...en de batterij van haar telefoon is 2 %.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vaag. Ze zegt dat ze geen internet meer heeft, hoe heeft ze die video dan kunnen uploaden?
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
Former Greek Finance Minister Yanis Varoufakis:
The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.
The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.
We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.
As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.
As long as it's Palestinians for die and not the occupiers.
This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.
[ twitter ]
Zie mijn bovenstaande post.quote:
Kan jij niet gewoon ff kappen met al die aids van X?quote:
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.
Nou ja, in een moorddadige theocratie is het niet echt makkelijk om je echte mening te geven. Deze lui zijn wel gewoon een filiaal van die moordenaarsbende in Teheran.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als je dan dit stuk weer leest:
In de Gazastrook klinkt nauwelijks kritiek op Hamas: ‘De mensen begrijpen dat dit de prijs is die we moeten betalen’
https://www.volkskrant.nl(...)en-betalen~b7808dc1/
Heb ik weer mijn bedenkingen bij dat verhaal.
Hij haalt FOK ermeequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Precies dit soort reacties zorgen voor het voortzetten van de neerwaartse spiraal.
Nou nee, dat kunnen ''we'' nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:52 schreef Slayage het volgende:
De Jordanirs denken we niet zon beetje alle vluchten kunnen volgen op flight tracker[ twitter ]
...en die ouders van haar slapen door alle bombardementen heen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook niet proberen om mijn camera aan te zetten als mijn batterij op 2% zit. Maar mooi stukje Hamas propaganda.
Ik hecht 0,00 waarde aan de woorden van een voormalig Griekse minister van financien. Als er een ding tegenstrijdig is op deze wereld is het wel de woorden "Griekse' en 'financien' in een en dezelfde zin gebruiken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.
The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.
We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.
As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.
This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.
[ twitter ]
Hij heeft in zijn eigen hoofd en bij een select groepje anti-kapitalisten nog relevantie. Daarbuiten heeft hij nooit relevantie gehad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Hier is een game die je kunt spelen om alvast te wargamen hoe goed dat uit gaat pakken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hamas met wortel en tak uitroeien. Ik snap ook wel dat dat niet zonder nevenschade gaat, maar je moet daar wel naar streven.
Ze vechten tegen een vijand die zijn reet veegt met alle conventies en morele wetten die de mensheid ooit gekend heeft. You cant make wine without crushing some grapesquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat enig dat wij de vlag van Isral ophangen in het Binnenhof terwijl het land bingo speelt met de Geneefse Conventies.
Als wij ons ermee gaan bemoeien zijn we de slechterikken, als we ons er niet me gaan bemoeien zijn we ook de slechterikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Niet natuurlijk maar hier en daar blijft wat kleven als ze maar hard en veel roepen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Nice catchquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Niet iedereen was aan het feesten en of het daadwerkelijk om "grote groepen" mensen gaat valt ook nog wel te bezien, maar ja, dat vind ik zeker zorgelijk. En nu?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?
Hoe kan je dat rijmen met “achter de Palestijnse zaak staan”?
This guy is brokenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Slayage het volgende:
Het conflict verneukt de Isralisch evenals de Palestijnen.
[ twitter ]
verschil is dat een Israeli zich tegen het beleid van de regering kan en mag uitspreken, als je dat als Palestijn in Gaza tegen Hamas doet, je moet vrezen voor je levenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Slayage het volgende:
Het conflict verneukt de Isralisch evenals de Palestijnen.
[ twitter ]
Laat er maar wat vliegtuigen airdrops met water en voedsel overheen vliegen dan, in plaats van geld geven aan terroristen. Die hebben de afgelopen decennia wel laten zien het geld liever aan wapens en bommen te besteden in plaats van een goed leven voor de bevolking.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:09 schreef capricia het volgende:
Dan hoop ik wel dat er enig zicht is op wat er met dat geld gebeurt.
[ twitter ]
Het wordt tijd voor pro-Palestijnse bewegingen om zich te ontdoen van pro-Hamas figuren of om te verzakken in irrelevantiequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet iedereen was aan het feesten en of het daadwerkelijk om "grote groepen" mensen gaat valt ook nog wel te bezien, maar ja, dat vind ik zeker zorgelijk. En nu?
Is de voornaamste reden dat ik hier kom, voor de tweets. Hoef ik zelf niet door al die bagger op Twitter zelf heen. Ik lees ieder topic elke dag volledig door, maar scroll alles door behalve de tweets. Zo ben ik weer op de hoogte. Dus bij deze van mijn kant, stop aub niet met tweets posten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon ff kappen met al die aids van X?
Als ik dat wil zien ga ik zelf wel naar X.
Tuurlijk zijn wij superieur. Als je kinderen kan mollen met vliegtuigbommen en drones is het allemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zwaar gefrustreerd inderdaad, zo iemand kun je maar beter wel therapie geven, anders loopt hij vandaag of morgen schietend door een winkelcentrum.quote:
Het wordt tijd voor Israel om zich te ontdoen van de extreem rechtse havikken die dit hele probleem hebben laten ontstaan en nu likkebaarden over de volgende genocide.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor pro-Palestijnse bewegingen om zich te ontdoen van pro-Hamas figuren of om te verzakken in irrelevantie
Het ging overigens over een aanzienlijke groep mensen helaas
Dat kan je toch niet tegen houden als straks alles deepfake is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:11 schreef Zoddie het volgende:
Kan Twitter een keer uitgeschakeld worden?
WW3 wordt nog eens veroorzaakt door met name Twitter, al die nepnieuws en propaganda, iedereen heeft een agenda.
Welke hulp geeft Egypte. Ik durf te wedden dat Sisi zou willen dat hij een telefoontje naar Netanyahu zou kunnen plegen om hem te vertellen te stoppen met om de hete brij heen te lopen. Vergeleken met Sisi is Bibi de BFF van Hamas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Nielsch het volgende:
Isral bereid nu vrij duidelijk een ongekende genocide op 2,3 miljoen mensen voor. En nee, ze hoeven Gaza inderdaad geen voedsel en water te geven. Maar om vervolgens actief hulp vanuit buurland Egypte ook nog eens te gaan bombarderen is wat mij betreft nog vele laffer dan de misselijkmakende laffe acties van Hamas afgelopen zaterdag.
Dat kan en mag je natuurlijk allemaal heel tof en lekker vinden. Het enige waar je je dan nog maar druk om hoeft te maken is hoe stom het is dat Aboutaleb die vlag niet heeft gehesen. Gemene Aboutaleb!
of je kunt uitgaan van tegenovergestelde van wat deze man zegtquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hecht 0,00 waarde aan de woorden van een voormalig Griekse minister van financien. Als er een ding tegenstrijdig is op deze wereld is het wel de woorden "Griekse' en 'financien' in een en dezelfde zin gebruiken.
Nee, nu is de tijd om te gaan janken over burgerslachtoffers in Gazaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn wij superieur. Als je kinderen kan mollen met vliegtuigbommen en drones is het allemaal niet zo erg.
Dit, ik zie liever dat daar hulpgoederen van worden gekocht, dit is cash geld aan een junk geven en dan verwachten dat ie er brinta van koopt, beetje alsof je Rusland geld stuurt ook welquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:09 schreef capricia het volgende:
Dan hoop ik wel dat er enig zicht is op wat er met dat geld gebeurt.
[ twitter ]
Dit zijn nogal opmerkelijke teksten na afgelopen weekend. Het probleem ligt bij de Palestijnse terroristen van Hamas, niet bij vermeende 'extreem-rechtse haviken' aan Isralische kant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor Israel om zich te ontdoen van de extreem rechtse havikken die dit hele probleem hebben laten ontstaan en nu likkebaarden over de volgende genocide.
Zie jij dat op dit moment gebeuren?
Bizar ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Nielsch het volgende:
Isral bereid nu vrij duidelijk een ongekende genocide op 2,3 miljoen mensen voor. En nee, ze hoeven Gaza inderdaad geen voedsel en water te geven. Maar om vervolgens actief hulp vanuit buurland Egypte ook nog eens te gaan bombarderen is wat mij betreft nog vele laffer dan de misselijkmakende laffe acties van Hamas afgelopen zaterdag.
Dat kan en mag je natuurlijk allemaal heel tof en lekker vinden. Het enige waar je je dan nog maar druk om hoeft te maken is hoe stom het is dat Aboutaleb die vlag niet heeft gehesen. Gemene Aboutaleb!
Je verwacht dat iemand hier een paar minuten duren video gaat kijken van minecraftbeelden, en een text to speech stem?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:15 schreef nils7 het volgende:
Ik zat weer eens op TikTok te scrollen en vond dit filmpje.
Helaas de originele Reddit post nog niet gevonden.
Maar dit lijkt een goede objectieve samenvatting van de huidige situatie.
En ik zou niet weten hoe je dit oplost:
https://vm.tiktok.com/ZGJ3aBb42/
Dat Isral moet ingrijpen bij hun aandeel extreem-rechtste engnekken staat buiten kijfquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor Israel om zich te ontdoen van de extreem rechtse havikken die dit hele probleem hebben laten ontstaan en nu likkebaarden over de volgende genocide.
Zie jij dat op dit moment gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |