Ja, voor israel zijn het inmiddels gewoon slachtoffers, dat is ook de enige juiste manier om hiernaar te kijken. hamas had gehoopt dat het een mooie ' onderhandelingsitem' zou zijn. Israel weet echter dat met Hamas onderhandelen geen toegevoegde waard eheeft. je krijgt een paar burgers terug, maar je maakt hamas sterker, en weet dat hamas de afspraken zal negeren en opnieuw zal gaan aanvallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:42 schreef Slayage het volgende:
Rip gijzelaars. Israëlisch geven geen ene fuck om hen momenteel.
[ twitter ]
probeer je posts eens te maken zonder termen als terrorisme of barbaarsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bestrijden van terrorisme is niet hetzelfde als terrorisme.
Enkeltje Gaza-strook wat mij betreft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.
Als je het niet doet, gaan er uiteindelijk meer kinderen dood, is dat wat je wil?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nee helemaal eens, voor het bestrijden van terrorisme is alles toegestaan, ook het opofferen van kinderen. Het is een heilige missie om de wereld een betere plek te maken.
Natuurlijk wel, elke reactie in het heden heeft een actie in het verleden nodig, zo werkt dat nu eenmaal in dit ijskoude en meedogenloze maar tegelijkertijd zo verbijsterend schitterende universum. Vier dat!quote:
Niet verrassend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook nog ergens je eigen inbreng geven bij alle tweets? Of ga je gewoon door met dingen neerplempen?quote:
Het moet met de slagkracht van Israël mijns inziens prima mogelijk zijn om Hamas te vernietigen zonder daarbij 2,3 miljoen mensen te laten verhongeren en stikken van de dorst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
mwa, is goed advies, als je niet wil sterven als hamas. Dat egypte de grens dichthoudt, kniesoor die daar op let. Egypte is een moslimland, die hebben een vrijbrief om niet humaan te hoeven te zijn voor vluchtelingen natuurlijk.
(ja, dit straalt zeker slecht af op egypte vanuit humanitair, maar lees nauwelijks iemand die het dichtlaten van die grens een probleem vindt, wat het weer heerlijk hypocriet maakt allemaal).
De palestijnen in Gaza hebben zichzelf in een onmogelijke situatie gewerkt, en hebben dankzij de beestachtige moordpartij weinig partners meer. Er komen wat kuchjes en voorzichtige waarschuwingen richting israel om wat er nu gebeurt in Gaza, maar men weet dat men moreel gezien nu niet iets kan eisen van israel. hamas heeft haar hand overspeelt, de reacties op wat israel nu doet zijn is nu even de andere kant opkijken, oh ja, wat erg roepen, en israel even los laten gaan zodat Hamas niet meer bestaat
Dan ben je nog mild.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Enkeltje Gaza-strook wat mij betreft.
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
probeer je posts eens te maken zonder termen als terrorisme of barbaars
ben benieuwd of je dan ziet wat je zelf aan het doen bent
Mensen die dit goedpraten met jamaar Israël zijn net zo kwaadaardig.quote:
Als je pedofielen geen pedofiel meer noemt wordt de discussie ook heel anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef capricia het volgende:
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel.
[ twitter ]
Precies. Echte vrijheidsstrijders onthoofden onpartijdige mensen met een schep en verkrachten tienermeisjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd. Wat voor de een een verzetsstrijder is is voor de ander een terrorist. Naar gelang je voorkeuren en achtergrond bepaal je waar je mee te maken hebt.
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?²
Als je dat soort dingen zegt, ben je voor mij net zo kwaadaardig als Hamas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd. Wat voor de een een verzetsstrijder is is voor de ander een terrorist. Naar gelang je voorkeuren en achtergrond bepaal je waar je mee te maken hebt.
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?²
Dat is wel gruwelijk en maakt ze minstens zo slecht als die zionisten. Hoe komen ze erop. Vreselijk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Waar heb ik mijn betoog specifiek aan Hamas gelinkt dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen zegt, ben je voor mij net zo kwaadaardig als Hamas.
Snel! Hang de vredesvlag op!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat niet doen levert meer slachtoffers aan israelische zijde op. Het gaat om het verzwakken van Hamas. En geen voedsel en water zorgt vrij vlot voor een vermindering van fysieke kracht. Dat is puur militair gezien. Daarnaast hoopt israel waarschijnlijk hiermee een beweging onder de inwoners van Gaza te bewerkstelligen tegen Hamas of in elk geval Hamas onder gunstige voorwaarden (lees, we gaan in alles mee dat jullie zeggen) aan een tafel te krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het moet met de slagkracht van Israël mijns inziens prima mogelijk zijn om Hamas te vernietigen zonder daarbij 2,3 miljoen mensen te laten verhongeren en stikken van de dorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |