Maar er valt niks te praten met terroristen die alleen maar geweld accepteren en ze schromen er niet om om onschuldige burgers mee te trekken in hun waanbeelden. Israël wil dit niet, de Palestijnen willen dit niet, de wereld wil dit niet behalve de extreme groepen niks te verliezen hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.
Hamas in Gaza is als IS in Mosul en de Nazi's in Berlijn. Er is geen andere oplossing maar fraai en schoon gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar ik houd mijn hart vast voor alle onschuldige slachtoffers die de komende dagen gaan vallen, vind het verschrikkelijk voor beide kampen waar onschuldigen afgeslacht worden. Had zo graag een andere oplossing gezien, maar zou zelf niet weten welke.
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Israëlische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Israëlisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Israëliër Gidi heeft gelekt naar de Mossad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV er nou weer mee te maken?
Eerst moet Hamas weg. Anders kun je de grenzen toch niet openstellen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.
En dat raakt de Palestijnen in Gaza, omdat...?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Israëlische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Israëlisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Israëliër Gidi heeft gelekt naar de Mossad.
Hamas heeft grotere ambities dan enkel de Gazastrook en de Westoever.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stap 1 is beginnen met het oplossen van die openluchtgevangenis in de vorm van Gaza en het landjepik van de kolonisten stoppen.
Moeten hier niet zo naïef in zijn. Europese waarden gaan niet samen met die van Woestijniërs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
.
Dit ben ik helaas niet met je eens, dat zijn nu die extremen die we moeten vermijden. We moeten het kunnen benoemen, we moeten er kritisch over kunnen zijn en we moeten de verantwoordelijken kunnen confronteren, dat gebeurd helaas te min. Maar daarna moeten we allemaal, inclusief alle moslims er samen iets van gaan maken. Maar ik ben wel van mening dat er iets echt moet veranderen in die groep en dat ze zelf ook maar eens hun best gaan doen want nu zie ik alleen maar haat en geweldverheerlijking uit die groep, of het nu met de aanslag in Israël is, 9/11, of één van die vele aanslagen in Europa, dat moet kappen.
opmerkelijkquote:Franse autoriteiten hebben tien mensen opgepakt in verband met de dodelijke steekpartij op een school in Arras van vrijdag. Dat meldt een politiebron aan het Franse persbureau AFP.
Onder de arrestanten zijn onder anderen familieleden van de vermoedelijke dader. Die zou vrijdag een leraar van de school in de Noord-Franse stad hebben neergestoken. Drie anderen raakten ernstig gewond bij de mesaanval.
Vrijdag werd al bekendgemaakt dat er acht mensen vastzaten, onder wie de vermoedelijke dader. Vrijdagavond zouden nog twee mensen zijn opgepakt. Naast familieleden zouden ook twee Belarussische personen zijn aangehouden.
Dagblad Le Parisien meldt dat de aanvaller een dag voor de steekpartij contact had met het tweetal. Maar er zijn geen aanwijzingen dat zij ook betrokken waren bij de aanval.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wilders ontvangt tonnen uit die hoek en heeft zelfs een Israëlische vlag op de fractiekamer. PVV heeft veroordeeld Israëlisch crimineel Gidi Markuszower als Kamerlid ondanks waarschuwingen van de AIVD en de minister van Justitie persoonlijk aan topcrimineel Geert W. dat de Israëliër Gidi heeft gelekt naar de Mossad.
Eens, maar genoeg kinderen, ook al zijn ze geïndoctrineerd, die onschuldig zijn. Kinderen zijn altijd onschuldig, geloof, kleur of afkomst totaal niet relevant. Ik zie een domino effect ontstaan en ik hoop nog dat er iets gaat gebeuren de komende dagen waar Israël een andere weg in slaat. Dat we Hamas moeten uitroeien helemaal mee eens, maar dat zou met het westelijke overgewicht en modern leger toch niet zoveel onschuldige levens moeten kosten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamas in Gaza is als IS in Mosul en de Nazi's in Berlijn. Er is geen andere oplossing maar fraai en schoon gaat het niet worden.
Ja beetje luchtig houden met deze zware kost tochquote:
Wie heeft het over grenzen openstellen? Stoppen met die gevangenis en kolonisten is iets anders dan alles per direct opengooien. Gaat nog wel een generatie of 2 overheen voor je een leefbare situatie hebt gecreëerd voor beide volkeren, maar dit lijkt me wel stap 1.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Eerst moet Hamas weg. Anders kun je de grenzen toch niet openstellen!
Dat zeker, maar ik zou morgenochtend toch weer het trapje gebruiken om uit je stapelbed te komen en niet meer head first.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ja beetje luchtig houden met deze zware kost toch. Wel feitelijk enigszins juist. Hij is veroordeeld.
Genocide, juichen! Of zoiets?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Kinderen onder de 8 in gijzeling nemen, herprogrammeren en ter adoptie aanbieden aan westerse ouders wereldwijd.
Dank voor de tip, neem ik in overweging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik zou morgenochtend toch weer het trapje gebruiken om uit je stapelbed te komen en niet meer head first.
Ja, natuurlijk, vandaar de smileys.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij bent echt zo simpel dat je dit waarschijnlijk nog meent ook.
Ze zijn ook dom om dan die kant op te gaan. Maar we kunnen de situatie niet inschatten obv de huidige informatie. Die is karig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Reisadvies stond ook al een tijdje op rood voor Gaza strook.
https://nos.nl/collectie/(...)-weinig-voor-ze-doen
[..]
Och, dat gebeurde ook met de indianen, vroeger.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Russische praktijken. Nee, dank je.
Hoe dan? Hamas verschanst zich willens en wetens tussen de burgerbevolking. De enige oplossing is dat de burgerbevolking dat zat is en Hamas gaat vermoorden of uitleveren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Eens, maar genoeg kinderen, ook al zijn ze geïndoctrineerd, die onschuldig zijn. Kinderen zijn altijd onschuldig, geloof, kleur of afkomst totaal niet relevant. Ik zie een domino effect ontstaan en ik hoop nog dat er iets gaat gebeuren de komende dagen waar Israël een andere weg in slaat. Dat we Hamas moeten uitroeien helemaal mee eens, maar dat zou met het westelijke overgewicht en modern leger toch niet zoveel onschuldige levens moeten kosten.
Die van mij lag op de Peel-linie en blies Duitse tanks op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze doen het in ieder geval beter dan jullie voorouders in ww2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Uiteraard. Africa voor Africanen. Azië voor Aziaten. Americas voor Americanen. Europa voor Europeanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dan alle moslims terug gaan naar de landen waar ze ook de nationaliteit van hebben, ben ik akkoord.
https://edition.cnn.com/m(...)b2dbddbfbd8f8751ce6aquote:CNN authenticates video that show explosions along Gaza evacuation routes
From CNN’s Kareem El Damanhoury, Gianluca Mezzofiore, Paul Murphy
CNN has geolocated and authenticated five videos from the scene of a large explosion along an evacuation route for civilians south of Gaza City.
The videos show many dead bodies amid a scene of extensive destruction. Some of those bodies are on a flat-bed trailer that appears to have been used to carry people away from Gaza City. They include at least several children. There are also a number of badly burned and damaged cars.
It’s unclear what caused the widespread devastation; the explosion occurred on Salah Al-Deen street on Friday afternoon.
CNN has reached out to the Israel Defense Forces (IDF) for comment on any airstrikes in the same location.
The IDF told civilians in and around Gaza City Friday that they must move south to avoid being caught up in Israeli military operations.
Jij bent een Belg. Die doen niet mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die van mij lag op de Peel-linie en blies Duitse tanks op.
Je mag je voet nu weer in je mond steken.
Open ff een eigen topic. Laten we het hier bij Israël en Palestina houden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:31 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Uiteraard. Africa voor Africanen. Azië voor Aziaten. Americas voor Americanen. Europa voor Europeanen.
Geen ‘humanitaire’ ‘hulp’. Geen ‘ontwikkelingshulp’. Geen bemoeienis meer met interne gelegenheden, lossen ze maar zelf op.
Je vraagt veel voor een burgerbevolking die huis en haard is verloren en niet eens beschikking heeft over basis behoeftes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe dan? Hamas verschanst zich willens en wetens tussen de burgerbevolking. De enige oplossing is dat de burgerbevolking dat zat is en Hamas gaat vermoorden of uitleveren.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zal me benieuwen of de wachtrijen hier ook korter zullen worden.Wel fijn dat hij zegt "in the Arab and Islamic AND for all free people in the world". Hij geeft dus toe dat buiten de Arabische en Islamitische wereld mensen vrij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen de reptilians ontbreken nog aan je geraaskal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Er is een informatie-oorlog gaande waarin vooral propaganda word verspreid.
Ik wil mensen informeren met feiten en ze aan het denken zetten.
Ik vraag me af hoeveel voorstanders van deze oorlog er overblijven als ze bepaalde feiten kennen.
Balfour-verklaring die het begin van de staat inluidde die gericht was aan Rothshild, de King David-bombardement door terrorist en latere premier Menachem Begin. Het BESTAAN van de Haganah en andere Joodse terroristische organisaties die later opgingen in de IDF etcetera. Israëlische arm in de Nederlandse politiek zoals de veroordeelde Gidi Markuszower die lekte naar de Mossad. PVV met Israëlische vlag op de fractiekamer. Geschiedenis én heden van Israël is zo bizar maar mensen staan er niet stil. Wilders heeft wat dat betreft goed afgekeken van Goebbels. Beschuldig de ander van wat je zelf doet.
[ afbeelding ]
Wie vallen daaronderquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de bevolking zeker, niet met die geitenneukers.
Nee, i.t.t. lieden van het koningshuis heeft mijn voorouder wel voor zijn land gevochten.quote:
Het is dan ook een groot probleem. Grote problemen vragen om grote oplossingen. Wat is jouw oplossing?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je vraagt veel voor een burgerbevolking die huis en haard is verloren en niet eens beschikking heeft over basis behoeftes.
Ik heb werkelijk waar 0 oplossingen, ik wil alleen zo min mogelijk onschuldige slachtoffers aan alle kanten. Ik zou het oprecht niet weten buiten dat ik hier wat blaat over het ingrijpen door de eu/us en omringende landen. Het is zo'n ingewikkeld verhaal, er zijn geen winnaars hier. Maar misschien moeten ze Palestina die kans geven, ik lees ook verhalen dat ze onderdrukt worden door Hamas, en natuurlijk zullen er meer dan genoeg zijn die Hamas wel steunen. Wordt er gewoon beetje moedeloos van, gaat Israël de komende dagen los gaan we het hier ook merken, komen er weer tegenreacties en er komt een moment dat de pleuris helemaal uitbreekt, velen van ons voorspellen dit al jaren maar dat wil nog niet zeggen dat we het zomaar willen laten gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe dan? Hamas verschanst zich willens en wetens tussen de burgerbevolking. De enige oplossing is dat de burgerbevolking dat zat is en Hamas gaat vermoorden of uitleveren.
Koekoek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel voorstanders van deze oorlog er overblijven als ze bepaalde feiten kennen.
Balfour-verklaring die het begin van de staat inluidde die gericht was aan Rothshild, de King David-bombardement door terrorist en latere premier Menachem Begin. Het BESTAAN van de Haganah en andere Joodse terroristische organisaties die later opgingen in de IDF etcetera. Israëlische arm in de Nederlandse politiek zoals de veroordeelde Gidi Markuszower die lekte naar de Mossad. PVV met Israëlische vlag op de fractiekamer. Geschiedenis én heden van Israël is zo bizar maar mensen staan er niet stil. Wilders heeft wat dat betreft goed afgekeken van Goebbels. Beschuldig de ander van wat je zelf doet.
[ afbeelding ]
Feitelijk geeft hij toe dat mensen in de Arab and Islamic world niet vrij zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij zegt "in the Arab and Islamic AND for all free people in the world". Hij geeft dus toe dat buiten de Arabische en Islamitische wereld mensen vrij zijn
Noem de onfeitelijkheden eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Alleen de reptilians ontbreken nog aan je geraaskal.
Ik weet het ook niet. Het is ook heel complex.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is dan ook een groot probleem. Grote problemen vragen om grote oplossingen. Wat is jouw oplossing?
Dat is gewoon een feitelijke constateringquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Feitelijk geeft hij toe dat mensen in de Arab and Islamic world niet vrij zijn.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.
Zie hier het probleem. Dit probleem is nooit schoon getackled. Wat doe je met een kwaadaardig regime dat zich niet overgeeft en deels steun geniet onder de bevolking en zich verschanst tussen de bevolking? Amerika gooide er twee nukes op (Japan) of ze zijn helemaal kapot gebombardeerd met intense urban combat (Duitsland, IS). Een oplossing om dit probleem te omzeilen is er niet geweest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het is ook heel complex.
Was te verwachten, Biden heeft lopen lobbyen, hartverscheurend voor de mensen die daar vastzitten en niet de grens over mogen. Ook teleurstellend dat onze leiders dit niet geregeld krijgen voor Nederlandse gezinnen in die regionen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.
Nou, als je sommige users hier moet geloven zijn het allemaal lichtbakens van democratie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:36 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feitelijke constateringOntkent iemand dat die landen niet vrij zijn?
Belgica is de oude Latijnse benaming voor de Lage Landen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:32 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jij bent een Belg. Die doen niet mee.
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Was te verwachten, Biden heeft lopen lobbyen, hartverscheurend voor de mensen die daar vastzitten en niet de grens over mogen. Ook teleurstellend dan onze leiders dit niet geregeld krijgen voor Nederlandse gezinnen in die regionen.
Israël moet meer tijd geven. Een miljoen mensen door een grensovergang in zo’n korte tijd lijkt me erg gevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Was te verwachten, Biden heeft lopen lobbyen, hartverscheurend voor de mensen die daar vastzitten en niet de grens over mogen. Ook teleurstellend dat onze leiders dit niet geregeld krijgen voor Nederlandse gezinnen in die regionen.
Viel me ook op ja, maar denk dat ie eerder mensen die niet al jaren zoals de Gazanen leven bedoelt. Het zou nog een translate dingetje kunnen zijn, ken de taal verder niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij zegt "in the Arab and Islamic AND for all free people in the world". Hij geeft dus toe dat buiten de Arabische en Islamitische wereld mensen vrij zijn
Op flightradar zag je eerder ook vliegtuigen voor de kust van de VS en VK rondjes vliegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.
Wat een idiot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
A Stanford instructor made Jewish students stand in a corner while delivering a rant belittling the genocide of millions of Jews in the Holocaust.
[ twitter ]
Stanford instructor removed for targeting Jewish students as ‘colonizers’ after Hamas attack on Israel
https://forward.com/news/(...)ts-instructor-hamas/
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
A Stanford instructor made Jewish students stand in a corner while delivering a rant belittling the genocide of millions of Jews in the Holocaust.
[ twitter ]
Stanford instructor removed for targeting Jewish students as ‘colonizers’ after Hamas attack on Israel
Die miljoen mensen gaan niet door een grensovergang, dat is enkel voor 500 mensen. Maar goed alsnog weinig tijd voor een miljoen mensen om 30 km naar het zuiden te gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Israël moet meer tijd geven. Een miljoen mensen door een grensovergang in zo’n korte tijd lijkt me erg gevaarlijk.
Je hebt nog nooit mensen geinformeerd met feitenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De PLO scheidden de Joden ook van de andere nationaliteiten in Entebbe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
Volgens mij krijgt het Egyptische leger ook veel VS steun. Dat zal ook helpen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.
Denk dat dan weer raketaanvallen beginnen, gedurende de nacht en morgenochtend het grondoffensief.quote:
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
quote:
Valt wel mee toch?quote:
quote:Greenberg, the Chabad rabbi, said the students he’d spoken to were afraid to speak up in class out of fear that they would be penalized grade-wise. “What are they going to do — get in a fight with their teacher at Stanford?” he asked. But he said all three were traumatized by the experience. The teacher “didn’t say anything that happened to the Israelis,” Greenberg said. “He ignored that. He said, ‘Hamas is a legitimate representation of the Palestinian people. They are not a terrorist group. They are freedom fighters. Their actions are legitimate.’”
quote:The rabbi added: “He’s saying Israel is worse than the Nazis and Hamas is innocent. This is what Jewish students face at Stanford and other places. They’re feeling isolated, under attack and threatened.”
Voor deze denkwijzen lijkt me geen plaats bij Stanford.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
Yep, maar niet getreurd ze hebben hem al ontslagenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.
Zeker, sinds Sadat de Russen zijn land uitflikkerde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt het Egyptische leger ook veel VS steun. Dat zal ook helpen.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Jammer dat de EU niet zoveel invloed heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef capricia het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat de VS veel meer voor haar burgers opkomt dan wij hier in Europa doen.
Ik zit op een (ander) forum waar 80% lid is van de alfabet familie (dus zeer links) en daar gaat het alleen over Israel als schurken en de rest als slachtoffer ervan (bij de aanval van vorig weekend kreeg je ook gelijk een geschiedenisles over het gebied en verder niets).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je daar enige bewijzen voor of is dit een narratief wat je graag pusht.
Dat weet ik niet of ze dat gaan meewegen in een oorlog, sabbat of niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, sabbat nog ff uitzitten. Op z'n vroegst vanavond later of morgen verwacht ik.
Dat lijkt me logisch, maar no way dat ik in een hoek ging staan omdat zo'n idioot dat vroeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yep, maar niet getreurd ze hebben hem al ontslagen
Tja, de VS is dan ook een supermacht, daar ga je niet mee fokken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef capricia het volgende:
Ik hoop dat iedereen beseft dat er ook Europeanen ontvoerd zijn door Hamas.
Fransen, Italianen, Duitsers, Britten, etc.
Niet alleen vermoord, maar velen nog ergens in Gaza vastgehouden.
Ik krijg een beetje het gevoel dat de VS veel meer voor haar burgers opkomt dan wij hier in Europa doen.
Oh, dan moet ik nog snel even de boodschappen halen.quote:
"Onfeitelijkheden" is niet eens correct Nederlands. Bekom je ook wel eens een pilsbier in een café?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:34 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Noem de onfeitelijkheden eens.
Mwoah duurt nog maar 6.5 uur ofzo. Kunnen ze wel erna doen danquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ze dat gaan meewegen in een oorlog, sabbat of niet.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, de VS is dan ook een supermacht, daar ga je niet mee fokken.
onvoorstelbaar krankzinnigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
Tsja, wat betreft de jongen en zijn familie: het reisadvies was dus al langer rood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt.
Hier wordt gewoon gezegd 'we kunnen niets voor je doen'.
Helaas.
Ze hebben toch tot 16.00uur om te ontruimen?quote:
We kunnen ook onze marine sturen maar dat maakt helaas niet zoveel indruk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt.
Hier wordt gewoon gezegd 'we kunnen niets voor je doen'.
Helaas.
Daarom ben ik ook voor een EU defensie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We kunnen ook onze marine sturen maar dat maakt helaas niet zoveel indruk.
Pang pang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beetje dit maar dan met bootjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje dit maar dan met bootjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
MI5 krijgt het druk.quote:
Ah opnieuw een hoop "Free free" maar niet voor de gijzelaars.quote:
Ze probeerden te ontsnappen uit de gevangenis genaamd Gaza. Toen kwamen ze toevallig af op de beats van de muziek. En omdat ze lekker beginnen te dansen ging hun geweer af en vloog het alle kanten op. Uit schrik zijn ze toen de dorpen ingevlucht om hulp te zoeken, en zijn ze de deuren langs gegaan om hulp te vragen. Uiteindelijk zijn 150 mensen met ze meegegaan om een verbanddoos te halen maar toen ze terug wilden gaan begon Israël op ze te schieten. En nu worden ze al een week lang onder vuurgenomen. Zoiets heb ik gelezen op feestboek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:58 schreef Qarrad het volgende:
Reconstructie van minuut tot minuut van de aanval vorige week. Vooral handig als je na wilt denken over hoe logisch het is "dat al die mensen per ongeluk in kruisvuur terecht kwamen" zoals één van de complottheorietjes is.
Daar zou ik wel een screenshot van willen zien, dat is gewoon legendarisch geschiftquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Ze probeerden te ontsnappen uit de gevangenis genaamd Gaza. Toen kwamen ze toevallig af op de beats van de muziek. En omdat ze lekker beginnen te dansen ging hun geweer af en vloog het alle kanten op. Uit schrik zijn ze toen de dorpen ingevlucht om hulp te zoeken, en zijn ze de deuren langs gegaan om hulp te vragen. Uiteindelijk zijn 150 mensen met ze meegegaan om een verbanddoos te halen maar toen ze terug wilden gaan begon Israël op ze te schieten. En nu worden ze al een week lang onder vuurgenomen. Zoiets heb ik gelezen op feestboek.
De moslims hier geloven dit blind, dat is nog het ergste, vol met Jodenhaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een screenshot van willen zien, dat is gewoon legendarisch geschift
Wilde ik net zeggen. Hij had van mij de tering kunnen genieten met zijn speech, ik was gewoon het lokaal uitgelopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Op de mobiel plaatjes doen is kunt.
quote:A devout Catholic was on a plane to Rome, so that he could visit the Vatican City as in a pilgrimage. Much to his surprise, sitting next to him in first class doing a crossword puzzle was the Pope himself, the Supreme Pontiff, God's Vicar of Christ. Too intimidated to even speak he sat there quaking and sweating with religious fervor.
At one point, the Big Guy turns to him and asks: "What's a four-letter word ending in "unt" that means a woman?"
Utterly panicked, the poor guy wracks his brain and then squeaks out "Aunt!"
The Pope turns back to his puzzle, and a moment later turns back and asks: "Do you happen to have an eraser?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |