Goede post.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel is een arm schaapje dat "het recht heeft om zichzelf te beschermen".
Israel is zo arm, dat Europese politici over elkaar heen struikelen om hun steun te geven aan hun genocidale retoriek. Zelfs de president van Israël, die bekend staat als gematigd zegt dat er geen burgers zijn in Gaza en dat iedereen in Gaza verantwoordelijk is voor de daden van Hamas.
Uit Ierland en Noorwegen heb ik andere positieve geluiden gehoord. En ik zag Kati piri ook positief haar mening uiten Maar dat soort geluiden zijn uitzonderingen.
Israel is zo arm dat mensen het nog steeds hebben over de wandaden van Hamas van een week terug. Terwijl al dagen lang mensen random mensen worden gedood in gaza in naam van zelfverdediging. Net zoals Hamas random mensen heeft gedood een week terug.
Ik vind het inderdaad ook schandalig hoe die aanhangers van de Palestijnen ook hier in Europa feestvieren na de walgelijke aanslag van Hamas afgelopen zaterdag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:33 schreef GewoonUitNL het volgende:
Elk jaar zielig janken in begin mei 'never forget' en 'nooit meer' teksten overal; maar nu massaal massa moord steunen.
Hypocrisie ten top.. Maar iedereen zal krijgen wat hij verdient.
Hier moeten gewoon torenhoge boetes op komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook schandalig hoe die aanhangers van de Palestijnen ook hier in Europa feestvieren na de walgelijke aanslag van Hamas afgelopen zaterdag.
Oorlogsrecht en humanitair.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:40 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Waarom zou Israël gratis water en elektriciteit blijven leveren aan een gebied waarvan het bestuur 1200 Israëli's op beestachtige wijze heeft omgelegd?
Wat nog schandaliger is dat radicaal links zoveel steun aan ze geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook schandalig hoe die aanhangers van de Palestijnen ook hier in Europa feestvieren na de walgelijke aanslag van Hamas afgelopen zaterdag.
Het verdrijven van de Palestijnen is gewoon geen acceptabele oplossingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Volgens mij snap je me niet, ik leg absoluut niet de verantwoordelijkheid voor deze aanstaande genocide (waar het helaas wel naar uitziet) bij egypte, maar het doet wel iets aan het perspectief.
Niet vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, de relatie tussen Turkije en Nederland was in 2017 ook ernstig bekoeld, met de rel rond de komst van minister Kaya hier. Liep hoog op tussen Rutte en Erdogan. We waren nazi's etc.
Bij de start van de oorlog in Oekraïne waren ze weer dikke matties en was Turkije een geweldige NAVO-bondgenoot. Dit jaar kreeg Erdogan de welgemeende felicitaties van Rutte met zijn verkiezingsoverwinning. Het is net politiek.
Klopt, daar heb ik het ook niet over. Lees je wel goed?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verdrijven van de Palestijnen is gewoon geen acceptabele oplossing
En die pro-Israël uitingen dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb leuzen gehoord als "Kill all the Jews, rape their daughters", dat zijn geen pro-palestina uitingen, dat zijn pro Hamas uitingen. Dat is geweldsverheerlijking en antisemitisme en daarvoor is geen plek in west Europa en is gewoon strafbaar, snap je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En die pro-Israël uitingen dan?
Die vlaggen van Israël en al die steunbetuigingen aan Israël?
Moeten we nu geen pro Palestina uitingen geven vanwege alle terroristische aanslagen in de Gazastrook?
Zie je de hypocrisie?
Hamas is slecht. Israël is slecht.
En er zijn alleen maar verliezers.
Als die oplossing geen optie is hoeft Egypte zijn grenzen ook niet te openenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik het ook niet over. Lees je wel goed?
Ja, stel dat Hamas bijna allemaal gevlucht zijn naar Zuid-Gaza, wat gaat IDF dan doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hamas is waarschijnlijk wel gevlucht.
Ja, in dit conflict niet. Denk je werkelijk dat Hamas zichzelf op het achterhoofd gekrabd zou hebben als Israël niet gereageerd had? Denk je werkelijk dat de Israëlische regering spontaan het gezeik op de Westoever een halt toeroept als Hamas excuses aanbiedt en in het vervolg alleen bosjes bloemen de grens over smokkelt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat agressie problemen.
Misschien moet je daar eens over praten met iemand.
Oog om oog, tand om tand werkt niet.
Dat zien we nu ook weer.
[..]
Er is maar 1 partij nodig om dat te doen idd.
Dat deescaleert de hele zaak.
Door de domme reactie van Israël maak je alles alleen maar 100x erger.
Wat een leuke reactie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit geprobeerd nadat ik mijn buurman op zijn bek mepte. "Hey joh je kunt ook gewoon rationeel reageren he"
Werkte niet.
Die zitten veilig onder de grond in hun tunnels, en de burgers bovengronds krijgen de bommen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hamas is waarschijnlijk wel gevlucht.
Heb je daar enige bewijzen voor of is dit een narratief wat je graag pusht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:43 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat nog schandaliger is dat radicaal links zoveel steun aan ze geeft.
Dat is dan de eerste genocide waarbij het "uitgegroeide" volk jaarlijks met maar liefst 3,4 procent groeit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:57 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Gazagenocide.
Ja zo kun je het ook noemen als je een terroristische cel oprolt.
Dat weet ik niet , maar als ze elke keer van tevoren aankondigen waar ze gaan aanvallen is het voor Hamas ook heel gemakkelijk om steeds te vluchten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, stel dat Hamas bijna allemaal gevlucht zijn naar Zuid-Gaza, wat gaat IDF dan doen?
Mooi om te zien hoe jij al conclusies trekt bij een vraag die ik stelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oorlogsrecht en humanitair.
Je raakt er miljoenen mensen mee die er elke basis voorziening mee kwijt raken die je als levend wezen nodig hebben.
Om een aantal terroristen aan te pakken ga je miljoenen mensen uithongeren?
En jij gaat het nog goedpraten ook![]()
Hoe misselijk
Dat is dan ook niet wat Israël doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Of je bent gewoon rationeel. Je lost dit niet op met meer haat en verderf.
Een stadsguerilla is een afschuwelijke strijd die moeilijk te winnen is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, stel dat Hamas bijna allemaal gevlucht zijn naar Zuid-Gaza, wat gaat IDF dan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |