abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210903480
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:44:27 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210903482
Hamas en aanverwanten bestaan bij de gratie van Israël. Ben ik van overtuigd. Misschien is dit niet de heersende mening. Maar ik mag het toch zeggen?

Maar ik zeg het liever een andere keer, ik vind dit niet het moment er voor.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210903486
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Een van de grote problemen is dat dat al jaren de taak van Hamas is. Waardoor Hamas zo'n grote controle heeft.

Hamas zorgt voor voedsel, water, medicijnen. En de prijs daarvoor is torenhoog.

Hamas is niet populair omdat ze moorden, maar omdat ze trouw eisen omdat ze noodzakelijke goederen inbrengen.

Wil je medicatie om te overleven? Je zal bij Hamas aan moeten kloppen. Die jou als menselijk schild zullen gebruiken om te betalen voor die hulp.
Jouw keuze is dat je moeder, vader of kind dood gaat voor je neus, terwijl er gewoon medicatie beschikbaar zou moeten zijn.
Of dat je eten hebt of water. Je mag je kinderen zien creperen of buigen voor Hamas.

Kies maar, lekker makkelijk vanuit je veilige leven. Hulp of je familie gaat dood, zo is Hamas. En er is geen enkele andere mogelijkheid.

Hamas is rot tot op het bot, ik heb daar geen enkel goed woord voor over. Het is een organisatie die geen enkel mededogen verdient.
Maar mensen daar hebben geen uitweg. Wil je dat je vader blijft leven, die enkel hart medicatie nodig heeft? Je zal moeten buigen voor Hamas. Wil je water of eten? Buig voor Hamas.

Hamas heeft vrijwel alle stromen voor overleven in handen. Wil jij je bedrijfje hebben? Zonder Hamas gaat dat niet lukken, ze maken het kapot en niemand doet daar wat aan.

Vrijwel de gehele bevolking in Gaza wordt gegijzeld door Hamas. En elke keer worden ze collectief gestraft en wordt Hamas enkel sterker. Want zonder hun is er niet eens eten tijdens dit soort collectieve straffen

Mocht het je nog niet duidelijk zijn? Ik ben geen fan van Hamas.
Ik ben ervan overtuigd dat Hamas uitgeroeid moet worden. Maar dat kan alleen als mensen een andere keuze krijgen.
zoals?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:45:12 #204
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210903490
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:36 schreef Forbry het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het nu meer om dat afsluiten van water/voedsel/energie? Ik ben het met je eens dat Israël - gelukkig - vooralsnog burgers probeert te sparen.
Naar mijn mening is het afsluiten van energie (stroom en brandstof) gewoon legitiem, aangezien deze nodig zijn om te strijden.

Het afknijpen van water en voeding ben ik tegen, al helemaal als ze ook voedselhulp uit andere landen willen tegenhouden.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_210903493
Former Israeli Defense Minister Moshe Ya'alon:

"I call on the opposition not to form an emergency government with Netanyahu, but to demand his resignation.

He was warned several times, he did not let the Chief of Staff speak to the Cabinet.

There is no trust in him, how can you lead a people to war like this?

Every hour he remains in office is a detriment to the country"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:46:04 #206
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210903497
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Hamas en aanverwanten bestaan bij de gratie van Israël. Ben ik van overtuigd. Misschien is dit niet de heersende mening. Maar ik mag het toch zeggen?

Maar ik zeg het liever een andere keer, ik vind dit niet het moment er voor.

Krijg ik nog een antwoord op mijn vraag?
pi_210903499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mwah dat waren excursies naar bv Argentinië om wat oud nazi's "op te halen"
Ze hebben ook op Duitse en Franse bodem Palestijnen geliquideerd. Ken je de film Sword of Gideon niet? Die is op waarheid berust. Er is zelfs nog een Nederlandse die voor de Palestijnen werkte geliquideerd in haar woning in Nederland.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210903502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:45 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Naar mijn mening is het afsluiten van energie (stroom en brandstof) gewoon legitiem, aangezien deze nodig zijn om te strijden.

Het afknijpen van water en voeding ben ik tegen, al helemaal als ze ook voedselhulp uit andere landen willen tegenhouden.
hoe denk je dat men voedsel eetbaar houdt en naar de juiste plekken brengt?

mijn god

stukje holodomor

https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2023 14:46:52 ]
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:46:40 #209
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210903504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:39 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat het toewensen van verwondingen / dood aan niet strijdende partijen (lees: de gewone burger) barbaars is
Het vieren en gebak uitdelen is helemaal van een barbaars extremisme waar ik nul begrip voor heb en van mening ben dat het absoluut geen plek heeft in onze maatschappij.

Voor mij staat het gelijk aan zwaaien met swastika's of russische vlaggen.

Diep en diep zieke mensen, voordeel is wel dat ze openbaar op straat staan te koketteren met hun mentale inferioriteit. Wel zo makkelijk voor de AIVD, ze hebben het immers al zo druk
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210903505
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:43 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
En moslims gaan de straat op met vlaggen als er festivalgangers onthoofd zijn. Zo zijn er zieke geesten aan beide kanten.
pi_210903512
twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:47:42 #212
13462 BansheeBoy
pi_210903514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Krijg ik nog een antwoord op mijn vraag?
Ik heb helaas niet overal een mening over. Ik selecteer zorgvuldig de vragen die ik wel wil, kan en zal beantwoorden. Handpicked volgens het aloude ambacht van klassiek geschoolden.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_210903521
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:38 schreef Aether het volgende:
Hamas leader: No prisoner swap before end of war
https://www.timesofisrael(...)p-before-end-of-war/
Ben benieuwd of ze aan het eind van de oorlog nog leven. Zowel die leiders als de gijzelaars.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:48:19 #214
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210903522
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
En moslims gaan de straat op met vlaggen als er festivalgangers onthoofd zijn. Zo zijn er zieke geesten aan beide kanten.
Dit dus, aanvullend op mijn laatste reactie, ik heb ook nul compassie voor volidioten die dit vieren. Walgelijk, dan moet je echt hulp zoeken, of opgedrongen krijgen.
pi_210903523
quote:
[ twitter ]
Verderfelijk, maar na het zien van feestende Pallifanboys in onze eigen steden kan ik er niet meer wakker van liggen. Je oogst wat je zaait.
pi_210903526
Denk dat wij geen enkel benul hebben van de haat die beide partijen voor elkaar voelen. Als er direct na de WOII internet bestond hadden denk ik Nederlanders hetzelfde gereageerd richting Duitse slachtoffers.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:48:39 #217
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210903527
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mijn god

stukje holodomor

Alles wat hamas helpt te vechten is een militair doel. Dus ook water, stroom, brandstof.

Dat zuigt, maar zover we het over regels hebben, dat zijn de regels.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:48:41 #218
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210903528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:13 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Je kunt in plaats van mij te beledigen ook met argumenten komen. Of houd gewoon je *** mondje dicht.
Jouw vergelijkingen met concentratiekampen zijn belediging genoeg, jij doet gewoon niet meer mee
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:49:04 #219
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210903531
quote:

[..]

mijn god

stukje holodomor

Als er een constante stroom van voeding / water toegelaten wordt heb je geen koelkast nodig

Vervoer kan geregeld worden door bv VN vrachtwagens

Veel oplossingen die niet radicaal zijn en mensen doen verhongeren maar toch Hamas beletten om verder te strijden (aangezien het doelwit de overgave van Hamas is, niet uit uithongeren van onschuldige burgers)
- Charlton Heston
pi_210903535
twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:49:37 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210903537
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit zijn de vluchtwegen die Israël aangeeft. Per wijk zelfs.

[ twitter ]

Links boven vertaalt als:
"Inwoners van het Beit Hanoun-gebied, met name de wijken Al-Amal, Al-Maghayra, Al-Qutbaniyah, Karman, Zamo en Al-Zaytoun - ga alstublieft naar de schuilplaatsen of naar het stadscentrum van Gaza."
Israel geeft bevolking in ieder geval nog een kans om te overleven.

Hamas op nietsvermoedende feestgangers, kinderen in huizen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210903551
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:45 schreef Slayage het volgende:
Former Israeli Defense Minister Moshe Ya'alon:

"I call on the opposition not to form an emergency government with Netanyahu, but to demand his resignation.

He was warned several times, he did not let the Chief of Staff speak to the Cabinet.

There is no trust in him, how can you lead a people to war like this?

Every hour he remains in office is a detriment to the country"

[ twitter ]
Dat zou wel heel mooi zijn. Maar ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren voordat Netanyahu zijn verdiende straf krijgt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:50:42 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_210903554
Ha ha ha. Ouwehand valt ook ff door de mand.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210903555
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:49 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Als er een constante stroom van voeding / water toegelaten wordt heb je geen koelkast nodig

Vervoer kan geregeld worden door bv VN vrachtwagens

Veel oplossingen die niet radicaal zijn en mensen doen verhongeren maar toch Hamas beletten om verder te strijden (aangezien het doelwit de overgave van Hamas is, niet uit uithongeren van onschuldige burgers)
ligt je ondertussen niet krom van alle bochten waar je jezelf in wringt?
pi_210903559
Als je net als Slayage alleen maar actief op zoek gaat naar de slechtste dingen van de andere kant de hele dag door, dingen die waar of niet waar zijn, dan snap ik wel dat je totaal doordraait en radicaliseert.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:50:51 #226
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210903560
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:48 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ben benieuwd of ze aan het eind van de oorlog nog leven. Zowel die leiders als de gijzelaars.
Nee. En die schoft haniyeh, die natuurlijk zelf lekker veilig in de VAE zit, mag van mij met stip naar de overkant gestuurd worden.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:51:11 #227
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210903565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ja, daarom vind ik deze dubbele standaard zo raar. Heel Duitsland moest veroordeeld worden omdat 35% Nazi was. Maar als 58% terroristen steunt is het ineens.. ja, maar niet allemaal. Alleen de overgrote meerderheid.
58% om 42% is toch geen "overgrote meerderheid"? Daarnaast: als de meerderheid van Duitsland de nazis niet steunde, hadden ze ook wel zelf in opstand mogen komen en anders moesten ze maar met de gevolgen leven? Het weinige binnenlandse verzet dat er was, werd keihard onderdrukt en vermoord.

Ook zaten die verzetsbewegingen niet automatisch heel erg op de Sovjets te wachten. Het is allemaal niet zo eenvoudig 'kiezen'.
pi_210903567
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Israel geeft bevolking in ieder geval nog een kans om te overleven.
(lol)
pi_210903568
De wereld is ziek, doodziek.
pi_210903573
quote:
[ twitter ]
Een paar afkeurende emojis, maar niet veel...

Afschuwelijk...
Tails tell tales
pi_210903576
De Jordaniërs denken we niet zon beetje alle vluchten kunnen volgen op flight tracker _O-
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210903578
quote:

[..]

Denk jij dat militairen dagelijks verse groentes krijgen of zou hun dieet voornamelijk uit struik blikken bestaan?

Voor een paar weken alleen struik eten ga je niet dood aan..
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:52:52 #233
236264 crew  capricia
pi_210903583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Een van de grote problemen is dat dat al jaren de taak van Hamas is. Waardoor Hamas zo'n grote controle heeft.

Hamas zorgt voor voedsel, water, medicijnen. En de prijs daarvoor is torenhoog.

Hamas is niet populair omdat ze moorden, maar omdat ze trouw eisen omdat ze noodzakelijke goederen inbrengen.

Wil je medicatie om te overleven? Je zal bij Hamas aan moeten kloppen. Die jou als menselijk schild zullen gebruiken om te betalen voor die hulp.
Jouw keuze is dat je moeder, vader of kind dood gaat voor je neus, terwijl er gewoon medicatie beschikbaar zou moeten zijn.
Of dat je eten hebt of water. Je mag je kinderen zien creperen of buigen voor Hamas.

Kies maar, lekker makkelijk vanuit je veilige leven. Hulp of je familie gaat dood, zo is Hamas. En er is geen enkele andere mogelijkheid.

Hamas is rot tot op het bot, ik heb daar geen enkel goed woord voor over. Het is een organisatie die geen enkel mededogen verdient.
Maar mensen daar hebben geen uitweg. Wil je dat je vader blijft leven, die enkel hart medicatie nodig heeft? Je zal moeten buigen voor Hamas. Wil je water of eten? Buig voor Hamas.

Hamas heeft vrijwel alle stromen voor overleven in handen. Wil jij je bedrijfje hebben? Zonder Hamas gaat dat niet lukken, ze maken het kapot en niemand doet daar wat aan.

Vrijwel de gehele bevolking in Gaza wordt gegijzeld door Hamas. En elke keer worden ze collectief gestraft en wordt Hamas enkel sterker. Want zonder hun is er niet eens eten tijdens dit soort collectieve straffen

Mocht het je nog niet duidelijk zijn? Ik ben geen fan van Hamas.
Ik ben ervan overtuigd dat Hamas uitgeroeid moet worden. Maar dat kan alleen als mensen een andere keuze krijgen.
Het is voor de gewone Palestijn dus ook zaak om Hamas zo snel mogelijk uitgeroeid te zien.
Hopelijk krijgen ze er een beter bestuur voor in de plaats.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210903584
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Denk jij dat militairen dagelijks verse groentes krijgen of zou hun dieet voornamelijk uit struik blikken bestaan?

uh, oke?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:53:43 #235
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210903591
https://www.volkskrant.nl(...)en-betalen~b7808dc1/

quote:
Rehan Owda bemerkt wel verbazing onder de Gazanen over hoe Hamas erin is geslaagd het imposante Israëlische leger zo’n slag toe te brengen. ‘Niet eerder in de Palestijnse geschiedenis zijn er in korte tijd zovelen gedood aan de Israëlische kant. Gewoonlijk worden wij gedood. Mensen begrijpen dat de bombardementen de prijs is die we daarvoor moeten betalen.’

Toameh, die de beweging al sinds de oprichting kritisch volgt, deelt die verbazing niet. Naar zijn mening doet Hamas precies waartoe het op aarde is, een geheim heeft het daar nooit van gemaakt. 'Het ultieme doel van Hamas is Israël vernietigen.
Tja...
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:54:14 #236
13462 BansheeBoy
pi_210903595
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:52 schreef Basp1 het volgende:

Doodgaan is minder erg dan lijden. Dat weten die dekselse zionisten met hun vochtige hoofden heel goed.

Het zijn gewoon zuigende reallife trolls. Volgens de letter van de wet kan het misschien prima, maar iedereen weet dat het niet pluis is. Zoiets zouden we hier op Fok! toch ook niet willen? :?

dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:57:47 #237
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210903628
Wat moet je doen aan een stuk land waar 2 miljoen mensen wonen waar een ruime meerderheid Hamas steunt.
pi_210903635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:49 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Vaag. Ze zegt dat ze geen internet meer heeft, hoe heeft ze die video dan kunnen uploaden?
pi_210903638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:49 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Goh, haar huis is afgebrand. Bijna net zo erg als onthoofd worden. Of als pakweg 6-jarige vastgehouden worden met je ouders in je eigen huis, terwijl ergens buiten beeld je dode zus ligt. En dan weten we nog niet eens of je Hamas vrienden na het maken van die video niet ook de rest van dat gezin heeft afgemaakt.
pi_210903643
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:43 schreef HiZ het volgende:

[..]
De vorige keer dat ze een keuze hadden kozen ze voor Hamas. Misschien wordt het allemaal wat beter als we die keuze van het bord halen. En alles wat er op lijkt. Een beetje zoals in Duitsland.

Overigens ben ik het meer met je eens dan je waarschijnlijk denkt.
Als je dan dit stuk weer leest:
In de Gazastrook klinkt nauwelijks kritiek op Hamas: ‘De mensen begrijpen dat dit de prijs is die we moeten betalen’

https://www.volkskrant.nl(...)en-betalen~b7808dc1/

Heb ik weer mijn bedenkingen bij dat verhaal.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210903646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:50 schreef HiZ het volgende:

[..]
Dat zou wel heel mooi zijn. Maar ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren voordat Netanyahu zijn verdiende straf krijgt.
Die gast hoort gewoon in een gevangenis te zitten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210903650
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210903653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vaag. Ze zegt dat ze geen internet meer heeft, hoe heeft ze die video dan kunnen uploaden?
Ja, ik moet ook niet proberen om mijn camera aan te zetten als mijn batterij op 2% zit. Maar mooi stukje Hamas propaganda.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:00:46 #244
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210903656
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik ben geen hamas adept
Oké strijder voor de Palestijnse zaak dan

Niet dat die groep de maskers niet erg hard heeft doen vallen dit weekend
- Charlton Heston
pi_210903660
Former Greek Finance Minister Yanis Varoufakis:

The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.

The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.

We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.

As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.
As long as it's Palestinians for die and not the occupiers.

This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210903662
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Van die 900 dode Israëlis waren er ook 800 geen lid van de IDF of Hamas.
pi_210903666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:23 schreef HiZ het volgende:

[..]
Nogmaals, het is geen verantwoordelijkheid van Israël om vijandig gebied te bevoorraden. Dat is de verantwoordelijkheid van Hamas. Maar die interesseert zich niet voor het welzijn van de burgers van Gaza. De nalatigheid van Hamas maakt niet automatisch Israël verantwoordelijk.
Ja, lekker cynisch nadat bijna alle natuurlijike waterbronnen van Gaza zijn opgedroogd sinds de jaren '70 door de bouw van Israelische stuwdammen.
pi_210903667
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:57 schreef Zoddie het volgende:
Wat moet je doen aan een stuk land waar 2 miljoen mensen wonen waar een ruime meerderheid Hamas steunt.
Bij de afgeblazen verkiezingen in 2021 steunde volgens een Israëlisch onderzoek maar 32% Hamas. Dat er in 2 jaar zijn grote discrepantie ontstaat is wel vreemd.

An opinion poll conducted by the Israeli Channel 13 before the conflict found that 32 per cent of Palestinian voters supported Hamas,
pi_210903670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
Verderfelijk, maar na het zien van feestende Pallifanboys in onze eigen steden kan ik er niet meer wakker van liggen. Je oogst wat je zaait.
Precies dit soort reacties zorgen voor het voortzetten van de neerwaartse spiraal.
Tails tell tales
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:02:06 #250
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210903671
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:43 schreef HiZ het volgende:
Misschien wordt het allemaal wat beter als we die keuze van het bord halen. En alles wat er op lijkt. Een beetje zoals in Duitsland.

Overigens ben ik het meer met je eens dan je waarschijnlijk denkt.
Nja, dat is nieteens zo'n gek idee eigenlijk? Soort Duitsland, een internationale bezettingsmacht die gewoon delen van Gaza onder controle houdt een aantal generaties, beetje hoe West Duitsland destijds is gevormd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')