Eetbare paddestoelen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
Het lijkt me vocht-technisch ook gewoon niet handig om een douche of bad in het midden van de kamer te hebben. Na een jaar moeten daar toch de paddestoelen naast groeien?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst ze dat wel van vrouwen denken ja
Misschien niet met de droge lucht door airco's.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
Het lijkt me vocht-technisch ook gewoon niet handig om een douche of bad in het midden van de kamer te hebben. Na een jaar moeten daar toch de paddestoelen naast groeien?
Gaat op de lijst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Time Trap (2017) - Reference View - IMDb
Ik vond deze ook wel lekker wegkijken
Heb alleen lang geleden ooit eens Cabin Fever 2 gezien geloof ik.quote:
Onder het bed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alles is ten minste 1 keer eetbaar
https://www.reddit.com/r/(...)et_and_cooking_them/
O is die van hem?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat op de lijst.
[..]
Heb alleen lang geleden ooit eens Cabin Fever 2 gezien geloof ik.
Vrolijke kleurtjes en lieve beestjequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel gekke dingen van zien
Daar hoef je in de meeste hostels niet heel erg je best voor te doen eigenlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel gekke dingen van zien
Zeker in Parijs nuquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hoef je in de meeste hostels niet heel erg je best voor te doen eigenlijk
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?quote:
Als je bedwantsjes schattig vindtquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?
Zelfs nu jij en Gergi er lekker in aan het hoesten en proesten zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Na deze verhalen waardeer ik m'n eigen bed en badkamer toch weer net even wat meer.
Ik ga de badkamer zo ook nog eens een Budaboenbeurt geven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Na deze verhalen waardeer ik m'n eigen bed en badkamer toch weer net even wat meer.
Ik wil naar Parijsquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook naar Parijs willen?
Ja, liever gewoon thuis danquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs nu jij en Gergi er lekker in aan het hoesten en proesten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |