SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dit gaat inderdaad nergens over. Ook die collectieve schuld van alle Europeanen die deze clown hier bepleit. Wat wil hij hiermee nou eigenlijk zeggen? Dat als 'wij Europeanen' ingrijpen en de rest van de wereld vertellen hoe het moet, dat het dan opgelost is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Wat een hoogmoedswaanzin.Veel van de huidige problemen in de wereld zijn juist het gevolg van het in het verleden vertellen van de rest van de wereld hoe het allemaal zou moeten, door daar de scepter te zwaaien. Maar daar kun je de huidige generatie Europeanen niet collectief voor verantwoordelijk gaan stellen. Wat een idioot.
![]()
Waarom niet zoals eerder geopperd, een internationale bezettingsmacht of VN die daar een aantal generaties een maatschappij opbouwt. Ik bedoel in West Duitsland is het ook gelukt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar ja.
Ikmvraag me echt af of niet straks als humanitaire ‘oplossing ‘ gekozen wordt om al die Palestijnen dan maar in Europa te huisvesten ipv ze uit te roeien.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Dat is een resultaat van de pro-Palestijnse propaganda van de afgelopen decennia. Ik heb al vaker van meerdere mensen gehoord dat Palestina ooit een zelfbesturend en democratisch land was, 'en toen kwam de Joden ineens in 1945 en pakten het af'. En dit zijn gewoon Westerse mensen die hoogopgeleid zijn. Juist op bijvoorbeeld universiteitscampussen kunnen dit soort narratieven ongestoord in echokamers blijven broeien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik deze dubbele standaard zo raar. Heel Duitsland moest veroordeeld worden omdat 35% Nazi was. Maar als 58% terroristen steunt is het ineens.. ja, maar niet allemaal. Alleen de overgrote meerderheid.
En als je maar diep genoeg in zulke propaganda gaat geloven, ga je ook steeds meer begrip kweken voor het radicale en terroristische element van de kwestie. Dat is de afgelopen jaren bij te veel mensen gebeurd. Men kan soms terreur in eerste instantie nog wel afkeuren, maar men moet met het de bekende 'ja, maar ..' argumenten, altijd een slag om de arm worden gehouden. Er blijft helaas een groot zwak voor Palestijnen aanwezig.Die kans is klein, die miljoenen zullen verdwijnen in de terroristenfabriek. Dat komt niet bij de gewone burger terecht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:09 schreef capricia het volgende:
Dan hoop ik wel dat er enig zicht is op wat er met dat geld gebeurt.
[ twitter ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:20 schreef Repentless het volgende:
Veel van de huidige problemen in de wereld zijn juist het gevolg van het in het verledenalle, dat heb je met actie en reactie gedoetjes
got me a movie, I want you to know
Een tweestaten oplossing is inderdaad definitief misluktquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is geen toekomst voor palestina als er niet n support is voor een twee staten oplossing
hamas bemoeilijkt dat, evenals het politieke klimaat in isral en tal van andere redenen die er zijn te bedenken
maar dat is de enige uitweg, het gelul over 'we supporten die oplossing in de toekomst' is gewoon niks waard
Een vereniging zit er ook niet in. Het beste is een langere patstelling met een optimistisch lichtpuntje zoals dat in de jaren 90 was.
Maar dan zit je met een monster van de geschiedenis in de fles en zijn er altijd weer hardliners die hierop willen gaan lopen broeden.![]()
We bombarderen alleen Hamas, maarja dertig procent steunt Hamas, dus we bombarderen gewoon dertig procent van het land plat, en oh ja dat er nevenschade kan komen dat hoort er ook bij, dus maak het 40%. Dit is gerechtvaardigd en gaat zeker niet tot meer terroristen leiden, maar dan bombarderen we de andere 60% ook, wat konden we anders? Wij zijn de goeierikken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Al die twitter berichten hier.
Als ze nou eens van officiele bronnen kwamen of met interessante videos erbij dan ok.
Maar merendeel is twitter berichten van random personen..
"I heard that.."
"Israel said that.."
"Palestine may be..."
Zonder enige bronnen erbij.![]()
gaat Israel nooit mee akkoordquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Waarom niet zoals eerder geopperd, een internationale bezettingsmacht of VN die daar een aantal generaties een maatschappij opbouwt. Ik bedoel in West Duitsland is het ook gelukt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
dan komt die grond niet vrij voor Joodse kolonistenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Waarom niet zoals eerder geopperd, een internationale bezettingsmacht of VN die daar een aantal generaties een maatschappij opbouwt. Ik bedoel in West Duitsland is het ook gelukt.The End Times are wild![]()
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
heb ik gedaan, kan aanbevelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Je verwacht dat iemand hier een paar minuten duren video gaat kijken van minecraftbeelden, en een text to speech stem?
En dat moet dan ook serieus genomen worden of wat?![]()
Ik zie geen oplossing meer voor dit probleem. Hamas pleegt een gruwelijke aanslag, de reactie van Israel kweekt er gewoon weer een paar duizend Hamas terroristen bij. Beide partijen dragen verantwoordelijkheid hiervoor.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Zo, die kunnen niet meer bij hun wapens voor een tijdjequote:For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Een paar duizend extra op 1.2 miljoen valt nog meequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie geen oplossing meer voor dit probleem. Hamas pleegt een gruwelijke aanslag, de reactie van Israel kweekt er gewoon weer een paar duizend Hamas terroristen bij. Beide partijen dragen verantwoordelijkheid hiervoor.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ach ach, en vertel eens: hoe had Isral volgens jou moeten reageren na de slachtpartijen van afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef speknek het volgende:
We bombarderen alleen Hamas, maarja dertig procent steunt Hamas, dus we bombarderen gewoon dertig procent van het land plat, en oh ja dat er nevenschade kan komen dat hoort er ook bij, dus maak het 40%. Dit is gerechtvaardigd en gaat zeker niet tot meer terroristen leiden, maar dan bombarderen we de andere 60% ook, wat konden we anders? Wij zijn de goeierikken.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Nee, niet alle.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]alle, dat heb je met actie en reactie gedoetjes
![]()
Yanis Varoufakis heeft een nieuw boek uit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?
Technofeudalism: What Killed Capitalism![]()
Oproep tot etnische zuiveringen door de enige democratie in de regioIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
En een eventuele tunnel netwerk ingang is ook onbruikbaar gewordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
Zo, die kunnen niet meer bij hun wapens voor een tijdje![]()
Het is welbekend dat Hamas hun faciliteiten overal in Gaza verspreid, dus het is logisch dat er veel collateral damage is (zeker materieel & helaas ook in menselijke tol).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef speknek het volgende:
We bombarderen alleen Hamas, maarja dertig procent steunt Hamas, dus we bombarderen gewoon dertig procent van het land plat, en oh ja dat er nevenschade kan komen dat hoort er ook bij, dus maak het 40%. Dit is gerechtvaardigd en gaat zeker niet tot meer terroristen leiden, maar dan bombarderen we de andere 60% ook, wat konden we anders? Wij zijn de goeierikken.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nou, een paar duizend teveel vind ik tbhquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:24 schreef Bensel het volgende:
[..]
Een paar duizend extra op 1.2 miljoen valt nog mee
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ja, het is zeker logisch.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het is welbekend dat Hamas hun faciliteiten overal in Gaza verspreid, dus het is logisch dat er veel collateral damage is (zeker materieel & helaas ook in menselijke tol).They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Isral. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar n: de Palestijnse terroristen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie geen oplossing meer voor dit probleem. Hamas pleegt een gruwelijke aanslag, de reactie van Israel kweekt er gewoon weer een paar duizend Hamas terroristen bij. Beide partijen dragen verantwoordelijkheid hiervoor.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dit lijkt mij meer zoden aan de dijk zetten dan hele wijken platbombarderen.quote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ja en die beelden van de ravage, jammer dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Isral. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar n: de Palestijnse terroristen.
Tot zaterdag hadden ze het dus minder slecht in Gaza.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dus snap ik het probleem niet zo.quote:
Zolang het doel is om Hamas te raken vind ik deze aanvallen gewoon geoorloofd
Dat verandert mocht Isral ineens burgers met opzet gaan doden maar daar is ondanks dat sommige media dit beeld proberen scheppen geen sprake van.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Op 2.04 zie je hoeveel van die Hamas paragliders er tegelijkertijd in de lucht waren, ik tel er makkelijk 50
![]()
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Isral. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar n: de Palestijnse terroristen.Aut viam inveniam, aut faciam
Ook mijn take. De Palestijnen hebben bewust keer op keer gekozen voor terreur. Nu kunnen ze zelf weggevaagd worden. Oog om oog tand om tand. Wat je de ander wensdenkt, overkomt je zelf dan. Net als nazi duitsland vroeger.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Isral. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar n: de Palestijnse terroristen.![]()
Daar mag je Hamas voor bedanken.quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja de eigen ideologie en hersenspoeling. Dat is een keuze.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.![]()
Nou ze kunnen gewoon ongestraft hun gang gaan nochtansquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Houd toch eens op met dit soort reacties. Werkelijk niemand zegt dat.
Aboutaleb is zo bang van dit soort figuren dat hij niet eens een vlag durft uithangen
Zegt denk ik genoeg over hoe talrijk deze mensen helaas aan het worden zijnPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Enige oplossing die ik kan bedenken is van Jeruzalem (omdat die stad door meerdere religies als significant wordt aangeduid) een speciale zone te maken onder bestuur van de VN ofzo.
En de Isralieten lekker in Australi een gebied aan te wijzen en dat Israel te maken.
Want dit gaat toch anders niet opgelost worden.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Hoewel het conflict nog op gang moet komen vrees ik wel dat we die kant op gaan. Allemaal leuk hoor dat gezwaai met de Isralische vlaggetjes, kijk mij solidair zijn en mijn steun betuigen. Maar wat als wij op moeten draaien voor die ellende daar. En min of meer verplicht worden om een paar vluchtelingen in huis te nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar ja.
Ikmvraag me echt af of niet straks als humanitaire ‘oplossing ‘ gekozen wordt om al die Palestijnen dan maar in Europa te huisvesten ipv ze uit te roeien.
Als wij daarmee akkoord gaan faciliteren we in feite genocide. En het komt dan wel extreem goed uit voor Isral allemaal dat zij een stuk grond kunnen zuiveren en herkoloniseren ten nadele van ons.
Het zou hetzelfde zijn dat wanneer de Hofstadgroep een aanslag gepleegd had we tegen Duitsland zeggen al onze Marokkaanse hagenezen op te nemen omdat we ze anders uitroeien.
Als dit gebeurt vertrouw ik netanyahu en zijn rare kliek helemaal niet meer.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Een reactie was natuurlijk prima, ben niet rouwig over die minister die gedood is. Sowieso moet geprobeerd worden de gijzelaars terug te krijgen. Hele woontorens met de grond gelijkmaken is niet eens proberen een gepaste reactie terug te geven, dat is onschuldige burgers doden als lik op stuk. Sowieso is de vraag hoeveel eye-for-an-eye er nodig is. Volgens Israel zelf zijn er 1500 Hamas strijders gedood in Israel, dus dat zou dan al 1.5 keer zoveel zijn als er door de terroristen vermoord is. Israel had eindelijk de wereld achter zich, maar dat zal wel weer snel over zijn. Misschien is dat maar goed ook, want uiteindelijk moet de meeste verandering uit Israel zelf komen, terug naar een twee staten oplossing en levensvatbaarheid voor de zones die ze al vijftig jaar proberen uit te laten sterven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach ach, en vertel eens: hoe had Isral volgens jou moeten reageren na de slachtpartijen van afgelopen weekend?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
En weet je waarom dit is? Deze kinderen zijn het slachtoffer van de noodzaak tot het uitschakelen van barbaars terrorisme. Zij zijn het tragische slachtoffer van de barbaarse en wrede cultuur waarin zijn geboren zijn.quote:
Het Isralische leger richt zich niet bewust om dit soort kinderen. Dit in tegenstelling tot de Palestijnse terroristen die wl bewust talloze honderden onschuldige burgers en kinderen afslachten. Daar zit het essentile verschil.Hou toch op joh, dat zijn echt gewoon keuzes. Net zoals in de straten terrorisme vieren. Denk eens even na over wat je zegt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Nah, ik snap je punt, maar eerlijk gezegd denk ik dat er best wat (kwaadaardige/criminele) types tussen zitten voor wie dit gewoon een "way of life" is. Waren ze geen terrorist dan vielen ze de maatschappij wel op een andere manier lastig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.Tails tell tales![]()
Ook niet. Dit is bewust de hele geschiedenis van Israel en hun beleid van kolonisatie van Palestijnse gebieden wegpoetsen. Zoals ik al zei; beide partijen dragen hun verantwoordelijkheid hiervoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja de eigen ideologie en hersenspoeling. Dat is een keuze.Aut viam inveniam, aut faciam
mwa, is goed advies, als je niet wil sterven als hamas. Dat egypte de grens dichthoudt, kniesoor die daar op let. Egypte is een moslimland, die hebben een vrijbrief om niet humaan te hoeven te zijn voor vluchtelingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:25 schreef Slayage het volgende:
Oproep tot etnische zuiveringen door de enige democratie in de regio
[ twitter ]
(ja, dit straalt zeker slecht af op egypte vanuit humanitair, maar lees nauwelijks iemand die het dichtlaten van die grens een probleem vindt, wat het weer heerlijk hypocriet maakt allemaal).
De palestijnen in Gaza hebben zichzelf in een onmogelijke situatie gewerkt, en hebben dankzij de beestachtige moordpartij weinig partners meer. Er komen wat kuchjes en voorzichtige waarschuwingen richting israel om wat er nu gebeurt in Gaza, maar men weet dat men moreel gezien nu niet iets kan eisen van israel. hamas heeft haar hand overspeelt, de reacties op wat israel nu doet zijn is nu even de andere kant opkijken, oh ja, wat erg roepen, en israel even los laten gaan zodat Hamas niet meer bestaatFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
-Rabia Al-Basri![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Klopt. En als je een patroon er in ontdekt dat een bepaalde user dat doet, dan gewoon die user blokkeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef Zoddie het volgende:
Al die twitter berichten hier.
Als ze nou eens van officiele bronnen kwamen of met interessante videos erbij dan ok.
Maar merendeel is twitter berichten van random personen..
"I heard that.."
"Israel said that.."
"Palestine may be..."
Zonder enige bronnen erbij.
Werkt hier prima.![]()
Ze hadden moeten stoppen bij 900?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Een reactie was natuurlijk prima, ben niet rouwig over die minister die gedood is. Sowieso moet geprobeerd worden de gijzelaars terug te krijgen. Hele woontorens met de grond gelijkmaken is niet eens proberen een gepaste reactie terug te geven, dat is onschuldige burgers doden als lik op stuk. Sowieso is de vraag hoeveel eye-for-an-eye er nodig is. Volgens Israel zelf zijn er 1500 Hamas strijders gedood in Israel, dus dat zou dan al 1.5 keer zoveel zijn als er door de terroristen vermoord is. Israel had eindelijk de wereld achter zich, maar dat zal wel weer snel over zijn. Misschien is dat maar goed ook, want uiteindelijk moet de meeste verandering uit Israel zelf komen, terug naar een twee staten oplossing en levensvatbaarheid voor de zones die ze al vijftig jaar proberen uit te laten sterven.
"Zo jongens, we staan weer quitte. Lekker naar huis, even goede vrienden!"![]()
Hoe kom je erbij dat er geen sprake van is? Er zijn al honderden burgers gedood, veel ervan kinderen. Is het okay als ze zeggen dat het niet de bedoeling is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dus snap ik het probleem niet zo.
Zolang het doel is om Hamas te raken vind ik deze aanvallen gewoon geoorloofd
Dat verandert mocht Isral ineens burgers met opzet gaan doden maar daar is ondanks dat sommige media dit beeld proberen scheppen geen sprake van.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik heb het bekeken in 2x speed, vond het wel interessantquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Je verwacht dat iemand hier een paar minuten duren video gaat kijken van minecraftbeelden, en een text to speech stem?
En dat moet dan ook serieus genomen worden of wat?![]()
![]()
Na de oprichting van Isral is het meermaals door alle omringende moslimlanden aangevallen met als enige doel de complete vernietiging van het land. Dan kun je wel naar Isral wijzen of naar het feit dat er Joden op de Westelijke Jordaanoever wonen, maar daar ligt het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet. Dit is bewust de hele geschiedenis van Israel en hun beleid van kolonisatie van Palestijnse gebieden wegpoetsen. Zoals ik al zei; beide partijen dragen hun verantwoordelijkheid hiervoor.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ze staan te popelen om mee te doenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wat een misplaatste naviteit. Deze beesten zijn gehersenspoeld door de islam en hamas, vernietiging van israel en alle joden wordt er met de paplepel ingeschoten. Ook al zou israel hen alles geven, niet meer zou straffen, zouden ze nog kiezen voor terrorisme. Daar is israel niet schuldig aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ja, Isral kiest er doelbewust voor om dan ook burgerslachtoffers te maken. Scherp.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het is welbekend dat Hamas hun faciliteiten overal in Gaza verspreid, dus het is logisch dat er veel collateral damage is (zeker materieel & helaas ook in menselijke tol).
Als ze zgn. het beste voor hebben met de gewone Palestijnse man. Hoe vaak hebben ze ze opgevangen of een lekkere rijsttafel of mixed grill voorgeschoteld? Of een dagje uit met het gezin om alles te vergeten? Nooi!
Het is duidelijk dat ze hen als ntermenschen zien. Die behandeling krijgen ze dus ook.
Je ogen moet vol zitten emt talkpoeder uit het oude oostblok wil je dat niet zien.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Helaas stond je niet op dat peace festival. Benieuwd of de hamas strijders je ook lieten lopen met je gematigde en genuanceerde toonquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet. Dit is bewust de hele geschiedenis van Israel en hun beleid van kolonisatie van Palestijnse gebieden wegpoetsen. Zoals ik al zei; beide partijen dragen hun verantwoordelijkheid hiervoor.
Charlie: How's it going in there?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:33 schreef HowardRoark het volgende:
En weet je waarom dit is? Deze kinderen zijn het slachtoffer van de noodzaak tot het uitschakelen van barbaars terrorisme.🤝quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Ze zien ze eerder als staatsgevaarlijk. Vandaar ook de muren en het raketschild.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, Isral kiest er doelbewust voor om dan ook burgerslachtoffers te maken. Scherp.
Als ze zgn. het beste voor hebben met de gewone Palestijnse man. Hoe vaak hebben ze ze opgevangen of een lekkere rijsttafel of mixed grill voorgeschoteld? Of een dagje uit met het gezin om alles te vergeten? Nooi!
Het is duidelijk dat ze hen als ntermenschen zien. Die behandeling krijgen ze dus ook.
Je ogen moet vol zitten emt talkpoeder uit het oude oostblok wil je dat niet zien.
En niet onterecht blijkt maar weer.Charlie: How's it going in there?
Huh, die grensovergang was toch al kapot geschoten? @trein2000
Al denk ik dat Israel dat niet toe gaat laten."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Isral hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze zien ze eerder als staatsgevaarlijk. Vandaar ook de muren en het raketschild.
En niet onterecht blijkt maar weer.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Rip gijzelaars. Isralisch geven geen ene fuck om hen momenteel.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Onschuldigen die dood gaan is nooit “ok”quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geen sprake van is? Er zijn al honderden burgers gedood, veel ervan kinderen. Is het okay als ze zeggen dat het niet de bedoeling is?
Waar het om gaat is over de intentie, en er is geen sprake van intentie om kinderen te doden, heb je bewijs van het tegendeel?
Ik heb het al vaker in dit topic gezegd, denk je dat als Isral bewust burgers zou doden het dodental nog steeds “maar” op 600+ (inclusief Hamasleden in Gaza zou liggen na 2 dagen bombarderen op een dichtbevolkte strook land? Ik weet dat je intelligenter bent dan dat
Dat heeft overigens ook niets te maken met erg vinden of niet, ik vind het altijd erg als mensen sterven en zeker in dit soort omstandigheden
Maar dat verandert niet dat we hier nog steeds duidelijk spreken over collateral damage, onvermijdelijk als je Hamas wilt raken terwijl zij zich verschuilen tussen onschuldigen
Je kan gerust vinden dat Isral niets zou moeten doen & die aanval zou moeten negeren, dat is een valide standpunt gezien de precaire situatie, maar dat maakt niet ineens dat er bewust kinderen worden gedood, dat is gewoon een leugen uit de koker van Hamas.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Er is helemaal geen sprake van een vicieuze cirkel. Israel heeft zich altijd moeten wapenen tegen een haatreligie van dood en verderf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Isral hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.Charlie: How's it going in there?
Heerlijk simpele benadering van dit conflict. Ik raad je aan dit te lezen:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Na de oprichting van Isral is het meermaals door alle omringende moslimlanden aangevallen met als enige doel de complete vernietiging van het land. Dan kun je wel naar Isral wijzen of naar het feit dat er Joden op de Westelijke Jordaanoever wonen, maar daar ligt het probleem niet.
Israel is alles behalve onschuldig hierin. Helaas.Aut viam inveniam, aut faciam
A bully in the playground keeps mugging the same classmate for years. One day, the bullied classmate lashes out and surprises everyone by punching the bully square in the face.
The stunned teachers immediately demand the bullied classmate to condemn his own behaviour, and then smile to the bully and reassure him in front of the school that he has their 'rock solid' support to beat up the bullied classmate, and even offer to go get a baseball bat for the bully to batter his classmate with.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Oh boyA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Onschuldigen die dood gaan is nooit “ok”
Waar het om gaat is over de intentie, en er is geen sprake van intentie om kinderen te doden, heb je bewijs van het tegendeel?
Ik heb het al vaker in dit topic gezegd, denk je dat als Isral bewust burgers zou doden het dodental nog steeds “maar” op 600+ (inclusief Hamasleden in Gaza zou liggen na 2 dagen bombarderen op een dichtbevolkte strook land? Ik weet dat je intelligenter bent dan dat
Dat heeft overigens ook niets te maken met erg vinden of niet, ik vind het altijd erg als mensen sterven en zeker in dit soort omstandigheden
Maar dat verandert niet dat we hier nog steeds duidelijk spreken over collateral damage, onvermijdelijk als je Hamas wilt raken terwijl zij zich verschuilen tussen onschuldigen
Je kan gerust vinden dat Isral niets zou moeten doen & die aanval zou moeten negeren, dat is een valide standpunt gezien de precaire situatie, maar dat maakt niet ineens dat er bewust kinderen worden gedood, dat is gewoon een leugen uit de koker van Hamas.Tails tell tales![]()
Op een gegeven moment verstoppen/concentreren alle belangrijke bobo's zich in het tunnelnetwerk en dat is dan het moment om ze daar allemaal op te zoeken en af te makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Doei. De IDF heeft zojuist de minister van Economie van de terroristische organisatie Hamas vermoord.
Zojuist heeft een IDF-vliegtuig Jawad Abu Shamala, de minister van Economische Zaken van de terroristische organisatie Hamas, gedood.![]()
klinkt leuk, maar de andere partij is gewoon niet gewillig. Die gaan lekker door met terroriseren als je ze de kans laat. Keer op keer zijn vredesbesprekingen stukgelopen op onwil van palestijnen. Keer op keer zijn staakt het vuren geschonden door raketten af te schieten op burgerdoelen. Hamas wil niet onderhandelen, Hamas wil genocide van alle joden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Isral hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Het staat je nog altijd vrij de eerdere vraag te beantwoorden: Hoe vind jij dat Isral dan had moeten reageren op de terroristische slachtpartijen van afgelopen weekend? Je bekritiseert van alles, maar komt niet met een alternatief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Lastig om deals te sluiten met een partij die op je vernietiging uit is idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
klinkt leuk, maar de andere partij is gewoon niet gewillig. Die gaan lekker door met terroriseren als je ze de kans laat. Keer op keer zijn vredesbesprekingen stukgelopen op onwil van palestijnen. Keer op keer zijn staakt het vuren geschonden door raketten af te schieten op burgerdoelen. Hamas wil niet onderhandelen, Hamas wil genocide van alle joden.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Route is al aangepast. Want deze lieve aanhangers van Hamas wisten natuurlijk niet dat ze bij de verkeerde voor de deur stonden.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, voor israel zijn het inmiddels gewoon slachtoffers, dat is ook de enige juiste manier om hiernaar te kijken. hamas had gehoopt dat het een mooie ' onderhandelingsitem' zou zijn. Israel weet echter dat met Hamas onderhandelen geen toegevoegde waard eheeft. je krijgt een paar burgers terug, maar je maakt hamas sterker, en weet dat hamas de afspraken zal negeren en opnieuw zal gaan aanvallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef Slayage het volgende:
Rip gijzelaars. Isralisch geven geen ene fuck om hen momenteel.
[ twitter ]For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
probeer je posts eens te maken zonder termen als terrorisme of barbaarsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.
ben benieuwd of je dan ziet wat je zelf aan het doen bent![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Enkeltje Gaza-strook wat mij betreft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.![]()
Als je het niet doet, gaan er uiteindelijk meer kinderen dood, is dat wat je wil?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Natuurlijk wel, elke reactie in het heden heeft een actie in het verleden nodig, zo werkt dat nu eenmaal in dit ijskoude en meedogenloze maar tegelijkertijd zo verbijsterend schitterende universum. Vier dat!quote:got me a movie, I want you to know
Niet verrassend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.And what rough beast, its hour come round at last,
Kun je ook nog ergens je eigen inbreng geven bij alle tweets? Of ga je gewoon door met dingen neerplempen?quote:![]()
Het moet met de slagkracht van Isral mijns inziens prima mogelijk zijn om Hamas te vernietigen zonder daarbij 2,3 miljoen mensen te laten verhongeren en stikken van de dorst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
mwa, is goed advies, als je niet wil sterven als hamas. Dat egypte de grens dichthoudt, kniesoor die daar op let. Egypte is een moslimland, die hebben een vrijbrief om niet humaan te hoeven te zijn voor vluchtelingen natuurlijk.
(ja, dit straalt zeker slecht af op egypte vanuit humanitair, maar lees nauwelijks iemand die het dichtlaten van die grens een probleem vindt, wat het weer heerlijk hypocriet maakt allemaal).
De palestijnen in Gaza hebben zichzelf in een onmogelijke situatie gewerkt, en hebben dankzij de beestachtige moordpartij weinig partners meer. Er komen wat kuchjes en voorzichtige waarschuwingen richting israel om wat er nu gebeurt in Gaza, maar men weet dat men moreel gezien nu niet iets kan eisen van israel. hamas heeft haar hand overspeelt, de reacties op wat israel nu doet zijn is nu even de andere kant opkijken, oh ja, wat erg roepen, en israel even los laten gaan zodat Hamas niet meer bestaat![]()
Dan ben je nog mild.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Enkeltje Gaza-strook wat mij betreft.![]()
Ik heb het al eens eerder gezegd. Wat voor de een een verzetsstrijder is is voor de ander een terrorist. Naar gelang je voorkeuren en achtergrond bepaal je waar je mee te maken hebt.
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
probeer je posts eens te maken zonder termen als terrorisme of barbaars
ben benieuwd of je dan ziet wat je zelf aan het doen bentAnd what rough beast, its hour come round at last,
Mensen die dit goedpraten met jamaar Isral zijn net zo kwaadaardig.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Als je pedofielen geen pedofiel meer noemt wordt de discussie ook heel anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.![]()
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef capricia het volgende:
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel.
[ twitter ]![]()
Precies. Echte vrijheidsstrijders onthoofden onpartijdige mensen met een schep en verkrachten tienermeisjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd. Wat voor de een een verzetsstrijder is is voor de ander een terrorist. Naar gelang je voorkeuren en achtergrond bepaal je waar je mee te maken hebt.
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?Charlie: How's it going in there?
Als je dat soort dingen zegt, ben je voor mij net zo kwaadaardig als Hamas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?And what rough beast, its hour come round at last,
Dat is wel gruwelijk en maakt ze minstens zo slecht als die zionisten. Hoe komen ze erop. Vreselijk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Waar heb ik mijn betoog specifiek aan Hamas gelinkt dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen zegt, ben je voor mij net zo kwaadaardig als Hamas.
Je leest tussen de regels ook maar wat je wilt he?
Snel! Hang de vredesvlag op!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.![]()
Dat niet doen levert meer slachtoffers aan israelische zijde op. Het gaat om het verzwakken van Hamas. En geen voedsel en water zorgt vrij vlot voor een vermindering van fysieke kracht. Dat is puur militair gezien. Daarnaast hoopt israel waarschijnlijk hiermee een beweging onder de inwoners van Gaza te bewerkstelligen tegen Hamas of in elk geval Hamas onder gunstige voorwaarden (lees, we gaan in alles mee dat jullie zeggen) aan een tafel te krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het moet met de slagkracht van Isral mijns inziens prima mogelijk zijn om Hamas te vernietigen zonder daarbij 2,3 miljoen mensen te laten verhongeren en stikken van de dorst.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
40 babies vermoord op die Kibbutz.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Dat zijn gewoon beesten die daar huisgehouden hebben."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik gun je je mening, maar voor mij dus echt niet. Dit is een brug te ver. Ik zou als ambachtelijke verzetsman vrouwen en kinderen ontzien. Zelfs onschuldige mannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies. Echte vrijheidsstrijders onthoofden onpartijdige mensen met een schep en verkrachten tienermeisjes.
Als het allemaal waar is. Deze fokuser! pleurt allemaal hersenscheten van x neer, vaak fake news, bijvoorbeeld filmpjes van jaren geleden. @Sprinter99800 moeten we zo kanaal serieus nemen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, dat zijn 2 termen die gewoon te definieren zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?
Verzet: mensen die politieke en miltaire doelen aanvallen om zo een totalitair regime te laten vallen
Terrorisme: specifiek de burger bevolking aanvallen met wreedheden in de hoop dat ze hun regime aansporen tot verandering. uit angst.
Conclusie: niets te maken met perceptieFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Je bent bakker? slager? metaalbewerker?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou als ambachtelijke verzetsman
![]()
Gatver. Wat een beesten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
40 babies vermoord op die Kibbutz.
Dat zijn gewoon beesten die daar huisgehouden hebben.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Echt, hoe kan je nog sympathie voor Hamas hebben na dit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon beesten die daar huisgehouden hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2023 15:58:57 ]![]()
Dan zal het ook wel klaar zijn met dit soort 'afstudeerceremonies' (quote:_! )daar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Staan ze ook te popelen om naar 1880 gebombardeerd te worden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef Ali_boo het volgende:
Ze staan te popelen om mee te doen
[ twitter ]![]()
Bron?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde, en dat lijkt me vrij duidelijk uit mijn post, dat veel van de huidige problemen in de wereld buiten Europa een gevolg zijn van het honderden jaren 'ingrijpen' of vertellen 'hoe het moet' aldaar door Europeanen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, elke reactie in het heden heeft een actie in het verleden nodig, zo werkt dat nu eenmaal in dit ijskoude en meedogenloze maar tegelijkertijd zo verbijsterend schitterende universum. Vier dat!
Daar hebben we ons juist grotendeels uit teruggetrokken de afgelopen decennia. Daarom is het waanzin om de huidige generatie Euopeanen een soort collectieve schuld toe te schuiven voor alles dar er nu gebeurt en alsof wij de sleutel zijn tot de oplossing.![]()
Babies onthoofden. Dat is gewoon een doodscultuur. Niet te verenigen met enige menselijkheid of beschaving.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wel gruwelijk en maakt ze minstens zo slecht als die zionisten. Hoe komen ze erop. Vreselijk!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ze zijn prima te definiren! Maar dat wil niet zeggen dat het gepeupel daar in meegaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee, dat zijn 2 termen die gewoon te definieren zijn
Er waren net nog twee users die vonden dat terrorisme helemaal geen keuze is en twee partijen schuldig zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt, hoe kan je nog sympathie voor Hamas leden hebben na dit.
🤡'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Behalve dat Hamas dit voor zichzelf zal hamsteren of al gehamsterd heeft en Ahmed en Fatima van driehoog achter de moord kunnen stikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dat niet doen levert meer slachtoffers aan israelische zijde op. Het gaat om het verzwakken van Hamas. En geen voedsel en water zorgt vrij vlot voor een vermindering van fysieke kracht. Dat is puur militair gezien. Daarnaast hoopt israel waarschijnlijk hiermee een beweging onder de inwoners van Gaza te bewerkstelligen tegen Hamas of in elk geval Hamas onder gunstige voorwaarden (lees, we gaan in alles mee dat jullie zeggen) aan een tafel te krijgen![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Man, de absolute horror dat deze slachtoffers meemaken, vreselijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ja, voor israel zijn het inmiddels gewoon slachtoffers, dat is ook de enige juiste manier om hiernaar te kijken. hamas had gehoopt dat het een mooie ' onderhandelingsitem' zou zijn. Israel weet echter dat met Hamas onderhandelen geen toegevoegde waard eheeft. je krijgt een paar burgers terug, maar je maakt hamas sterker, en weet dat hamas de afspraken zal negeren en opnieuw zal gaan aanvallenHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Waar er 2 vechten hebben er toch 2 schuld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er waren net nog twee users die vonden dat terrorisme helemaal geen keuze is en twee partijen schuldig zijn.
🤡![]()
Met je gezwam over vrijheidsstrijders. Wat die kwaadaardige lui doen heeft niks met vrijheidsstrijd te maken maar enkel met botvieren van religieuze haat en met veiligstellen van hun eigen bestaansrecht ten kosten van ook de Palestijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb ik mijn betoog specifiek aan Hamas gelinkt dan?
Je leest tussen de regels ook maar wat je wilt he?And what rough beast, its hour come round at last,
Gaan weer een zooi raketten zo te zien. Handig hoor, van Hamas, nog even wat meer olie op het vuur gooien. Alle slachtoffers in Gaza zijn enkel aan Hamas te wijten. PuntFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat doen ze niet h. Het zijn dan ook geen verzetslui maar duivelse moordenaars die hun haat uitleven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gun je je mening, maar voor mij dus echt niet. Dit is een brug te ver. Ik zou als ambachtelijke verzetsman vrouwen en kinderen ontzien. Zelfs onschuldige mannen.And what rough beast, its hour come round at last,
Die haat is zo ontzettend groot naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef capricia het volgende:
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel.
[ twitter ]![]()
voor de lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.![]()
lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee, dat zijn 2 termen die gewoon te definieren zijn
Verzet: mensen die politieke en miltaire doelen aanvallen om zo een totalitair regime te laten vallen
Terrorisme: specifiek de burger bevolking aanvallen met wreedheden in de hoop dat ze hun regime aansporen tot verandering. uit angst.
Conclusie: niets te maken met perceptie![]()
Welke livestream kun je dat zien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
Nu flink wat uitgaande raketten op de livestreamWie dit leest is een lezer van dit![]()
Dit heeft niks met oorlogsvoeren te maken. Dit is gewoon een poging tot genocide, op onschuldige kinderen en vrouwen.quote:![]()
Die gast ziet er nogal Duits uit, dacht even dat het iets uit een Nazi Germany film wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel klaar zijn met dit soort 'afstudeerceremonies' (_! )daar.
[ twitter ]
Graduation ceremony at a Gaza university last month.![]()
Jesus man. Wat ongelooflijk ziek.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je bent slimmer dan enkel met stupide woordjes reageren, aTypisch.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
-Rabia Al-Basri![]()
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Isral uit. Het staat zelfs in hun statuten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit heeft niks met oorlogsvoeren te maken. Dit is gewoon een poging tot genocide, op onschuldige kinderen en vrouwen.And what rough beast, its hour come round at last,
#Doubt. Het eerste Israelische peloton dat Palestijnse huizen binnenvalt met als doel ongeboren kinderen uit zwangere vrouwen te trekken moet nog gespot worden geloof ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:03 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Die haat is zo ontzettend groot naar elkaar toe."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village![]()
Weet IAF ook waar ze op moeten richten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
Nu flink wat uitgaande raketten op de livestream![]()
Had ik al gedaan. Natuurlijk moeten ze ingrijpen. Maar wij als buitenstaanders moeten begrijpen dat dit conflict alleen maar Hamas in de kaart speelt (ik zou willen zeggen, Israel zou dat ook moeten begrijpen, maar Bibi en zijn andere ministers begrijpen dat maar al te goed, want zoals gezegd speelt het hen ook in de kaart). Als je denkt dat na de volgende reeks bombardementen die 32% support voor Hamas omlaag gaat ben je erg naief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het staat je nog altijd vrij de eerdere vraag te beantwoorden: Hoe vind jij dat Isral dan had moeten reageren op de terroristische slachtpartijen van afgelopen weekend? Je bekritiseert van alles, maar komt niet met een alternatief.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Stond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Isral uit. Het staat zelfs in hun statuten.![]()
En bewust hele babykamers uitmoordt of feestende jongelui afslacht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
#Doubt. Het eerste Israelische peloton dat Palestijnse huizen binnenvalt met als doel ongeboren kinderen uit zwangere vrouwen te trekken moet nog gespot worden geloof ik.
Dat kun je alleen als je vervuld bent van duivelse haat, pure rabiate moordlust.And what rough beast, its hour come round at last,
"from the river to the sea"quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Isral uit. Het staat zelfs in hun statuten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zie niks op de live-streams op het moment, hoor de vogels fluiten.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het is voor niemand te laatquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag zijn Pinksteren en Pasen op 1 dag gevallen: ik ben het eens met @:inslagenreuring
Het enige wat voorkomt dat Hamas genocide pleegt is een gebrek aan middelen. Aan hun intentie ligt het echt niet, zoveel is wel duidelijk. Zodra ze een kans krijgen beginnen ze er mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Isral uit. Het staat zelfs in hun statuten.
En die fokking Iraanse Ayatolla's met hun schijnheilige kutgedrag kunnen ook de tyfus krijgen. "Wij gaven de opdracht niet". Hoe dom denken die gasten dat we zijn? Natuurlijk "gaven" ze de opdracht niet.
Ik hoop oprecht dat onderdeel van de nasleep van dit conflict is dat die US carrier strike group samen met de IAF het huidige Iraanse regime naar het paradijs bombardeert."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
luchtalarm in ashkelon net
en geluid van inslag paar seconde later....Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!![]()
Wat een barbaren. En niet de standaard modus operandi van deze figuren. Ik vraag me af waarom nu en waarom zo. Je zou haast denken dat ze het idee hebben nu aan te kunnen vallen omdat de ogen gericht zijn op de vele conflicten en rampen elders op deze aardbol.
De reactie van Isral is natuurlijk ook compleet zoals Hamas het voorzien heeft. Full scale escalatie van de situatie. Vooral landen als Iran en Rusland hebben baat bij deze gang van zaken, lijkt me.Allah Al Watan Al Malik![]()
Als je denkt dat hamas stopt met moorden van onschuldige burgers en de support daardoor omlaag zou gaan ben je het meest naief. Zoals gezegd, het gaat niet eens om wat israel doet. het gaat erom dat Israel het gore lef heeft om te bestaan in hun ogen. En dat de joden jesus vermoord zouden hebben. Wat israel wel of niet doet is slechts een bijkomstigheidje. Israel kan maar 1 ding doen om zich te beschermen, en dat is keihard ingrijpen, en zorgen dat Hamas weggevaagd wordt in dusdanige zin, dat ze geen enkele organisatiemogelijkheid meer hebben de komende decennia. Nazi duitsland was ook niet te verslaan met wat mooie woordjes, daarvoor hebben de geallieerden ook hele steden laten afbranden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Natuurlijk moeten ze ingrijpen. Maar wij als buitenstaanders moeten begrijpen dat dit conflict alleen maar Hamas in de kaart speelt (ik zou willen zeggen, Israel zou dat ook moeten begrijpen, maar Bibi en zijn andere ministers begrijpen dat maar al te goed, want zoals gezegd speelt het hen ook in de kaart). Als je denkt dat na de volgende reeks bombardementen die 32% support voor Hamas omlaag gaat ben je erg naief.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
-Rabia Al-Basri![]()
WO3 is weer een stap dichterbij gekomen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een barbaren. En niet de standaard modus operandi van deze figuren. Ik vraag me af waarom nu en waarom zo. Je zou haast denken dat ze het idee hebben nu aan te kunnen vallen omdat de ogen gericht zijn op de vele conflicten en rampen elders op deze aardbol.
De reactie van Isral is natuurlijk ook compleet zoals Hamas het voorzien heeft. Full scale escalatie van de situatie. Vooral landen als Iran en Rusland hebben baat bij deze gang van zaken, lijkt me.![]()
Het spijt me heel erg dat ze niet langer gebombardeerd hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie niks op de live-streams op het moment, hoor de vogels fluiten.![]()
![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dit zijn geen mensen meer.quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Wereld oorlogen worden achteraf pas als zodanig gekwalificeerd. Save to say dat we er al midden inzitten. De link met de Iraans-Russische as is duidelijk. Wagner is als verlengstuk al bezig in Afrika, waar inmiddels ook UA SF gespot zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WO3 is weer een stap dichterbij gekomen.
Het is wachten op het lont in Azi.."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Zeker, helemaal mee eens. Echter de zet om dan maar een complete groep mensen te laten verhongeren lijkt me nu ook niet echt humaan. Daar zitten ook onschuldige babies en vrouwen tussen. En die kunnen nergens heen, want de grensgebieden zijn gesloten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met je gezwam over vrijheidsstrijders. Wat die kwaadaardige lui doen heeft niks met vrijheidsstrijd te maken maar enkel met botvieren van religieuze haat en met veiligstellen van hun eigen bestaansrecht ten kosten van ook de Palestijnen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Ik zie je daar nu weer over beginnen. Hoop je er stiekem op ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WO3 is weer een stap dichterbij gekomen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Daarom moet elke Hamas strijder dood. Er mag niks meer overblijven van deze terreurgroep.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zijn geen mensen meer.![]()
Goed om te zien dat Isral nu doorpakt en de oorlog naar hun huizen en families brengt. Ze zullen sterven als ratten in de val. Gerechtigheid zal zegevieren.![]()
Asking the real questionsIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Die steun ligt natuurlijk stukken hoger dan 32%. Er werden hier gisteren nog onderzoeken gedeeld die lieten zien dat deze tegen de 60% wordt geschat. Het zou mij niet verbazen als dat in de realiteit nog hoger ligt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Natuurlijk moeten ze ingrijpen. Maar wij als buitenstaanders moeten begrijpen dat dit conflict alleen maar Hamas in de kaart speelt (ik zou willen zeggen, Israel zou dat ook moeten begrijpen, maar Bibi en zijn andere ministers begrijpen dat maar al te goed, want zoals gezegd speelt het hen ook in de kaart). Als je denkt dat na de volgende reeks bombardementen die 32% support voor Hamas omlaag gaat ben je erg naief.
En Hamas zou moet natuurlijk verslagen worden, dat is ook de insteek nu van het Isralische leger. En zonder Hamas zou men onder toezicht een nieuw Gaza kunnen opbouwen, met een normale en democratische samenleving, die niet draait om het omarmen en romantiseren van haat en wreed terrorisme.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Jep.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit heeft niks met oorlogsvoeren te maken. Dit is gewoon een poging tot genocide, op onschuldige kinderen en vrouwen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat heeft Isral al vaker geroepen. Het werkt niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom moet elke Hamas strijder dood. Er mag niks meer overblijven van deze terreurgroep.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik heb een betere oplossing. Wijs een gebied aan ergens in Saoedi Arabi en verhuis de Palestijnen daarheen. Kunnen ze daar de terrorist uithangen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:32 schreef nils7 het volgende:
Enige oplossing die ik kan bedenken is van Jeruzalem (omdat die stad door meerdere religies als significant wordt aangeduid) een speciale zone te maken onder bestuur van de VN ofzo.
En de Isralieten lekker in Australi een gebied aan te wijzen en dat Israel te maken.
Want dit gaat toch anders niet opgelost worden.![]()
Ligt ook aan Hamas. Als ze zich konden gedragen was de grens naar Egypte of zelfs naar Isral gewoon open geweest. Je kunt niet als Palestijnen jarenlang terroristen onderdak bieden en veelal steunen als bevolking en daarna huilen als die lui worden aangepakt na zo'n bloeddorstige slachtpartij. Hadden ze maar eerder moeten opstaan tegen Hamas. Nu betalen ze (helaas voor hen die Hamas niet steunen) de prijs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, helemaal mee eens. Echter de zet om dan maar een complete groep mensen te laten verhongeren lijkt me nu ook niet echt humaan. Daar zitten ook onschuldige babies en vrouwen tussen. En die kunnen nergens heen, want de grensgebieden zijn gesloten.
Op een gegeven moment is het geduld van de nog enigszins welwillende partij op en is het uit met de terroristische pret daar.And what rough beast, its hour come round at last,
Er zijn jou nav je tweets al een hele hoop vragen gesteld, helaas reageer je nergens op, en doet niets anders dan tweets plaatsen.quote:![]()
Er zit een vraag voor: hoezo accepteren de Palestijnen hamas en wanneer komen ze intern in opstand voor democratie en vrijheid?quote:![]()
Dat denk ik niet, maar dat de wereld er een stuk instabieler op geworden is de afgelopen 2 jaar - dat kunnen we wel vaststellen. Had corona toch nog een goede bijeffect, in die periode was elk land met zichzelf bezig om het hoofd boven water te houden..quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WO3 is weer een stap dichterbij gekomen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Wat dat betreft mogen we dankbaar zijn dat we in het veilige Nederland leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WO3 is weer een stap dichterbij gekomen.
Die kneusjes die een beetje met Palestijnse vlaggen staan te zwaaien slaan nog geen deuk in een pakje boter. Hopelijk struikelen ze over een grassprietje.![]()
Velen ook door secundaire explosies omdat er wel degelijk wapenopslagplaatsen geraakt worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geen sprake van is? Er zijn al honderden burgers gedood, veel ervan kinderen. Is het okay als ze zeggen dat het niet de bedoeling is?
Moet je die dan maar niet meer bombarderen?
Voelt een beetjes zoals die NL'se missie in Irak waarbij een halve woonwijk de lucht in ging omdat er meer wapen opgeslagen lagen dan verwacht.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Een beetje zoals de VS democratie bracht naar Irak. Dream on.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die steun ligt natuurlijk stukken hoger dan 32%. Er werden hier gisteren nog onderzoeken gedeeld die lieten zien dat deze tegen de 60% wordt geschat. Het zou mij niet verbazen als dat in de realiteit nog hoger ligt.
En Hamas zou moet natuurlijk verslagen worden, dat is ook de insteek nu van het Isralische leger. En zonder Hamas zou men onder toezicht een nieuw Gaza kunnen opbouwen, met een normale en democratische samenleving, die niet draait om het omarmen en romantiseren van haat en wreed terrorisme.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Als wij het een keer eens zijn moeten ze echt te ver zijn gegaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
De reactie van Isral is natuurlijk ook compleet zoals Hamas het voorzien heeft. Full scale escalatie van de situatie. Vooral landen als Iran en Rusland hebben baat bij deze gang van zaken, lijkt me.![]()
Wezens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zijn geen mensen meer.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Trek dat ook slecht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ligt ook aan Hamas. Als ze zich konden gedragen was de grens naar Egypte of zelfs naar Isral gewoon open geweest. Je kunt niet als Palestijnen jarenlang terroristen onderdak bieden en veelal steunen als bevolking en daarna huilen als die lui worden aangepakt na zo'n bloeddorstige slachtpartij. Hadden ze maar eerder moeten opstaan tegen Hamas.
Op een gegeven moment is het geduld van de nog enigszins welwillende partij op en is het uit met de terroristische pret daar.
Alsof nu, compleet 'out of the blue', de waterkraan dichtgedraaid wordt.
Volgens mij zijn dat gewoon treden op een escalatieladder..Charlie: How's it going in there?
Want anders moet die even lekker naar buiten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie je daar nu weer over beginnen. Hoop je er stiekem op ofzo?Go hard or go home![]()
Dat is precies zoals je zegt. Hamas overdenkt alles met alle mogelijke uitkomsten van uitkomsten. En dat zegt ook wat over de waarde die ze hechten aan de levens van de burgers waar ze verantwoordelijk voor zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
Linkdumps. Eenzijdige.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Er zijn jou nav je tweets al een hele hoop vragen gesteld, helaas reageer je nergens op, en doet niets anders dan tweets plaatsen.
En doet niks anders. Niets.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Exact. Denazificeer Palestina is nu het doel. Eerst weg met hamas en vervang alle schoolboeken. Geen haat propaganda meer in de Palestijnse media en school. Bevorder diversiteit daar, laat Palestijnse meisjes gaan met zwarte jongens. Of Chinezen. Zorg voor gemengde huwelijken. Etcetera.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die steun ligt natuurlijk stukken hoger dan 32%. Er werden hier gisteren nog onderzoeken gedeeld die lieten zien dat deze tegen de 60% wordt geschat. Het zou mij niet verbazen als dat in de realiteit nog hoger ligt.
En Hamas zou moet natuurlijk verslagen worden, dat is ook de insteek nu van het Isralische leger. En zonder Hamas zou men onder toezicht een nieuw Gaza kunnen opbouwen, met een normale en democratische samenleving, die niet draait om het omarmen en romantiseren van haat en wreed terrorisme.
Palestina, een multiculturele multiraciale en multireligieuze samenleving. Dat is de oplossing.
Geen islamitische etnostaat meer.![]()
Eerlijk gezegd kun je je daar ook niet door laten chanteren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef Slayage het volgende:
Rip gijzelaars. Isralisch geven geen ene fuck om hen momenteel.
[ twitter ]1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
-Rabia Al-Basri![]()
Jaaaaaa, het is weer mooi weer!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Want anders moet die even lekker naar buiten?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Irak is een enorm land met een populatie van tientallen miljoenen. Een klein gebied als de Gazastrook is echt een ander verhaal. Dat zou je gewoon moeten kunnen reguleren met goed overzicht en beleid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een beetje zoals de VS democratie bracht naar Irak. Dream on.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dat is wel erg een gevalletje kip - ei redeneren. Zien we wel vaker bij dit conflict. Als Israel stopte met het koloniseren van Palestijns gebied, als er meer richting een tweestaten oplossing gewerkt werd, als er niet zo'n extreem conservatieve regering zat, als als als..quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ligt ook aan Hamas. Als ze zich konden gedragen was de grens naar Egypte of zelfs naar Isral gewoon open geweest. Je kunt niet als Palestijnen jarenlang terroristen onderdak bieden en veelal steunen als bevolking en daarna huilen als die lui worden aangepakt na zo'n bloeddorstige slachtpartij. Hadden ze maar eerder moeten opstaan tegen Hamas.
Op een gegeven moment is het geduld van de nog enigszins welwillende partij op en is het uit met de terroristische pret daar.
Daar hebben de uitgehongerde en onthoofde babies helemaal geen reet aan Perrin.Allah Al Watan Al Malik![]()
Fuck de gijzelaars inderdaad. We moeten een statement maken, dat er met ons niet valt te sollen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kun je je daar ook niet door laten chanteren.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Want?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WO3 is weer een stap dichterbij gekomen.![]()
Hitler had hetzelfde beoogd voor Isral.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Exact. Denazificeer Palestina is nu het doel. Eerst weg met hamas en vervang alle schoolboeken. Geen haat propaganda meer in de Palestijnse media en school. Bevorder diversiteit daar, laat Palestijnse meisjes gaan met zwarte jongens. Of Chinezen. Zorg voor gemengde huwelijken. Etcetera.
Palestina, een multiculturele multiraciale en multireligieuze samenleving. Dat is de oplossing.
Geen islamitische etnostaat meer.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Nee toegeven aan eisen van terroristenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Fuck de gijzelaars inderdaad. We moeten een statement maken, dat er met ons niet valt te sollen.![]()
![]()
Misschien even fitten op de partij die de gijzelaars in eerste instantie met grof geweld heeft meegenomen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Fuck de gijzelaars inderdaad. We moeten een statement maken, dat er met ons niet valt te sollen.Charlie: How's it going in there?
Ik denk dat een democratie niet opgelegd kan worden en dat ze zich anders toch weer naar een dictatuur of anarchie stemmen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Irak is een enorm land met een populatie van tientallen miljoenen. Een klein gebied als de Gazastrook is echt een ander verhaal. Dat zou je gewoon moeten kunnen reguleren met goed overzicht en beleid.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Stel, Israel valt straks Gaza binnen. Wat kunnen we dan verwachten?
Dat ongedierte heeft toch duizenden strijders verloren, dat moet toch pijn doen?
Zullen er massale straatgevechten plaatsvinden of zullen die ratten opgaan in de bevolking en er vooral arrestaties plaatsvinden?![]()
Hoe dan? Ik heb je dat gisteren al gevraagd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het moet met de slagkracht van Isral mijns inziens prima mogelijk zijn om Hamas te vernietigen zonder daarbij 2,3 miljoen mensen te laten verhongeren en stikken van de dorst.
Kijk maar eens naar Falluhja.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Lijkt mij overigens een verschrikkelijke plek om urban warfare te voeren. Zo dichtbebouwd als maar kan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:
Dat ongedierte heeft toch duizenden strijders verloren, dat moet toch pijn doen?
Zullen er massale straatgevechten plaatsvinden of zullen die ratten opgaan in de bevolking en er vooral arrestaties plaatsvinden?![]()
Straatgevechten. En met tanks beweeg je je niet makkelijk door een stad. Misschien daarom eerst platgooien, bevolking uitputten en dan hopelijk het met straatgevechten makkelijk uithouden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:
Zullen er massale straatgevechten plaatsvinden of zullen die ratten opgaan in de bevolking en er vooral arrestaties plaatsvinden?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Sorry je snapt er echt geen kont van. Gaza wordt al vijftig jaar uitgeknepen. Dat de watertoevoer wordt afesloten is ook al heel vaak gebeurd. Beter nog, Gaza heeft geen watertoevoer, lees wat Amnesty International erover zegt:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
Als je denkt dat hamas stopt met moorden van onschuldige burgers en de support daardoor omlaag zou gaan ben je het meest naief. Zoals gezegd, het gaat niet eens om wat israel doet. het gaat erom dat Israel het gore lef heeft om te bestaan in hun ogen. En dat de joden jesus vermoord zouden hebben. Wat israel wel of niet doet is slechts een bijkomstigheidje. Israel kan maar 1 ding doen om zich te beschermen, en dat is keihard ingrijpen, en zorgen dat Hamas weggevaagd wordt in dusdanige zin, dat ze geen enkele organisatiemogelijkheid meer hebben de komende decennia. Nazi duitsland was ook niet te verslaan met wat mooie woordjes, daarvoor hebben de geallieerden ook hele steden laten afbranden.quote:In Gaza, some 90-95 per cent of the water supply is contaminated and unfit for human consumption. Israel does not allow water to be transferred from the West Bank to Gaza, and Gaza’s only fresh water resource, the Coastal Aquifer, is insufficient for the needs of the population and is being increasingly depleted by over-extraction and contaminated by sewage and seawater infiltration.https://www.amnesty.org/e(...)occupation-of-water/quote:The resulting disparity in access to water between Israelis and Palestinians is truly staggering. Water consumption by Israelis is at least four times that of Palestinians living in the OPT. Palestinians consume on average 73 litres of water a day per person, which is well below the World Health Organization’s (WHO) recommended daily minimum of 100 litres per capita. In many herding communities in the West Bank, the water consumption for thousands of Palestinians is as low as 20 litres per person a day, according to the United Nations Office for the Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA). By contrast, an average Israeli consumes approximately 300 litres of water a day.
De gazastrook is een sterfhuisconstructie zonder uitzicht waar mensen langzaam doodgaan, of wat sneller na de zoveelste incursie door Israel, dat is het al sinds het begin van de 50 jarige bezetting en is de laatste tien jaar alleen maar erger geworden. Is Hamas hier meer of minder populair door geworden denk je?
Dit is verder niet om Hamas goed te praten. Wat mij betreft worden alle terroristen doodgeschoten en RIP aan de nabestaanden, maar je kunt een opgesloten hond maar zo lang slaan tot hij gaat bijten. De enige manier om ervoor te zorgen dat hij ophoudt met bijten is (genocide, of) ervoor zorgen dat hij toekomst heeft en niet meer opgesloten zit.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
De haat is gestart met de moslims en hun gedrag. De haat van de joden is de reactie daaropquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:03 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Die haat is zo ontzettend groot naar elkaar toe.![]()
Misschien officieel uit de statuten gehaald om het niet zwart op wit te hebben.quote:
Maar in de uitvoering is het toch iets anders. Zeker als je baby's onthoofd, foetussen uit moeders snijdt en nietsvermoedende feestgangers gaat omleggen alsof het duckhunt is. En nog wel meer van dat.
Dit is de getuige dat je je daar niets van moet aantrekken.
Het is 2023 en nog steeds zien we dit soort bizarre taferelen. Bucha, deze kibbutz, dat feest in de woestijn. Wanneer is de vn/westen/navo het zat?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dit is wel een beetje de werkwijze van Hamas, verstoppen in ziekenhuizen en scholen, en uiteraard zoveel mogelijk tussen de burgers, want als ze dan plat gebombardeerd worden is Isral verschrikkelijk bezig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:
of zullen die ratten opgaan in de bevolking en er vooral arrestaties plaatsvinden?![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Volgens mij is de bevolking er alleen maar aan het toenemen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Sorry je snapt er echt geen kont van. Gaza wordt al vijftig jaar uitgeknepen. Dat de watertoevoer wordt afesloten is ook al heel vaak gebeurd. Beter nog, Gaza heeft geen watertoevoer, lees wat Amnesty International erover zegt:
[..]
[..]
https://www.amnesty.org/e(...)occupation-of-water/
De gazastrook is een sterfhuisconstructie zonder uitzicht waar mensen langzaam doodgaan, of wat sneller na de zoveelste incursie door Israel, dat is het al sinds het begin van de 50 jarige bezetting en is de laatste tien jaar alleen maar erger geworden. Is Hamas hier meer of minder populair door geworden denk je?
Dit is verder niet om Hamas goed te praten. Wat mij betreft worden alle terroristen doodgeschoten en RIP aan de nabestaanden, maar je kunt een opgesloten hond maar zo lang slaan tot hij gaat bijten. De enige manier om ervoor te zorgen dat hij ophoudt met bijten is (genocide, of) ervoor zorgen dat hij toekomst heeft en niet meer opgesloten zit."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Moest ff weg. Maar ik gooi de knuppel nog maar eens in het spreekwoordelijke hoenderhok:
Hamas bestaat bij de gratie van Isral. Eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar.
Was het allemaal maar zo simpel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De haat is gestart met de moslims en hun gedrag. De haat van de joden is de reactie daarop
Dit is het niveau van mijn zoontje als hij ruzie heeft: ‘hij begon, ik heb niks gedaan’!
En die ander zegt precies hetzelfde.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ook die kunnen met een ak47 in een basisschool huishouden. Want hun haat is ook diep tegen alles wat niet moslim is. Hebben we al gemerkt diverse keren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat dat betreft mogen we dankbaar zijn dat we in het veilige Nederland leven.
Die kneusjes die een beetje met Palestijnse vlaggen staan te zwaaien slaan nog geen deuk in een pakje boter. Hopelijk struikelen ze over een grassprietje.
Het begint met het zwaaien van de palestijnse vlag, volgende stap is 'joden aan het gas'.
En niemand die er wat tegen doet vanuit de politiek.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik vrees dat de israelis op massaal burgerverzet stuiten. Typisch een vijandig oord waar hamas voedingsbodem uit ontleent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:
Zullen er massale straatgevechten plaatsvinden of zullen die ratten opgaan in de bevolking en er vooral arrestaties plaatsvinden?
Hoop het uiteraard niet.Charlie: How's it going in there?
Het ligt ietsje anders. Het rechts-conservatieve deel van Isral wil helemaal geen twee-staten oplossing. Hamas is jarenlang in het zadel gehouden door de Isralische regering en hebben de gematigde Fatah van Abbas klein gehouden omdat Isral geen twee-staten oplossing wil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ligt ook aan Hamas. Als ze zich konden gedragen was de grens naar Egypte of zelfs naar Isral gewoon open geweest. Je kunt niet als Palestijnen jarenlang terroristen onderdak bieden en veelal steunen als bevolking en daarna huilen als die lui worden aangepakt na zo'n bloeddorstige slachtpartij. Hadden ze maar eerder moeten opstaan tegen Hamas. Nu betalen ze (helaas voor hen die Hamas niet steunen) de prijs.
https://www.timesofisrael(...)own-up-in-our-faces/
https://www.vox.com/23910(...)mas-gaza-war-history
Nu zou je kunnen zeggen dat de Palestijnen zich alsnog tegen Hamas hadden kunnen keren... maar goed dat is wat lastiger als Isral zelf de extremisten steunt en de gematigden klein houdt. Bovendien is Hamas bewapend en meedogenloos dus lastig voor de gematigde Palestijnen om in het verweer te komen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Er is daar veel gebeurd. Waar doel je precies op?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb je dat gisteren al gevraagd.
Kijk maar eens naar Falluhja.![]()
Hier kom je ver mee op het schoolplein. Niet in de echte wereld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De haat is gestart met de moslims en hun gedrag. De haat van de joden is de reactie daaropAllah Al Watan Al Malik![]()
AC130 in the sky.quote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Als je al 5 keer hetzelfde hebt gepost dan is dat knuppel-in-het-hoenderhok effect wel weg hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Moest ff weg. Maar ik gooi de knuppel nog maar eens in het spreekwoordelijke hoenderhok:
Hamas bestaat bij de gratie van Isral. Eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar.Charlie: How's it going in there?
https://www.thenews.found(...)as-fighters.html?m=1quote:Palestinian Leader: 2,000 Hamas Fighters Participated in "Operation Al-Aqsa" Out of 40,000 Enlisted in Gaza
als dat klopt gaan er nog heel veel doden vallen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het is hun jihad, 70 maagden enzo. Voor hen zijn Gaza en de West-Bank en de mensen die er wonen ook maar gewoon slagveldjes in een veel grotere en langduriger strijd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:
Dat ongedierte heeft toch duizenden strijders verloren, dat moet toch pijn doen?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dat is een terecht tegenargument. Alhoewel dat natuurlijk voor meer arme gebieden met veel doden geldt, zoals Darfur en Yemen. Mensen maken altijd nieuwe bij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is de bevolking er alleen maar aan het toenemen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Alles wat er gebeurt is, is direct gevolg van acties van de palestijnen in Gaza. Israel heeft concessie op concessie gedaan, zelfs gaza autonoom gemaakt, maar men bleef terroriseren vanuit Gaza. Besef je dat als dat niet gebeurt was, als men gewoon geprobeerd had het beste er van te maken en israel met rust te laten, dat israel dan helemaal niets aangevallen had uit vergelding? Duizenden en duizenden raketten, busaanslagen, ga zo maar door. Ze hebben zichzelf in de hoek gezet, israel heeft enkel gereageerd. Bij alles wat israel gedaan heeft in gaza, ging er geweld vanuit gaza aan vooraf. De muur, de checkpioints, ivm de busaanslagen en gerichte aanvallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Sorry je snapt er echt geen kont van. Gaza wordt al vijftig jaar uitgeknepen. Dat de watertoevoer wordt afesloten is ook al heel vaak gebeurd. Beter nog, Gaza heeft geen watertoevoer, lees wat Amnesty International erover zegt:
[..]
[..]
https://www.amnesty.org/e(...)occupation-of-water/
Dit is verder niet om Hamas goed te praten. Wat mij betreft worden alle terroristen doodgeschoten en RIP aan de nabestaanden, maar je kunt een opgesloten hond maar zo lang slaan tot hij gaat bijten. De enige manier om ervoor te zorgen dat hij ophoudt met bijten is (genocide, of) ervoor zorgen dat hij toekomst heeft en niet meer opgesloten zit.
En wat zijn ze blij met de slachtofferrol. Elk jaar aleen al 800 miljoen vanuit de EU, daar zitten de lidstaten zelf nog niet bij. Nu zijn ze echter te ver gegaan, en zijn ze die rol kwijt, op enkele losers na, die altijd tegen de draad in willen zijn.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Doden, heel veel doden aan beide kanten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:
Zullen er massale straatgevechten plaatsvinden of zullen die ratten opgaan in de bevolking en er vooral arrestaties plaatsvinden?
En ja, daar gaan 'onschuldige' Palestijnen tussen zitten.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Het gaat nu om Palestina.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hitler had hetzelfde beoogd voor Isral.
Isral is wel divers. 20% is moslim, er wonen mensen van allerlei nationaliteiten en kleuren.
In Palestina woont maar 1 huidskleur, 1 geloof, 1 afkomst. Nul diversiteit.![]()
Ik zie dit hier nog niet gebeuren in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook die kunnen met een ak47 in een basisschool huishouden. Want hun haat is ook diep tegen alles wat niet moslim is. Hebben we al gemerkt diverse keren.
Het begint met het zwaaien van de palestijnse vlag, volgende stap is 'joden aan het gas'.
En niemand die er wat tegen doet vanuit de politiek.
Maar ik kijk er misschien ietwat gekleurd tegenaan omdat ik een aantal jaren in Moerwijk voor de kerk heb gewerkt waar vooral moslim-kindjes kwamen.
Maar zag daar ook de algehele verloedering van een wijk.
Maar ik wil gewoon positief blijven.
Is lastig soms![]()
![]()
en de VS gaat ook mee doen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als israel weg zou zijn, zou hamas nog steeds moorden vanwege het islam component. Dan worden het christenen. Of hindoes. Of andere islamieten die niet exact hetzelfde geloven. Het is een barbaarse geweldscultus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Hamas bestaat bij de gratie van Isral. Eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Volgens Wikipedia woont er een kleine minderheid christenen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:34 schreef Homey het volgende:
[..]
Het gaat nu om Palestina.
Isral is wel divers. 20% is moslim, er wonen mensen van allerlei nationaliteiten en kleuren.
In Palestina woont maar 1 huidskleur, 1 geloof, 1 afkomst. Nul diversiteit.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De bevolking groeit er als kool. 13e in de wereld wat betreft bevolkingsaanwas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Sorry je snapt er echt geen kont van....
De gazastrook is een sterfhuisconstructie zonder uitzicht waar mensen langzaam doodgaan...
Dus wie begrijpt er geen kont van?![]()
Dat is, gezien de historie van Palestina niet zo gek. Rare vergelijking. Isral is bij gratie een land met eigenlijk alleen immigranten. Soort van VS light.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:34 schreef Homey het volgende:
[..]
Het gaat nu om Palestina.
In Palestina woont maar 1 huidskleur, 1 geloof, 1 afkomst. Nul diversiteit.Allah Al Watan Al Malik![]()
Op de Westbank dan voornamelijk vermoed ik. Bethlehem enzo, heilige plaats voor Christenen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia woont er een kleine minderheid christenen.![]()
Ja. Sommige Palestijnen zijn Christenen. Maar er wonen geen andere bevolkingsgroepen dan Palestijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia woont er een kleine minderheid christenen.
Dat is in Israel anders. Daar wonen naast andere groepen ook Palestijnen, al heel lang."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is niet de Gazastrook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op de Westbank dan voornamelijk vermoed ik. Bethlehem enzo, heilige plaats voor Christenen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
En dat worden er helaas alleen maar minder:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia woont er een kleine minderheid christenen.quote:According to a 2017 study by Dar al-Kalima University (a secular college led by a Protestant minister), only 2 percent of Palestinian Christians cited “Muslim religious conservatism” as a reason to emigrate. By far the most common complaint was “the pressure of Israeli occupation.” Researchers found that “ongoing constraints, discriminatory policies, arbitrary arrests,” and “confiscation of lands” have led to a “despairing situation where they can no longer perceive a future for their offspring or for themselves.”
Put it this way. Earlier this year, the Israeli government declared that fewer than 2,000 worshippers would be allowed to celebrate Orthodox Easter at the Church of the Holy Sepulcher. By contrast, in previous years, 10,000 worshippers would pack themselves into the pews. This is part of a growing trend, whereby the State of Israel forcibly prevents Christians—both natives and pilgrims—from practicing their faith. They will always cite “security concerns,” though of course the “concern” is never explained. The Israeli police will simply show up, armed to the teeth, and start turning away worshippers after a certain (miniscule) quota is met.Allah Al Watan Al Malik![]()
Je hoeft geen reactie te verwachten hoor, hij weet zelf niet eens wat hij plaatstquote:
Enige wat deze user doet is tweets zoeken om de boel op te stoken. Een discussie durft hij niet aan te gaan
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2023 16:41:58 ]![]()
En hoe komt dat denk je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Sommige Palestijnen zijn Christenen. Maar er wonen geen andere bevolkingsgroepen dan Palestijnen.
Dat is in Israel anders. Daar wonen naast andere groepen ook Palestijnen, al heel lang.Allah Al Watan Al Malik![]()
Ik reageerde op iemand die beweerde dat daar alleen maar moslims zijn.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee. Een van de oudste kerken ter wereld staat er zelfs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op de Westbank dan voornamelijk vermoed ik. Bethlehem enzo, heilige plaats voor Christenen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Saint_Porphyrius![]()
Het enige wat je er tegen kan doen is telkens een TR plaatsen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Je hoeft geen reactie te verwachten hoor, hij weet zelf niet eens wat hij plaatst
Enige wat deze user doet is tweets zoeken om de boel op te stoken. Een discussie durft hij niet aan te gaan![]()
Niet gek, ik zou er ook wegwezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat worden er helaas alleen maar minder:
[..]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Niet om het een of ander maar dat is inderdaad standaard regeringsbeleid van zo'n beetje alle regeringen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Fuck de gijzelaars inderdaad. We moeten een statement maken, dat er met ons niet valt te sollen.
Het wel doen leidt alleen maar tot meer ontvoeringen.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Moeten deze mensen nou weg of niet? Sta je daar met je koffers is het ook niet goed.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Het is wel grappig dat Hamas met veel bombarie weer een aanval aankondigt en vervolgens 1 raket weet te landen op een parkeerplaats.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Zorgwekkend....quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:35 schreef capricia het volgende:
en de VS gaat ook mee doen.
[ twitter ]A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
De enorme gevechten en slachtoffers die daar gevallen zijn. En dat was maar een kleine stad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is daar veel gebeurd. Waar doel je precies op?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
This is going to be interestingIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Is het Pro Hamas of Pro Palestijns?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pro Hamas-demonstraties in Nederland. Weet je ook meteen weer wat voor volk je hebt binnengehaald.![]()
Het is toch niet op het vliegveld zelf?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:45 schreef Slayage het volgende:
Moeten deze mensen nou weg of niet? Sta je daar met je koffers is het ook niet goed.
[ twitter ]![]()
![]()
Dankzij het Iron Dome systeem. Maakt (gelukkig) echt een gigantisch verschil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is wel grappig dat Hamas met veel bombarie weer een aanval aankondigt en vervolgens 1 raket weet te landen op een parkeerplaats.![]()
30% is christenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia woont er een kleine minderheid christenen.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ja maar normaal kondigen ze het niet eens aan. Dus iedereen was zo van, is dit een extra grote aanval ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:49 schreef Loekster het volgende:
[..]
Dankzij het Iron Dome systeem. Maakt (gelukkig) echt een gigantisch verschil.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Vraag me ook af of deze escalatie nog invloed gaat hebben op de Abraham-akkoorden.Allah Al Watan Al Malik![]()
Vooral voor Hamas.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
persoonlijk denk ik dat hamas een inval van israel heeft uitgelokt en vervolgens nog iets uit de hoge hoed tovert als israel daadwerkelijk binnenvalt![]()
Zo klopt diequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vooral voor de stabiliteit in de regio daar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik denk dat ze nu niet frontaal in de val gaan lopen, maar een guerillastrijd gaan voeren zodra de bezetting 'voltooid' is. Een Irak-scenario eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk denk ik dat hamas een inval van israel heeft uitgelokt en vervolgens nog iets uit de hoge hoed tovert als israel daadwerkelijk binnenvalt![]()
Beiden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het Pro Hamas of Pro Palestijns?![]()
hopelijk een tactische nuke die per ongeluk afgaat diep in hun tunnelstelselquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk denk ik dat hamas een inval van israel heeft uitgelokt en vervolgens nog iets uit de hoge hoed tovert als israel daadwerkelijk binnenvaltFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ik denk niet dat ze rekening hebben gehouden met het verlies van alle sympathie van andere landen en de ungodly firestorm die Israel nu over ze heen zal gooien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk denk ik dat hamas een inval van israel heeft uitgelokt en vervolgens nog iets uit de hoge hoed tovert als israel daadwerkelijk binnenvaltI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Welke stabiliteit?quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Vooralsnog reageren de landen uit de Abraham-akkoorden erg mild. Verder dan oproepen tot een de-escalatie is er niet gekomen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
Vraag me ook af of deze escalatie nog invloed gaat hebben op de Abraham-akkoorden.![]()
Want dat is een andere reactie dan anders?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze rekening hebben gehouden met het verlies van alle sympathie van andere landen en de ungodly firestorm die Israel nu over ze heen zal gooien.Allah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
https://x.com/rudivranckx(...)bMxXHIgzOZJRmEejO_og
Misschien de moeite waard om te kijken?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Om wat (niet) te doen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:01 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ziet er naar uit dat hezbollah is bezweken onder Iraanse druk“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Al plusminus ongeveer 30 eeuwen lang.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:58 schreef Slayage het volgende:
Vicieuze circle is vicieus
[ twitter ]
Die hele regio wordt al 30 eeuwen lang geregeerd door haat.
Dat is geen vicieuze cirkel meer, maar een vicieus perpetuum mobile.
Helaas.Ik doe het ff rustig aan.![]()
In mijn veronderstelling heette het Palestina rondom de tweede wereldoorlog en hebben de Palestijnen de Joden uitgenodigd om daar te komen wonen, klopt dat?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Neequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:05 schreef Vis1980 het volgende:
In mijn veronderstelling heette het Palestina rondom de tweede wereldoorlog en hebben de Palestijnen de Joden uitgenodigd om daar te komen wonen, klopt dat?![]()
Ik doe hetzelfde want het is echt strontirritant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het enige wat je er tegen kan doen is telkens een TR plaatsen.![]()
Zou er naar moeten luisteren, maar daar heb ik nu geen tijd voor.quote:![]()
Heeft Itali al aangegeven er iets aan te doen? Zag gisteren op X voorbij komen dat een Italiaans militair vliegtuig onderweg was naar Isral.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
So true...
De naieve linkse figuren die het voor de 'zielige' moslims opnemen zijn de eerste die afgemaakt worden wanneer de moslims daadwerkelijk de macht hebben.![]()
Niet in Gaza:quote:
Sunni Muslims make up 99.8 percent of the population in the Gaza Strip, with an estimated 2,000 to 3,000 (0.2 percent) Arab Christians,
Bron![]()
Oh ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want dat is een andere reactie dan anders?
Dacht je nou echt dat Israel nog steeds zo lief als vroeger zal zijn na dit?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Weet niet onder welke steen je hebt gelegen de afgelopen decennia...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh ja.
Dacht je nou echt dat Israel nog steeds zo lief als vroeger zal zijn na dit?Allah Al Watan Al Malik![]()
Nee. Er was feitelijk geen palestina (niemand die een een palestijnse leider kan noemen in de jaren 30). Het was een vrij leeg gebied, er leefden 100.000 man ruwweg, voornamelijk nomadisch. Het was onder brits mandaat na het ottomaanse rijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:05 schreef Vis1980 het volgende:
In mijn veronderstelling heette het Palestina rondom de tweede wereldoorlog en hebben de Palestijnen de Joden uitgenodigd om daar te komen wonen, klopt dat?For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Grote kans, maar niet zeker want bijna alle regering in het midden oosten haten Hamas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
Vraag me ook af of deze escalatie nog invloed gaat hebben op de Abraham-akkoorden.![]()
Ik zou toch zweren dat er een belofte was aan de bewoners van die regio dat ze onafhankelijk zouden worden, als ze mee zouden vechten tegen de Ottomanen. Maar dat ze genaaid werden door de Brittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nee. Er was feitelijk geen palestina (niemand die een een palestijnse leider kan noemen in de jaren 30). Het was een vrij leeg gebied, er leefden 100.000 man ruwweg, voornamelijk nomadisch. Het was onder brits mandaat na het ottomaanse rijkAllah Al Watan Al Malik![]()
Hij begint al met te vertellen dat de Britten aan de Joden in Europa hebben beloofd dat ze zicht in Palestina mochten vestigen. Dus misschien moet je nog een keer kijken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:05 schreef Vis1980 het volgende:
In mijn veronderstelling heette het Palestina rondom de tweede wereldoorlog en hebben de Palestijnen de Joden uitgenodigd om daar te komen wonen, klopt dat?![]()
Toen waren ze nog lief voor Hamas vergeleken met wat ze nu over zich heen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet niet onder welke steen je hebt gelegen de afgelopen decennia...
Het is lastig branden blussen zonder water.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Plus, er zijn landen die de voordelen van de Abraham-akkoorden echt niet gaan verruilen voor een beetje goodwill bij het volk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Grote kans, maar niet zeker want bijna alle regering in het midden oosten haten Hamas.
Het is en blijft politiek waar ook meerdere belangen spelen.![]()
Zullen wel reservisten zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Heeft Itali al aangegeven er iets aan te doen? Zag gisteren op X voorbij komen dat een Italiaans militair vliegtuig onderweg was naar Isral.![]()
Ja ook dat, maar er zijn grenzen aan het negeren van de haat die ze decennia lang hebben opgeklopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Plus, er zijn landen die de voordelen van de Abraham-akkoorden echt niet gaan verruilen voor een beetje goodwill bij het volk.
Het is en blijft politiek waar ook meerdere belangen spelen.![]()
Gisteren die zielige linkse Johan Derksen nog gehoord?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:08 schreef slashdotter3 het volgende:
So true...
De naieve linkse figuren die het voor de 'zielige' moslims opnemen zijn de eerste die afgemaakt worden wanneer de moslims daadwerkelijk de macht hebben.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Deze misre heeft geen ruk met links of rechts te maken.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Opnieuw raketten vanuit Libanon meldt The Guardian.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Egyptian trucks bringing fuel, food to Gaza make U-turn after Rafah crossing bombed
https://www.timesofisrael(...)fah-crossing-bombed/When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Die grens ligt bij ieder land ergens anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar er zijn grenzen aan het negeren van de haat die ze decennia lang hebben opgeklopt.
Om een voorbeeld te geven: zo kan ik het mij niet voorstellen dat Marokko de internationale erkenning van de Westelijke Sahara, waar ze decennia voor hebben gelobbied, gaan opgeven hiervoor. Of dat de UAE en Bahrein hun samenwerking met de Isralische intelligence willen opgeven terwijl ze daar juist veel baat bij hebbem. Und so weiter.
Het is een erg lastige kwestie en ik ben ook erg benieuwd hoe de landen van de Abraham-akkoorden hiermee zullen omgaan.![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:17 schreef Aether het volgende:
Egyptian trucks bringing fuel, food to Gaza make U-turn after Rafah crossing bombed
https://www.timesofisrael(...)fah-crossing-bombed/I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: