abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:24:21 #251
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210902700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ten tijde van de aanval zat Hamas leiding in Qatar, Iran zegt Hamas niet gesteund te hebben, welke Nazi zat ook in Qatar?
Geef je nu Helmut Marko de schuld?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:26:04 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210902706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:24 schreef Slayage het volgende:
Tweede nakba _O_

[ twitter ]
Jij jubelt het toe dat burgers worden beschoten?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:26:12 #253
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210902707
twitter
Nooit meer slapen
pi_210902708
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:21 schreef Alov het volgende:

[..]
Die steun vanuit het buitenland gaat er nu nooit meer komen op vergelijkbare schaal natuurlijk.
Zeker weten wel. Pal achter de Palestijnen. Steeds meer jongeren worden zich daar gelukkig bewust van. Dat hele riedeltje en framing van Palestijnen verliest zienderoog terrein. De sauzen raken op een de kern van het conflict komt steeds beter naar voren. Het is kolonialisme met een brutale expansie drift die geen rekening houdt met welke mensenrechten dan ook.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:27:23 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210902713
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:19 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Bibi is redelijk duidelijk.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_210902714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jij jubelt het toe dat burgers worden beschoten?
Dat mag hier. Moet je eens het omgekeerde doen.. heb je een ban aan je kont en met wat geluk de politie aan je voordeur.
pi_210902715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]

Hoe weet je in deze tijd eigenlijk dat dit geluid echt bij dit filmpje hoort?

( ik bedoel dat iemand anders er dit niet onder heeft gezet?)
Je bent wel heel dom als je dit geloofd. Het is namelijk niet eens goed gedaan. Luister goed. Ze spreken geen Engels.
pi_210902716
Collectieve straffen
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210902719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan zit je, net als indertijd in Libanon, gewoon tussen twee vuren in. Of een recenter voorbeeld wat ook niet echt succesvol was, de blauwhelmen op de Balkan.
Dat is idd een groot probleem.
Maar dit werkt ook niet.

Ook ik begrijp wel dat geen van beide partijen het gaat accepteren als er een neutrale macht tussen komt.
Toch blijft het vrijwel het enige idee dat dit conflict op kan lossen.

Niet leuk of populair, maar wel wat nodig is.
pi_210902720
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:12 schreef Chadi het volgende:

[..]
Denk dat je weer de schoolboeken in moet duiken. Geweldloos was het zeker niet in ZA.
En een belangrijk verschil is dat de Afrikanen (inheemse bevolking)daar steun kregen van het buitenland.
De Palestijnen krijgen geen steun denk je?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:27:55 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210902722
quote:
Bij iedere video zal de reactie van Isral krachtiger worden.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:28:20 #262
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210902723
https://www.at5.nl/artike(...)niet-bij-stilgestaan

Mensen komen erachter dat Amsterdam heel veel Joodse historie heeft.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210902727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
In tegenstelling tot de miljardensteun aan de Palestijnen?

En dit is precies waarom er zo gehamerd wordt op het beeld van Isral als "Apartheidsstaat" om die steun nog verder op te krikken. Er is grootschalige ongelijkheid, maar dit stempeltje verdient het ook weer niet.
Dat zei je al een keer. Maar toen kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag.

Hoe noem jij de situatie in Hebron?
pi_210902731
Staan aardig wat tanks klaar op stream 1 :o Is dat Ashkelon?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210902732
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je bent wel heel dom als je dit geloofd. Het is namelijk niet eens goed gedaan. Luister goed. Ze spreken geen Engels.
Ja, dat geloof ik meteen dat je dan dom bent, maar er zijn best veel mensen die dat wel geloven hoor.

Aan die comments te zien.
pi_210902733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heb je ooit onze ministers de Isralirs horen veroordelen in dezelfde termen bij het schenden van mensenrechten?

150.000 onschuldige burgers zijn de afgelopen 15 jaar op brute wijze vermoord. Geen haan die er naar kraait hier.
pi_210902734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]
En dat maakt Hamas uit, omdat?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:30:43 #268
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210902738
twitter
Nooit meer slapen
pi_210902740
Sommige users hiero be like "er is geen apartheid in Isral/Palestina, alleen rechtsongelijkheid"

En mensen die onder apartheid hebben geleefd be like

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210902743
https://www.youtube.com/live/Zh3Q54_-NGQ?si=jO03KtdRr5cGEp3V

Deze gek is ook weer bezig te spuien hoe geweldig hij het heeft gedaan :{
pi_210902744
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Slayage het volgende:
Collectieve straffen [ twitter ]
Die minister van Defensie heeft op televisie gewoon gezegd dat er niks meer binnen mag komen.

Collectieve afstraffing op zich is volgens mij al een oorlogsmidaad. Nu de emotie wat begint te dalen is het tijd om de Joden toch wat tegengas te geven. Ze hebben al vele Hamasstrijders geneutraliseerd.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:31:43 #272
8781 crew  Frutsel
pi_210902745
quote:
US:
Anything will be possible if Iran crosses the red line
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:31:45 #273
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210902746
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Niet? Juist wel. Er zijn genoeg spanningen tussen arabieren en joden. Al jaren.
weet je wat het verschil is .. los van de volksvertegenwoording aan beide zijden, in een normale situatie (zoals voor afgelopen zaterdag), worden Isralischer niet opgevoed om Palestijnen te haten. Ze leven over het algemeen niet met een constante haat tegen de Palestijnen (dat er sinds zaterdag een gevoel van wrok is, is denk ik begrijpelijk). Ze leven hun leven. Wonen, werken, gaan uit, etc.

Het grootste gedeelte van de Palestijnse bevolking, en zeker in Gaza, haat de Isralieten, en dan vooral de Joodse bevolking. Ze moeten allemaal dood, zij, ook de doorsnee Isralische inwoner, zijn de vijand.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_210902747
quote:
Hoop grootspraak. Hooguit een proxy via Libanon
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210902749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]

Hoe weet je in deze tijd eigenlijk dat dit geluid echt bij dit filmpje hoort?

( ik bedoel dat iemand anders er dit niet onder heeft gezet?)
Dat is de pest met social media, dit kan zomaar een voiceover zijn oid. Wat ik wel weet is dat dit soort uitingen in Australie bij de wet verboden zijn en deze lui zich dus allemaal schuldig maken aan een strafbaar feit. Dat daar dan weer niet tegen opgetreden word, kan erop duiden dat de video fake is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:32:54 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210902757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:10 schreef matthijst het volgende:

[..]
Maar, ga je dan ook, om hem weer weg te krijgen, naar z'n andere woning. Schiet daar wat kinderen dood, kidnapt z'n oma en onthoofd wat mensen?
Ik zelf niet, ik ben klassiek geschoold. Maar kan er ergens wel bij dat dit in je opkomt als je moeder is vermoord, je zussen zijn verkracht, je geen toegang krijgt tot zuiver drinkwater en vast voedsel en je dagelijks wordt vernederd op alle soorten manieren.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:33:12 #277
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210902758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat mag hier. Moet je eens het omgekeerde doen.. heb je een ban aan je kont en met wat geluk de politie aan je voordeur.
Bijzonder wetend dat er feest gevierd werd door Palestina/Hamas adepten om het afmaken van Israli’s /Joden te vieren en dat allemaal gewoon doorgang kon vinden (politie stond erbij en keek ernaar terwijl er wordt opgeroepen tot het vergassen van alle Joden). Zie Nederlandse steden, Londen, Berlijn, Australi enzovoort

Nu ineens huilen dat Isral terugslaat is bijna hilarisch te noemen als de situatie niet zo verschrikkelijk was
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:33:20 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210902760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
weet je wat het verschil is .. los van de volksvertegenwoording aan beide zijden, in een normale situatie (zoals voor afgelopen zaterdag), worden Isralischer niet opgevoed om Palestijnen te haten. Ze leven over het algemeen niet met een constante haat tegen de Palestijnen (dat er sinds zaterdag een gevoel van wrok is, is denk ik begrijpelijk). Ze leven hun leven. Wonen, werken, gaan uit, etc.

Het grootste gedeelte van de Palestijnse bevolking, en zeker in Gaza, haat de Isralieten, en dan vooral de Joodse bevolking. Ze moeten allemaal dood, zij, ook de doorsnee Isralische inwoner, zijn de vijand.
Heb je een bron voor je beweringen? En dan vooral van laatste alinea
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:33:59 #279
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210902764
Isral hoopt door met massale bombardementen de hele bevolking van Gaza naar de Sinai woestijn te verdrijven, zodat Sisi met de Palestijnse bevolking zit, vervolgens zouden ze met bulldozers het hele gebied glad willen strijken, en dit eindelijk gebruiken als verboden gebied voor iedereen.

Ik denk dat Isral dit als droomscenario ziet, Egypte moet dit niet laten gebeuren, want de zuidelijke Sinai is van levensbelang voor Egypte wegens het toerisme, je krijgt met een volksverhuizing ook terroristische cellen mee, en dat kan de stabiliteit van het Egyptische toerisme bedreigen (dus ook de welvaart van het land).
pi_210902765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik heb geen steun gezien op een schaal ook maar enigzins vergelijkbaar met de anti-apartheidsbeweging toen. Lijkt me niet dat dat in de toekomst anders gaat worden, zeker niet met dit soort acties.
pi_210902766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 12:38 schreef Bensel het volgende:
mensen die denken dat de reactie van israel hard is, denken jullie dat gaza nog zou bestaan als je zou doen wat hamas gedaan heeft in rusland of china?
Mogelijk niet, maar Rusland of China zijn dan ook geen nastrevenswaardige landen.
Tails tell tales
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:34:22 #282
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210902768
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:26 schreef Chadi het volgende:

[..]
Zeker weten wel. Pal achter de Palestijnen. Steeds meer jongeren worden zich daar gelukkig bewust van. Dat hele riedeltje en framing van Palestijnen verliest zienderoog terrein. De sauzen raken op een de kern van het conflict komt steeds beter naar voren. Het is kolonialisme met een brutale expansie drift die geen rekening houdt met welke mensenrechten dan ook.
Hmm, dat zie je denk ik toch echt verkeerd. Ik heb het idee dat de algemene mening is dat er een oplossing moet komen voor dit conflict in de lijn van de Oslo-akkoorden. Niet een pro-Palestina of pro-Isral mening, maar de realisatie dat beide partijen op dit moment echt verkeerd bezig zijn.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_210902770
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:30 schreef Chadi het volgende:

[..]
Heb je ooit onze ministers de Isralirs horen veroordelen in dezelfde termen bij het schenden van mensenrechten?

150.000 onschuldige burgers zijn de afgelopen 15 jaar op brute wijze vermoord. Geen haan die er naar kraait hier.
Wat een onzin. Zo ongeveer elk land in Europa steunt Palestijnse gebieden financieel. Om zo het maatschappelijke middenveld enigsinds te stimuleren. Rutte heeft ook gezegd dat deze financiele hulp niet stopt.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:34:31 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210902772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En dat maakt Hamas uit, omdat?
Ik denk dat de publieke opinie ook een rol zal gaan spelen. Als ze vrolijk kinderen gaan onthoofden en dat X opslingeren, dan zal dat niet echt in hun voordeel gaan werken h. Dus op dat punt verwacht ik dat het Hamas wel uitmaakt.
4045
onlogisch
pi_210902776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Precies wat Hamas wil.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210902781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef Slayage het volgende:
Sommige users hiero be like "er is geen apartheid in Isral/Palestina, alleen rechtsongelijkheid"

[ twitter ]
Dat is een drogreden. Het is niet omdat zij onder Zuid-Afrikaanse apartheid hebben geleefd, dat hun attente voor andere vormen van apartheid perse goed staat.

Kan ook zijn dat zij overgevoelig zijn voor elk stukje ongelijkheid.
pi_210902785
Jaren hebben de Isralisch Hamas gekoesterd om de Palestijnen te ondermijnen
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210902790
Dat zijn best pittige uitspraken

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210902792
twitter

Wat enig dat wij de vlag van Isral ophangen in het Binnenhof terwijl het land bingo speelt met de Geneefse Conventies.
pi_210902795
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is de pest met social media, dit kan zomaar een voiceover zijn oid. Wat ik wel weet is dat dit soort uitingen in Australie bij de wet verboden zijn en deze lui zich dus allemaal schuldig maken aan een strafbaar feit. Dat daar dan weer niet tegen opgetreden word, kan erop duiden dat de video fake is.
Kom op he. Luister gewoon.

Overduidelijk voice over.
pi_210902800
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bron voor de 150.000?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:37:15 #292
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210902801
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)niet-bij-stilgestaan

Mensen komen erachter dat Amsterdam heel veel Joodse historie heeft.
Echt, en dan doen alsof ze het niet wisten he
eindpunt bij een synagoge en het Joods Museum ... stelletje ..
pi_210902802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef Slayage het volgende:
Jaren hebben de Isralisch Hamas gekoesterd om de Palestijnen te ondermijnen [ twitter ]
Dat is niet heel gek, IDF en Hamas werken elkaar gewoon in de kaart.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210902807
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zelf niet, ik ben klassiek geschoold. Maar kan er ergens wel bij dat dit in je opkomt als je moeder is vermoord, je zussen zijn verkracht, je geen toegang krijgt tot zuiver drinkwater en vast voedsel en je dagelijks wordt vernederd op alle soorten manieren.

:{
Ben je het er ook mee eens dat dat soort mensen die dat wel doen, moreel gezien als afval beschouwd kunnen worden die geen enkel medeleven of steun verdienen? (dan ignore ik even dat van dat moeder vermoord etc. want dat doen Israelirs in de regel niet, dat is meer de specialiteit van het Palestijnse volk)
pi_210902808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik denk dat de publieke opinie ook een rol zal gaan spelen. Als ze vrolijk kinderen gaan onthoofden en dat X opslingeren, dan zal dat niet echt in hun voordeel gaan werken h. Dus op dat punt verwacht ik dat het Hamas wel uitmaakt.
Je denkt dat Hamas afhankelijk is van internationale publieke opinie? ze staan al op de terreurlijst bij landen die er op internationaal gebied toe doen.

Dus boeien.
pi_210902810
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Die kunnen het waarschijnlijk niet verkroppen dat ze al die jaren aan de verkeerde kant hebben gestaan. Zijn van die lui die niet willen of kunnen toegeven dat ze fout zitten.

En zij zijn het die deze onmenselijke en extreem bizarre situatie in stand houden.
pi_210902811
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Pardon?

Ik heb een aantal joodse mensen in mijn kring. En zelfs hier ipv in Isral speelt wrok en haat een rol.

Aan de andere kant ook hoor, misschien zelfs erger, dat is waar.
Maar het idee dat er in Isral geen nare wrok is naar de Palestijnen toe is ronduit onwaar. Kijk alleen maar naar waar voor gestemd is.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:38:35 #298
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210902817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef Ali_boo het volgende:
Dat zijn best pittige uitspraken

[ twitter ]
Bombarderen op Egyptisch grondgebied lijkt mij ook een oorlogsmisdaad van Isral.
pi_210902822
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210902827
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Heb je een bron voor je beweringen? En dan vooral van laatste alinea
Z’n dikke duim. En oja, stond vast ook op facebook.
Protge moi de mes dsirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')