quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Niemand hoeft te zien hoe ik m'n reet afveeg.
Ben je een propper of een vouwer?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Vouwen FTWquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je een propper of een vouwer?
Dit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Proppen doe je toch alleen als je een kind bentquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst opvouwen en dan daar een prop van maken. Al je toeschouwers meteen in verwarringquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Proppen doe je toch alleen als je een kind bent
Alle weddenschappen liggen overhoop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst opvouwen en dan daar een prop van maken. Al je toeschouwers meteen in verwarring
Heb ik afgelopen vakantie ook gehad zo'n deur jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Elvi het volgende:
Of dat er dan een soort schuifdeur voor de badkamer hangt met enorme kieren. Denken de ontwerpers dat we bloemetjes poepen ofzo? En dan moet je nog slapen in de strontgeur
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:08 schreef Elvi het volgende:
Of dat er dan een soort schuifdeur voor de badkamer hangt met enorme kieren. Denken de ontwerpers dat we bloemetjes poepen ofzo? En dan moet je nog slapen in de strontgeur
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken ja
Eetbare paddestoelen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
Het lijkt me vocht-technisch ook gewoon niet handig om een douche of bad in het midden van de kamer te hebben. Na een jaar moeten daar toch de paddestoelen naast groeien?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken ja
Misschien niet met de droge lucht door airco's.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
Het lijkt me vocht-technisch ook gewoon niet handig om een douche of bad in het midden van de kamer te hebben. Na een jaar moeten daar toch de paddestoelen naast groeien?
Gaat op de lijst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Time Trap (2017) - Reference View - IMDb
Ik vond deze ook wel lekker wegkijken
Heb alleen lang geleden ooit eens Cabin Fever 2 gezien geloof ik.quote:
Onder het bed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alles is ten minste 1 keer eetbaar
https://www.reddit.com/r/(...)et_and_cooking_them/
O is die van hem?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat op de lijst.
[..]
Heb alleen lang geleden ooit eens Cabin Fever 2 gezien geloof ik.
Vrolijke kleurtjes en lieve beestjequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel gekke dingen van zien
Daar hoef je in de meeste hostels niet heel erg je best voor te doen eigenlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel gekke dingen van zien
Zeker in Parijs nuquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hoef je in de meeste hostels niet heel erg je best voor te doen eigenlijk
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |