt. Naast familieleden zouden ook twee Belarussische personen zijn aangehouden.
Dagblad Le Parisien meldt dat de aanvaller een dag voor de steekpartij contact had met het tweetal. Maar er zijn geen aanwijzingen dat zij ook betrokken waren bij de aanval.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Israëlische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Israëlisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Israëliër Gidi heeft gelekt naar de Mossad.
Eens, maar genoeg kinderen, ook al zijn ze geïndoctrineerd, die onschuldig zijn. Kinderen zijn altijd onschuldig, geloof, kleur of afkomst totaal niet relevant. Ik zie een domino effect ontstaan en ik hoop nog dat er iets gaat gebeuren de komende dagen waar Israël een andere weg in slaat. Dat we Hamas moeten uitroeien helemaal mee eens, maar dat zou met het westelijke overgewicht en modern leger toch niet zoveel onschuldige levens moeten kosten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamas in Gaza is als IS in Mosul en de Nazi's in Berlijn. Er is geen andere oplossing maar fraai en schoon gaat het niet worden.
Ja beetje luchtig houden met deze zware kost tochquote:
Wie heeft het over grenzen openstellen? Stoppen met die gevangenis en kolonisten is iets anders dan alles per direct opengooien. Gaat nog wel een generatie of 2 overheen voor je een leefbare situatie hebt gecreëerd voor beide volkeren, maar dit lijkt me wel stap 1.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Eerst moet Hamas weg. Anders kun je de grenzen toch niet openstellen!
Dat zeker, maar ik zou morgenochtend toch weer het trapje gebruiken om uit je stapelbed te komen en niet meer head first.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ja beetje luchtig houden met deze zware kost toch. Wel feitelijk enigszins juist. Hij is veroordeeld.
Genocide, juichen! Of zoiets?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Kinderen onder de 8 in gijzeling nemen, herprogrammeren en ter adoptie aanbieden aan westerse ouders wereldwijd.
Dank voor de tip, neem ik in overweging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik zou morgenochtend toch weer het trapje gebruiken om uit je stapelbed te komen en niet meer head first.
Ja, natuurlijk, vandaar de smileys.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij bent echt zo simpel dat je dit waarschijnlijk nog meent ook.
Ze zijn ook dom om dan die kant op te gaan. Maar we kunnen de situatie niet inschatten obv de huidige informatie. Die is karig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Reisadvies stond ook al een tijdje op rood voor Gaza strook.
https://nos.nl/collectie/(...)-weinig-voor-ze-doen
[..]
Och, dat gebeurde ook met de indianen, vroeger.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Russische praktijken. Nee, dank je.
Hoe dan? Hamas verschanst zich willens en wetens tussen de burgerbevolking. De enige oplossing is dat de burgerbevolking dat zat is en Hamas gaat vermoorden of uitleveren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Eens, maar genoeg kinderen, ook al zijn ze geïndoctrineerd, die onschuldig zijn. Kinderen zijn altijd onschuldig, geloof, kleur of afkomst totaal niet relevant. Ik zie een domino effect ontstaan en ik hoop nog dat er iets gaat gebeuren de komende dagen waar Israël een andere weg in slaat. Dat we Hamas moeten uitroeien helemaal mee eens, maar dat zou met het westelijke overgewicht en modern leger toch niet zoveel onschuldige levens moeten kosten.
Die van mij lag op de Peel-linie en blies Duitse tanks op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze doen het in ieder geval beter dan jullie voorouders in ww2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |