SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ik zou ook niet meer zo snel teruggaan naar hostels nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef essnhills het volgende:
Nouja, meestal was het ook wel prima. En lekker goedkoop. En waardevolle spullen hadden we toch niet mee.
Maar ben na het studentenleven wel snel gewend geraakt aan de luxe van hotels met reizen
Hoe lang blijf je?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik heb mijn hotel in Boedapest over een maand omgeboekt naar een appartementje.
Komende week is de appeltaart weer in de bonusquote:
#weekendleefquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag croissants, tosti's en chocoladetaart op.
Ik volgens mij ook niet, wel eens in die budget hotels als F1 waar je een gedeelde badkamer hebt, maar wel gewoon een eigen slaapkamerquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen. Hoeft ook niet zo eigenlijk
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende week is de appeltaart weer in de bonus
Gedeelde badkamer had ik voor het laatst in een B&B in Lincoln. Vond ik ook geen succesquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook niet, wel eens in die budget hotels als F1 waar je een gedeelde badkamer hebt, maar wel gewoon een eigen slaapkamer
Gedeelde badkamer is w.m.b. net zo erg als gedeelde slaapkamerquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook niet, wel eens in die budget hotels als F1 waar je een gedeelde badkamer hebt, maar wel gewoon een eigen slaapkamer
Ja zou ik nu ook niet meer doenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedeelde badkamer is w.m.b. net zo erg als gedeelde slaapkamer![]()
Ja maar ook dat als je net wil douchen of naar de wc wil, er iemand anders in de badkamer isquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil je lekker douchen, heeft de buurman net een bruine trui zitten breien.
Gewoon meerdere wcs en douches op een rij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ook dat als je net wil douchen of naar de wc wil, er iemand anders in de badkamer is
Ah ok, dacht dat je 1 wc en douche met 2-3 kamers deelde dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meerdere wcs en douches op een rij.
Gewoon samen douchenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ook dat als je net wil douchen of naar de wc wil, er iemand anders in de badkamer is
Dan heb je 1 grote doucheruimte net als bij het sporten ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon samen douchen![]()
In IJsland is dat heel normaal blijkbaar.
Daarom ga ik ook niet kamperenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedeelde badkamer is w.m.b. net zo erg als gedeelde slaapkamer![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je 1 grote doucheruimte net als bij het sporten ofzo?
Nee is dan meestal zoals je het op een camping hebt, gewoon een rijtje met wc's en badkamersquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat je 1 wc en douche met 2-3 kamers deelde dan.
Mja, dat kan dan gebeuren. Er waren drie kamers op die etage, met één badkamer/toiletquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en lekker bier drinken onder de douche, best gezellig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is al beter, hoef je tenminste niet te wachten tot de ruimte eindelijk weer vrij is.
Wel omkleden voor een stel vreemden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is al beter, hoef je tenminste niet te wachten tot de ruimte eindelijk weer vrij is.
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urkquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel omkleden voor een stel vreemden.
Dat doe ik bij de fitness en sauna ook, dus dat stoort me dan weer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel omkleden voor een stel vreemden.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urk
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarreequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat kan dan gebeuren. Er waren drie kamers op die etage, met één badkamer/toilet
In de categorie leuke verhalen voor later.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarree
Ja daar heb je een app om te checken of je familie van elkaar bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In IJsland is iedereen toch familie van elkaar, een soort groot-Urk
Jij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad en toen was iemand enorm aan de diarree
Jij hebt al een leuk diarreeverhaal voor laterquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de categorie leuke verhalen voor later.
Of een glazen badkamer. Die hotels sla ik dus over, tenzij ik alleen ben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ik vind de laatste tijd een normale badkamer vinden in een hotel sowieso al een opgave. Vooral in Nederland is het hip om de douche naast het bed te hebben. WAAROM?!
Ja dit. Echt wat de hel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een glazen badkamer. Die hotels sla ik dus over, tenzij ik alleen ben.
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijtenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plasangst?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag Gergi je niet zien douchen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja en je kunt dus 's nachts niet even het licht in de badkamer aandoen zonder de ander wakker te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijten
Dit. Ben je drie weken op vakantie, nooit een rustmomentjequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en zelfs al was ik met een partner dan hoeven we echt niet van elkaar te zien hoe we zitten te schijten
Dat vind ik nog het minste probleemquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja en je kunt dus 's nachts niet even het licht in de badkamer aandoen zonder de ander wakker te maken.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Ben je drie weken op vakantie, nooit een ruftmomentje
In de VS vinden ze het nog steeds gebruikelijk om zo'n net-niet bad in de badkamer te zetten waar ook de douche in zitquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ik vind de laatste tijd een normale badkamer vinden in een hotel sowieso al een opgave. Vooral in Nederland is het hip om de douche naast het bed te hebben. WAAROM?!
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Niemand hoeft te zien hoe ik m'n reet afveeg.
Ben je een propper of een vouwer?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Vouwen FTWquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je een propper of een vouwer?
Dit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Proppen doe je toch alleen als je een kind bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst opvouwen en dan daar een prop van maken. Al je toeschouwers meteen in verwarringquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Proppen doe je toch alleen als je een kind bent
Alle weddenschappen liggen overhoop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst opvouwen en dan daar een prop van maken. Al je toeschouwers meteen in verwarring
Heb ik afgelopen vakantie ook gehad zo'n deur jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Elvi het volgende:
Of dat er dan een soort schuifdeur voor de badkamer hangt met enorme kieren. Denken de ontwerpers dat we bloemetjes poepen ofzo? En dan moet je nog slapen in de strontgeur
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Elvi het volgende:
Of dat er dan een soort schuifdeur voor de badkamer hangt met enorme kieren. Denken de ontwerpers dat we bloemetjes poepen ofzo? En dan moet je nog slapen in de strontgeur
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken ja
Eetbare paddestoelen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
Het lijkt me vocht-technisch ook gewoon niet handig om een douche of bad in het midden van de kamer te hebben. Na een jaar moeten daar toch de paddestoelen naast groeien?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken ja
Misschien niet met de droge lucht door airco's.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
Het lijkt me vocht-technisch ook gewoon niet handig om een douche of bad in het midden van de kamer te hebben. Na een jaar moeten daar toch de paddestoelen naast groeien?
Gaat op de lijst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Time Trap (2017) - Reference View - IMDb
Ik vond deze ook wel lekker wegkijken
Heb alleen lang geleden ooit eens Cabin Fever 2 gezien geloof ik.quote:
Onder het bed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alles is ten minste 1 keer eetbaar
https://www.reddit.com/r/(...)et_and_cooking_them/
O is die van hem?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat op de lijst.
[..]
Heb alleen lang geleden ooit eens Cabin Fever 2 gezien geloof ik.
Vrolijke kleurtjes en lieve beestjequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel gekke dingen van zien
Daar hoef je in de meeste hostels niet heel erg je best voor te doen eigenlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel gekke dingen van zien
Zeker in Parijs nuquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hoef je in de meeste hostels niet heel erg je best voor te doen eigenlijk
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?quote:
Als je bedwantsjes schattig vindtquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?
Zelfs nu jij en Gergi er lekker in aan het hoesten en proesten zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Na deze verhalen waardeer ik m'n eigen bed en badkamer toch weer net even wat meer.
Ik ga de badkamer zo ook nog eens een Budaboenbeurt geven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Na deze verhalen waardeer ik m'n eigen bed en badkamer toch weer net even wat meer.
Ik wil naar Parijsquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?
Ja, liever gewoon thuis danquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs nu jij en Gergi er lekker in aan het hoesten en proesten zijn?
Oh ik las eerst dat je Buda's badkamer even ging boenenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga de badkamer zo ook nog eens een Budaboenbeurt geven.
Alleen hoef je in een hotel niet zelf je bed te verschonenquote:
quote:
Marseillequote:
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hop hop, oplaaien dat spleetogenvolk. Ik wil ook wel weer eens wat doen nu.
Gewoon even een muziekje voor ze opzettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hop hop, oplaaien dat spleetogenvolk. Ik wil ook wel weer eens wat doen nu.
Ik wil volgend jaar weer naar Disneyland Parijs, maar niet met baby.quote:
Ik ga wel weer weg dan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het witte puntmuts uurtje aangebroken?
Nee die heeft er ook weinig aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar weer naar Disneyland Parijs, maar niet met baby.
Dat is juist het mooie aan die puntmuts, met dat ding op heeft iedereen dezelfde kleurquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.
Lekker overprikkeld dus de hele dag janken en wij kunnen nergens samen in want iemand moet oppassen.quote:
Wij zijn een inclusieve en diverse klanquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde pigment om een puntmuts te dragen.
Levert zelfs subsidie opquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij zijn een inclusieve en diverse klan
toch niet voor kleurlingenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook een?quote:
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan die puntmuts, met dat ding op heeft iedereen dezelfde kleur
Dus ik mag zelfs gender non-conforming zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je maar niet non-binair bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus ik mag zelfs gender non-conforming zijn?
De nakomeling van Cleopatraquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze Noord-Afrikaanse toevoeging hier.
Ik heb er even over getwijfeld, maar ik vond dat toch te mainstream.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je maar niet non-binair bent
En slaapjes en voedingen en drukte.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker overprikkeld dus de hele dag janken en wij kunnen nergens samen in want iemand moet oppassen.
En toch lopen er veel ouders met baby's rond in het park.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de boot naar Europa gekomen zoals het hoort.
Bij die eerste zin had het ook nog over de gemiddelde FOK!-user kunnen gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker overprikkeld dus de hele dag janken en wij kunnen nergens samen in want iemand moet oppassen.
En toch lopen er veel ouders met baby's rond in het park.
Die mogen gratis naar binnen, is goedkoper dan een babysitterquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag in de Efteling zag ik ook mensen met baby's waar de navelstreng nog bijna aan zat zo klein.
Moet het wel goede kwaliteit zijn anders schijnt ie door.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan die puntmuts, met dat ding op heeft iedereen dezelfde kleur
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het wel goede kwaliteit zijn anders schijnt ie door.
meestal gooien ze het voor de deur, bellen ze aan en rennen ze wegquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
DHL bezorgt wel altijd met de strugglebus hé.
Denk dat ze het weer bij die ene winkel neerleggen waar je zo graag naartoe gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meestal gooien ze het voor de deur, bellen ze aan en rennen ze weg
Nu vraag je erom en doen ze het niet. Je had beter niks kunnen zeggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu vraag je erom en doen ze het niet. Je had beter niks kunnen zeggen.
welke was dat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze het weer bij die ene winkel neerleggen waar je zo graag naartoe gaat.
ohhhh diequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n telefoonzaak?
Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef bitterbal het volgende:
En als die verpakking 3 meter is wil ik dat niet met de scooter ophalen:p
Nu vrees ik voor het welzijn van mijn anime blurays.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebben
Flauwquote:
In het OV is al even hilarisch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat wel doet zouden we graag een livestream daarvan hebben
Sowieso ballie in het wild met een pakket van 3 meter langquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het OV is al even hilarisch.
O.a. Jezelfquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog een cadeautje voor Cali bedenken aangezien die ook jarig is binnenkort; al heb ik laatste tijd al veel cadeautjes gegeven.
Een lavalamp.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog een cadeautje voor Cali bedenken aangezien die ook jarig is binnenkort; al heb ik laatste tijd al veel cadeautjes gegeven.
Dat zijn Kwiwi en budaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu pas![]()
Normaal lig je er om 7 al in.
Doe een strikje om jezelf en geef dat als cadeauquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het was te proberen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mee wegkomen ben ik bang.
nouquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ballie in het wild met een pakket van 3 meter lang
“Benauwd weer waar je van gaat zweten.”quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe zou jij benauwd weer waar je van gaat zweten noemen dan?
Lijkt wel alsof jij stiekem lavalampen probeert te slijten hierquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe een strikje om jezelf en geef dat als cadeau
Plakweer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Benauwd weer waar je van gaat zweten.”
Moet dat strikje nog ergens strategisch geplaatst worden ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe een strikje om jezelf en geef dat als cadeau
Plakkerig is dan korterquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Benauwd weer waar je van gaat zweten.”
Nee, nee, niet in m'n aandelenportfolio spieken. Kssht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof jij stiekem lavalampen probeert te slijten hier
Om zijn hoofd ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat strikje nog ergens strategisch geplaatst worden ?
ja maar das alleen voor de lunchquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je toch bij Loetje geweest?
loetjequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk restaurant was het geworden?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nee, niet in m'n aandelenportfolio spieken. Kssht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maar wel goorlellerigquote:
Is het net zo’n paaseiquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat strikje nog ergens strategisch geplaatst worden ?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]Lekker warm, al die lavalampen aan de binnenkant van m'n trenchcoat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ok Frebbiequote:
Wie weet hoe leuk dat staat?quote:
Joejoequote:
Loop je dan ook met een aggregaat op je rug rond?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker warm, al die lavalampen aan de binnenkant van m'n trenchcoat.
Ja nou, niemandquote:
Welke smaak?quote:
Heeeeeel lang verlengsnoer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je dan ook met een aggregaat op je rug rond?
In je blootje voor haar kokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat, op de grens bij de gazastrook?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Wat een zooitje in Israël. Kan me nauwelijks voorstellen dat ik daar een dikke 2 maanden terug nog een dagje was
Lijkt me wel wat struikelgevoeligquote:
Nee man, da's niet echt excursie waardigquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat, op de grens bij de gazastrook?
Is daar ook meer kans op executie dan excursiequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee man, da's niet echt excursie waardig
Dan smaakt het eten lekkerder ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In je blootje voor haar koken
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar ook meer kans op executie dan excursie
Neuhquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je dan niet om drie uur vannacht pissen?
Een hele zak patat zo in de frituur. Lekker spetteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In je blootje voor haar koken
Lekkerquote:
Ja wat, is toch zo zusquote:
Zit je weer helemaal onder de restanten radioactief afvalquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godsodeflikkert de hele stapel lavalampen in elkaar.
Misschien kan die het gewoon overnemen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grmbl heeft serieuze concurrentie zo
neequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kan die het gewoon overnemen?
Oh nee hé. Alweer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je weer helemaal onder de restanten radioactief afval
Partnerruil?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kan die het gewoon overnemen?
Ohquote:
Zou niet de eerste chef zijn die zijn junk verbrandquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een hele zak patat zo in de frituur. Lekker spetteren.
Straks houden ze je ook nog aan omdat ze denken dat je drugs aan het smokkelen bent omdat je nu alweer terug komt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, security checks alsof we een vliegtuig hebben. Dan nog inchecken. En nu staan we dus alweer een kwartier te wachten om de boot op ye gaan. Waarom weet niemand. Wat is reizen toch kut op deze manier.
Nope. Er is wel een kinderdagverblijf, maar ik zou niet graag mijn kind daar achter laten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En slaapjes en voedingen en drukte.
Is toch voor niemand leuk denk ik dan.
Bij de tweede ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij die eerste zin had het ook nog over de gemiddelde FOK!-user kunnen gaan.
Zullen ze wel terecht hebben gedacht ...quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben in Duitsland wel een keertje behoorlijk opgehouden omdat ze dachten dat ik dingen aan het smokkelen was. Nog maar net mijn vlucht gehaald uiteindelijk.
Uiteindelijk had ik wel de goede papieren bij om alles mee te mogen nemen. Alleen had ik ze natuurlijk niet in het Duits bij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen ze wel terecht hebben gedacht ...
En ook niet in 3-voud zoals Duitsers dat graag hebben zekerquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk had ik wel de goede papieren bij om alles mee te mogen nemen. Alleen had ik ze natuurlijk niet in het Duits bij.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk had ik wel de goede papieren bij om alles mee te mogen nemen. Alleen had ik ze natuurlijk niet in het Duits bij.
Was best een gedoe toen, geen aanrader.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ook niet in 3-voud zoals Duitsers dat graag hebben zeker
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Half uur inmiddels. Elke keer mag er een stuk of 10 koreanen door en dan staat het weer een tijd stil. Moeten die persoonlijk in bed gestopt worden of zo? Wtf man. Ben het echt zat
Waar sta jequote:Op zondag 8 oktober 2023 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Half uur inmiddels. Elke keer mag er een stuk of 10 koreanen door en dan staat het weer een tijd stil. Moeten die persoonlijk in bed gestopt worden of zo? Wtf man. Ben het echt zat
Falling Down.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee gegeten ook nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het zo rot voor je. Heb je wel al gegeten enzo? Zo gelijk je bed in zeker?
Bedankt voor de gedetailleerde infoquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Leuk dagje, wat drankjes, vaag zonnetje, kwekveel beestjes, natte enigszins platte seks, prima allemaal maar nu honger
klinkt als een topdagquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Leuk dagje, wat drankjes, vaag zonnetje, kwekveel beestjes, natte enigszins platte seks, prima allemaal maar nu honger
Misschien nog ergens even een broodje scoren wel? Of kan dat niet op de boot? Straks lekker slapen en als je dan wakker wordt ben je alweer in Hoek van Holland en bijna thuis?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gegeten ook niet
Ben nu op de boot. Na het laatste plukje koreanen mocht de rest wel gewoon in 1 keer doorlopen. Zoiets achterlijks heb ik echt nog nooit gezien.
Ik haal nog even water en dan ga ik slapen. Aan bier gaan ze geen geld verdienen wmb. Waardeloos dit. Echt volkomen kut.
gezwommen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
ik heb 3 uur in een zwembad rond gehangen
Beetje geurloos, dat vind ik ergens wel dikke prima zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de gedetailleerde info
Proberen wat minder toerist te zijn en wat meer reiziger en het komt goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gegeten ook niet
Ben nu op de boot. Na het laatste plukje koreanen mocht de rest wel gewoon in 1 keer doorlopen. Zoiets achterlijks heb ik echt nog nooit gezien.
Ik haal nog even water en dan ga ik slapen. Aan bier gaan ze geen geld verdienen wmb. Waardeloos dit. Echt volkomen kut.
Euhm, hij heeft alle reden om te balen? Want zijn treinreis, het begin van zijn vakantie is gecanceld wegens heel slecht weer in Schotland en hij is dus weer onderweg naar huis. Als je dan al niet even chagrijnig mag zijn weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:18 schreef UitStraling het volgende:
En wat minder zeuren en zeiken op vakantie want dan krijg je een enorme hangpiel van.
En het is ook niet de eerste keer dat iets niet doorgaat geloof ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, hij heeft alle reden om te balen? Want zijn treinreis, het begin van zijn vakantie is gecanceld wegens heel slecht weer in Schotland en hij is dus weer onderweg naar huis. Als je dan al niet even chagrijnig mag zijn weet ik het ook niet meer.
De cursus hoe om te gaan met teleurstellingen ging ook al niet door?quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is ook niet de eerste keer dat iets niet doorgaat geloof ik.
Echt heel heel erg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is ook niet de eerste keer dat iets niet doorgaat geloof ik.
De cursus riet dekken gaat niet door.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De cursus hoe om te gaan met teleurstellingen ging ook al niet door?
Nee hoor, het is geen terminale ziekte, raar harig plekje op de rug of genocide, hups hups, bovendien was Flesje vorig weekend al op reis dus even geen heel heel heel heel erg van maken want jezelf zielig vinden is een beetje de ziekte van deze wereld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn altijd ergere dingen in de wereld, maar balen mag altijd.
Jij bepaalt niet waar iemand wel of niet van mag balen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen terminale ziekte, raar harig plekje op de rug of genocide, hups hups, bovendien was Flesje vorig weekend al op reis dus even geen heel heel heel heel erg van maken want jezelf zielig vinden is een beetje de ziekte van deze wereld.
Ja natuurlijk, triage heet dat, je rent eerder naar de hartstilstand dan naar de splinter in de vinger.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet waar iemand wel of niet van mag balen.
Ga slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, triage heet dat, je rent eerder naar de hartstilstand dan naar de splinter in de vinger.
Met deze redenering mag je ook niet genieten van hele kleine simpele dingetjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen terminale ziekte, raar harig plekje op de rug of genocide, hups hups, bovendien was Flesje vorig weekend al op reis dus even geen heel heel heel heel erg van maken want jezelf zielig vinden is een beetje de ziekte van deze wereld.
Kan maar dat vergt wel heel veel flexibiliteit na een lange reisdag. Niet iedereen kan dat op zo'n moment natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou daar ergens een hotel pakken en alsnog een auto huren ofzo. Je gaat toch niet terug
Eensquote:Op maandag 9 oktober 2023 05:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel te vroeg dit.
Minder pissen in de nacht dan maarquote:
Dat maakt het niet minder vroegquote:
Nee, niets van gehoord. Ik ben wakker gebleven (koppijn, bloedheet, etc), maar ja, dan maar de ogen dicht en schaapjes tellen. Helaas kwam ik bij heel veel schaapjes uit, viel bijna in slaap, daarna burengenot.quote:
* dud0r steekt vinger in mondquote:
niet / nauwelijks slapen gaat je inderdaad vaak in de loop van de dag opbrekenquote:Op maandag 9 oktober 2023 06:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets van gehoord. Ik ben wakker gebleven (koppijn, bloedheet, etc), maar ja, dan maar de ogen dicht en schaapjes tellen. Helaas kwam ik bij heel veel schaapjes uit, viel bijna in slaap, daarna burengenot.
Maar zien hoe de dag verloopt, anders maar een keer een dag opnemen, ze zeuren op mijn werk toch al dat ik teveel verlofdagen heb (omdat ik ze bijna nooit mag opnemen)
quote:Op maandag 9 oktober 2023 06:54 schreef Pheno het volgende:
Wel lekker gedoucht net. Koud water doet wonderen
RIP fietsers?quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik ben nog niet gewend aan in het donker rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |