Rationeel? hoe ver terug moet je rationele benadering laten gaan. Heel bijzonder is dat, dat zionisten niet willen inzien dat een geslagen hond op den duur erg vals wordt, dat is idd irrationeel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rationeel reageren moet ook altijd maar door 1 partij gedaan worden in dit soort situaties, heel bijzonder is dat.
Er zijn genoeg landen die ergere dingen doen dan Israël en daar knijp ook jij je ogen voor dicht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit laat precies zien wat het probleem is in het Westen.
De ogen worden compleet dicht geknepen voor alles wat Israël doet.
Misselijk makend.
Is het zo lastig om beide kanten als terrorist te benoemen?
Lijkt mij niet.
in Gaza stad merken ze momenteel dat dat twee kanten op werktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Rationeel? hoe ver terug moet je rationele benadering laten gaan. Heel bijzonder is dat, dat zionisten niet willen inzien dat een geslagen hond op den duur erg vals wordt, dat is idd irrationeel.
Volgens mij heb jij wat agressie problemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit geprobeerd nadat ik mijn buurman op zijn bek mepte. "Hey joh je kunt ook gewoon rationeel reageren he"
Werkte niet.
Er is maar 1 partij nodig om dat te doen idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rationeel reageren moet ook altijd maar door 1 partij gedaan worden in dit soort situaties, heel bijzonder is dat.
Wie steunt hier massaal moord?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:33 schreef GewoonUitNL het volgende:
Elk jaar zielig janken in begin mei 'never forget' en 'nooit meer' teksten overal; maar nu massaal massa moord steunen.
Hypocrisie ten top.. Maar iedereen zal krijgen wat hij verdient.
Dus jij krijgt een enkeltje Iran?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:33 schreef GewoonUitNL het volgende:
Elk jaar zielig janken in begin mei 'never forget' en 'nooit meer' teksten overal; maar nu massaal massa moord steunen.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:33 schreef GewoonUitNL het volgende:
Het is echt bizar dat Egypte (of Europa) zijn grenzen open zou moeten zetten zodat Israël kan beginnen om de Gazastrook etnisch te zuiveren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou ja, je kan beweren dat Israël van Gaza een gevangenis heeft gemaakt, maar het is Egypte die de deur sluit en de sleutel weggooit terwijl zijn buren in brand staan. Ik vind dat heel relevant voor het perspectief
Gezien je eerdere bericht vrees ik dat de apocalyps daar zo onze huiskamertjes binnenroltquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:34 schreef Momo het volgende:
Lijkt erop of een aantal van die streamers gewoon blijven zitten in Gaza City. Of ze moeten straks weggaan voor 15:00.
Nou nee, als Hamas de wapens neerlegt is er vrede, als de joden de wapens neerleggen zijn er geen joden meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat agressie problemen.
Misschien moet je daar eens over praten met iemand.
Oog om oog, tand om tand werkt niet.
Dat zien we nu ook weer.
[..]
Er is maar 1 partij nodig om dat te doen idd.
Dat deescaleert de hele zaak.
Door de domme reactie van Israël maak je alles alleen maar 100x erger.
En de 1200 slachtoffers in Israël hebben dit ook gemerkt dat het irrationele gedrag van afspraken niet nakomen over land terug geven en een 2staten oplossing doorvoeren hun doodsvonnis geweest is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Gaza stad merken ze momenteel dat dat twee kanten op werkt
Volgens mij snap je me niet, ik leg absoluut niet de verantwoordelijkheid voor deze aanstaande genocide (waar het helaas wel naar uitziet) bij egypte, maar het doet wel iets aan het perspectief.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is echt bizar dat Egypte (of Europa) zijn grenzen open zou moeten zetten zodat Israël kan beginnen om de Gazastrook etnisch te zuiveren.
Wij kunnen ook op hoogdravende toon eisen dat Duitsland onze Marokkanen moet opnemen omdat ze zo irritant zijn, en als ze dat weigeren de schuld voor de opvolgende genocide bij hen leggen.
Volledige verdraaiing van de verantwoordelijkheid
ja beide partijen zijn een beetje matigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de 1200 slachtoffers in Israël hebben dit ook gemerkt dat het irrationele gedrag van afspraken niet nakomen over land terug geven en een 2staten oplossing doorvoeren hun doodsvonnis geweest is.
Israël hoeft zelf om te beginnen al die misdaden niet te begaan, elke dag weer al vele jaren lang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nou nee, als Hamas de wapens neerlegt is er vrede, als de joden de wapens neerleggen zijn er geen joden meer.
wow watquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deze ouwe rot weet hoe die om moet gaan met zijn Arabische buren
[ twitter ]
Waarom zou Israël gratis water en elektriciteit blijven leveren aan een gebied waarvan het bestuur 1200 Israëli's op beestachtige wijze heeft omgelegd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:38 schreef bianconeri het volgende:
Mooie reactie in artikel op de site van de NOS:
"zegt al-Zwaini. "Een jaar geleden zei Von der Leyen nog dat het een oorlogsmisdaad is dat Rusland elektriciteit en water afsluit voor Oekraïense vrouwen en kinderen. Nu zegt ze dat niet."
De voorzitter van de Europese Commissie noemde het handelen van Rusland destijds "pure terreur". Von der Leyen bracht vandaag een bezoek aan Tel Aviv, en benadrukte dat Israël "het recht en de plicht heeft" om te reageren op Hamas."
Klopt precies.
Israël mag alles doen wat Rusland doet, maar omdat het Israël is mag het wel.
Oekraine mag uit zelfverdediging geen doelen in Rusland raken, wapens worden zelfs bewust daarvoor gelimiteerd.
Wat bij Israël? "Jaaaa, jaaaa! Zelfverdediging, zelfverdediging!
Lets goooooo!"
Ik ben echt tegen Hamas, Israël EN Rusland.
Er is geen enkele reden om pro 1 van hen te zijn.
Je snapt zo ook wel waarom de Arabische wereld het Westen zo hypocriet noemt.
Genoeg pro-Israël mensen hierquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wie steunt hier massaal moord?
Vooral anti hamas toch?quote:
De ironie gaat niet verloren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:33 schreef GewoonUitNL het volgende:
Daar was Israel mee bezig met die Abraham akkoorden en dat was juist de reden dat Hamas aanviel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israël hoeft zelf om te beginnen al die misdaden niet te begaan, elke dag weer al vele jaren lang.
Israël kan diplomatie aangaan.
Israël kan in de verdediging gaan ipv zelf de terrorist uit te gaan hangen.
Niets, maar dan ook niets verplicht Israël om al die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden te begaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |