abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210903672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vaag. Ze zegt dat ze geen internet meer heeft, hoe heeft ze die video dan kunnen uploaden?
...en de batterij van haar telefoon is 2 %.

Je wordt gemindfucked waar je zelf bij zit. :{w
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:03:20 #252
131800 Tarado
cap de fusca
pi_210903678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
Former Greek Finance Minister Yanis Varoufakis:

The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.

The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.

We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.

As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.
As long as it's Palestinians for die and not the occupiers.

This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.

[ twitter ]
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.
pi_210903679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zie mijn bovenstaande post.
Die kinderen kunnen er niets aan doen maar de steun voor Hamas lijkt groter dan gedacht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210903680
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210903685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:03 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Kan jij niet gewoon ff kappen met al die aids van X?

Als ik dat wil zien ga ik zelf wel naar X.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:04:14 #256
236264 crew  capricia
pi_210903686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed? :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210903688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Als je dan dit stuk weer leest:
In de Gazastrook klinkt nauwelijks kritiek op Hamas: ‘De mensen begrijpen dat dit de prijs is die we moeten betalen’

https://www.volkskrant.nl(...)en-betalen~b7808dc1/

Heb ik weer mijn bedenkingen bij dat verhaal.
Nou ja, in een moorddadige theocratie is het niet echt makkelijk om je echte mening te geven. Deze lui zijn wel gewoon een filiaal van die moordenaarsbende in Teheran.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:04:47 #258
131800 Tarado
cap de fusca
pi_210903689
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed? :D
Hij haalt FOK ermee :)
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:04:49 #259
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210903690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:02 schreef Forbry het volgende:

[..]
Precies dit soort reacties zorgen voor het voortzetten van de neerwaartse spiraal.
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?

Hoe kan je dat rijmen met “achter de Palestijnse zaak staan”?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_210903693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:52 schreef Slayage het volgende:
De Jordanirs denken we niet zon beetje alle vluchten kunnen volgen op flight tracker _O- [ twitter ]
Nou nee, dat kunnen ''we'' niet

Denk je nou echt dat militair transport een transponder aan heeft staan _O-
pi_210903694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:00 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja, ik moet ook niet proberen om mijn camera aan te zetten als mijn batterij op 2% zit. Maar mooi stukje Hamas propaganda.
...en die ouders van haar slapen door alle bombardementen heen. ^O^
pi_210903695
quote:

The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.

The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.

We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.

As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.

This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.

[ twitter ]
Ik hecht 0,00 waarde aan de woorden van een voormalig Griekse minister van financien. Als er een ding tegenstrijdig is op deze wereld is het wel de woorden "Griekse' en 'financien' in een en dezelfde zin gebruiken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210903696
quote:

[..]
Hij heeft in zijn eigen hoofd en bij een select groepje anti-kapitalisten nog relevantie. Daarbuiten heeft hij nooit relevantie gehad.
pi_210903698
quote:

[ twitter ]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:06:50 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_210903700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hamas met wortel en tak uitroeien. Ik snap ook wel dat dat niet zonder nevenschade gaat, maar je moet daar wel naar streven.
Hier is een game die je kunt spelen om alvast te wargamen hoe goed dat uit gaat pakken.

http://www.onseriousgames(...)-toy-world-newsgame/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210903701
Het conflict verneukt de Isralisch evenals de Palestijnen.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210903706
Isral bereid nu vrij duidelijk een ongekende genocide op 2,3 miljoen mensen voor. En nee, ze hoeven Gaza inderdaad geen voedsel en water te geven. Maar om vervolgens actief hulp vanuit buurland Egypte ook nog eens te gaan bombarderen is wat mij betreft nog vele laffer dan de misselijkmakende laffe acties van Hamas afgelopen zaterdag.

Dat kan en mag je natuurlijk allemaal heel tof en lekker vinden. Het enige waar je je dan nog maar druk om hoeft te maken is hoe stom het is dat Aboutaleb die vlag niet heeft gehesen. Gemene Aboutaleb! :(
pi_210903707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef koos_vriendloos het volgende:

Wat enig dat wij de vlag van Isral ophangen in het Binnenhof terwijl het land bingo speelt met de Geneefse Conventies.
Ze vechten tegen een vijand die zijn reet veegt met alle conventies en morele wetten die de mensheid ooit gekend heeft. You cant make wine without crushing some grapes
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:08:08 #269
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210903710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Als wij ons ermee gaan bemoeien zijn we de slechterikken, als we ons er niet me gaan bemoeien zijn we ook de slechterikken.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:09:05 #270
236264 crew  capricia
pi_210903717
Dan hoop ik wel dat er enig zicht is op wat er met dat geld gebeurt.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210903718
quote:

[..]
Niet natuurlijk maar hier en daar blijft wat kleven als ze maar hard en veel roepen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_210903722
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Nice catch :) De geinternaliseerde white supremacy van links. Overigens is dat een heel oud verschijnsel.
pi_210903723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?

Hoe kan je dat rijmen met “achter de Palestijnse zaak staan”?
Niet iedereen was aan het feesten en of het daadwerkelijk om "grote groepen" mensen gaat valt ook nog wel te bezien, maar ja, dat vind ik zeker zorgelijk. En nu?
Tails tell tales
pi_210903724
Trump as always :D
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210903733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Slayage het volgende:
Het conflict verneukt de Isralisch evenals de Palestijnen.

[ twitter ]
This guy is broken ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')