Gijzelaars vrij en Hamas de wapens neer, voorgoed.quote:
Jouw en mijn mening doen er niet toe. Het zijn Nederlandse onderdanen volgens de wet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:20 schreef Gia het volgende:
[..]
OOK. Het joch heeft het over een zieke oma met rugklachten die wel een jaar konden duren, dus moesten we terug.
Komt mij niet over als een kort familiebezoekje.
Interessantdoenerij. Hij is gewoon geboren in Israël. Dat zijn vader in Polen is geboren, maar zijn moeder nabij Tel Aviv maakt hem niks uit. Het zegt alleen over hoe hij over Netanyahu denkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dit gare gedoe over 'Oost-Europese Pool' wat in ongeveer al je posts terug lijkt te móeten komen?
??? Wat bedoel je? Dat als ik bijvoorbeeld in Ghana ben als daar de oorlog uitbreekt , ik de Ghanese nationaliteit heb volgens de Nederlandse regering en moet blijven zitten???quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld uitgaan van de nationaliteit van het land waarin ze op dat moment woonachtig zijn.
Alsof je als Ajax supporter in Rotterdam woont en klaagt dat iedereen maar voor Feyenoord is (Sparta is overigens de club van Rotterdam).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Je zou maar een Palestijnse Amerikaan zijn en alle propaganda voor je kiezen krijgen waarin alles en iedereen, de baas waar je voor werkt, je collega waar je het zo goed mee kan vinden, de politicus die je steunt met volle overtuiging roept #IStandWithIsrael, Omar Suleiman verwoordt dat gevoel in deze video
En Nederland bekijkt of ze iets voor ze kunnen doen. Schijnbaar niet. Misschien een les voor andere 'Nederlanders' om niet 'op vakantie' te gaan naar een potentieel kruitvat!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jouw en mijn mening doen er niet toe. Het zijn Nederlandse onderdanen volgens de wet.
Hij had ook naar Pakistan kunnen gaan in plaats van door de Shaytaan geregeerde kapitalistische anti islamitische kruisvaarder- koloniale Verenigde staten van Amerikaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Je zou maar een Palestijnse Amerikaan zijn en alle propaganda voor je kiezen krijgen waarin alles en iedereen, de baas waar je voor werkt, je collega waar je het zo goed mee kan vinden, de politicus die je steunt met volle overtuiging roept #IStandWithIsrael, Omar Suleiman verwoordt dat gevoel in deze video
Kruidvat is natuurlijk wel altijd voordeligquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En Nederland bekijkt of ze iets voor ze kunnen doen. Schijnbaar niet. Misschien een les voor andere 'Nederlanders' om niet 'op vakantie' te gaan naar een potentieel kruitvat!
Joch heeft het over 'terug moeten'. Lijkt me dat ze daar oorspronkelijk vandaan komen. Dat zijn oma daar woont, doet dat ook wel vermoeden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
??? Wat bedoel je? Dat als ik bijvoorbeeld in Ghana ben als daar de oorlog uitbreekt , ik de Ghanese nationaliteit heb volgens de Nederlandse regering en moet blijven zitten???
Sorry maar dit is een niet zo snuggere opmerking, een maand geleden was er deze oorlog er nog niet, dit hadden ze niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En Nederland bekijkt of ze iets voor ze kunnen doen. Schijnbaar niet. Misschien een les voor andere 'Nederlanders' om niet 'op vakantie' te gaan naar een potentieel kruitvat!
Dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet te blijven, niemand zal hem missen als hij weggaat. Verblijven in het Westen is een absolute zegening en tegelijkertijd niet verplicht. Als je daar niet mee om kan gaan door te willen vasthouden aan geloofssystemen die het moeilijker maken om de vruchten te plukken van het verblijf in het Westen, staat het je vrij om weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Waar ze oorspronkelijk vandaan komen is echt irrelevantquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Joch heeft het over 'terug moeten'. Lijkt me dat ze daar oorspronkelijk vandaan komen. Dat zijn oma daar woont, doet dat ook wel vermoeden.
Dat joch is met familie hier waarschijnlijk als "vluchteling" gekomen. Zodra zij de status binnen hebben, keren zij zo vaak mogelijk terug naar Gaza om hun familie te voorzien van ons betaalde belastinggeld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Joch heeft het over 'terug moeten'. Lijkt me dat ze daar oorspronkelijk vandaan komen. Dat zijn oma daar woont, doet dat ook wel vermoeden.
Nee, want er zijn niet al jarenlange spanningen daar? Hetzelfde met die Syrische vluchtelingen, die, zodra ze een verblijfsstatus hier hebben, weer op vakantie gaan naar Syrie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dit is een niet zo snuggere opmerking, een maand geleden was er deze oorlog er nog niet, dit hadden ze niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.
Het is een hypocriete haatzaaierquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet te blijven, niemand zal hem missen als hij weggaat. Verblijven in het Westen is een absolute zegening en tegelijkertijd niet verplicht. Als je daar niet mee om kan gaan door te willen vasthouden aan geloofssystemen die het moeilijker maken om de vruchten te plukken van het verblijf in het Westen, staat het je vrij om weg te gaan.
Volgens sommige was deze oorlog al jaren aan de gang en heeft de huidige situatie niks van doen met de aanslag van zaterdag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dit is een niet zo snuggere opmerking, een maand geleden was er deze oorlog er nog niet, dit hadden ze niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.
Gazastrook ziet er al tientallen jaren zo uit, hadden die mensen nog nooit op bezoek mogen gaan bij familie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, want er zijn niet al jarenlange spanningen daar? Hetzelfde met die Syrische vluchtelingen, die, zodra ze een verblijfsstatus hier hebben, weer op vakantie gaan naar Syrie.
Bedoel jij nu Gaza-stad, of Gaza in zijn algemeen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:29 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Ze pakken gewoon Gaza over en elke overgebleven strijder.
Zo moeilijk is het niet.
Sterker nog, ik raad hem aan te vertrekken. Hij zal gelukkiger zijn is een Islamitisch land waar zijn normen en waarden gedeeld worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet te blijven, niemand zal hem missen als hij weggaat. Verblijven in het Westen is een absolute zegening en tegelijkertijd niet verplicht. Als je daar niet mee om kan gaan door te willen vasthouden aan geloofssystemen die het moeilijker maken om de vruchten te plukken van het verblijf in het Westen, staat het je vrij om weg te gaan.
Dit is heel relevant omdat ik een Europa voor Europeanen wil. Dat is prima te bewerkstelligen maar dan moeten we consistent zijn en dus ook een Azië voor de Aziaten. Die Aziaten gaan geen Polen, Litouwers etcetera accepteren in hun Azië. En volledig terecht. Wij durven wel hè. Eerst een Nederlandse Amsterdammer die in Africa besluit dat apartheid wel een goed idee is. Nu een Poolse Jood die zegt dat een genocide de enige oplossing is. En vervolgens wij al die overgebleven woestijniërs hier binnen laten? Donder op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Interessantdoenerij. Hij is gewoon geboren in Israël. Dat zijn vader in Polen is geboren, maar zijn moeder nabij Tel Aviv maakt hem niks uit. Het zegt alleen over hoe hij over Netanyahu denkt.
Amerika voor welke Amerikanen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:38 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Dit is heel relevant omdat ik een Europa voor Europeanen wil. Dat is prima te bewerkstelligen maar dan moeten we consistent zijn en dus ook een Azië voor de Aziaten. Die Aziaten gaan geen Polen, Litouwers etcetera accepteren in hun Azië. En volledig terecht. Wij durven wel hè. Eerst een Nederlandse Amsterdammer die in Africa besluit dat apartheid wel een goed idee is. Nu een Poolse Jood die zegt dat een genocide de enige oplossing is. En vervolgens wij al die overgebleven woestijniërs hier binnen laten? Donder op.
Europa voor de Europeanen
Nee. Dan is het daar namelijk niet meer gevaarlijk en ben je dus geen legale vluchteling.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Gazastrook ziet er al tientallen jaren zo uit, hadden die mensen nog nooit op bezoek mogen gaan bij familie?
Als het hem niet bevalt dat heel veel mensen een andere mening hebben in de buurt waarin hij zich bevind, dan verhuis je toch naar een buurt waar heel veel mensen dezelfde mening hebben?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel islamitische propaganda gezien als nu. Stel je bent een moslim, je haat alles wat westers en jood is en dat is met de paplepel ingegoten dus je radicaliseert en wilt een heilige oorlog tussen de moslim en het westen. Dan kun je aanslagen gaan plegen zoals we zien maar wat denk je van die massale propaganda die vele moslims als zoete koek slikken? Gisteren eens op Twitter gekeken, de moslims woonachtig in NL, alles wat anti westers is en anti joods is een feit en iedereen die het ontkent is een moslimhater. Ondertussen zie je de haat jegens het westen groeien, ze jutten elkaar op en blijven alles maar blind geloven wat uit die propaganda kanalen komt. Ik heb deze zooi nog niet eens gezien tijdens Trump wat om de één of andere reden wel benoemd kon worden door de media en politiek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Er is een informatie-oorlog gaande waarin vooral propaganda word verspreid.
Ik wil mensen informeren met feiten en ze aan het denken zetten.
Ik vraag me af hoeveel voorstanders van deze oorlog er overblijven als ze bepaalde feiten kennen.
Balfour-verklaring die het begin van de staat inluidde die gericht was aan Rothshild, de King David-bombardement door terrorist en latere premier Menachem Begin. Het BESTAAN van de Haganah en andere Joodse terroristische organisaties die later opgingen in de IDF etcetera. Israëlische arm in de Nederlandse politiek zoals de veroordeelde Gidi Markuszower die lekte naar de Mossad. PVV met Israëlische vlag op de fractiekamer. Geschiedenis én heden van Israël is zo bizar maar mensen staan er niet stil. Wilders heeft wat dat betreft goed afgekeken van Goebbels. Beschuldig de ander van wat je zelf doet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |