abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210903672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vaag. Ze zegt dat ze geen internet meer heeft, hoe heeft ze die video dan kunnen uploaden?
...en de batterij van haar telefoon is 2 %.

Je wordt gemindfucked waar je zelf bij zit. :{w
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:03:20 #252
131800 Tarado
cap de fusca
pi_210903678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
Former Greek Finance Minister Yanis Varoufakis:

The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.

The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.

We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.

As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.
As long as it's Palestinians for die and not the occupiers.

This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.

[ twitter ]
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.
pi_210903679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zie mijn bovenstaande post.
Die kinderen kunnen er niets aan doen maar de steun voor Hamas lijkt groter dan gedacht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210903680
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210903685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:03 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Kan jij niet gewoon ff kappen met al die aids van X?

Als ik dat wil zien ga ik zelf wel naar X.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:04:14 #256
236264 crew  capricia
pi_210903686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed? :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210903688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Als je dan dit stuk weer leest:
In de Gazastrook klinkt nauwelijks kritiek op Hamas: ‘De mensen begrijpen dat dit de prijs is die we moeten betalen’

https://www.volkskrant.nl(...)en-betalen~b7808dc1/

Heb ik weer mijn bedenkingen bij dat verhaal.
Nou ja, in een moorddadige theocratie is het niet echt makkelijk om je echte mening te geven. Deze lui zijn wel gewoon een filiaal van die moordenaarsbende in Teheran.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:04:47 #258
131800 Tarado
cap de fusca
pi_210903689
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed? :D
Hij haalt FOK ermee :)
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:04:49 #259
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210903690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:02 schreef Forbry het volgende:

[..]
Precies dit soort reacties zorgen voor het voortzetten van de neerwaartse spiraal.
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?

Hoe kan je dat rijmen met “achter de Palestijnse zaak staan”?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_210903693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:52 schreef Slayage het volgende:
De Jordanirs denken we niet zon beetje alle vluchten kunnen volgen op flight tracker _O- [ twitter ]
Nou nee, dat kunnen ''we'' niet

Denk je nou echt dat militair transport een transponder aan heeft staan _O-
pi_210903694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:00 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja, ik moet ook niet proberen om mijn camera aan te zetten als mijn batterij op 2% zit. Maar mooi stukje Hamas propaganda.
...en die ouders van haar slapen door alle bombardementen heen. ^O^
pi_210903695
quote:

The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.

The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.

We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.

As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.

This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.

[ twitter ]
Ik hecht 0,00 waarde aan de woorden van een voormalig Griekse minister van financien. Als er een ding tegenstrijdig is op deze wereld is het wel de woorden "Griekse' en 'financien' in een en dezelfde zin gebruiken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210903696
quote:

[..]
Hij heeft in zijn eigen hoofd en bij een select groepje anti-kapitalisten nog relevantie. Daarbuiten heeft hij nooit relevantie gehad.
pi_210903698
quote:

[ twitter ]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:06:50 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_210903700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hamas met wortel en tak uitroeien. Ik snap ook wel dat dat niet zonder nevenschade gaat, maar je moet daar wel naar streven.
Hier is een game die je kunt spelen om alvast te wargamen hoe goed dat uit gaat pakken.

http://www.onseriousgames(...)-toy-world-newsgame/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210903701
Het conflict verneukt de Isralisch evenals de Palestijnen.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210903706
Isral bereid nu vrij duidelijk een ongekende genocide op 2,3 miljoen mensen voor. En nee, ze hoeven Gaza inderdaad geen voedsel en water te geven. Maar om vervolgens actief hulp vanuit buurland Egypte ook nog eens te gaan bombarderen is wat mij betreft nog vele laffer dan de misselijkmakende laffe acties van Hamas afgelopen zaterdag.

Dat kan en mag je natuurlijk allemaal heel tof en lekker vinden. Het enige waar je je dan nog maar druk om hoeft te maken is hoe stom het is dat Aboutaleb die vlag niet heeft gehesen. Gemene Aboutaleb! :(
pi_210903707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef koos_vriendloos het volgende:

Wat enig dat wij de vlag van Isral ophangen in het Binnenhof terwijl het land bingo speelt met de Geneefse Conventies.
Ze vechten tegen een vijand die zijn reet veegt met alle conventies en morele wetten die de mensheid ooit gekend heeft. You cant make wine without crushing some grapes
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:08:08 #269
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210903710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Als wij ons ermee gaan bemoeien zijn we de slechterikken, als we ons er niet me gaan bemoeien zijn we ook de slechterikken.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:09:05 #270
236264 crew  capricia
pi_210903717
Dan hoop ik wel dat er enig zicht is op wat er met dat geld gebeurt.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210903718
quote:

[..]
Niet natuurlijk maar hier en daar blijft wat kleven als ze maar hard en veel roepen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_210903722
quote:

[..]
Nice catch :) De geinternaliseerde white supremacy van links. Overigens is dat een heel oud verschijnsel.
pi_210903723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?

Hoe kan je dat rijmen met “achter de Palestijnse zaak staan”?
Niet iedereen was aan het feesten en of het daadwerkelijk om "grote groepen" mensen gaat valt ook nog wel te bezien, maar ja, dat vind ik zeker zorgelijk. En nu?
Tails tell tales
pi_210903724
Trump as always :D
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210903733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
This guy is broken ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:11:17 #276
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210903737
Kan Twitter een keer uitgeschakeld worden?
WW3 wordt nog eens veroorzaakt door met name Twitter, al die nepnieuws en propaganda, iedereen heeft een agenda.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:11:26 #277
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210903738
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
verschil is dat een Israeli zich tegen het beleid van de regering kan en mag uitspreken, als je dat als Palestijn in Gaza tegen Hamas doet, je moet vrezen voor je leven
pi_210903742
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:09 schreef capricia het volgende:

[ twitter ]
Laat er maar wat vliegtuigen airdrops met water en voedsel overheen vliegen dan, in plaats van geld geven aan terroristen. Die hebben de afgelopen decennia wel laten zien het geld liever aan wapens en bommen te besteden in plaats van een goed leven voor de bevolking.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:11:40 #279
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210903743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:10 schreef Forbry het volgende:

[..]
Niet iedereen was aan het feesten en of het daadwerkelijk om "grote groepen" mensen gaat valt ook nog wel te bezien, maar ja, dat vind ik zeker zorgelijk. En nu?
Het wordt tijd voor pro-Palestijnse bewegingen om zich te ontdoen van pro-Hamas figuren of om te verzakken in irrelevantie

Het ging overigens over een aanzienlijke groep mensen helaas
- Charlton Heston
pi_210903751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Kan jij niet gewoon ff kappen met al die aids van X?

Als ik dat wil zien ga ik zelf wel naar X.
Is de voornaamste reden dat ik hier kom, voor de tweets. Hoef ik zelf niet door al die bagger op Twitter zelf heen. Ik lees ieder topic elke dag volledig door, maar scroll alles door behalve de tweets. Zo ben ik weer op de hoogte. Dus bij deze van mijn kant, stop aub niet met tweets posten.
pi_210903757
quote:

[..]
Tuurlijk zijn wij superieur. Als je kinderen kan mollen met vliegtuigbommen en drones is het allemaal niet zo erg.
pi_210903759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]
This guy is broken ;(
Zwaar gefrustreerd inderdaad, zo iemand kun je maar beter wel therapie geven, anders loopt hij vandaag of morgen schietend door een winkelcentrum.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:13:32 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_210903761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:11 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Het wordt tijd voor pro-Palestijnse bewegingen om zich te ontdoen van pro-Hamas figuren of om te verzakken in irrelevantie

Het ging overigens over een aanzienlijke groep mensen helaas
Het wordt tijd voor Israel om zich te ontdoen van de extreem rechtse havikken die dit hele probleem hebben laten ontstaan en nu likkebaarden over de volgende genocide.

Zie jij dat op dit moment gebeuren?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210903762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:11 schreef Zoddie het volgende:
Kan Twitter een keer uitgeschakeld worden?
WW3 wordt nog eens veroorzaakt door met name Twitter, al die nepnieuws en propaganda, iedereen heeft een agenda.
Dat kan je toch niet tegen houden als straks alles deepfake is.
pi_210903768
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Nielsch het volgende:
Isral bereid nu vrij duidelijk een ongekende genocide op 2,3 miljoen mensen voor. En nee, ze hoeven Gaza inderdaad geen voedsel en water te geven. Maar om vervolgens actief hulp vanuit buurland Egypte ook nog eens te gaan bombarderen is wat mij betreft nog vele laffer dan de misselijkmakende laffe acties van Hamas afgelopen zaterdag.

