...en de batterij van haar telefoon is 2 %.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vaag. Ze zegt dat ze geen internet meer heeft, hoe heeft ze die video dan kunnen uploaden?
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
Former Greek Finance Minister Yanis Varoufakis:
The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.
The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.
We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.
As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.
As long as it's Palestinians for die and not the occupiers.
This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.
[ twitter ]
Zie mijn bovenstaande post.quote:
Kan jij niet gewoon ff kappen met al die aids van X?quote:
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet de groeten hebben van Dijsselbloem.
Nou ja, in een moorddadige theocratie is het niet echt makkelijk om je echte mening te geven. Deze lui zijn wel gewoon een filiaal van die moordenaarsbende in Teheran.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als je dan dit stuk weer leest:
In de Gazastrook klinkt nauwelijks kritiek op Hamas: ‘De mensen begrijpen dat dit de prijs is die we moeten betalen’
https://www.volkskrant.nl(...)en-betalen~b7808dc1/
Heb ik weer mijn bedenkingen bij dat verhaal.
Hij haalt FOK ermeequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Precies dit soort reacties zorgen voor het voortzetten van de neerwaartse spiraal.
Nou nee, dat kunnen ''we'' nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:52 schreef Slayage het volgende:
De Jordanirs denken we niet zon beetje alle vluchten kunnen volgen op flight tracker[ twitter ]
...en die ouders van haar slapen door alle bombardementen heen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook niet proberen om mijn camera aan te zetten als mijn batterij op 2% zit. Maar mooi stukje Hamas propaganda.
Ik hecht 0,00 waarde aan de woorden van een voormalig Griekse minister van financien. Als er een ding tegenstrijdig is op deze wereld is het wel de woorden "Griekse' en 'financien' in een en dezelfde zin gebruiken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
The criminals here are not Hamas, not even the Israeli settlers who are killing Palestinians.
The criminals are Europeans, us every single member of a German society, a French society, a Greek society, a United States society.
We have participated in this crime against humanity over the decades by keeping our mouths shut.
As long as there is no trouble down there. As long as people are dying outside the reach of cameras.
This incredible tragedy must be converted into an opportunity for us Europeans to wake up and to redeem ourselves by demanding that collectively.
[ twitter ]
Hij heeft in zijn eigen hoofd en bij een select groepje anti-kapitalisten nog relevantie. Daarbuiten heeft hij nooit relevantie gehad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Hier is een game die je kunt spelen om alvast te wargamen hoe goed dat uit gaat pakken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hamas met wortel en tak uitroeien. Ik snap ook wel dat dat niet zonder nevenschade gaat, maar je moet daar wel naar streven.
Ze vechten tegen een vijand die zijn reet veegt met alle conventies en morele wetten die de mensheid ooit gekend heeft. You cant make wine without crushing some grapesquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:36 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat enig dat wij de vlag van Isral ophangen in het Binnenhof terwijl het land bingo speelt met de Geneefse Conventies.
Als wij ons ermee gaan bemoeien zijn we de slechterikken, als we ons er niet me gaan bemoeien zijn we ook de slechterikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Niet natuurlijk maar hier en daar blijft wat kleven als ze maar hard en veel roepen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Nice catchquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Niet iedereen was aan het feesten en of het daadwerkelijk om "grote groepen" mensen gaat valt ook nog wel te bezien, maar ja, dat vind ik zeker zorgelijk. En nu?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vind je het niet zorgelijk dat we blijkbaar grote groepen mensen met Nederlandse nationaliteit hebben rondlopen wiens initile reactie na deze moordpartijen door Hamas was om de straat op te gaan en te feesten met Palestijnse vlaggen?
Hoe kan je dat rijmen met “achter de Palestijnse zaak staan”?
This guy is brokenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef Slayage het volgende:
Het conflict verneukt de Isralisch evenals de Palestijnen.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |