Geef je nu Helmut Marko de schuld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ten tijde van de aanval zat Hamas leiding in Qatar, Iran zegt Hamas niet gesteund te hebben, welke Nazi zat ook in Qatar?
Zeker weten wel. Pal achter de Palestijnen. Steeds meer jongeren worden zich daar gelukkig bewust van. Dat hele riedeltje en framing van Palestijnen verliest zienderoog terrein. De sauzen raken op een de kern van het conflict komt steeds beter naar voren. Het is kolonialisme met een brutale expansie drift die geen rekening houdt met welke mensenrechten dan ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:21 schreef Alov het volgende:
[..]
Die steun vanuit het buitenland gaat er nu nooit meer komen op vergelijkbare schaal natuurlijk.
Dat mag hier. Moet je eens het omgekeerde doen.. heb je een ban aan je kont en met wat geluk de politie aan je voordeur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij jubelt het toe dat burgers worden beschoten?
Je bent wel heel dom als je dit geloofd. Het is namelijk niet eens goed gedaan. Luister goed. Ze spreken geen Engels.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Hoe weet je in deze tijd eigenlijk dat dit geluid echt bij dit filmpje hoort?
( ik bedoel dat iemand anders er dit niet onder heeft gezet?)
Dat is idd een groot probleem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zit je, net als indertijd in Libanon, gewoon tussen twee vuren in. Of een recenter voorbeeld wat ook niet echt succesvol was, de blauwhelmen op de Balkan.
De Palestijnen krijgen geen steun denk je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat je weer de schoolboeken in moet duiken. Geweldloos was het zeker niet in ZA.
En een belangrijk verschil is dat de Afrikanen (inheemse bevolking)daar steun kregen van het buitenland.
Dat zei je al een keer. Maar toen kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de miljardensteun aan de Palestijnen?
En dit is precies waarom er zo gehamerd wordt op het beeld van Israël als "Apartheidsstaat" om die steun nog verder op te krikken. Er is grootschalige ongelijkheid, maar dit stempeltje verdient het ook weer niet.
Ja, dat geloof ik meteen dat je dan dom bent, maar er zijn best veel mensen die dat wel geloven hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel heel dom als je dit geloofd. Het is namelijk niet eens goed gedaan. Luister goed. Ze spreken geen Engels.
Heb je ooit onze ministers de Israëliërs horen veroordelen in dezelfde termen bij het schenden van mensenrechten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Palestijnen krijgen geen steun denk je?
En dat maakt Hamas uit, omdat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij iedere video zal de reactie van Israël krachtiger worden.
Die minister van Defensie heeft op televisie gewoon gezegd dat er niks meer binnen mag komen.quote:
weet je wat het verschil is .. los van de volksvertegenwoording aan beide zijden, in een normale situatie (zoals voor afgelopen zaterdag), worden Israëlischer niet opgevoed om Palestijnen te haten. Ze leven over het algemeen niet met een constante haat tegen de Palestijnen (dat er sinds zaterdag een gevoel van wrok is, is denk ik begrijpelijk). Ze leven hun leven. Wonen, werken, gaan uit, etc.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet? Juist wel. Er zijn genoeg spanningen tussen arabieren en joden. Al jaren.
Hoop grootspraak. Hooguit een proxy via Libanonquote:
Dat is de pest met social media, dit kan zomaar een voiceover zijn oid. Wat ik wel weet is dat dit soort uitingen in Australie bij de wet verboden zijn en deze lui zich dus allemaal schuldig maken aan een strafbaar feit. Dat daar dan weer niet tegen opgetreden word, kan erop duiden dat de video fake is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ twitter ]
Hoe weet je in deze tijd eigenlijk dat dit geluid echt bij dit filmpje hoort?
( ik bedoel dat iemand anders er dit niet onder heeft gezet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |