Die haat is zo ontzettend groot naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef capricia het volgende:
Boobytraps en babies onthoofd. Ongelooflijk die gruwel.
[ twitter ]
voor de lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou hij, wat Hamas doet is terrorisme. En barbaarser en lager dan die lui wordt het niet. Kinderen bewust afslachten, festivalgangers bij bosjes vermoorden. Pure kwaadaardigheid.
lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee, dat zijn 2 termen die gewoon te definieren zijn
Verzet: mensen die politieke en miltaire doelen aanvallen om zo een totalitair regime te laten vallen
Terrorisme: specifiek de burger bevolking aanvallen met wreedheden in de hoop dat ze hun regime aansporen tot verandering. uit angst.
Conclusie: niets te maken met perceptie
Welke livestream kun je dat zien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
Nu flink wat uitgaande raketten op de livestream
Dit heeft niks met oorlogsvoeren te maken. Dit is gewoon een poging tot genocide, op onschuldige kinderen en vrouwen.quote:
Die gast ziet er nogal Duits uit, dacht even dat het iets uit een Nazi Germany film wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel klaar zijn met dit soort 'afstudeerceremonies' (_! )daar.
[ twitter ]
Graduation ceremony at a Gaza university last month.
Jesus man. Wat ongelooflijk ziek.quote:
Je bent slimmer dan enkel met stupide woordjes reageren, aTypisch.quote:
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Israël uit. Het staat zelfs in hun statuten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit heeft niks met oorlogsvoeren te maken. Dit is gewoon een poging tot genocide, op onschuldige kinderen en vrouwen.
#Doubt. Het eerste Israelische peloton dat Palestijnse huizen binnenvalt met als doel ongeboren kinderen uit zwangere vrouwen te trekken moet nog gespot worden geloof ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:03 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Die haat is zo ontzettend groot naar elkaar toe.
Weet IAF ook waar ze op moeten richten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
Nu flink wat uitgaande raketten op de livestream
Had ik al gedaan. Natuurlijk moeten ze ingrijpen. Maar wij als buitenstaanders moeten begrijpen dat dit conflict alleen maar Hamas in de kaart speelt (ik zou willen zeggen, Israel zou dat ook moeten begrijpen, maar Bibi en zijn andere ministers begrijpen dat maar al te goed, want zoals gezegd speelt het hen ook in de kaart). Als je denkt dat na de volgende reeks bombardementen die 32% support voor Hamas omlaag gaat ben je erg naief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het staat je nog altijd vrij de eerdere vraag te beantwoorden: Hoe vind jij dat Israël dan had moeten reageren op de terroristische slachtpartijen van afgelopen weekend? Je bekritiseert van alles, maar komt niet met een alternatief.
Stond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Israël uit. Het staat zelfs in hun statuten.
En bewust hele babykamers uitmoordt of feestende jongelui afslacht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
#Doubt. Het eerste Israelische peloton dat Palestijnse huizen binnenvalt met als doel ongeboren kinderen uit zwangere vrouwen te trekken moet nog gespot worden geloof ik.
"from the river to the sea"quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het aan Hamas lag, roeiden ze heel Israël uit. Het staat zelfs in hun statuten.
Ik zie niks op de live-streams op het moment, hoor de vogels fluiten.quote:
Het is voor niemand te laatquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag zijn Pinksteren en Pasen op 1 dag gevallen: ik ben het eens met @:inslagenreuring
Het enige wat voorkomt dat Hamas genocide pleegt is een gebrek aan middelen. Aan hun intentie ligt het echt niet, zoveel is wel duidelijk. Zodra ze een kans krijgen beginnen ze er mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |