Op flightradar zag je eerder ook vliegtuigen voor de kust van de VS en VK rondjes vliegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.
Wat een idiot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
A Stanford instructor made Jewish students stand in a corner while delivering a rant belittling the genocide of millions of Jews in the Holocaust.
[ twitter ]
Stanford instructor removed for targeting Jewish students as ‘colonizers’ after Hamas attack on Israel
https://forward.com/news/(...)ts-instructor-hamas/
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
A Stanford instructor made Jewish students stand in a corner while delivering a rant belittling the genocide of millions of Jews in the Holocaust.
[ twitter ]
Stanford instructor removed for targeting Jewish students as ‘colonizers’ after Hamas attack on Israel
Die miljoen mensen gaan niet door een grensovergang, dat is enkel voor 500 mensen. Maar goed alsnog weinig tijd voor een miljoen mensen om 30 km naar het zuiden te gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Israël moet meer tijd geven. Een miljoen mensen door een grensovergang in zo’n korte tijd lijkt me erg gevaarlijk.
Je hebt nog nooit mensen geinformeerd met feitenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Er is een informatie-oorlog gaande waarin vooral propaganda word verspreid.
Ik wil mensen informeren met feiten en ze aan het denken zetten.
Ik vraag me af hoeveel voorstanders van deze oorlog er overblijven als ze bepaalde feiten kennen.
Balfour-verklaring die het begin van de staat inluidde die gericht was aan Rothshild, de King David-bombardement door terrorist en latere premier Menachem Begin. Het BESTAAN van de Haganah en andere Joodse terroristische organisaties die later opgingen in de IDF etcetera. Israëlische arm in de Nederlandse politiek zoals de veroordeelde Gidi Markuszower die lekte naar de Mossad. PVV met Israëlische vlag op de fractiekamer. Geschiedenis én heden van Israël is zo bizar maar mensen staan er niet stil. Wilders heeft wat dat betreft goed afgekeken van Goebbels. Beschuldig de ander van wat je zelf doet.
[ afbeelding ]
De PLO scheidden de Joden ook van de andere nationaliteiten in Entebbe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
Volgens mij krijgt het Egyptische leger ook veel VS steun. Dat zal ook helpen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er liggen twee carrier strike groups vlak voor de kust, Biden maakt geen grappen.
Denk dat dan weer raketaanvallen beginnen, gedurende de nacht en morgenochtend het grondoffensief.quote:
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
quote:
Valt wel mee toch?quote:
quote:Greenberg, the Chabad rabbi, said the students he’d spoken to were afraid to speak up in class out of fear that they would be penalized grade-wise. “What are they going to do — get in a fight with their teacher at Stanford?” he asked. But he said all three were traumatized by the experience. The teacher “didn’t say anything that happened to the Israelis,” Greenberg said. “He ignored that. He said, ‘Hamas is a legitimate representation of the Palestinian people. They are not a terrorist group. They are freedom fighters. Their actions are legitimate.’”
quote:The rabbi added: “He’s saying Israel is worse than the Nazis and Hamas is innocent. This is what Jewish students face at Stanford and other places. They’re feeling isolated, under attack and threatened.”
Voor deze denkwijzen lijkt me geen plaats bij Stanford.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Oh hell no
[ twitter ]
Yep, maar niet getreurd ze hebben hem al ontslagenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En die joden gaan dan ook serieus in die hoek staan of wat.
Zeker, sinds Sadat de Russen zijn land uitflikkerde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt het Egyptische leger ook veel VS steun. Dat zal ook helpen.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.
Jammer dat de EU niet zoveel invloed heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef capricia het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat de VS veel meer voor haar burgers opkomt dan wij hier in Europa doen.
Ik zit op een (ander) forum waar 80% lid is van de alfabet familie (dus zeer links) en daar gaat het alleen over Israel als schurken en de rest als slachtoffer ervan (bij de aanval van vorig weekend kreeg je ook gelijk een geschiedenisles over het gebied en verder niets).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je daar enige bewijzen voor of is dit een narratief wat je graag pusht.
Dat weet ik niet of ze dat gaan meewegen in een oorlog, sabbat of niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, sabbat nog ff uitzitten. Op z'n vroegst vanavond later of morgen verwacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |