Geef je nu Helmut Marko de schuld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ten tijde van de aanval zat Hamas leiding in Qatar, Iran zegt Hamas niet gesteund te hebben, welke Nazi zat ook in Qatar?
Zeker weten wel. Pal achter de Palestijnen. Steeds meer jongeren worden zich daar gelukkig bewust van. Dat hele riedeltje en framing van Palestijnen verliest zienderoog terrein. De sauzen raken op een de kern van het conflict komt steeds beter naar voren. Het is kolonialisme met een brutale expansie drift die geen rekening houdt met welke mensenrechten dan ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:21 schreef Alov het volgende:
[..]
Die steun vanuit het buitenland gaat er nu nooit meer komen op vergelijkbare schaal natuurlijk.
Dat mag hier. Moet je eens het omgekeerde doen.. heb je een ban aan je kont en met wat geluk de politie aan je voordeur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij jubelt het toe dat burgers worden beschoten?
Je bent wel heel dom als je dit geloofd. Het is namelijk niet eens goed gedaan. Luister goed. Ze spreken geen Engels.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Hoe weet je in deze tijd eigenlijk dat dit geluid echt bij dit filmpje hoort?
( ik bedoel dat iemand anders er dit niet onder heeft gezet?)
Dat is idd een groot probleem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zit je, net als indertijd in Libanon, gewoon tussen twee vuren in. Of een recenter voorbeeld wat ook niet echt succesvol was, de blauwhelmen op de Balkan.
De Palestijnen krijgen geen steun denk je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat je weer de schoolboeken in moet duiken. Geweldloos was het zeker niet in ZA.
En een belangrijk verschil is dat de Afrikanen (inheemse bevolking)daar steun kregen van het buitenland.
Dat zei je al een keer. Maar toen kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de miljardensteun aan de Palestijnen?
En dit is precies waarom er zo gehamerd wordt op het beeld van Isral als "Apartheidsstaat" om die steun nog verder op te krikken. Er is grootschalige ongelijkheid, maar dit stempeltje verdient het ook weer niet.
Ja, dat geloof ik meteen dat je dan dom bent, maar er zijn best veel mensen die dat wel geloven hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel heel dom als je dit geloofd. Het is namelijk niet eens goed gedaan. Luister goed. Ze spreken geen Engels.
Heb je ooit onze ministers de Isralirs horen veroordelen in dezelfde termen bij het schenden van mensenrechten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Palestijnen krijgen geen steun denk je?
En dat maakt Hamas uit, omdat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij iedere video zal de reactie van Isral krachtiger worden.
Die minister van Defensie heeft op televisie gewoon gezegd dat er niks meer binnen mag komen.quote:
weet je wat het verschil is .. los van de volksvertegenwoording aan beide zijden, in een normale situatie (zoals voor afgelopen zaterdag), worden Isralischer niet opgevoed om Palestijnen te haten. Ze leven over het algemeen niet met een constante haat tegen de Palestijnen (dat er sinds zaterdag een gevoel van wrok is, is denk ik begrijpelijk). Ze leven hun leven. Wonen, werken, gaan uit, etc.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet? Juist wel. Er zijn genoeg spanningen tussen arabieren en joden. Al jaren.
Hoop grootspraak. Hooguit een proxy via Libanonquote:
Dat is de pest met social media, dit kan zomaar een voiceover zijn oid. Wat ik wel weet is dat dit soort uitingen in Australie bij de wet verboden zijn en deze lui zich dus allemaal schuldig maken aan een strafbaar feit. Dat daar dan weer niet tegen opgetreden word, kan erop duiden dat de video fake is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Hoe weet je in deze tijd eigenlijk dat dit geluid echt bij dit filmpje hoort?
( ik bedoel dat iemand anders er dit niet onder heeft gezet?)
Ik zelf niet, ik ben klassiek geschoold. Maar kan er ergens wel bij dat dit in je opkomt als je moeder is vermoord, je zussen zijn verkracht, je geen toegang krijgt tot zuiver drinkwater en vast voedsel en je dagelijks wordt vernederd op alle soorten manieren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar, ga je dan ook, om hem weer weg te krijgen, naar z'n andere woning. Schiet daar wat kinderen dood, kidnapt z'n oma en onthoofd wat mensen?
Bijzonder wetend dat er feest gevierd werd door Palestina/Hamas adepten om het afmaken van Israli’s /Joden te vieren en dat allemaal gewoon doorgang kon vinden (politie stond erbij en keek ernaar terwijl er wordt opgeroepen tot het vergassen van alle Joden). Zie Nederlandse steden, Londen, Berlijn, Australi enzovoortquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag hier. Moet je eens het omgekeerde doen.. heb je een ban aan je kont en met wat geluk de politie aan je voordeur.
Heb je een bron voor je beweringen? En dan vooral van laatste alineaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
weet je wat het verschil is .. los van de volksvertegenwoording aan beide zijden, in een normale situatie (zoals voor afgelopen zaterdag), worden Isralischer niet opgevoed om Palestijnen te haten. Ze leven over het algemeen niet met een constante haat tegen de Palestijnen (dat er sinds zaterdag een gevoel van wrok is, is denk ik begrijpelijk). Ze leven hun leven. Wonen, werken, gaan uit, etc.
Het grootste gedeelte van de Palestijnse bevolking, en zeker in Gaza, haat de Isralieten, en dan vooral de Joodse bevolking. Ze moeten allemaal dood, zij, ook de doorsnee Isralische inwoner, zijn de vijand.
Ik heb geen steun gezien op een schaal ook maar enigzins vergelijkbaar met de anti-apartheidsbeweging toen. Lijkt me niet dat dat in de toekomst anders gaat worden, zeker niet met dit soort acties.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Palestijnen krijgen geen steun denk je?
Mogelijk niet, maar Rusland of China zijn dan ook geen nastrevenswaardige landen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:38 schreef Bensel het volgende:
mensen die denken dat de reactie van israel hard is, denken jullie dat gaza nog zou bestaan als je zou doen wat hamas gedaan heeft in rusland of china?
Hmm, dat zie je denk ik toch echt verkeerd. Ik heb het idee dat de algemene mening is dat er een oplossing moet komen voor dit conflict in de lijn van de Oslo-akkoorden. Niet een pro-Palestina of pro-Isral mening, maar de realisatie dat beide partijen op dit moment echt verkeerd bezig zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zeker weten wel. Pal achter de Palestijnen. Steeds meer jongeren worden zich daar gelukkig bewust van. Dat hele riedeltje en framing van Palestijnen verliest zienderoog terrein. De sauzen raken op een de kern van het conflict komt steeds beter naar voren. Het is kolonialisme met een brutale expansie drift die geen rekening houdt met welke mensenrechten dan ook.
Wat een onzin. Zo ongeveer elk land in Europa steunt Palestijnse gebieden financieel. Om zo het maatschappelijke middenveld enigsinds te stimuleren. Rutte heeft ook gezegd dat deze financiele hulp niet stopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je ooit onze ministers de Isralirs horen veroordelen in dezelfde termen bij het schenden van mensenrechten?
150.000 onschuldige burgers zijn de afgelopen 15 jaar op brute wijze vermoord. Geen haan die er naar kraait hier.
Ik denk dat de publieke opinie ook een rol zal gaan spelen. Als ze vrolijk kinderen gaan onthoofden en dat X opslingeren, dan zal dat niet echt in hun voordeel gaan werken h. Dus op dat punt verwacht ik dat het Hamas wel uitmaakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat maakt Hamas uit, omdat?
Precies wat Hamas wil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij iedere video zal de reactie van Isral krachtiger worden.
Dat is een drogreden. Het is niet omdat zij onder Zuid-Afrikaanse apartheid hebben geleefd, dat hun attente voor andere vormen van apartheid perse goed staat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef Slayage het volgende:
Sommige users hiero be like "er is geen apartheid in Isral/Palestina, alleen rechtsongelijkheid"
En mensen die onder apartheid hebben geleefd be like
[ twitter ]
Kom op he. Luister gewoon.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is de pest met social media, dit kan zomaar een voiceover zijn oid. Wat ik wel weet is dat dit soort uitingen in Australie bij de wet verboden zijn en deze lui zich dus allemaal schuldig maken aan een strafbaar feit. Dat daar dan weer niet tegen opgetreden word, kan erop duiden dat de video fake is.
Bron voor de 150.000?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je ooit onze ministers de Isralirs horen veroordelen in dezelfde termen bij het schenden van mensenrechten?
150.000 onschuldige burgers zijn de afgelopen 15 jaar op brute wijze vermoord. Geen haan die er naar kraait hier.
Echt, en dan doen alsof ze het niet wisten hequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)niet-bij-stilgestaan
Mensen komen erachter dat Amsterdam heel veel Joodse historie heeft.
Dat is niet heel gek, IDF en Hamas werken elkaar gewoon in de kaart.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef Slayage het volgende:
Jaren hebben de Isralisch Hamas gekoesterd om de Palestijnen te ondermijnen [ twitter ]
Ben je het er ook mee eens dat dat soort mensen die dat wel doen, moreel gezien als afval beschouwd kunnen worden die geen enkel medeleven of steun verdienen? (dan ignore ik even dat van dat moeder vermoord etc. want dat doen Israelirs in de regel niet, dat is meer de specialiteit van het Palestijnse volk)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zelf niet, ik ben klassiek geschoold. Maar kan er ergens wel bij dat dit in je opkomt als je moeder is vermoord, je zussen zijn verkracht, je geen toegang krijgt tot zuiver drinkwater en vast voedsel en je dagelijks wordt vernederd op alle soorten manieren.
Je denkt dat Hamas afhankelijk is van internationale publieke opinie? ze staan al op de terreurlijst bij landen die er op internationaal gebied toe doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de publieke opinie ook een rol zal gaan spelen. Als ze vrolijk kinderen gaan onthoofden en dat X opslingeren, dan zal dat niet echt in hun voordeel gaan werken h. Dus op dat punt verwacht ik dat het Hamas wel uitmaakt.
Die kunnen het waarschijnlijk niet verkroppen dat ze al die jaren aan de verkeerde kant hebben gestaan. Zijn van die lui die niet willen of kunnen toegeven dat ze fout zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef Slayage het volgende:
Sommige users hiero be like "er is geen apartheid in Isral/Palestina, alleen rechtsongelijkheid"
En mensen die onder apartheid hebben geleefd be like
[ twitter ]
Pardon?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
weet je wat het verschil is .. los van de volksvertegenwoording aan beide zijden, in een normale situatie (zoals voor afgelopen zaterdag), worden Isralischer niet opgevoed om Palestijnen te haten. Ze leven over het algemeen niet met een constante haat tegen de Palestijnen (dat er sinds zaterdag een gevoel van wrok is, is denk ik begrijpelijk). Ze leven hun leven. Wonen, werken, gaan uit, etc.
Het grootste gedeelte van de Palestijnse bevolking, en zeker in Gaza, haat de Isralieten, en dan vooral de Joodse bevolking. Ze moeten allemaal dood, zij, ook de doorsnee Isralische inwoner, zijn de vijand.
Bombarderen op Egyptisch grondgebied lijkt mij ook een oorlogsmisdaad van Isral.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef Ali_boo het volgende:
Dat zijn best pittige uitspraken
[ twitter ]
Z’n dikke duim. En oja, stond vast ook op facebook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een bron voor je beweringen? En dan vooral van laatste alinea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |