40 babies vermoord op die Kibbutz.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het onthoofden van babies is echt echt echt echt een reden om niet te rusten totdat de laatste Hamas strijder dood is.
Ik gun je je mening, maar voor mij dus echt niet. Dit is een brug te ver. Ik zou als ambachtelijke verzetsman vrouwen en kinderen ontzien. Zelfs onschuldige mannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies. Echte vrijheidsstrijders onthoofden onpartijdige mensen met een schep en verkrachten tienermeisjes.
Als het allemaal waar is. Deze fokuser! pleurt allemaal hersenscheten van x neer, vaak fake news, bijvoorbeeld filmpjes van jaren geleden. @Sprinter99800 moeten we zo kanaal serieus nemen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook net al te lezen. Die zijn dus ook hier gewoon op oorlogspad.
Okee, dat zijn 2 termen die gewoon te definieren zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd. Wat voor de een een verzetsstrijder is is voor de ander een terrorist. Naar gelang je voorkeuren en achtergrond bepaal je waar je mee te maken hebt.
Puur perceptiemanagement en semantics wat mij betreft. Ik ben bv. nog nooit in Nairobi geweest. En ik overweeg het ook niet. Prima toch?
Je bent bakker? slager? metaalbewerker?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou als ambachtelijke verzetsman
Gatver. Wat een beesten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
40 babies vermoord op die Kibbutz.
Dat zijn gewoon beesten die daar huisgehouden hebben.
Echt, hoe kan je nog sympathie voor Hamas hebben na dit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon beesten die daar huisgehouden hebben.
Dan zal het ook wel klaar zijn met dit soort 'afstudeerceremonies' (quote:
Staan ze ook te popelen om naar 1880 gebombardeerd te worden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:38 schreef Ali_boo het volgende:
Ze staan te popelen om mee te doen
[ twitter ]
Bron?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik bedoelde, en dat lijkt me vrij duidelijk uit mijn post, dat veel van de huidige problemen in de wereld buiten Europa een gevolg zijn van het honderden jaren 'ingrijpen' of vertellen 'hoe het moet' aldaar door Europeanen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, elke reactie in het heden heeft een actie in het verleden nodig, zo werkt dat nu eenmaal in dit ijskoude en meedogenloze maar tegelijkertijd zo verbijsterend schitterende universum. Vier dat!
Babies onthoofden. Dat is gewoon een doodscultuur. Niet te verenigen met enige menselijkheid of beschaving.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wel gruwelijk en maakt ze minstens zo slecht als die zionisten. Hoe komen ze erop. Vreselijk!
Ze zijn prima te definiren! Maar dat wil niet zeggen dat het gepeupel daar in meegaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee, dat zijn 2 termen die gewoon te definieren zijn
Er waren net nog twee users die vonden dat terrorisme helemaal geen keuze is en twee partijen schuldig zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt, hoe kan je nog sympathie voor Hamas leden hebben na dit.
Behalve dat Hamas dit voor zichzelf zal hamsteren of al gehamsterd heeft en Ahmed en Fatima van driehoog achter de moord kunnen stikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dat niet doen levert meer slachtoffers aan israelische zijde op. Het gaat om het verzwakken van Hamas. En geen voedsel en water zorgt vrij vlot voor een vermindering van fysieke kracht. Dat is puur militair gezien. Daarnaast hoopt israel waarschijnlijk hiermee een beweging onder de inwoners van Gaza te bewerkstelligen tegen Hamas of in elk geval Hamas onder gunstige voorwaarden (lees, we gaan in alles mee dat jullie zeggen) aan een tafel te krijgen
Man, de absolute horror dat deze slachtoffers meemaken, vreselijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ja, voor israel zijn het inmiddels gewoon slachtoffers, dat is ook de enige juiste manier om hiernaar te kijken. hamas had gehoopt dat het een mooie ' onderhandelingsitem' zou zijn. Israel weet echter dat met Hamas onderhandelen geen toegevoegde waard eheeft. je krijgt een paar burgers terug, maar je maakt hamas sterker, en weet dat hamas de afspraken zal negeren en opnieuw zal gaan aanvallen
Waar er 2 vechten hebben er toch 2 schuld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er waren net nog twee users die vonden dat terrorisme helemaal geen keuze is en twee partijen schuldig zijn.
🤡
Met je gezwam over vrijheidsstrijders. Wat die kwaadaardige lui doen heeft niks met vrijheidsstrijd te maken maar enkel met botvieren van religieuze haat en met veiligstellen van hun eigen bestaansrecht ten kosten van ook de Palestijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb ik mijn betoog specifiek aan Hamas gelinkt dan?
Je leest tussen de regels ook maar wat je wilt he?
quote:
Dat doen ze niet h. Het zijn dan ook geen verzetslui maar duivelse moordenaars die hun haat uitleven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gun je je mening, maar voor mij dus echt niet. Dit is een brug te ver. Ik zou als ambachtelijke verzetsman vrouwen en kinderen ontzien. Zelfs onschuldige mannen.
Die haat is zo ontzettend groot naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef capricia het volgende:
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel.
[ twitter ]
voor de lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.
lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee, dat zijn 2 termen die gewoon te definieren zijn
Verzet: mensen die politieke en miltaire doelen aanvallen om zo een totalitair regime te laten vallen
Terrorisme: specifiek de burger bevolking aanvallen met wreedheden in de hoop dat ze hun regime aansporen tot verandering. uit angst.
Conclusie: niets te maken met perceptie
Welke livestream kun je dat zien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
Nu flink wat uitgaande raketten op de livestream
Dit heeft niks met oorlogsvoeren te maken. Dit is gewoon een poging tot genocide, op onschuldige kinderen en vrouwen.quote:
Die gast ziet er nogal Duits uit, dacht even dat het iets uit een Nazi Germany film wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel klaar zijn met dit soort 'afstudeerceremonies' (_! )daar.
[ twitter ]
Graduation ceremony at a Gaza university last month.
Jesus man. Wat ongelooflijk ziek.quote:
Je bent slimmer dan enkel met stupide woordjes reageren, aTypisch.quote:
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Isral uit. Het staat zelfs in hun statuten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit heeft niks met oorlogsvoeren te maken. Dit is gewoon een poging tot genocide, op onschuldige kinderen en vrouwen.
#Doubt. Het eerste Israelische peloton dat Palestijnse huizen binnenvalt met als doel ongeboren kinderen uit zwangere vrouwen te trekken moet nog gespot worden geloof ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:03 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Die haat is zo ontzettend groot naar elkaar toe.
Weet IAF ook waar ze op moeten richten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
Nu flink wat uitgaande raketten op de livestream
Had ik al gedaan. Natuurlijk moeten ze ingrijpen. Maar wij als buitenstaanders moeten begrijpen dat dit conflict alleen maar Hamas in de kaart speelt (ik zou willen zeggen, Israel zou dat ook moeten begrijpen, maar Bibi en zijn andere ministers begrijpen dat maar al te goed, want zoals gezegd speelt het hen ook in de kaart). Als je denkt dat na de volgende reeks bombardementen die 32% support voor Hamas omlaag gaat ben je erg naief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het staat je nog altijd vrij de eerdere vraag te beantwoorden: Hoe vind jij dat Isral dan had moeten reageren op de terroristische slachtpartijen van afgelopen weekend? Je bekritiseert van alles, maar komt niet met een alternatief.
Stond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Isral uit. Het staat zelfs in hun statuten.
En bewust hele babykamers uitmoordt of feestende jongelui afslacht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
#Doubt. Het eerste Israelische peloton dat Palestijnse huizen binnenvalt met als doel ongeboren kinderen uit zwangere vrouwen te trekken moet nog gespot worden geloof ik.
"from the river to the sea"quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Isral uit. Het staat zelfs in hun statuten.
Ik zie niks op de live-streams op het moment, hoor de vogels fluiten.quote:
Het is voor niemand te laatquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag zijn Pinksteren en Pasen op 1 dag gevallen: ik ben het eens met @:inslagenreuring
Het enige wat voorkomt dat Hamas genocide pleegt is een gebrek aan middelen. Aan hun intentie ligt het echt niet, zoveel is wel duidelijk. Zodra ze een kans krijgen beginnen ze er mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |