abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210903995
Ze staan te popelen om mee te doen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210903996
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.
Wat een misplaatste naviteit. Deze beesten zijn gehersenspoeld door de islam en hamas, vernietiging van israel en alle joden wordt er met de paplepel ingeschoten. Ook al zou israel hen alles geven, niet meer zou straffen, zouden ze nog kiezen voor terrorisme. Daar is israel niet schuldig aan
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:38:44 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210904002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:26 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Het is welbekend dat Hamas hun faciliteiten overal in Gaza verspreid, dus het is logisch dat er veel collateral damage is (zeker materieel & helaas ook in menselijke tol).
Ja, Isral kiest er doelbewust voor om dan ook burgerslachtoffers te maken. Scherp.

Als ze zgn. het beste voor hebben met de gewone Palestijnse man. Hoe vaak hebben ze ze opgevangen of een lekkere rijsttafel of mixed grill voorgeschoteld? Of een dagje uit met het gezin om alles te vergeten? Nooi!

Het is duidelijk dat ze hen als ntermenschen zien. Die behandeling krijgen ze dus ook.

Je ogen moet vol zitten emt talkpoeder uit het oude oostblok wil je dat niet zien. :N

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:39:22 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210904009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ook niet. Dit is bewust de hele geschiedenis van Israel en hun beleid van kolonisatie van Palestijnse gebieden wegpoetsen. Zoals ik al zei; beide partijen dragen hun verantwoordelijkheid hiervoor.
Helaas stond je niet op dat peace festival. Benieuwd of de hamas strijders je ook lieten lopen met je gematigde en genuanceerde toon :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:39:56 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_210904016
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:33 schreef HowardRoark het volgende:
En weet je waarom dit is? Deze kinderen zijn het slachtoffer van de noodzaak tot het uitschakelen van barbaars terrorisme.
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
terrorisme is een keuze.
🤝
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210904021
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:40:49 #57
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210904028
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, Isral kiest er doelbewust voor om dan ook burgerslachtoffers te maken. Scherp.

Als ze zgn. het beste voor hebben met de gewone Palestijnse man. Hoe vaak hebben ze ze opgevangen of een lekkere rijsttafel of mixed grill voorgeschoteld? Of een dagje uit met het gezin om alles te vergeten? Nooi!

Het is duidelijk dat ze hen als ntermenschen zien. Die behandeling krijgen ze dus ook.

Je ogen moet vol zitten emt talkpoeder uit het oude oostblok wil je dat niet zien. :N

Ze zien ze eerder als staatsgevaarlijk. Vandaar ook de muren en het raketschild.

En niet onterecht blijkt maar weer.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:40:50 #58
236264 crew  capricia
pi_210904029
Huh, die grensovergang was toch al kapot geschoten? @trein2000

twitter

twitter

Al denk ik dat Israel dat niet toe gaat laten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210904040
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:39 schreef speknek het volgende:

[..]
[..]
🤝
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:42:02 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210904041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ze zien ze eerder als staatsgevaarlijk. Vandaar ook de muren en het raketschild.

En niet onterecht blijkt maar weer.
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Isral hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210904046
Rip gijzelaars. Isralisch geven geen ene fuck om hen momenteel.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:43:50 #62
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210904059
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat er geen sprake van is? Er zijn al honderden burgers gedood, veel ervan kinderen. Is het okay als ze zeggen dat het niet de bedoeling is?
Onschuldigen die dood gaan is nooit “ok”

Waar het om gaat is over de intentie, en er is geen sprake van intentie om kinderen te doden, heb je bewijs van het tegendeel?

Ik heb het al vaker in dit topic gezegd, denk je dat als Isral bewust burgers zou doden het dodental nog steeds “maar” op 600+ (inclusief Hamasleden in Gaza zou liggen na 2 dagen bombarderen op een dichtbevolkte strook land? Ik weet dat je intelligenter bent dan dat

Dat heeft overigens ook niets te maken met erg vinden of niet, ik vind het altijd erg als mensen sterven en zeker in dit soort omstandigheden

Maar dat verandert niet dat we hier nog steeds duidelijk spreken over collateral damage, onvermijdelijk als je Hamas wilt raken terwijl zij zich verschuilen tussen onschuldigen

Je kan gerust vinden dat Isral niets zou moeten doen & die aanval zou moeten negeren, dat is een valide standpunt gezien de precaire situatie, maar dat maakt niet ineens dat er bewust kinderen worden gedood, dat is gewoon een leugen uit de koker van Hamas.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:43:51 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_210904060
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:44:35 #64
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210904066
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Isral hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.

Er is helemaal geen sprake van een vicieuze cirkel. Israel heeft zich altijd moeten wapenen tegen een haatreligie van dood en verderf.
pi_210904074
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Na de oprichting van Isral is het meermaals door alle omringende moslimlanden aangevallen met als enige doel de complete vernietiging van het land. Dan kun je wel naar Isral wijzen of naar het feit dat er Joden op de Westelijke Jordaanoever wonen, maar daar ligt het probleem niet.
Heerlijk simpele benadering van dit conflict. Ik raad je aan dit te lezen:

Israel is alles behalve onschuldig hierin. Helaas.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210904075
A bully in the playground keeps mugging the same classmate for years. One day, the bullied classmate lashes out and surprises everyone by punching the bully square in the face.

The stunned teachers immediately demand the bullied classmate to condemn his own behaviour, and then smile to the bully and reassure him in front of the school that he has their 'rock solid' support to beat up the bullied classmate, and even offer to go get a baseball bat for the bully to batter his classmate with.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210904076
Oh boy

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210904078
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Onschuldigen die dood gaan is nooit “ok”

Waar het om gaat is over de intentie, en er is geen sprake van intentie om kinderen te doden, heb je bewijs van het tegendeel?

Ik heb het al vaker in dit topic gezegd, denk je dat als Isral bewust burgers zou doden het dodental nog steeds “maar” op 600+ (inclusief Hamasleden in Gaza zou liggen na 2 dagen bombarderen op een dichtbevolkte strook land? Ik weet dat je intelligenter bent dan dat

Dat heeft overigens ook niets te maken met erg vinden of niet, ik vind het altijd erg als mensen sterven en zeker in dit soort omstandigheden

Maar dat verandert niet dat we hier nog steeds duidelijk spreken over collateral damage, onvermijdelijk als je Hamas wilt raken terwijl zij zich verschuilen tussen onschuldigen

Je kan gerust vinden dat Isral niets zou moeten doen & die aanval zou moeten negeren, dat is een valide standpunt gezien de precaire situatie, maar dat maakt niet ineens dat er bewust kinderen worden gedood, dat is gewoon een leugen uit de koker van Hamas.
Hier ben ik het mee eens.
Tails tell tales
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:45:37 #69
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210904081
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Doei. De IDF heeft zojuist de minister van Economie van de terroristische organisatie Hamas vermoord.
Zojuist heeft een IDF-vliegtuig Jawad Abu Shamala, de minister van Economische Zaken van de terroristische organisatie Hamas, gedood.
Op een gegeven moment verstoppen/concentreren alle belangrijke bobo's zich in het tunnelnetwerk en dat is dan het moment om ze daar allemaal op te zoeken en af te maken
pi_210904082
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

klinkt leuk, maar de andere partij is gewoon niet gewillig. Die gaan lekker door met terroriseren als je ze de kans laat. Keer op keer zijn vredesbesprekingen stukgelopen op onwil van palestijnen. Keer op keer zijn staakt het vuren geschonden door raketten af te schieten op burgerdoelen. Hamas wil niet onderhandelen, Hamas wil genocide van alle joden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210904094
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.
Het staat je nog altijd vrij de eerdere vraag te beantwoorden: Hoe vind jij dat Isral dan had moeten reageren op de terroristische slachtpartijen van afgelopen weekend? Je bekritiseert van alles, maar komt niet met een alternatief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:46:59 #72
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210904098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
gaat Israel nooit mee akkoord
waarom?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:47:12 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210904102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:45 schreef Bensel het volgende:

[..]
klinkt leuk, maar de andere partij is gewoon niet gewillig. Die gaan lekker door met terroriseren als je ze de kans laat. Keer op keer zijn vredesbesprekingen stukgelopen op onwil van palestijnen. Keer op keer zijn staakt het vuren geschonden door raketten af te schieten op burgerdoelen. Hamas wil niet onderhandelen, Hamas wil genocide van alle joden.
Lastig om deals te sluiten met een partij die op je vernietiging uit is idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210904107
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
Oh boy

[ twitter ]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.
pi_210904117
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
Oh boy

[ twitter ]
Route is al aangepast. Want deze lieve aanhangers van Hamas wisten natuurlijk niet dat ze bij de verkeerde voor de deur stonden.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')