Dat kan en mag je natuurlijk allemaal heel tof en lekker vinden. Het enige waar je je dan nog maar druk om hoeft te maken is hoe stom het is dat Aboutaleb die vlag niet heeft gehesen. Gemene Aboutaleb! :(
Welke hulp geeft Egypte. Ik durf te wedden dat Sisi zou willen dat hij een telefoontje naar Netanyahu zou kunnen plegen om hem te vertellen te stoppen met om de hete brij heen te lopen. Vergeleken met Sisi is Bibi de BFF van Hamas.
pi_210903771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik hecht 0,00 waarde aan de woorden van een voormalig Griekse minister van financien. Als er een ding tegenstrijdig is op deze wereld is het wel de woorden "Griekse' en 'financien' in een en dezelfde zin gebruiken. :')
of je kunt uitgaan van tegenovergestelde van wat deze man zegt
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:15:18 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210903772
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Tuurlijk zijn wij superieur. Als je kinderen kan mollen met vliegtuigbommen en drones is het allemaal niet zo erg.
Nee, nu is de tijd om te gaan janken over burgerslachtoffers in Gaza :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:15:38 #288
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210903776
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:09 schreef capricia het volgende:

[ twitter ]
Dit, ik zie liever dat daar hulpgoederen van worden gekocht, dit is cash geld aan een junk geven en dan verwachten dat ie er brinta van koopt, beetje alsof je Rusland geld stuurt ook wel :D
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:15:39 #289
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_210903777
Ik zat weer eens op TikTok te scrollen en vond dit filmpje.
Helaas de originele Reddit post nog niet gevonden.

Maar dit lijkt een goede objectieve samenvatting van de huidige situatie.

En ik zou niet weten hoe je dit oplost:
https://vm.tiktok.com/ZGJ3aBb42/
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:16:30 #290
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210903779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:13 schreef speknek het volgende:

[..]
Het wordt tijd voor Israel om zich te ontdoen van de extreem rechtse havikken die dit hele probleem hebben laten ontstaan en nu likkebaarden over de volgende genocide.

Dit zijn nogal opmerkelijke teksten na afgelopen weekend. Het probleem ligt bij de Palestijnse terroristen van Hamas, niet bij vermeende 'extreem-rechtse haviken' aan Isralische kant.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:16:34 #291
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:16:52 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210903782
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Nielsch het volgende:

Bizar ja.

Ikmvraag me echt af of niet straks als humanitaire ‘oplossing ‘ gekozen wordt om al die Palestijnen dan maar in Europa te huisvesten ipv ze uit te roeien.

Als wij daarmee akkoord gaan faciliteren we in feite genocide. En het komt dan wel extreem goed uit voor Isral allemaal dat zij een stuk grond kunnen zuiveren en herkoloniseren ten nadele van ons.

Het zou hetzelfde zijn dat wanneer de Hofstadgroep een aanslag gepleegd had we tegen Duitsland zeggen al onze Marokkaanse hagenezen op te nemen omdat we ze anders uitroeien.

Als dit gebeurt vertrouw ik netanyahu en zijn rare kliek helemaal niet meer.
The End Times are wild
pi_210903785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:15 schreef nils7 het volgende:
Ik zat weer eens op TikTok te scrollen en vond dit filmpje.
Helaas de originele Reddit post nog niet gevonden.

Maar dit lijkt een goede objectieve samenvatting van de huidige situatie.

En ik zou niet weten hoe je dit oplost:
https://vm.tiktok.com/ZGJ3aBb42/
Je verwacht dat iemand hier een paar minuten duren video gaat kijken van minecraftbeelden, en een text to speech stem?

En dat moet dan ook serieus genomen worden of wat?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:18:07 #294
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210903787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat Isral moet ingrijpen bij hun aandeel extreem-rechtste engnekken staat buiten kijf

Maar het ging nu over de situatie in NL en andere westerse landen
- Charlton Heston
pi_210903788
twitter
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')