SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dit gaat inderdaad nergens over. Ook die collectieve schuld van alle Europeanen die deze clown hier bepleit. Wat wil hij hiermee nou eigenlijk zeggen? Dat als 'wij Europeanen' ingrijpen en de rest van de wereld vertellen hoe het moet, dat het dan opgelost is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn wij dan zo superieur? Onze cultuur? Dat alles altijd maar ons probleem moet worden? Best wel een grote eer.
Wat een hoogmoedswaanzin.Veel van de huidige problemen in de wereld zijn juist het gevolg van het in het verleden vertellen van de rest van de wereld hoe het allemaal zou moeten, door daar de scepter te zwaaien. Maar daar kun je de huidige generatie Europeanen niet collectief voor verantwoordelijk gaan stellen. Wat een idioot.
![]()
Waarom niet zoals eerder geopperd, een internationale bezettingsmacht of VN die daar een aantal generaties een maatschappij opbouwt. Ik bedoel in West Duitsland is het ook gelukt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar ja.
Ikmvraag me echt af of niet straks als humanitaire ‘oplossing ‘ gekozen wordt om al die Palestijnen dan maar in Europa te huisvesten ipv ze uit te roeien.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Dat is een resultaat van de pro-Palestijnse propaganda van de afgelopen decennia. Ik heb al vaker van meerdere mensen gehoord dat Palestina ooit een zelfbesturend en democratisch land was, 'en toen kwam de Joden ineens in 1945 en pakten het af'. En dit zijn gewoon Westerse mensen die hoogopgeleid zijn. Juist op bijvoorbeeld universiteitscampussen kunnen dit soort narratieven ongestoord in echokamers blijven broeien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik deze dubbele standaard zo raar. Heel Duitsland moest veroordeeld worden omdat 35% Nazi was. Maar als 58% terroristen steunt is het ineens.. ja, maar niet allemaal. Alleen de overgrote meerderheid.
En als je maar diep genoeg in zulke propaganda gaat geloven, ga je ook steeds meer begrip kweken voor het radicale en terroristische element van de kwestie. Dat is de afgelopen jaren bij te veel mensen gebeurd. Men kan soms terreur in eerste instantie nog wel afkeuren, maar men moet met het de bekende 'ja, maar ..' argumenten, altijd een slag om de arm worden gehouden. Er blijft helaas een groot zwak voor Palestijnen aanwezig.Die kans is klein, die miljoenen zullen verdwijnen in de terroristenfabriek. Dat komt niet bij de gewone burger terecht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:09 schreef capricia het volgende:
Dan hoop ik wel dat er enig zicht is op wat er met dat geld gebeurt.
[ twitter ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:20 schreef Repentless het volgende:
Veel van de huidige problemen in de wereld zijn juist het gevolg van het in het verledenalle, dat heb je met actie en reactie gedoetjes
got me a movie, I want you to know
Een tweestaten oplossing is inderdaad definitief misluktquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is geen toekomst voor palestina als er niet nú support is voor een twee staten oplossing
hamas bemoeilijkt dat, evenals het politieke klimaat in israël en tal van andere redenen die er zijn te bedenken
maar dat is de enige uitweg, het gelul over 'we supporten die oplossing in de toekomst' is gewoon niks waard
Een vereniging zit er ook niet in. Het beste is een langere patstelling met een optimistisch lichtpuntje zoals dat in de jaren 90 was.
Maar dan zit je met een monster van de geschiedenis in de fles en zijn er altijd weer hardliners die hierop willen gaan lopen broeden.![]()
We bombarderen alleen Hamas, maarja dertig procent steunt Hamas, dus we bombarderen gewoon dertig procent van het land plat, en oh ja dat er nevenschade kan komen dat hoort er ook bij, dus maak het 40%. Dit is gerechtvaardigd en gaat zeker niet tot meer terroristen leiden, maar dan bombarderen we de andere 60% ook, wat konden we anders? Wij zijn de goeierikken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Al die twitter berichten hier.
Als ze nou eens van officiele bronnen kwamen of met interessante videos erbij dan ok.
Maar merendeel is twitter berichten van random personen..
"I heard that.."
"Israel said that.."
"Palestine may be..."
Zonder enige bronnen erbij.![]()
gaat Israel nooit mee akkoordquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Waarom niet zoals eerder geopperd, een internationale bezettingsmacht of VN die daar een aantal generaties een maatschappij opbouwt. Ik bedoel in West Duitsland is het ook gelukt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
dan komt die grond niet vrij voor Joodse kolonistenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Waarom niet zoals eerder geopperd, een internationale bezettingsmacht of VN die daar een aantal generaties een maatschappij opbouwt. Ik bedoel in West Duitsland is het ook gelukt.The End Times are wild![]()
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
heb ik gedaan, kan aanbevelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Je verwacht dat iemand hier een paar minuten duren video gaat kijken van minecraftbeelden, en een text to speech stem?
En dat moet dan ook serieus genomen worden of wat?![]()
Ik zie geen oplossing meer voor dit probleem. Hamas pleegt een gruwelijke aanslag, de reactie van Israel kweekt er gewoon weer een paar duizend Hamas terroristen bij. Beide partijen dragen verantwoordelijkheid hiervoor.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Zo, die kunnen niet meer bij hun wapens voor een tijdjequote:For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Een paar duizend extra op 1.2 miljoen valt nog meequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie geen oplossing meer voor dit probleem. Hamas pleegt een gruwelijke aanslag, de reactie van Israel kweekt er gewoon weer een paar duizend Hamas terroristen bij. Beide partijen dragen verantwoordelijkheid hiervoor.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ach ach, en vertel eens: hoe had Israël volgens jou moeten reageren na de slachtpartijen van afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef speknek het volgende:
We bombarderen alleen Hamas, maarja dertig procent steunt Hamas, dus we bombarderen gewoon dertig procent van het land plat, en oh ja dat er nevenschade kan komen dat hoort er ook bij, dus maak het 40%. Dit is gerechtvaardigd en gaat zeker niet tot meer terroristen leiden, maar dan bombarderen we de andere 60% ook, wat konden we anders? Wij zijn de goeierikken.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Nee, niet alle.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]alle, dat heb je met actie en reactie gedoetjes
![]()
Yanis Varoufakis heeft een nieuw boek uit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft die man nog enige relevantie? Hij heeft over alles wel een mening. Maar heeft ie nog invloed?
Technofeudalism: What Killed Capitalism![]()
Oproep tot etnische zuiveringen door de enige democratie in de regioIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
En een eventuele tunnel netwerk ingang is ook onbruikbaar gewordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
Zo, die kunnen niet meer bij hun wapens voor een tijdje![]()
Het is welbekend dat Hamas hun faciliteiten overal in Gaza verspreid, dus het is logisch dat er veel collateral damage is (zeker materieel & helaas ook in menselijke tol).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef speknek het volgende:
We bombarderen alleen Hamas, maarja dertig procent steunt Hamas, dus we bombarderen gewoon dertig procent van het land plat, en oh ja dat er nevenschade kan komen dat hoort er ook bij, dus maak het 40%. Dit is gerechtvaardigd en gaat zeker niet tot meer terroristen leiden, maar dan bombarderen we de andere 60% ook, wat konden we anders? Wij zijn de goeierikken.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nou, een paar duizend teveel vind ik tbhquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:24 schreef Bensel het volgende:
[..]
Een paar duizend extra op 1.2 miljoen valt nog mee
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ja, het is zeker logisch.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het is welbekend dat Hamas hun faciliteiten overal in Gaza verspreid, dus het is logisch dat er veel collateral damage is (zeker materieel & helaas ook in menselijke tol).They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Israël. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar één: de Palestijnse terroristen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie geen oplossing meer voor dit probleem. Hamas pleegt een gruwelijke aanslag, de reactie van Israel kweekt er gewoon weer een paar duizend Hamas terroristen bij. Beide partijen dragen verantwoordelijkheid hiervoor.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dit lijkt mij meer zoden aan de dijk zetten dan hele wijken platbombarderen.quote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ja en die beelden van de ravage, jammer dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Israël. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar één: de Palestijnse terroristen.
Tot zaterdag hadden ze het dus minder slecht in Gaza.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dus snap ik het probleem niet zo.quote:
Zolang het doel is om Hamas te raken vind ik deze aanvallen gewoon geoorloofd
Dat verandert mocht Israël ineens burgers met opzet gaan doden maar daar is ondanks dat sommige media dit beeld proberen scheppen geen sprake van.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Op 2.04 zie je hoeveel van die Hamas paragliders er tegelijkertijd in de lucht waren, ik tel er makkelijk 50
![]()
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Israël. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar één: de Palestijnse terroristen.Aut viam inveniam, aut faciam
Ook mijn take. De Palestijnen hebben bewust keer op keer gekozen voor terreur. Nu kunnen ze zelf weggevaagd worden. Oog om oog tand om tand. Wat je de ander wensdenkt, overkomt je zelf dan. Net als nazi duitsland vroeger.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, terrorisme is een keuze. De Palestijnen maken zelf doelbewust de keuze om over te gaan tot terrorisme. In de kringen van Hamas is het enige streven de totale vernietiging en afslachting van Israël. Beide partijen dragen hier niet de verantwoordelijkheid voor, dat is er maar één: de Palestijnse terroristen.![]()
Daar mag je Hamas voor bedanken.quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja de eigen ideologie en hersenspoeling. Dat is een keuze.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.![]()
Nou ze kunnen gewoon ongestraft hun gang gaan nochtansquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Houd toch eens op met dit soort reacties. Werkelijk niemand zegt dat.
Aboutaleb is zo bang van dit soort figuren dat hij niet eens een vlag durft uithangen
Zegt denk ik genoeg over hoe talrijk deze mensen helaas aan het worden zijnPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Enige oplossing die ik kan bedenken is van Jeruzalem (omdat die stad door meerdere religies als significant wordt aangeduid) een speciale zone te maken onder bestuur van de VN ofzo.
En de Israëlieten lekker in Australië een gebied aan te wijzen en dat Israel te maken.
Want dit gaat toch anders niet opgelost worden.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Hoewel het conflict nog op gang moet komen vrees ik wel dat we die kant op gaan. Allemaal leuk hoor dat gezwaai met de Israëlische vlaggetjes, kijk mij solidair zijn en mijn steun betuigen. Maar wat als wij op moeten draaien voor die ellende daar. En min of meer verplicht worden om een paar vluchtelingen in huis te nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar ja.
Ikmvraag me echt af of niet straks als humanitaire ‘oplossing ‘ gekozen wordt om al die Palestijnen dan maar in Europa te huisvesten ipv ze uit te roeien.
Als wij daarmee akkoord gaan faciliteren we in feite genocide. En het komt dan wel extreem goed uit voor Israël allemaal dat zij een stuk grond kunnen zuiveren en herkoloniseren ten nadele van ons.
Het zou hetzelfde zijn dat wanneer de Hofstadgroep een aanslag gepleegd had we tegen Duitsland zeggen al onze Marokkaanse hagenezen op te nemen omdat we ze anders uitroeien.
Als dit gebeurt vertrouw ik netanyahu en zijn rare kliek helemaal niet meer.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Een reactie was natuurlijk prima, ben niet rouwig over die minister die gedood is. Sowieso moet geprobeerd worden de gijzelaars terug te krijgen. Hele woontorens met de grond gelijkmaken is niet eens proberen een gepaste reactie terug te geven, dat is onschuldige burgers doden als lik op stuk. Sowieso is de vraag hoeveel eye-for-an-eye er nodig is. Volgens Israel zelf zijn er 1500 Hamas strijders gedood in Israel, dus dat zou dan al 1.5 keer zoveel zijn als er door de terroristen vermoord is. Israel had eindelijk de wereld achter zich, maar dat zal wel weer snel over zijn. Misschien is dat maar goed ook, want uiteindelijk moet de meeste verandering uit Israel zelf komen, terug naar een twee staten oplossing en levensvatbaarheid voor de zones die ze al vijftig jaar proberen uit te laten sterven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach ach, en vertel eens: hoe had Israël volgens jou moeten reageren na de slachtpartijen van afgelopen weekend?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
En weet je waarom dit is? Deze kinderen zijn het slachtoffer van de noodzaak tot het uitschakelen van barbaars terrorisme. Zij zijn het tragische slachtoffer van de barbaarse en wrede cultuur waarin zijn geboren zijn.quote:
Het Israëlische leger richt zich niet bewust om dit soort kinderen. Dit in tegenstelling tot de Palestijnse terroristen die wél bewust talloze honderden onschuldige burgers en kinderen afslachten. Daar zit het essentiële verschil.Hou toch op joh, dat zijn echt gewoon keuzes. Net zoals in de straten terrorisme vieren. Denk eens even na over wat je zegt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Nah, ik snap je punt, maar eerlijk gezegd denk ik dat er best wat (kwaadaardige/criminele) types tussen zitten voor wie dit gewoon een "way of life" is. Waren ze geen terrorist dan vielen ze de maatschappij wel op een andere manier lastig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.Tails tell tales![]()
Ook niet. Dit is bewust de hele geschiedenis van Israel en hun beleid van kolonisatie van Palestijnse gebieden wegpoetsen. Zoals ik al zei; beide partijen dragen hun verantwoordelijkheid hiervoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja de eigen ideologie en hersenspoeling. Dat is een keuze.Aut viam inveniam, aut faciam
mwa, is goed advies, als je niet wil sterven als hamas. Dat egypte de grens dichthoudt, kniesoor die daar op let. Egypte is een moslimland, die hebben een vrijbrief om niet humaan te hoeven te zijn voor vluchtelingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:25 schreef Slayage het volgende:
Oproep tot etnische zuiveringen door de enige democratie in de regio
[ twitter ]
(ja, dit straalt zeker slecht af op egypte vanuit humanitair, maar lees nauwelijks iemand die het dichtlaten van die grens een probleem vindt, wat het weer heerlijk hypocriet maakt allemaal).
De palestijnen in Gaza hebben zichzelf in een onmogelijke situatie gewerkt, en hebben dankzij de beestachtige moordpartij weinig partners meer. Er komen wat kuchjes en voorzichtige waarschuwingen richting israel om wat er nu gebeurt in Gaza, maar men weet dat men moreel gezien nu niet iets kan eisen van israel. hamas heeft haar hand overspeelt, de reacties op wat israel nu doet zijn is nu even de andere kant opkijken, oh ja, wat erg roepen, en israel even los laten gaan zodat Hamas niet meer bestaatFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
-Rabia Al-Basri![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Klopt. En als je een patroon er in ontdekt dat een bepaalde user dat doet, dan gewoon die user blokkeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef Zoddie het volgende:
Al die twitter berichten hier.
Als ze nou eens van officiele bronnen kwamen of met interessante videos erbij dan ok.
Maar merendeel is twitter berichten van random personen..
"I heard that.."
"Israel said that.."
"Palestine may be..."
Zonder enige bronnen erbij.
Werkt hier prima.![]()
Ze hadden moeten stoppen bij 900?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Een reactie was natuurlijk prima, ben niet rouwig over die minister die gedood is. Sowieso moet geprobeerd worden de gijzelaars terug te krijgen. Hele woontorens met de grond gelijkmaken is niet eens proberen een gepaste reactie terug te geven, dat is onschuldige burgers doden als lik op stuk. Sowieso is de vraag hoeveel eye-for-an-eye er nodig is. Volgens Israel zelf zijn er 1500 Hamas strijders gedood in Israel, dus dat zou dan al 1.5 keer zoveel zijn als er door de terroristen vermoord is. Israel had eindelijk de wereld achter zich, maar dat zal wel weer snel over zijn. Misschien is dat maar goed ook, want uiteindelijk moet de meeste verandering uit Israel zelf komen, terug naar een twee staten oplossing en levensvatbaarheid voor de zones die ze al vijftig jaar proberen uit te laten sterven.
"Zo jongens, we staan weer quitte. Lekker naar huis, even goede vrienden!"![]()
Hoe kom je erbij dat er geen sprake van is? Er zijn al honderden burgers gedood, veel ervan kinderen. Is het okay als ze zeggen dat het niet de bedoeling is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dus snap ik het probleem niet zo.
Zolang het doel is om Hamas te raken vind ik deze aanvallen gewoon geoorloofd
Dat verandert mocht Israël ineens burgers met opzet gaan doden maar daar is ondanks dat sommige media dit beeld proberen scheppen geen sprake van.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik heb het bekeken in 2x speed, vond het wel interessantquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Je verwacht dat iemand hier een paar minuten duren video gaat kijken van minecraftbeelden, en een text to speech stem?
En dat moet dan ook serieus genomen worden of wat?![]()
![]()
Na de oprichting van Israël is het meermaals door alle omringende moslimlanden aangevallen met als enige doel de complete vernietiging van het land. Dan kun je wel naar Israël wijzen of naar het feit dat er Joden op de Westelijke Jordaanoever wonen, maar daar ligt het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet. Dit is bewust de hele geschiedenis van Israel en hun beleid van kolonisatie van Palestijnse gebieden wegpoetsen. Zoals ik al zei; beide partijen dragen hun verantwoordelijkheid hiervoor.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ze staan te popelen om mee te doenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wat een misplaatste naïviteit. Deze beesten zijn gehersenspoeld door de islam en hamas, vernietiging van israel en alle joden wordt er met de paplepel ingeschoten. Ook al zou israel hen alles geven, niet meer zou straffen, zouden ze nog kiezen voor terrorisme. Daar is israel niet schuldig aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Niemand besluit zomaar eventjes "weet je wat? Ik wil terrorist worden, ipv bouwvakker/accountant!" Alles heeft een reden/oorzaak.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ja, Israël kiest er doelbewust voor om dan ook burgerslachtoffers te maken. Scherp.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het is welbekend dat Hamas hun faciliteiten overal in Gaza verspreid, dus het is logisch dat er veel collateral damage is (zeker materieel & helaas ook in menselijke tol).
Als ze zgn. het beste voor hebben met de gewone Palestijnse man. Hoe vaak hebben ze ze opgevangen of een lekkere rijsttafel of mixed grill voorgeschoteld? Of een dagje uit met het gezin om alles te vergeten? Nooi!
Het is duidelijk dat ze hen als üntermenschen zien. Die behandeling krijgen ze dus ook.
Je ogen moet vol zitten emt talkpoeder uit het oude oostblok wil je dat niet zien.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Helaas stond je niet op dat peace festival. Benieuwd of de hamas strijders je ook lieten lopen met je gematigde en genuanceerde toonquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet. Dit is bewust de hele geschiedenis van Israel en hun beleid van kolonisatie van Palestijnse gebieden wegpoetsen. Zoals ik al zei; beide partijen dragen hun verantwoordelijkheid hiervoor.
Charlie: How's it going in there?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:33 schreef HowardRoark het volgende:
En weet je waarom dit is? Deze kinderen zijn het slachtoffer van de noodzaak tot het uitschakelen van barbaars terrorisme.🤝quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Ze zien ze eerder als staatsgevaarlijk. Vandaar ook de muren en het raketschild.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, Israël kiest er doelbewust voor om dan ook burgerslachtoffers te maken. Scherp.
Als ze zgn. het beste voor hebben met de gewone Palestijnse man. Hoe vaak hebben ze ze opgevangen of een lekkere rijsttafel of mixed grill voorgeschoteld? Of een dagje uit met het gezin om alles te vergeten? Nooi!
Het is duidelijk dat ze hen als üntermenschen zien. Die behandeling krijgen ze dus ook.
Je ogen moet vol zitten emt talkpoeder uit het oude oostblok wil je dat niet zien.²
En niet onterecht blijkt maar weer.Charlie: How's it going in there?
Huh, die grensovergang was toch al kapot geschoten? @trein2000
Al denk ik dat Israel dat niet toe gaat laten."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Israël hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze zien ze eerder als staatsgevaarlijk. Vandaar ook de muren en het raketschild.
En niet onterecht blijkt maar weer.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Rip gijzelaars. Israëlisch geven geen ene fuck om hen momenteel.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Onschuldigen die dood gaan is nooit “ok”quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geen sprake van is? Er zijn al honderden burgers gedood, veel ervan kinderen. Is het okay als ze zeggen dat het niet de bedoeling is?
Waar het om gaat is over de intentie, en er is geen sprake van intentie om kinderen te doden, heb je bewijs van het tegendeel?
Ik heb het al vaker in dit topic gezegd, denk je dat als Israël bewust burgers zou doden het dodental nog steeds “maar” op 600+ (inclusief Hamasleden in Gaza zou liggen na 2 dagen bombarderen op een dichtbevolkte strook land? Ik weet dat je intelligenter bent dan dat
Dat heeft overigens ook niets te maken met erg vinden of niet, ik vind het altijd erg als mensen sterven en zeker in dit soort omstandigheden
Maar dat verandert niet dat we hier nog steeds duidelijk spreken over collateral damage, onvermijdelijk als je Hamas wilt raken terwijl zij zich verschuilen tussen onschuldigen
Je kan gerust vinden dat Israël niets zou moeten doen & die aanval zou moeten negeren, dat is een valide standpunt gezien de precaire situatie, maar dat maakt niet ineens dat er bewust kinderen worden gedood, dat is gewoon een leugen uit de koker van Hamas.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Er is helemaal geen sprake van een vicieuze cirkel. Israel heeft zich altijd moeten wapenen tegen een haatreligie van dood en verderf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Israël hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.²
Heerlijk simpele benadering van dit conflict. Ik raad je aan dit te lezen:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Na de oprichting van Israël is het meermaals door alle omringende moslimlanden aangevallen met als enige doel de complete vernietiging van het land. Dan kun je wel naar Israël wijzen of naar het feit dat er Joden op de Westelijke Jordaanoever wonen, maar daar ligt het probleem niet.
Israel is alles behalve onschuldig hierin. Helaas.Aut viam inveniam, aut faciam
A bully in the playground keeps mugging the same classmate for years. One day, the bullied classmate lashes out and surprises everyone by punching the bully square in the face.
The stunned teachers immediately demand the bullied classmate to condemn his own behaviour, and then smile to the bully and reassure him in front of the school that he has their 'rock solid' support to beat up the bullied classmate, and even offer to go get a baseball bat for the bully to batter his classmate with.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Oh boyA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Onschuldigen die dood gaan is nooit “ok”
Waar het om gaat is over de intentie, en er is geen sprake van intentie om kinderen te doden, heb je bewijs van het tegendeel?
Ik heb het al vaker in dit topic gezegd, denk je dat als Israël bewust burgers zou doden het dodental nog steeds “maar” op 600+ (inclusief Hamasleden in Gaza zou liggen na 2 dagen bombarderen op een dichtbevolkte strook land? Ik weet dat je intelligenter bent dan dat
Dat heeft overigens ook niets te maken met erg vinden of niet, ik vind het altijd erg als mensen sterven en zeker in dit soort omstandigheden
Maar dat verandert niet dat we hier nog steeds duidelijk spreken over collateral damage, onvermijdelijk als je Hamas wilt raken terwijl zij zich verschuilen tussen onschuldigen
Je kan gerust vinden dat Israël niets zou moeten doen & die aanval zou moeten negeren, dat is een valide standpunt gezien de precaire situatie, maar dat maakt niet ineens dat er bewust kinderen worden gedood, dat is gewoon een leugen uit de koker van Hamas.Tails tell tales![]()
Op een gegeven moment verstoppen/concentreren alle belangrijke bobo's zich in het tunnelnetwerk en dat is dan het moment om ze daar allemaal op te zoeken en af te makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Doei. De IDF heeft zojuist de minister van Economie van de terroristische organisatie Hamas vermoord.
Zojuist heeft een IDF-vliegtuig Jawad Abu Shamala, de minister van Economische Zaken van de terroristische organisatie Hamas, gedood.![]()
klinkt leuk, maar de andere partij is gewoon niet gewillig. Die gaan lekker door met terroriseren als je ze de kans laat. Keer op keer zijn vredesbesprekingen stukgelopen op onwil van palestijnen. Keer op keer zijn staakt het vuren geschonden door raketten af te schieten op burgerdoelen. Hamas wil niet onderhandelen, Hamas wil genocide van alle joden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ergens moet je die vicieuze cirkel doorbreken. Ik acht Israël hier verantwoordelijker voor omdat ze in power zijn en de middelen hebben.²
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Het staat je nog altijd vrij de eerdere vraag te beantwoorden: Hoe vind jij dat Israël dan had moeten reageren op de terroristische slachtpartijen van afgelopen weekend? Je bekritiseert van alles, maar komt niet met een alternatief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Lastig om deals te sluiten met een partij die op je vernietiging uit is idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
klinkt leuk, maar de andere partij is gewoon niet gewillig. Die gaan lekker door met terroriseren als je ze de kans laat. Keer op keer zijn vredesbesprekingen stukgelopen op onwil van palestijnen. Keer op keer zijn staakt het vuren geschonden door raketten af te schieten op burgerdoelen. Hamas wil niet onderhandelen, Hamas wil genocide van alle joden.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Route is al aangepast. Want deze lieve aanhangers van Hamas wisten natuurlijk niet dat ze bij de verkeerde voor de deur stonden.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, voor israel zijn het inmiddels gewoon slachtoffers, dat is ook de enige juiste manier om hiernaar te kijken. hamas had gehoopt dat het een mooie ' onderhandelingsitem' zou zijn. Israel weet echter dat met Hamas onderhandelen geen toegevoegde waard eheeft. je krijgt een paar burgers terug, maar je maakt hamas sterker, en weet dat hamas de afspraken zal negeren en opnieuw zal gaan aanvallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef Slayage het volgende:
Rip gijzelaars. Israëlisch geven geen ene fuck om hen momenteel.
[ twitter ]For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
probeer je posts eens te maken zonder termen als terrorisme of barbaarsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.
ben benieuwd of je dan ziet wat je zelf aan het doen bent![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Enkeltje Gaza-strook wat mij betreft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.![]()
Als je het niet doet, gaan er uiteindelijk meer kinderen dood, is dat wat je wil?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Natuurlijk wel, elke reactie in het heden heeft een actie in het verleden nodig, zo werkt dat nu eenmaal in dit ijskoude en meedogenloze maar tegelijkertijd zo verbijsterend schitterende universum. Vier dat!quote:got me a movie, I want you to know
Niet verrassend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.And what rough beast, its hour come round at last,
Kun je ook nog ergens je eigen inbreng geven bij alle tweets? Of ga je gewoon door met dingen neerplempen?quote:![]()
Het moet met de slagkracht van Israël mijns inziens prima mogelijk zijn om Hamas te vernietigen zonder daarbij 2,3 miljoen mensen te laten verhongeren en stikken van de dorst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
mwa, is goed advies, als je niet wil sterven als hamas. Dat egypte de grens dichthoudt, kniesoor die daar op let. Egypte is een moslimland, die hebben een vrijbrief om niet humaan te hoeven te zijn voor vluchtelingen natuurlijk.
(ja, dit straalt zeker slecht af op egypte vanuit humanitair, maar lees nauwelijks iemand die het dichtlaten van die grens een probleem vindt, wat het weer heerlijk hypocriet maakt allemaal).
De palestijnen in Gaza hebben zichzelf in een onmogelijke situatie gewerkt, en hebben dankzij de beestachtige moordpartij weinig partners meer. Er komen wat kuchjes en voorzichtige waarschuwingen richting israel om wat er nu gebeurt in Gaza, maar men weet dat men moreel gezien nu niet iets kan eisen van israel. hamas heeft haar hand overspeelt, de reacties op wat israel nu doet zijn is nu even de andere kant opkijken, oh ja, wat erg roepen, en israel even los laten gaan zodat Hamas niet meer bestaat![]()
Dan ben je nog mild.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Enkeltje Gaza-strook wat mij betreft.![]()
Ik heb het al eens eerder gezegd. Wat voor de een een verzetsstrijder is is voor de ander een terrorist. Naar gelang je voorkeuren en achtergrond bepaal je waar je mee te maken hebt.
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?²
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
probeer je posts eens te maken zonder termen als terrorisme of barbaars
ben benieuwd of je dan ziet wat je zelf aan het doen bentAnd what rough beast, its hour come round at last,
Mensen die dit goedpraten met jamaar Israël zijn net zo kwaadaardig.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Als je pedofielen geen pedofiel meer noemt wordt de discussie ook heel anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.![]()
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef capricia het volgende:
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel.
[ twitter ]![]()
Precies. Echte vrijheidsstrijders onthoofden onpartijdige mensen met een schep en verkrachten tienermeisjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd. Wat voor de een een verzetsstrijder is is voor de ander een terrorist. Naar gelang je voorkeuren en achtergrond bepaal je waar je mee te maken hebt.
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?²
Als je dat soort dingen zegt, ben je voor mij net zo kwaadaardig als Hamas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
And what rough beast, its hour come round at last,
Dat is wel gruwelijk en maakt ze minstens zo slecht als die zionisten. Hoe komen ze erop. Vreselijk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.²
Waar heb ik mijn betoog specifiek aan Hamas gelinkt dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen zegt, ben je voor mij net zo kwaadaardig als Hamas.
Je leest tussen de regels ook maar wat je wilt he?²
Snel! Hang de vredesvlag op!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.![]()
Dat niet doen levert meer slachtoffers aan israelische zijde op. Het gaat om het verzwakken van Hamas. En geen voedsel en water zorgt vrij vlot voor een vermindering van fysieke kracht. Dat is puur militair gezien. Daarnaast hoopt israel waarschijnlijk hiermee een beweging onder de inwoners van Gaza te bewerkstelligen tegen Hamas of in elk geval Hamas onder gunstige voorwaarden (lees, we gaan in alles mee dat jullie zeggen) aan een tafel te krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het moet met de slagkracht van Israël mijns inziens prima mogelijk zijn om Hamas te vernietigen zonder daarbij 2,3 miljoen mensen te laten verhongeren en stikken van de dorst.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
Forum Opties Forumhop: Hop naar: